*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 399778 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1078 στις: Μάιος 08, 2016, 11:14:15 μμ »
Καλά το υπολογίζουν 23 έρχεται και νέα αύξηση κατα πως φαίνεται

Οι δε γενικευτικοι χαρακτηρισμοί σου κωσταμαθ απλά σε χαρακτηρίζουν εσένα τον ίδιο....εγω λοιπόν θα πω ότι έχω γνωρίσει αρκετούς μαθηματικούς , κάποιοι πολύ συμπαθείς , κάποιοι λιγότερο , κάποιοι αντιπαθείς , κάποιοι πολύ αντιπαθείς και κάποιοι σαν τον κωσταμαθ


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:15:31 »

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1079 στις: Μάιος 09, 2016, 01:29:48 πμ »
Γιατί κουράζεστε με υπολογισμούς, αν σας περισσεύουν ώρες θα τις αξιοποιήσετε με την δημιουργική απασχόληση των μαθητών στις ώρες των μαθηματικών.
:23? Γιατί? Πόσοι νέοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν , τώρα και οι αναπληρωτές θα έχουν περισσότερα από 6 χρόνια προϋπηρεσία !!!
Άλλωστε οι προσλήψεις για το ολοήμερο γινόταν Δεκέμβριο. Δεν είναι εργασία αυτή για να κάνετε έτσι, όσο αντιπαθείς κι αν είστε, δεν σας αξίζει τέτοια αντιμετώπιση ούτε φυσικά πρέπει να ασχοληθείτε περισσότερο με τις επιπτώσεις στις προσλήψεις 6μηνης διάρκειας στην εκπαίδευση.
Το μέλλον των πε19-20 είναι δυσοίωνο μόνο για όσους επιλέξουν το υπουργείο παιδείας της Ελλάδας, όσοι αντέξετε είτε θα προσέχετε μικρά στο δημοτικό είτε θα διδάσκετε μαθηματικά στο γυμνάσιο κάποιοι θα έχουν να προετοιμάσουν τους μαθητές και για πανελλήνιες.
Το πτυχίο μπορείτε να το αξιοποιήσετε και κάπου αλλού, σε αντίθεση με τους μαθηματικούς που το πτυχίο συνδέεται άμεσα με την εκπαίδευση το δικό σας προορίζεται για διαφορετική αξιοποίηση!
Συνάδελφε,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Αλλά το δημόσιο έχει το αραλίκι του!Μην το ξεχνάμε!Ξέρεις μήπως γιατί το μάθημα της πληροφορικής δεν έχει συνδεθεί με κρατικό πιστοπιοιητικό αναγνώρισης χειρισμού Η/Υ;Γιατί αυτό αποτελεί έμμεση αξιολόγηση και δεν την θέλουμε!!!Το πρόβλημα με τους συναδελφούς είναι πως δεν έχουν καταλάβει πως δεν θέτουν θέμα του τι προσφέρουν στους μαθητές,γιατί δεν μπορούν να αποδείξουν τι ακριβώς προσφέρουν.Αυτό είναι το προβλημά τους.Τι θα έπρεπε να προσφέρουν;Να αποκτούν οι μαθητές πιστοποίηση στους Η/Υ με τα μαθήματα απο το σχολείο.Όταν ο γονιός πληρώνει τον ιδιωτικό φορέα για να πάρει το παιδί του πιστοποίηση στους Η/Υ,γιατί να υπερασπιστεί την δουλειά του πληροφορικού;Άρα,το λάθος είναι στο ότι οι συνάδελφοι σκέφτονται ανάποδα.Αντι να σκεφτούν τι προσφέρουν στον μαθητή,για να απαιτήσουν την παραμονή τους γι αυτό ακριβώς στο σχολείο,σκέφτονται το τι θα χάσουν οι ίδιοι.Δυστυχώς όμως τα σχολεία υπάρχουν για τους μαθητές και όχι για τους καθηγητές!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1080 στις: Μάιος 09, 2016, 02:53:18 πμ »
Δε νομίζω ότι η πληροφορική στο σχολείο θα έπρεπε να είναι προετοιμασία μόνο για "Πιστοποιητικό αναγνώρισης χειρισμού Η/Υ". Ένα από τα πράγματα που διδάσκονται τα παιδιά είναι η χρήση, αλλά αλίμονο αν είναι μόνο αυτό. Υπάρχει ολόκληρη επιστήμη. Τα πιστοποιητικά που αναφέρεις εξετάζουν τη γνώση του Microsoft Office σχεδόν αποκλειστικά, όταν στη σημερινά σχολεία τα παιδιά μαθαίνουν να προγραμματίζουν ρομποτάκια, να φτιάχνουν εφαρμογές σε pc και σε κινητά, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον, να δουλεύουν σε 3D game engines και πολλά άλλα. Δεν είναι θέμα αξιολόγησης. Το πλέον εύκολο θα ήταν να απασχολείς 9 χρόνια τα πιτσιρίκια μόνο και μόνο για να μάθουν 3 προγράμματα... Πλέον βέβαια, με τη μία ώρα την εβδομάδα (δλδ ούτε καν 25 σχολικές ώρες το χρόνο) και αυτό δύσκολο φαίνεται...

Και μια ερώτηση. Πόσα χρήματα θα πλήρωνε κάποιος γονιός για να γράψει το παιδί του σε ένα φροντιστήριο πληροφορικής, με τμήματα 25+ παιδιών, 6-10 μηχανημάτων 20ετίας, συνολικά για 25 ώρες το χρόνο και με καθηγητή, που ΑΝ υπάρχει, μπορεί να είναι "πιστοποιημένος" μαθηματικός, δάσκαλος, θεολόγος κτλ;


Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1081 στις: Μάιος 09, 2016, 07:05:56 πμ »
Εκτός από τα σωστά που λέει ο gpapage, ποιος σου είπε εσένα origins ότι δεν θέλουν οι πληροφορικοί να δίνεται ΚΑΙ κάποια πιστοποίηση χειρισμού εντός του σχόλειου;  Και ότι δεν το διεκδικούν ; Το έχεις διδάξει δε , για να ξέρεις κατα ποςο ειναι εύκολο η δύσκολο;  Και όπως σωστά λες , αυτο προϋποθέτει και περισσότερες ώρες και μικρότερα τμήματα από τα 21αρια που ισχύουν τώρα,. Λες να μη το θελουμε έστω και από συμφέρον;



Αλλα βλέπετε οι πληροφορικοί ειναι στο σχολείο για να αραξουν  ενώ οι μαθηματικοί προφανώς για να εργαστούν σκληρά και να προσφέρουν στην παιδεία...

Ειναι πραγματικά απογοητευτικοί μερικοί....και όσο σκληρό κι αν ακουστεί, ενα θετικό των μέτρων που ήρθαν και έρχονται ειναι ότι ιςως Γλυτώσει από κατι τέτοιες νοοτροπίες και ανθρώπους η παιδεία , έστω και κατα τύχη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:15:31 »

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1082 στις: Μάιος 09, 2016, 10:24:36 πμ »
Δε νομίζω ότι η πληροφορική στο σχολείο θα έπρεπε να είναι προετοιμασία μόνο για "Πιστοποιητικό αναγνώρισης χειρισμού Η/Υ". Ένα από τα πράγματα που διδάσκονται τα παιδιά είναι η χρήση, αλλά αλίμονο αν είναι μόνο αυτό. Υπάρχει ολόκληρη επιστήμη. Τα πιστοποιητικά που αναφέρεις εξετάζουν τη γνώση του Microsoft Office σχεδόν αποκλειστικά, όταν στη σημερινά σχολεία τα παιδιά μαθαίνουν να προγραμματίζουν ρομποτάκια, να φτιάχνουν εφαρμογές σε pc και σε κινητά, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον, να δουλεύουν σε 3D game engines και πολλά άλλα. Δεν είναι θέμα αξιολόγησης. Το πλέον εύκολο θα ήταν να απασχολείς 9 χρόνια τα πιτσιρίκια μόνο και μόνο για να μάθουν 3 προγράμματα... Πλέον βέβαια, με τη μία ώρα την εβδομάδα (δλδ ούτε καν 25 σχολικές ώρες το χρόνο) και αυτό δύσκολο φαίνεται...

Και μια ερώτηση. Πόσα χρήματα θα πλήρωνε κάποιος γονιός για να γράψει το παιδί του σε ένα φροντιστήριο πληροφορικής, με τμήματα 25+ παιδιών, 6-10 μηχανημάτων 20ετίας, συνολικά για 25 ώρες το χρόνο και με καθηγητή, που ΑΝ υπάρχει, μπορεί να είναι "πιστοποιημένος" μαθηματικός, δάσκαλος, θεολόγος κτλ;
Καταρχήν,να πω πως το ίδιο πιστεύω και για τις ξένες γλώσσες.Σήμερα η πιστοποιημένη γνώση Η/Υ και ξένων γλωσσών είναι βασικά μαθήματα για το σχολείο.Δεν είμαστε πια στην δεκαετία του 60,όπου βασικά μαθήματα είναι τα αρχαία,τα μαθηματικά και η φυσική.Χωρίς τα παραπάνω προσόντα σήμερα δεν μπορείς να πιάσεις δουλειά.Αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο πρόβλημα για το δημόσιο σχολείο,πως δεν παρέχει πιστοποιημένη γνώση σε αυτούς τους κλάδους.Αν δεν πας στον ιδιώτη να πληρώσεις,δεν αποκτάς τα σχετικά δικαιολογητικά!Όταν το δημόσιο σχολείο τα παράσχει στους αποφοίτους του,τότε έλα να ξανασυζητήσουμε την θέση των παραπάνω μαθημάτων στα δημόσια σχολεία!Μην σκέφτεσαι πως μια τέτοια πιστοποίηση είναι απλή για σένα.Σαφώς και ξέρεις πολύ περισσότερα απο αυτό.Αλλά ο μαθητής θέλει τα απλά.Γι αυτό σου λέω πως το κριτήριο σε ένα σχολείο είναι ο μαθητής και όχι ο καθηγητής.Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2016, 10:27:58 πμ από origenis »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1748
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1083 στις: Μάιος 09, 2016, 11:31:39 πμ »
Καταρχήν,να πω πως το ίδιο πιστεύω και για τις ξένες γλώσσες.Σήμερα η πιστοποιημένη γνώση Η/Υ και ξένων γλωσσών είναι βασικά μαθήματα για το σχολείο.Δεν είμαστε πια στην δεκαετία του 60,όπου βασικά μαθήματα είναι τα αρχαία,τα μαθηματικά και η φυσική.Χωρίς τα παραπάνω προσόντα σήμερα δεν μπορείς να πιάσεις δουλειά.Αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο πρόβλημα για το δημόσιο σχολείο,πως δεν παρέχει πιστοποιημένη γνώση σε αυτούς τους κλάδους.Αν δεν πας στον ιδιώτη να πληρώσεις,δεν αποκτάς τα σχετικά δικαιολογητικά!Όταν το δημόσιο σχολείο τα παράσχει στους αποφοίτους του,τότε έλα να ξανασυζητήσουμε την θέση των παραπάνω μαθημάτων στα δημόσια σχολεία!Μην σκέφτεσαι πως μια τέτοια πιστοποίηση είναι απλή για σένα.Σαφώς και ξέρεις πολύ περισσότερα απο αυτό.Αλλά ο μαθητής θέλει τα απλά.Γι αυτό σου λέω πως το κριτήριο σε ένα σχολείο είναι ο μαθητής και όχι ο καθηγητής.Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.
Ακριβως ετσι ειναι...το θεμα πιστοποιησης Η/Υ δεν αφορα μονο το δημοσιο αλλα και τον ιδιωτικο τομεα..αλλα υπαρχει και το αλλα???ποια ειναι αυτη η κυβερνηση που μεσα απο το σχολειο θα δινει πιστοποιηση γνωσης Η/Υ...οταν απεναντι υπαρχουν τα συμφεροντα ιδιωτικων κεντρων πιστοποιησης....κεντρα που μεσα σε μια μερα σου εχουν το πιστοποιητικο στο σπιτι....φυσικα με καποιο φακελακι...υπαλληλος σημερα στα ελτα πηρε πιστοποιητικο μεσα σε μια νυχτα...Πρεπει επιτελους να καταλαβουν <και αυτο δεν αφορα μονο το υπουργειο παιδειας αλλα και ολα τα υπουργεια>..οτι η πιστοποιηση πρεπει να γινεται μονο μεσα απο το σχολειο...Δευτερον πιστοποιηση β επιπεδου για εκαιδευτικο...δωστο αλλα ????αλλα να ειναι ενα εργαλειο για την δουλεια του....και οχι για την συμπληρωση ωρων στο σχολειο....Μιλαει ο υπουργος για ιση μεταχειρηση των μαθητων με το νεο συστημα...πως ομως ειναι ιση μεταχειρηση οταν ενας μαθητης απο το ξεκινημα του στο δημοτικο θα εχει τον δασκαλο με επιμορφωση β....και καποιος αλλος θα εχει τον εκπαιδευτικο ειδικοτητας!!!!!Και κατι ακομη...ας σκεφτει καποιος ποσα χρηματα ...δινονται καθε χρονο για αυτα τα περιβοητα σεμιναρια πιστοποιησης...Μυαλο θελει....και οχι απαξιωση της πληροφορικης-του εκαιδευτικου-του μαθητη...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1084 στις: Μάιος 09, 2016, 11:36:13 πμ »
Καταρχήν,να πω πως το ίδιο πιστεύω και για τις ξένες γλώσσες.Σήμερα η πιστοποιημένη γνώση Η/Υ και ξένων γλωσσών είναι βασικά μαθήματα για το σχολείο.Δεν είμαστε πια στην δεκαετία του 60,όπου βασικά μαθήματα είναι τα αρχαία,τα μαθηματικά και η φυσική.Χωρίς τα παραπάνω προσόντα σήμερα δεν μπορείς να πιάσεις δουλειά.Αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο πρόβλημα για το δημόσιο σχολείο,πως δεν παρέχει πιστοποιημένη γνώση σε αυτούς τους κλάδους.Αν δεν πας στον ιδιώτη να πληρώσεις,δεν αποκτάς τα σχετικά δικαιολογητικά!Όταν το δημόσιο σχολείο τα παράσχει στους αποφοίτους του,τότε έλα να ξανασυζητήσουμε την θέση των παραπάνω μαθημάτων στα δημόσια σχολεία!Μην σκέφτεσαι πως μια τέτοια πιστοποίηση είναι απλή για σένα.Σαφώς και ξέρεις πολύ περισσότερα απο αυτό.Αλλά ο μαθητής θέλει τα απλά.Γι αυτό σου λέω πως το κριτήριο σε ένα σχολείο είναι ο μαθητής και όχι ο καθηγητής.Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.
Δε διαφωνώ ότι θα έπρεπε το σχολείο να παρέχει τέτοιες πιστοποιήσεις. Απλά πληροφορική δεν είναι μόνο αυτό και αλίμονο αν διδασκόταν μόνο αυτό στο σχολείο. Word έκανα στο σχολείο πριν 20-25 χρόνια... 15χρονα θα πρέπει μεν να ξέρουν WORD-EXCEL-POWERPOINT και κάποιο Browser, αλλά δε θα ήταν πολύ πιο δημιουργικό να ξέρουν να φτιάχνουν video, παιχνίδια, ιστοσελίδες, να προγραμματίζουν mini εφαρμογές και ρομποτάκια, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον; Όλα αυτά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Διδάσκονταν στα σχολεία, όπου υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες. Πλέον τα παιδιά θα διδάσκονται σε βάθος 9 χρόνων γύρω στις 200 σχολικές ώρες πληροφορική. 200 ώρες σε 9 χρόνια, σε εργαστήρια προπολεμικα, με 25 μαθητές, περιμένεις σοβαρή πιστοποίηση;

Για τα Αγγλικά, αν και off topic, η γνώμη μου είναι ότι τα φροντιστήρια επικεντρώνονται στο να μαθαίνουν τα παιδιά πώς να περνάνε τις πιστοποιήσεις. Πώς να λύνουν συγκεκριμένο τύπο ασκήσεων και πώς να απαντάνε με συγκεκριμένο τρόπο ερωτήσεις στις εξετάσεις. Γνωρίζω παιδιά που κόπηκαν στο Proficiency ενώ Αγγλικά ήταν η μητρική τους γλώσσα, όταν πέρασα εγώ, που τότε τα Αγγλικά μου ήταν επιπέδου Στάθη Ψάλτη στα καμάκια... Θεωρώ ότι θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά στα σχολεία, αν οι συνθήκες ήταν αντίστοιχες με αυτές του φροντιστηρίου. Μικρότερα τμήματα, καλύτερες υποδομές, περισσότερες ώρες κτλ.

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1085 στις: Μάιος 09, 2016, 11:45:39 πμ »
Δε διαφωνώ ότι θα έπρεπε το σχολείο να παρέχει τέτοιες πιστοποιήσεις. Απλά πληροφορική δεν είναι μόνο αυτό και αλίμονο αν διδασκόταν μόνο αυτό στο σχολείο. Word έκανα στο σχολείο πριν 20-25 χρόνια... 15χρονα θα πρέπει μεν να ξέρουν WORD-EXCEL-POWERPOINT και κάποιο Browser, αλλά δε θα ήταν πολύ πιο δημιουργικό να ξέρουν να φτιάχνουν video, παιχνίδια, ιστοσελίδες, να προγραμματίζουν mini εφαρμογές και ρομποτάκια, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον; Όλα αυτά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Διδάσκονταν στα σχολεία, όπου υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες. Πλέον τα παιδιά θα διδάσκονται σε βάθος 9 χρόνων γύρω στις 200 σχολικές ώρες πληροφορική. 200 ώρες σε 9 χρόνια, σε εργαστήρια προπολεμικα, με 25 μαθητές, περιμένεις σοβαρή πιστοποίηση;

Για τα Αγγλικά, αν και off topic, η γνώμη μου είναι ότι τα φροντιστήρια επικεντρώνονται στο να μαθαίνουν τα παιδιά πώς να περνάνε τις πιστοποιήσεις. Πώς να λύνουν συγκεκριμένο τύπο ασκήσεων και πώς να απαντάνε με συγκεκριμένο τρόπο ερωτήσεις στις εξετάσεις. Γνωρίζω παιδιά που κόπηκαν στο Proficiency ενώ Αγγλικά ήταν η μητρική τους γλώσσα, όταν πέρασα εγώ, που τότε τα Αγγλικά μου ήταν επιπέδου Στάθη Ψάλτη στα καμάκια... Θεωρώ ότι θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά στα σχολεία, αν οι συνθήκες ήταν αντίστοιχες με αυτές του φροντιστηρίου. Μικρότερα τμήματα, καλύτερες υποδομές, περισσότερες ώρες κτλ.
Για το πρόβλημα των διορισμών έχω ξαναμιλήσει.Συνοπτικά θα ξαναπώ πως τεράστιες ευθύνες,κατ εμέ,έχουν οι συνδικαλιστές οι οποιοι επι 6 χρόνια εμπόδιζαν τους διορισμούς προκειμένου ναμην εφαρμοστεί ο νόμος Διαμαντοπούλου.Με τον τρόπο αυτό χάθηκαν 12000 περίπου διορισμοί,οι οποίοι θα είχαν δημιουργησεί καλύτερες συνθήκες στην εκπαίδευση.Με τις παρούσες δυσχερείς καταστάσεις,συμφωνώ πως υπάρχουν οργανωτικά προβλήματα στην εκπαίδευση.Αλλά και πάλι πιστεύω πως τα βασικά υπάρχει η δυνατότητα να διδαχθούν.Σίγουρα τα επιπλέοντα που αναφέρεις,προσωπικά, τα θεωρώ χρήσιμα,αλλά εκεί όντως υπάρχει πρόβλημα στην δυνατότητα διδασκαλίας τους!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1748
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1086 στις: Μάιος 09, 2016, 11:49:57 πμ »
Δε διαφωνώ ότι θα έπρεπε το σχολείο να παρέχει τέτοιες πιστοποιήσεις. Απλά πληροφορική δεν είναι μόνο αυτό και αλίμονο αν διδασκόταν μόνο αυτό στο σχολείο. Word έκανα στο σχολείο πριν 20-25 χρόνια... 15χρονα θα πρέπει μεν να ξέρουν WORD-EXCEL-POWERPOINT και κάποιο Browser, αλλά δε θα ήταν πολύ πιο δημιουργικό να ξέρουν να φτιάχνουν video, παιχνίδια, ιστοσελίδες, να προγραμματίζουν mini εφαρμογές και ρομποτάκια, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον; Όλα αυτά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Διδάσκονταν στα σχολεία, όπου υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες. Πλέον τα παιδιά θα διδάσκονται σε βάθος 9 χρόνων γύρω στις 200 σχολικές ώρες πληροφορική. 200 ώρες σε 9 χρόνια, σε εργαστήρια προπολεμικα, με 25 μαθητές, περιμένεις σοβαρή πιστοποίηση;

Για τα Αγγλικά, αν και off topic, η γνώμη μου είναι ότι τα φροντιστήρια επικεντρώνονται στο να μαθαίνουν τα παιδιά πώς να περνάνε τις πιστοποιήσεις. Πώς να λύνουν συγκεκριμένο τύπο ασκήσεων και πώς να απαντάνε με συγκεκριμένο τρόπο ερωτήσεις στις εξετάσεις. Γνωρίζω παιδιά που κόπηκαν στο Proficiency ενώ Αγγλικά ήταν η μητρική τους γλώσσα, όταν πέρασα εγώ, που τότε τα Αγγλικά μου ήταν επιπέδου Στάθη Ψάλτη στα καμάκια... Θεωρώ ότι θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά στα σχολεία, αν οι συνθήκες ήταν αντίστοιχες με αυτές του φροντιστηρίου. Μικρότερα τμήματα, καλύτερες υποδομές, περισσότερες ώρες κτλ.
εχεις δικαιο...εγω γιαυτο μιλησα για απαξιωση μαθητη-πληροφορικης-εκαιδευτικου...αλλα μιλησα και για χρηματα....απο αυτα μονο ενα 10% με 20% πηγαν για καποιο σκοπο...

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1087 στις: Μάιος 09, 2016, 08:42:48 μμ »
Δε νομίζω ότι η πληροφορική στο σχολείο θα έπρεπε να είναι προετοιμασία μόνο για "Πιστοποιητικό αναγνώρισης χειρισμού Η/Υ". Ένα από τα πράγματα που διδάσκονται τα παιδιά είναι η χρήση, αλλά αλίμονο αν είναι μόνο αυτό. Υπάρχει ολόκληρη επιστήμη. Τα πιστοποιητικά που αναφέρεις εξετάζουν τη γνώση του Microsoft Office σχεδόν αποκλειστικά, όταν στη σημερινά σχολεία τα παιδιά μαθαίνουν να προγραμματίζουν ρομποτάκια, να φτιάχνουν εφαρμογές σε pc και σε κινητά, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον, να δουλεύουν σε 3D game engines και πολλά άλλα.
Ωραία όλα αυτά αλλά γιατί θα πρέπει να τα μαθαίνουν στη δευτεροβάθμια?
Από του χρόνου θα έχετε να ανταγωνιστείτε και την επιστήμη της μηχανολογίας…
Κάποιοι θα προσπαθήσουν να μας πείσουν πόσο χρήσιμο είναι το αυτοκίνητο, και θα πρέπει οι μαθητές να μαθαίνουν από μπουζοκαλώδια, ρουλεμάν, ιμάντες και ένα σορό άλλα χρήσιμα για το αυτοκίνητο εξαρτήματα.
Σας έθιξα με όσα έγραψα, όσο μισητοί είναι οι μαθηματικοί για τους περισσότερους μαθητές – αποφοίτους αντίστοιχο είναι και το ποσοστό της εκτίμησης της αναγνώρισης της επιστήμης της πληροφορικής και της εκτίμησης που σας δείχνει ο εκπαιδευτικός κόσμος.
Πως μπορούσε να γίνει διαφορετικά, ήρθατε τελευταίοι σαν τους πρόσφυγες, αποφάσισαν να σας εντάξουν στα σχολεία, για να μην μείνετε στο περιθώριο , μετά την ραγδαία αύξηση των αποφοίτων κάτι έπρεπε να γίνει, αλλά να που και εσείς τώρα αναρωτιέστε για το μέλλον σας…

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 888
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1088 στις: Μάιος 09, 2016, 09:08:23 μμ »
kostasMath, το κομπλεξ σου ειναι αξεπεραστο...
κατεβα απο το καλαμι σου και απλα σκεψου ποσοι Μαθηματικοι συναδελφοι σου παρατησαν το αντικειμενο σας για να ασχοληθουν με την επιστημη της Πληροφορικης  :-X

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2016, 09:16:07 μμ από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1089 στις: Μάιος 09, 2016, 09:59:31 μμ »
" Πάει ο καιρός όπου ένα επιτήδειο μηδενικό απαιτούσε το σεβασμό, επειδή κατάφερε να σκαρφαλώσει σε μια καθέδρα. Όλο και περισσότερο από εδώ και μπρος ο διδάσκων θα κρίνεται, ο ηγέτης θα ελέγχεται, ο γονιός θα πρέπει να δείχνεται άξιος της αποστολής του. Η αντίληψη πως έτσι και κατορθώσεις να «φτάσεις», δεν έχεις πια για τίποτα να γνοιαστείς, ανήκει στην Ιστορία. Ανατέλλει μια εποχή όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος θα ξέρει πως το δύσκολο δεν είναι να ανέβεις, αλλά να σταθείς. Πως η πολιτεία σου και μόνο θα σε στηρίξει και όχι ο τίτλος."

Άγγελος Τερζάκης

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1090 στις: Μάιος 09, 2016, 10:17:32 μμ »
Μάλιστα.
Δηλαδή έννοιες όπως: 
εσωτερικό γινόμενο διανυσμάτων, εκθετική/λογαριθμική συνάρτηση, σχήμα Horner , παράγωγοι , ολοκληρώματα

τα χρειαζόμαστε καθημερινά ε?

Ωραία όλα αυτά αλλά γιατί θα πρέπει να τα μαθαίνουν στη δευτεροβάθμια?

Αλήθεια από τα μαθηματικά που μαθαίνουν τα παιδιά σχολείο πόσα χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους ζωή?
Μετά σκέψου από τις έννοιες της πληροφορικής που μαθαίνουν σχολείο (έννοιες πληροφορίας, bits, bytes, αρχιτεκτονική υπολογιστή/δικτύων, διαδίκτυο παγκόσμιος ιστός, ανάπτυξη εφαρμογών) πόσες χρησιμοποιούν καθημερινά.

Πέρασαν τα χρόνια που οι άλλοι σας κοίταγαν όπως οι ιθαγενείς τα καθρεπτάκια. Διδάσκεται ένα έκτρωμα το οποίο έχετε ονομάσει μαθηματικά μέσα από απίστευτη ασκησεολογία χωρίς να κατανοούν τα παιδιά βασικές έννοιες και το σημαντικότερο χωρίς να γνωρίζουν τις εφαρμογές τους. Σας πήραμε χαμπάρι πια.

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1091 στις: Μάιος 10, 2016, 01:12:56 πμ »
Ας μην ξεχνάμε φυσικά ότι είναι αποδεκτό ότι το να διαβάζει κανείς Καζαντζάκη είναι χρήσιμο και καλλιεργεί τον νου.

Δεν διαβάζεις Καζαντζάκη για να μάθεις να χρησιμοποιείς όλο το τεράστιο λεξιλόγιο που είχε!

Το να μάθεις τα θέματα που παρέχονται από το μάθημα των ΤΠΕ βοηθά στην καλλιέργειά σου. Όπως και τα μαθηματικά, όπως και τα αρχαία όπως και πολλά θέματα που προσφέρει το σχολείο.

Η εξειδίκευση της γνώσης με στόχο τον βιοπορισμό γίνεται κυρίως στην Τριτοβάθμια.

plus... πιστεύω ότι αυτή η συζήτηση ίσως θα έπρεπε να είχε μεταφερθεί αλλού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 923
Σύνολο: 924

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.