Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - miki

Σελίδες: 1 ... 111213141516
169
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Πτυχίο Αγγλικών Bulats
« στις: Απρίλιος 08, 2015, 04:13:40 μμ »
Καλησπέρα, είδα τη συζήτησή σας και προβληματίστηκα.. εγώ είχα πάρει το lower παλιά κ τώρα σκεφτόμουν για proficiency.
μου πρότειναν το bullats.. παρ' όλα αυτά το TOEIC μου είπανε και το έχω ξανα ακούσει πως θέλει κάθε 3 χρόνια ανανέωση... ε δε πρόκειται να μπω στη διαδικασία να δίνω κάθε 3 χρόνια για να το ανανεώνω.. ισχύει?θα κοιτάξω και για το MSU?

170
Καλησπέρα, δε γνωρίζω να σου πω για σεμινάριο επιμόρφωσης διότι δεν έχω κάνει.. ανήκω στη Δευτεροβάθμια και έχω κάνει μεταπτυχιακό ειδικής Αγωγής. Γνώμη μου είναι πως το αντίθετο συμβαίνει.. στην πρωτοβάθμια παρατηρώ πως δουλεύουν από σεμινάριο άτομα...(πάνε και οι περισσότερες θέσεις εκει).  Στη Δευτεροβάθμια ούτε σ' εμάς με το μεταπτυχιακό δεν έχει φθάσει ακόμη η σειρά μας να δουλέψουμε.(πε02.50). 

171
το ρώτησα διότι σε μένα δε χρειάστηκε κάπου η αναγγελία διδασκαλίας. δουλεύω κανονικά σε φροντιστήριο και ποτέ κανείς δε μου το ζήτησε..

172
ειναι υποχρεωτική η αναγγελία διδασκαλίας? αν ναι, γιατι?
Δε το έχω ξανα ακούσει.

173
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Πτυχίο ΙΕΚ Βρεφονηπιοκομίας και Ειδική Αγωγή
« στις: Φεβρουάριος 12, 2015, 06:58:01 μμ »
Καλησπέρα και από μένα..
δεν καταλαβαίνω τι εννοεις αντικαθιστά η σχολή σου αυτή της ειδικής αγωγής....?
θεωρώ ότι μετά θα μπορούσες να κάνεις ένα μεταπτυχιακό εκτος ΙΕΚ πάνω στην ειδική αγωγή.
σχετικά με την επαγγελματική αποκατάσταση δε γνωρίζω να σου πω αλλά σκέφτομαι οι βρεφονηπιοκόμοι δεν έχουν τόση αποκατάσταση θα έχουν οι βοηθοί τους?

174
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Φεβρουάριος 10, 2015, 09:15:59 μμ »
guestteacher χαχαχχαχαχ ακόμα γελάω, δε μπορώ να σταματήσω..πάνω που πάω να σταματήσω διαβάζω το επόμενο μαργαριτάρι και πάλι από την αρχή...χαχα

175
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια ειδικής αγωγής
« στις: Φεβρουάριος 07, 2015, 07:18:30 μμ »
Καλησπέρα,
επαναφέρω το θέμα γιατί δε γνωρίζω πως να ανοίξω καινούργιο στο forum.
γνωρίζετε κάποιο εξ αποστάσεως πρόγραμμα εξειδίκευσης πάνω στον αυτισμό?
αν ναι θα ενδιαφερόμουν να μάθω πληροφορίες από κάποιον που γνωρίζει..
ευχαριστώ.

176
Καλησπέρα και από μένα Vasia,
και εγώ από τον ίδιο κλάδο με εσένα προέρχομαι.. (Φιλόλογος). Έκανα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και το τελείωσα πέρυσι τον Μάιο. Δε μπορώ να πω ότι η κρίση επηρέασε την επιλογή μου,γιατί ήταν κάτι που ήθελα να κάνω και το είχα πάρει απόφαση μη γνωρίζοντας τα σχετικά περί αναπληρωτών.. Παρόλα αυτά δεν έχω δουλέψει ακόμη ως αναπληρώτρια, λόγω το ότι έχουμε μαζευτεί αρκετοί ΠΕ2.50 και δε μ έχουν καλέσει..
Ωραία η επιλογή σου στο κλάδο της εργοθεραπείας, και μπράβο για το κουράγιο σου να ξαναδώσεις Πανελλήνιες και να έχεις μπροστά σου άλλα 4 χρόνια φοίτησης.. :o

177
Ιδιωτικά σχολεία / Απ: Επετηρίδα ιδιωτικών εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 06, 2015, 04:40:21 μμ »
Καλησπέρα, εγώ δε το γνώριζα ότι υπήρχε επετηρίδα ιδιωτικών εκπαιδευτικών ..πώς και που γίνονται (αν γίνονται) οι προσλήψεις από τον εν λόγω πίνακα?.. δε το είχα ξανα ακούσει ποιος ο λόγος ύπαρξής του?

ευχαριστώ

178
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ 60.50
« στις: Ιανουάριος 30, 2015, 12:49:39 μμ »
Μη το λές οτι δεν υπαρχουν ελπίδες.. γίνονται πολλές προσλήψεις στην πρωτοβάθμια. από αυτούς τους 700 που λες σχεδόν όλοι έχουν προσληφθεί φέτος.. εγώ  θεωρώ πως πρέπει να κάνεις αίτηση το καλοκαίρι που γίνονται συνήθως.. όσον αφορά αυτό που ρώτησες πιστεύω το παρακάτω να σε διαφωτίσει: ;)
Κριτήρια ένταξης στους πίνακες και μοριοδότησή τους:
Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια
α) διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, έξι (6) μονάδες.
β) μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.
γ) τίτλος διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.
δ) κύρια ειδικότητα πτυχιούχων ΤΕΦΑΑ της παρ. 1.3 περ. γ του άρθρου 20 του ν. 3699/2008, δύο (2) μονάδες.
ε) Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2010, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, μισή (0,5) μονάδα.
Β. Προϋπηρεσία μεγαλύτερη του ενός (1) διδακτικού έτους [δέκα (10) διδακτικών μηνών], η οποία αποκτήθηκε κατόπιν προσλήψεως στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Επιπλέον μοριοδοτούνται:
i) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Κάθε μήνας πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, μηδέν είκοσι (0,20) μονάδες.
ii) Κοινωνικά κριτήρια
α) Ποσοστό αναπηρίας 67% και μέχρι 80% με σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΠΑ (ν. 3863/2010) εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές, τρεις (3) μονάδες. Απαραίτητη προϋπόθεση οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.
β) Ποσοστό αναπηρίας άνω του 80%, με σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΠΑ (ν. 3863/2010) εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές, τέσσερις (4) μονάδες. Απαραίτητη προϋπόθεση οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.
γ) Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω τέκνων, με σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΠΑ (ν.3863/2010), δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε (5) μονάδες για το τρίτο τέκνο.
Βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας για τις περιπτώσεις α), β) και γ) που έχουν εκδοθεί από τις Α/βάθμιες υγειονομικές επιτροπές των νομαρχιών, της περιφέρειας ή των φορέων κοινωνικής ασφάλισης οι οποίες λειτουργούσαν μέχρι την έναρξη ισχύος των ΚΕΠΑ, μπορούν να χρησιμοποιούνται για κάθε νόμιμη χρήση επ’ αόριστον, αν πρόκειται για επ’ αόριστον κρίση ή άλλως μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους.
δ) Οι πολύτεκνοι υπό την έννοια του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (ΦΕΚ 75/07.04.2006 τ.Α΄), δύο (2) μονάδες.
Στις διατάξεις του άρθρου 52 του ν.4115/2013 (ΦΕΚ 24/30.01.2013 τ.Α’) ορίζεται ότι «Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς δύο (2) αναπήρων τέκνων, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, ϋα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο ν.3848/2010 επιφυλάσσει στους πολύτεκνους.»
ε) Η ύπαρξη τριών τέκνων υπό την έννοια του άρθρου 3, παρ. 1 του ν. 3454/2006, μία (1) μονάδα.
iii) Βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μισή μονάδα (0,5) για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
Άρθρο 3
Σειρά κατάταξης − Προσλήψεις

1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50» κατατάσσονται με βάση το σύνολο των μορίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 της παρούσης.
 Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου.
2. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν απώλεια όρασης ή ακοής ή είναι τετραπληγικοί − παραπληγικοί με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μόνο σε ΣΜΕΑΕ και στα Τμήματα Ένταξης.
3. Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής.
4. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή στην Ελληνική γραφή Braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Καταρτίζονται δύο (2) πίνακες εκ των οποίων ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΓΒ. Η πιστοποίηση εξειδίκευσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) γίνεται από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ) και στην Ελληνική γραφή Braille (ΕΓΒ) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

179
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ 60.50
« στις: Ιανουάριος 30, 2015, 09:51:51 πμ »
Καλημέρα nikitri ,
Ένας από τους άμοιρους όπως λες 60.50 είσαι και εσύ  ;D :D
ΠΕ60 είναι οι απλοί Νηπιαγωγοί. ενώ όταν κάνεις μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής τότε γίνεσαι ΠΕ60.50.!!
ΆΡΑ μπορείς να είσαι στον πίνακά τους και εσύ!

180
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« στις: Ιανουάριος 27, 2015, 03:21:09 μμ »
 καλή αρχή να έχουμε με τον Α. Μπαλτά ...

181
καλησπέρα,
και στους ΠΕ02 μηδενικης έχουν γίνει αλλαγές  στους πίνακες;

182
ελεος με αυτά που ακούμε από τους γονείς.. υπάρχει διάγνωση από το ΚΕΔΔΥ? γιατί δε νομίζω να έλεγε η διάγνωση ότι το παιδί έχει λίγη δυσλεξία και λίγη διάσπαση προσοχής.. και αν δεν υπάρχει που το ξέρει εκείνη μόνη της έκανε τη διάγνωση;

Σελίδες: 1 ... 111213141516

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161786
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 415

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.