Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pati

Σελίδες: 12345 ... 19
29
Για τώρα προφανώς. Γι αυτό μιλάνε και για μικτό σύστημα- που ουσιαστικά καθιστά προσχηματική την γραπτή εξέταση. Οι αναπληρωτές που έχουν δουλέψει κι έχουν επενδύσει, κάποια στιγμή θα διοριστούν όμως, και να βρεθεί ένα λειτουργικό σύστημα για τις επόμενες γενιές, και λειτουργικό σίγουρα δεν είναι το να μαζεύεις προϋπηρεσια για πάνω από 2 χρόνια, ούτε να μαζεύεις χαρτιά και χαρτιά και χαρτιά πάντα κάποιος θα έχει χρήματα για να πάρει άλλο ένα.

Ενώ είναι λειτουργικό να δίνεις γραπτό κάθε δύο χρόνια. Εντωμεταξύ, ενώ αναφέρεστε στη νέα γενιά,  ήδη οι τριανταρηδες δουλεύουν αναπληρωτές ακόμα και σε δύσκολες ειδικότητες και αν γίνονται διορισμοί (όχι προσχηματικοι για να πουν ότι έκαναν διορισμούς, όπως στην ειδική που παίρνουν 21(!!!) Φιλόλογους), οι πίνακες προχωρούν. Ευτυχώς, οι περισσότεροι νέοι έχουν καταλάβει ήδη τι ελπίδες θα τους προσφερει ο γραπτός. Στην καλύτερη περίπτωση θα γράψουν κάποιοι πάνω από τη βάση (η βάση δεν ξέρουμε καν αν θα είναι το 10, όπως πολλοί σκέφτονται) και απλά δε θα είναι διοριστέοι. Όταν συνειδητοποίησουν ότι θα πρέπει να ξαναδώσουν για να βρίσκονται με μεγάλη πιθανότητα στην ίδια θέση με πριν, θα τους πάρουν με τις πέτρες ακόμα και αυτοί που τώρα σκέφτονται ότι μπορεί να ωφεληθούν. Για αυτό πρέπει να παλέψουμε, για μαζικούς διορισμούς κάθε χρόνο, για λιγότερους μαθητές μέσα στην τάξη, για κτηριακά και τόσα άλλα. Ένας ξαναζεσταμενος διαγωνισμός δεν έρχεται να λύσει προβλήματα, έρχεται να δημιουργήσει.

30
Προφανώς ενας διαγωνισμός έχει μεγάλη προετοιμασία δεν γίνεται σε μια μέρα. Ούτε μας έβαλαν να καταθέσουμε χαρτιά για να ξεκινήσει άλλο σύστημα. Ηρεμήστε πια! Σε ό,τι αφορά το 1998 έχουνε μιλάμε για  25 χρόνια μετά!!!

Τα πάντα γίνονται, όποτε θελήσουν. Μη σκέφτεστε με τη λογική, γιατί η χώρα και το υπουργείο Παιδείας ειδικότερα,  έχουν μαλώσει με τη λογική χρόνια τώρα. Αν το 1998 είναι μακρινό, σκεφτείτε το 2018 που είναι χθεσινό. Συγκεκριμένα σχέδια υλοποιούν, δε σκέφτονται ανθρώπινες ζωές, διαδρομές χρόνων και προγραμματισμούς ζωής. Δεν πιστεύουμε στρογγυλεμένες δηλώσεις που τις κάνουν εκ των υστέρων για τα ησυχότερα ( και φυσικά μετά τις μεγάλες αντιδράσεις που υπήρξαν). Δεν τους εμπιστευόμαστε, γιατί παίζουν με τις ζωές μας συνεχώς. Αυτές οι δηλώσεις δεν έγιναν για να ηρεμήσουμε, αν ήθελαν αυτό, εφόσον έχουμε πίνακες εν εξελίξει,  δε θα προέβαιναν σε αυτή τη χρονική στιγμή σε τέτοιες εξαγγελίες.

31
pati για οσους ειναι διορισμενοι κι υπερασπιζονται το γραπτο  διαγωνισμο βρισκεις να πεις, για οσους εχουν τιγκαρει στις μουφα πιστοποιησεις και πτυχια κι ετσι τα καταντησαν κουρελοχαρτα ακυρωνοντας και τα δικα σου που λες οτι εχουν αποκτηθει  με κοπο και μοχθο , οπως και καποιων άλλων ελαχιστων , δεν βλεπω να σχολιαζεις..μηπως επειδη λες αφου τα χω κι εγω ας τα χουν κι αλλοι εγω ειμαι μεσα στους διορισμους..δεν θα επρεπε ατομα σαν εσενα -οπως μας τα λες-να βρει δυο κουβεντες και γι αυτο;δεν βλεπετε καποιοι οτι κουρελιαστηκαν μεχρι και διδακτορικα;νομιζετε σε καλο θα βγει αυτο ή οτι τελειωνουν τα βασανα σε εναν διορισμο ο οποιος σαφως κι ειναι πολυ σημαντικος..ετσι πιστευαμε ολοι μεχρι που ηρθε η αξιολογηση και ποιος ξερει μετα τι αλλο. σαφως και για οποιον ειναι αδιοριστος  ειναι βασικο να πιασει το πρωτο μαξιλαρακι που ειναι ο διορισμος και μετα βλεπουμε οτι ερθει θα αντιμετωπιστει στην ωρα του αλλα δεν αργουν και τοσο να βγουν κι αλλα στο δρομο σου μη νομιζεις...ειλικρινα δε σε ποναει ολους αυτους τους κοπους καποιοι να στους ακυρωνουν ;προσωπικα βαρεθηκα με τα ξερα να καιγονται και τα χλωρα και με το βασιλικο να ποτιζεται κι η γλαστρα..προτιμω εστω και με επιπλεον κοπο και πονο να ξεχωριζει η ηρα απ το σταρι..πολυ ευκολα μιλατε καποιοι για κακια εκ μερους των διορισθεντων και για κατσικες γειτονων κλπ..ποιος σκαβει ομως τον λακο του αλλου στην πραγματικοτητα μπορει και να μας εκπληξει  αν σκεφτουμε αντικειμενικα κι εξω απο τον εαυτο μας για οποιον μπορει οντως να το κανει.

Συνάδελφε, ασφαλώς και το έκανα. Προβληματίστηκα πώς μια κυβέρνηση που φέρνει απ' το παράθυρο τον γραπτό, λίγους μήνες πριν, που ήταν πάλι κυβέρνηση, δεν άλλαξε τα κριτήρια στους πίνακες .Αυτό είναι δική τους ευθύνη να το κάνουν, γιατί, λοιπόν δεν το έκαναν; Δε σας προβληματίζει ότι αφού δεν ενδιαφέρθηκαν, γιατί τώρα ενδιαφέρονται να πάρουν αυτούς που ξαφνικά θα είναι οι καλύτεροι; Δηλαδή μέχρι τώρα δουλεύουν ακατάλληλοι άνθρωποι στην εκπαίδευση και τώρα είπαν να το αλλάξουν; Γιατί να συνεχίζεις τις σπουδές και τις επιμορφώσεις για να ανταποκριθείς επαρκεστερα στον ρόλο σου, όπως κάνει κάθε επιστήμονας σε όλο τον κόσμο, αλλά τώρα, ξαφνικά, αυτό να μη φτάνει; Δεν το κάνεις για να ξεμπλοκαρεις πίνακες που έχουν "κολλήσει" . Είναι, εξάλλου, ενα σύστημα μόλις τριών χρόνων και με πίνακες που για πρώτη φορά είναι ενιαίοι και για πρώτη φορά δουλεύει τόσος κόσμος. Και θα συνεχίσει να δουλεύει αν γίνονται διορισμοί. Τι εξυπηρετεί, λοιπόν, τη δεδομένη στιγμή μια εκ νέου αλλαγή ενός συστήματος που τόσο πρόσφατα άλλαξε; Πότε άλλοτε έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο;

Εγώ δεν πιστεύω ότι ένας τέτοιος διαγωνισμός που βγαίνει από το χρονοντούλαπο επικαλυμμένος με όποιον μανδύα νεωτερικότητας ξεχωρίζει την ήρα απο το στάρι, ίσα ίσα δημιουργεί μια νέα αρένα ανθρωποφαγίας η οποία σε απαξιώνει πλήρως και σου λέει ότι είσαι ένα τίποτα, ο,τι διαδρομή και αν έχεις κάνει, ακόμα και με χρόνια στην εκπαίδευση, αν δεν το αποδεικνύεις συνεχώς με αυτόν τον τρόπο.

Δε μίλησα με κακία για τους διορισμένους, απλά πραγματικά, προσπαθώ να καταλάβω γιατί υπερασπίζονται με τόσο σθένος κάτι που τη δεδομένη στιγμή, αφορά συναδέλφους που βρίσκονται σε άλλη φάση. Εσάς δηλαδή δε σας προβληματίζει; Δε λένε απλά τη γνώμη τους, κάποιοι εδώ μέσα έχουν πάρει τον ρόλο του εισαγγελέα και μιλούν τόσο απαξιωτικά που δεν μπορείς παρά να σκέφτεσαι ότι όλο αυτό κάτι άλλο υποκρύπτει. Αν κρίνω δε, ότι κάποιοι που το κάνουν αυτό έχουν γράψει μηνύματα μόνο τον τελευταίο μήνα, μπορώ να καταλάβω πόσο ενδιαφέρονταν διαχρονικά για τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Ξαφνικά, είπαν να μας πουν τη γνώμη τους από το πουθενά για τον γραπτό! Εξάλλου συνάδελφος διορισμένος έκανε τη σύσταση που ανέφερα για αυτό και συμφώνησα.

Ήδη ειπώθηκε από συναδέλφους με νούμερα πόσο έχουν προχωρήσει οι πίνακες, γιατί αυτό που θέλουμε όλοι είναι διορισμούς και σταθερότητα.
Τέλος, επειδή έκανε εντύπωση που είπε ένας συναδέλφος ότι δούλεψαν φιλόλογοι με 49 μόρια και κάποιοι τα θεωρούν πολλά, θεωρούνται απλά επαρκή για τον πιο πολυπληθή κλάδο και πραγματικά τι παραπάνω ελπίδα θα δώσει σε αυτούς ένας γραπτός; Δουλεύουν ήδη συνάδελφοι φιλόλογοι στο σπίτι τους φέτος, χωρίς παιδιά και σχεδόν χωρίς προϋπηρεσία, δεν είχε δοθεί τέτοια δυνατότητα χρόνια τώρα που ήταν αποκλεισμένοι σε μηδενικό πίνακα. Όλοι οι άλλοι κλάδοι, όπως ειπώθηκε, έχουν ήδη διοριστεί με λιγότερα ακόμα μόρια.

Στρεβλώσεις υπάρχουν και όταν υπάρχει τόση ζήτηση προσόντων θα υπάρχουν και πτυχία που αποκτούνται με μεγαλύτερη ευκολία. Εξάλλου όλες οι σχολές που τελειώσαμε έχουν την ίδια δυσκολία; Τα φροντιστήρια Μπόνια που ήδη πουλανε πραμάτεια δεν απασχολούν κανέναν; Εκεί γιατί δε βλέπουμε την πώληση της γνώσης και, μάλιστα, χωρίς να υπάρχει καν γραπτός, αυτοί έχουν ήδη την ύλη!

Όλοι, λοιπόν, πρέπει να σκεφτόμαστε αντικειμενικά και να βλέπουμε όλες τις στρεβλώσεις από όπου και αν προέρχονται.

32
Είμαι διορισμένος με γραπτό διαγωνισμό και ΝΔ δεν έχω ψηφίσει ποτέ στη ζωή μου.  :)


Τελικά, οι διορισμένοι έχουν μεγαλύτερη ανησυχία από τους αναπληρωτές μην τυχόν και δε γίνει γραπτός, φυσικά, πλέον,  εκ του ασφαλούς. Σου λέει, εγώ έδωσα, πριν τόσα χρόνια, μόνο με το πτυχίο μου, είχα να διαβάσω απ' τη σχολή, θα δινεις και εσύ και μάλιστα συνέχεια, σταμάτα να λες ότι σπουδάζεις συνεχώς, ότι διαβάζεις συνεχώς και επιμορφωνεσαι συνεχώς. Δεν άλλαξε τίποτα από το 2008. Ξέρω εγώ το καλό σου για σένα. Κάτι σαν την κατσίκα του γείτονα. Φαντάζομαι θα είναι οι ίδιοι που τους υπόλοιπους συναδέλφους στο σχολείο τους θεωρούν κατώτερους.

Είναι πολύ βολικό δε, έναν αναπληρωτή ή πτυχιούχο να τον τοποθετούν στην ίδια αφετηρία με τον μαθητή και τη διαδικασία που πρέπει να περάσει ως μαθητής για να εισαχθεί σε μια σχολή.

Κάποιος συνάδελφος διορισμένος πριν λίγες μέρες είχε κάνει μια σύσταση εδώ να κάνουν λίγο στην άκρη οι διορισμένοι γιατί σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι να ακουστούν οι ανησυχίες των αναπληρωτών. Να είναι καλά, δυστυχώς δεν εισακούστηκε...

33
Έτσι, μπράβο! Το διόρθωσες, πονηρούλα. Ξέχασες τον ειρωνικό χαρακτηρισμό αδιάβλητο για το ΑΣΕΠ. Είσαι η απάντηση στο γιατί πρέπει να γίνει γραπτός διαγωνισμός.

Μου μιλάτε με αγένεια στον ενικό, με χαρακτηρίζετε πονηρούλα λες και με ξέρετε και από χθες, είστε η απάντηση γιατί δεν πρέπει να λέγεστε εκπαιδευτικός και γιατί κανένας διαγωνισμός δε θα σας μάθει να φέρεστε.

34
Για την ώρα μάθε ότι είναι το ΑΣΕΠ και όχι ο ΑΣΕΠ. Τόσες γνώσεις, τόσο διάβασμα, να μην σολοικίζεις εν αγνοία σου.
Για την (προχωρημένη) ώρα, σας ευχαριστώ για τη διόρθωση, να είστε καλά, πιστεύω να σας έδωσε την ικανοποίηση που επιθυμούσατε ένα φορτισμένο συναισθηματικά κείμενο για να προβείτε σε μια τόσο ουσιώδη παρατήρηση, που είστε και βέβαιος/η ότι έγινε εν αγνοία μου. Επίσης, είναι να μη, χωρίς (ν), αλλά, δε θα σας προσβάλω ότι έγινε εν αγνοία σας, αλλά από βιασύνη/ απροσεξία.

35
Τα ιταλο-βουλγαρικά μεταπτυχιακά και τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά κι επιμορφώσεις που μόνα κριτήρια για την απόκτηση είναι να ξέρεις να γράφεις τ' όνομά σου και να πληρώνεις τα δίδακτρα, είναι "υπεραρκετά για να διδάξεις".
Εδώ γελάμε!
Συνάδελφοι, όποιος διάβασε τίμια για να περάσει στο μεταπτυχιακό, να γράψει εργασίες, διπλωματική, εξετάσεις δεν έχει να φοβηθεί τίποτα με τον γραπτό διαγωνισμό, που στο κάτω κάτω καλείται να αποδείξει ότι γνωρίζει το γνωστικό αντικείμενο που πρόκειται να διδάξει (και όχι το ό,τι να ναι άσχετο μεταπτυχιακό που μπορεί να απέκτησε).
Ναι, μεν μικροδιδασκαλία είναι ανέφικτο να κάνουν ενώπιον επιτροπής όλοι οι χιλιάδες υποψήφιοι, αλλά μια χαρά μπορούν να γράψουν σενάριο διδασκαλίας όπου θα εξηγούν και θα τεκμηριώνουν τον τρόπο με τον οποίο θα διδάξουν.
Επίσης, ως προς τον ιδιωτικό τομέα, πουθενά δε σε προσλαμβάνουν μόνο με το πτυχίο σου, αλλά περνάς από 4 συνεντεύξεις τη φορά για να σε προσλάβουν. Πουθενά δεν προσλαμβάνουν χωρίς να αποδείξεις ότι αξίζεις τη θέση που διεκδικείς. 
Μην μπερδεύουμε τις σοβαρές συνεντεύξεις στον ιδιωτικό τομέα με τις προσλήψεις στα φροντιστήρια και τα ιδιωτικά σχολεία που ξέρουμε όλοι πως αν δεν είσαι γνωστός του ιδιοκτήτη ή απόφοιτος, δεν περνάς ούτε απ' έξω, όχι να σε προσλάβουνε κιόλας! Μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας!

Διάβασα τίμια, δεν πλήρωσα κανέναν μεσάζοντα, μάτωσα, έγραψα διπλωματικές (δυο μεταπτυχιακά) δεν κοιμόμουν για χρόνια πριν τις 3, είχα κάνει τη νύχτα μέρα, ΠΡΙΝ το προσοντολόγιο, πιστοποιήθηκα στην εκπαίδευση ενηλίκων, έγραψα χιλιόμετρα και εκεί, έχοντας οικογένεια και παιδιά, με προσπέρασε ο πίνακας φέτος γιατί δεν ήθελα να τα κάνω βαλίτσα, διαβάζω μια ζωή γιατί είμαι φιλόλογος και έτσι κι αλλιώς τα αντικείμενά μας είναι ατελείωτα, κάνω συνεχώς επιμορφώσεις, τόσες που έχω βαρεθεί να συνεχίσω να τις γράφω στο βιογραφικό μου και, ναι, είμαι κατά του γραπτού διαγωνισμού. Αλλά, αυτό που δεν αντέχεται συνάδελφοι είναι αυτή η τόσο ύπουλη, κακή, περιπαικτική, υποτιμητική ερώτηση: Και γιατί είσαι κατά;; Τι ΦΟΒΑΣΑΙ με τόσα προσόντα; Πόσο τραγικά ύπουλη μπορεί να είναι μια τέτοια ερώτηση; Πόσο θέλει κάποιος που στην κάνει να σου δείξει την ανωτερότητά του (συνήθως εκ του ασφαλούς) και να σε κάνει σκουπίδι; Γιατί να πρέπει να φοβάμαι; Γιατί να μην δικαιούμαι, εγώ και κάθε ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ να φωνάξω ένα μεγάλο ΟΧΙ, ως εδώ;; Γιατί να γίνομαι το παιχνίδι κάποιων που μόνο για τη δημόσια παιδεία δεν ενδιαφέρονται; Γιατί ξαφνικά, ό,τι χτίζεται στην πορεία ενός ανθρώπου που μέσα από τόσες δοκιμασίες και εξετάσεις, να μην φτάνει; Γιατί να πρέπει να αποδείξω και, μάλιστα ΣΥΝΕΧΩΣ με εξετάσεις, αυτό που είναι αυτονόητο για όλους τους επιστήμονες, ακόμα και για αυτούς που είναι πάνω από όλους και σώζουν ζωές;

Συνάδελφοι δεν είμαστε μαθητές, οι εξετάσεις αυτού του τύπου όταν έχεις κάνει τη διαδρομή σου και τις ατελείωτες σπουδές και επιμορφώσεις δεν μπορούν να επιστρέφουν με αυτόν τον τρόπο. Απαράδεκτο και αν ήταν μια φορά πριν τόσα χρόνια, τώρα, μετά από τόσες σπουδές είναι και ανήθικο. Ακόμα και στους μαθητές μας λέμε να κάνουν υπομονή, να θυσιάσουν έναν χρόνο από τη ζωή τους για να πετύχουν τον στόχο τους και φυσικά μετά έπονται και άλλες εξετάσεις. Τις περάσαμε όλες! Είμαστε επιστήμονες, όσο και αν θέλουν να μας ακυρώσουν και να μας αμφισβητούν συνεχώς για τα δικά τους συμφέροντα.

Και κάτι ακομα. Το  ΑΣΕΠ, που εποπτεύει τους πίνακές μας και το υπουργείο αφού θέλει να παίρνει τους καλύτερους, γιατί ούτε τώρα δεν πέταξε έξω τις πιστοποιήσεις εκείνες που είναι κατώτερες; Γιατί τις αναγνωρίζει; Γιατί δε βάζει τόσο καιρό άλλα κριτήρια για μεταπτυχιακά, επιμορφώσεις κλπ; Είδα στη διαύγεια ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί παύθηκαν από τα καθήκοντά τους γιατί είχαν πλαστούς τίτλους. Γιατί δεν κάνει τους ελέγχους που πρέπει; 'Οταν πιάσουν έναν γιατρό με πλαστό πτυχίο, λένε στους υπόλοιπους ελάτε να δώσετε εξετάσεις γιατί δεν ξέρουμε τι ξέρετε και αν είστε επιστήμονες;

Όλα τα ξέρουν, λοιπόν, τις πιστοποιήσεις αγγλικών από το σπίτι, τα μεταπτυχιακά με τους μεσάζοντες , αλλά ΔΕΝ τους νοιάζει, γιατί μόνο για την παιδεία του κόσμου δεν ενδιαφέρονται. Το σύστημα και τα συμφέροντα άφηνουν όλα αυτά να λειτουργούν και ενώ μπορούσαν να κάνουν ελέγχους ΔΕΝ τους κάνουν, ο ΔΟΑΤΑΠ δίνει κανονικά αναγνωρίσεις, κάνει ότι δε βλέπει. Αλλά, ξαφνικά, μας έπιασε ο πόνος και θέλουμε τους άριστους. Και πρέπει εγώ να μπω σε αυτή την άβολη και υποτιμητική θέση του ενόχου, να απολογηθώ γιατί να φοβάμαι! Ε όχι! Αυτό πάει πολύ! 

36
Στις συνεντεύξεις αναφέρθηκε γραπτός ΑΣΕΠ, με βάση και προσόντα και προϋπηρεσία.

Αυτό είναι το σύστημα Διαμαντοπούλου (δεν ξέρω φυσικά αν θα δώσει τη βάση σε αναπληρωτές με πάνω από 24 μήνες προϋπηρεσίας, όπως έδινε αυτός ο νόμος).

Ε, πιστεύω ότι αν τον ψηφίσουν δεν θα τον εφαρμόσουν την τελευταία χρόνια πριν τις επόμενες εκλογές, φοβούμενοι πολιτικό κόστος.

Άλλο άνοιγμα πινάκων με το παρόν σύστημα δεν βλέπω, οπότε καλό 2030.

Σας ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι είναι τόσο γκρίζο το τοπίο, που παίζουν διάφορα σενάρια, εξάλλου αυτό επιδιώκουν, να ψαχνομαστε. Θα μπορούσε να έχει βάση αυτό που λέτε, με προβληματίζει, όμως, το ότι έσπευσαν κατευθείαν μετά τις εκλογές να μιλήσουν για γραπτό, αγνοώντας επιδεικτικά τη διαδικασία κατάρτισης οριστικών πινάκων που είναι σε εξέλιξη. Δε βγάζει νόημα όλη αυτή η πρεμουρα, αν είναι να μην το εφαρμόσουν φοβούμενοι το πολιτικό κόστος. Ούτε, πιστεύω γίνεται εύκολα να μείνουν κλειστοί οι πίνακες τόσα χρόνια, πολύ τραβηγμένο μου φιανεται, τι να πω μας έχουν τρελάνει.

37
Τυχεροί οι σημερινοί αναπληρωτές.
Προβλέπω κλειστούς πίνακες μέχρι το 2030 και μετά ξανά προσοντολογιο.

Θα ψηφιστεί ένας νόμος, όπως είχε ψηφιστεί της Διαμαντοπούλου, δεν θα εφαρμοστεί και θα μείνουν ως έχουν τα πράγματα.

Τι σας κάνει να το πιστεύετε αυτό; Τι ειπώθηκε ή τι καταλάβατε απ' ο,τι έχει ειπωθεί τις τελευταίες μέρες και καταλήξατε σε μια τέτοια πρόβλεψη;

38
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 11, 2023, 02:47:24 μμ »
Μακάρι!!!Να πιέσουμε να δεσμευτούν για να κάνουν διορισμούς το 2024 με νέους οριστικούς πίνακες γενικής!!!!

Και μετά;;; Όλα καλά;

39
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 11, 2023, 02:44:41 μμ »
Κάθε μέρα θα λένε και κάτι άλλο και θα βλέπουν αντιδράσεις. Καμία εμπιστοσύνη στο πολιτικό σύστημα που έχει δείξει χρόνια τώρα σε πόση εκτίμηση έχει τη δημόσια παιδεία και τους εκπαιδευτικούς. Είμαστε ένας κλάδος με τα περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα, με συνεχείς επιμορφώσεις, οι οποίες δε σταματάνε ούτε το καλοκαίρι, οι πιο κακοπληρωμένοι και για αυτούς είμαστε οι πρόθυμοι δούλοι που θα σκύψουν το κεφάλι για ένα κομμάτι ψωμί. Οι αλλαγές μια χαρά θα επιβληθούν όπως και όποτε θέλουν. Καμία εμπιστοσύνη! Θα αποφασίσει άραγε να αγωνιστεί  ο κλάδος ΕΝΩΜΈΝΟΣ μετά από τόσα χρόνια που δέχεται αδιαμαρτύρητα το ένα χτύπημα μετά το άλλο; Αυτός για τα ησυχοτερα του καλοκαιριού αυτά τον συμφέρουν να πουν τη δεδομένη στιγμή, ΕΜΕΊΣ τι είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε;;

40
Ακριβώς επειδή μπαίνουν στο παιχνίδι τίτλοι κολεγίων και άλλα πολλά αγορασμένα χαρτάκια.
Ακριβώς επειδή ο αριθμός πτυχιούχων είναι αστρονομικός.
Ακριβώς επειδή ο νέος πτυχιούχος πρέπει να έχει κι αυτός μια ευκαιρία.
Ακριβώς επειδή κι εμείς διοριστήκαμε με γραπτό διαγωνισμό.
Ακριβώς γι αυτό είμαστε κάποιοι υπέρ του γραπτού διαγωνισμού.

Υ.Γ. οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ έχουν καταλάβει ότι είμαστε πολλοί οι μόνιμοι που έχουμε διοριστεί στο παρελθόν από γραπτό διαγωνισμό;

Σεβαστή η άποψή σας , αν και από τη θέση του διορισμένου. Όπως είπατε έχετε διοριστεί με γραπτό 15+ χρόνια πριν,  που το σύστημα είχε να αλλάξει δεκαετίες ολόκληρες και που το βασικό προσόν ΟΛΩΝ ήταν το πτυχίο, χωρίς να έχετε φάει τη ζωή σας σε συνεχόμενες εξετάσεις παντός είδους. Εντωμεταξύ η πλειονότητα είναι με τα 30μηνα,24μηνα, προϋπηρεσίες που αναγνωρίζονταν από το πουθενά (σχολές ΟΑΕΔ, Σιβιτανίδειος κλπ) με πίνακες παντός είδους και διάτρητους από παντού. Και έρχεστε να μας πείτε που έχουμε ξενυχτήσει, που έχουμε παλέψει, που συνεχίσαμε τις σπουδές μας, που επιμορφωνομαστε νύχτα μέρα, με ένα σύστημα που άλλαξε μόλις χθες και με αναμονή νέων πινάκων, να δώσουμε γραπτό όπως κάποιοι από εσάς, ενώ ξέρετε ότι πλέον μόνο από ΕΝΑΝ ενιαίο πίνακα μας παίρνουν ως αναπληρωτές με τα προσόντα μας και με κοινωνικά κριτήρια χωρίς να έχουμε φίλο , θείο τον διευθυντή για να μας γράφει ώρες και να τρώμε τη θέση κανενός στον πίνακα. Αλήθεια τι ακριβώς ρόλο παίζει για σας που μπήκατε με γραπτό να έχετε συνάδελφο στο σχολείο έναν άνθρωπο που σπουδάζει μέχρι τα 50 του; Δεν σας ενοχλουσαν όλες οι άλλες ατασθαλίες και πρέπει όσοι σπουδάζουμε μια ζωή να αποδείξουμε ξανά τι και σε ποιον; Γιατί πρέπει μονίμως να διαχωριζομαστε; Γιατί παροτρύνετε, από τη θέση του ΜΟΝΙΜΟΥ την ΟΛΜΕ να κάτι τι ακριβώς; Να συναινέσει να γίνουν οι ζωές μας άλλη μια φορά μπαχαλο, γιατί ΚΑΠΟΙΟΙ από σας δώσατε κάποτε γραπτό; Ξεχάσατε, μάλλον εντέχνως, τι έκανε στα μόρια των επιτυχόντων ΑΣΕΠ το κράτος; Τόσο ψηλά είχε λοιπόν τον γραπτό ώστε να μηδενίσει τα μόρια τόσων ανθρώπων. Όσο για την ευκαιρία στους νέους πτυχιούχους εξήγησα παραπάνω και ήδη ειπώθηκε και τώρα αν δόθηκε ή όχι η ευκαιρία ΓΙΑ ΠΡΏΤΗ φορά σε νέους συναδέλφους να δουλέψουν (και μάλιστα μιλάω για τον δυσκολότερο κλάδο όλων , των φιλολόγων).

41
Θα συμφωνησω σε ΟΛΑ.
 Τα λαθη του παρελθοντος επαναλαμβανονται με ακριβως τον ιδιο τροπο και με τις ιδιες αντιδρασεις.

Αυτο που χρειαζεται ειναι ενα συστημα διορισμων το οποιο θα εχει διαρκεια. Με μια σταθερη ροη διορισμων ακομα και πανω στις συνταξιοδοτησεις θα μπορουν ολοι οι συναδελφοι να κανονισουν την ζωη τους και τα επαγγελματικα τους βηματα. Ενδεχομενη αλλαγη απλα θα ανακατεψει την τραπουλα.
Ολοι οι παλαιοτεροι γνωριζουμε τι εγινε με ολες τις αλλαγες των συστηματων.

Ακριβώς! Μόνο που η τράπουλα ήδη ανακατεύτηκε και αυτό ήταν το ζητούμενο με την αλλαγή του συστήματος. Δουλεύουν αυτά τα μόλις τρία τελευταία χρόνια αυτοί που είχαν πολλή προϋπηρεσία, αυτοί που είχαν κάποια προϋπηρεσία και κάποια ακαδημαϊκά ή και κοινωνικά κριτήρια, αυτοί που δεν είχαν προϋπηρεσία και πολλά ακαδημαϊκά ή και κοινωνικά κριτήρια. Δηλαδή τρεις διαφορετικές κατηγορίες συναδέλφων. Τι ακριβώς άλλο ανακάτεμα πρέπει να γίνει; Αυτή την εξετασιολαγνεια επιτέλους μόνο σε αυτόν τον κλάδο θα τη φυτεύουν όποτε τους καπνίσει; Μας έχουν καταντήσει ζόμπι! Εντωμεταξύ πόσο εξευτελιστικό για τον κλάδο να αφήνουν εντέχνως να διαρρέουν όλες αυτές οι φήμες, τη στιγμή που περιμένουμε οριστικούς πίνακες για μόλις δεύτερη φορά; Δε μας φτάνει που θα έχουμε και τίτλους κολλεγίων να αντιμετωπίσουμε, τι άλλο δηλαδή θέλουν από μας; Και ας μην ξεχνάμε, αν θέλουν επιτυχόντες ΑΣΕΠ έχουν! Άλλο που κάνουν ότι δεν τους βλέπουν.

42
Φέτος διόρισε 424 φιλολόγους αν δεν κάνω λάθος. Οι αιτήσεις για τους νέους πίνακες είναι 35.207. Αν διατηρηθεί ο φετινός ρυθμός απορρόφησης (που μόνο βέβαιο δεν είναι αυτό), ο τελευταίος στον πίνακα θα διοριστεί σε 83 χρόνια από τώρα. Και περιμένετε αυτός να στηρίξει τη διατήρηση του παρόντος συστήματος. Εσείς που δουλεύετε είναι απολύτως φυσιολογικό να μην επιθυμείτε αλλαγή του συστήματος. Ελπίζετε υποθέτω ότι θα συνεχίσετε να δουλεύετε κι ότι θα βελτιωθεί κι η θέση σας και το πολύ σε 4-5 χρόνια να έχετε διοριστεί. Από τους 152.278 που έκαναν αίτηση στη γενική φέτος, πόσοι πιστεύετε ότι είναι στην ίδια θέση με σας; Το 1/3; Τα 2/5;

Δεν μου αρέσει στη βάση που το θέτετε επί προσωπικού. Η πλειονότητα των εκπαιδευτικών είναι κατά της ΕΚ ΝΕΟΥ αλλαγής ενός ήδη νέου συστήματος. Καταλαβαίνω το επιχείρημά σας για έναν κλάδο όπως τον δικό μου που είναι επί της ουσίας σε αδιέξοδο, αλλά πλέον δεν είναι μονόπλευρα τα πράγματα, το σύστημα άλλαξε πολύ πρόσφατα για να ξαναλλαξει, για αυτό και η πλειονότητα του κλάδου δεν αντέχει άλλο. Αυτό που λέτε για τους φιλολόγους, ισχύει και με γραπτό,  θα έχουν τόσες ελπίδες να δουλέψουν όσες αν έπαιζαν Λόττο. Οπότε πότε πιστεύετε ότι έχουν ελπίδες να δουλέψουν τόσες χιλιάδες άτομα με γραπτό;  Το ίδιο ερώτημα τίθεται και αντιστρόφως και ξέρετε ότι πέρα από ελπίδα δεν προσφερει τίποτα άλλο. Αυτό το σύστημα όμως, εννοείται με τα στραβά του, άνοιξε ήδη τον δρόμο και τόσοι άνθρωποι επέστρεψαν στα σχολεία που ήταν στα αζητητα. Εννοείται ότι δε γίνεται σε έναν τέτοιο κλάδο να δουλέψουν όλοι, αλλά σας είπα ότι δουλεύουν ως αναπληρωτές ήδη άνθρωποι νέοι, χωρίς μόρια από παιδιά, με ένα μεταπτυχιακό . Αυτοί οι άνθρωποι με μόρια επιτυχίας του ΑΣΕΠ τόσα χρόνια ήταν στα αζητητα. Τι ακριβώς θα έρθει τώρα να προσφέρει ένας διαγωνισμός που δεν το προσέφερε πριν; Που είχε γεμίσει με μόρια επιτυχόντων μη διοριστέων και που δούλευαν δεκαετίες μόνο οι ίδιοι και οι ιδιοι; Τελικά, τι ακριβώς είναι αυτό που προσφέρει στην πράξη, πέρα από μια ελπίδα, αλλά, τελικά με τις μεγαλύτερες πιθανότητες να είναι κάποιος εκτός όπως ήταν και πριν;
 (Πάντως ήδη με τους διορισμούς ο πίνακας συνεχώς πέφτει, αν γίνονται σταθερά διορισμοί, έχουν ελπίδα οι περισσότεροι. Όσοι αυτή τη στιγμή δεν έχουν ,είναι όσοι έχουν μόνο το πτυχίο τους και δεν έχουν κάνει τίποτα άλλο, κάπου δεν είναι λογικό; Θέλουν όμως να μας διαχωρίσουν πάλι και να δημιουργήσουν στους νεότερους τη φρουδα ελπίδα ότι με έναν διαγωνισμό θα τους φάνε όλους και θα είναι αυτοί που θα δουλέψουν χωρίς να περιμένουν όπως οι παλιοί. Αυτό θρέφουν. Όταν θα είναι μη διοριστέοι οι 34.700 φιλόλογοι μετά τα αποτελέσματα θα δούμε πόσο υπέρ του γραπτού θα είναι. Μόνο που τα παράπονα έρχονται μετά. Τώρα βλέπουμε μόνο το τυρί, όχι τη φάκα. Οι παλιοί όμως ξέρουμε και δεν μπορούμε να είμαστε ξανά στο ίδιο έργο θεατές. Δεν αντέχουμε)

Σελίδες: 12345 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161197
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 753
Σύνολο: 771

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.