Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vasbio

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 54
57
Αν κάποιος έχει 60 μήνες προϋπηρεσία, που σημαίνει ότι δούλευε τουλάχιστον 7 χρόνια από Σεπτέμβριο-Οκτώβριο, θα πάρει 16,80 μόρια. Έχει κάποιος ιδέα τι είναι 7 χρόνια προϋπηρεσίας, τα οποία με τον προηγούμενο τρόπο διορισμού έδιναν 60 μόρια στον πίνακα διορισμών του 40%; Όταν έχουν διορισμοί με 16μηνο, με 30μηνο, με 24μηνο+ΑΣΕΠ;. Πραγματικά δεν ξέρω τι ζητάτε ορισμένοι. Ας πάει κάποιος να δουλέψει σε φροντιστήριο, και όταν τον ρωτήσουν για την εμπειρία του, ας πει ότι έχει γράψει πολύ καλά στον ΑΣΕΠ. Να δούμε αν θα προσληφθεί. Και το λέει κάποιος 3 φορές επιτυχών μη διοριστέος(τις 3 τελευταίες), τη μία από τις οποίες πολύ κοντά στους διοριστέους (από κάποιους από τους οποίους είχε καλύτερο γραπτό βαθμό). Εκτός αν θεωρείτε κάποιοι ότι θα πρέπει να αποδεικνύουμε όλοι μας κάθε δύο χρόνια ότι είμαστε ικανοί να διδάξουμε. Και για να δούμε και μια σύγκριση: Κάποιος με βαθμό ΑΣΕΠ 60 και 60 μήνες προϋπηρεσία, θα έχει 76,80 μόρια. Κάποιος 25 χρονών με δύο χρόνια διάβασμα γιατί δεν έχει άλλες υποχρεώσεις και μένει με το μπαμπά μπορεί νομίζω να γράψει 77 και να προηγείται...

58
Καταρχήν τα δυσπρόσιτα μέχρι το 2010 μετρούσαν διπλά μόνο στους πίνακες των αναπληρωτών και όχι των διορισμών (Ενιαίος πίνακας Αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία η παλιότερη ονομασία του). Αν μετρήσουν διπλά για τον 3848 ο οποίος προβλέπει ένα πίνακα και για μόνιμους διορισμούς και για αναπληρωτές, τότε αλλάζουν δραματικά τα δεδομένα στους πίνακες που θα γίνουν, και σίγουρα το αποτέλεσμα είναι διαφορετική μοριοδότηση και για τους μόνιμους διορισμούς. Άρα αλλάζει τον τρόπο μόνιμων διορισμών, και όχι μόνο τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών! Ουφ! Ευτυχώς γιατί είχα αρχίσει να βαριέμαι 4 χρόνια με σταθερό τον τρόπο διορισμών που θα γίνουν! Έτσι να υπάρχει αιφνιδιασμός, επαγρύπνιση! Τι νομίζετε, σαν τους βαρετούς τους (υπόλοιπους) Ευρωπαίους είμαστε, που έχουν ένα νόμο 20 και 30 χρόνια; Εμείς τον τροποποιούμε πριν ακόμη εφαρμοστεί, όταν ισχύουν ακόμη οι μεταβατικές διατάξεις του! Ολόκληρος υπουργός άλλαξε, να μην αφήσει (κι αυτός) τη σφραγίδα του; ::)

59
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 26, 2014, 05:07:34 μμ »
Βέβαια, όμως βλέπω σε κάποια ΠΥΣΔΕ τα κενά ορίζονται κατά το δοκούν.

Π.χ. Χαλκιδική, κενό από συνταξιοδότηση βιολόγου με 18 ώρες βιολογίας δίνεται σαν κενό χημικού (Ν. Καλλικράτεια) , κενό από συνταξιοδότηση γεωλόγου δεν δίνεται καθόλου (Κασσάνδρα), κενό από μετάθεση μαθηματικού δεν δίνεται καθόλου (Κασσάνδρα), κενό φυσικού (Ν.Καλλικράτεια) δεν δίνεται καθόλου.
Τα ΠΥΣΔΕ  πράγματι πράττουν κατά το δοκούν. Και ειδικά αυτό που αναφέρεις (όπως και πολλά άλλα). Δίνουν π.χ. "λάθος" ώρες ανά ειδικότητα στους πίνακες κ.λ.π για να μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τις...επιθυμίες κάποιων που τους αρέσει η περιοχή και θέλουν να έρθουν, όχι όμως μόνο για μπάνια (γιατί σαν την Χαλκιδική δεν έχει!) κ.λ.π.

60
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 26, 2014, 05:00:54 μμ »
Silkcut η  διαπίστωση και ρύθμιση της υπεραριθμίας (ή κρίση και άρση της υπεραριθμίας κατά άλλη διατύπωση) γίνεται ενιαία στους ΠΕ04 από το 2008. Άρα δεν έχει αλλάξει κάτι φέτος, και μόνο ως προς αυτό μπορεί κάποιος να διαφωνήσει μαζί σου. Επειδή όμως οι περισσότεροι (ακόμη και κάποια ΠΥΣΔΕ) τα έχουν μπερδεμένα στο μυαλό τους, εξηγούμε ότι αυτό ισχύει μόνο για τη ρύθμιση της υπεραριθμίας (όπως σωστά απαντάς για την ερώτηση του/της astro) και δεν ισχύει σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (τοποθετήσεις τελούντων σε διάθεση, μετατιθέμενων, νεοδιοριζόμενων(!) υπεραρίθμων σε λειτουργικά κενά, αποσπασμένων, αναπληρωτών). Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών πρέπει να γίνεται σε ώρες ειδικότητας, για να γνωρίζει ο υπεράριθμος τι θα διδάσκει στο οργανικό κενό που θα τοποθετηθεί για άρση (ρύθμιση) της υπεραριθμίας. Πολλοί λοιπόν διαβάζοντας ότι η κρίση και η άρση της υπεραριθμίας γίνεται ενιαία στους ΠΕ04, καταλαβαίνουν ότι οι ΠΕ04 αντιμετωπίζονται ενιαία στα κενά-τοποθετήσεις κ.λ.π. Αυτό προσπαθεί να διευκρινιστεί ότι είναι λάθος.

61
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 25, 2014, 09:33:28 μμ »
Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις οι εκ­παιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν. 
(Παρ. 18 άρθρο 36 του ν.4186/2013),
οπότε αν θες μπορείς να διεκδικήσεις τα κενά των άλλων ειδικοτήτων του πε04, πάντως είτε κάνεις θετική δήλωση είτε όχι, από τη στιγμή που θα χαρακτηριστείς ονομαστικά υπεράριθμος έχεις δικαίωμα να κάνεις δήλωση τύπουβ (δήλωση προτίμησης σχολείων), δηλαδή να κάνεις άρση υπεραριθμίας.
Μόνο για την άρση της υπεραριθμίας ισχύει αυτό. Ούτε για διαθεσίτες, ούτε για βελτιώσεις, ούτε για τοποθέτηση υπεραρίθμων σε λειτουργικά.
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04* ( σχετ. η αριθμ. 60818/Δ2/27-05-2011 εγκύκλιος  του ΥΠΔΒΜΘ)
-    Η κρίση και η άρση της υπεραριθμίας θα γίνει ενιαία στον κλάδο και
 - οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων  και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04  θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα

62
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 24, 2014, 10:24:32 μμ »
δεν έχω δει αν απαντήθηκε, αλλά αυτά τα κενά είναι για άρση υπεραριθμίας οπότε δίνονται ενιαία πια στον κλάδο των πε04.
Σύμφωνα με το αποτέλεσμα του αλγορίθμου, τα 69 είναι βιολογίας. Με βάση την εκτίμηση ΠΥΣΔΕ, είναι 80 της βιολογίας.

63
Η σοβαρότητα του καθενός στο forum φαίνεται από τα μηνύματά του στο forum. Η σοβαρότητα στην προσωπική ζωή φαίνεται από αυτούς που σε γνωρίζουν. Κάτι τέτοιο δεν έχουμε εδώ.
Landau συγγνώμη που δεν προλαβαίνω να σου απαντήσω, αλλά διαβάζω Feynman και λύνω ασκήσεις φυσικής για το μεταπτυχιακό μου (εξειδίκευση καθηγητών φυσικών επιστημών).
giokspy γι αυτό το ΠΥΣΔΕ σου έχει 40 φυσικούς και 6 βιολόγους, επειδή τα κάνει σωστά όλα; Και παίρνει και αναπληρωτές φυσικούς;
Δε θα επανέλθω, έχω κι εξετάσεις το Σάββατο.

64
Λοιπόν φίλε vasbio, για να μην διαβάζω ανακρίβειες , τόσα ξέρεις τόσα γράφεις . Μπαίνεις στην διαδικασία της σύγκρισης μεταξύ των δυο επιστημών κάτι που είναι μέγα λάθος . Η κάθε μία επιστήμη έχει προσφέρει και θα συνεχίζει να προσφέρει τα  μέγιστα στην ανθρωπότητα και αυτό είναι αναμφισβήτητο και δεν επιδέχεται σύγκριση . Εσύ που το κάνεις μάλλον εμπάθεια έχεις ή κόμπλεξ.Απλά σου κάνω την εξής ερώτηση :Γιατί προτιμάει ο κλάδος σας το Γυμνάσιο και αφήνει το Λύκειο χωρίς Κατεύθυνση ; Την οποία την επωμίζονται οι Φυσικοί αναγκαστικά και σίγουρα αναποτελεσματικά όπως άλλωστε και εσείς την Φυσική Γυμνασίου .Αυτά είναι με στοιχεία καθώς συνέβησαν φέτος στην Β Αθήνας
Πρώτον να σου πω ότι δεν συγκρίνω τις δύο επιστήμες. Απαντώ περί του "κύρους" των καθηγητών. Νομίζω ότι είναι ξεκαθαρο. Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά θα το καταλάβεις.Για το δεύτερο, να σου απαντήσω με τον ίδιο τρόπο που κάνεις εσύ ενώ δε γνωριζόμαστε, προφανώς εσύ έχεις άγνοια στοιχείων. Τα ΠΥΣΔΕ συνολικά δήλωσαν φέτος 1715 κενά. Ξέρεις πόσα από αυτά είναι βιολογίας; Ρώτα και μάθε. Γιατί να μετακινηθεί βιολόγος που έχει οργανική σε γυμνάσιο και κάνει πάνω από 12 ώρες Α΄Ανάθεσης σε Λύκειο; Για να τοποθετηθεί στη συνέχεια ο πλεονάζων φυσικός (ή να προσληφθεί αναπληρωτής φυσικός) στο Γυμνάσιο; Γιατί οταν λείπει φυσικός στο Λύκειο δε μετακινείται ο φυσικός από το  Γυμνάσιο, και να τοποθετηθεί στη συνέχεια αναπληρωτής βιολόγος στο Γυμνάσιο και να κάνει φυσική; Αν βρίσκεις λογική τη δεύτερη ερώτησή μου, βρίσκω κι εγώ λογική την πρώτη. Με αυτή την εκβιαστική λογική (δεν κάνουν τα παιδιά μάθημα στα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα) μετακινήθηκαν βιολόγοι από Γυμνάσια, ενώ θα έπρεπε να καλυφθούν τα εκατοντάδες κενά βιολόγων που υπάρχουν πανελλαδικά από αναπληρωτές σε πρώτη φάση, και από μόνιμους διορισμούς στη συνέχεια. Εχω στοιχεία για αυτά που λέω. Γνωρίζω τα ποσοστά των ωρών πανελλαδικά, πόσοι καθηγητές θα έπρεπε να υπάρχουν από κάθε ειδικότητα και πόσοι υπάρχουν. Έχουν δημοσιοποιηθεί κιόλας. Όσο για το κόμπλεξ και την εμπάθεια που αναφέρεις, μια που δεν γνωριζόμαστε (και επομένως δεν είμαστε φίλοι), θα τα αγνοήσω για να μην σου τα επιστρέψω. Ο καθένας έχει μια πορεία στο forum, και μέσω των μηνυμάτων του αυτή φαίνεται. Επομένως δε σου επιτρέπω να μου απευθύνεις τετοιους χαρακτηρισμούς.

65
Να θυμίσω επίσης ότι πριν 30+ χρόνια,την εποχή που οι γονείς των μαθητών πήγαιναν σχολείο δεν υπήρχαν και πολλοί βιολόγοι, (π.χ. το βιολογικό της Θεσσαλονίκης ιδρύθηκε το 1973, άρα οι πρώτοι απόφοιτοι ήταν το 1977, και ακολουθούσε επιτηρίδα). Τι εικόνα να έχουν οι ίδιοι για τους βιολόγους ως καθηγητές αφού δεν τους πρόλαβαν;

66
Απλα αναφέρω τη φιλοσοφια που επικρατεί τα τελευταια χρόνια στα σχολεία. Ρωτά για παράδειγμα ενα γονιό να σου πει αν προτιμάει να διδάσκει το παιδι του φυσική ένας βιολόγος η βιολογία ενας φυσικος. Το "κύρος " του Φυσικού έχει ρίζες τουλαχιστον 3 δεκαετιες και δεν είναι δύσκολο να εκριζωθει απο τις αντιλήψεις των περισσότερων γονιών. Για να μην παρεξηγουμαι δεν εκφερω καμμία προσωπική άποψη ουτε δικαιολογω κάτι. Απλα αναφέρω κάτι που παρατηρώ. Και φυσικά  δεν τεκμηριωνω την άποψη  οτι είναι προτιμοτερος ο φυσικός απο το βιολόγο για το παράδειγμα που προανεφερα. Αυτό που αναφέρα ειναι απλα η εκτιμηση μου στο γιατί ενα πυσδε ζητάει φυσικο αντί βιολόγο στο παράδειγμα που ανέφεραν όπως και το γιατί τελικά το αρμόδιο τμήμα του υπουργειου μπορεί να στείλει φυσικο αντί βιολόγο ενώ ξέρει τις ώρες.Τα παραπανω ισχύουν σε μεγαλυτερο βαθμο στην επαρχια και μικροτερο στις μεγάλες πολεις.Και φυσικά δε μιλάμε για μαθητές που πάνε για ιατρική και τομεις υγειας αλλά για γενική παιδεια
Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν ότι τον άνθρωπο τον έφτιαξε ο Θεός κατ' εικόνα και ομοιωση. Σύμφωνα με αυτό , μαζί με το γεγονός ότι η Εξέλιξη δε διδάσκεται παρά ελάχιστα στα Ελληνικά Σχολεία, ένας φυσικός έχει περισσότερο "κύρος" για να διδάξει βιολογία. Και ένας θεολόγος επίσης...ίσως και περισσότερο...το γεγονός ότι οι μεγάλες ανακαλύψεις της Βιολογίας έγιναν από ανθρώπους που έζησαν και στον 21 αιώνα (Watson) ενώ της φυσικής στο πρώτο μισό του 20ου (Einstein) εξηγεί ένα ακόμη μέρος του "κύρους" που έχει ένας φυσικός να διδάξει βιολογία: Είναι απομεινάρι στο μυαλό των γονιών από την εποχή που πήγαιναν οι ίδιοι σχολείο (πριν 30+ χρόνια)! Εκτός αν πιστεύεις ότι είναι δύσκολο για ένα βιολόγο να διδάξει τους νόμους του Νεύτωνα, την άνωση, τη σύνδεση των αντιστάσεων και τη θεμελιώδη εξίσωση της κυματικής στο Γυμνάσιο...γιατί ένα από τα επιχειρήματα που ακούμε συχνά είναι ότι η Βιολογία είναι εύκολη στο Γυμνάσιο...
Επίσης το ΠΥΣΔΕ θα πρέπει να ζητάει τον καθηγητή που έχει τις περισσότερες ώρες Α΄ανάθεσης από αυτές που του λείπουν. Απλό, ξεκάθαρο, και νομοθετημένο. Αν δεν το κάνει παρανομεί εν γνώσει του και θα πρέπει να έχει τις συνέπειες. Δεν είναι ο ρόλος του να κρίνει αν ένας φυσικός θα κάνει καλύτερα βιολογία ή αν ένας βιολόγος θα κάνει καλύτερα φυσική. Αν του λείπουν περισσότερες ώρες βιολογίας πρέπει να πάρει βιολόγο, αν του λείπουν φυσικής, να πάρει φυσικό. Είναι κάτι δύσκολο στην κατανόηση από αυτά που γράφω;

67
Από την πρόσκληση για διορισμούς της Πρωτοβάθμιας του 2012: "Αν δεν υπάρχουν
υποψήφιοι για διορισμό από τον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ οι κενές θέσεις πληρούνται, μέχρι
να εξαντληθούν, με διορισμό υποψηφίων από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών."(Σημείωση δική μου:Ενιαίος πίνακας αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία είνα ο πίνακας διορισμών δηλ. το 40%)

68
Δεν ισχυει το παραπανω. Αν δεν αποδεχτούν οι 5 διοριστεοι του ΑΣΕΠ καλεί επιλαχόντες μέχρι να δεχθούν. Δε μπορεί να διοριστεί κανενας παραπανω απο το 40% του ενιαίου. Αν τωρα κάποιοι ασεπιτες δεχθούν διορισμό εκτός του παιδείας τότε έχω την εντύπωση πως το 60:40 ισχυει επι των διοριστεων στο παιδείας αρα διορίζονται λιγότεροι απο το 40%
Οι διορισμοί απο ειδικές κατηγορίες είναι έξτρα και απορω πως δεν τέθηκε θέμα απο το ΣτΕ εφόσον δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός διορισμών
Όταν δεν υπάρχουν σε ένα κλάδο επιλαχόντες του ΑΣΕΠ (επιτυχόντες που δεν ήταν στους διοριστέους), τότε καλεί τον αντίστοιχο αριθμό από τον Ενιαίο Διορισμών. Στους δασκάλους έχει γίνει κατ' επανάληψη. Αν ψάξεις την εγκύκλιο διορισμών κάποιου προηγούμενου χρόνου θα το βρεις. Για το διορισμό ΑΣΕΠιτών εκτός εκπαίδευσης λόγω του ΦΕΚ διορισμού τους στο Παιδείας, δε γνωρίζω τι γίνεται. Δεν υπάρχει αντίστοιχη περίπτωση στο υπόλοιπο δημόσιο, στην οποία ο αριθμός των διοριστέων μέσω γραπτού διαγωνισμού να καθορίζει και τον αριθμό των διορισμών μέσω προύπηρεσίας, ώστε να συγκρίνουμε τι έγινε στην περίπτωση που κάποιοι από τους πρώτους διορίστηκαν, λόγω της επιτυχίας τους στο γραπτό διαγωνισμό, κάπου αλλού ώστε να ξέρουμε τι έγινε με τους δεύτερους...

69
Είναι πολύ σημαντικό ότι η ανακοίνωση αναφέρει τις γενικές γραμμές του τρόπου με τον οποίο γίνεται η τοποθέτηση των αναπληρωτών, γιατί είναι προφανές ότι ο υπουργός δε γνωρίζει. Επειδή θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε, σύντομα να πω:
1. Όταν κάποιος δηλώνει το κουτάκι, δηλώνει την επιθυμία του να πάει οπουδήποτε στην Ελλάδα. Άρα αποκλείεται να μείνει κενό λόγω μη δήλωσής του, γιατί ο αλγόριθμος θα προχωρήσει στον επόμενο που έχει δηλώσει το κουτάκι.( Είναι σαν αυτό που έλεγαν κάποιοι εδώ μεσα ότι η Ευρυτανία ζητά αναπληρωτές βιολόγους, αλλά οι βιολόγοι δεν έρχονται! όταν οι μισοί τουλάχιστο δηλώνουν το κουτάκι...)
2. Το να αρνηθεί κάποιος την πρόσληψη, έχει πολύ σοβαρές συνέπειες για τον ίδιο, συγκεκριμένα 3 χρόνια εκτός πινάκων(το τρέχον και τα δύο επόμενα) , και άρα 3 χρόνια ανεργία, όσον αφορά τη δημόσια εκπαίδευση (μη μου πείτε τώρα για ενισχυτικές και κοινωνικά φροντιστήρια, τα είδαμε φέτος...) Μπορεί βέβαια να σερβίρει σε καφέ- σουβλατζίδικο ή να γίνει ντιλιβεράς...
3. Αν κάποιος αρνηθεί από το Φεβρουάριο και μετά και το σχολείο μείνει χωρίς καθηγητή, η ευθύνη είναι του υπουργείου που για 5-6 μήνες δεν έστειλε καθηγητή, και όχι του καθηγητή που αρνήθηκε. Όπως έγινε φέτος με πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα στα οποία η καθυστέρηση στην ύλη αποδόθηκε στους καθηγητές που απειλήθηκαν με κυρώσεις, και όχι στο υπουργείο που τους προσέλαβε το Δεκέμβρη! Σε κάθε περίπτωση γίνεται ανάκληση της πρόσληψης και πρόσληψη νέου που καθυστερεί βέβαια 15 μέρες.
4. Η εντοπιότητα προσμετράται μεταξύ των αναπληρωτών που προσλαμβάνονται στην ίδια φάση στον ίδιο νομό. Αν εννοούσε αυτό ο υπουργός, ας τον πληροφορήσουν οι σύμβουλοί του ότι ήδη ισχύει για να μην εκτίθεται.
5. Το όλο σκηνικό μου θυμίζει το νόμο της ακατανόμαστης και πολιτικά ομογάλακτης του υπουργού για την υποχρεωτική τριετία παραμονής στον τόπο διορισμού, για τη δημιουργία σταθερής σχέσης με το συγκεκριμένο σχολείο και τους μαθητές. Μόνο που ποτέ δεν βρέθηκε κάποιος νεοδιόριστος και τα 3 χρόνια στο ίδιο σχολείο...(ούτε στο ίδιο νησί σε πολλές περιπτώσεις).
ΥΓ ΟΚ, διόρθωσα και την ανακοίνωση της ΠΕΑΔ και έβαλα τη σωστή...

70
Αρχικά καλά τα link, αλλά ας υπάρχει και ολόκληρο το κείμενο της ανακοίνωσης της ΠΕΑΔ, που νομίζω ότι είναι στο σωστό δρόμο: ΠΕΑΔ – Επιστολή προς Υπουργό και αρμόδιο Υφυπουργό Παιδείας

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
e-mail: pead2014@gmail.com.                                                         Βαθμός Προτερ.: ΕΠΕΙΓΟΝ
     
                                                                                                          Προς:
                                                                                                          -Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Λοβέρδο Α.
                                                                                                          -Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
                                                                                                           κ..Δερμεντζόπουλο Αλ
                               
                                                                                                          - Γραφείο Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ
                                                                                                         
                                                                                                           -  ΟΛΜΕ.
                                                                                                               
                                                                                                            -ΕΛΜΕ
                                                                         Αθήνα, 13 Ιουλίου  2014

                           ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΕΝΟΠΙΟΤΗΤΑΣ
Μεγάλη έκπληξη και ανησυχία προκαλεί στον κόσμο των αναπληρωτών καθηγητών η δήλωση του Υπουργού Παιδείας, ότι θα επαναφέρει το θεσμό της εντοπιότητας  αρχικά στις προσλήψεις των αναπληρωτών και ακολούθως στους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Με αφορμή την παραπάνω δήλωση θέλουμε να επισημάνουμε τα εξής:
Με αποκλειστική ευθύνη της Πολιτείας (μείωση μισθών, κατάργηση διπλασιασμού των μορίων , παύση  προσμέτρησης  της προϋπηρεσίας στους πίνακες των αναπληρωτών, προσλήψεις αναπληρωτών ακόμη και τον Απρίλιο) πράγματι όλο και λιγότεροι είναι οι εκπαιδευτικοί που επιλέγουν σχολεία απομακρυσμένων περιοχών, ενώ συχνά παρατηρείται το φαινόμενο να προσλαμβάνονται αναπληρωτές (το τελευταίο τετράμηνο του σχολικού έτους) και να μην παρουσιάζονται αφού πλέον εκλείπει η ποινή αποκλεισμού τους από τους πίνακες για την επόμενη σχολική χρονιά.
Δεν είμαστε αντίθετοι στο θεσμό  της εντοπιότητας  και στην  παροχή κινήτρων σε εκπαιδευτικούς προκειμένου να στελεχώσουν σε μόνιμη βάση ή και προσωρινά  τα σχολεία των παραμεθόριων και ακριτικών περιοχών. Είμαστε όμως αντίθετοι  σε κάθε περίπτωση που αυτός ο θεσμός καταστρατηγεί την αξιολογική σειρά στον πίνακα αναπληρωτών. «Δηλαδή όταν κάποιος  δεν έχει εντοπιότητα αλλά επιθυμεί να πάει στο Αγαθονήσι είτε με συγκεκριμένη δήλωση επιλογής του, είτε με τη δήλωση ότι επιθυμεί διορισμό οπουδήποτε στην επικράτεια (το γνωστό κουτάκι)  δεν είναι δίκαιο  να υποσκελίζεται από κάποιον που υπολείπεται σε μόρια (γεγονός που σημαίνει ότι  έχει χαμηλότερη βαθμολογία στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και λιγότερη προϋπηρεσία), και προηγείται αποκλειστικά και μόνο  λόγω εντοπιότητας καταστρατηγώντας έτσι την αξιολογική  σειρά του πίνακα αναπληρωτών .»
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να λάβει σοβαρά υπόψη του τις ενστάσεις μας και να δώσει λεπτομέρειες για την επαναφορά του θεσμού αυτού. Η ενδεχόμενη απόφασή του για προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών  με κριτήριο που δεν έχουν σχέση με την αξιολογική σειρά του σχετικού  πίνακα αναπληρωτών , συνιστά κατάφωρη αδικία προς όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές καθηγητές που  εργάστηκαν σε όλη την επικράτεια επί πολλά χρόνια με ανυπέρβλητες οικογενειακές και οικονομικές δυσκολίες και  κατοχύρωσαν τη δημόσια προϋπηρεσία τους σύμφωνα με τους νόμους και τις κείμενες διατάξεις. Καταδεικνύει επίσης την περιφρόνηση του σε ένα αξιοκρατικό τρόπο πρόσληψης ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών (αξιολογικός πίνακας αναπληρωτών που εμπεριέχει μήνες προϋπηρεσίας αλλά και βαθμολογία στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ), σε ένα σύστημα που το ίδιο έχει ορίσει.
Η σημερινή αντίδραση της Π.Ε.Α.Δ  αποτελεί έκφραση προάσπισης της αξιοκρατίας και των νομίμων και διάφανων διαδικασιών πρόσληψης ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Είναι πλέον σαφές ότι η  πρόσληψη και προσμέτρηση προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών από  τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών κατοχυρώνει εργασιακά δικαιώματα και δε θα επιτρέψουμε καταστρατήγησή και πιθανή κατάργησή του .
Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας ,τα πολιτικά κόμματα και φορείς, την ΟΛΜΕ, τις ΕΛΜΕ να υπερασπισθούν τη διαφάνεια συντασσόμενοι στον αγώνα για την υπεράσπιση της αξιοκρατίας  με τους μαχόμενους αναπληρωτές καθηγητές  της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
                                    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
                                                        ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 



Σελίδες: 1 ... 34567 ... 54

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160927
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 745
Σύνολο: 762

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.