0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί κουράζεστε με υπολογισμούς, αν σας περισσεύουν ώρες θα τις αξιοποιήσετε με την δημιουργική απασχόληση των μαθητών στις ώρες των μαθηματικών.:23? Γιατί? Πόσοι νέοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν , τώρα και οι αναπληρωτές θα έχουν περισσότερα από 6 χρόνια προϋπηρεσία !!!Άλλωστε οι προσλήψεις για το ολοήμερο γινόταν Δεκέμβριο. Δεν είναι εργασία αυτή για να κάνετε έτσι, όσο αντιπαθείς κι αν είστε, δεν σας αξίζει τέτοια αντιμετώπιση ούτε φυσικά πρέπει να ασχοληθείτε περισσότερο με τις επιπτώσεις στις προσλήψεις 6μηνης διάρκειας στην εκπαίδευση.Το μέλλον των πε19-20 είναι δυσοίωνο μόνο για όσους επιλέξουν το υπουργείο παιδείας της Ελλάδας, όσοι αντέξετε είτε θα προσέχετε μικρά στο δημοτικό είτε θα διδάσκετε μαθηματικά στο γυμνάσιο κάποιοι θα έχουν να προετοιμάσουν τους μαθητές και για πανελλήνιες.Το πτυχίο μπορείτε να το αξιοποιήσετε και κάπου αλλού, σε αντίθεση με τους μαθηματικούς που το πτυχίο συνδέεται άμεσα με την εκπαίδευση το δικό σας προορίζεται για διαφορετική αξιοποίηση!
Δε νομίζω ότι η πληροφορική στο σχολείο θα έπρεπε να είναι προετοιμασία μόνο για "Πιστοποιητικό αναγνώρισης χειρισμού Η/Υ". Ένα από τα πράγματα που διδάσκονται τα παιδιά είναι η χρήση, αλλά αλίμονο αν είναι μόνο αυτό. Υπάρχει ολόκληρη επιστήμη. Τα πιστοποιητικά που αναφέρεις εξετάζουν τη γνώση του Microsoft Office σχεδόν αποκλειστικά, όταν στη σημερινά σχολεία τα παιδιά μαθαίνουν να προγραμματίζουν ρομποτάκια, να φτιάχνουν εφαρμογές σε pc και σε κινητά, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον, να δουλεύουν σε 3D game engines και πολλά άλλα. Δεν είναι θέμα αξιολόγησης. Το πλέον εύκολο θα ήταν να απασχολείς 9 χρόνια τα πιτσιρίκια μόνο και μόνο για να μάθουν 3 προγράμματα... Πλέον βέβαια, με τη μία ώρα την εβδομάδα (δλδ ούτε καν 25 σχολικές ώρες το χρόνο) και αυτό δύσκολο φαίνεται... Και μια ερώτηση. Πόσα χρήματα θα πλήρωνε κάποιος γονιός για να γράψει το παιδί του σε ένα φροντιστήριο πληροφορικής, με τμήματα 25+ παιδιών, 6-10 μηχανημάτων 20ετίας, συνολικά για 25 ώρες το χρόνο και με καθηγητή, που ΑΝ υπάρχει, μπορεί να είναι "πιστοποιημένος" μαθηματικός, δάσκαλος, θεολόγος κτλ;
Καταρχήν,να πω πως το ίδιο πιστεύω και για τις ξένες γλώσσες.Σήμερα η πιστοποιημένη γνώση Η/Υ και ξένων γλωσσών είναι βασικά μαθήματα για το σχολείο.Δεν είμαστε πια στην δεκαετία του 60,όπου βασικά μαθήματα είναι τα αρχαία,τα μαθηματικά και η φυσική.Χωρίς τα παραπάνω προσόντα σήμερα δεν μπορείς να πιάσεις δουλειά.Αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο πρόβλημα για το δημόσιο σχολείο,πως δεν παρέχει πιστοποιημένη γνώση σε αυτούς τους κλάδους.Αν δεν πας στον ιδιώτη να πληρώσεις,δεν αποκτάς τα σχετικά δικαιολογητικά!Όταν το δημόσιο σχολείο τα παράσχει στους αποφοίτους του,τότε έλα να ξανασυζητήσουμε την θέση των παραπάνω μαθημάτων στα δημόσια σχολεία!Μην σκέφτεσαι πως μια τέτοια πιστοποίηση είναι απλή για σένα.Σαφώς και ξέρεις πολύ περισσότερα απο αυτό.Αλλά ο μαθητής θέλει τα απλά.Γι αυτό σου λέω πως το κριτήριο σε ένα σχολείο είναι ο μαθητής και όχι ο καθηγητής.Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.
Δε διαφωνώ ότι θα έπρεπε το σχολείο να παρέχει τέτοιες πιστοποιήσεις. Απλά πληροφορική δεν είναι μόνο αυτό και αλίμονο αν διδασκόταν μόνο αυτό στο σχολείο. Word έκανα στο σχολείο πριν 20-25 χρόνια... 15χρονα θα πρέπει μεν να ξέρουν WORD-EXCEL-POWERPOINT και κάποιο Browser, αλλά δε θα ήταν πολύ πιο δημιουργικό να ξέρουν να φτιάχνουν video, παιχνίδια, ιστοσελίδες, να προγραμματίζουν mini εφαρμογές και ρομποτάκια, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον; Όλα αυτά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Διδάσκονταν στα σχολεία, όπου υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες. Πλέον τα παιδιά θα διδάσκονται σε βάθος 9 χρόνων γύρω στις 200 σχολικές ώρες πληροφορική. 200 ώρες σε 9 χρόνια, σε εργαστήρια προπολεμικα, με 25 μαθητές, περιμένεις σοβαρή πιστοποίηση;Για τα Αγγλικά, αν και off topic, η γνώμη μου είναι ότι τα φροντιστήρια επικεντρώνονται στο να μαθαίνουν τα παιδιά πώς να περνάνε τις πιστοποιήσεις. Πώς να λύνουν συγκεκριμένο τύπο ασκήσεων και πώς να απαντάνε με συγκεκριμένο τρόπο ερωτήσεις στις εξετάσεις. Γνωρίζω παιδιά που κόπηκαν στο Proficiency ενώ Αγγλικά ήταν η μητρική τους γλώσσα, όταν πέρασα εγώ, που τότε τα Αγγλικά μου ήταν επιπέδου Στάθη Ψάλτη στα καμάκια... Θεωρώ ότι θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά στα σχολεία, αν οι συνθήκες ήταν αντίστοιχες με αυτές του φροντιστηρίου. Μικρότερα τμήματα, καλύτερες υποδομές, περισσότερες ώρες κτλ.
Δε νομίζω ότι η πληροφορική στο σχολείο θα έπρεπε να είναι προετοιμασία μόνο για "Πιστοποιητικό αναγνώρισης χειρισμού Η/Υ". Ένα από τα πράγματα που διδάσκονται τα παιδιά είναι η χρήση, αλλά αλίμονο αν είναι μόνο αυτό. Υπάρχει ολόκληρη επιστήμη. Τα πιστοποιητικά που αναφέρεις εξετάζουν τη γνώση του Microsoft Office σχεδόν αποκλειστικά, όταν στη σημερινά σχολεία τα παιδιά μαθαίνουν να προγραμματίζουν ρομποτάκια, να φτιάχνουν εφαρμογές σε pc και σε κινητά, να σχεδιάζουν σε 3D περιβάλλον, να δουλεύουν σε 3D game engines και πολλά άλλα.
Ωραία όλα αυτά αλλά γιατί θα πρέπει να τα μαθαίνουν στη δευτεροβάθμια?