Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Clint

Σελίδες: 1234 ... 7
15
Συνάδελφε μήπως βιάζεσαι? Είσαι σίγουρος για την απόφαση του υπουργείου σχετικά με τις υποχρεωτικές? Αν ξέρεις την απόφαση δεν την μοιράζεσαι μαζί μας?

Όπως έχω πει ό,τι γνωρίζω είναι από φήμες που μαθαίνω από άλλους που υποτίθεται έχουν ενημέρωση εκ των έσω (αιρετούς, γραμματείς, βουλευτές κλπ).
Το τελευταίο...πως να το πω, ενημέρωση-κουτσομπολιό-φήμη, είναι ότι το θέμα των μετατάξεων παγώνει και η κατάσταση μένει ως έχει (μου το είπε "παλιά" ΠΕ11 που την ενδιαφέρει το θέμα).
Δεδομένο δε θεωρώ κάτι, απλά αναρωτιέμαι εάν δεν αλλάξει κάτι με τις μετατάξεις (και μείνουν ως έχουν όλοι) οι προϋπάρχουσες ειδικότητες που θα πάρουν μετάθεση, θα προηγηθούν στις τοποθετήσεις όπως πέρυσι; π.χ. Το μοναδικό οργανικό κενό ΠΕ11 της περιοχής μου το πήρε "παλιά" που ήρθε με μετάθεση με 79 μόρια και όχι η μεταταγμένη που είχε 134 (καθώς οι μεταταγμένοι αποκλειστήκαμε από τις τοποθετήσεις).

16
Γνωρίζει κάποιος, εφόσον γίνουν οι μεταθέσεις των προϋπαρχόντων ειδικοτήτων, στις τοποθετήσεις θα μετέχουν και οι μεταταγμένοι και ο καθείς παίρνει αυτό που του αναλογεί βάσει μορίων; Μήπως θα προηγηθούν στις τοποθετήσεις οι προϋπάρχουσες και μετά οι μεταταγμένοι;

17
Δεν ισχύει αυτό που γράφεις.

Αν κάνει άρση υπεραριθμίας έχω την εντύπωση πως προηγείται. Εφόσον υπάρχουν οργανικά κενά προηγούνται των υπόλοιπων (μετάθεση, βελτίωση θέσης κλπ).

18
@clint
Μιλάς για την οργανική υπεραριθμία.
Ο οργανικά υπεράριθμος ΔΕ ΧΑΝΕΙ την οργανική του θέση. Δε γίνεται Διάθεση ΠΥΣΔΕ.

Άλλο αυτό, άλλο η υπόσταση των Διαθεσιτών.

Θεωρείς πως με βάση τα άρθρα του 1566 που παραθέτεις πως η υπόσταση των "σε διάθεση" διαφέρει στο ΠΥΣΠΕ;

Προσπαθώ να καταλάβω:
α) Το σκεπτικό σου
β) Την...πρακτική-λειτουργική βαρύτητα αυτού που λες

Για τις μετατάξεις μόνο κουτσομπολιά-σπασμένο-τηλέφωνο...ανάξια αναφοράς έχω μάθει.

19
Ν.1566/1985
Αθμια Αρθρο 4, παράγραφος 6.
Βθμια Άρθρο 14, παράγραφος 4.
και η διαφορά είναι η ύπαρξη της παραγράφου 7 στο άρθρο 14, που αντίστοιχη δεν υπάρχει στο άρθρο 4.
Τα έχουμε ξαναπεί αυτά...


Στο ΠΔ 50/1996 όπου χρειάζεται κάνει διαχωρισμό μεταξύ Α/θμιας και Β/θμιας.

ΦΕΚ Α'45/1996 ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 50 Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 14 Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Παρ. 1.
Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν:
• α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.
• β) Σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.


Παρ. 5.
Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:
...............

Παρ 6.
Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:
...............


Παρ 7.
Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο
όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα
με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις
τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτηση τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης
όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.


Εδώ δεν κάνει κάποιο διαχωρισμό. Εννοείς πως οι οργανικά υπεράριθμοι της Β/θμιας προηγούνται σε περίπτωση εμφάνισης οργανικού κενού ασχέτως μορίων
ενώ στην Α/θμια δεν ισχύει αυτό;

20
Σύμφωνα με σημερινές πληροφορίες καταλήγουν στο σενάριο των μη ανακλήσεων. Θα προηγηθούν όμως οι μεταθέσεις των α/θμιων, και ότι μείνει θα δοθεί στους μεταταγμένους. Να δούμε τι θα γίνει και με τη σύσταση των οργανικών...

Θα γίνουν οι μεταθέσεις των Α/θμιων οι οποίοι θα προηγηθούν στις τοποθετήσεις (όπως έχει γίνει τις προηγούμενες φορές) ή θα διεκδικήσουν όλοι τις θέσεις με βάση τα μόρια τους; Αν γνωρίζεις.

21
Το ζόρι μου δεν είναι το αν θα ανακληθούν οι μετατάξεις, αν θα ακυρωθούν κλπ κλπ.
Με 96,5 μόρια (το 2013, πλέον 118,5) δεν νομίζω να έχω πρόβλημα να μεταταχθώ από Β. Ελλάδα σε νησί, με οποιαδήποτε διαδικασία.
 
Καλώς ή κακώς το δίκαιο θα το κρίνουν τα δικαστήρια βάσει Συντάγματος και νόμων και...απόδοσης των δικηγόρων.
Όταν λοιπόν βλέπω από την μια νομικά επιχειρήματα (με κάποια δεν συμφωνώ, είναι...νομικίστικα ΟΚ, όμως ο δικηγόρος κάνει τη δουλειά του) και από την άλλη συναισθηματικού τύπου, κατά μεγάλο ποσοστό, κατάθεση άποψης...τι θα έπρεπε να σκεφτώ;

Ενστάσεις κατά μεμονωμένων περιπτώσεων υπάρχουν, ΟΚ, το έχουμε πει.
Υπάρχει απόφαση δικαστηρίου που να χαρακτηρίζει άκυρη την όλη διαδικασία;

22
Με γαλάζιο σου απαντώ (κατά την άποψη μου)


Δηλαδή θεωρείς πως η αρχική εισήγηση του Κουρακη δεν είχε ως βάση νομικά επιχειρήματα.
Όχι σοβαρά, γι αυτό και πάγωσε το θέμα.
(π.χ. δεν μπορεί να προτείνει διαδικασία ακύρωσης παράνομης διοικητικής πράξης και παρακάτω να λέει πως όσοι είχαν οργανική στο ΠΥΣΔΕ τους ΔΕΝ θα επιστρέψουν σε αυτή αλλά στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ).
Εάν την εφάρμοζε θα γίνονταν νέες ενστάσεις και νέα δικαστήρια.
Η άλλη πλευρά που λέω είναι οι θιγόμενοι (γιατί μου αναφέρεις τον Κουράκη;). Έχετε ανάλογα επιχειρήματα;
Το υπουργείο εδώ και 10ετίες είναι μια άλλη "άλλη" πλευρά.


Η οκπε που έχει προσφύγει δικαστικά δεν έχει νομικά επιχειρήματα.
Έκανε ένσταση (ή προσφυγή δε θυμάμαι) εντός προθεσμίας και το ΣτΕ πρέπει να το εξετάσει. Αυτό έχει απαντηθεί παλαιότερα.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν προσφύγει στα δικαστήρια δεν έχουν.
Για συγκεκριμένες περιπτώσεις, συγκεκριμένες αιτήσεις σαφώς και έχουν. Δεν το κατάλαβα αυτό το επιχείρημα. Για όποια διαδικασία υπάρχουν ενστάσεις, πρέπει αυτή να ακυρώνεται;

Οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης έτσι για πλάκα έχουν εμπλακεί στην διαδικασία.
Ποια είναι τα πορίσματα; Ξέρεις κάτι; Δηλαδή υπάρχει κάτι που μπορεί να στηριχθεί το υπουργείο και δεν το χρησιμοποιεί;

Ότι 2 χρόνια μετά δεν έχουν δώσει οργανικές δεν έχει πίσω νομική προέκταση.
α) Οργανικές δεν έχουν δοθεί γενικότερα. Μάλλον λόγω μνημονίου. Η προηγούμενη κυβέρνηση θα έδινε θεωρώ.
β) Έγιναν εκλογές, τι θα έκανε ο Κουράκης με βάση αυτά που έλεγε προεκλογικά; Αντί να προσπαθήσει να ακυρώσει τις μετατάξεις, θα έδινε και οργανικές;


Μάλλον κάποιος ευκολόπιστος τουλάχιστον τα πιστεύει αυτά.

Τελικά εκείνος ο δόκτορας που επιχειρηματολογεί υπέρ των μετατάξεων έχει πείσει πολλούς μετάταχθεντες ότι έχουν δίκιο.. Βέβαια αυτός κάνει την δουλειά του. Δίνει ελπίδα.. Και εσείς επειδή σας συμφέρει την υπερασπίζεστε..


Έχεις ξαναδεί τα επιχειρήματα που στηρίζεστε εσείς;


Απλά τα πράγματα..
όταν δεν έχεις ικανά επιχειρήματα, ισοπεδώνεις καταστάσεις, αναμασάς ειρωνείες, λεκτικές περικοκλάδες και χιλιοειπωμένα κλισέ-συνθήματα για να περάσεις αυτό που σε συμφέρει...πιο απλά δε γίνεται, έχεις δίκιο σε αυτό

23
Ένας μέτριος δικηγόρος τα επιχειρήματα του δημοτικού τα καταρρίπτει για πλάκα.

Περίμενα κάτι πιο τεκμηριωμένο..

Παράδειγμα; Σίγουρα μπορείτε να βρείτε έναν μέτριο δικηγόρο να κάνει ένα demonstration.
Εγώ πιστεύω πως περιμένετε και ελπίζετε σε πολιτική λύση (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό).
Αντίστοιχου περιεχομένου τοποθέτηση (με νομικά στοιχεία) δεν έχω δει από τους θιγόμενους.



Βέβαια αν έχεις το δίκαιο απέναντι προσπαθείς με ξύλινη γλώσσα και επιχειρήματα του στυλ "όχι μόρια" να επιζήσεις και να κρατήσεις την θεσούλα σου.

Επίσης, όταν δεν έχεις ικανά επιχειρήματα, ισοπεδώνεις καταστάσεις, αναμασάς ειρωνείες, λεκτικές περικοκλάδες και χιλιοειπωμένα κλισέ-συνθήματα για να περάσεις αυτό που σε συμφέρει...να τα λέμε όλα.


Για να δούμε στο τέλος ποιος έχει το δίκιο..

Εγώ μαζί σου/σας, ανάκληση τώρα, αλλά όχι όπως το πάτε. Θέλει ισχυρά νομικά επιχειρήματα. Έχετε; Που/ποια είναι;

24
Γεγονός: - Υπάρχει ΠΕ11 ο οποίος έχει πάρει μετάταξη από Β/θμια στην Α/θμια με τις κανονικές (αυτές τις αδιάβλητες που γίνονται με...εξέταση αίτησης απλά).

Ερώτηση: - Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ καθώς δεν υπάρχουν οργανικά κενά. Πως διαφέρει, νομικά, από έναν ΠΕ11 ο οποίος βρίσκεται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ; Που το λέει αυτό (π.χ. νόμος);




Υπόθεση: - Έστω ότι συγχωνεύονται 2 δημοτικά και μένουν 2 ΠΕ70 και 1 ΠΕ11 χωρίς οργανική άρα διάθεση ΠΥΣΠΕ (ή όχι;).

Ερώτηση: - Τι διαφορά, από νομικής άποψης, έχουν με 2 ΠΕ02 και 1 ΠΕ11 στη διάθεση ΠΥΣΔΕ;



Αυτό...ξέρει κάποιος να μου απαντήσει (με συγκεκριμένα δεδομένα όμως).

25
Το 3. Αντιλαμβάνομαι τι εννοείς, αλλά πλέον πρέπει να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε τον όρο ΕΑΕΠ και να τονίζουμε την ολοκληρωτική εφαρμογή του προγράμματος των ΕΑΕΠ σε όλα τα 6θέσια και άνω Δ.Σ. Ο όρος ΕΑΕΠ οδηγεί σε ΕΣΠΑ και όχι σε οργανικές...

Αυτό από που προκύπτει;
Επειδή υπάρχει η άποψη (την εξέφρασε και το υπουργείο) πως η χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ αφορά τους αναπληρωτές.
Έστω ότι για κάποιο λόγο δεν υπάρχουν κονδύλια από ΕΣΠΑ, από που προκύπτει πως θα σταματήσουν να υπάρχουν τα ΕΑΕΠ;
Εάν υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο καλώς, εάν είναι άποψη από fora...

Καλό είναι να αναφέρουμε τις πηγές μας σε κάποια στοιχεία που παραθέτουμε. Ωραία τα "προσωποπαγείς θέσεις" και "Ο όρος ΕΑΕΠ οδηγεί σε ΕΣΠΑ" αλλά με βάση ποια δεδομένα προκύπτει η πληροφορία;

26
Η Α ΕΛΜΕ Αχαΐας παίρνει ξεκάθαρη θέση για τις υποχρεωτικές μετατάξεις..

https://aelmeahaias.wordpress.com/2015/06/02/%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%b5%ce%b9%cf%83-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%ce%b8%ce%bc%ce%b9%ce%b1-2/

Το "Διεκδικούμε την τοποθέτηση σε προσωποπαγείς θέσεις" δεν το κατάλαβα.
Ποιος εκπαιδευτικός σε σχολείο (αλλά και στις διευθύνσεις) έχει προσωποπαγείς θέσεις;
Το "προσωποπαγείς θέσεις" υπάρχει κάπου στην εκπαίδευση (εννοώ σε εκπαιδευτικούς);

Τέτοιες δεν είχαν οι σχολικοί φύλακες και οι καθαρίστριες και έφυγαν από το παράθυρο χωρίς πολλά-πολλά, την εποχή της κινητικότητας;

Κατρούγκαλος, κινητικότητα, μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί, επιστροφή σε προσωποπαγείς θέσεις...

27
Δηλαδή θα έκανες αίτηση για μία θέση που δεν υπήρχε, δεν θα έπαιρνες μετάταξη, στη συνέχεια θα έκανες ένσταση και μετά θα ικανοποιούνταν η ένστασή σου;;; Τι μπορεί να έγραφε αυτή η ένσταση και ικανοποιήθηκε; Και εντελώς τυχαία ένας μόνο σκέφτηκε να τα κάνει αυτό χωρίς να έχει καμία πληροφόρηση...

Αίτηση σε περιοχή με 0 κενά , κατά τη γνώμη μου, είναι ύποπτη...τουλάχιστον. Η ένσταση, ό,τι και να έγραφε, στην καλύτερη περίπτωση θα έπρεπε να πεταχτεί στο καλάθι.

28
@clint και γενικότερα.
Το να επικαλείστε τέτοιες διατάξεις που σκοπό έχουν να μειώσουν το δημόσιο αντιλαμβάνεστε ότι από τη μια πλευρά μπορεί μεν να προσθέτουν κάποια ισχύ στη διατήρηση ακόμα και των υφιστάμενων ειδικοτήτων (τουλάχιστον μέχρι να αποφασίσει το ΣΤΕ) από την άλλη όμως τέτοιες διατάξεις είναι που καταδεικνύουν για ποιο λόγο δε θα συσταθούν οργανικές θέσεις και ενισχύουν τη μη απόδοση οργανικών. Ισχυροποιείτε τις "προσωποπαγείς" θέσεις σας, αλλά από την άλλη θα γίνετε και πάλι πραγματικά μπαλάκια μόλις το υπουργείο αποφασίσει κάτι άλλο για το Δημοτικό.
Η ίδια η επιδίωξή σας για απόδοση οργανικών θέσεων είναι που αποδυναμώνει ακόμα περισσότερο τη διατήρηση των υποχρεωτικών.
Πέρα φυσικά από τα όσα έγιναν με κενά πυσπε-δοτικές ικανότητες(για να μην τα λέμε πλεονάσματα) ΠΥΣΔΕ, προτεραιότητες κτλ κτλ...

Κοίτα, εγώ ρωτάω και προσπαθώ να καταλάβω τη λογική του καθενός εδώ μέσα.
Η κατάθεση μερικών απόψεων μου προκαλεί ερωτήματα. ΣΙΓΟΥΡΑ κι εσύ βλέπεις πως ο ειρμός αρκετών...έχει τα κενά του.
Πιστεύεις πως η κακή εφαρμογή ενός νόμου θα πρέπει να συνεπάγεται ακύρωση του;
(πριν βιαστείς να πεις τα γνωστά περί των υποχρεωτικών, σκέψου λίγο πως γίνονταν οι μεταθέσεις στη Β/θμια).

Για πες μου (γιατί δεν ξέρω) το "προσωποπαγείς" θέσεις σας, από που προκύπτει;
Εννοείς πως αυτή τη στιγμή στα μητρώα του υπουργείου εσύ είσαι μόνιμος και εγώ είμαι κάτι άλλο;
Υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί δύο ή πολλών ταχυτήτων (όχι σε ότι αφορά την τοποθέτηση τους σε σχολείο);
(Ξεχνάς πως όσοι απολύθηκαν από τα ΕΠΑΛ ΔΕΝ ήταν στη διάθεση ούτε πλεόναζαν).

Πιστεύεις πως εάν δεν γινόταν η διαδικασία των υποχρεωτικών δε θα υπήρχε κάποια άλλη διαδικασία;

Και εφόσον περιγράφεις την τρέχουσα κατάσταση μας με όχι και τόσο...όμορφους όρους...γιατί θέλεις να γίνει ακύρωση και να επαναληφθεί μια παρόμοια διαδικασία, στην οποία θέλεις να συμμετέχεις και ενδεχομένως να γίνεις κι εσύ μπαλάκι που θα έχει μια "προσωποπαγή θέση";

Εγώ προσωπικά ΔΕΝ περίμενα πως θα έπαιρνα οργανική θέση. Δεν το έλεγε κάπου, ανέφερε τοποθέτηση σε σχολείο ή ομάδες σχολείων. Το ότι μπορεί να παραμέναμε στη διάθεση για...πάντα ακουγόταν από το 2013.

Ξαναρωτάω, βάσει ποιον άρθρων του Συντάγματος και ποιών Νόμων ζητάς/ζητάτε ακύρωση της διαδικασίας;
Υπάρχει δικαστική απόφαση που να χαρακτηρίζει τις μετατάξεις παράνομες ή μιλάμε τόσο καιρό για μεμονωμένες ενστάσεις;

Διότι, ΝΑΙ εφόσον είναι το ΝΟΜΙΜΟ, να ακυρωθούν οι μετατάξεις. Να ξαναγίνουν, να κάνουν αίτηση και των εθελοντικών, όσοι το ξανασκέφτηκαν, όσοι το θυμήθηκαν τώρα, όσοι το θεωρούν της μόδας κλπ κλπ κλπ. Εφόσον, όμως, είναι το νόμιμο να γίνει έτσι. Βάσει Συντάγματος και Νόμων, όχι βάσει Κουράκιου Λογικής (ή λογικής Μπαλτά ή λογικής ΑρΒι ή λογικής Λόβερ ή λογικής Clint). 

Σελίδες: 1234 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161199
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 703
Σύνολο: 722

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.