Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mg

Σελίδες: 12
1
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Σεπτεμβρίου 22, 2009, 03:55:36 pm »
Επειδή δεν έχω καταλάβει ... Είμαι ΠΕ06 και πέρασα την πιστοποίηση το Μάρτιο ... αυτό ήταν α' επίπεδο;
ναι

και το β τι είναι;
Πιο προχωρημένο

Από ό,τι διάβασα αυτή τη στιγμή δηλώνουν τα ΚΣΕ για συμμετοχή στο πρόγραμμα και αργότερα θα κληθούν να δηλώσουν ενδιαφέρον οι εκπαιδευτικοί;
Σωστά

Επιμορφωνόμαστε όλοι όσοι δηλώνουμε ή γίνεται επιλογή με βάση το ποιός θα προλάβει να δηλώσει;
Νομίζω ότι γίνεται ηλεκτρονική κλήρωση

Επίσης, για τη δική μου ειδικότητα δε θα ανοίξει επιμόρφωση τώρα; Πότε να περιμένουμε;
Δεν έχω ιδέα



... μερσί!

2
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Σεπτεμβρίου 21, 2009, 09:52:26 pm »
Επειδή δεν έχω καταλάβει ... Είμαι ΠΕ06 και πέρασα την πιστοποίηση το Μάρτιο ... αυτό ήταν α' επίπεδο; και το β τι είναι; Από ό,τι διάβασα αυτή τη στιγμή δηλώνουν τα ΚΣΕ για συμμετοχή στο πρόγραμμα και αργότερα θα κληθούν να δηλώσουν ενδιαφέρον οι εκπαιδευτικοί; Επιμορφωνόμαστε όλοι όσοι δηλώνουμε ή γίνεται επιλογή με βάση το ποιός θα προλάβει να δηλώσει; Επίσης, για τη δική μου ειδικότητα δε θα ανοίξει επιμόρφωση τώρα; Πότε να περιμένουμε; Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά μπερδεύτηκα με όσα διάβασα ...

3
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΚΕΕ συνεντεύξεις
« στις: Αυγούστου 14, 2009, 03:07:39 pm »
Η εγκύκλιος λέει:

Ακολουθεί διαδικασία συνέντευξης άπαξ, η παρουσία στην οποία κρίνεται υποχρεωτική και δεν επαναλαμβάνεται. Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το χώρο και το χρόνο της συνέντευξης με ανακοίνωση που θα αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα (www.ideke.edu.gr /Ανακοινώσεις) και τα γραφεία του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. από την 24/08/2009. Οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν μετά την 31/08/2009. Αιτήματα για αλλαγές στις προβλεπόμενες ημερομηνίες και ώρες συνέντευξης, δεν γίνονται αποδεκτά.

4
Είτε διοριστείς σε δυσπρόσιτο που έχεις δηλώσει η ίδια στις επιλογές σου είτε διοριστείς σε δυσπρόσιτο επειδή είχες τσεκάρει το "ναι σε όλα τα δυσπρόσιτα" ο διορισμός είναι ονομαστικός για το συγκεκριμένο σχολείο και μένεις εκεί για 2 χρόνια. Μόνο αν διοριστείς σε περιοχή π.χ.

5
1. Όπως το λες ... παίρνουν παρακάτω αν οι πάνω την πρώτη χρονιά δεν δηλώσουν ή αν τους πάρουν με το 30μηνο, 24μηνο, 40% (έτσι προκύπτουν και οι επιλαχόντες τη δεύτερη χρονιά των διορισμών)

2. Αν δεν σε πάρουν φέτος του χρόνου κάνεις νέα αίτηση διορισμού -δεν έχει καμμια αξία η παλιά, βγαίνουν νέες περιοχές για εκείνη τη χρονιά κ δηλώνεις από την αρχή

3. "ναι σε όλα τα δυσπρόσιτα" σημαίνει ναι σε όλα τα δυσπρόσιτα σχολεία που είναι διαθέσιμα για διορισμό εκείνη τη χρονιά ανεξάρτητα από τις περιοχές που έχεις δηλώσει. Αν διοριστείς σε δυσπρόσιτο ο διορισμός είναι για το συγκεκριμένο σχολείο (δίπλα στο όνομά σου δεν θα δεις περιοχή αλλά το συγκεκριμένο σχολείο) και τότε είσαι υποχρεωμένη να υπηρετήσεις εκεί 2 χρόνια χωρίς δυνατότητα μετακίνησης (μετάθεσης, απόσπασης κλπ - αλλά άδεια ανατροφής μπορείς να πάρεις κανονικά). Αν διοριστείς σε περιοχή π.χ. Δ Δωδεκανήσου και μετά το ΠΥΣΔΕ σε τοποθετήσει σε δυσπρόσιτο σχολείο μένεις εκεί μόνο για εκείνη τη χρονιά και μπορείς να κάνεις αίτηση για μετάθεση κλπ.

6

Ναι, αλήθεια έχω αμφιβολία για το 46 που μου έβαλαν στο Μαθ2 της Α θεματικής, γιατί στο μαθ1 (έκθεση) έχω 87 και γενικώς δεν έχω πέσει πουθενά κάτω από 80. είμαι εκτός διοριστέων για 0,48. Εφόσον όμως δεν εχω δικαίωμα αναβαθμολόγησης δεν έχω να κερδίσω τίποτα με την ένσταση....

Σ'ευχαριστώ πάντως για τη διευκρίνιση.

Μήπως Μαθ1 είναι τα κείμενα; Είχες δει τις απαντήσεις που είχαν βγει για τα κείμενα; Ποιός βαθμός σου ταιριάζει περισσότερο για κείμενα, το 87 ή το 46;

7
Οι μόνιμοι έχουν ήδη πάρει τις μεταθέσεις τους για το διδ. έτος 2009-10. Οι περιοχές που ανακοινώνονται από το υπουργείο μαζί με την εγκύκλιο διορισμών αφορούν μόνο τους νέους διορισμούς και η σειρά είναι η γνωστή: 30μηνο, 24μηνο, 40%, ΑΣΕΠ.

8
Μήπως έχει πάει κάποιος με ειδικότητα δευτεροβάθμιας να καταθέσει σε γραφείο πρωτοβάθμιας? (εκτός από τις κοινές ειδικότητες για τις 2 βαθμίδες που πάνε μόνο σε β'θμια). Γίνεται?

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Μαΐου 19, 2009, 04:56:31 pm »
Αν δεν πάρεις οργανική, σε τοποθετούν σε λειτουργικό κενό και η χρονιά μετράει σαν υπηρέτηση οργανικής. Δεν χρωστάς τίποτα μετά.

10
γεγονός πχ ότι στα lesson plans σου έδινε τη δυνατότητα να γράψεις Ελληνικά ( έλεος; πείτε το λοιπόν ξεκάθαρα ότι στήνετε τις εξετάσεις όσο δε πάει άλλο )

Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω ... πώς συνδέεται η επιλογή των ελληνικών με το σχόλιο της παρένθεσης;

(Να σημειώσω ότι θεωρώ πιο εύκολο να γράψουμε στα αγγλικά εφόσον συνήθως υπάρχει μεγαλύτερη εξοικείωση με τη σχετική ορολογία στα αγγλικά και όχι στα ελληνικά. Ή τουλάχιστον αυτό ισχύει για εμένα.)

ΥΓ Χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη!

11
Nαι, αν είσαι από ΑΣΕΠ οι πίνακες διοριστέων ισχύουν μόνο για 2 χρόνια. Μετά γίνεται ο επόμενος και άρα παίρνουν τους νέους διοριστέους. Αν για κάποιο λόγο θες μόνο συγκεκριμένες περιοχές μπορείς την πρώτη χρονιά να δηλώσεις επιλεκτικά και να ρισκάρεις να σε προσπεράσουν αλλά για να μη χάσεις το διορισμό τη δεύτερη χρονιά πρέπει να δηλώσεις και τα περίφημα "ναι σε όλα" και όπου σου τύχει. Αυτό έκανα κι εγώ (ελάχιστες επιλογές την πρώτη χρονιά και τα πάντα + ναι σε όλα τα "ναι σε όλα" τη δεύτερη) και τη δεύτερη χρονιά ήμουν τυχερή και διορίστηκα εκεί που ήθελα αλλιώς θα πήγαινα όπου με έστελναν.

Ο χρόνος της άδειας ανατροφής μετράει σα να υπηρετείς την οργανική σου. Δηλαδή όπου και να σε στείλουν αν εσύ πάρεις άδεια ανατροφής θεωρείται σα να υπηρετείς εκεί, παίρνεις τα μόρια της περιοχής, έχεις δικαίωμα να κάνεις κανονικά αίτηση μετάθεσης κλπ. Τώρα το αν με μία χρονιά θα καταφέρεις να μετατεθείς πιο κοντά στον τόπο κατοικίας σου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες ... πόσα μόρια έχεις, πόσα μόρια έχει η περιοχή που θες και πόσα θα τύχει να έχει τη συγκεκριμένη χρονιά κλπ. Εκτός από μετάθεση μπορείς να ζητήσεις και απόσπαση, η οποία ισχύει για ένα διδακτικό έτος μόνο. 

12
Tώρα είδα το κείμενο στα ελληνικά ... Τι να λέμε όταν η κοινωνία οδηγείτΕ, όταν έχουμε σπουδάσΗ και όταν ΕΙμασταν παιδιά; Να κατηγορήσουμε τους εκπαιδευτικούς, μάλλον, και να πάμε να παίξουμε μπάσκετ. Έχω δύο γήπεδα στον πίσω κήπο της βίλας μου ... δέχομαι συμμετοχές για πρωτάθλημα μελών PDE. Επίσης, ενδιαφέρομαι για τη βίλα που περισσεύει και, φυσικά, και για τη βόλτα με το κότερο! Άλλος για Μπαλί; 
::) ::) ::)

13
Είτε μας αρέσει είτε όχι με κάποιον τρόπο πρέπει να οριοθετούνται (και να διασφαλίζονται) τα επαγγελματικά δικαιώματα κάθε κλάδου, οπότε πάντα κάποιοι θα βρίσκονται εντός και κάποιοι άλλοι εκτός διαχωριστικής γραμμής και έτσι πρέπει -θα έπρεπε, εν προκειμένω- να είναι. Φυσικά και ένας γλωσσομαθής μπορεί να είναι εξαιρετικά ικανός και αποτελεσματικός, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να κατοχυρώνει τα επαγγελματικά δικαιώματα του εκπαιδευτικού με μοναδικό κριτήριο έναν τίτλο γλωσσομάθειας.       

Το ζήτημα δεν είναι πόσο μπορεί να εξελίξει κάποιος κάτι που αγαπάει ή/και κάνει καλά αλλά ποιά τυπικά δικαιώματα κατοχυρώνονται σε κάθε κλάδο. Σε αυτό το πλαίσιο καλό είναι ο Φιλόλογος να εργάζεται ως Φιλόλογος, ο Ξενόγλωσσος ως Ξενόγλωσσος και ο πτυχιούχος π.χ. της Ιατρικής με επάρκεια σε ξένη γλώσσα να είναι πτυχιούχος Ιατρικής με επάρκεια σε ξένη γλώσσα και όχι καθηγητής ξένης γλώσσας. Γιατί κι εγώ ως πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας μπορώ να με γιατρεύω όταν κρυολογώ αλλά δεν σκοπεύω να χειρουργήσω και θα ήταν κρίμα να μου αναγνώριζαν αυτό το δικαίωμα επειδή παρακολουθώ σεμινάρια αγωγής υγείας και συμβουλεύομαι και ιατρική εγκυκλοπαίδεια. Και, ναι, σωστό είναι όσο καλή και να γίνω σε θέματα υγείας να έχω πάντα διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα από ένα απόφοιτο Ιατρικής ανεξάρτητα από το βαθμό του πτυχίου, γιατί και το 5 είναι βαθμός που απονέμει πτυχίο και καλό θα ήταν φοιτητές, καθηγητές και λοιποί να το αντιμετωπίζουμε με την πρέπουσα αξία.       

Με κατάπληξη διάβασα 
τόσο που δεν επιδέχεται επίλυσης μόνο με θεωρητική συζήτηση και αφοριστικές διατυπώσεις.
στο τέλος μιας θεωρητικής προσέγγισης με ανακρίβειες, απλουστεύσεις και αφορισμούς. Τέλος, υπενθυμίζω ότι ο τίτλος αυτού του θέματος είναι άλλος.

14
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ine pedagogiko na kanoun idietera to savatokiriako ta pedia?
« στις: Φεβρουαρίου 09, 2009, 12:30:24 am »
Αν υποθέσουμε για χάρη της συζήτησης ότι για όλα φταίει ο κακός εκπαιδευτικός, κανείς δεν αναρωτιέται ποιός τον δημιουργεί; Και αν υποθέσουμε ότι φταίει ο γονιός, ποιός διαμορφώνει τα θέλω του γονιού; 

Ένα δέντρο: εκπαιδευτικός, άλλο δέντρο: παιδί, άλλο δέντρο: γονείς, άλλο δέντρο: σχολείο, άλλο δένδρο: εκπαιδευτική πολιτική, άλλο δέντρο: κοινωνία, άλλο δένδρο: οικονομικοπολιτικές συνθήκες και άλλα δένδρα πολλά ... μας δίνουν ... δάσος!
Ποιός φταίει για οτιδήποτε στραβό μπορούμε να απομονώσουμε; Κατά τη γνώμη μου, κανένας από τους παραπάνω μόνος του, ο καθένας από τους παραπάνω ξεχωριστά, και όλοι μαζί ως υποσύνολα και, τέλος, ως σύνολο. Ό,τι θέλει ο καθένας, βλέπει ... άλλος ένα-δύο δεντράκια και άλλος περισσότερα.
 
ΥΓ. "pos na ftiahnete vilares ke na agorazete mercedes" ... Ναι, αλλά όχι για εμας! Για τις φουκαριάρες τις μάνες μας!  ;D  Νέα κατηγορία, μετά τους μεγαλογιατρούς και τους μεγαλοδικηγόρους, σειρά έχουν οι μεγαλοεκπαιδευτικοί (φατσούλα που να χτυπάει το κεφάλι της σε τοίχο βιλάρας έχουμε;;;)

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 630
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.