Σύνολο ψηφοφόρων: 58
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε βεβαιώνω αγαπητέ jonas οτι δουλεύω δεύτερη χρονιά ωρομίσθια στην Πρωτοβάθμια χωρίς να "έχω δοντάκι" ( δηλ.κάποιο διευθυντή σχολείου ή κάποιον μέσα στη Δευτεροβάθμια). Το ίδιο και όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί μου που έχουν ώρες. Για την ενισχυτική δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γιατί δεν έχω ιδέα. Μη λέμε όμως και ό,τι θέλουμε...δε γίνονται όλα με "δόντια". Φιλικά η apinf ( και όχι ο apinf - Dr_Michael αυτό για σένα )
Οι διορισμοί πρέπει να γίνονται 100% από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όπως ήταν παλιά. Υπάρχουν πολλά βυσματικά που γίνονται με τους αναπληρωτές, ωρομίσθιους κλπ κλπ και με λίγες ώρες το μήνα κάποιοι διορίζονται ενώ στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ πάτωσαν, ενώ κάποιοι άλλοι επιτυχόντες μένουν απ'έξω. Εκεί που υπήρχε μία επετηρίδα (τουλάχιστον ήταν ακλόνητη) πήγαμε να την καταργήσουμε με το διαγωνισμό και τώρα κάτω απ'τις πιέσεις προς τους πολιτικούς έχουμε πολλές και αναξιόπιστες επετηρίδες. Οπότε ή 100% από διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή επιστροφή στην παλιά επετηρίδα με βάση το χρόνο απόκτησης πτυχίου. Όλα τα άλλα 60-40 είναι για να βολεύονται κάποιοι που ζητάν μάλιστα και 50-50 πανάθεμά τους. Αλλά τι λέω; Έτσι κι αλλιώς σε κάποιες ειδιότητες έχουν πολύ παραπάνω από 50% μιας και σύμφωνα με έναν ακόμα παράλογο νόμο αν οι επιτυχόντες του ΑΣΕπ δεν συμπληρώνουν τις απαιτούμενες θέσεις, αυτές μετακυλούνται στους αναπληρωτές (όπως έγινε με τνν Πληροφορική και πιθανώς και άλλες ειδικότητες). Εγώ βέβαι είμαι στους διοριστέους από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αλλά ασχολούμαι ενεργά με το θέμα γιατί δεν μπορώ να βλέπω τέτοια αδικία, άλλος να ξεσκίζεται στο διάβασμα να είναι επιτυχών και να μη διορίζεται και να μπαίνουν κάποιοι που έχουν μπάρμπα στην κορώνη με λίγες ώρες ωρομίσθιοι. Έλεος! Όποιος αξίζει ας διοριστεί! Αλλιώς επιστροφή στην παλιά επετηρίδα! Πιο αξιοκρατική ήταν από τις σημερινές αδικίες!
Λοιπόν ζωή για να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα.1) Επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δεν πρόκειται ποτέ το σύστημα με τις προσλήψεις ωρομισθίων και αναπληρωτών να γίνει διαφανές. Εξάλλου γι' αυτό έγινε για να μπαίνουν κάποιοι πλαγίως στην εκπαίδευση.2) Γιατί όμως θεωρείς το σύστημα με τους αναπληρωτές καλύτερο; Δεν θα ήταν πιο σωστό να υπήρχαν μόνο μόνιμοι καθηγητές; Γιατί να υπάρχουν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι δεν το καταλαβαίνω.Ίσως για αυτό που ανέφερα παραπάνω.3) Όλοι έχουμε δώσει εξετάσεις γι' αυτό άλλωστε έχουμε κι ένα πτυχίο στα χέρια μας. Αυτό δε σημαίνει πως είμαστε όλοι κατάλληλοι για καθηγητές. Γιατί δηλαδή κάποιος που είναι επιτυχών στο διαγωνισμό που αν μη τι άλλο δείχνει πως έχει τις προϋποθέσεις να ανταποκριθεί να μη διορίζεται, ενώ αντιθέτως να διορίζεται κάποιος άλλος με λίγες ώρες που έχει κάνει με αδιαφανείς διαδικασίες; Τι παραπάνω έχει να προσφέρει αυτός που στο διαγωνισμό μπορεί και να πάτωσε;4) Γιατί στους διορισμούς προηγούνται κιόλας οι του 40%, και οι διοριστέοι απ' το διαγωνισμό παίρνουν ότι περισσέψει; Τους τιμωρούν επειδή πέτυχαν στο διαγωνισμό; Πολύ αντιπαιδαγωγικό, δε νομίζεις;5) Γιατί αν δεν καλύπτονται οι θέσεις για μόνιμους από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, προσλαμβάνουν έξτρα άτομα από τον πίνακα αναπληρωτών; Με τον τρόπο αυτό ανατρέπεται το 60-40 και γίνεται 40-60 αν όχι παραπάνω.6) Προτιμώ να δώσω κι άλλες εξετάσεις στη ζωή μου, παρά να παρακαλάω και να γλείφω τον καθένα να μου δώσει λίγες ώρες για να πάρω μόρια μπας και διοριστώ έτσι.