Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - werm

Σελίδες: 123456 ... 21
43
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδικά σχολεία εν καιρώ πανδημίας
« στις: Νοέμβριος 16, 2020, 10:18:12 μμ »
@baronos όχι, οι περισσότερες έχουν μικρά παιδιά


@kapoios_300 είμαι σε περιοχή πολυ επιβαρυμένη από κρούσματα και μόλις άκουσα ότι έχει απομείνει 1 διαθέσιμο κρεββάτι για covid στο νοσοκομείο. Είναι αδιανόητο σε τέτοιες περιοχές να κρατάνε σχολεία ανοιχτά. Αισθάνομαι ότι δεν υπάρχει κανένας να μας υπερασπιστεί γιατί είμαστε λίγοι σχετικά με τα σχολεία γενικής αγωγής, άρα μικρό το πλήγμα στη διάδοση του covid-19.

44
Ειδική Αγωγή / Ειδικά σχολεία εν καιρώ πανδημίας
« στις: Νοέμβριος 16, 2020, 01:59:46 μμ »
Σήμερα που έλειπε το 1/3 του προσωπικού λόγω αδειών ποιές αλλαγές θα γίνουν στο σχολείο σας;
Ποια προβλήματα έχουν προκύψει;

45
Το υπουργείο Παιδείας έδωσε κάποια εμπεριστατωμένη αιτιολογηση από λοιμωξιολογους για τα ειδικά σχολεία;
Η μητέρα με το προφίλ η ζωή  μου με τον Γ... απενεργοποιησε τον λογαριασμό της στο fb , προσωρινα

46
έχει αποκτήσει πρόσβαση στον Κούλη μία ομάδα γονέων παιδιών με αναπηρία, ανάμεσα τους νομίζω και η μαμά του΄η ζωή με τον .....΄ από το FB (με παιδιά που δεν έχουν προφανώς κανένα νόσημα) και τους κάνει όλα τα χατήρια για ευνόητους λόγους...παιδιά με πολλαπλές αναπηρίες και υποκείμενα νοσήματα να τα παίζουν κορώνα γράμματα αλλά και οι εκπαιδευτικοί των ειδικών σχολείων να είναι απολύτως αναλώσιμοι...

Θα επρεπε να αλλαξει το ονομα του προφιλ της σε " η ζωη μου με το facebook".
Ανατρεχοντας σε παλιο της βιντεο βαζει το παιδι για υπνο απο τις 4 το απογευμα μεχρι το πρωι που παει στο σχολειο.

47
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Νοέμβριος 10, 2020, 03:03:20 μμ »
Το πιστοποιητικό συνυπηρετησης τι είναι;

48
Τους εχεις βαλει ολους κ στις επαφες σου εκτος απι τος κυψελη σου;

49
Στο «πάγωμα» των διοικητικών προσφυγών και των αιτημάτων ενώπιον της διοίκησης έχει προχωρήσει το υπουργείο Εσωτερικών, με σκοπό την ανάσχεση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού.

Μεταξύ των διαδικασιών που επηρεάζονται σε άμεσο χρόνο, σύμφωνα με την απόφαση του κ. Τάκη Θεοδωρικάκου, βρίσκονται οι ενστάσεις για προκηρύξεις που «τρέχουν» και οι Αιτήσεις Θεραπείας προς το ΑΣΕΠ.

Όλες οι διαδικασίες «παγώνουν» για διάστημα δύο μηνών και πάντως όχι πέραν της 31ης Δεκεμβρίου 2020.

Στα συγκεκριμένα πλαίσια, το ΑΣΕΠ ανακοίνωσε την αναστολή της έκδοσης προσωρινών πινάκων για την προκήρυξη 2Ε/2019.

https://workenter.gr/dimosio/eidiseis/asep-pagonoyn-enstaseis-kai-aitiseis-therapeias

50
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 12, 2019, 12:18:14 πμ »

Παράσταση διαμαρτυρίας διοργανώνει η ΟΛΜΕ, ζητώντας συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
Η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να παραστούν στη διαμαρτυρία, την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου και ώρα 13.00, στο υπουργείο Παιδείας, με αίτημα την τροποποίηση της τροπολογίας που οδηγεί στον περιορισμό/αποκλεισμό τους ΠΕ04 από τα Τμήματα ένταξης στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο παράστασης διαμαρτυρίας της Ομοσπονδίας την Παρασκευή 13/12/2019 στις 13.00 στο Υπουργείο Παιδείας για το πρόβλημα που έχει προκύψει για τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής κλάδου ΠΕ04 ζητάμε συνάντηση μαζί σας για το θέμα».

«Η αντίσταση στα σχέδια συρρίκνωσης των ΤΕ θα πρέπει να είναι δυναμική», σημειώνουν από την πλευρά τους Εκπαιδευτικοί ΠΕ04 ΕΑΕ.

Παράλληλα, η Ομοσπονδία καταθέτει αίτημα για συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/306727_diamartyria-sto-yp-paideias-gia-toys-pe04-eidikis-agogis

51
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 06, 2019, 10:30:07 μμ »
και τωρα αυτο με την ειδικη, οπου για μενα η αναλογια των οργανικων θα επρεπε να ηταν οπως και στη γενικη με βαση την α αναθεση. Δηλαδη: 12 μαθηματικοι, 5 φυσικοι, 3 βιολογοι ,3 γεωλογοι και 2 χημικοι σε καθε πυσδε. Μεγαλη αδικια για χημικους αυτο που προτεινω αλλα δυστυχως με αυτες τις 2 ωρες σε ολο το γυμνασιο...

Οχι κι ετσι...πρεπει συμφωνα με την αναλογια στις προσληψεις των αναπληρωτων, οτιδηποτε αλλο ειναι εκ του πονηρου.


53
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 08:12:18 μμ »
ΠΡΟΣ
Την Υπουργό Παιδείας
Κα  Κεραμέως  Νίκη


Κυρία Υπουργέ
Αθήνα, 02-12-2019

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών αισθάνεται για άλλη μια φορά την ανάγκη να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου εκφράζοντας την έντονη ανησυχία της για την από 13-11-2019 τροπολογία του άρθρου 6 παρ. 1 Ν. 3699/2008 του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή.
Συγκεκριμένα, στο άρθρο 2 της ως άνω τροπολογίας αναφέρεται:
«Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως τριακόσιοι (300) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από τριακόσιοι (300) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με διαγνωσμένη από αρμόδιο δημόσιο φορέα αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04…Ο αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτει σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, ισοδυναμεί με αριθμό οργανικών θέσεων».
Όπως έχει ήδη επισημανθεί από την ΟΛΜΕ, από διάφορα ΠΥΣΔΕ, τον Σύλλογο Ελλήνων Γεωλόγων, το ΣΑΚΕΑ, τις ομάδες των αναπληρωτών του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών ΕΑΕ, Χημικών ΕΑΕ, Βιολόγων ΕΑΕ και Γεωλόγων ΕΑΕ), από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και από εμάς ως Ένωση Ελλήνων Φυσικών,αδικούνται κατάφωρα οι εκπαιδευτικοί του κλάδου των ΠΕ04 από τον τρόπο με τον οποίο ορίζονται οι οργανικές θέσεις, ενώ αναμφίβολα οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες, στερούνται της δυνατότητας υψηλής ποιότητας στην διδασκαλία των μαθημάτων των Φυσικών επιστημών στο σύνολό τους.

Κυρία Υπουργέ,
Η εν λόγω ρύθμιση που ορίζει οργανικές θέσεις για εκπαιδευτικό ΠΕ04 μόνο σε σχολεία με πάνω από 300 μαθητές, ουσιαστικά μας αποκλείει από τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων σε Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) καθώς,  όπως σας είναι γνωστό, ο μαθητικός πληθυσμός ανά σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αριθμεί κάτω των 300 μαθητών και στις πλείστες των περιπτώσεων κάτω των 200 μαθητών. Άλλωστε, ακόμα και οι υφιστάμενες κτηριακές υποδομές καθιστούν εκτός πραγματικότητας το παραπάνω όριο.
Αξίζει επίσης, να αναφερθεί, ότι θίγονται ιδιαίτερα οι μαθητές περιοχών της επαρχίας και ειδικότερα των νησιωτικών περιοχών. Αν δεν πραγματοποιηθεί άμεσα διορθωτική παρέμβαση τότε μεγάλος αριθμός μαθητών θα  αποκλειστεί από την υποστήριξη που προσφέρεται στα ΤΕ.
Μάλιστα δε, η ως άνω τροπολογία έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 4 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45/08-03/1996, Τεύχος Α’).
Για τους ανωτέρω λόγους, καθίσταται αναγκαία η τροποποίηση της από 13-11-2019 τροπολογίας.
Εμείς, ως Ένωση Ελλήνων Φυσικών,

Λαμβάνοντας υπόψη ότι:
1.    Η οργανικότητα σε ένα σχολείο ορίζεται από το ωρολόγιο πρόγραμμα και την δυναμικότητα του σχολείου, ήτοι τον αριθμό των τμημάτων που έχουν δημιουργηθεί στο σχολείου ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών που είναι εγγεγραμμένοι και φοιτούν στο σχολείο. Για αυτόν τον λόγο υπάρχουν περισσότερες από μία οργανική θέση ανά ειδικότητα σε κάθε σχολείο. Όταν μειώνεται ο αριθμός των τμημάτων ο νεότερος σε ΦΕΚ διορισμού εκπαιδευτικός, βγαίνει υπεράριθμος και τίθεται στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Αυτό που έγινε ως προς την σύσταση οργανικών στα ΤΕ, δεν έλαβε καθόλου υπόψη την δυναμικότητα των ΤΕ. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των φιλολόγων, στην περίπτωση των οποίων, αν περιοριστούμε μόνο στο κριτήριο ανά του ωρολογίου προγράμματος τότε οι φιλόλογοι ανά ΤΕ,θα έπρεπε να είναι άνω του ενός (1) και αντίστοιχα να ισχύει για τις λοιπές ειδικότητες.
2.    Σύμφωνα με τα δεδομένα των σχολικών κτιρίων, δεν υπάρχουν πλέον κτίρια δυναμικότητας άνω των 300 μαθητών.
Προτείνουμε:
Να κληθούμε σε διάλογο μαζί σας προκειμένω να σας εκθέσουμε την πραγματική κατάσταση σχετικά την ΕΑΕ και τα ΤΕ και να τροποποιηθεί άμεσα η ως άνω τροπολογία ώστε να ληφθεί υπόψη η ομαδοποίηση του μαθητικού δυναμικού των ΤΕ. όπως αυτή λειτούργησε τα τελευταία τρία(3) έτηκαι αντίστοιχα να ιδρυθούν θέσεις ανά κλάδο ανά ΤΕ κάθε σχολικής μονάδας. Με την παραπάνω πρόταση δεν υπάρχει θιγόμενος κλάδος και οι μαθητές κάθε ΤΕ θα έχουν υποστήριξη από εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας σε κάθε μάθημα.
Ειδικότερα:
Α) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.
Β) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.
Γ) Στα πλαίσια του υπολογισμού οργανικών θέσεων στα ΤΕ, να συνυπολογιστούν-ως οργανικές-και οι θέσεις στα ΚΕΣΥ. Σε κάθε ΚΕΣΥ να προβλέπεται η δημιουργία τριών (3) οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (μία θέση για κάθε κλάδο, οι θέσεις ΠΕ04 που αφορούν τα ΚΕΣΥ, στο σύνολό τους, να αποδίδονται σε κάθε ειδικότητα του κλάδου ΠΕ04 με την ίδια ποσόστωση που ισχύει για τις οργανικές των ΤΕ).

Κυρία Υπουργέ,
Είμαστε βέβαιοι για την κατανόηση από την πλευρά σας, της σοβαρότητας των αιτημάτων μας και παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας, εξετάζοντας τα ανωτέρω διαλαμβανόμενα αναδιατυπώνοντας κατάλληλα την από 13-11-2019 τροπολογία του άρθρου 6 παρ. 1 Ν. 3699/2008 του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Με τιμή
Για την Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Ο  Πρόεδρος
Στράτος Θεοδοσίου
Καθηγητής Αστροφυσικής



https://www.eef.gr/articles/epistoli-tis-eef-pros-tin-upourgo-paideias-gia-tis-proslipseis-twn-fusikwn-stin-eidiki-agwgi

54
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Νοέμβριος 25, 2019, 09:56:48 πμ »
 Αθήνα, 22/11/19

                                                                             ΠΡΟΣ:

Την Υπουργό Παιδείας

κα Νίκη Κεραμέως

Την Υφυπουργό Παιδείας

κα Σοφ. Ζαχαράκη

            την Γεν. Γραμματέα ΠΕ και

 ΔΕ του ΥΠΑΙΘ

κα Αναστ. Γκίκα

 

ΘΕΜΑ: Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Τμήματα Ένταξης

Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Κυρία Γενική Γραμματέα,

Σε συνέχεια των όσων καταθέσαμε στην Υφυπουργό Παιδείας κα Ζαχαράκη στην πρόσφατη μεταξύ μας συνάντηση θέλουμε να σας επισημάνουμε τα εξής:

Διαμαρτυρόμαστε για τις δυσμενείς ρυθμίσεις που προβλέπονται στην τελευταία νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης και αφορούν τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία τμημάτων ένταξης. Είναι ολοφάνερο ότι οι ρυθμίσεις αυτές είναι δυσμενείς για τη Β/βάθμια Εκπαίδευση. Επιπροσθέτως ο συντάκτης φαίνεται να αγνοεί βασικές παραμέτρους στη Β/βάθμια Εκπαίδευση, γεγονός που θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και ειδικότερα στην ειδικότητα ΠΕ04 (Φυσικοί, Χημικοί, κ.ά.)
Θεωρούμε ότι όλο οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες έχουν ίσα δικαιώματα στη μάθηση, και θεωρούμε άκρως απαραίτητη για την περαιτέρω εξέλιξη τους τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χωρίς προσκόμματα ,όρους και προϋποθέσεις.
Η ειδική εκπαίδευση στην Β/βάθμια αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υποστελέχωσης και λειτουργεί κυρίως με αναπληρωτές. Είναι επίσης γεγονός ότι μέρος μόνο των εχόντων ειδικής μέριμνας μαθητών υποστηρίζεται.
Κατόπιν τούτου το ΔΣ της ΟΛΜΕ θεωρεί ότι είναι δίκαιο να υπάρξει ισοκατανομή των προσεχών διορισμών στην Ειδική Αγωγή μεταξύ της Α/βάθμιας και τη Β/βάθμιας Εκπαίδευσης.

http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=12446

55
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Νοέμβριος 20, 2019, 05:56:28 μμ »
Το θεωρεις δυσκολο να συγκροτηθει μια ομαδα συναδελφων Φ.Ε. και να ζητησει συναντηση για αυτο το θεμα?

56
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Νοέμβριος 20, 2019, 02:36:15 μμ »
Ξανα διορισμους στην ειδικη αγωγη θα δουμε σε 10 χρονια τουλαχιστον. Επειδη ψηφιστηκε ηδη και ο χρονος τρεχει,αναγκαστικα παταμε σε αυτο που εχουμε και ζηταμε διορθωση της τροπολογιας. Σωστα αυτα που λες ,ετσι πρεπει να συσταθουν οι οργανικες στα τ.ε. αλλα τελευταια στιγμη τι μπορουμε να κανουμε?
Ειναι εφικτο να ζητηθει συναντηση με το υπουργειο παιδειας απο καποια ομαδα?

Σελίδες: 123456 ... 21

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 349
Σύνολο: 354

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.