Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Proteas

Σελίδες: 123 ... 8
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 17, 2010, 11:14:33 πμ »



Έχεις δίκιο όλοι ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα. Αλλά δεν μου απαντά κανείς στην ερώτηση μου;; Γιατί κανένας συνάδερφος δάσκαλος δεν αντιδρούσε στο ωράριο του ολοήμερου; Θα μου πείτε ήταν αναγκαίο κακό...για να διευκολυνθούν οι γονείς κλπ. Αλλά να μην έχω ακούσει κανέναν να λέει οτι κουράζονται τα παιδια!!! Μου κάνει εντύπωση! Αντιθέτως άκουγα (και έβλεπα) οτι ήταν μέσα στην ενέργεια μέχρι το μεσημέρι και λέγαμε εμείς οτι απορούσαμε το πως αντέχουν. Και ξαφνικά τώρα που αλλάζει το ωράριο για όλους αρχίσαμε να θεωρούμε οτι είναι κακό για τα παιδιά. Χωρίς καν να έχει δοκιμαστεί για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα. Συγνώμη αλλά μου φαίνεται ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ και όχι τυχαίο!


Συγγνώμη , αλλα αυτο λεγαν όλοι! Οτι το ωραριο ηταν εξαντλητικο για τα παιδια , αλλα ευτυχώς δεν ηταν υποχρεωτικο!!!Επιπλεον,ολοι ξερουμε οτι το ολοημερο ειχε πιο χαλαρους ρυθμους και συμφωνούσαν κι οι συμβουλοι σ'αυτό!
Οσοι εχουν δουλεψει 7ωρο ξερουν ποοοοοοση ορεξη εχουν οι μαθητες για μαθημα! Ειναι λογικό να πεφτει η αποδοση τους και το ενδιαφερον τους , δε φταινε αυτοι!

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 17, 2010, 11:08:16 πμ »
gpapage , τα στοιχεια ειναι απο τον ΟΟΣΑ , όπως αναφερει το αρθρο. Πολλα στοιχεια μπορεις να βρεις και στο eurydice.org.

3


Proteas σέβομαι απόλυτα την άποψή σου όπως και τη δουλειά των δασκάλων. Ειδικά στο σχολείο το οποίο εργάζομαι είναι όλοι άξιοι συγχαρητηρίων! Παρόλα αυτά να μου επιτρέψεις να κρατήσω την ίδια άποψη οτι η διδασκαλία εξειδικευμένων εκπαιδευτικών σε κάποια αντικείμενα παρέχει υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης.


Και γω σεβομαι οσους ξερουν να συζητάνε,όπως εσύ! Απλά θελω να πω ότι γενικά οι γνώσεις στο Δημοτικό δε θεωρούνται εξειδικευμένες... Ούτε εγω διδάσκω εξειδικευμένα μαθηματικά ούτε εξειδικευμένη Γλώσσα , ειδικά στις πρώτες τάξεις! Ας μη γελιομαστε δεν ξερουμε εμεις κατι που δεν το ξερουν και πολλοί αλλοι!!! Εκει που πρεπει να ειμαστε "εξειδικευμένοι" ειναι στο πώς θα τα διδάξουμε! Και μιλάω για τον καθε εκπ/κο στο αντικειμενο του! Οποτε ενα πτυχιο απο μονο του δεν μπορει να εγγυηθεί υψηλοτερο επιπεδο εκπ/σης! Επισης , καλο ειναι να σκεφτόμαστε και τις φυσιολογικές πνευματικές αντοχές των μικρών μαθητών , γιατι οταν ο μαθητής νιωθει κουρασμενος δεν μπορει να συγκεντρωθει & να με προσεξει ακομα κι αν εχω 5 διδακτορικά στα παιδαγωγικά!!!

4


Εννοεις δηλαδη οτι αν βαλω την θεια μου(η οποια πιστευει οτι ο πυργος ειναι περιττο εξαρτημα που πιανει μονο χωρο και οτι ο υπολογιστης θα μπορουσε να λειτουργησει χωρις αυτο) να διδαξει πληροφορικη..... η επιτυχια του μαθηματος θα εξαρτηθει απο την σωστη προετοιμασια της????Η μηπως εννοεις οτι ενας δασκαλος με σωστη προετοιμασια μπορει να διδαξει μουσικη???Μηπως αυτη η ""σωστη προετοιμασια"" ονομαζεται πτυχιο??




εννοώ βέβαια το αυτονόητο!!! οτι δηλαδη κανενα πτυχιο δε σε κάνει από μόνο του καλο εκπ/κο αν δεν προσπαθησεις ο ιδιος!!! και μιλάω για τον καθενα στο αντικειμενο του! δεν ειπα ο ενας να κανει το αντικειμενο του αλλου!!! πού το καταλαβες αυτό;;;;; μπορεις να μου εξηγησεις;;;;;;  ???

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 17, 2010, 10:13:49 πμ »
Της ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ
Περισσότερες ώρες από κάθε άλλο μαθητή στις χώρες του ΟΟΣΑ θα κάνουν μάθημα τα ελληνόπουλα από τον Σεπτέμβριο, αφού το πρόγραμμα διδασκαλίας αυξάνεται κατά 40%, στα 800 ολοήμερα σχολεία που θα λειτουργήσουν σε πρώτη φάση πιλοτικά.
Πρόκειται για τις υποχρεωτικές ώρες διδασκαλίας των μαθητών της α' και της β' τάξης του δημοτικού, δηλαδή παιδιών 6 έως 8 ετών, που θα κάνουν μάθημα 7 ώρες την ημέρα.
Οπως επισημαίνει ο καθηγητής και ερευνητής Στρ. Στρατηγάκης, «μέχρι τώρα τα παιδιά αυτής της ηλικίας έκαναν μάθημα 5 ώρες κάθε μέρα και τα περισσότερα δυσκολεύονταν ακόμη και να κάθονται τόσες ώρες στο θρανίο. Το πρόγραμμα αλλάζει τώρα και στις υπόλοιπες τάξεις του δημοτικού, έτσι ώστε να γίνει το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας 35 ώρες την εβδομάδα σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
Μετά τις 7 ώρες διδασκαλίας και το τέλος του υποχρεωτικού ωραρίου, τα παιδιά που επιθυμούν να συνεχίσουν το ολοήμερο πρόγραμμα τρώνε το φαγητό που έφεραν από το σπίτι τους, φυσικά πάνω στο ίδιο θρανίο, αφού στα περισσότερα σχολεία δεν υπάρχουν τραπεζαρίες και τραπεζοκόμοι για να συνεχίσουν αμέσως μετά, με 2 ώρες προγράμματος που μπορεί να περιέχει οποιοδήποτε αντικείμενο διδασκαλίας ή προετοιμασία της επόμενης ημέρας.
Ετσι, επιστρέφει μετά τις 4.30 στο σπίτι το παιδί, κατάκοπο και τσακισμένο μετά το εξαντλητικό του πρόγραμμα, χωρίς διάθεση ή περιθώριο εξωσχολικής δραστηριότητας, ενώ είναι αμφίβολο αν το δίωρο επαρκεί για την προετοιμασία των μαθημάτων της επόμενης ημέρας».
Το υπουργείο Παιδείας όμως στοχεύει να «αφήνει ο μαθητής την τσάντα στο σχολείο» και οι ώρες στο σπίτι να είναι παιχνιδιού και ξενοιασιάς. Αυτό είναι το στοίχημα της Α. Διαμαντοπούλου, το οποίο όμως οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ανέφικτο, υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες των σχολείων στην Ελλάδα.
Σύμφωνα, πάντως, με στοιχεία του ΟΟΣΑ, τα παιδιά ηλικίας από 7 έως 8 ετών στην Ελλάδα θα έχουν 1.274 ώρες το χρόνο υποχρεωτικής διδασκαλίας, από 828 που είχαν μέχρι τώρα. Στην Αυστραλία κάνουν μάθημα 954 ώρες και ακολουθεί η Ολλανδία με 940. Στη Φιλανδία, της οποίας το εκπαιδευτικό σύστημα και οι επιλογές είναι πρότυπο και για την Ελλάδα, οι υποχρεωτικές ώρες διδασκαλίας στη συγκεκριμένη ηλικία δεν ξεπερνούν τις 608 το χρόνο.
Ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ είναι 769 ώρες το χρόνο, ενώ στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης είναι λίγο περισσότερες και φθάνουν τις 781 το χρόνο. Δηλαδή τα ελληνόπουλα θα κάνουν 33,54% περισσότερες ώρες μάθημα από τα παιδιά στην Αυστραλία και 60% περισσότερες ώρες από τον μέσον όρο των χωρών της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

6

 Ίσα ίσα δίνουν στα παιδιά την δυνατότητα να μάθουν να συναναστρέφονται με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς στα αντικείμενά τους και να απολαμβάνουν υψηλότερου επιπέδου εκπαίδευσης.


Αυτό ειναι καθαρά θεμα εκπ/κού και οχι εξειδικευσης!!! Στο Λυκειο και στο Γυμνάσιο έχουν όλοι μια εξειδίκευση. Αυτό όμως δεν κάνει το μάθημα όλων υψηλότερου επιπέδου! Υπάρχουν τεράστιες διαφορές απο καθηγητή σε καθηγητή! Αν κάποιος ασχολειται,ενδιαφέρεται και προετοιμάζεται  για το μαθημα του θα προσφέρει υψηλότερο επιπεδο ανεξαρτητα από την ειδικότητα που έχει! αν δεν ενδιαφέρεται και δεν προετοιμάζεται θα προσφέρει χαμηλότερου επιπέδου. Αυτό ισχύει βέβαια για ολους τους εκπ/κους απο το νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο!

7
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις ειδικότητες!!! Μια χαρα τα πάμε μαζί τους και προσπαθούμε και να δεθούμε ως ομάδα! Το θέμα ειναι το εξαντλητικό ωράριο ,ειδικά για τους μικρότερους μαθητές! Δεν μπορεί ενα πρόγραμμα να "φουσκώνει" εις βάρος των μαθητών. Το να χρησιμοποιουνται παιχνιδια για να μάθουν κάτι οι μαθητές είναι πολύ καλό! Είναι ,όμως,μεγάλη κοροϊδία να γινονται μαθηματα χωρις οργανωμενα εργαστηρια... Αυτό φανερωνει τεράστια προχειρότητα και δουλειές του ποδαριού από την πλευρά του Υπουργείου!!!!!!

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 16, 2010, 01:03:13 μμ »
Σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. Αττικής για τα 800 ολοήμερα σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος, 21/10

16/10/2010 - 08:50

 

Α΄ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

E-mail: asillogosathinon@gmail.com, Ζωγράφου

 

 Αρ. Πρ. : 21

Αθήνα 13/10/2010

 

Προς :

Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λεκανοπεδίου Αττικής

 

 

 

Θέμα :Σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. Αττικής για τα 800 ολοήμερα σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος (Πέμπτη 21 Οκτώβρη, 7 μ.μ., στα γραφεία της Δ.Ο.Ε.)

Συναδέλφισες, συνάδελφοι

Η μέχρι τώρα εμπειρία από τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων «ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος» δυστυχώς επιβεβαώνει τους χειρότερους φόβους μας :

-            Στα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος η τσάντα δεν μένει στο σχολείο – αντίθετα, επιστρέφει ακόμα πιο βαριά στο σπίτι. Η ανάγκη για κατ’ οίκον εργασία παραμένει (αφού οι διδακτικοί στόχοι και τα βιβλία δεν αλλάζουν), μόνο που αυτή αρχίζει πολύ πιο αργά και επιτελείται από πολύ πιο κουρασμένα παιδιά. Ιδιαίτερα οι γονείς των μικρών τάξεων, διαμαρτύρονται για την ανώφελη ταλαιπωρία των παιδιών τους που γυρνούν στο σπίτι κατάκοπα χωρίς δυνάμεις για να προετοιμαστούν για την επόμενη ημέρα.

-            Τα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος υιοθετούν εξοντωτικούς ρυθμούς για τη μάθηση. Η έβδομη ώρα – ιδιαίτερα σε καθημερινή βάση σε όλες τις τάξεις – αποδεικνύεται παιδαγωγικά ανώφελη και υπονομεύει και τις υπόλοιπες.  Επιπλέον, οι μεγάλες αδυναμίες στην υλικοτεχνική υποδομή μετατρέπουν την επέκταση του υποχρεωτικού ωραρίου σε ανυπέρβλητη δοκιμασία για τα περισσότερα παιδιά.

-            Η διαμόρφωση του προγράμματος στη βάση 11 ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων για τις δύο πρώτες τάξεις, 13 για τις δύο μεσαίες και 15 για τις δύο τελευταίες δεν βοηθά τα παιδιά να ελέγξουν και να συνειδητοποιήσουν τη γνώση που τους προσφέρεται.  Η διδασκαλία των αγγλικών από την πρώτη τάξη, χωρίς διδακτικό υλικό, χωρίς σχέδιο και στόχους, πριν ακόμη τα παιδιά συνειδητοποιήσουν  τα Ελληνικά και τους μηχανισμούς της γραφής, δημιουργεί προβλήματα ακόμη και στη διδασκαλία της Ελληνικής. Η ξεχωριστή διδασκαλία του μαθήματος των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν  βοηθά στην κατάκτηση από τους μαθητές των δυνατοτήτων του εργαλείου. Κανένα εργαλείο δεν είναι αυτοσκοπός. Αν το σχολείο δεν το εντάξει σε κάποιο χρήσιμο για τη δράση τους σκοπό, τότε αυτό θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους μαθητές ως παιχνιδομηχανή. Ταυτόχρονα, η εισαγωγή της πληροφορικής από την Α΄ Δημοτικού στα σχολεία του Συλλόγου μας χωρίς να υπάρχει καμιά υποδομή (πλήρης έλλειψη εργαστηρίων πληροφορικής) οδηγεί σε τραγελαφικές καταστάσεις.

-            Η εναλλαγή  5 και 6 εκπαιδευτικών σε μία τάξη υπονομεύει την αναγκαία οικειότητα και εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή και δημιουργεί χαοτικές καταστάσεις και ανυπέρβλητα προβλήματα στη λειτουργία του σχολείου. Η κάλυψη των αναγκών για ειδικότητες με περιπλανόμενους και μεταφερόμενους εκπαιδευτικούς, υπονομεύει τη συνοχή της σχολικής μονάδας και διαλύει τους απαραίτητους δεσμούς συνοχής της σχολικής κοινότητητας. Οι εκπαιδευτικοί έρχονται αντιμέτωποι με μια σειρά πρωτοφανή προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων, τα κυλιόμενα και ευέλικτα ωράρια, την αναζήτηση του χρόνου για την ενημέρωση των γονέων.

Ένα νέο μοντέλο σχολείου αναδύεται μέσα από τη συγκρότηση και την αναμενόμενη επέκταση των 800 ολοήμερων. Ένα σχολείο που κατακερματίζει τη γνώση, εντατικοποιεί τους ρυθμούς μάθησης χωρίς κανένα σεβασμό στην παιδικότητα, διαλύει κάθε ιστό συλλογικότητας, αφαιρεί κάθε περιθώριο αυτονομίας και ελέγχου της σχολικής καθημερινότητας από τον εκπαιδευτικό.

Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να οργανώσει τη δράση του απέναντι σε μια τέτοια προοπτική, να οργανώσει αγωνιστικές πρωτοβουλίες, να ενημερώσει τους γονείς και να συγκροτήσει κοινό μέτωπο, να αρθρώσει στόχους και διεκδικήσεις για ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει.

Σε αυτή την κατεύθυνση και σε συνέχεια των πρωτοβουλιών συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. της προηγούμενης σχολικής χρονιάς για το θέμα των 800 ολοήμερων, καλούμε σε σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε., την Πέμπτη 21 Οκτώβρη, στις 7 μ.μ., στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. Για να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε θέσεις και προτάσεις και να διαμορφώσουμε από κοινού, ένα αγωνιστικό πρόγραμμα για το επόμενο διάστημα για το ζήτημα των 800 ολοήμερων.

 
Για το Δ.Σ.
 

9
Σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. Αττικής για τα 800 ολοήμερα σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος, 21/10

16/10/2010 - 08:50

 

Α΄ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

E-mail: asillogosathinon@gmail.com, Ζωγράφου

 

 Αρ. Πρ. : 21

Αθήνα 13/10/2010

 

Προς :

Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λεκανοπεδίου Αττικής

 

 

 

Θέμα :Σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. Αττικής για τα 800 ολοήμερα σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος (Πέμπτη 21 Οκτώβρη, 7 μ.μ., στα γραφεία της Δ.Ο.Ε.)

Συναδέλφισες, συνάδελφοι

Η μέχρι τώρα εμπειρία από τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων «ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος» δυστυχώς επιβεβαώνει τους χειρότερους φόβους μας :

-            Στα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος η τσάντα δεν μένει στο σχολείο – αντίθετα, επιστρέφει ακόμα πιο βαριά στο σπίτι. Η ανάγκη για κατ’ οίκον εργασία παραμένει (αφού οι διδακτικοί στόχοι και τα βιβλία δεν αλλάζουν), μόνο που αυτή αρχίζει πολύ πιο αργά και επιτελείται από πολύ πιο κουρασμένα παιδιά. Ιδιαίτερα οι γονείς των μικρών τάξεων, διαμαρτύρονται για την ανώφελη ταλαιπωρία των παιδιών τους που γυρνούν στο σπίτι κατάκοπα χωρίς δυνάμεις για να προετοιμαστούν για την επόμενη ημέρα.

-            Τα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος υιοθετούν εξοντωτικούς ρυθμούς για τη μάθηση. Η έβδομη ώρα – ιδιαίτερα σε καθημερινή βάση σε όλες τις τάξεις – αποδεικνύεται παιδαγωγικά ανώφελη και υπονομεύει και τις υπόλοιπες.  Επιπλέον, οι μεγάλες αδυναμίες στην υλικοτεχνική υποδομή μετατρέπουν την επέκταση του υποχρεωτικού ωραρίου σε ανυπέρβλητη δοκιμασία για τα περισσότερα παιδιά.

-            Η διαμόρφωση του προγράμματος στη βάση 11 ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων για τις δύο πρώτες τάξεις, 13 για τις δύο μεσαίες και 15 για τις δύο τελευταίες δεν βοηθά τα παιδιά να ελέγξουν και να συνειδητοποιήσουν τη γνώση που τους προσφέρεται.  Η διδασκαλία των αγγλικών από την πρώτη τάξη, χωρίς διδακτικό υλικό, χωρίς σχέδιο και στόχους, πριν ακόμη τα παιδιά συνειδητοποιήσουν  τα Ελληνικά και τους μηχανισμούς της γραφής, δημιουργεί προβλήματα ακόμη και στη διδασκαλία της Ελληνικής. Η ξεχωριστή διδασκαλία του μαθήματος των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν  βοηθά στην κατάκτηση από τους μαθητές των δυνατοτήτων του εργαλείου. Κανένα εργαλείο δεν είναι αυτοσκοπός. Αν το σχολείο δεν το εντάξει σε κάποιο χρήσιμο για τη δράση τους σκοπό, τότε αυτό θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους μαθητές ως παιχνιδομηχανή. Ταυτόχρονα, η εισαγωγή της πληροφορικής από την Α΄ Δημοτικού στα σχολεία του Συλλόγου μας χωρίς να υπάρχει καμιά υποδομή (πλήρης έλλειψη εργαστηρίων πληροφορικής) οδηγεί σε τραγελαφικές καταστάσεις.

-            Η εναλλαγή  5 και 6 εκπαιδευτικών σε μία τάξη υπονομεύει την αναγκαία οικειότητα και εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή και δημιουργεί χαοτικές καταστάσεις και ανυπέρβλητα προβλήματα στη λειτουργία του σχολείου. Η κάλυψη των αναγκών για ειδικότητες με περιπλανόμενους και μεταφερόμενους εκπαιδευτικούς, υπονομεύει τη συνοχή της σχολικής μονάδας και διαλύει τους απαραίτητους δεσμούς συνοχής της σχολικής κοινότητητας. Οι εκπαιδευτικοί έρχονται αντιμέτωποι με μια σειρά πρωτοφανή προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων, τα κυλιόμενα και ευέλικτα ωράρια, την αναζήτηση του χρόνου για την ενημέρωση των γονέων.

Ένα νέο μοντέλο σχολείου αναδύεται μέσα από τη συγκρότηση και την αναμενόμενη επέκταση των 800 ολοήμερων. Ένα σχολείο που κατακερματίζει τη γνώση, εντατικοποιεί τους ρυθμούς μάθησης χωρίς κανένα σεβασμό στην παιδικότητα, διαλύει κάθε ιστό συλλογικότητας, αφαιρεί κάθε περιθώριο αυτονομίας και ελέγχου της σχολικής καθημερινότητας από τον εκπαιδευτικό.

Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να οργανώσει τη δράση του απέναντι σε μια τέτοια προοπτική, να οργανώσει αγωνιστικές πρωτοβουλίες, να ενημερώσει τους γονείς και να συγκροτήσει κοινό μέτωπο, να αρθρώσει στόχους και διεκδικήσεις για ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει.

Σε αυτή την κατεύθυνση και σε συνέχεια των πρωτοβουλιών συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. της προηγούμενης σχολικής χρονιάς για το θέμα των 800 ολοήμερων, καλούμε σε σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε., την Πέμπτη 21 Οκτώβρη, στις 7 μ.μ., στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. Για να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε θέσεις και προτάσεις και να διαμορφώσουμε από κοινού, ένα αγωνιστικό πρόγραμμα για το επόμενο διάστημα για το ζήτημα των 800 ολοήμερων.

 
Για το Δ.Σ.
 

10
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών για το έργο νέο σχολείο - Η μετάβαση: Επιμόρφση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8833

πολύ ωραία!!! πρώτα θα ξεκινησει να λειτουργεί το "νεο σχολείο" και μετα θα μας επιμορφώσουν!!!

11

'Είναι εγωκεντρικό τα παιδιά στην Ελλάδα να διδάσκονται από την 1η Δημοτικού μόνο ελληνικά, για αυτό τον λόγο από τον Σεπτέμβριο θα διδάσκονται και αγγλικά'.

χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!! καταπληκτικό ανεκδοτο! δεν το 'χα παρει ειδηση!
Μηπως θα ηταν καλύτερα να απαγορεύσουμε στους Ελληνες γονεις να μιλάνε ελληνικά στα παιδιά τους;;;;; Το βρισκω τρομερά εγωκεντρικό!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 02:18:38 μμ »
Τα ιδιωτικά σχολεία ειναι ιδιωτικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να βγάλουν χρήματα και κάνουν ό,τι μπορούν να εντυπωσιασουν τους γονείς-πελάτες! Δε νομίζω ότι πρεπει να τα εχουμε ως παράδειγμα. Εχω δουλέψει σε ιδιωτικά σχολεία και ξέρω τη νοοτροπία των ιδιοκτητών τους!
Το ολοημερο όπως λειτουργει ως τώρα ειναι πολύ πιο χαλαρό σε ρυθμούς και απαιτήσεις , οπότε δεν τιθεται θέμα συγκρισης! Επίσης ήταν προαιρετικό , ενώ τώρα όλα τα παιδια ειναι αναγκασμένα να κάτσουν ως τις 2! Μην ξεχνάμε ότι όσο καλή θεληση και να 'χουμε , τα παιδιά (ιδιως τα μικρότερα) εχουν περιορισμένες ικανότητες προσοχής και συγκέντρωσης!!! Εχοντας δουλέψει 7ωρα σε ιδιωτικά γνωριζω ότι την 7η ωρα τα παιδια (και με το δικιο τους!) εχουν πια μπαφιάσει και δεν εχουν όρεξη ούτε καν να ζωγραφίσουν ή ν' ακούσουν ενα παραμύθι! Και σ'αυτό συμφωνούν και οσοι συναδελφοι ρώτησα κι εχουν δουλέψει 7ωρα!
Όσον αφορά τις υποδομές , αφου όλοι ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν γιατι συμφωνούμε με νεες αλλαγές στα σχολεία; Λογικά δε θα πρεπε να φτιαχτούν πρώτα  οι κατάλληλες υποδομές κι έπειτα να περασουμε σε αλλαγές;;;;;


13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 02:00:10 μμ »
μα λογω των ολοημερων δεν διοριζονται ολοι οι δασκαλοι? αν δε γινουν κι αυτα πως θα προσληφθουν οι χιλιαδες αυτοι που ειναι στους πινακες?

Aπ' αυτή την πλευρά , εχεις δίκιο , αλλά νομίζω πως δεν πρεπει να κοιτάμε μονο το δικό μας καλό αλλά και τι ειναι καλύτερο για τους μαθητές!

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 06:08:49 μμ »
ΑΠΟΡΙΑ: Υπάρχει κάποιος εκπ/κος που πραγματικά πιστεύει ότι ενα μικρό παιδί αντέχει καθημερινά 7 ώρες διδασκαλίας;;;;; Προσωπικά το θεωρώ αντιπαιδαγωγικό κι απάνθρωπο!!! Θα μ'ενδιεφερε όμως ν'ακουσω κι αλλες απόψεις...

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 869
Σύνολο: 869

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.