*

Ψηφοφορία

Πώς κρίνετε την κατάργηση της βάσης του 10;

Καλώς καταργήθηκε.
13 (16.3%)
Κακώς καταργήθηκε.
66 (82.5%)
Δεν έχω άποψη επί του θέματος.
1 (1.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 80

Η ψηφοφορία έληξε: Απριλίου 19, 2010, 10:50:40 am

Αποστολέας Θέμα: Καταργήθηκε η βάση του 10!  (Αναγνώστηκε 12836 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 17, 2010, 11:21:10 am »
maklin αναφέρθηκες σε σύστημα ελεύθερης εισαγωγής στις σχολές της τριτοβάθμιας. Αυτό εφαρμόζεται ή, τουλάχιστον, εφαρμόστηκε κάποτε σε ορισμένες χώρες (π.χ. Ιταλία από ότι θυμάμαι) με κάποιους περιορισμούς, όπως να περάσει όλα τα μαθήματα στο 1ο έτος ή εξάμηνο κλπ, ή με κάποιες ενδιάμεσες εξετάσεις (όποιος γνωρίζει λεπτομέρειες, ας με διορθώσει). Σκέψου, όμως σχολές θετικών επιστημών και πολυτεχνείων, καθώς και ΤΕΙ, όπου υπάρχουν εργαστήρια με συγκεκρίμενη πολλαπλότητα ασκήσεων που δεν μπορεί να αυξηθεί, θα υπήρχε τεράστιο πρόβλημα αν δεν υπήρχε ανώτατο όριο φοιτητών ανά έτος. Για παράδειγμα, στο τμήμα Φυσικής Αθήνας, εισάγονταν αρχικά ~ 200 φοιτητές το χρόνο (+μετεγγραφές, από Κύπρο, οπότε ~250). Μια χρονιά έφτασαν στους 400 (με τη λαϊκίστικη πολιτική των υπουργών της εποχής εκείνης), με αποτέλεσμα να "μπλοκάρουν" τα εργαστήρια και να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ακόμα και στα αμφιθέατρα (όσο μεγάλα και να είναι, έχουν όριο χωρητικότητας).
Καλώς ή κακώς, πρέπει να υπάρχει κάποιο σύστημα εισαγωγής και υπάρχουν πολλές προτάσεις επ' αυτού, αλλά η ελεύθερη εισαγωγή μόνο πρόβλημα θα δημιουργούσε.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:10:11 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #29 στις: Απριλίου 17, 2010, 11:52:49 am »
maklin αναφέρθηκες σε σύστημα ελεύθερης εισαγωγής στις σχολές της τριτοβάθμιας. Αυτό εφαρμόζεται ή, τουλάχιστον, εφαρμόστηκε κάποτε σε ορισμένες χώρες (π.χ. Ιταλία από ότι θυμάμαι) με κάποιους περιορισμούς, όπως να περάσει όλα τα μαθήματα στο 1ο έτος ή εξάμηνο κλπ, ή με κάποιες ενδιάμεσες εξετάσεις (όποιος γνωρίζει λεπτομέρειες, ας με διορθώσει). Σκέψου, όμως σχολές θετικών επιστημών και πολυτεχνείων, καθώς και ΤΕΙ, όπου υπάρχουν εργαστήρια με συγκεκρίμενη πολλαπλότητα ασκήσεων που δεν μπορεί να αυξηθεί, θα υπήρχε τεράστιο πρόβλημα αν δεν υπήρχε ανώτατο όριο φοιτητών ανά έτος. Για παράδειγμα, στο τμήμα Φυσικής Αθήνας, εισάγονταν αρχικά ~ 200 φοιτητές το χρόνο (+μετεγγραφές, από Κύπρο, οπότε ~250). Μια χρονιά έφτασαν στους 400 (με τη λαϊκίστικη πολιτική των υπουργών της εποχής εκείνης), με αποτέλεσμα να "μπλοκάρουν" τα εργαστήρια και να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ακόμα και στα αμφιθέατρα (όσο μεγάλα και να είναι, έχουν όριο χωρητικότητας).
Καλώς ή κακώς, πρέπει να υπάρχει κάποιο σύστημα εισαγωγής και υπάρχουν πολλές προτάσεις επ' αυτού, αλλά η ελεύθερη εισαγωγή μόνο πρόβλημα θα δημιουργούσε.
Αν κάποιος μπορεί  να επιλέξει το φυσικό τμήμα και δεν "πέσει" σ' αυτό με τις επιδόσεις του στις πανελλαδικές,  είναι πολύ πιθανό να μην το επιλέξει...

Και εγώ πιστεύω πως πρέπει να καταργηθούν οι πανελλαδικές, να μην μπορεί ο κάθε άσχετος μαθητής να πάρει απολυτήριο Λυκείου και οι σχολές μεγάλης ζήττησης (Ιατρική, Νομική, μερικά τμήματα του πολυτεχνείου) να κρίνουν αυτές (και με εξετάσεις, αν κρίνουν σκόπιμο) ποιούς φοιτητές θέλουν.
Κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας. Και οι εκπαιδευτικοί της μέσης εκπαίδευσης, που πρέπει να σταματήσουν με την "χαριστική" βαθμολογία, άλλά και οι πανεπιστημιακοί που μπορούν καλύτερα από κάθε άλλον να κρίνουν για τις δεξιότητες που πρέπει να έχει κάποιος φοιτητής του τμήματός τους.


Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #30 στις: Απριλίου 17, 2010, 12:02:25 pm »
maklin αναφέρθηκες σε σύστημα ελεύθερης εισαγωγής στις σχολές της τριτοβάθμιας. Αυτό εφαρμόζεται ή, τουλάχιστον, εφαρμόστηκε κάποτε σε ορισμένες χώρες (π.χ. Ιταλία από ότι θυμάμαι) με κάποιους περιορισμούς, όπως να περάσει όλα τα μαθήματα στο 1ο έτος ή εξάμηνο κλπ, ή με κάποιες ενδιάμεσες εξετάσεις (όποιος γνωρίζει λεπτομέρειες, ας με διορθώσει). Σκέψου, όμως σχολές θετικών επιστημών και πολυτεχνείων, καθώς και ΤΕΙ, όπου υπάρχουν εργαστήρια με συγκεκρίμενη πολλαπλότητα ασκήσεων που δεν μπορεί να αυξηθεί, θα υπήρχε τεράστιο πρόβλημα αν δεν υπήρχε ανώτατο όριο φοιτητών ανά έτος. Για παράδειγμα, στο τμήμα Φυσικής Αθήνας, εισάγονταν αρχικά ~ 200 φοιτητές το χρόνο (+μετεγγραφές, από Κύπρο, οπότε ~250). Μια χρονιά έφτασαν στους 400 (με τη λαϊκίστικη πολιτική των υπουργών της εποχής εκείνης), με αποτέλεσμα να "μπλοκάρουν" τα εργαστήρια και να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ακόμα και στα αμφιθέατρα (όσο μεγάλα και να είναι, έχουν όριο χωρητικότητας).
Καλώς ή κακώς, πρέπει να υπάρχει κάποιο σύστημα εισαγωγής και υπάρχουν πολλές προτάσεις επ' αυτού, αλλά η ελεύθερη εισαγωγή μόνο πρόβλημα θα δημιουργούσε.
Αν κάποιος μπορεί  να επιλέξει το φυσικό τμήμα και δεν "πέσει" σ' αυτό με τις επιδόσεις του στις πανελλαδικές,  είναι πολύ πιθανό να μην το επιλέξει...

Και εγώ πιστεύω πως πρέπει να καταργηθούν οι πανελλαδικές, να μην μπορεί ο κάθε άσχετος μαθητής να πάρει απολυτήριο Λυκείου και οι σχολές μεγάλης ζήττησης (Ιατρική, Νομική, μερικά τμήματα του πολυτεχνείου) να κρίνουν αυτές (και με εξετάσεις, αν κρίνουν σκόπιμο) ποιούς φοιτητές θέλουν.
Κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας. Και οι εκπαιδευτικοί της μέσης εκπαίδευσης, που πρέπει να σταματήσουν με την "χαριστική" βαθμολογία, άλλά και οι πανεπιστημιακοί που μπορούν καλύτερα από κάθε άλλον να κρίνουν για τις δεξιότητες που πρέπει να έχει κάποιος φοιτητής του τμήματός τους.


Μία από τις προτάσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια είναι αυτή ακριβώς. Η εισαγωγή να γίνεται με ευθύνη των σχολών/τμημάτων των ΑΕΙ/ΤΕΙ, τα οποία θα έχουν κάποιες εσωτερικές εισαγωγικές εξετάσεις σε μαθήματα που αυτά θα κρίνουν ότι απαιτούνται, μαζί με τυχόν άλλα κριτήρια (π.χ. βαθμό απολυτηρίου κλπ) και κάτι εξίσου σημαντικό ότι οι σχολές να κρίνουν και πόσους χρειάζονται κάθε χρόνο. Εϊναι πολύπλοκο ζήτημα βέβαια, αλλά αν προσπαθούσαν να πάνε προς τα εκεί αντί να επιμένουν σε παραλλαγές πανελληνίων, με τον κάθε υπουργό να κάνει τις δικές του μικροαλλαγές για να πει ότι έκανε "μεταρύθμιση", θα είχε λυθεί το ζήτημα χρόνια τώρα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #31 στις: Απριλίου 17, 2010, 12:26:52 pm »

Μία από τις προτάσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια είναι αυτή ακριβώς. Η εισαγωγή να γίνεται με ευθύνη των σχολών/τμημάτων των ΑΕΙ/ΤΕΙ, τα οποία θα έχουν κάποιες εσωτερικές εισαγωγικές εξετάσεις σε μαθήματα που αυτά θα κρίνουν ότι απαιτούνται, μαζί με τυχόν άλλα κριτήρια (π.χ. βαθμό απολυτηρίου κλπ) και κάτι εξίσου σημαντικό ότι οι σχολές να κρίνουν και πόσους χρειάζονται κάθε χρόνο. Εϊναι πολύπλοκο ζήτημα βέβαια, αλλά αν προσπαθούσαν να πάνε προς τα εκεί αντί να επιμένουν σε παραλλαγές πανελληνίων, με τον κάθε υπουργό να κάνει τις δικές του μικροαλλαγές για να πει ότι έκανε "μεταρύθμιση", θα είχε λυθεί το ζήτημα χρόνια τώρα.

Έτσι!
Ένα προσωπικό βίωμα. Πριν από πολλά χρόνια βρέθηκα στην Γερμανία και αποφάσισα να μάθω την γλώσσα. Έμαθα πως μπορούσα ανέξοδα να το κάνω αυτό στο πανεπιστήμιο... Πήρα για διερμηνέα έναν θείο μου και πήγα στην γραμματεία του πανεπιστημίου. Μου είπαν πως για να διδαχτώ την γλώσσα έπρεπε να δηλώσω μια σχολή προτίμησης... Επίσης έπρεπε ο μέσος όρος των επιδόσεων μου στις πανελλαδικές να είναι μεγαλύτερος του 14.

Μπορούσα να επιλέξω όποια σχολή ήθελα εκτός της Ιατρικής και της Αρχιτεκτονικής, όπου ίσχυαν διαφορετικά κριτήρια εισαγωγής!

Αρχικά έμεινα αμήχανος. Τους είπα ότι θα ήθελα να γραφτώ ίσως στο μαθηματικό τμήμα... Ο συγγενής μου μου είπε πως θα ήταν ίσως καλύτερα να επιλέξω μια πολυτεχνική σχολή. Διαφώνησα... Κάπου τα "βρήκαμε" μετά από 5 λεπτά "επαγγελματικού προσανατολισμού" να γραφτώ στο φυσικό τμήμα...

Στη πορεία, αφού έμαθα την γλώσσα, αποφάσιασα όντως να σπουδάσω, άλλαξα τμήμα και πήγα στο μαθηματικό. Αργότερα άλλαξα και επέστρεψα στο φυσικό τμήμα...

Ολα αυτά στη χώρα, όπου όλες οι πόρτες ήταν ανοιχτές...

Η Ελλάδα λέω τελευταία, πως είναι η χώρα με τις κλειστές πόρτες...


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:10:11 »

Αποσυνδεδεμένος maklin

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #32 στις: Απριλίου 17, 2010, 01:21:30 pm »
 
maklin αναφέρθηκες σε σύστημα ελεύθερης εισαγωγής στις σχολές της τριτοβάθμιας. Αυτό εφαρμόζεται ή, τουλάχιστον, εφαρμόστηκε κάποτε σε ορισμένες χώρες (π.χ. Ιταλία από ότι θυμάμαι) με κάποιους περιορισμούς, όπως να περάσει όλα τα μαθήματα στο 1ο έτος ή εξάμηνο κλπ, ή με κάποιες ενδιάμεσες εξετάσεις (όποιος γνωρίζει λεπτομέρειες, ας με διορθώσει).

Landau νομίζω ότι προϋπόθεση είναι (ή ήταν) να περάσεις κάποιο ποσοστό μαθημάτων ανά έτος. Θεωρώ λοιπόν, ότι ο φοιτητής αν όντως ενδιαφέρεται για τη σχολή του θα διαβάσει και θα γράψει. Αν τώρα έβλεπε ότι η σχολή έχει απαιτήσεις πάνω από τις δυνατότητές του θα μπορούσε να σταματήσει. Νομίζω κάπως έτσι είναι και στην Αγγλία απλά ζητούν να δουν τις επιδόσεις σου στο σχολείο (ελέγχοι, απολυτήριο).


σχολές θετικών επιστημών και πολυτεχνείων, καθώς και ΤΕΙ, όπου υπάρχουν εργαστήρια με συγκεκρίμενη πολλαπλότητα ασκήσεων που δεν μπορεί να αυξηθεί, θα υπήρχε τεράστιο πρόβλημα αν δεν υπήρχε ανώτατο όριο φοιτητών ανά έτος. Για παράδειγμα, στο τμήμα Φυσικής Αθήνας, εισάγονταν αρχικά ~ 200 φοιτητές το χρόνο (+μετεγγραφές, από Κύπρο, οπότε ~250). Μια χρονιά έφτασαν στους 400 (με τη λαϊκίστικη πολιτική των υπουργών της εποχής εκείνης), με αποτέλεσμα να "μπλοκάρουν" τα εργαστήρια και να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ακόμα και στα αμφιθέατρα (όσο μεγάλα και να είναι, έχουν όριο χωρητικότητας).

Λοιπόν, έχω φίλο που σπουδάζει φυσικό Αθήνας και τη θεωρεί χάλια σχολή από άποψη οργάνωσης (μην παρεξηθείτε και θεωρήσετε λόγω μαθημάτων). Το ένα μάθημα πέφτει πάνω στο άλλο, στις εξεταστικές σε μια μέρα βάζουν 4 μαθήματα και την επόμενη 1, επειδή είχε περάσει αρχικά Κρήτη πήρε μετεγγραφή από το πρώτο έτος, ακόμη και τώρα που είναι 5ο έτος δεν τον βάζουν στις λίστες για να πάρει βιβλία, γενικά έχει οδυνοπαθήσει. Επίσης κάνουν πολλές καταλήψεις και πάντα είναι οι πρώτοι που θα κάνουν (φυσικά εδώ δε φταίει η οργάνωση του τμήματος, αλλά πέφτουν πολλά μαζεμένα). Για το Ηράκλειο της Κρήτης που είχε αρχικά περάσει έχει να πει καλά λόγια (σε διάφορους τομείς) και μετάνιωσε που πήρε μετεγγραφή. Τι θέλω να πω με όλα αυτά για να σου απαντήσω σχετικά με τη συμφόρηση που τυχόν θα προκληθεί. Ότι ο καθένας θα επιλέξει τη σχολή που του αρέσει και θα ψάξει πιστεύω λίγο καλύτερα για να βρει σε ποιο τμήμα της σχολής θα πάει (λογικά σε αυτό με τα περισσότερα θετικά-επίπεδο, οργάνωση, περιβάλλον, απόσταση από σπίτι του....). Αν κάποιο τμήμα σχολής υπερτερεί έναντι των άλλων, τότε και τα άλλα τμήματα θα μπορούσαν να βελτιωθούν για να έχουν τη συμμετοχή των φοιτητών. Η γνώμη μου για το παράδειγμα που έφερες έιναι ότι δε θα πήγαιναν 400 στο τμήμα της Αθήνας αλλά θα διασκορπίζονταν. Ίσως τα μόρια που έβγαλαν να τους ''ανάγκασαν'', όχι και τους 400. Εξάλλου οι Κύπριοι θα πήγαιναν Κύπρο το πιθανότερο. Κι αν η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι μεγάλα αστικά κέντρα και έχουν πολύ κόσμο τότε το μέγεθος των τμημάτων των σχολών να είναι ανάλογο.

Καλώς ή κακώς, πρέπει να υπάρχει κάποιο σύστημα εισαγωγής και υπάρχουν πολλές προτάσεις επ' αυτού, αλλά η ελεύθερη εισαγωγή μόνο πρόβλημα θα δημιουργούσε.

Πιστεύω ότι είναι πολύ θετικό και όμορφο να επιλέγει ο καθένας τη σχολή που του αρέσει και όχι να πηγαίνει ανάλογα με τα μόρια που θα βγάλει. Στην τελική δε χρειάζεται να γράψει κάποιος πάνω από 16 αρχαία και ιστορία κατεύθυνσης, ή μαθηματικά και φυσική κατεύθυνσης για να περάσει σε ένα τμήμα Ψυχολογίας (κι όλα αυτά από μία εξέταση και μόνο). Αν αυτός τελικά περάσει με τα μόρια που θα βγάλει φιλόλογος ή μαθηματικός για παράδειγμα, δε θα είναι τόσο καλός γιατί θέλει να γίνει ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ και ΟΧΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ή ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω...

Εγώ την άποψη μου έγραψα, προφανώς και θα φέρει προβλήματα ένα τέτοιο ανοιχτό σύστημα επιλογής, αλλά όχι μόνο προβλήματα. Θεωρείς ότι τώρα τα έχουμε λύσει τα προβλήματά μας; Ή ότι δεν έχουμε πολλά προβλήματα; Δε σου κάνω λεκτική επίθεση, μην το δεις έτσι  :) 
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος maklin

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #33 στις: Απριλίου 17, 2010, 01:23:35 pm »

Ολα αυτά στη χώρα, όπου όλες οι πόρτες ήταν ανοιχτές...

Η Ελλάδα λέω τελευταία, πως είναι η χώρα με τις κλειστές πόρτες...


Συμφωνώ απόλυτα
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #34 στις: Απριλίου 17, 2010, 01:24:10 pm »
Κατά τη γνώμη μου ελεύθερη εισαγωγή στα Πανεπιστήμια ισοδυναμεί με ιδιωτικοποίηση των ανωτάτων σχολών και διαφωνώ κάθετα.Δε μπορούν να εισάγονται χωρίς κάποιες δοκιμασίες ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι αξιολογούνται από Πανεπιστήμια!Σε καμία περίπτωση όμως δε θα συμφωνήσω με ένα μέτρο που θα οδηγήσει σε ιδιωτικά Πανεπιστήμια κάτι με το οποίο φλερτάρουν όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων!
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #35 στις: Απριλίου 17, 2010, 02:24:36 pm »
http://taxalia.blogspot.com/2010/04/taxalia_14.html

Η βάση του δέκα στην παιδεία και η γνώμη-λύση του TaXalia στο πρόβλημα.
Κυρία Διαμαντοπούλου.
Θέλετε να καταργήσετε την βάση του δέκα; (10)
(το τάξατε προεκλογικά;)
ΟΚ! (ας περάσουν και με μηδέν! αρκεί να... έχουν απολυτήριο λυκείου!)

Όμως, τότε προστατέψτε την υφιστάμενη ποιότητα-κύρος των σχολών και φυσικά των ήδη πτυχιούχων τους.

Πολύ απλά σε αυτούς που περνάνε με βαθμό μικρότερο του δέκα (10) βάλτε τους ένα εξάμηνο προ-παρασκευαστικά μαθήματα.
(ανάλογα από ποιο πεδίο έρχεται κάποιος και ανάλογα με την επιστήμη που πραγματεύεται η σχολή).

Δεν περνάει κάποιος τα προ-παρασκευαστικά μαθήματα; Δεν προχωράει στα επόμενα εξάμηνα. Τόσο απλά!

Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/04/taxalia_14.html#ixzz0lM73ybTu


Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #36 στις: Απριλίου 18, 2010, 03:34:39 pm »
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις που κάνουν λόγο για την ελεύθερη επιλογή των μαθητών, αλλά και τις εξετάσεις εισαγωγής από τις ίδιες τις σχολές. Επειδή, όμως, ως λαός έχουμε το... ανικανοποίητο, μη σας φανεί περίεργο αν μετά ΚΑΙ ΠΑΛΙ γκρινιάζουν για τη δυσκολία των εξετάσεων και παρακαλάνε να ξαναγυρίσουν στο σύστημα των Πανελλαδικών! ::)

Αποσυνδεδεμένος xb

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #37 στις: Απριλίου 18, 2010, 04:59:23 pm »
Η κατάργηση του «10» ως επαναστατική καινοτομία


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ
"

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #38 στις: Απριλίου 18, 2010, 09:59:42 pm »
Να προσθέσω ότι ο Απόστολος Δοξιάδης είναι και μαθηματικός. Δεν είναι τυχαίο ότι οι όποιες θετικές απόψεις προέρχονται συνήθως από ανθρώπους των θετικών επιστημών (όχι απόλυτα βέβαια).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #39 στις: Απριλίου 19, 2010, 12:30:31 am »

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καταργήθηκε η βάση του 10!
« Απάντηση #41 στις: Απριλίου 22, 2010, 09:33:23 pm »
απο τους μαθητες που έχω (ιδιαιτερα), οι δυο θα πανε στο εξωτερικο, και ας ειναι μαθητες του 20!
Και ο λόγος ειναι πολύ απλός: Γιατι απλά δεν θέλουν να τραβήξουν το λούκι του Ελληνικού Πανεπιστημίου. Όπως: Δεν ειναι σίγουρο αν μπορέσουν να τελειώσουν στη ώρα τους τον Παν., δεν είναι σίγουροι αν! θα τελειώσουν ποτέ. Και αυτά μόνο για αρχή. Και ας ειναι οι καλύτεροι μαθητές.
Και εγώ μαζί τους. Τους ετοιμάζουμε για το εξωτερικό απο τώρα. Για να μην ζήσουν τον κανιβαλισμό αυτής της χώρας με τις Πανελλήνιες, συγνώμη, Πανελλαδικές.

Μέτρο έχουμε, μυαλό να μετρήσουμε δεν έχουμε. Ετσι απλά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182715
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 646
Σύνολο: 658

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.