Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - rollo_tomassi

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 101
57
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 12:46:28 πμ »
Πάμε για μια δεύτερη προσπάθεια τώρα αποτοξίνωσης.
Δεν απαντάω σε τίποτα.

Καλή σχολική χρονιά και με το καλό στον τελικό σου προορισμό

58
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2016, 10:40:46 μμ »
 
@ rollo_tomassi
1.Κάποιοι σας έταξαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες κατάλαβε το.
Η  ΟΚΠΕ έβγαλε ανακοίνωση υπέρ της απόδοσης οργανικών...
Ο Μπράτης και η ΔΟΕ ζητούν οργανικές πλέον....
Τώρα άλλαξαν στάση και εσύ συνεχίζεις τα ίδια....κριμα

2.Ας έκανες αίτηση το 2013, κανείς δεν σε εμπόδισε, παρά μόνο το μυαλό σου.

3.Και κάτι τελευταίο.. αν θες απαντάς. Ποιους εκπροσωπούσες και ποιος σε εξουσιοδότησε να καταθέτεις προτάσεις δεξιά και αριστερά;
ΝΟΜΙΜΕ...
1. Άσε τα κρίματα, δε σε έπιασε ο πόνος για εμένα, είναι λίαν υποκριτικός ο λόγος σου, άλλαξε κασέτα, κουράζεις. Οι πίνακες πήγαν εκεί που ήταν να πάνε και τα άτομα που έπρεπε να αποφασίσουν, πήραν την απόφασή τους. Θα κριθούν.

2. Το 2013 ΕΚΑΝΑ αίτηση μετάταξης από τη Βθμια στην Αθμια

3. Εκπροσωπούσα τον εαυτό μου και καταθέτω ελεύθερα τις προτάσεις μου σε εκπαιδευτική πύλη. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ;

Θα ήθελες να κάνεις μια προσπάθεια να σταματήσεις να είσαι η επόμενη ανάρτηση σε οποιοδήποτε νήμα γράψω; Ακόμα και σε συνταγή για μελεκούνια Ρόδου θα απαντήσεις. Ξέρω είναι δύσκολο, αλλά προσπάθησε το...

59
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2016, 04:57:48 μμ »
Αίτηση οριστικής τοποθέτησης μπορούν να κάνουν ακόμα κι αν διοριστούν μήνα Γενάρη. Δε χρειάζεται 1 έτος στη διάθεση για οριστική τοποθέτηση. Αίτηση μετάθεσης ΝΑΙ, δεν μπορούν να κάνουν.
Άλλωστε και οι εκπαιδευτικοί που παίρνουν μετάθεση σε μια περιοχή μπορούν αμέσως να ζητήσουν οριστική τοποθέτηση.

Ο συνάδελφος origenis προφανώς αγνοεί τη διαφορά της οργανικής θέσης με την οριστική τοποθέτηση.
Οι συνάδελφοι μετατάχθηκαν με τη γνωστή αχαρακτήριστη διαδικασία (αχαρακτήριστη από την άποψη της ανευθυνότητας του τότε υπουργού) είχαν οργανική θέση στο ΥΠΑΙΘ, η οποία μεταφέρθηκε (στο καλό σενάριο, γιατί ο 4172 άλλα έλεγε, κάτι για πλεονάζον προσωπικό που επεκτείνεται σε "πάγιες και διαρκείς ανάγκες" αλλά δεν είναι του παρόντος). Δεν είχαν όμως οριστική τοποθέτηση, δηλαδή οι οργανικές τους θέσεις ήταν, όπως έλεγαν και αιρετοί που ζητούσαν την τακτοποίηση, στον αέρα.
Προκειμένου να έχουν το δικαίωμα της μετάθεσης και εν τέλει τα ίδια δικαιώματα υπηρεσιακών μεταβολών, θα έπρεπε να γίνει αυτή η σύσταση οργανικών θέσεων, ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ.
Εν προκειμένω, με τον τρόπο αυτό το υπουργείο ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ότι ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, όπως και εσείς που θα διοριστείτε με το καλό.

Το υπουργείο κλείνει τον αμαρτωλό αυτό φάκελο τελικά, χωρίς να αποφασίσει να αποκαταστήσει τις αδικίες που δημιούργησε το "σύστημα" που εφηύρε ο προπροπροκάτοχος ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ και Λασκάρειος συντροφία Ο.Ε.
Απαντώντας σε κακεντρεχείς, θα πω πως το νήμα είναι ενεργό και όποιος έχει το απαιτούμενο κουράγιο μπορεί να ανατρέξει 1,5 χρόνο πίσω να δει πως οι προτάσεις που κατέθεσα ήταν στην κατεύθυνση της τακτοποίησης με νόμιμο τρόπο όσων είχαν δικαίωμα βάσει μορίων να μεταταχθούν. Με μια ορθή διαδικασία που θα αποκαθιστούσε αδικίες (να μην είχαν δικαίωμα όλοι να κάνουν αίτηση...) και θα μείωνε κατά πολύ το άγχος που αδίκως είχαν ήδη μεταταγμένοι συνάδελφοι με ΠΟΛΛΑ μόρια και πολλαπλή ταλαιπωρία.

Ενεργώντας πιθανότατα πονηρά και αποφασίζοντας να χρυσώσει το χάπι των πλέον αδικημένων εκπαιδευτικών "έβερ", των αδιόριστων του ΑΣΕΠ '08, ΙΣΩΣ σκοπεύει να διορίσει σε περιοχές που δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις μετάθεσης (των μεταταγμένων του 4172) και μετάταξης (από Βθμια σε Αθμια). Η συγκυρία είναι ΒΟΛΙΚΟΤΑΤΗ, καθώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ, αλλά έχουν απενεργοποιηθεί και οι αιτήσεις ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ από τη σχετική συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ του Ιουλίου.

Για τους μεν συναδέλφους του 4172 δεν υπάρχει να κάνουν κάτι τώρα (οι μεταθέσεις έχουν ορισμένο χρονοδιάγραμμα), αλλά για όσους ζήτησαν μετάταξη πέρσι, θα πρέπει ΤΩΡΑ-ΑΜΕΣΑ να κάνουν αίτηση στη ΔΔΕ τους και να διαβιβαστεί στο αρμόδιο τμήμα μετατάξεων της Αθμιας προκειμένου να είναι ΕΝΕΡΓΗ.

Εν τέλει, η αίτηση αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ισχυρότατο επιχείρημα σε όποιους επιθυμούν να διεκδικήσουν δικαστικά τη μετάταξή τους στην Αθμια (και αν εν τέλει το υπουργείο δώσει το πάτημα με το να κάνει διορισμούς ΠΕ05-07-08-19-20 σε επιθυμητές περιοχές).

Υπενθυμίζω ότι ένα οργανικό κενό σε σχολική μονάδα (θέση οριστικής τοποθέτησης) καλύπτεται ιεραρχικά με:
α) Μετάθεση, αν μείνει ακάλυπτο με
β) Μετάταξη από βαθμίδα σε βαθμίδα ή από κλάδο σε κλάδο, αν μείνει ακάλυπτο με
γ) Διορισμό

Ολοκληρώνοντας να διευκρινίσω ότι έχω απόλυτο σεβασμό στους συναδέλφους διοριστέους του ΑΣΕΠ 2008 και τίποτα φυσικά εναντίον τους.
Να τους θυμίσω μόνο ότι πρόκειται για συναδέλφους που έχουν κολλήσει περισσότερα από 10 χρόνια σε νησιά και βουνά και προσπαθούν το καλύτερο για το μέλλον τους.


60
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2016, 07:08:19 μμ »
@ rollo_tomassi
Μια συγνώμη θα ήταν πιο καλύτερη ...από τις ...διάφορες παρατηρήσεις και οδηγίες....
Εννοείται πως δε χρωστάω καμία συγγνώμη σε σένα (σταμάτα πια να με βλέπεις στα όνειρά σου) και εννοείται πως εφιστώ την προσοχή σε όσους συναδέλφους επιθυμούν μετάταξη, να βεβαιωθούν ότι έχουν ΕΝΕΡΓΗ αίτηση στο τμήμα μετατάξεων της Αθμιας, που τη διαβιβάζει στο ΚΥΣΠΕ.

Καλό διορισμό εύχομαι στους περισσότερο από όλους ταλαιπωρημένους συναδέλφους.
Και εύχομαι η διαδικασία να είναι καθαρή και να μην έχουν να νιώσουν άλλη ταλαιπωρία στο πετσί τους.

61
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2016, 09:54:20 μμ »
ΟΚ. Προσωπικά σου εύχομαι τα καλύτερα, τη μικρότερη δυνατή ταλαιπωρία πλέον και δικαίωση ειδικά στον οικονομικό τομέα (αν διεκδικείτε κάτι).
Είναι πραγματικά άδικο 8 χρόνια να είσαστε στην κατάσταση αυτή.

62
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2016, 06:52:27 μμ »
Δηλαδή θεωρείς ότι μπορεί να διορίσει σε περιοχές που δεν έχει ικανοποιήσει αίτηση μετάταξης από τη Β/θμια;

Θα "λύσουν" το γόρδιο δεσμό βάζοντας ακόμα έναν κόμπο :)

63
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 10:54:44 μμ »
Και για να ολοκληρώσω, προτείνω σε όσους συναδέλφους μη κοινών ειδικοτήτων ενδιαφέρονται ακόμα για μετάταξη στην Αθμια σε περιοχή κοντινότερη στον τόπο συμφερόντων τους, να σιγουρευτούν ότι υπάρχει ΕΝΕΡΓΗ αίτηση μετάταξής τους στο αρμόδιο τμήμα της Αθμιας. Γιατί θα μπορούσε ενδεχομένως το ΚΥΣΠΕ να εξετάσει τις αιτήσεις κάποια τάδε ημερομηνία, να γίνει η σύσταση των οργανικών αργότερα και απουσία ΕΝΕΡΓΩΝ αιτήσεων μετάταξης, να γίνουν οι διορισμοί...

Υπερβολικά καχύποπτο; Μπορεί ναι μπορεί όχι.

64
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 10:49:30 μμ »
Ηθικά ίσως να ειναι σωστό αυτο όμως δεν υπάρχει τέτοια πρόβλεψη σε Νόμο σε αντίθεση με τις μετατάξεις που προϋποθέτουν να υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις και να έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις μετάθεσης προς τη συγκεκριμένη περιοχή
Ο μόνος περιορισμός ειναι οτι η Αθηνα και η Θεσσαλονίκη δεν μπορούν να ειναι περιοχές πρώτου διορισμού
Συνάδελφε,ξαναδες το σε παρακαλώ.Στους διοριστέους υπάρχουν πολλοί με δικαστικές αποφάσεις για αναδρομικό διορισμό απο το 2010 και το 2011.Οι αιτήσεις μετάταξεις έγιναν το 2013.Συνεπώς όσοι έχουν αναδρομικό διορισμό, τους αποδίδεται κανονικά η οργανική είτε αυτή έχει επιλέγει για μετάταξη, είτε όχι,γιατί ο διορισμός τους είναι αρχαιότερος της αίτησης μετάταξης!
Οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών ακολουθούν μια συγκεκριμένη σειρά. Τόσο στην Αθμια όσο και στη Βθμια για να γίνει μια μετάθεση θα πρέπει να έχει προκύψει οργανικό κενό σύμφωνα με τη διαδικασία της εγκυκλίου κενών πλεονασμάτων. Φυσικά η διαδικασία είναι διαφορετική σε Αθμια και Βθμια, τα έχουμε χιλιοπει.
Έπειτα από την τέλεση των μεταθέσεων και αν υπάρχει ακόμα οργανικό κενό το οποίο είτε υπήρχε και δεν καλύφθηκε είτε δημιουργήθηκε και δεν καλύφθηκε (με τη γνωστή διαδικασία του ντόμινο που προβλέπει το τρέξιμο του αλγορίθμου των μεταθέσεων) τότε το κενό δίνεται σε όσους ζητούν μετάταξη στο συγκεκριμένο κλάδο και στη συγκεκριμένη περιοχή.
Έπειτα (έχει να γίνει πολύ καιρό και δικαιολογημένα δεν το ξαναείδατε) τα κενά δίνονται στους διοριστέους. Δεν μπορεί επί παραδείγματι να διοριστεί κανένας εκεί που δεν ικανοποιήθηκε μετάθεση ή μετάταξη.

Σχετικά με την αναδρομικότητα που είπε κάποιος συνάδελφος ισχύει αν ο διορισμός γίνει-όταν στη Βθμια. Μιλάμε πλέον για διορισμό στην Αθμια και απαιτείται σύσταση οργανικών θέσεων.
Προβλέπω ότι το δυσεπίλυτο του θέματος της σύστασης οργανικών θέσεων για τις μη κοινές ειδικότητες του 4172/2013 θα οδηγήσει σε διορισμούς στη Βθμια και εν τέλει φυσικά διάθεση αρκετών εξ αυτών στην οικεία Αθμια ή σε β αναθέσεις (στην πράξη).

Εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε όλους τους συναδέλφους, ακόμα και σε αυτούς που άκομψα και καφενειακά προκαλούν να συνεχίσουν μια παλιά ιστορία-αμαρτία.

65
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 02:20:06 μμ »
Αν τελικά με το καλό διοριστούν οι άνθρωποι στην Αθμια, θα πρέπει να διοριστούν σε περιοχές για τις οποίες δεν υπάρχουν αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών (μη κοινών ειδικοτήτων) στην Αθμια.
Καλό διορισμό επιτέλους, όπως κι αν έχει...

66
Οι 35 ώρες γίνονται 32 γιατί δεν επαρκούν κάποιες συγκεκριμένες ειδικότητες.
Κατά σειρά: ΠΕ03, ΠΕ04.04, ΠΕ04 γενικά, ΠΕ02 (λόγω αρκετών αποσπάσεων σε φορείς).
Η Οικιακή Οικονομία γίνεται στην επαρχία κυρίως από ΠΕ11, που σίγουρα επαρκούν.
Άρα τι νόημα θα είχε η περικοπή της;
Οπωσδήποτε το να βλέπω 2ωρο στην Α Γ/σιου την Οικιακή σε σχέση με κάποια άλλα 1ωρα, μου κάθεται κάπως, αλλά η στυγνή αριθμητική λέει ότι τα κουκιά εκεί βγαίνουν.
Μετά το κόψιμο του προτζεκτ και των Αρχαίων σε Β-Γ (στην Α αυξάνονται τα νέα, λέει), θεωρώ πιθανό μάθημα για περικοπή τη Γεωγραφία (εκτός αν την αναθέσει και σε άλλη ειδικότητα...)

Αλλά εν τέλει νομίζω ότι θα δούμε την απόφαση και θα ζαλιστούμε...

67
Πρέπει να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα.
Αν ο συνάδελφος που πήρε αμοιβαία πέρσι, είχε χαρακτηριστεί πρόπερσι υπεράριθμος.
Αν όχι, τότε ακόμα και αν προέκυψε πέρσι η υπεραριθμία (πχ λιγότερα τμήματα σε ξενόγλωσσα), τότε η αμοιβαία είναι πέρα για πέρα καθαρή. Οι αμοιβαίες γίνονται πριν το χαρακτηρισμό οργανικά υπεράριθμων.
Αν τώρα, το ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ, αμέλησε πρόπερσι να τον χαρακτηρίσει υπεράριθμο από λάθος υπολογισμούς (γιατί κατά τα άλλα το να χαρακτηριστείς υπεράριθμος έχει και κέρδος στις τοποθετήσεις του Σεπτέμβρη, άρα δόλος δύσκολα υπάρχει), πάλι η αμοιβαία δεν έχει πρόβλημα.
Αν όμως ο συνάδελφος ήταν υπεράριθμος, τότε ναι, ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ δε θα έπρεπε να γίνει η αμοιβαία.
Ομως, πρέπει να ζυγίσουμε ότι οι 2 συνάδελφοι εν τέλει βρέθηκαν στο ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ που θέλουν και δεν πρόκειται ξανά να περιμένουν-ελπίζουν μετάθεση. Αρκεί λίγο υπομονή από το συνάδελφο που ταλαιπωρείται και εντός του Νομού του θα τη βρει την άκρη (ακόμα και αν τον "παραπλάνησε" ο άλλος συνάδελφος).
Επίσης ζυγίζοντας και το ότι είναι πάγιο αίτημα να γίνονται αμοιβαίες και με διαθεσίτες, δεν υπάρχει κάτι ανήθικο (προσωπική άποψη), ακόμη κι αν ήταν παράτυπη η αμοιβαία, καθώς δε θίγεται κανένας τρίτος

68
Το δικαίωμα παροχής ιδιωτικού έργου επ αμοιβή δεν είναι ίδιο για όλες τις ειδικότητες.
2 ειδικότητες έχουν προνομιακή μεταχείριση, μεταξύ των οποίων δεν είναι ούτε οι καθηγητές πληροφορικής, ούτε οι μηχανικοί.
Ψάξτε να βρείτε ποιοι μπορούν.
Άδεια πρέπει να ζητάς από το ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ σου και πρέπει το έργο το οποίο θα κάνεις να έχει ημερομηνία λήξης, άρα πρέπει να ζητάς για κάθε έργο.
Οι ΔΥ απαγορεύεται να έχουν οποιαδήποτε εταιρία (ατομική, ΟΕ, ΕΠΕ, ΕΕ) και το μόνο που επιτρέπεται είναι να είναι μέλη (μειοψηφικά) σε ΑΕ (το πολύ μέλος στο Δ.Σ.)

69
Ειδικά οι καθηγητές πληροφορικής βγάλανε μόνοι τους τα μάτια τους. ::)
Που πάτε ρε κορόιδα να καλύψετε την ανυπαρξία του υπουργείου;
Windows 2000 και άγιος ο Θεός. Μέχρι να σας αναβαθμίσει το υπουργείο, να παρέχει το επιλεγμένο υλικό και λογισμικό και να το συντηρείτε, θα έπρεπε να αφήσετε τα μηχανήματα ως έχουν. Άκου LTSP, thin και fat clients, ubuntu, scratch, app Inventor, Python και βλακείες.
Τέλος η μείωση και αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση η ορθή τήρηση του βιβλίου υλικού του εργαστηρίου, μην χαθεί η ιστορική διαδρομή καμίας 256 ddr, ή κανενός pentium 4 2,8 GHz.
Ξεσκονίζουμε για να είναι καθαρό το τροφοδοτικόν και να μη ρουφάει σκόνη και φροντίζουμε να απεγκαταστήσουμε τις παρανομίες τύπου deep freeze, net op, net support, παλιορεμπεσκέδες που το κάνατε για να μη χάνεται χρόνος από τα 40-45 ολάκερα λεπτά μαθήματος την εβδομάδα. Εφ εξής ακολουθούμε πιστά το βιβλίον ύλης, αναμένοντας η σουίτα γραφείου να φορτώσει και ο φυλλομετρητής Internet Explorer 5 (για τους ψαγμένους και Netscape Navigator) να κατεβάσει τις ιστιοσανίδες
ΚΟΡΟΙΔΑΡΕΣ

70
" Πάει ο καιρός όπου ένα επιτήδειο μηδενικό απαιτούσε το σεβασμό, επειδή κατάφερε να σκαρφαλώσει σε μια καθέδρα. Όλο και περισσότερο από εδώ και μπρος ο διδάσκων θα κρίνεται, ο ηγέτης θα ελέγχεται, ο γονιός θα πρέπει να δείχνεται άξιος της αποστολής του. Η αντίληψη πως έτσι και κατορθώσεις να «φτάσεις», δεν έχεις πια για τίποτα να γνοιαστείς, ανήκει στην Ιστορία. Ανατέλλει μια εποχή όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος θα ξέρει πως το δύσκολο δεν είναι να ανέβεις, αλλά να σταθείς. Πως η πολιτεία σου και μόνο θα σε στηρίξει και όχι ο τίτλος."

Άγγελος Τερζάκης

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 101

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 295
Σύνολο: 301

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.