Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - homeboy

Σελίδες: 1234 ... 13
15
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 26, 2007, 10:36:54 μμ »

 Αυτό είναι, έγινε ο άλλος moderator και την ψώνισε, ε ρε τι κάνει η εξουσία.
ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Θα σε παρακαλούσα πολύ να αλλάξεις το υφάκι σου. Εδώ μέσα γίνεται διάλογος, λέγονται διαφορες απόψεις και όσο καυστικές κι αν είναι δεν επεμβαίνουμε όταν "πατάνε' πάνω σε κάποια επιχειρήματα.
Οι προσβολές όμως  δεν χωράνε εδώ μέσα. Άλλαξε το μήνυμα σου, πέτα ότι προσβλητικό υπάρχει εκεί μέσα και την επόμενη φορά πρόσεχε πως γράφεις.... αν θες να συνεχίσεις να γράφεις.


Για μερικούς απ' ό,τι φαίνεται δημοκρατία και ελευθερία ταυτίζονται με το: προσβάλω, υβρίζω, ειρωνεύομαι, γελοιοποιώ.
Μπράβο. Συνέχισε έτσι...

16
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 17, 2007, 11:58:35 πμ »
Χωρίς καμία απολύτως διάθεση αντιπαράθεσης και εντελώς φιλικά paphar, αυτό που τελευταία αναφέρεις διαφέρει σημαντικά από τις προηγούμενες αναφορές σου. Σύμφωνα με τα προηγούμενα έβγαινε αβίαστα το συμπέρασμα ότι το ΠΔ πήγαινε χαλαρά για ακύρωση. Ενώ με τα τελευταία που παρέθεσες υπάρχει ελπίδα. Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις περί αδιαφορίας και ότι καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του συμφωνώ απόλυτα.

Τώρα στην ουσία της προσφυγής του ΣΤΕΜΠ, είναι προφανώς συντεχνιακοί οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την στάση και συμπεριφορά, και εύχομαι ποτέ οι ίδιοι να μην υποβληθούν στον ψυχικό εκβιασμό ,καταπίεση και ανασφάλεια που έχουν καταδικάσει εμάς και τις οικογένειες μας. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ προς τους αξιότιμους κυρίους του ΣΤΕΜΠ που με τόση σπουδή οργάνωσαν και εκτελούν την ιερή σταυροφορία με έπαθλο εγκλωβισμένες ζωές, ελπίδες και όνειρα.

17
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 17, 2007, 08:26:20 πμ »
Εγώ ήθελα να αναφέρω το ρόλο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια αλλά άκουσα ότι είναι σε εξέλιξη το θέμα της κατοχύρωσης των επαγγελματικών δικαιωμάτων όλων των τμημάτων που εμπλέκονται! και ρωτάω...
εάν βγουν και κατοχυρωθούν επαγγελματικά δικαιώματα και κάποια (αν όχι όλα τα τμήματα) κατοχυρώσουν και τα εκπαιδευτικά, (πριν την 11η Οκτωβρίου) τότε αυτό θα ληφθεί υπόψη από το ΣτΕ; ???

Προσέξτε λίγο τί σας (σε) λέω: Ο εισηγητής του ΣτΕ απορρίπτει τις αιτιάσεις του ΣΤΕΜΠ για "άσχετα τμήματα" ή "τμήματα με ελάχιστη συνάφεια". Δεν έχει καμία σημασία το ποιά τμήματα αναφέρονται στο ΠΔ268, ούτε αν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα στην εκπαίδευση. (Για όσους το έχουν ψάξει, κανενός τμήματος τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν αναφέρουν ακριβώς τον κλάδο της εκπαίδευσης όπου διορίζονται, αλλά ότι "διορίζονται στην εκπαίδευση σύμφωνα με την εκάστοτε νομοθεσία").
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο υπάγεται στο ΥΠΕΠΘ και έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα. Δεν επηρρεάζει την απόφαση του ΣτΕ.

Σας (σε) το ξαναλέω: Ο εισηγητής δεν απορρίπτει κανένα τμήμα. Το λέει ξεκάθαρα. Και αυτό διότι είναι ευθύνη του υπουργείου να καθορίζει τα τμήματα και όχι του ΣτΕ να τα ελέγχει.
Το πρόβλημα είναι "νομικίστικο": Το ΥΠΕΠΘ (υποστηρίζει ο εισηγητής) δεν μπορούσε να καθορίσει τμήματα με ΠΔ, αλλά με νομοσχέδιο. Άρα, κακώς έκανε το ΠΔ, το οποίο κρίνει (ο εισηγητής) ότι πρέπει να ακυρωθεί!!! 
Και να σας πώ και το καταπληκτικότερο όλων: Οι ίδιοι λόγοι ίσχυαν και για το ΠΔ118/95 που έβαζε στην εκπαίδευση τους απόφοιτους ΠΛηροφορικής  και Ηλ. Υπ. Συστημάτων. Απλώς κανείς δεν είχε κάνει τότε προσφυγή μέσα στις 60 μέρες για να το ακυρώσει...
Καλά, Πλάκα με κάνουν????

Επομένως σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, η υπόθεση είναι "καμένη" από χέρι, τουλάχιστον σε ότι αφορά το συμβούλιο της επικρατείας. Δε νομίζω να αλλάξει γνώμη ο εισηγητής ως τον Οκτώβρη. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα ποια μπορεί να είναι η δική μας αντίδραση. Γιατί προσωπικά σαν μόνη λύση βλέπω να κατατεθεί από το ΥΠΕΠΘ το απαραίτητο νομοσχέδιο. Και το ερώτημα είναι, θα γίνει κάτι τέτοιο ή τι άλλο μπορεί να γίνει; Και πάλι ξαναρωτώ, οποιαδήποτε προσπάθεια υπεράσπισης του ΠΔ μέσω του ΣτΕ είναι χαμένη υπόθεση; Αν ναι... άστα να πάν!

18
Για ωρομίσθιους στη δευτεροβάθμια δεν ξέρω. Πάντως αναπληρωτές καλέσανε σίγουρα, τόσο ΠΕ19 όσο και 20.

19
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων 2006-2007
« στις: Φεβρουάριος 01, 2007, 07:47:13 μμ »

Παιδιά να σας ρωτήσω κάτι όσον αφορά τον τραπεζικό λογαριασμό που θα κατατεθούν τα χρήματα μας.

Φέτος όπως και πέρσι έδωσα λογαριασμό της ΕΘΝΙΚΗΣ τράπεζας. Δουλεύω στην ανατολική Θεσσαλονίκη (ΠΕ19).

Μια γνωστή μου που δουλεύει στην Δυτική Θεσσαλονίκη μου είπε πως φέτος τους ζήτησαν λογαριασμό στην ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ!


Εσείς τι γνωρίζετε? Τι τραπεζικό λογαριασμό τους δώσατε?

Εξαρτάται από την εκάστοτε πρωτοβάθμια, οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι μία ερώτηση στην πρωτοβάθμια στην οποία και υπάγεσαι.

20
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Δεκέμβριος 31, 2006, 10:21:49 πμ »
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!

Πέρυσι ήμουν σε δυσπρόσιτο ολοήμερο δημοτικό. Δεν υπάρχουν δυσπρόσιτες περιοχές, υπάρχουν χαρακτηρισμένα σχολεία ως δυσπρόσιτα.
Όντως τα μόρια σ' αυτά διπλασιάζονται (διπλασιάζονται οι ώρες), δηλ. συνολικά έχεις 100 ώρες όλη την χρονιά αυτές θα γίνουν 200).
Τα διπλασιασμένα μόρια όμως λαμβάνονται υπόψη μόνο στον πίνακα των αναπληρωτών και όχι στον πίνακα των διορισμών. Ακόμα και έτσι
όμως έχει την αξία του αν σκεφτείς ότι ανεβαίνεις στον πίνακα των αναπληρωτών και εξασφαλίζεις ότι θα σε ξαναπάρουν ωρομίσθιο ή ακόμα
καλύτερα αναπληρωτή.

Τώρα μετά τον διορισμό, που εύχομαι να έρθει σύντομα, τα μόρια για κάθε σχολείο ανάγονται σε μήνες προϋπηρεσίας και τα μόρια υπολογίζονται
βάσει του Γυμνασίου στο οποίο πηγαίνουν τα παιδιά του δημοτικού αυτού τελειώνοντας την έκτη.

Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και ο καλός Άϊ Βασίλης να φέρει γρήγορα τον πολυπόθητο διορισμό σε αναπληρωτές και ωρομισθίους και καλή
δύναμη σε όλους για να προωθούμε την καλή πρόοδο των παιδιών.

21
Μια ερώτηση γιατί έχω σκαλώσει με κάτι: Γιατί στον ενιαίο πίνακα διορισμών (πε20) ειμαι σε θέση 1000 περ. ενώ στον πινακα αναπληρωτων δευτεροβαθμιας (με προυπηρεσια) θεση 500 περ. ??? Αυτά τα 500 -χοντρικά- άτομα διαφορά γιατί δεν έιναι και στον πινακα αναπληρωτων ; Δεν εχουν κανει αιτηση για αναπληρωτες; :-[ .  Η τελευταια ανανεωση είναι σημερινη οπότε έχουν βγει λογικά τα ονοματα απο τους συμπληρωματικους διορισμούς(ή μήπως όχι;).

Πιθανότατα γιατί δεν έχει ενημερωθεί ακόμα ο πίνακας διορισμών και εμφανίζει και αυτούς που διορίστηκαν...

22
Έχω την εντύπωση, σύμφωνα και με την ανακοίνωση που υπάρχει στο alfavita, ότι αύριο θα γνωρίζουμε με βεβαιότητα.

Συζητώντας πάντως με τον δ/ντη του σχολείου μου, μου είπε ότι είναι αρκετά δύσκολο να αναβληθούν οι εκλογές, διότι
το νομικό κόλλημα είναι μεγάλο. Θα το μάθουμε αύριο λοιπόν.

23
Έχουμε κανένα νεότερο σχετικά; Βγήκε κάποια ανακοίνωση, εγκύκλιος, προθεσμίες, ημερομηνίες κτλ;

24
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Περί απεργίας...
« στις: Οκτώβριος 30, 2006, 03:26:17 μμ »
Μόλις έλαβα ένα κορυφαίο e-mail ;D ;D ;D ;D
Σκίτσο, δείχνει τους πολεμιστές του 40 στο βουνό να πολεμάνε, και σφήνα μπαίνει ο Κολοκοτρώνης...τον ρωτάει ένας "τι θες εσύ εδώ;" απαντάει "έγινε σύμπτυξη της ύλης για να καλυφθούν τα κενά της απεργίας"
 ;D ;D ;D ;D

Καταπληκτικό!!!!!  :D :D :D

25
Γυμνάσιο / Απ: Σχολικά Βιβλία Γυμνασίου
« στις: Οκτώβριος 27, 2006, 07:20:31 μμ »
Θα μιλήσω για το βιβλίο πληροφορικής γυμνασίου.
Όσο και αν έψαξα σε μορφή pdf δεν μπόρεσα να το βρω. Το μόνο που υπάρχει είναι η ύλη γυμνασίου-πρόγραμμα σπουδών και οι διαφάνειες που αναφέρθηκαν. Θέλει λίγο δουλειά στην αρχή, αλλά από τη στιγμή που εντοπίσεις την ύλη στις διάφορες ενότητες του βιβλίου ανάλογα με την τάξη στην οποία πρέπει να διδαχθει, μέτα όλα τα άλλα είναι σχετικά απλά.

Αντίθετα για τα βιβλία πληροφορικής λυκείου τα βρήκα όλα σε ηλεκτρονική μορφή, ακόμα και τα βιβλία καθηγητή.

26
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Περί απεργίας...
« στις: Οκτώβριος 27, 2006, 06:54:33 μμ »
Spaceoddity,καταρχήν να πω (αν και υποθέτω ότι είναι αρμοδιότητα του συντονιστή του πίνακα-homeboy),ότι ανεπιθύμητος δεν είναι κανένας.Σε μια συζήτηση καλό είναι να υπάρχει και αντίλογος,για να έχει ενδιαφέρον!Ούτε ο καθένας από εμάς θέλει να συζητάει μόνο με ανθρώπους που συμφωνούν μαζί του. ::)

Το φόρουμ ανήκει σε όλα τα μέλη του. Η δική μου δουλειά πρέπει και είναι διακριτική, θέλω να πιστεύω. Κάθε άποψη είναι σεβαστή και πρέπει να λέγεται καθαρά και δυνατά. Ανεπιθύμητοι δεν υπάρχουν και αυτό φαίνεται και από το ό,τι από τα 1000 τόσα μέλη που έχουν εγγεγραφεί ως τώρα, στοίχημα αν έχουν αποβληθεί 2 ή 3 και αυτοί αφού προκάλεσαν επανειλημμένα.

Σε ό,τι αφορά τις παρατηρήσεις σας περί απεργίας, μισθών κλπ. θα προσθέσω μία σκέψη. Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο όχι μόνο στην παιδεία, αλλά και σε οποιονδήποτε άλλο τομέα της δημόσιας ζωής σ'αυτή την κατά τα άλλα υπέροχη χώρα, εάν δεν αρχίσουμε σιγά-σιγά να άλλάζουμε την νοοτροπία μας. Τη νοοτροπία του "εγώ να περνώ καλά, και τι με νοιάζει για τους άλλους", του "μακριά από μένα, κι όπου θέλει ας είναι", του "εγώ είμαι μάγκας και βγάζω τα διπλά κλέβοντας το δημόσιο", του "τα ξέρω όλα! Τι να μου πεις κι εσύ;". Αυτή κατά τη γνώμη μου είναι η κοντόφθαλμη αντιμετώπιση που θυσίασε ευκαιρίες, στην λογική της εφήμερης ευημερίας. Εϊναι η τακτική που μας έχει εγκλωβίσει σε μια δίχως τέλος οικονομία λιτότητας και θυσιών! Ειλικρινά από τότε που θυμάμαι τον ευτό μου, και δεν είμαι δα και τόσο μικρός, (30 πλέον), θυμάμαι έναν ελληνικό λαό ταγμένο στον κατά τα άλλα ιερό στόχο της ανάκαμψης! Και ειλικρινά δεν πιστεύω να υπάρξει οποιαδήποτε ελπίδα αλλαγής προς το καλύτερο, εαν δεν δουλέψουμε προς την κατεύθυνση αλλαγής της νοοτροπίας μας. Πρέπει να μάθει επιτέλους ο Έλληνας ότι δεν ζει μόνος του σ'αυτό τον τόπο. Ότι υπάρχουν νόμοι και κανόνες τους οποίους πρέπει να σέβεται και να ακολουθεί. Ότι η προσωπική ευημερία είναι άμεσα συνυφασμένη με το κοινό καλό. Ότι αν δεν προσπαθήσεις σήμερα για κάτι καλύτερο, αύριο το παιδί σου θα πρέπει να προσπαθήσει 2 και 3 φορές περισσότερο.

Ίσως όλα αυτά να σας ακούγονται πολύ θεωρητικά και ουτοπικά. Οι μεγάλες και θεαματικές αλλαγές, όμως μόνο έτσι μπορούν να γίνουν. Πρέπει να αλλάξουμε εμείς τους εαυτούς μας προς το καλύτερο, γιατί εάν δεν το κάνουμε, κανείς δεν πρόκειται να το κάνει για μας! Και θεωρώ ότι υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια βελτίωσης στον τομέα της νοοτροπίας μας. Και ας μην γελάμε τους εαυτούς μας, εμείς είμαστε το σύστημα. Εμείς που καθημερινά το βρίζουμε και το στηλιτεύουμε, είμαστε οι ίδιοι που το τροφοδοτούμε, το αναπαράγουμε, το δοξάζουμε... Κάτω το σύστημα! Ζήτω το σύστημα!

27
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Περί απεργίας...
« στις: Οκτώβριος 26, 2006, 08:30:05 μμ »
Είναι πραγματικά πολύ όμορφο το κείμενο της Νίνας Γεωργιάδου, που παρέθεσες sophie!

Ό,τι ανέφερες σε προηγούμενη απάντησή σου σχετικά με τον διάλογο, έχεις δίκιο. Δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι ριζικά εαν δεν συμμετέχουν άμεσα και αποφασιστικά δάσκαλοι, αλλά και μαθητές. Και φυσικά όλες οι αλλαγές δεν πρέπει να γίνουν πρόχειρα και βιαστικά. Χρειάζεται βαθιά μελέτη και ανάλυση της κατάστασης που επικρατεί και εν συνεχεία συστηματική και σε ουσία παρέμβαση σε όλο το σύστημα. Δυστυχώς φαντάζει ακατόρθωτο σαν εγχείρημα, αλλά όχι και αδύνατο κατά τη γνώμη μου. Πρέπει όμως να γίνει επιτέλους μια αρχή για να αρχίσουμε σιγά-σιγά να βγαίνουμε από το τέλμα. Δεν πάει άλλο...

Και πάλι ναι! Θα ήταν σώφρων, να δίνεται η δυνατότητα σε κάθε φοιτητή-τρια που το πτυχίο του/της εμπλέκεται με την εκπαίδευση, και τον/την ενδιαφέρει να ασχοληθεί με αυτήν, να παρακολουθεί μία σειρά μαθημάτων (θεωρώ τουλάχιστον ένα χρόνο, ίσως και πέραν της κανονικής φοίτησης), που θα εξασφαλίζει την ουσιώδη παιδαγωγική του/της κατάρτηση. Γιατί τουλάχιστο ό,τι αφορά την παιδαγωγική κατάρτηση, είναι επιεικώς γελοίο να πιστεύεις ότι την καλύπτεις με τα κάθε είδους ΠΕΚ, από τα οποία και ο ίδιος ετοιμάζομαι να περάσω ως νεοδιόριστος, χωρίς την παιδαγωγική κατάρτηση.

Απογοήτευση είναι τελικά το μόνο που φαίνεται να καλλιεργεί αυτό το κράτος. Και το τραγικό είναι ότι μάλλον πολύ λίγοι (έξω από τον χώρο της εκπαίδευσης), κατάλαβαν γιατί αγωνίστηκαν όλο αυτό το διάστημα οι δάσκαλοι. Γιατί όλοι κάπου στην άκρη του μυαλού τους πιστεύουν ακράδαντα ότι οι εκπαιδευτικοί είναι προνομιούχοι και τα λεφτά που παίρνουν δεν τα κερδίζουν με τον κόπο και τον μόχθο τους, αλλά τους τα χαρίζουν οι υπόλοιποι Έλληνες. Οι εποχές που ο γονιός έλεγε "Θα στερηθώ το κρέας που θα έτρωγα για να το φάει ο δάσκαλος", έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Και αυτό γιατί είτε το θέλουμε είτε όχι, η παιδεία έπαψε να αποτελεί προτεραιότητα, όχι μόνο της πολιτείας, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας.

Και την καλύτερη απάντηση που μπορεί να δώσει ο δάσκαλος κόντρα σε αυτό το κλίμα απαξίωσης του ρόλου του, είναι μέσα στην ίδια του την αίθουσα. Σε φάρο γνώσης και σταθερή αξία διαπαιδαγώγησης των νέων ανθρώπων πρέπει να αναδειχθεί, και τότε πιστεύω ότι θα μπορεί να ζητά 10 και να του δίνουν 100. Ως τότε όμως κρατάτε γερά γιατί αν ήταν στο χέρι τους, θα μας έπερναν και αυτά που μας ανήκουν...

28
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Περί απεργίας...
« στις: Οκτώβριος 25, 2006, 09:55:10 μμ »
sophie δεν έχεις κάπου άδικο στις παρατηρήσεις σου.

Και φυσικά αυτό που περιέγραψα είναι το ιδανικό, το οποίο είναι δύσκολο να εφαρμοστεί, ειδικά σε μια Ελλάδα που έχει να αντιμετωπίσει ανασταλτικούς παράγοντες ισχυρούς, όπως είναι έλειψη ουσιαστικού ελέγχου σε αυθαιρεσίες, ατιμωρησία σε φαινόμενα διαφθοράς , αδυναμία ανάδειξης και καθιέρωσης ενός αξιοκρατικού συστήματος εξέλιξης, τραγικές καθυστερήσεις σε τομείς που απαιτούν οργάνωση, προγραμματισμό, όραμα και συστηματική προσπάθεια.

Γι'αυτό λοιπόν εάν αλλάξει κάτι, αυτό θα γίνει σε βάθος χρόνου. Δεν είναι εύκολα θέματα όχι μόνο στην υλοποίησή τους, αλλά ακόμα και στο να τα συζητήσεις. Πρέπει όμως να ανοίξει ένας διάλογος για αυτά τα ζητήματα, γιατί η λογική των κεκτιμένων,του κατεστημένου και του θίγομαι άρα δεν τα συζητώ δεν οδηγεί πουθενά και πιστεύω είναι και αυτό μια παράμετρος του όλου προβλήματος.

Έχει διαμορφωθεί μία πράγματι πολύ παράξενη κατάσταση. Στην ουσία δεν υπάρχει κάποιου είδους ουσιαστικής αξιολόγησης, αλλά ούτε και επιμορφωση (τα επιμορφωτικά σεμινάρια είναι κατ' επίφαση επιμορφωτικά και γίνονται απλά για να γίνονται). Σου λέει το Υπουργείο δεν σε επιμορφώνω ετσι όπως πρέπει, οπότε δεν είμαι και αυστηρό μαζί σου σε ό,τι αφορά την αξιολόγησή σου. Οι καθηγητές με τη σειρά τους, όχι όλοι φυσικά, αποδέχονται σιωπηρά έναν ρόλο κομπάρσου αφού από όλη την κοινωνία (μαθητές-οικογένεια) εισπράττουν το "έλα  μωρέ όλη η δουλειά γίνεται στο φροντιστήριο, τι κάνουν οι καθηγητές; Κάθονται!". Μισθός που ναι μεν είναι αρκετά καλός δεν παροτρύνει-εμπνέει όμως γι' αυτό το κάτι παραπάνω σε προσφορά. Κονδύλια τα οποία διαρκώς μειώνονται. Χαμηλές προσδοκίες λοιπόν από όλους και προς όλους. Και όχι μόνο δεν λέει να μπει ο πήχης λίγο πιο ψηλά, αλλά και εκεί που είναι, φαίνεται να τον περνάμε διαρκώς από κάτω! Αρέσει σε πολλούς αυτή η κατάσταση και ας είναι δύσκολο να το παραδεχτούμε! Και δεν έχει να κάνει μόνο με τον χώρο της παιδείας. Είναι μια κατάσταση που διαμορφώθηκε σε δεκαετίες. Έχει να κάνει με συμπεριφορές και με μια τάση του να κάνουμε όσο το δυνατόν λιγότερη δουλειά από αυτό που μας αναλογεί. Είμαστε στο δημόσιο και το απολαμβάνουμε! Κανείς δεν μας αναγκάζει να προσφέρουμε κάτι παραπάνω. Το κάνουμε μόνο εαν το θέλουμε, από την καλή μας την καρδιά! Αφού κι αν δεν το κάνουμε, δεν υπάρχουν κυρώσεις. Είναι μια σχεδόν αρρωστημένη κατάσταση!

Εαν αυτό δεν αλλάξει, τότε δεν θα αλλάξει κάτι ουσιαστικά σ'αυτό τον έρημο τόπο. Γιατί για να κερδίσεις κάτι παραπάνω θα πρέπει να αφήσεις και κάτι. Το μονά-ζυγά δικά μου πρέπει να το ξεχάσουμε. Οι εξελίξεις τρέχουν με ταχύτητα φωτός πλέον και πρέπει να καθήσουμε και να σκεφτούμε πολύ και σοβαρά, εαν δεν θέλουμε να ακούσουμε στο μέλλον τα παιδιά μας να μας κατηγορούν για τις χαμένες ευκαιρίες που αφήσαμε να μας προσπεράσουν. Ευκαιρίες που αυτή η χώρα έχει μάθει να τις θυσιάζει με ευλάβεια στον βωμό του πρόσκαιρου και του εφήμερου...

Μπορεί να βλέπω με αυστηρή ματιά τα πράγματα, και σίγουρα και εγώ δεν είμαι τέλειος, άλλωστε ποιος είναι. Πρέπει όμως να κάνεις που και που την αυτοκριτική σου, και θα πρέπει να είναι και σκληρή. Γιατί μόνο έτσι βρίσκεις τα λάθη και τα ελαττώματά σου και μπορείς να τα διορθώσεις. Άλλωστε αυτό το περίφημο σύστημα ποιοί το τροφοδοτούν; Μέρος του δεν είμαστε και εμείς, και ως ένα βαθμό που μας αναλογεί το διαμορφώνουμε; Αν το αντιληφθούμε αυτό τότε η αλλαγή θα έρθει και θα είναι τεράστια! Και δεν θέλω, αλλά ούτε και πρέπει να γίνουμε για παράδειγμα Γερμανοί. Έχουμε σαν λαός εξαιρετικά στοιχεία, τα αρνητικά μας όμως φαίνεται να επισκιάζουν και να καταπλακώνουν καθετί το θετικό. Βλέπω λοιπόν ότι αν κατορθώσουμε να μετριάσουμε τα αρνητικά μας και ταυτόχρονα να αναδείξουμε τα πλεονεκτίματά μας, τότε δεν υπάρχουν όρια και περιορισμοί. Και όσο κι αν ακούγεται ρομαντικό και ιδεαλιστικό, είναι κάτι το πολύ προσωπικό που ο καθένας θα πρέπει να το κάνει τρόπο ζωής.

Συγνώμη αν επεκτάθηκα και σας κούρασα σε μια φαινομενικά άσχετη με την απεργία ανάπτυξη της σκέψης μου, αλλά εαν δεν αναζητήσεις τα βαθύτερα αίτια και αν δεν μπορέσεις να διαβάσεις ανάμεσα από τις γραμμές τότε είναι αδύνατο να δώσεις μόνιμες λύσεις στα όποια προβλήματα. Και από μπαλώματα και προχειρότητες έχουμε γίνει όλοι πλέον ειδικοί.

Σελίδες: 1234 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161429
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 430
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 334
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.