Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vicsk

Σελίδες: 123456
43
  Μου είναι πολύ οικεία ως εμπειρίες όσα αναφέρετε, φίλοι συνάδελφοι.
  Να προσθέσω και κάτι άλλο, για να δω αν συμβαίνει και σε δικούς σας μαθητές ή έχω εγώ τον "ασχετομαγνήτη" (για να μην αισθάνεται άσχημα η bikini με τους αδόκιμους όρους!) :D
   Ρωτώ, λοιπόν, μαθητή Γ΄ Λυκείου Θεωρητικής: Τι είναι συντακτικώς η λέξη τόν βασιλέα; Και τι μου απαντάει; Επίθετο!!!  ???
   Δύο συμπεράσματα προκύπτουν: α) δεν ξεχωρίζει τη γραμματική από το συντακτικό και β) δεν ξεχωρίζει τα μέρη του λόγου! 
   Έλεος...

44
   Γενικά, διαπιστώνω ότι τα παιδιά συνήθως πάσχουν στον τομέα της αυτογνωσίας: έχουν εντελώς εσφαλμένη εικόνα για το πραγματικό επίπεδο στο οποίο βρίσκονται και θεωρούν ότι με λίγο διάβασμα θα πετύχουν υψηλούς στόχους. Δε λείπουν, βέβαια, και οι εξαιρέσεις, οι οποίες απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα...

   Με τους γονείς είμαι απολύτως ειλικρινής. Μάλιστα φέτος, σε μια περίπτωση μαθητή θεωρητικής κατεύθυνσης Γ' Λυκείου, πρότεινα στη μητέρα του να σταματήσουμε τα μαθήματα, γιατί τσάμπα πλήρωνε η γυναίκα. Αυτός, εν τω μεταξύ, νόμιζε ότι θα βγάλει (χαλαρά κιόλας) 15-16.000 μόρια, τη στιγμή που είναι ζήτημα αν θα περάσει τη βάση! Της είπα, λοιπόν, την καθαρή αλήθεια. Αν και η μητέρα δε δέχθηκε να σταματήσουμε, με το σκεπτικό ότι όλο και κάτι θα του μείνει από τα μαθήματα, ενώ, στην αντίθετη περίπτωση, ήταν χαμένος για χαμένος, εγώ ήμουν έτοιμη να διακόψω. Δεν ξέρω, βέβαια, αν θα πρότεινα τη διακοπή στην περίπτωση που δεν είχα άλλα μαθήματα, θα ήμουν όμως ακριβέστατη στην περιγραφή της κατάστασης. Και στο παρελθόν, με πολύ λιγότερα ιδιαίτερα, ποτέ δεν παραπλάνησα τους γονείς.
   Δε νομίζω ότι, όποιος θέλει να μακροημερεύσει σε αυτή τη δουλειά, έχει το περιθώριο να ωραιοποιεί τις καταστάσεις, γιατί θα τις βρει μπροστά του.


45
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« στις: Μάρτιος 26, 2009, 04:29:19 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο, Libera. Μου έχει συμβεί, δυστυχώς...

46
   Είμαι πολύ ευχαριστημένη, ειδικά επειδή δε νομίζω ότι τα θέματα ευνοούσαν τους θεωρητικούς, όπως εγώ (είμαι ΠΕ02).
   87,5 στα 100 πήρα.
   Πού να δω τέτοιο βαθμό στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών; Ούτε με κυάλια!

47
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« στις: Μάρτιος 26, 2009, 01:50:14 μμ »
Απίστευτο!

48
   Σε αλλάζουν μόνοι τους, ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Μέχρι και την προτελευταία, νομίζω. Στην τελευταία πας αν θέλεις εσύ, μετά από αίτησή σου.
   Για τις αποδείξεις, ναι. Καλό είναι να τους λες εξ αρχής ότι η τιμή είναι αυτή που είναι, με απόδειξη. Συνήθως ζητούν να τους κάνεις μια καλύτερη τιμή, χωρίς απόδειξη. Μετά είναι στο χέρι σου. Αν θες να είσαι απόλυτα νομοταγής...

49
   Μόλις βρήκα το αντίστοιχο χωρίο. Στο νόμο 1268/82 Περί δομής και λειτουργίας Α.Ε.Ι., στο άρθρο 2 παρ. 7 αναφέρεται επί λέξει:
   "Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμόδιου οργάνου του Α.Ε.Ι., επιτρέπεται μόνον εφ' όσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής."
   Αυτό σημαίνει και ότι η αστυνομία μπορεί να επέμβει, υπό προϋποθέσεις, με δική της πρωτοβουλία και ότι το αρμόδιο όργανο του Α.Ε.Ι. μπορεί να δώσει την άδεια οποιαδήποτε στιγμή να επέμβει η αστυνομία. Τι πρέπει να αλλάξει, δηλαδή;
   Κατά τη γνώμη μου, η συζήτηση περί άρσης του ασύλου που έχει ξεκινήσει πρόσφατα από πολιτικούς και δημοσιογράφους, μόνο σκοπιμότητες εξυπηρετεί, αφού το νομικό πλαίσιο είναι ήδη επαρκές, άσχετα αν δεν επεμβαίνει ποτέ η αστυνομία, γιατί φοβούνται οι επικεφαλής της το πολιτικό κόστος.

50
   Παιδιά, χωρίς να είμαι νομομαθής, κάτι σχετικό με την περί ασύλου νομοθεσία είχα διαβάσει στο παρελθόν και έχω την εντύπωση ότι σύμφωνα με το νόμο, όπως ισχύει σήμερα, υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί. Δηλαδή υπάρχει άσυλο, εφόσον δεν πραγματοποιούνται εντός του χώρου αξιόποινες πράξεις. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, η αστυνομία έχει το δικαίωμα να επέμβει.
   Το ότι δεν τηρείται ο νόμος περί ασύλου δε σημαίνει ότι το άσυλο πρέπει να καταργηθεί. Εμένα θα μου αρκούσε να γίνεται σεβαστός ο εν λόγω νόμος.

51
   Η άδεια χρειάζεται γιατί στο ΤΕΒΕ θα ασφαλιστείς ως ελεύθερος επαγγελματίας, σωστά;
   Πόσα καταβάλλει ένας νέος ασφαλισμένος στο ΤΕΒΕ δε γνωρίζω. Εγώ είμαι τώρα στον 11ο χρόνο και η εισφορά μου για πλήρη ασφάλιση είναι 319 ευρώ μηνιαίως (πληρώνεις κάθε δίμηνο). Δεν είναι και λίγα, ε; Φαντάζομαι, πάντως, πως για νέο ασφαλισμένο θα είναι αρκετά λιγότερα (εγώ είμαι τώρα στην 4η κατηγορία).
   Δε γίνεται, εξ όσων γνωρίζω, να είσαι ασφαλισμένος στο ΤΕΒΕ και να είσαι ταυτόχρονα στο ταμείο ανεργίας. Για την ακρίβεια, το ΤΕΒΕ αποκλείει το ταμείο ανεργίας.
   Ναι, φορολογική δήλωση κάνεις ως ελεύθερος επαγγελματίας και επισυνάπτεις βεβαίωση εισφορών που σου αποστέλλει εγκαίρως το ΤΕΒΕ. Δεν έχεις ΦΠΑ και, για κατ' οίκον διδασκαλία, δε χρειάζεται η τήρηση μαθητολογίου (αλλά αυτά θα σου τα πει αναλυτικότερα και εγκυρότερα ένας λογιστής).
   Τώρα, ως προς το αφορολόγητο, αυτό ποικίλλει ανάλογα με την εκάστοτε νομοθεσία. Παλαιότερα ήταν γύρω στα 12.000 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. Μετά κατέβηκε. Τώρα, με τις νέες εξαγγελίες, δεν έχω καταλάβει ακριβώς πού έχει πάει. Κι εδώ είναι καλύτερο να συμβουλευτείς το λογιστή σου.
   Να σου πω ότι συνήθως οι γονείς δεν περιμένουν να τους κόβεις αποδείξεις, γιατί θεωρούν ότι όλοι όσοι κάνουν ιδιαίτερα είναι παράνομοι. Αυτό μπορεί να επηρεάσει (θετικά) και την τιμή που ζητάς.
   

52
1. Έχεις άδεια κατ' οίκον διδασκαλίας; Αν όχι, άρχισε από αυτή, βγαίνει από τη Δευτεροβάθμια (έχει μια διαδικασία, περνάς από γιατρούς κ.λπ.).
2. Όταν είχα ασφαλιστεί εγώ, μου είχαν ζητήσει από το ΤΕΒΕ και μια βεβαίωση από το ΙΚΑ. Δε θυμάμαι ακριβώς, γιατί έχουν περάσει πάνω από 10 χρόνια, αλλά νομίζω ότι έπρεπε να βεβαιώνει ότι δεν έχω οφειλές στο ΙΚΑ.
3. Επίσης κάποια βεβαίωση από το επιμελητήριο χρειάζεται, αλλά δε θυμάμαι αν τη θέλει το ΤΕΒΕ ή η εφορία.
4. Μαζεύεις το χαρτομάνι και πας στο ΤΕΒΕ, όπου ασφαλίζεσαι και σου δίνουν μια βεβαίωση, με την οποία πας στην εφορία, για να κάνεις έναρξη επαγγέλματος, να βγάλεις μπλοκ αποδείξεων κ.λπ.

   Έχει διαδικασία το θέμα και απαιτεί χρόνο και υπομονή. Θα σε συμβούλευα, πριν ξεκινήσεις, να περάσεις μια βόλτα από δευτεροβάθμια, ΤΕΒΕ και εφορία, για να ρωτήσεις τι ακριβώς περιμένει ο καθένας να του πας, γιατί εμένα με έτρεχαν πέρα δώθε επί ημέρες. Πήγαινα το ένα και μετά μου έλεγαν "ναι, αλλά χρειάζεται κι αυτό!" και ξαναέτρεχα εγώ σαν παλαβή από την μία υπηρεσία στην άλλη.
   Επίσης, δες μήπως ένα μέρος της διαδικασίας (τουλάχιστον σε ό,τι σχετίζεται με την εφορία) μπορεί να το αναλάβει το ΚΕΠ.
   Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι άλλο, ευχαρίστως...

53
   Υπάρχουν φροντιστήρια που παίρνουν νέους χωρίς εμπειρία, για να τους έρχονται πιο φθηνά (το ξέρω ότι δεν είναι το πιο ευχάριστο για σένα, αλλά είναι αλήθεια). Τους δίνουν μικρότερες τάξεις ή μαθήματα χωρίς συντελεστή, αν τους δώσουν Γ' Λυκείου.
   Πάλεψέ το, ποτέ δεν ξέρεις.

54
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Απόφοιτοι ΠΕ02
« στις: Μάρτιος 23, 2009, 08:26:23 μμ »
Φιλολογία Αθήνας., κλασική κατεύθυνση, 1991-1995.

55
   Υποθέτω ότι πάει ανάλογα με την περίπτωση. Για ιδιωτικά σχολεία δεν ξέρω να σου πω. Σε φροντιστήριο που δούλευα επί σειρά ετών η καλύτερη εποχή ήταν αυτή που διανύουμε, γιατί δεν έχουν πλησιάσει τόσο οι πανελλαδικές, ώστε να μη θέλουν περισπάσεις, ούτε απέχουμε τόσο από τη θερινή προετοιμασία, ώστε να μην είναι στην άκρη του μυαλού τους ένας γενικός προγραμματισμός. Η όποια πρόσληψη έπρεπε να γίνει πριν αρχίσει η θερινή προετοιμασία, ώστε, μέχρι το Σεπτέμβριο, και οι μαθητές να έχουν συνηθίσει τον τρόπο εργασίας του καθηγητή και να έχει βρεθεί ένας ρυθμός στη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών.
   Οι πρώην εργοδότες μου έδιναν σημασία πρωτίστως στη διδακτική εμπειρία. Όμως οφείλω να σου πω κάτι, που φαντάζομαι ότι δε θα ισχύει γενικώς, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν κανόνας. Δεν υπήρχε περίπτωση να προσλάβουν κάποιον που απλά τους έστελνε το βιογραφικό. Είχε ελπίδες μόνο όποιος τους το πήγαινε αυτοπροσώπως. Ο λόγος ήταν ότι έτσι μπορούσαν να τον "κόψουν", αφού στηρίζονταν πολύ στην εντύπωση που τους δημιουργούσε.
   Α, και κάτι τελευταίο. Αποκλειόταν όποιος τους φαινόταν αλαζονικός, στρυφνός ή με υπερβολική φροντίδα για την εμφάνισή του.
   Ελπίζω να βοήθησα...

56
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« στις: Μάρτιος 23, 2009, 11:50:41 πμ »
Εγώ έλεγα ότι το μαλλί είναι έτσι (μισό μισό, δηλαδή) από άποψη!  ;D ;D ;D

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161789
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.