Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lenalacta

Σελίδες: 123456 ... 22
43
Κι αυτό γιατί, κατά το ΣτΕ, με την εκπνοή του 2016 έληξε η δυνατότητα παράτασης του μεταβατικού πλαισίου με το οποίο οι προσλήψεις αναληρωτών

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/systima-proslipseon-anapliroton-kathigiton-exisosi-me-dyo-agnostoys-systima#ixzz4UtI9AoGJ
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

44
Συνάδελφε minus03 συμφωνώ με την υπογράμμισή σου περί προϋπηρεσίας, κι εγώ την προϋπηρεσία που έχω την απέκτησα μετά από δύο επιτυχίες στο διαγωνισμό...διαφωνείς όμως με προϋπηρεσίες που δε θα τις αποκαλέσω παράνομες, αλλά που θεωρώ πως ο τρόπος απόκτησής τους υπονομεύει σε μεγάλο βαθμό την αξιοκρατική επιλογή, την οποία είμαι σίγουρη ότι κι εσύ επιθυμείς;Είναι λογικό συμφοιτήτρια μου, απόφοιτος 2005, να έχει τα ίδια μόρια με εμένα χωρίς να έχει δώσει ΑΣΕΠ, χωρίς να ανήκει σε ειδική κατηγορία ή να είναι τρίτεκνη, πολύτεκνη;Είναι λογικό να υπάρχουν άτομα στον πίνακα που σχεδόν το σύνολο της προϋπηρεσίας τους προήλθε από πρόσθετη στήριξη;Μπορούν όλες αυτές οι προϋπηρεσίες να αποτελέσουν το μοναδικό ή το βασικό κριτήριο διορισμού;Ίσως να κάνω λάθος, ίσως αφού δεν είναι παράνομες να είναι όλα εντάξει κι η παράξενη να είμαι εγώ...

Παράξενη δεν είσαι σίγουρα, αλλά όσα επιχειρήματα να πει κανείς δε θα γίνουν αποδεκτά, αν δε ταιριάζουν με το προσωπικό συμφέρον του καθένα. Όλοι γνωρίζουμε παρόμοιες περιπτώσεις ...... Δεν έχει σημασία ότι και να πεις, τα ίδια θα συνεχίσουν να λένε. Προσπερνάμε τα επιχειρήματα, συνεχίζουμε με λίγο λάσπη και "συνδικαλισμό" και λέμε ξανά τα ίδια, περί οργώματος ελληνικής επικράτειας, πληρωμένων μεταπτυχιακών, φροντιστηρίων, παπαγαλίας, στημένων διαγωνισμών κλπ. Όταν ξεκινάει το προσωπικό συμφέρον σταματάει το δίκιο το δικό σου.

Οπότε συμφωνώ με τον trust no one, ας φέρουν ένα νέο συνταγματικό τρόπο επιλογής και όσοι αντέξουμε.........

45
Απέτυχες σε 3 ΑΣΕΠ. Και μάλλον θες να αποτύχεις και σε 4ο.

Διαβάστε εδώ την γνωστή επιστολή των πραγματικών επιτυχόντων του ΑΣΕΠ (δηλαδή των διοριστέων) που εξηγούν την προπαγάνδα των κατα φαντασία επιτυχόντων (δηλαδή όσων πέρασαν απλά μια αυθαίρετη βάση του διαγωνισμού).
Την ποστάρω ανα τακτά χρονικά διαστήματα για να μην παίρνουν θάρρος οι "συνάδελφοι" που ονειρεύονται να μας προσπεράσουν με νταηλίκι και προσόν την αποτυχία.
Για την απόφαση που αναγνωρίζει το προσόν της προϋπηρεσίας αρκεί να μην είναι το μοναδικό. Εσύ για ποια υπόθεση μιλάς; Γι αυτήν που κάθε χρόνο ονειρεύεστε να μπλοκάρετε τους πίνακες αναπληρωτών τα τελευταία 3 χρόνια;

Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια

46
Συγχαρητήρια σε όλες κι όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ότι καλύτερο και καλά Χριστούγεννα σε όλους!

47
1) όταν εκπαιδεύεις μαθητές στις δομές εαε, τους εκπαιδεύεις πάνω στο αντικείμενο του βασικού σου πτυχίου (άρα αποκτάς εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου του βασικού πτυχίου) έχοντας επιπλέον ειδικευτεί μέσω ενός διδακτορικού, μεταπτυχιακού ή σεμιναρίου άρα αποκτάς προϋπηρεσία που σε βοηθά να διδάξεις καλύτερα το αντικείμενο σου και σε μαθητές του γενικού σχολείου. Όταν εργάζεσαι ως καθηγητής στο γενικό σχολείο δηλαδή δεν εκπαιδεύεις άρα δεν αποκτάς εμπειρία στην εκπαίδευση μαθητών ειδικής εκπαίδευσης, πως ζητάς να μετρά η προϋπηρεσία αυτή στις προσλήψεις που γίνονται για την εκπαίδευση μαθητών εαε; Τόσο απλά.

2)επειδή πολύ φοριέται η καραμέλα του ΑΣΕΠ, από που βγάζουν κάποιοι το συμπέρασμα ότι ΜΟΝΟ όσοι είναι στην γενική εκπαίδευση έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ ενώ εκείνοι της ειδικής όχι;

3)Κάνετε λόγο για άλλα μεταπτυχιακά που θα πρέπει να προσμετρώνται. ποιος σας είπε πως μόνο εσεις είστε κάτοχοι 2,3 μεταπτυχιακών και οτι όσοι εργάζονται στην εαε δεν έχουν την αντίστοιχη ακαδημαϊκή πορεία; Μακάρι να μετρήσουν και τα άλλα μεταπτυχιακά αλλά να είναι σχετικά με το αντικείμενο της εργασίας μας.
τι ιδιότυπος λοιπον, ρατσισμός είναι αυτός προς τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ της εαε;
michalis θα με ενδιέφερε η άποψη σου για την πρόταση μου σε προηγούμενη σελίδα. Απάντηση 73. Συμφωνώ σε όσα αναφέρεις. Η αλήθεια είναι όμως ότι γίνονται πολλές αδικίες. Επιπλέον μία λύση σε αυτή την κατεύθυνση δε θα έβαζε τα πράγματα στη θέση του και θα έδινε τέλος σε αυτό το ρατσισμό.;;;;;;;


48
Οχι με ένα σεμινάριο δε γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός. Ευτυχώς αυτά ανήκουν στο ζοφερό παρελθόν.

Συγνώμη μία χαρά τα λες αλλά ποιος ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο εκτός από το Φίλη;;; Το θέμα της συζήτησης είναι η προσμέτρηση της προϋπηρεσία ειδικής  στους πίνακες της γενικής και τι αδικίες μπορεί να δημιουργήσει........ Εγώ δε διάβασα κάτι τέτοιο. Αρχικά ακούστηκε να μετράει μόνο εκεί που αποκτήθηκε, όχι να σου αφαιρεθεί το δικαίωμα να διδάσκεις το γνωστικό σου!!!! Και μετά το πήγαμε λίγο παρακάτω.......

49
το έχω ξανακούσει το επιχείρημα, μα και εγώ έχω τα παιδιά στην γενική τάξη.... η απάντηση φυσικά είναι η εξής απλή ερώτηση.... "και τι κάνεις ?"

εκεί σωπαίνει... αν έχει τσίπα... αν δεν έχει ακούς για πράσινα άλογα και μεταξωτές κορδέλες

κατά τα άλλα ενδιαφέρουσες όλες οι απόψεις

Οι ιδιαιτερότητες που ανέφερα στο πρώτο σκέλος αφορούν, γενικές ιδιαίτερες συνθήκες πχ. απομακρυσμένες περιοχές με ότι σημαίνει αυτό όχι για τους εκπαιδευτικούς αλλά για τα παιδιά, πολλές ώρες προετοιμασίας (πολλά μαθήματα, βιβλία που αλλάζουν, β'αναθέσεις), παραβατικές συμπεριφορές  κλπ Όλα αυτά φαντάζομαι, ότι συμφωνούμε ότι είναι δυσκολίες της γενικής τάξης που δεν τις αντιμετωπίζεις στην τάξη της ειδική σε τόσο έντονο βαθμό. Στο κομμάτι της "ειδικής αγωγής" μέσα στη γενική τάξη ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει (αν) για να σου απαντήσω χωρίς πράσινα άλογα και μεταξωτές κορδέλες. Πολύ κακώς και ως ένα βαθμό βοηθάει η πρόταση στοιχειωδώς τουλάχιστον. Αλλά μην είσαι σίγουρος ότι πάντα αντιμετωπίζεται με άγνοια και αδιαφορία. Θα σου μεταφέρω προσωπική εμπειρία σε επαλ. Τρεις καθηγητές είχαν γνώσεις, εμπειρία και μεράκι στο κομμάτι της ειδικής, έγιναν εσωτερικές αλλαγές ώστε αυτοί να έχουν τις περισσότερες ώρες αυτοί με δύο τμήματα που υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη (περισσότεροι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες). Πρακτικά, στην περίπτωση των εργαστηρίων που υπήρχε η πολυτέλεια του δεύτερου εκπαιδευτικού, ο ένας έκανε την κύρια διδασκαλία και ο άλλος βοηθούσε εκεί που υπήρχε ανάγκη (μία άτυπη παράλληλη). Στο κομμάτι της θεωρίας τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα, μιας και δεν προβλέπεται δεύτερος εκπαιδευτικός οπότε ο καθένας βοηθούσε όπως αυτός καταλάβαινε. Δεν είναι πάντα όμως έτσι, ειδικά στο κομμάτι της συνεργασίας τόσο από πλευράς διεύθυνσης όσο και μεταξύ των εκπαιδευτικών. Και να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια τώρα που το καλοσκέφτομαι, για μερικά παιδιά ήταν αργά, γιατί έπρεπε να είχαν ειδική εκπαίδευση πολύ νωρίτερα και το κενό ήταν αδύνατο να αναπληρωθεί στο λύκειο. Μην αφορίζεις όμως, υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν (δεν αναφέρομαι στον εαυτό μου) και προς αυτή την κατεύθυνση και ας είναι η μειοψηφία.
Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να πω με το προηγούμενο μήνυμα είναι ότι η κάθε δομή έχει τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες της όποιες και να είναι αυτές και δεν πρέπει η μια να πριμοδοτείται έναντι της άλλης.

50
Πολύ σωστή και τεκμηριωμένη η άποψή σου geolen. Συμφωνώ απόλυτα! Μια μικρή τροποποίηση έχω να προτείνω... η προϋπηρεσία ειδικής αγωγής να μετράει x2 λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών.

Όχι διακρίσεις. Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία και ενιαία. Τελείως φιλικά το λέω. Έχεις δουλέψει στη γενική; ξέρεις πόσες ιδιαίτερες συνθήκες υπάρχουν;; και πόσα παιδιά με γνωματεύσεις;; Έχω δουλέψει και ειδική και γενική. Πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει όλοι να υπηρετήσουν και στις δύο δομές, κάθε εμπειρία από τη μία δομή είναι χρήσιμη για την άλλη. Όχι διακρίσεις και παραθυράκια, ένας τρόπος, όποιος αποφασισθεί να είναι αυτός, τελεία. Καλό βράδυ από εμένα.

51
Αυτό που έχω να πω στους συναδέλφους της γενικής είναι ότι δεν έχουν τίποτα να φοβούνται γιατί 99 στους 100 της ειδικής δεν επιθυμούν να την αφήσουν.
Συνάδελφο ειδικής έχω δει στη γενική μόνο από σπόντα και σιχτίριζε το λάθος του κατά την αίτηση. Οι περισσότεροι που "κινδυνεύουν" να προσληφθούν στη γενική απενεργοποιούν την αίτηση ή δε κάνουν καθόλου.
Συμφωνώ με κάποιους εδώ μέσα να μπει παντού προϋπόθεση ασεπ. Και στην ειδική και στη γενική.

Αλλά σκέψου αν εσύ δούλευες μόνο στη γενική με χωριά και ξερονήσια και ασεπ κλπ και ερχόταν κάποιος "αλεξιπτωτιστής" από την ειδική, έστω και ένας να ήταν, πως θα ένιωθες αν εσύ έμενες άνεργος;; ενώ με προϋπόθεση ασεπ ή έναν ενιαίο τρόπο κατάταξης θα ήταν όλα τελείως διαφορετικά...........

52
Οι στρεβλώσεις που έχουν γίνει είναι πάρα πολλές:
- Προϋπηρεσίες με μόνο προσόν το σεμινάριο, πολλές φορές μάλιστα πριν την κτήση πτυχίο
- Πρώτη φορά ενιαίοι πίνακες το 2008-2009, μέχρι τότε αποστελλόταν στις δευτεροβάθμιες (έχει και αυτό τη βαρύτητα του)
- Σε ειδικότητες που δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια, μέχρι το 2014, η ύπαρξη παιδαγωγικής επάρκειας δεν έπαιζε κανένα ρόλο στην κατάταξη των πινάκων της ειδικής αγωγής, κάτι που σαφώς δε συμβαίνει στους πίνακες της γενικής
- Και πολλά άλλα γενικά στους δύο πίνακες δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Αλλά και οι πίνακες της γενικής μία από τα ίδια (για να δούμε θα έχουμε εξελίξεις και εκεί;;;) πολυνομία και ιδιαίτερα μεταβλητό νομικό πλαίσιο. Είναι άδικος ο διαχωρισμός των προϋπηρεσιών, για όσους κινήθηκαν σύμφωνα με το εκάστοτε νομικό πλαίσιο. Και τι θα ζητήσουμε αναδρομική εφαρμογή ενός νέου νόμου, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μας;;;

Οι προϋπηρεσίες δεν μπορούν να διαχωριστούν, για πολλούς λόγους: η εκπαίδευση είναι ενιαία, οι μαθητές είναι όλοι ίσοι, γίνονται προσλήψεις από τους πίνακες γενικής όταν εξαντλούνται οι πίνακες ειδικής κλπ Και σε τελική, γιατί ένας εκπαιδευτικός να μη μπορεί να εργάζεται και καταρτισμένος και στις δύο δομές;;;; Αυτός δεν είναι ο στόχος της ενιαίας εκπαίδευσης;

Είναι γεγονός ότι πρέπει να μπει μία τάξη σε αυτό το χάος. Σε διαφορετική περίπτωση θα γίνουν ακόμα μεγαλύτερες αδικίες στο μέλλον.

Αφού η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι ενιαία.............. έχω να κάνω την εξής πρόταση:

Ένας πίνακας και για τη γενική και την ειδική, όπου θα προσμετρώνται τα πάντα όλα (Ασεπ, προϋπηρεσία, μεταπτυχιακά ειδικότητας, μεταπτυχιακά διδακτικής, δεύτερα πτυχία, ακαδημαϊκά κριτήρια, κοινωνικά κριτήρια) και όποιος διαθέτει τα απαραίτητα προσόντα βάση νόμου (μεταπτυχιακό ειδικής, 30μηνο κλπ) να έχει το δικαίωμα πρόσληψης και στις δύο δομές. Βασικό σε κάθε κριτήριο να υπάρχει μέγιστη τιμή, ώστε να μην ακυρώνεται η βαρύτητα των λοιπών κριτηρίων. Δεν αδικείται κανείς και έχεις ορθολογικότερη διαχείριση προσωπικού, κίνητρα για επιμόρφωση, όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά κλπ κλπ κλπ 

Γιατί δε ψάχνουμε να βρούμε μία λύση μόνη αλλά ζητάμε να λύση μία αδικία δημιουργώντας μία νέα............

wolowitz: δεν είναι πάντα έτσι. Δυστυχώς ή ευτυχώς σε πολλές ειδικότητες, αν και σε μικρό ποσοστό δεν συμβαίνει αυτό που περιγράφεις. Ότι βολεύει τον καθένα, ανάλογα πως θα γίνουν οι φάσεις κλπ Δεν είναι ο κανόνας αλλά συμβαίνει και νομίζω ότι το ποσοστό μεγαλώνει.

53
Είσαι εκπαιδευτικός???Ενα παιδί γυμνασίου θα έγραφε κατανοητά. Τα γραφόμένά σου δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω....λυπάμαι

Γίνεσαι αγενής και προσβλητική χωρίς λόγο....... Πολλές φορές τα "γραφόμενα" σε ένα φόρουμ έχουν θέση προφορικού λόγου..... και όχι έκθεσης. Το ότι δεν μπορείς να καταλάβεις, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό ότι δε γνωρίζεις τις εξελίξεις στον εκπαιδευτικό χώρο, και όχι στον τρόπο γραφής μου. Αν έμπαινες στον κόπο, ωστόσο να διαβάσεις αυτά που σου απάντησα, είμαι σίγουρη ότι θα κατανοούσες τα "γραφόμενα" μου. Παρότι τόσο αγενής μαζί μου θα μπω στον κόπο να σε κατατοπίσω, μπας και μου βάλεις καλύτερο βαθμό αυτή τη φορά.


1. Κατέβηκε σε διαβούλευση η τροπολογία που έχεις παραθέσει από μία εφημερίδα. (στο opengov / υπ.παιδείας για πιο έγκυρη ενημέρωση, μπορείς να διαβάσεις και τα σχόλια)
2. Το θέμα συζητήθηκε εκτενώωωωωωωωωωωως και στο pde. O βασικός αντίλογος ήταν ότι η εκπαίδευση είναι ενιαία και όλοι οι μαθητές ίσοι. Και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν καθηγητές δύο κατηγοριών και πολλά άλλααααααααααα.
3. Το θέμα έκλεισε και η προϋπηρεσία της ειδικής συνέχισε να προσμετράται και στους πίνακες της γενικής κανονικά όπως πάντα. Σε αυτό το σημείο να προσθέσω ανεξάρτητα αν παλαιότερα οι πίνακες της ειδικής δεν ήταν ενιαίοι.
4. Και έρχομαι τώρα στο σημείο που συμφωνώ μαζί σου. Η διπλή προσμέτρηση σε πολλές περιπτώσεις δημιουργεί αδικίες. Και προτείνω ως λύση, τη δικλείδα της επιτυχίας ΑΣΕΠ. Αν προηγούνται στους πίνακες της γενικής αλλά και της ειδικής οι έχοντες επιτυχία ΑΣΕΠ μεταβάλλεται σημαντικά η εικόνα. Λειτουργεί ως κόφτης για κάθε αλεξιπτωτιστή είτε αυτός είναι ειδικής είτε ιδιωτικό είτε ενισχυτικής  κλπ
5. Επειδή γνωρίζω ότι ο αντίλογος αυτής της πρότασης λέει ότι δεν έγινε Ασεπ ειδικής, απαντώ: στην ειδική όλη η δευτεροβάθμια διδάσκει το γνωστικό και είναι απαραίτητη η παιδαγωγική κατάρτιση. Δηλ. ΑΣΕΠ ειδικότητας με επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αγωγή που είναι απαραίτητη για την ένταξη στους αντίστοιχους πίνακες.
6. Και τώρα ένα σημείο που διαφωνώ μαζί σου. Ένας εκπαιδευτικός δεν κρίνεται από ένα τυχαίο γραπτό σημείωμα, αλλά από τις γνώσεις, την ενημέρωση-εξέλιξη αλλά και το ήθος.

54
Έχει δίκιο η xriana......... το θέμα συζητήθηκε η εκπαίδευση ενιαία οι μαθητές όλοι ίσοι......... και σε τελική γιατί να μην έχουν όλοι το δικαίωμα να δουλεύουν και στις δύο δομές.......... Η λύση είναι μία προϋπόθεση επιτυχία ΑΣΕΠ........ όπως και στους πίνακες γενικής και στης ειδικής. Εξαιρετικός κόφτης!!!!!!!!!!!!! Για τους ιδιωτικούς, ειδική, ενισχυτική, αλεξιπτωτιστές και βάλε......
Αν τη διαθέτεις έχεις και τα επιπλέον προσόντα, ναι γιατί όχι; αλλά όχι έτσι......

Και επειδή θα βιαστούν να απαντήσουν δεν έγινε ποτέ ΑΣΕΠ ειδική, απαντώ ότι το γνωστικό διδάσκουμε και στην ειδική (ειδικά δευτεροβάθμια) και στην ειδική είναι απαραίτητη παιδαγωγική επάρκεια...........

Αλλά δεν αρέσει............ Όταν ο άλλος έχει 100 μήνες προϋπηρεσία στην ειδική χωρίς να έχει πατήσει σε τάξη της γενικής και φυσικά ούτε στον ασεπ γιατί να μην αντιδράσει;;;;

55
Καθόλου δεν παραπληροφορεί............έχεις χάσει μάλλον επεισόδια....... υπήρξαν εξελίξεις αντιδράσεις κλπ αυτό το άρθρο δεν ψηφίστηκε έτσι..... Η ουσία είναι ότι η προϋπηρεσία της ειδικής προσμετράται και θα προσμετράται με τα μέχρι στιγμής δεδομένα και στους πίνακες της γενικής. Και η ειδική υπήρχε από το 2003 και εγώ δεν ξέρω από πότε.... για αυτούς που το "γνώριζαν" εκεί είναι που εφευρέθηκαν τα σεμινάρια για όσους τα "γνώριζαν" το θέμα είναι ότι οι πίνακες δεν ήταν ενιαίοι όπως σήμερα (ως το 2008 αν δεν κάνω λάθος) και οι αιτήσεις στελνόταν στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες.... κλπ κλπ παρόλα αυτά η προϋπηρεσία αυτή μετράει κανονικά στους πίνακες τους ενιαίους της γενικής. Οπότε βγάλε τα συμπεράσματα σου.........

56
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Οκτώβριος 07, 2016, 07:08:18 μμ »

Σελίδες: 123456 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161609
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 449
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 446
Σύνολο: 465

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.