Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - marieta 2014

Σελίδες: 1234 ... 17
15
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 05, 2023, 04:34:47 μμ »
.....Κλείνοντας την προσέγγιση του θέματος, υπογραμμίζουμε ότι η εκπαίδευση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα  κοινωνικής συνοχής και  οικονομικής, επιστημονικής, πολιτισμικής και κοινωνικής ανάπτυξης μιας χώρας. Αυτό σημαίνει από την πλευρά των ασκούντων την εκπαιδευτική πολιτική ότι ο παράγοντας αυτός όχι μόνο θα πρέπει να προστατευτεί ως πολύ σημαντικός θεσμός, αλλά και να ληφθούν εκείνα τα μέτρα που θα ενισχύσουν  τον ρόλο που του έχει ανατεθεί από το ίδιο το κοινωνικό σύστημα. Η ομαλή και αποτελεσματική εκπαίδευση στηρίζεται σε μια σχέση εμπιστοσύνης και συναινετικής συνεργασίας ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία και την εκπαιδευτική κοινότητα. Η δυσπιστία και η καχυποψία, που είναι διάχυτες, ειδικά το τελευταίο διάστημα στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, εξαιτίας της ασκούμενης μέχρι τώρα εκπαιδευτικής πολιτικής, δεν διαμορφώνουν ευνοϊκές συνθήκες μεταξύ τους για μια αγαστή συνεργασία στα θέματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση στη χώρα μας. Το γεγονός αυτό φέρνει στο επίκεντρο την ευθύνη της πολιτείας, η οποία πρέπει να δείξει την εμπιστοσύνη που αρμόζει προς τους εκπαιδευτικούς, για να αισθανθούν εμπράκτως ότι έχουν την ηθική και θεσμική στήριξή της και, τελικά,  ότι αναγνωρίζει και σέβεται το έργο που επιτελούν. Στην περίπτωση της διαχείρισης της εκπαίδευσης θα προτείναμε στην ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να αξιοποιήσει τον βασικό και γενικό κανόνα, σύμφωνα με τον οποίο  ο τρόπος επικοινωνίας και υλοποίησης των σχεδιασμών και των εκπαιδευτικών μέτρων παίζει καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα και την αποτελεσματική εφαρμογή του.

Και ας μην λησμονούμε την αποδεδειγμένη ερευνητική παραδοχή ότι ένας εργαζόμενος αποδίδει πολύ περισσότερο, όταν είναι ικανοποιημένος από τις στενότερες και ευρύτερες εργασιακές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που τον περιβάλλουν.

Κωνσταντίνου Χαράλαμπος
*Ομότιμος Καθηγητής Σχολικής Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων-Αντιπρόεδρος Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος



Κρατάω τον επίλογο!..........

16
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 24, 2023, 09:11:03 μμ »
Παιδιά μη φαγωνόμαστε μεταξύ μας, δεν οδηγούν πουθενά οι κατηγόριες .
Εμείς οι νεοδιόριστοι και ο φόβος μας ξέρουμε όλοι ότι είμαστε  το τυράκι στη φάκα της υπουργού.
Εσείς οι υπόλοιποι τα λέτε και λίγο εκ του ασφαλούς με την έννοια ότι όλα θα αρχίσουν από τους νεοδιόριστους και μετά εμείς. Αν δεν κρατήσουνε θα φταίνε αυτοί που φοβήθηκαν.Όμως ελάτε και λίγο στη θέση μας.
Να κάνω αποχή ναι όταν ξέρω ότι στη Ρόδο ξεκίνησαν και προχωρούν οι αξιολογητές....
ΠΟΙΟΣ θέλει να περάσει από τέτοια προσβλητική διαδικασία.
Όμως φοβάμαι  μήπως μείνουμε λίγοι με τη σημαία της επανάστασης στα χέρια.
Να πω και γω ότι ήμουν στους απεργούς και δε θέλω να υποστώ αυτή την ψυχοφθόρα και ξεφτιλιστική διαδικασία με τους όρους αυτούς.

17
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 24, 2023, 08:12:05 μμ »
Εγώ ξέρω ότι η διαδικασία προχωράει κανονικότατα και όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε. Σήμερα διάβαζα και τη νέα εγκύκλιο. Σε 2 βδομάδες θα έχει διευθετηθεί και η συνάντηση με τον αξιολογητη. Κάτι ακούγεται ότι η προκυρηξη εκλογών ίσως παγώσει τη διαδικασία. Μικρό καλάθι κρατάω και για αυτό. Γιατί να παγώσει η διαδικασία με την προκυρηξη εκλογών; Σταματάμε να πηγαίνουμε στις δουλειές μας την προεκλογική περίοδο; Όχι. Αυτό γιατί να σταματήσει; Ευσεβείς πόθοι. Τελικά είμαστε μόνοι.
Ακριβώς!

18
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 10, 2023, 06:33:12 μμ »
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, μακάρι να ήταν.
Οι συνάδελφοι  που διορίστηκαν στην ειδική δεν είναι τόσο εύκολο να βρουν δικαιολογία.
Είναι πιο τίμιο να επικαλούμαστε τη στάση εργασίας. Όμως θα το κάνουμε όλοι ή κάποιοι θα το δεχτούν θα περάσουν; και οι άλλοι που θα το αποφεύγουν με την ελπίδα ότι θα αποσυρθεί κάποια στιγμή  τελικά θα μείνουν ξεκρέμαστοι;
Οι καιροί είναι δύσκολοι και φοβάμαι μη βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

19
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 10, 2023, 01:50:28 μμ »
Στην αυριανή γενική συνέλευση της ΟΛΜΕ να ελπίζουμε; ;Ή εδώ γελάμε; Μιλάω στους νεοδιόριστους .
Την Τετάρτη λέει απεργία.
 Παιδιά μιλήστε.
 Tο γεγονός ότι πρώτοι εμείς θα καούμε και οι υπόλοιποι ίσως να τη γλυτώσουν αν δεν  προλάβουν λόγω εκλογών, δεν πρέπει να είναι δικαιολογία..
Τα συνδικαλιστικά όργανα ακόμη και οι μη κυβερνητικοί κάνουν τις πάπιες. Τι κάνουμε; το δεχόμαστε μοιρολατρικά γιατί δε γίνεται αλλιώς και "είναι πολλά τα λεφτά Άρη"; Να ελπίζουμε κάπου; Για την απεργία ποια είναι η γνώμη σας;

Να διευκρινίσω: Δεν καλώ σε επανάσταση, να καταλάβω θέλω ή να επιβεβαιώσω τις σκέψεις μου.
Δεν είναι επιθετικό το ύφος, ανησυχία και αγωνία βγάζω.

20
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« στις: Φεβρουάριος 01, 2023, 04:00:53 μμ »
Γιατί θα αρχίσει τώρα σύντομα;

21
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 30, 2023, 09:46:38 μμ »
Τι αξιολόγηση και μπούρδες μας λένε; Αφού η μόνη μας "τιμωρία" θα είναι απλά να παρακολουθούμε σεμινάρια!!!!

Κοινώς η αξιολόγηση κεραμέως είναι απλά μια ακόμα μέθοδος κονόμας για να σπαταλήσουν στο μέλλον πακέτα ΕΣΠΑ οι εκπαιδευτές σεμιναρίων , όταν αυτοί θα (κάνουν ότι) εκπαιδεύουν εμάς τους ανεπαρκώς αξιολογηθέντες.....

Εγώ φυσικά είμαι υπέρ μιας πραγματικής αξιολόγησης, αυστηρά και μόνο κάτω από ΟΛΕΣ τις παρακάτω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης):

1) Πανελλήνιες εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων απεριόριστου μεγέθους και με εξασφαλισμένη την αξιόπιστη τυχαιότητα στην επιλογή των κοινών για όλους θεμάτων, ώστε να φανεί ποιος εκπαιδευτικός είναι τελικά ο καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο. Και αυτός ας αξιολογεί μετά τους υπόλοιπους για το γνωστικό. Στις πανελλήνιες φυσικά θα πρέπει να υποχρεωθούν να γράψουν και καθηγητές πανεπιστημίου, αν θέλουν να γίνουν αξιολογητές γνωστικού (στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου θα πατώσουν στις γραπτές εξετάσεις, γιατί η πλειοψηφία τους είναι βύσματα που έχουν ανέρθει στην έδρα τους έρποντας και γλύφοντας).

2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.

3) Υπηρεσιακή αξιολόγηση ας γίνεται από τον διευθυντή, αποκλειστικά και μόνο κατά πόσο δεν κάνουμε κοπάνες από την δουλειά μας, και κατά πόσο τηρούμε τον νόμο (όταν φυσικά δεν υπάρχει προκηρυγμένη απεργία που μας επιτρέπει να μην τον τηρούμε). Ο υδροκεφαλικός ρόλος του διευθυντή ως ο απόλυτος άρχων στην διοίκηση του σχολείου πρέπει να σταματήσει, και να αποκατασταθεί ξανά ο σύλλογος διδασκόντων ως ο κύριος διοικητικός θεσμός του σχολείου. H δημοκρατία του συλλόγου διδασκόντων πρέπει να επανέλθει, ο σύλλογος πρέπει να αποφασίζει φυσικά πρωτίστως και για τα οικονομικά του σχολείου.  Η βυσματοκρατία των συνεντευξιαζόμενων κομματόσκυλων διευθυντών πρέπει να παταχθεί αμείλικτα και με κάθε μέσο, γιατί ο ρόλος αρκετών από αυτούς είναι απλά να τα κάνουν πλακάκια με διεφθαρμένους δήμους και δημοτικούς υπαλλήλους, ώστε να ροκανίζεται και να σπαταλιέται δημόσιο χρήμα σε άχρηστα για τα σχολεία έργα.

4) Αξιολόγηση του συλλόγου διδασκόντων, κατά πόσο ξοδεύει σωστά τα χρήματα που διατίθενται από τον δήμο και από την κυβέρνηση (εννοείται ακριβώς το ίδιο χρηματικό ποσό θα δίνεται σε όλα τα σχολεία, ανάλογα πάντα και με το πλήθος των μαθητών του καθενός σχολείου). Σε περίπτωση αποδεδειγμένης σπατάλης χρημάτων, ο σύλλογος διδασκόντων και το σχολείο όχι μόνο πρέπει να αξιολογούνται, αλλά και όσοι εκπαιδευτικοί υποστήριξαν με την ψήφο τους στο πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων την σπατάλη χρημάτων θα πρέπει να υποχρεώνονται να πληρώνουν από την τσέπη τους την όποια χασούρα.

Υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης), δέχομαι την αξιολόγηση. Αν έστω και μία προϋπόθεση από τις παραπάνω εκλείψει, η αξιολόγηση θα περάσει μόνο πάνω από το εργασιακό μου πτώμα.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 21, 2023, 05:30:40 μμ »
Θέλουν πάση θυσία να πουν ότι η αξιολόγηση ξεκίνησε, πριν τις εκλογές.
Έχουν εγκλωβίσει και τους νεοδιόριστους χωρίς μονιμοποίηση.
Αυτή η αλητεία δεν περιγράφεται, και πού να βγεις να τα πεις. Που όλοι λενε «αφού εσυ εισα καλός, τι εχεις να φοβηθείς».

Από μια άποψη όμως θα ήθελα να τρέξει κάμποσο, για να τσεκάρω μετά αντιδράσεις αυτών που περιμένουν ότι θα δουν κάτι θεαματικό αν γίνει αξιολόγηση. Πολύ θα γελάσω.
Συμφωνώ απόλυτα!!!
Από την άλλη,  νομίζω πως θα προλάβουν να γίνουν τουλάχιστον σε αρχικό στάδιο πριν τις εκλογές και αναρωτιέμαι τι ακριβώς. ;Ένας ηλεκτρονικός φάκελος που θα περιλαμβάνει τι; Μια έκθεση του διευθυντή και τα προσόντα σου( ποια είναι αυτά;)Και ο σύμβουλος πως θα σε κρίνει; Και αν δε με συμπαθούν και οι δύο ή δεν έχουν να κερδίσουν κάτι από μένα; (λυπάμαι τραγικά που το λέω αυτό αλλά αυτή είναι δυστυχώς η αλήθεια).
Θα υπάρχουν κάποια κριτήρια αντικειμενικά ή στου κασίδη το κεφάλι......

23
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Ιανουάριος 18, 2023, 10:51:12 μμ »
Καλησπέρα
Τι σημαίνει"τεκμηρίωση περί ασκήσεως διδακτικού έργου"; Και από που το ζητάμε;

24
Τον βαθμό του ο καθένας τον βλέπει από εδω https://hr.apografi.gov.gr/login. Αλλά επειδή σε πολλούς δεν έχει περαστεί όπως και σε εμένα συμβαίνει το ίδιο, καλό είναι να ρωτήσετε τον υπεύθυνο του myschool του σχολείου σας καθώς εκεί φαίνεται αν κοιτάξει στο Προσωπικό και στο όνομά σας, όπως γράφει και ο Serraios. Πάντως όλοι οι νεοδιόριστοι του '21 έχουμε βαθμό Γ.
Και για τους νεοδιόριστους του '20 ισχύει το ίδιο; βαθμός Γ; Ξέρει κανείς;

25
Στο δικό μου σχολείο πάντως ο διευθυντής έβαλε ως μέντορα έναν συνάδελφό της εμπιστοσύνης του. Αν και το ζήτησαν και κάποιοι άλλοι. Αυτός που επιλέχτηκε βάσει ΦΕΚ πάντως δεν είχε τα περισσότερα μόρια σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Με ότι συνεπάγεται αυτό με το θεσμό
Αυτό πάλι που κάποιοι κάναν όποιους ήθελαν ?

26
Εγώ πάντως αισθάνομαι ότι υπάρχει παντελής αδιαφορία από τους συμβούλους για να συμμετασχουν στην διαδικασία επιμόρφωσης, δειγματικων διδασκαλιών και ελέγχου των συντονιστών/μεντορων, οι δε Διευθυντές είναι τόσο πολύ απασχολημενοι με διοικητικά/γραφειοκρατικά καθήκοντα και την πιθανή επανεκλογή τους ως διευθυντές, που ούτε καν ασχολούνται με το ζήτημα. Το δε νομοθετικό πλαίσιο είναι τόσο γενικόλογο και ασαφές χωρίς χρονοδιαγράμματα και υποδείγματα εκθέσεων/αναφορών και διεργασιών που δεν μπορεί να υποβληθεί σε ελεγκτική διαδικασία.
Εξ άλλου στην κυβέρνηση αυτή τη στιγμή όλοι ασχολούνται με τη διάσωσή τους στις επικείμενες εκλογές.
Είμαι μάλιστα ενημερος, ότι η επόμενη κυβέρνηση έχει προγραμματίσει να ακυρώσει όλες αυτές τις διαδικασίες μαζί φυσικά με την ατομική αξιολογηση.
Στο μόνο σημείο που διαφωνώ είναι ότι οι διευθυντές δεν ασχολούνται με το θέμα. Είναι και κάποιοι(ψαρωμένοι ίσως) που νομίζουν πως και από αυτό εξαρτάται η επανεκλογή τους.

27
Φαίνεται στο myschool. Αν δεν έχετε πρόσβαση, ρωτήστε τον/την διευθυντή/τρια σας.
Πού ακριβώς φαίνεται ο βαθμός στο myschool;  γιατί δεν το βρίσκω;

28
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Μέντορας
« στις: Δεκέμβριος 26, 2022, 12:27:45 μμ »
Συνάδελφε με μόνον τέσσερα χρόνια προϋπηρεσία στο δημόσιο σχολειό όχι μόνο δεν πιάνεις την πολυπόθητη θέση του μέντορα που επιθυμείς, αλλά υποχρεούσαι βάσει νόμου να δεχθείς μέντορα να σε καθοδηγήσει και να σε αξιολογήσει.
;D

Σελίδες: 1234 ... 17

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 440
Σύνολο: 442

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.