Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Δημήτρης Παπαδόπουλος

Σελίδες: 1234
15
exsofia--> Προσόντα έχω!!Προυπηρεσία δεν έχω ακόμη. Και το πρόβλημα μου δεν είσαι εσύ που έφτασες να έχεις διδακτορικό αλλά αυτοί που έχουν μόνο ένα απλό πτυχίο και δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν τίποτα άλλο από το να λέμε είμαι πολλά χρόνια αναπληρωτής κάντε μόνιμο. Και σου λέω ξανά δεν με νοιάζει που έτρεχες και τι ξόδεψες γιατί δεν σε υποχρέωσε κανείς να το κάνεις. Ούτε σου τάξανε άλλα λεφτά. Δε βγάζω κακία αλλά δε μπορώ να ακούω τέτοια επιχειρήματα.

16
Αρχικά λυπάμαι που το λέω αλλά επιχείρημα του στυλ δούλεψα 5 και 7 χρόνια στην επαρχία με 350 ευρώ και μπλα μπλα δεν στέκει! Κανείς δεν σε υποχρέωσε να δουλέψεις και να τρέχεις από εδώ και από εκεί και το τι λεφτά θα έπαιρνες το ήξερες εξαρχής...Αν δε σου άρεσε και δε σε κάλυπτε να έψαχνες άλλη δουλειά. Δεν είπα ποτέ να μην μετράει η προυπηρεσία αλλά είπα να μην μετράει μόνο αυτό.. Άλλο μετράει η προυπηρεσία και άλλο αυτό το καραγκιοζιλίκι με τους δύο πίνακες μηδενικής και μη!!! Πώς είναι δυνατόν η παιδαγωγική κατάρτιση να είναι σαν κριτήριο πάνω από την προυπηρεσία πράγμα που το απδέχεστε όλοι αλλά να μη μπορεί κάποιος που έχει παιδαγωγική να αλλάξει επειδή δεν έχει έστω μισό μόριο προυπηρεσίας. Δηλαδή πρώτα θα πάρουν κάποιον με ένα μόριο προυπηρεσία χωρίς να έχει παιδαγωγική κατάρτιση και μετά θα πάρουν έναν με παιδαγωγική κατάρτιση αλλά μηδενική προυπηρεσία!!! Άρα το ένα μόριο είναι ανώτερο από την παιδαγωγική επάρκεια αλλά αν αλλάξεις πίνακα μετά η παιδαγωγική επάρκεια είναι ανώτερη από οποιοδήποτε άθροισμα μορίων. Συμφέρει δε συμφέρει κάποιον το σύστημα είναι το λιγότερο κωμικό και τραγελαφικό!! Επίσης ανώτερο από όλα τα κριτήρια είναι η παιδαγωγική επάρκεια την οποία για να αποκτήσεις πρέπει να μπεις στον ΑΣΠΑΙΤΕ στον οποίο μπαίνεις με μόρια ώπου το μεταπτυχιακό σου στο αντικείμενο δίνει 10 μόρια!!! Στον ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 10 μόρια στον ΑΣΕΠ επίσης δίνει μόρια αλλά στους πίνακες αναπληρωτών τίποτα!!!
Έπειτα ούτε εγώ ο ίδιος δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχουν άτομα που μπορεί να πήραν αγορασμένο το μεταπτυχιακό στο σπίτι ή άτομα που μπορεί να είχαν τέτοιο κονέ που να μάθαν περίπου τα θέματα του ΑΣΕΠ αλλά συγγνώμη κιόλας δε μπορεί να συγκρίνεις αυτό το πράγμα το σκάνδαλο της ενισχυτικής διδασκαλίας. Είναι τουλάχιστον γελοίο. Με την ίδια λογική θα πούμε ότι και τα πρώτα πτυχία μπορεί αν τα πήραμε αγορασμένα, ότι ξέραμε παλαιότερα τα θέματα των πανελληνίων και έτσι μπήκαμε στη σχολή και και και...
Δυστυχώς ζεις σε τέτοια χώρα που δεν πρέπει ούτε καν να διανοείσαι να αμφισβητείς ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι το ίδιο ή χειρότερο από το δικό σου. Είναι πολύ καλύτερο οποιασδήποτε προηγμένης χώρας στην Ευρώπη από το δικό σου!!
Το ότι επενδύσατε τη ζωή σας σε αυτη τη δουλειά με βάση τα κριτήρια που υπήρχαν από τότε που ξεκινήσατε δε σημαίνει ότι πρέπει μια ζωή να υπάρχουν τα ίδια κριτήρια. Με τη δικιά σας λογική και σε 1 ή 2 ή 3 χρόνια θα υπάρχουν κάποιοι άλλοι που θα χρησιμοποιούν τα δικά σας επιχειρήματα οπότε δε θα αλλάξει πότε η κατάσταση ενώ είναι ολοφάνερο και για ένα άσχετο ότι είναι εντελώς αναξιοκρατική.

17

Λέτε ότι το θέμα που συζητάμε είναι λίγο άκυρο... Μας πως να πορευτούμε όλοι μαζί για το μέλλον της πληροφορικής στα σχολεία όταν είναι έτσι το σύστημα που μας κάνει να είμαστε αντίπαλοι με τους παλαιότερους... Κάποτε έπαιρναν ένα απλό πτυχίο και δούλευαν γιατί υπήρχε και μεγαλύτερη ζήτηση σε συνδυασμό με διαπλέκομενες καταστάσεις (ενισχυτική διδασκαλία και πόσα ακόμη θα γίνονταν απλά αναφέρω αυτό που γνωρίζω συγκεκριμένα) και τώρα εμείς με πολύ παραπάνω προσόντα έχουμε μηδαμινές ελπίδες...
Τουλάχιστον ας αλλάξουν σταδιακά τον νόμο όπως θα κάνουν και στη Κύπρο αν παρακολουθεί κανείς. Ας διορίζουν και ας καλούν αναπληρωτές το 50% με το παλιό σύστημα και το υπόλοιπο 50% με νέο αξιοκρατικό σύστημα. Και μετά μόνο το νέο σύστημα.. Έτσι ώστε ο παλιός που θα θέλει να κάνει αυτό το επάγγελμα να αποκτήσει ότι προσόν χρειάζεται ή να τα παρατήσει και τα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση να έχουν μια βάσιμη ελπίδα...

18
1) Το ότι σε κάλουσαν αναπληρωτή και εσύ επένδυσες τη ζώη σου σε αυτή την εργασία είναι δικό σου πρόβλημα. Και με τη δικιά σου λογική πάντα θα υπάρχουν κάποια 30μηνα και 24μηνα και γενικά αυτοί που έχουν προυπηρεσία σαν αναπληρωτές οπότε τα κριτήρια προσλήψεων αναπληρωτών και μονίμων δεν θα αλλάξουν ποτέ.
2) Το αντιεπιχείρημα σου για την απόκτηση της αρχικής προυπηρεσίας που μεταφράζεται σε αλλαγή πινάκων ήταν να μου πεις ότι  μπορεί καποιος  αντίστοιχα να έχει πάρει για παράδειγμα κάποιο μεταπτυχιακό με άδικο τρόπο. Άρα με την ίδια λογική και κάποιος μαθαίνει τα θέματα του ΑΣΕΠ και και και... Είναι το λιγότερο προσβλητικό αυτό που λες...
3) Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να με ενδιαφέρει αν είσαι 35 ετών και εγώ 25 (που δεν είμαι 25 αλλά κοντεύω 30)
4) Άλλη η προυπηρεσία σε μια συγκεκριμένη θέση επιστημονικού προσωπικού με πολυ συγκεκριμένο φάσμα αντικειμένου από αυτό που συζητάμε τώρα
5) Δε μου λέει τίποτα το ότι επειδή είσαι 7 χρόνια αναπληρωτής είσαι σε πολύ καλύτερος σαν καθηγητής από κάποιον που  μπαίνει τώρα σε μια τάξη. Εγώ πιστεύω ότι θα μαι κλάσης ανώτερος από εσένα. Μπορώ όμως με καποιο τρόπο να το αποδείξω??Μπα...
6) Χώνεψε ότι τα κριτήρια αυτά ισχύουν μόνο στην Ελλάδα και πουθενά αλλού και παραδέξου ότι είναι άδικα. Απλά σε συμφέρουν. Δεν λέω ότι φταις εσύ. Δε περιμένω να κατέβεις και στους δρόμους.
7) Από τη στιγμή που γουστάρω να κάνω αυτή τη δουλειά οφείλω να έχω το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσπαθήσω να αποκτήσω όλα εκείνα τα προσόντα που χρειάζονται για να περάσω τους άλλους. Δεν έχουν όμως οριοθετήσει προσόντα!!! Βγάλανε την ενισχυτική δε ξέρω και εγώ από πότε και όσοι είχαν πάρει πτυχίο μεχρι το 2007 ας πούμε και ψάχτηκαν βρήκαν την άκρη οι  επόμενοι από το 2008 και μετά ας κόψουν το λαιμό τους...
8) Για τη κοπελιά που έγραψε από κάτω : Έχε υπόψην σου ότι έχουν διοριστεί πολλά άτομα χωρίς ΑΣΕΠ μόνο και μόνο γιατί είχαν εργαστεί πολλά χρόνια σαν αναπληρωτές......
9) ΟΤΑΝ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΟΜΕΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΕΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΝΤΑ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ... ΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ...

19
Μία ολόκληρη μέρα πέρασε αλλά απάντηση καμία......

20
Ρε φίλε οκ ας μην είναι προαπαιτούμενο το μεταπτυχιακο   ας το κάνουν όπως στην Αγγλιά!! Για του δύο πίνακες θα μου δώσει κανείς πειστική απάντηση και για όλους αυτούς που άλλαξαν πίνακα με την ενισχυτική διδασκαλία??? Είναι κριτήριο αυτό??? Και γιατί βγάζουν ναακοινώσεις συνέχεια καθαροί πίνακες βάση προυπηρεσίας και επειδή ήμουν αναπληρωτής 3 χρόνια κάντε με μόνιμο. Εξαρχής είπα κάτι απλό. Δε γίνονται να γίνουν όλοι καθηγητές. Θα γίνει ένα 20%. Πρέπει λοιπόν να θεσπιστούν καποια αξιοκρατικά κριτήριααααααααααααααααα και όχι αυτό το χάλι...Οι υπόλοιποι να ασχοληθούν με άλλη δουλεια!!

21
Γνώριζα για Βρετανία για το χαρτί που απαιτείται αλλά δεν ήξερα τις υπόλοιπες λεπτομέρειες. Νομίζω ότι εύκολα μπορείς να καταλάβεις ότι το σκεπτικό μου είναι ίδιο με του συστήματος της Βρετανίας απλά εκεί έχουν διαφορετικά κριτήρια!!! Και μάλιστα εκεί για την κάθε κενή θέση αγγελία βγάζει ο εκάστοτε δήμος και δεν υπάρχει κάποιο σύστημα υπουργείου. Εγώ ανέφερα το παράδειγμα της Κύπρου ώπου μετράει το μεταπτυχιακό αν γνωρίζεις. Το θέμα είναι ότι και τα 2 εκπαιδευτικά συστήματα δεν έχουν καμία σχέση με το ελληνικό και είναι κλάσης ανώτερα. Ναι οκ έχουν διαφορετικά κριτήρια αλλά έχουν κριτήρια!! Αυτό το πράγμα στην Ελλάδα μπορείς να μου το εξηγήσεις?? Αυτές τις δεκάδες ανακοινώσεις και τις πορείες με αιτήματα του τύπου (τόσα χρόνια αναπληρωτής στο κάθε χωριό πότε θα γίνω μόνιμος) τα αντιλαμβάνεσαι?? Τους υποχρέωσε κανείς να γίνουν αναπληρωτές με το ζόρι?? Ή δούλευαν τζάμπα?? Για τους δύο πίνακες θα μου πει κανείς τίποτα??Για το πώς άλλαζαν πίνακες με τη μέθοδο της ενισχυτικής μήπως??? Βλέπεις πώς τόση ώρα κανείς δε μου απάντησε γι αυτά τα θέματα. Δηλαδή δούλεψε κάποιος αναπληρώτης έστω ένα χρόνο ενώ εσύ δεν έχεις δουλέψει ποτέ. Κατευθείαν κρίνεται και παίρνει θέση πάνω από εσένα. Χωρίς κανένα άλλο κριτήριο παρά μόνο με αυτό. Αυτό είναι το σκεπτικό πολλών αναπληρωτών που έτσι τους βολεύει από τότε που απέκτησαν προυπηρεσία. Και από τέτοια άτομα περιμένεις εσύ σωστούς εκπαιδευτικούς??? Γελιέσαι οικτρά...

22
 Ρε φίλε σε ανέφερα σαν παράδειγμα γιατί μιλάμε μαζί. Λες να έχω πρόβλημα με εσένα προσωπικά??  Το όλο σύστημα δε καταλαβαίνω. Και κανείς δε μου δίνει μια πειστική απάντηση. Επίσης για το άλλο παιδί δεν είπα ότι επειδή έχω μεταπτυχιακό πρέπει το κράτος να με κάνει υποχρεωτικά καθηγητή. Λέω ότι πρέπει να μπει σαν κριτήριο!! Πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια ώστε να επιλέγονται οι καλύτεροι σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο. Τι δεν καταλαβαίνεις?? Και αυτό για το office δε το κατάλαβα. Όταν γινόταν ΑΣΕΠ γιατί εκεί στο γνωστικό αντικείμενο εξετάζεσαι γενικά στην επιστήμη της πληροφορικής και γιατί εκεί το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται. Δηλαδή και στον ΑΣΕΠ αδικία γίνεται?? Και λέω για τέταρτη φορά θεωρείται δίκαιο ότι υπάρχουν δύο πίνακες με προυπηρεσία και χωρίς προυπηρεσία. Η μήπως έχω άδικο στο ότι πολλοί άλλαξαν πίνακα λόγω της ενισχυτικής διδασκαλίαα??? Σκάνδαλο και λαμογιά όσο δεν πάει.

23
Ας μου δώσει κάποιος μια λογική απάντηση γιατί υπάρχει πίνακας προυπηρεσίας και πίνακας μηδενικής και γιατί κάποιος που έχει δουλέψει σαν αναπληρωτής έχει την απαίτηση ότι πρέπει το κράτος να τον κάνει και μόνιμο??

24
Οκ να βάλουμε ένα μετρητή αγάπης και οράματος και όποιος έχει πιο μεγάλο δείκτη να παίρνουν αυτόν. Ρε παιδιά πλάκα μου κάνετε!! Δεν είπα ότι σίγουρα κάποιος με μεταπτυχιακό στη πληροφορική θα είναι σίγουρα καλύτερος από κάποιον άλλον αλλά είναι ένα σημαντικό κριτήριο που πιστοποιεί τις ικανότητες κάποιου. Δε καταλαβένετε ότι πρέπει να τεθούν κάποια επιπλέον κριτήρια!! Κατηγορείται το υπουργείο για 1.000.000 πράματα αλλά για αυτό που λέω που στο εξωτερικό σε πολλές χώρες είναι όπως το λέω εγώ δε λέτε κουβέντα. Δεν γίνεται όλοι να γίνονται καθηγητές οπότε πρέπει με κάποια κριτήρια να επιλεχθούν οι καλύτεροι. (Σε θεωρητικό επίπεδο πάντα). Και γιατί δεν έχει κανείς τα κότσια να πει για όλους αυτούς που άλλαξαν πίνακα (το τονίζω για τρίτη φορά) επειδή είχαν βίσμα κάποιον διευθυντή. Αυτοί άλλαξαν πίνακα και μελλοντικά θα γίνουν καθηγητές για όλη τους τη ζωή και ας πούμε θα μείνω έξω εγώ με 2 master ή πόσοι άλλοι μόνο και μόνο γιατί είμασταν μικρότεροι σε ηλικία και όταν πήραμε πτυχίο δεν υπήρχε πλέον ενισχυτική διδασκαλία.

25
Και σε ξαναρωτάω επειδή έχεις δουλέψει σαν αναπληρωτής 1 ή 2 ή 5 χρόνια είναι υποχρεωμένο το κράτος να σε κάνει μόνιμο??

26
Θα σου κάνει εντύπωση φυσικά και το κυπριακό σύστημα εκπαίδευσης και αρκετά άλλα στο κόσμο τότε...Για την Κύπρο παράδειγμα που διορίζονται χωρίς ΑΣΕΠ και μέσω πινάκων αν γνωρίζεις το μεταπτυχιακό μετράει και πολυ μάλιστα...Έσυ πιθανόν δεν έχεις κάτι πέρα από πτυχίο και επειδή σε πήραν παλαιότερα αναπληρωτή έχεις την απαίτηση ότι πρέπει οπωσδήποτε να γίνεις και μόνιμος σωστά?? Δεν είπα να μην μετράει η προυπηρεσία αλλά να είναι σαν κριτήριο ποιο κάτω από αυτά που αναφέραμε?? Και σε προκαλώ να μου πεις πόσοι άραγε κατάφεραν να αλλάξουν πίνακα επειδή είχαν διευθυντές βίσματα και τους έδιναν ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας?? Μήπως έτσι και έσυ άλλαξες πίνακα?? Δυστυχώς η απλή λογική λέει οτι στην εκπαίδευση που αφορά τα παιδιά μας θα πρέπει να είναι οι καλύτεροι και δυστυχώς όπως προείπα δε γίνεται να γίνουν όλοι. Και καλώς ή κακώς έχει πολλές παραπάνω προοπτικές να γίνει καλύτερος καθηγητής κάποιος που έχει μεταπτυχιακό από κάποιον που δεν έχει. Αυτό λέει η απλή κοινή λογική.

27
Και δε κατάλαβα διαφωνείς σε κάτι??

28
Ναι έχω μεταπτυχιακό στην πληροφορική και πιθανόν θα ξεκινήσω και ένα μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160921
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 720
Σύνολο: 731

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.