Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ευρηκα

Σελίδες: 12345 ... 17
29
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 11:43:36 μμ »
Πώς μπορούμε να πιέσουμε εμείς από την πλευρά μας..
δεν βλέπω καμία επίσημη αντίδραση του ΣΑΚΕΑ για το σοβαρό θέμα που έχει προκύψει! Μάλλον επειδή δεν αφορά τις περιφέρειες Θεσσαλίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Θράκης... νιώθουν απολύτως καλυμμένοι εκεί στο προεδρείο!

30
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 06:00:34 μμ »
Γιατί υπάρχει περίπτωση να τρέξει πρώτα η παράλληλη? θα έρθουν τα πάνω κάτω στους πίνακες στη κυριολεξία!

31
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2015, 05:51:18 μμ »
Οι περισσότεροι έτσι θα κινηθούν... ! Εγώ ετοιμάζομαι ήδη για απενεργοποίηση της γενικής!
Αν όμως υπάρξει διαχωρισμός... bye bye ειδική! Μαθηματικό τελειώσαμε παιδιά!

33
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Αύγουστος 31, 2015, 07:43:35 μμ »
Σύμφωνα με τον Βούγια:
1ον –  Διαχείριση Προγραμμάτων ΕΣΠΑ για τη νέα σχολική χρονιά

Πως διαμορφώνεται η κατάσταση αυτή την ώρα λίγες ημέρες πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Ως γνωστόν οι 3 Άξονες των Προγραμμάτων ΕΣΠΑ καταργήθηκαν και κάθε μια από τις 13 Περιφέρειες της χώρας πρέπει να δημιουργήσει κι από ένα ξεχωριστό Τεχνικό Δελτίο ΕΣΠΑ. 13 Τεχνικά Δελτία λοιπόν από τις Περιφέρειες, που δεν είναι ακόμα σε θέση να σηκώσουν τεχνικά αυτό το βάρος. Στις 8 από τις Περιφέρειες της χώρας κατά τα φαινόμενα θα έχουμε πλήρη απορρόφηση, ενώ στις 5, σε άλλη λίγο σε άλλη πολύ,  δεν θα έχουμε πλήρη απορρόφηση.

Στη χειρότερη θέση βρίσκεται η Περιφέρεια Αττικής και όπως όλα δείχνουν αυτή τη στιγμή από το “Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.” – δηλαδή εκπαιδευτικοί, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. σε Ειδικά Σχολεία – θα έχει στη διάθεσή της μόνον 7 πιστώσεις!!!!. Η δε Στερεά Ελλάδα,  Νότιο Αιγαίο και Δυτική Μακεδονία θα έχουν μεγάλη μείωση της απορρόφησης σε σχέση με πέρσι.

Στο “Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες”, δηλαδή στην Παράλληλη Στήριξη με εκπαιδευτικούς, Ε.Β.Π. και Σχολικούς Νοσηλευτές θα έχουμε σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας σχεδόν την ίδια απορρόφηση με πέρσι.
Στο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ για Ε.Δ.Ε.Α.Υ./ΚΕ.Δ.Δ.Υ. θα έχουμε περαιτέρω μείωση πιστώσεων σε σχέση με τις 220 περσινές, σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας.
Επίσης η κάλυψη των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. της χώρας με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς μέσω Προγραμμάτων ΕΣΠΑ αποκλείστηκε και για φέτος.
Τα διαθέσιμα Προγράμματα ΕΣΠΑ κατευθύνονται ως επί το πλείστον για τις ανάγκες τις Ειδικής Αγωγής και όχι για κάλυψη των ουσιαστικών κενών στη γενική εκπαίδευση, εκτός από την κάλυψη κάποιων επικουρικών κενών(ολοήμερο σχολείο κ.λ.π). Έτσι η διάθεση πιστώσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό καθίσταται μονόδρομος για την ουσιαστική κάλυψη των κενών, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Παιδείας ζητήθηκαν περίπου 3.000 πιστώσεις από το Υπουργείο Οικονομικών, ενώ κάποιοι ομιλούσαν έως πρότινος για 5.000.
Από τα παραπάνω γίνεται εύκολα κατανοητό πως η γενική κατάσταση που έχει να κάνει με την κάλυψη των πολλών κενών στην Ειδική Αγωγή αλλά και στη Γενική Εκπαίδευση είναι ιδιαίτερα έκρυθμη και τα πάντα κινούνται στην κόψη του ξυραφιού. Επισημαίνουμε δε το μεγάλο πρόβλημα που ενδέχεται να δημιουργηθεί στις δομές Ειδικής Αγωγής της Αττικής, αν δεν ληφθούν έγκαιρα μέτρα.
Ο απερχόμενος Διευθυντής Ειδικής Αγωγής κος Λολίτσας γνωρίζοντας πολύ καλά τα θέματα ΕΣΠΑ και έχοντας πολύ καλή συνεργασία με τον θεματοφύλακα και βαθύ γνώστη αυτών κο Βαλιάντζα, κρίνεται  υπεραπαραίτητος αυτή την πολύ δύσκολη και κρίσιμη για τη στελέχωση των σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής περίοδο.

Πώς θα λυθεί αυτό το θέμα τώρα??Θα τρέξει το σύστημα σε αυτές τις περιοχές με ελάχιστες πιστώσεις?? Και όποιος έχει το κουτάκι θα βρεθεί αλλού γι' αλλού?? Και μετά θα ακολουθήσει φάση για να καλύψουν τα κενά από τακτικό? Ή θα τα αφήσουν ακάλυπτα???? :-\ :-\

34
Απαίτηση για εξίσωση των κριτηρίων που μοριοδοτούνται, αλλά και των συντελεστών μοριοδότησης για τους δύο πίνακες της Ειδικής και της Γενικής Εκπαίδευσης.

Να εφαρμοστεί και στον πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης:
1. μοριοδότηση των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων (συναφών με το αντικείμενο του κλάδου, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους αντίστοιχους τίτλους εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή) με 6 και 4 μόρια αντίστοιχα. (Μήπως και αυτά συκοφαντούνται ως αγορασμένα;)
2. μοριοδότηση δεύτερου Μεταπτυχιακού στη Σχολική Ψυχολογία (εκτός, αν υποστηρίζει κανείς ότι η Σχολική Ψυχολογία αφορά μόνο την ειδική αγωγή και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι σχολεία, αλλά κάτι άλλο).
3. πρόταξη όσων έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.
4. μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με πολλαπλασιαστή 0,2 μόρια ανά μήνα πραγματικής προϋπηρεσίας (όπως συμβαίνει στην ειδική αγωγή)
5. μοριοδότηση (και όχι ποσόστωση) στις ειδικές κατηγορίες και στα κοινωνικά κριτήρια.
6. μοριοδότηση και του ΑΣΕΠ, ως έχει.

Αναπληρωτές και οι μεν και οι δε. Ίδια δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, ίδιες άδειες, ίδια μισθολογικά κλιμάκια, ίδιος εργοδότης, ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης (δευτεροβάθμια)... αλλά γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ; Ξέρετε, το δόγμα "Δια Βίου Μάθηση" δεν εξαγγέλθηκε μόνο για την Ειδική αγωγή, αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα μόνο εκεί εφαρμόστηκε, απαιτώντας ολοένα και περισσότερα προσόντα. Και μη μου λέτε ότι είναι διαφορετικό το βασικό προσόν διορισμού (στη Γενική), που παραμένει το βασικό πτυχίο, διότι ΑΝΘΡΩΠΟΙ αποφάσισαν κάπου, κάπως, κάποτε να είναι έτσι και ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα το αλλάξουν. Δεν είναι θεόσταλτοι οι "κανόνες του παιχνιδιού" και άρα, απαράβατοι για τους μεν (της Γενικής), μεταβλητοί όμως για τους δε (της Ειδικής).

Ως προς τι εφαρμόζεται η Αρχή της Ισονομίας και της Ισοπολιτείας; Έτσι δεν λέγατε για τους διορισμούς 60-40%, ότι καταπατούν αυτή την Αρχή; Έτσι δεν λέγατε για το επίδομα της Ειδικής Αγωγής, το οποίο απαιτήσατε να κοπεί; Έτσι λέμε και εμείς τώρα για την εξίσωση των κριτηρίων μοριοδότησης στους δύο πίνακες με ίδιους μάλιστα συντελεστές βαρύτητας!

Και αυτό θα επιδιώξουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ!

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ εμείς, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ και εσείς! και μετά, αν θέλετε, θα επιλέξουμε και σε ποιον Τομέα θα εργαστούμε. Ο λόγος λοιπόν στη Δικαιοσύνη, αν θέλουμε επιτέλους να έχουμε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

35
Απαίτηση για εξίσωση των κριτηρίων που μοριοδοτούνται, αλλά και των συντελεστών μοριοδότησης για τους δύο πίνακες της Ειδικής και της Γενικής Εκπαίδευσης.

Να εφαρμοστεί και στον πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης:
1. μοριοδότηση των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων (συναφών με το αντικείμενο του κλάδου, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους αντίστοιχους τίτλους εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή) με 6 και 4 μόρια αντίστοιχα. (Μήπως και αυτά συκοφαντούνται ως αγορασμένα;)
2. μοριοδότηση δεύτερου Μεταπτυχιακού στη Σχολική Ψυχολογία (εκτός, αν υποστηρίζει κανείς ότι η Σχολική Ψυχολογία αφορά μόνο την ειδική αγωγή και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι σχολεία, αλλά κάτι άλλο).
3. πρόταξη όσων έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.
4. μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με πολλαπλασιαστή 0,2 μόρια ανά μήνα πραγματικής προϋπηρεσίας (όπως συμβαίνει στην ειδική αγωγή)
5. μοριοδότηση (και όχι ποσόστωση) στις ειδικές κατηγορίες και στα κοινωνικά κριτήρια.
6. μοριοδότηση και του ΑΣΕΠ, ως έχει.

Αναπληρωτές και οι μεν και οι δε. Ίδια δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, ίδιες άδειες, ίδια μισθολογικά κλιμάκια, ίδιος εργοδότης, ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης (δευτεροβάθμια)... αλλά γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ; Ξέρετε, το δόγμα "Δια Βίου Μάθηση" δεν εξαγγέλθηκε μόνο για την Ειδική αγωγή, αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα μόνο εκεί εφαρμόστηκε, απαιτώντας ολοένα και περισσότερα προσόντα. Και μη μου λέτε ότι είναι διαφορετικό το βασικό προσόν διορισμού (στη Γενική), που παραμένει το βασικό πτυχίο, διότι ΑΝΘΡΩΠΟΙ αποφάσισαν κάπου, κάπως, κάποτε να είναι έτσι και ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα το αλλάξουν. Δεν είναι θεόσταλτοι οι "κανόνες του παιχνιδιού" και άρα, απαράβατοι για τους μεν (της Γενικής), μεταβλητοί όμως για τους δε (της Ειδικής).

Ως προς τι εφαρμόζεται η Αρχή της Ισονομίας και στη Ισοπολιτείας; Έτσι δεν λέγατε για τους διορισμούς 60-40%, ότι καταπατούν αυτή την Αρχή; Έτσι δεν λέγατε για το επίδομα της Ειδικής Αγωγής, το οποίο απαιτήσατε να κοπεί; Έτσι λέμε και εμείς τώρα για την εξίσωση των κριτηρίων μοριοδότησης στους δύο πίνακες με ίδιους μάλιστα συντελεστές βαρύτητας!

Και αυτό θα επιδιώξουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ!

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ εμείς, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ και εσείς! και μετά, αν θέλετε, θα επιλέξουμε και σε ποιον Τομέα θα εργαστούμε. Ο λόγος λοιπόν στη Δικαιοσύνη, αν θέλουμε επιτέλους να έχουμε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

36
Οι αναπληρωτές πλήρους ωραρίου, μπορούν να κάνουν αίτηση?

37
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Οκτώβριος 01, 2013, 11:10:28 μμ »
Καλη τοποθέτηση παιδιά!!! Και υπομονή σε όλους τους άλλους!

38
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Οκτώβριος 01, 2013, 09:06:50 μμ »
+230 περίπου είπανε για την παράλληλη! Αρκετά μας τις ψαλιδίσανε.... >:( απο τις αρχικές 1450,πήγαμε στις 1200 και καταλήξαμε στις 1139!

39
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Οκτώβριος 01, 2013, 08:35:21 μμ »
Χασαμε και την Ιριδα..παει να σταματησει τις προσληψεις.. :P
χα χα χα.... καλό!!!! Μη της βάζεις ιδέες πάνω που πήραμε φόρα! ;D ;D

40
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Οκτώβριος 01, 2013, 08:09:43 μμ »
Επιτέλους ανανεωθήκαμε!!!!!  ;D ;D

41
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Οκτώβριος 01, 2013, 07:57:41 μμ »
Έχουμε τίποτα νεότερο παιδιά??  :-\ επικοινώνησε κανείς με υπουργείο?

42
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Οκτώβριος 01, 2013, 06:07:50 μμ »
Τελείωσε το κυσδε παιδιά!!! Αντε να παίρνουμε σειρά!!! :) :) :)

Σελίδες: 12345 ... 17

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32324
  • Τελευταία: Meliki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161542
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 420
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 271
Σύνολο: 273

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.