Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bval

Σελίδες: 12
1
Αν το lower μοριοδοτείται με 1 και το proficiency με 2, τότε το ενδιάμεσο με τι θα μοριοδοτείται;

2
Από: Mahi Hristodoulou <yperhrist@yahoo.gr>
Θέμα: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΜΗΝΥΜΑ ΧΡΗΣΤΗ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
Προς: press@pde.gr
Ημερομηνία: Κυριακή, 4 Ιανουάριος 2009, 8:25


ΠΡΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ pde

 

Παρατήρησα πως στο φόρουμ υπάρχει σχόλιο για την αναγνώριση προϋπηρεσίας για τους 300 περίπου καθηγητές γενικής παιδείας που πεταχτήκαμε στο δρόμο  με θέμα «το ρουσφέτι ζει και βασιλεύει»Επειδή δεν μπορώ να απαντήσω εγώ λόγω της ποινής μου σας παρακαλώ να μεταφέρετε την απάντησή μου.

 

ΘΕΜΑ: «ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ  ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ»

 

Συνάδελφοι,


Υπάρχουν ξέρεις και άνθρωποι που σε διαβάζουν αλλά δεν ευτύχησαν να γίνουν ακόμα συνάδελφοί σου για ευνόητους λόγους.


 
Με μεγάλη μας λύπη βλέπουμε συναδέλφους οι οποίοι δεν διαφέρουν από μας σε τίποτα γιατί όλοι μας είμαστε επαίτες στον ίδιο χώρο, να εκφράζονται με κακοήθεια εναντίον μας και προσπαθούν να μετατρέψουν την άσκηση κοινωνικής πολιτικής σε ρουσφετολογική.


Προφανώς δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Όπως επίσης δεν καταλαβαίνεις τι είναι κακοήθεια.


«Ρουσφετολογικός» ο αγώνας ετών; Έχει κάποιος να μας χρεώσει κάποια παρασκηνιακή ή κρυφή συνάντηση, εφόσον για τα πάντα ενημερώνουμε την εκπαιδευτική κοινότητα;

Μια απλή απάντηση που θα μπορούσαμε να δώσουμε είναι πως αν ήταν θέμα ρουσφετιού το πρόβλημά μας θα είχε λυθεί πριν ακόμη παρουσιαστεί.


Ο μόνος λόγος που "ενημερώνεις" την "εκπαιδευτική κοινότητα" είναι για να παραμένει το θέμα σου στο προσκήνιο. Για την ακρίβεια, τα κατεβατά των "ενημερώσεων" βρίθουν κουραστικών προσπαθειών να σας λυπηθεί ο κόσμος.

Και ο μόνος λόγος που κι εκείνοι τα βάζουν είναι γιατί προσπαθούν να μαζέψουν κόσμο από όλες τις πλευρές.



Αν το δικό μας θέμα είναι θέμα ρουσφετιού τότε τι συμβαίνει με τη Σιβιτανίδειο και την ΠΔΣ που ο κάθε διευθυντής παντός καιρού βολεύει τα παιδιά του; ( υπάρχουν αποδείξεις για αυτό)

Αν είναι θέμα ρουσφετιού γιατί οι συνάδελφοί μας αντίστοιχων με τις δικές μας περιπτώσεις από τα ιδιωτικά σχολεία μονιμοποιούνται; Δεν θα μπορούσαμε και εμείς να ζητήσουμε κάτι ανάλογο;


Σε τι διέφερε η δική σου περίπτωση από τη δική τους;


Όσο για τα ιδιωτικά σχολεία, αυτό που λες είναι αναληθές. Πολλοί απολύθηκαν από ιδιωτικά σχολεία και η προϋπηρεσία τους δεν αναγνωρίζεται πουθενά.
 


Όταν και αν πάει το θέμα  μας στη βουλή, εμείς προτείνουμε οι συνάδελφοι που διαφωνούν να επισκεπτούν τους βουλευτές τους και να καταθέσουν εναντίον μας.

Τους περιμένουμε.

 

                                                ΥΠΕΡΜΑΧΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΎΛΟΥ


Οι βουλευτές που θα σας στηρίξουν μπορεί να κερδίσουν τις ψήφους σας, αλλά θα χάσουν όλων των υπολοίπων. Ας το ξέρουν αυτό από τώρα για να μη βρεθούν προ εκπλήξεως όταν θα αρχίσουν τα τηλέφωνα τις παραμονές των εκλογών.

3
Προχτές ο μόνιμος έγραφε εδώ ότι οι περισσότεροι στα ΙΕΚ είναι μόνιμοι. Πόσες χιλιάδες είναι μόνο αυτοί;

Το πως τα δουλεύουν είναι άξιο θαυμασμού, αφού υποτίθεται ότι κουράζονται κατά τη διάρκεια της κύριας εργασίας τους, οπότε είναι να απορείς πως τα καταφέρνουν να τρέχουν μετά από δω κι από κει, πολλές φορές και σαββατοκύριακα.

4
Παράθεση
Μιά και ο κλάδος των εκπαιδευτικών είναι από τους πλέον προνομιούχους,

  ;D ::) ??? :-\ ;D :o ::) :P :-\ :-X

http://olme-attik.att.sch.gr/files/misthkath/EUPAYMENT1.pdf

ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ Ε.Ε.      
ΣΕ ΕΥΡΩ   ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ   ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ   12.556   18.429
ΔΑΝΙΑ   30.312   41.593
ΓΕΡΜΑΝΙΑ   37.350   45.374

5
Απλά πρέπει να γίνει κατανοητό ότι ο λόγος ύπαρξης ενός πληροφορικού στα Δημοτικά που τον κάνει να διαφέρει απο την ύπαρξη ας πούμε ενός φιλολόγου είναι ότι ενα σχολείο πλέον χρειάζεται μεγάλη μηχανογράφηση απο την μία και απο την άλλη διαχείρηση του τεχνικού εξοπλισμού(π.χ. εργαστήριο πληροφορικής). Αυτό θα είναι για το καλό και των δασκάλων...

Τώρα απο την στιγμή που για τους λόγους που προανέφερα θα βρίσκεται ενας πληροφορικός στο σχολείο, δεν είναι κακή ιδέα μετά απο επιμόρφωση στα παιδαγωγικά να διδάσκει και τα μαθήματα πληροφορικής του Δημοτικού...

Ουσιαστικά λοιπόν η απαίτηση είναι να προσληφθούν πληροφορικάριοι στα δημοτικά ως μάστορες και γραμματείς.

6


Παράθεση

Εκείνο όμως που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια είναι να πηγαίνουν οι πληροφορικάριοι στα δημοτικά, τη στιγμή που δε διαθέτουν την απαραίτητη παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που στα δημοτικά πηγαίνουν δάσκαλοι και όχι φιλόλογοι ή άλλοι άσχετοι με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

2. Εκείνο όμως που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια είναι να διορίζονται Δάσκαλοι στα δημοτικά, που ενω διαθέτουν την απαραίτητη παιδαγωγική κατάρτιση, είναι απαραδεκτοι στη δουλεια τους.......

Στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε να μιλήσουμε και για πληροφορικάριους που είναι άσχετοι πχ. από προγραμματισμό αλλά ξέρουν να προβάλουν την ιδιότητά τους ή ακόμα και τα μεταπτυχιακά τους προκειμένου να καλύψουν την αμάθειά τους.

Για να επανέλθουμε στην περίπτωση του δημοτικού, μόνο ως προιόν συντεχνιακής απαίτησης θα πήγαιναν στο δημοτικό άνθρωποι που είναι άσχετοι από τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του παιδικού περιβάλλοντος.

Και οι πληροφορικάριοι είναι άσχετοι με το παιδικό περιβάλλον, για τον ίδιο λόγο που είναι άσχετοι οι μαθηματικοί, οι οικονομολόγοι, οι μηχανικοί, οι βιολόγοι κ.ο.κ..

7
Oι "συνδικαλιστικές" διεκδικήσεις μπορεί να βασίζονται στη λογική της μάζας αλλά αυτό δε σημαίνει ότι βασίζονται και στη λογική.

Το τι θα έπρεπε να ξέρουν οι μαθητές τελειώνοντας το σχολείο είναι σχετικό. Για παράδειγμα, γιατί να μην ξέρουν οδήγηση;

Στα δε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ είναι φυσικό οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων να είναι καταλληλότεροι, εκτός αν οι πληροφορικάριοι ξέρουν και από πχ λογιστική.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι υπάρχουν πολλών ειδών απόφοιτοι πληροφορικής, που δεν είναι όλοι κατάλληλοι για την εκπαίδευση, διότι το αντικείμενό τους μπορεί να είναι και άσχετο με τα μαθήματα που γίνονται στο σχολείο, εκτός αν στο πανεπιστήμιο έκαναν ειδικό μάθημα για Windows-Word-Excel.

Εκείνο όμως που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια είναι να πηγαίνουν οι πληροφορικάριοι στα δημοτικά, τη στιγμή που δε διαθέτουν την απαραίτητη παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που στα δημοτικά πηγαίνουν δάσκαλοι και όχι φιλόλογοι ή άλλοι άσχετοι με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Δεκεμβρίου 06, 2008, 06:51:57 am »
Το μήνυμα διαγράφηκε από την happiness


Και το γεγονός ότι ξαναγράφτηκες στο φόρουμ αποδεικνύει ότι οι admins έπραξαν σωστά.


Τα posts του asimvivastοs βλέπω ότι εμπεριέχουν σημαντικές θέσεις, οπότε το "σωστά" μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς τρόπους.

9
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Επιτηρητές ΑΣΕΠ
« στις: Δεκεμβρίου 06, 2008, 06:47:17 am »
Εσείς τώρα που οι εξεταζόμενοι της ΠΕΑ λέτε σε εμάς τους μόνιμους να μην πάμε επιτηρητές, ένα είναι σίγουρο ότι αν πετύχετε και διοριστείτε εσείς στον επόμενο ΑΣΕΠ θα πάτε επιτηρητές τρέχοντας.

Επειδή εγώ είμαι διορισμένος ΑΣΕΠΙΤΗΣ και όχι πρώην ΠΕΑ και έχω περάσει από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ φυσικά και θα πάω επιτηρητής διότι πιστεύω στο θεσμό του ΑΣΕΠ και υποστηρίζω τη κατάργηση του 40% και ένταξη όλων στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Τα νησάκια και τις παραμεθορίους που επικαλείστε τα φάγαμε και εμείς οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ μετά το διορισμό μας.

Επίσης να σταματήσει και η αδικία της κοινωνικής πολιτικής πολυτέκνων σε βάρος των υπολοίπων συναδέλφων.

Μπερδεύεις την ΠΕΑ με την ΠΕΑΕ. Υποψιάζομαι από τα γραφόμενά σου ότι με τον ίδιο τρόπο μπερδεύεις και τους αδιόριστους με τους αναπληρωτές και γενικώς διαχωρίζεις τους πάντες σε "ασεπίτες" και σε "άλλους".

10
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Επιτηρητές ΑΣΕΠ
« στις: Δεκεμβρίου 06, 2008, 06:41:50 am »
άκουσα ότι στο τεστ δεξιοτήτων κράτησαν τους επιτηρητές συναδέλφους μέχρι τις ... 4.00 το απόγευμα ενώ είχαν πάει από τις 8 το πρωί στα εξεταστικά κέντρα, δηλαδή δούλεψαν για 8 ώρες. Δεδομένου ότι οι εξετάσεις για το ΑΣΕΠ κρατούν 4 ώρες καθαρά,΄φοβάμει μήπως γίνει το ίδιο. Καταλαβαίνεται λοιπόν ότι πρόκειται για κοπιαστική μέρα σύν τη συναισθηματική φόρτιση για όσους έχουν ήδη δώσει και διοριστεί. Εγώ προσωπικά δε θα πάω, άλλωστε προφανώς θα είναι και η αγορά ανοικτή εκείνο το Σαββατοκύριακο θα είναι και γιορτινή...

Η αμοιβή πάντως ήταν πολύ καλή ώστε να δικαιολογεί την "υπερωρία".

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Δεκεμβρίου 06, 2008, 06:29:53 am »
Asymvivaste συνεχίζεις να υποθέτεις.Απο την μέρα που διορήστικα (με ΑΣΕΠ) 3 (+2) μόρια πάιρνω τον χρόνο (μόνιμα Σαλαμίνα είμαι γιατί οι πρώτοι 10 του ΑΣΕΠ μπορούσαν να πάνε κατευθείαν κοντά στο σπίτι τους).Αλλά ξέρεις υπάρχει και περίπτωση λόγω υπεραριθμίας (200 υπεράριθμοι πε19-20 στον Πειραιά) να βαρίεμαι τον κάθε τελειωμένο προιστάμενο Δ/νσης να με τρέχει σε 4 σχολεία ταυτόχρονα και αποφασίζεις να κάνεις αίτηση σε γραφείο (τουλάχιστον να είσαι σε ένα κτήριο). Στην Δ/βμια με πήγε υπωχρεωτικά το ΔΙΔΕ Πειραιά λόγω έλλειψης ωρών (σιγά μην ήθελα να δουλέψω με την σαπίλα εκεί μέσα), όσο για το Υπουργείο κάνε μια αιτησούλα και αν είσαι ΠΕ 19 σε πήρανε (όπως εξάλλου και σε όλα τα γραφεια είναι γνωστό το κρα για πληροφορικούς.) Δεν είναι λογικό να μπορώ να κρίνω έχοντας περάσει απο αυτές τις θέσεις γραφείου τι είναι δύσκολο και τί όχι;Δεν μιλάω υποθέτωντας όπως εσύ αλλά πρακτικά.Θα συμφωνήσω στο ότι υπάρχουν αρκετοί με βύσμα που εκμεταλλεύονται καταστάσεις αλλά προσπαθώ να δείξω πως η αλήθεια είναι κάπου στην μέση και ότι κανείς δεν τα κερδίζει όλα. Το ωράριο στο Υπουργείο είναι 7.30-15.00 με κάρτα και για να μπορέσεις να βγείς απο το κτήριο πρέπει να καταθέτεις ροζ χαρτάκι εξόδου (εκτός αν δουλεύεις στους μεγάλους, που σου είπα οτι αυτό είναι το 20% και λιγότερο).Αν σε πιάσουν εκτός κτηρίου ή να χτυπήσεις κάρτα άλλου σου κόβουν την απόσπαση επιτόπου με απόφαση του Γενικού Γραμματέα...(έχει γίνει αρκετές φορές).και πολλά άλλα.Μην μιλήσω για άδειες γιατί εκεί είναι η τραγωδία.Τα πράγματα έτσι είναι ο καθένας διαλέγει και παίρνει.Έντονη ψυχολογική πίεση που συνεπάγεται η διαπαιδαγώγιση των παιδιών αλλά με άδειες ή δουλεία γραφέιου αλλά χωρίς άδειες.Δύσκολη η απάντηση είναι θέμα χαρακτήρα και ανθρώπου...εγώ ακόμα δεν έχω καταλήξει τι αξίζει....Αλήθεια έχεις κάνει ποτέ αίτηση για γραφείο και την απορρίψανε;Σου λέω αν είσαι υπεράριθμος θα σε πάρουνε...

Τώρα κατάλαβα γιατί όλοι θέλουν να αποσπαστούν, γιατί τους ελκύει η σκληρή δουλειά που όλοι γνωρίζουμε πως έχουν τα γραφεία.

Αλήθεια, πως γίνεται να έχουν μόνο στον Πειραιά εκατοντάδες υπεράριθμους ΠΕ19-20 και ταυτόχρονα να κάνουν κρα για πληροφορικάριους;

Και πως γίνεται να "υπάρχουν αρκετοί με βύσμα που εκμεταλλεύονται καταστάσεις" αλλά όλοι να λένε ότι οι ίδιοι δεν ξέρουν από τέτοια;

Την τραγωδία να μη μπορείς να κτυπήσεις την κάρτα άλλου δε τη σχολιάζω γιατί με πνίγει η συγκίνηση.

12
Από ποιά τάξη του Δημοτικού θέλετε οι μαθητές να διαβάζουν Ελύτη;

13


Η αλήθεια είναι, πως ακόμα η πληροφορική στο δημοτικό είναι σε πολύ αρχικό στάδιο.

Για να διαμορφωθεί μια εικόνα για το πώς πρέπει να ενταχθεί η πληροφορική πρέπει εμείς να παλέψουμε να εφαρμόσουμε τις ιδέες μας ώστε να δουν και οι δάσκαλοι πως μπορεί να υπάρξει αποτέλεσμα και να κερδίσουν και τα παιδιά ουσιαστικά κάτι.
Πρέπει εμείς να τους αλάξουμε τρόπο σκέψης και να τους πείσουμε με πράξεις.

Και πρέπει για να υπάρχει καθηγητής πληροφορικής να υπάρχει και εργαστήρι... Όσο και αν προσπαθούμε με το τίποτα, τίποτα δεν κάνεις...



Ποιό είναι το προχωρημένο στάδιο που θα περίμενες; Να γίνει ένα έτος "πληροφορικής" ώστε να διοριστούν και άλλοι της πληροφορικής;

Γιατί ουσιαστικά το θέμα της συγκεκριμένης διεκδίκησης αυτό είναι. Εκτός αν θα έπρεπε να βάλουν και μαθηματικούς στο ολοήμερο για να βοηθούν τα παιδιά με την αριθμητική και γεωγράφους για να τα διαβάζουν στη γεωγραφία.

14

α μου τα έδωσε ο διευθυντής στο ένα σχολείο να τα εγκαταστήσω!
Τι μ@@@ιες είναι αυτά; "Ο ξεφτέρης και οι 12 θεοί του Ολύμπου"

Υπάρχει κάποιος άλλος συνάδελφος που τα εγκατέστησε; 2 cd από αυτά δεν είναι για εγκατάσταση ή εγω τα χα παίξει από τα πολλά setup;;;

Στο Δημοτικό τι θα ήθελες να κάνουν;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 587
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.