Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - baobar

Σελίδες: 1234
43
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 05, 2015, 04:15:54 μμ »
Συνάδελφοι, σε ποιο κείμενο έχετε φθάσει στο σχολείο;; Κάνετε τα φαινόμενα γραμματικής-συντακτικού με τη σειρά των κειμένων ή προχωράτε ανεξάρτητα από τη σειρά τους στο βιβλίο;

44
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 06, 2015, 10:21:26 πμ »
Εννοείς τις λεξιλογικές παρατηρήσεις;; Έχω αρχίσει να αναπροσαρμόζω τις σημειώσεις μου και είμαι σε προβληματισμό.. Έστω ότι στα κείμενα που δεν είναι προς μετάφραση δε διδάσκουμε καθόλου συντακτικό. Στα κείμενα που είναι προς μετάφραση (στα οποία θα εξετάζονται και στο συντακτικό τους) εξαντλούνται όλα τα συντακτικά φαινόμενα;; Προσωπικά η φρασεολογία του Υπουργείου "κείμενο τάδε, γραμματική - συντακτικό" δε μου φαίνεται ξεκάθαρη. Από την άλλη είναι η πρώτη φορά που θα τα διδάξω στο σχολείο (πριν χρόνια είχα κάνει της β΄λυκ. σε φροντιστήριο), οπότε δεν έχω εικόνα.

45
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 06, 2015, 09:03:09 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι,
Μια ερώτηση.. σύμφωνα με τη νέα ύλη στα κείμενα που δεν είναι προς μετάφραση θα γίνεται αναλυτικά η συντακτική τους ανάλυση;;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161194
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 712
Σύνολο: 740

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.