Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - xb

Σελίδες: 123 ... 5
1
Ξέρει κάποιος περισσότερες πληροφορίες για την προσφυγή ;   Πόσα άτομα πήρε από κάθε κλάδο τελικά, αν είναι τελεσίδικη η απόφαση και ποιους περιλαμβάνει....
                                                                  ευχαριστώ



Είναι η απόφαση 216 / 12-02-2010 του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών η οποία και έγινε αποδεκτή από το υπουργείο – δεν ασκήθηκε έφεση σε ανώτερο βαθμό .
Την υπόθεση χειρίστηκε το δικηγορικό γραφείο του Ηλία Θεοδωράτου και αφορά περίπου 50 Φυσικούς, Χημικούς και Φιλολόγους οι οποίοι και συμμετείχαν της προσφυγής.

Υπάρχουν κι άλλες προσφυγές σε εκκρεμότητα...

2
Είναι η γνωστή υπόθεση διορισμού των «μαϊμού 30μηνιτών» κατά το 2007-2008

Η απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών αποτελεί δίχως άλλως  μια αποκατάσταση της νομιμότητας!  



Για την ιστορία οι παρανομίες της Γιαννάκου - ΠΕΑ:


ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ  (ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ)

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Τρίτεκνοι φιλόλογοι
« στις: Μαΐου 10, 2010, 06:57:14 pm »

Δεν μας φταιει κανενας τριτεκνος.Συμφωνα με τον νομο πηγαν και τωρα τους ξεγελασε η διαμαντω.Οι τριτεκνοι δεν αιφνιδιασαν κανεναν



Ο «αγώνας» των τριτέκνων είναι συνώνυμο του απροκάλυπτου πολιτικού εκβιασμού, ορίστε κάποιες ανακοινώσεις της συντονιστικής των τριτέκνων από τις απαρχές του… αγνού αγώνα τους - δώστε προσοχή στα με κόκκινο χρώμα σημεία των παρακάτω κειμένων:


===============================
ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
 
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΥΠΕΠΘ
–κοινοποίηση προς Πρωθυπουργό

1) οι νέοι τρίτεκνοι που εισήχθησαν στους προσωρινούς ενιαίους πίνακες την αναπληρωτών την 2-8-2006 προήλθαν όλοι μόνο από ενστάσεις που αφορούσαν την ορθή καταχώρηση των μορίων τους ή και από εκπρόθεσμη κατάθεση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης ; γιατί εμείς γνωρίζουμε πως ενστάσεις γίνονται μόνο για τα μόρια.

2) έχει γίνει ενδελεχής έλεγχος των πιστοποιητικών οικογενειακής κατάστασης, δηλαδή όχι μόνο αν οι υποψήφιοι είναι τώρα τρίτεκνοι ή όταν έγινε ο έλεγχος αλλά αν ήταν τρίτεκνοι όταν κατέθεσαν τα δικαιολογητικά ; ο έλεγχος αυτός γίνεται και από τις κεντρικές υπηρεσίες ή μόνο από τις κατά τόπους διευθύνσεις ;

3) είναι δυνατό υποψήφια αναπληρωτής ( στον προσωρινό πίνακα ΠΕ02 ) να έχει προταχθεί επειδή ανήκει σε ειδική κατηγορία και συγχρόνως να παραμένει και η ένδειξη ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ , τελικά θα προσληφθεί ως ειδική κατηγορία ή με το 20%ως ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ , κανονικά θα πρέπει να κληθεί να επιλέξει η ίδια γιατί δεν είναι δυνατόν να προσληφθεί και με τις δύο ιδιότητες ή θα προσληφθεί ως ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ ή με πρόταξη λόγω ειδικής κατηγορίας και η ένδειξη ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ θα πρέπει να διαγραφεί από το σύστημα, το πληροφορικό σύστημα βέβαια μπορεί να δεχτεί παράλληλα και τις δυο ιδιότητες αν του δοθούν, όμως κάτι τέτοιο είναι έξω από κάθε λογική και δεν πρόκειται να το αποδεχτούμε.

4) γίνεται έλεγχος και διασταύρωση στοιχείων για να ελεγχθεί μήπως κάποιοι εργαζόμενοι σε ιδιωτικά σχολεία εργάζονται συγχρόνως παράτυπα και στην ΠΔΣ συγκεντρώνοντας μόρια; ; όταν υπογράφουμε σύμβαση για ΠΔΣ υπογράφουμε και μια Υπεύθυνη δήλωση ότι δεν εργαζόμαστε στην ιδιωτική εκπαίδευση , πως ελέγχεται η αλήθεια της δήλωσης αυτής ; γίνεται αντιπαραβολή με κάποια μητρώα εκπαιδευτικών εργαζομένων στην ιδιωτική εκπαίδευση ; ή το όλο θέμα επαφίεται στην έμφυτη προδιάθεση της ειλικρίνειας ;

4) Τι θα γίνει με τους Γυμναστές γιατί αποκλείστηκαν από τα Αθλητικά και από την πρώτη φάση του προγράμματος ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ πότε θα βγει συμπληρωματική προκήρυξη για κάλυψη των κενών θέσεων;

5) Πολλοί υποψήφιοι αναπληρωτές τρίτεκνοι θα προσλαμβάνονταν ούτως ή άλλως ως αναπληρωτές επειδή έχουν πολλά μόρια, τι θα γίνει με αυτούς ; θα προσμετρηθούν στο 20% ; αν γίνει κάτι τέτοιο τότε θα έχουμε τον τέλειο εμπαιγμό , για του λόγου το αληθές ρίξτε μια ματιά στον κατάλογο τρίτεκνων Θεολόγων και εύκολα θα καταλάβετε, επειδή είναι λίγοι, τι εννοούμε , ένα ποσοστό της τάξης του 30% περίπου ήταν και την προηγούμενη χρονιά αναπληρωτές και φέτος θα προσμετρηθούν στο 20%, οι υπόλοιποι πότε; ποτέ ;

Για το θέμα αυτό ζητάμε κάτι πολύ απλό, το σύστημα να λειτουργήσει σε δυο φάσεις στην πρώτη φάση να σαρώσει τους κανονικούς αναπληρωτές και στην δεύτερη τους τρίτεκνους, όσοι τρίτεκνοι απορροφηθούν στην πρώτη φάση μαζί με τους κανονικούς να μην συμμετάσχουν στην δεύτερη φάση επιλογής, δηλαδή να μην προσμετρηθούν στο 20%γιατί δεν έχουν ανάγκη του ευεργετήματος.

Όλα αυτά είναι απολύτως λογικά και πανεύκολο να εφαρμοστούν ,θα πρέπει λοιπόν να επιλέξετε αν θέλετε να μιλήσετε μαζί μας λογικά ή όχι , αν επιλέξετε το δεύτερο δρόμο ναι μεν είναι δικό σας θέμα αλλά όχι και δικό σας απόλυτο δικαίωμα στη Δημοκρατία πάντα υπάρχουν δι-έξοδοι.

Αντί λοιπόν για καθημερινές συνεντεύξεις εντυπωσιασμού κοιτάξτε τα απλά προβλήματα που υπονομεύουν τα δικαιώματα μας και τη δυνατότητα μας για επιβίωση γιατί στο τέλος να το ξέρετε και το ξέρετε καλά, εμείς θα διαμορφώσουμε το κλίμα, απλά διανύουμε φάση καλοκαιρινής ανακωχής , εσείς θα επιλέξετε την επόμενη φάση και τότε οι γενικολογίες και οι λοιπές αοριστίες δεν θα έχουν καμιά τύχη , ευτυχώς τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα είναι για μας ανοικτά.


ΕΠΕΙΔΗ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΡΟ

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απριλίου 24, 2010, 12:59:34 pm »
Κι εγώ εκτιμώ ότι το νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.

5
Η κατάργηση του «10» ως επαναστατική καινοτομία


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ
"

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απριλίου 16, 2010, 11:07:07 pm »
Μια σκέψη που με απασχόλησε αυτήν την εβδομάδα.
Αν τελικά, μετά από μια καταγραφή και έναν εξορθολόγισμο των εν ενεργεία εκπαιδευτικών, αποδειχτεί  ότι σε κάποιες κατηγορίες (γυμναστές, ξένες γλώσσες θεολόγοι,..) οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί που είναι διαθέσιμοι είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που χρειαζόμαστε και το κράτος δεν θα χρειαστεί περισσότερους για χ χρόνια, που θα απασχολήσει αυτούς που θα διοριστούν στο εγγύς μέλλον; Θα κάνει μετατάξεις στους δήμους ή σε άλλα υπουργεία, αφού παγώνουν οι προσλήψεις εκεί και επιπλέον δεν ανανεώνονται οι συμβάσεις... (βλέπε ΔΝΤ...)
Δυστυχώς πολλούς από εμάς δεν μας χρειάζονται και εμείς στην αγωνία μας για επιβίωση, προσπαθούμε να πείσουμε για το αντίθετο...

Πάντως, θα ήταν πιο έντιμη μια ξεκάθαρη θέση επ' αυτού από το Υπουργείο και να μην μας έχει συνεχώς σε αμφιβολία και αναμονή.

Μπορεί να σταματήσει να διορίζει πολλά άτομα  από αυτές τις ειδικότητες για λίγα χρόνια μέχρι να
απορροφήσει το υπάρχον δυναμικό σε οργανικές θέσεις και μετά να κάνει ένα προγραμματισμό!


Οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων αφορούν πλέον μόνο τις κλασικές ειδικότητες: Φιλόλογοι, Μαθηματικοί και Φυσικοί/ Χημικοί και αυτές σε νούμερα τις τελευταίας προκήρυξης του ΑΣΕΠ.

Όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι είναι «φρακαρισμένοι».


7
από το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Ο.Λ.Μ.Ε.
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_4_10_0415.php
Θεσμοθετείται ένα νέο σύστημα διορισμών αποκλειστικά στηριγμένο στον ΑΣΕΠ, δημιουργώντας μεγάλη αναστάτωση σε δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς, οι οποίοι για πολλά χρόνια μαζεύουν προϋπηρεσία, ώρα την ώρα, μόριο το μόριο, εργαζόμενοι σε όλη την Ελλάδα.

Τα σχόλιά μου .
1) ανατρίχιασε η ΟΛΜΕ
2) για αυτούς που τόσα χρόνια μάζευαν τα μόρια από την Π.Δ.Σ. και τα λοιπά παράθυρα της ευνοιοκρατίας και έτρωγαν τις θέσεις από εκείνους που προσπαθούσαν να διοριστούν αξιοκρατικά , θα μας μιλήσει ποτέ η Ο.Λ.Μ.Ε.  ?
3) και άλλοι ήθελαν να εργαστούν αλλά δεν είχαν μπάρμπα στην Κορώνη.
4) Θα καταλάβει ποτέ ότι εκπροσωπεί και όσους έχουμε διοριστεί αξιοκρατικά ?

 ;D
αγαπητέ knkn
οι ντεμέκ "αριστερούληδες" της ΟΛΜΕ είναι εκτός τόπου και χρόνου...


8
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Ιανουαρίου 21, 2010, 10:20:19 am »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΦΕΤΟΣ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

10

. από Κωνσταντίνος Ταμπάκος - — Δεκεμβρίου 4, 2009 @ 4:14 μμ

Συνάδελφοι,

η διαβούλευση πλησιάζει στο τέλος.

Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη απ’ όλους, που θα χρησιμοποιήσω και προσωπικά δεδομένα, πράγμα αντίθετο στα πιστεύω μου.

Απευθύνομαι κατ’ αρχήν στους συνομηλίκους μου (42 ετών) και σ’ όσους είναι κοντά εκεί. Αναφέρεστε πολλοί από εσάς στην επετηρίδα. Και τι κρίμα που την κατάργησαν αφού ήταν το πιο δίκαιο σύστημα και διάφορα άλλα τέτοια. Και ερωτώ συνάδελφοι.

Κάποιος που πήρε πτυχίο μαθηματικών το ‘92 ξέρετε με τι σειρά έμπενε στην επετηρίδα; Περίπου με 11000. Ξέρετε κατά μέσο όρο πόσοι διορίζονταν κάθε χρόνο τότε; Περίπου 200. Για κάντε λίγο τη διαίρεση σας παρακαλώ. 11000:200 = 55 χρόνια. !!! Ακριβώς τόσο θα κάναμε να διοριστούμε με την επετηρίδα. Θέλετε να αυξήσουμε το μέσο όρο επειδή τα 8 τελευταία χρόνια παίρνουν περισσότερους (κι ας μην χρειαζόμαστε όλοι); Να τους κάνουμε 400; Είναι 27,5 χρόνια. Να τους κάνουμε 500; Που δεν είναι. Είναι 22 χρόνια. Ας βάλλουμε 25 χρόνια αναμονή.
23 χρονών περίπου είμασταν όταν τελειώσαμε + 25 αναμονή = 48 χρονών στην πιο αισιόδοξη περίπτωση. Αυτό μας προτείνετε λοιπόν; Και μέχρι τα 48 τι θα κάναμε; Θα κλαίγαμε τη μοίρα μας; Όχι βέβαια. 25χρονα παιδιά είμασταν τότε (μετά το στρατό), έπρεπε να βάλλουμε το μυαλό μας σε λειτουργία και να βρούμε διεξόδους. Κανένας απ’ όσους προσπάθησαν σοβαρά δεν βγήκε ζημιωμένος.

Κάποιοι που γράφουν για τους απόφοιτους 1990-1997 μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί. Για να μας πει κάποιος απόφοιτος του ‘97 με τι σειρά μπήκε στην επετηρίδα και πόσα χρόνια ήταν το αναμενόμενο της παραμονής εκεί;

Για όσους απέκτησαν προϋπηρεσία απ’ το 98 και μετά και δεν έχουν διοριστεί ακόμα ας απαντήσουν στα εξής:

Πως είστε σίγουροι ότι κάθε χρόνο θα υπάρχουν τόσα κενά στην ειδικότητά σας και θα δουλεύετε σίγουρα ως αναπληρωτές; Πως μπορείτε και ποντάρετε σε κάτι τέτοιο; απορώ. Προσψπικά πιστεύω ότι από του χρόνου θα αλλάξουν τα πράγματα.

Αν δεν υπήρχε η ρύθμιση Στυλιανίδη (έπειτα από πίεση των αναπληρωτών γυμναστών που έλεγχαν την Π.Ε.Α.), που άρχισε να διορίζει με δύο επιπλέον πίνακες ΠΑΡΑΠΑΝΙΣΙΟΥΣ καθηγητές, τι θα κάνατε; Θα φωνάζατε ακόμα; Τους υπόλοιπους φορολογούμενους τους ρωτήσατε αν έχουν διάθεση να φορολογούνται για κάτι τέτοιο;

Οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί που τα πήραν όλα με τη ρύθμιση της Γιαννάκου ας απαντήσουν με το χέρι στην καρδιά στα εξής:
Πόσοι από εσάς πιστεύετε ότι θα γινόσαστε πολύτεκνοι χωρίς τη ρύθμιση; Αν το ποσοστό είναι μικρό, τότε είναι ολοφάνερη η συναλλαγή που κάνατε με το κράτος. Σου δίνω παιδιά δώσε μου διορισμό σε βάρος κάποιου άλλου.

Γιατί οι πολύτεκνοι που δεν είναι εκπαιδευτικοί να μην έχουν κι αυτοί σίγουρο διορισμό σε μια δουλειά της ειδικότητάς τους κοντά στο σπίτι τους χωρίς άλλες υποχρεώσεις;

Θα κάνατε τα επιπλέον παιδιά, που κάνατε για να διορισθείτε, αν η κοινωνική βοήθεια που είχατε ήταν ένα γενναίο μηνιαίο επίδομα για κάθε παιδί μέχρι τα 18 του και φυσικά και όλες τις ιατροφαρμακευτικές καλύψεις τόσο για εσάς όσο και για τα παιδιά σας; Αν η απάντησή σας είναι «ναι» τότε μπράβο σας τα αξίζετε γιατί τα θέλετε πραγματικά.

Συνάδελφοι,

όπως όλοι ξέρουμε το πρόβλημα είναι η υπερπροσφορά πτυχιούχων από όλες τις σχολές που δίνουν και διέξοδο στην εκπαίδευση (εκτός των παιδαγωγικών πλέον). Τα περί ικανότητας κάποιου που δούλεψε ως αναπληρωτής σε σχέση με κάποιον που δεν δούλεψε, μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί.

Πιστεύω ότι είμαστε όλοι στο ίδιο μετερίζι για να διεκδικήσουμε λιγότερους μαθητές ανά τμήμα, ολοήμερα γυμνάσια και λύκεια, καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτερες αμοιβές συνδεδεμένες με την παραγωγικότητα, καινούργια αναλυτικά προγράμματα σπουδών και άλλα πολλά.

Όσων αφορά όμως τις προσλήψεις ας είμαστε ρεαλιστές. Όσο οι θέσεις είναι λίγες και οι ενδιαφερόμενοι πολλαπλάσιοι πρέπει να υπάρχει σύστημα που δεν θα αποκλείεται κανείς εκ των προτέρων. Προτάσεις γι’ αυτό έχουν δημοσιευθεί αρκετές, ακόμα και για μεταβατική περίοδο.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχει επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Σε βελτιωμένο διαγωνισμό συμφωνώ, αλλά σε διαγωνισμό. Δε γίνεται διαφορετικά, τόσοι που είναι οι ενδιαφερόμενοι. Και εφόσον πριμοδοτούνται οι έχοντες προϋπηρεσία στο δημόσιο να πριμοδοτούνται με κάποιον τρόπο και οι έχοντες προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι.

Ευχαριστώ για την υπομονή που δείξατε.

Κωνσταντίνος Ταμπάκος
μαθηματικός
Τρίκαλα


http://www.opengov.gr/ypepth/?p=11&cp=221#comments

11
Παιδιά,το πρόβλημα ξεκινάει από πολύ μακριά,τί λέμε τώρα.....

Αν π.χ. υπήρχε πραγματική έρευνα στην Ελλάδα,δεν θα προσπαθούσαν όλοι να μπουν σε τάξη,ενώ πραγματικά δεν το θέλουν.

Ξέρετε πόσους νεοδιόριστους είδα φέτος να παρακαλάνε διάφορους για να πάνε σε γραφεία με τα μόρια του δυσπρόσιτου;

Αλήθεια είναι και τα δύο!




12
Εξασφάλισε το διορισμό της κόρης του πριν φύγει από το υπουργείο

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2009, 09:52

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=69255&cid=4



13
σχετικα με την Διαμαντοπουλου.....να σας θυμισω...οτι υποστηριζε καποια στιγμη να γινει η αγγλικη γλωσσα δευτερη επισημη γλωσσα του ελληνικου κρατους...


η δηλωση της εγινε ενα πρωι στον Παπαδακη απο οτι θυμαμαι. ημουν τοτε στο τριτο ετος στη σχολη (αρα πριν καμια 5ετια και βαλε...) και αμεσως μετα ειχα μαθημα Μπαμπινιωτη ο οποιος επι 3 ωρες μιλουσε για το συγκεκριμενο θεμα μεσα στο αμφιθετρο...σε εξαλλη κατασταση....
δεν ξερω αν θυμουνται αλλα παιδια το σκηνικο...αλλα ειμαι σιγουρη πως θα το θυμουνται εστω καποιοι

Κι όμως είναι γεγονός,
μάλιστα όταν η Διαμαντοπούλου είχε προτείνει τα σχετικά ήταν επίτροπος της Ελλάδας στην Ε.Ε. επί Σημίτη, και είχαν ξεσηκωθεί και οι πέτρες εναντίον της...

14
Υπηρεσιακές μεταβολές / Προτεραιότητες ΥΠΕΠΘ
« στις: Αυγούστου 14, 2009, 01:11:43 am »

Το 20% των διοριζόμενων είναι γυμναστές!!!!

Από τους 2.233 διοριζόμενους της

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 608
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.