Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kripintiris

Σελίδες: 123 ... 8
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Αύγουστος 29, 2014, 04:48:42 μμ »
Καλοί μου άνθρωποι απο την ΚΥ όποιος δεί τον υπουργό ας μας ενημερώσει.
Δε χρειάζεται να είσαι στην ΚΥ. Δες εδώ:
http://minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/11769-14-08-29.html

Περιμένει κανείς υπογραφές;

2
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2013, 11:05:46 πμ »
check this
http://www.esos.gr/article/eidisis-protovathmia-ekpaidefsi/ekaton-eikosi-ekpaideytikoi-prosefygan-dikaiosynh-metataxeis
Θα ισχύσουν αυτές οι μετατάξεις που έγιναν χωρίς να έχουν δώσει ακόμη οργανικές, θα ακυρωθούν ή θα τροποποιηθούν;
Τροφή για σκέψη...

3
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2013, 03:51:56 μμ »
Υ.Γ.2 πάντα υπήρχαν "κλεφτες" του συστήματος που έπαιρναν τις μεταθέσεις αέρα, 12+2
και γραφείο Αθήνα, αλλά δεν είμασταν εμείς!!!
Θα συμπλήρωνα να ισχύσει η τρέχουσα μοριοδότηση (χωρίς 12 μόρια από το Υπουργείο) αναδρομικά και να υπολογιστούν όλα ΔΙΚΑΙΑ και ΣΥΝΝΟΜΑ...

4
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2013, 03:10:54 μμ »
Επειδή όπως καταλαβαίνετε για πολλούς από εμάς, που δεν έχουμε ασχοληθεί με διοικητικά,
πολλά από αυτά που γράφετε ακούγονται ως ξένη γλώσσα, φανταστείτε πόσο φταίνε οι
διάφοροι συνάδελφοι που τυχαία διάλεξαν μία από τις διαδικασίες, για το μέλλον των θέσεων τους,
και των αιτήσεων τους.

Οπότε το να λέμε, ακυρώστε 3500 μετακινήσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες ενδεχομένως
έγιναν βάσει κάποιας λογικής, δεν είναι πρέπον...

Ομολογώ ότι δεν με σύμφερε με τίποτα να γίνουν κανονικές πανελλαδικές μετατάξεις για όλους,
αλλά και μία τέτοια ξαφνική ανακατανομή τόσων χιλιάδων ανθρώπων ρε παιδιά δεν θα ήταν δίκαιη,
σκεφτείτε το.

Αυτό περίπου σκεφτόμουν κι εγώ..Μια αντιστροφή των θέσεων θα ήταν άδικη για τους περισσότερους όσο κι αν εμείς που γυρίζουμε στα νησιά χρονια δεν μπορούμε να παμε σπίτι μας. Δηλ τι να λέγαμε; ελα εσυ τώρα στο νησί που είσαι μια χαρά τόσον καιρό σπίτι σου και να ερθω εγώ εκεί; Με τα μόρια που εχω χτυπούσα οποιαδήποτε περιοχή ήθελα. Γι αυτό λέω ότι μάλλον το υπουργείο δεν το είχε σκεφτεί το πράγμα σωστά από την αρχή. Κάτι άλλο ήθελε να κάνει και τα έκανε μπιιιπ.

Κοίτα επειδή δεν έχουν συσταθεί ακόμα οι νέες οργανικές μπορεί το θέμα να λυθεί πολιτικά.
Σενάριο:
Οι οργανικές δε δίνονται ακόμα, πρέπει να έρθει Μάιος - Ιούνιος, τώρα διαπιστώνονται λειτουργικά κενά.
Νέος υπουργός (δεν εξετάζω εκλογές, ή ανασχηματισμό, ή υπηρεσιακή κυβέρνηση με υπουργό στυλ Μπαμπινιώτη) κάνει νέα Υπουργική Απόφαση και λέει:
Συστήνονται οι τάδε οργανικές Α'θμιας με το τάδε ΦΕΚ...
Καλούνται να κάνουν αίτηση για να πάρουν οργανική στην Α'θμια (αυτές του παραπάνω ΦΕΚ) όσοι μετατάχθηκαν με την ΥΑ απόφαση Αρβανιτόπουλου, ή όσοι επιθυμούν μετάταξη από Β'θμια σε Α'θμια στους συγκεκριμένους κλάδους από όλη την Ελλάδα.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΤΟΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ Β'ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Α'ΘΜΙΑΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΕΝΙΑΙΑ...

5
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2013, 02:59:28 μμ »
Είστε μερικοί πάρα πολύ άδικοι με τους συναδέλφους σας,
το ποσοστό 2%-5% που γνωρίζει τις τρύπες του εκάστοτε συστήματος και τις εκμεταλεύεται δεν
αντιπροσωπεύει τους συναδέλφους σας....

ΚΑΤΗΓΟΡΩ το "ΣΥΣΤΗΜΑ" για τα κάτωθι:

1) Έκανε μια διαδικασία μετατάξεων στην Α'θμια η οποία ΠΑΛΙ λειτούργησε με κομματικά κριτήρια. Για τον αλγόριθμο προείχε να πάρουν μετάταξη όσοι ήταν στο excel του πολιτικού γραφείου. Και δεν καταλαβαίνω γιατί εκτίθενται. Στο κάτω κάτω όλοι οι εμπλεκόμενοι κλάδοι (Πληροφορική, Αγγλικά, Γυμναστές, κλπ.) ζητούσαν για χρόνια να ανοίξουν κι άλλες οργανικές στην Α'θμια. Θα μπορούσαν να τα είχαν κάνει με το γράμμα του Νόμου, οπότε θα είχαν βολέψει και το περιβόητο 2-5%.

2) Δεν υπήρχε Εγκύκλιος γιατί με εγκύκλιο οι διαδικασίες είναι σαφείς. Οργανωμένες, με πίνακες μοριοδότησης που δημοσιοποιούνται και με περίοδο Ενστάσεων. ΔΕ ΛΕΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ TEACHERS.MINEDU.GOV.GR Αντίθετα υπήρξε Υπουργική Απόφαση που δεν προσβάλλεται εύκολα. Μόνο στο ΣτΕ ατομικά μπορεί κανείς να κάνει αίτηση θεραπείας και μόνο αν έχει έννομο συμφέρον. Κι αν δικαιώνεται κάποιος, άντε να τσιμπάει κι αυτός οργανική στην Α'θμια. Άλλοι βέβαια έστιβαν το μυαλό τους, μαδούσαν τη μαργαρίτα, μπορεί να ήθελαν να κάνουν αλλά έψαχναν να βρουν το νόημα και αποφάσισαν ότι δε θα παίξουν κορώνα - γράμματα. Δεν έκαναν αίτηση, δεν έχουν έννομο συμφέρον (πρακτικά), δε μπορούν να κάνουν ένσταση παρά μόνο να κοιτούν "τα άλλα τρένα να περνούν".

3) Επικοινωνιολόγοι: Κυβερνούν τον τόπο. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος - κουκουρούκου προκηρύχθηκε 15υγουστο (Η πρώτη εβδομάδα κυλάει με μπάνια, έπαιρνες την απόφαση σε 1-2 μέρες). Έψαξαν προσεκτικά τις λέξεις και έκρυψαν της λεπτομέρειες (εκεί που υπηρετείς ΤΩΡΑ), έκαναν όταν έπρεπε τις διαρροές ("Μην κάνετε παιδιά, θα λήξει το ΕΣΠΑ, το ΕΑΕΠ και θα παίξει διαθεσιμότητα"), έδωσαν επεξηγήσεις της τελευταίας στιγμής, εντός ορίου, αλλά απάντησαν επιλεκτικά. Μας είπαν για τον αλγόριθμο επιλογής κενών και είχαμε 1 ολόκληρη μέρα να τον επεξεργαστούμε.

4) Δεν αναρτώνται οι αξιολογικοί Πίνακες. Μόρια; ΠΥΣΔΕ προέλευσης; And what about diavgeia? Το ντετέκτιβ θα κάνουμε για να συμπεράνουμε αν αδικηθήκαμε; Είναι φάουλ τους, ακόμα και τώρα έχουν πρόβλημα. Κάντε ατομικά, αιτήσεις θεραπείας, ενστάσεις, κλπ. ζητήστε να σας κοινοποιηθούν οι αξιολογικοί πίνακες, δε μπορούν να το αρνηθούν, μοιραστείτε τους και θα δείτε μεγαλύτερη κατακραυγή...

5) Το κομματικοκεντρικό κράτος βρίσκεται στο peak του. Κάποτε για τις λαμογιές του ενός κόμματος φώναζε το άλλο, μέχρι να μπει εκείνο στη θέση του οδηγού και να αντιστραφούν οι ρόλοι. Τα κόλπα και τα πόστα ήταν γνωστά και για τους δύο. Τώρα που συνεργάζονται πραγματικά μεγαλουργούν. Συγκλονιστικές ερμηνείες...

6
Γνωρίζει κανείς αν μπορούσαμε να κάνουμε αίτηση σε φορέα που είχε κενές θέσεις αλλά δεν είχε για την ειδικότητά μας?

πλακα μας κανεις ετσι;
Ποια πλάκα.
Ασφαλώς και έκανα αίτηση στις ΔΔΕ της Γ' Αθήνας και Δ' Αθήνας που δεν είχαν βγάλει θέσεις.
Επετράπει από το σύστημα και θεωρώ ότι εξεδήλωσα την επιθυμία μου.
Φυσικά δεν πήρα μετάταξη στις παραπάνω ΔΔΕ όπως αναμενόταν, αλλά προφανώς έχω λόγο (και πάτημα) να κάνω ένσταση σε περίπτωση που γίνουν αποσπάσεις εκπαιδευτικών στις εν λόγω ΔΔΕ.
Τόσο καιρό μας κοροιδεύουν και γεμίσανε τις θέσεις στις Διευθύνσεις με κοπέλες ΔΕ Πληροφορικής  από Ολυμπιακή Αεροπορία, να μην τους κοροιδέψω κι εγώ;;;

Κακώς συνάδελφε αναρωτιέσαι αν μας κάνει πλάκα ο φίλος. Έκανε σαφή ερώτηση. Αν είχε το δικαίωμα να κάνει. Εγώ ήμουν ακόμα χειρότερος και έκανα όχι εκεί που δεν είχε θέσεις για την ειδικότητά μου, αλλά εκεί που δεν είχε θέσεις καθόλου.
Κουκουρούκου Εγκύκλιος - Κουκουρούκου κι εγώ...

7
Εργασιακά / Απ: Κριτήρια Μοριοδότησης Εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 30, 2013, 04:45:25 μμ »
Sorry για την καθυστερημένη απάντηση.

το ότι το όνομα κάποιου είναι στο φεκ διοριστέων δε σημαίνει ότι διορίστηκε (υπάρχουν και περιπτώσεις που κάποιοι δεν έκαναν χαρτιά διορισμού),
Νομίζω ασχολούμαστε και ασχολούνται με τους ΔΥ και τον τρόπο εισαγωγής τους στο Δημόσιο. Όχι για κάποιον διοριστέο που δεν έκανε αίτηση γιατί βγήκε κάτι καλύτερο...

επίσης από το νόμο οι κενές για οποιοδήποτε λόγο θέσεις διοριστέων καλύπτονταν από τους ισάριθμους επιτυχόντες μη διοριστέους (αν υπάρχαν, αν δεν υπήρχαν οι θέσεις πήγαιναν στον πίνακα του 40%) χωρίς να αλλάζει το αρχικό φεκ διοριστέων από το ΑΣΕΠ, από το ΑΣΕΠ απλά δίνονταν τα ονόματα αυτών των επιτυχόντων μη διοριστέων, και αυτό γινόταν για να τηρηθούν τα ποσοστά 60/40%
Πρέπει να δοθεί σαφής απάντηση από το υπουργείο για αυτές τις περιπτώσεις.
Πάντως για το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ισχύει το ΦΕΚ με τους Διοριστέους του ΑΣΕΠ. Το Παιδείας μπορεί να διορίζει όπως θέλει, γιατί όχι και να παρανομεί. Π.χ. στο παραπάνω παράδειγμα που δεν καλύπτονται οι θέσεις διοριστέων ΑΣΕΠ όπως λες τελικά παίρνει παραπάνω από 40% από Πίνακα και δεν τηρεί το νόμο 60-40%.
Πενηνταράκια:
Αν θέλει να διορίσει 1000, πρέπει να πάρει 400 Πίνακα - 600 ΑΣΕΠ. Γίνεται ΑΣΕΠ και περνάνε τη βάση 500. Δεν ήταν νόμιμο να πάρει 500 Πίνακα - 500 ΑΣΕΠ. Έπρεπε να προσαρμόσει το ποσοστό του Πίνακα και να πάρει 333 Πίνακα - 500 ΑΣΕΠ
(Άσε που οι ΑΣΕΠίτες λένε ότι από το 1998, άντε μετά και την 5ετή παράταση, το 2003 βαριά έπρεπε όλοι να διορίζονται με γραπτό ΑΣΕΠ - Ας μην ανοίξει εδώ αυτό το θέμα, δεν είναι άλλωστε σκοπός μου)

Επιπλέον δε νομίζω ποτέ να αδικηθεί ένας συνάδελφος που έχει "υπερτερήσει" από άλλους στον ΑΣΕΠ με βάση το κοινό δίκαιο, γιατί το Υπουργείο Παιδείας δίπλα στο Διορισμό του έγραψε Ενιαίος Πίνακας Διορισμών και δεν έγραψε Ενιαίος Πίνακας Διορισμών + ΑΣΕΠ. Κι αν ήταν και στο 24μηνο έπρεπε να γράψει 24μηνο + Ενιαίος Πίνακας Διορισμών + ΑΣΕΠ και όχι να μας πληροφορεί για τον αλγόριθμο επιλογής κενών.

8
Εργασιακά / Απ: Κριτήρια Μοριοδότησης Εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 19, 2013, 06:16:29 μμ »
Θα ήθελα να αναφέρω το δικό μου πραγματικό παράδειγμα, μήπως και βγει κάποιο συμπέρασμα.
Είμαι κι εγώ διοριστέος ΑΣΕΠ και διοριστέος από τον πίνακα 40%. Η επιλογή κενού έγινε προφανώς από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών για να μην αδικηθώ. Επιπλέον είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι αδικούμαι αν δεν πάρω τα 30 μόρια στην αξιολόγηση του Κυριάκου σε περίπτωση διαθεσιμότητας, κινητικότητας, μετάταξης ή και ό,τι άλλο... Μπορώ νομίζω να το υποστηρίξω και νομικά. (Θα επεκταθώ παρακάτω...)

1) Κατ' αρχάς νομίζω ότι ο διαχωρισμός τρόπου διορισμού και τόπου διορισμού είναι μάλλον διαφορετικός. Συγκεκριμένα:
Για κάθε γραπτο διαγωνισμό το ΑΣΕΠ έβγαζε προσωρινά αποτελέσματα και υπήρχε περίοδος υποβολής ενστάσεων για 10 εργάσιμες (αν δεν κάνω λάθος). Μετά την περίοδο αυτή εξετάζονταν οι ενστάσεις και έβγαιναν τα οριστικά αποτελέσματα των διοριστέων, τα οποία και αποστέλλονταν για δημοσίευση στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
Αυτό είναι ένα διαφορετικό ΦΕΚ από το ΦΕΚ Διορισμού. Οι διοριστέοι εδώ λοιπόν ορίζονται από ΦΕΚ του ΑΣΕΠ. Αργότερα υπάρχει το ΦΕΚ Διορισμού του Υπουργείου Παιδείας.
Μπορείτε να βρείτε το ΦΕΚ Διοριστέων του ΑΣΕΠ κάνοντας "έξυπνη αναζήτηση"στο www.et.gr. Θα είναι ένα Τεύχος Γ μερικές μέρες μετά την έκδοση οριστικών πινάκων διοριστέων από τον ΑΣΕΠ (Βάλτε λέξη - κλειδί την Προκήρυξή σας για περιορισμό αποτελεσμάτων)

Έχουμε λοιπόν ένα ΦΕΚ Διοριστέων του ΑΣΕΠ που λέει ότι κάποιος είναι διοριστέος (προσοχή όχι επιτυχών!) ΑΣΕΠ και υποδεικνύει καταφανώς τον τρόπο εισαγωγής στο Δημόσιο.
Επιπλέον έχουμε ένα ΦΕΚ Διορισμού από το Υπουργείο Παιδείας που υποδεικνύει σίγουρα τον τόπο εισαγωγής (/περιοχή τοποθέτησης), αλλά κατ' εμέ σφάλλει γιατί στην ένδειξη "Πίνακας Διορισμού" γράφει Ενιαίος Πίνακας Διορισμών. Αν οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ επέλεγαν πρώτοι κενό τότε στην ένδειξη "Πίνακας Διορισμού" θα έγραφε ΑΣΕΠ.  Για μένα θα έπρεπε να γράφει Ενιαίος Πίνακας Διορισμών + ΑΣΕΠ. Που να ήξεραν τότε βέβαια ότι παίζει να γίνουν απολύσεις σπό το δημόσιο στο μέλλον...

2) Η απάντηση επίσης έχει να κάνει με τον αλγόριθμο επιλογής κενών. Προφανώς και οι διοριστέοι ΑΣΕΠ θα μπορούσαν κάλλιστα να ανήκουν σε όλες τις κατηγορίες που είχε το Παιδείας κατά καιρούς. Θα μπορούσε κάποιος διοριστέος, να έχει αρκετή προϋπηρεσία και να ήταν και στον Πίνακα 40%, αλλά και στον Πίνακα 24μήνου ή ακόμα και 30μήνου. Όταν υπήρχαν λοιπόν διασταυρούμενες κατηγορίες ο αλγόριθμος έδινε στον κάθε διορισέο την καλύτερη γι αυτόν σειρά διορισμού
Φαντάσου ένα κουτί που βγάζει τους διορισμούς. Σαν είσοδο παίρνει πίνακες (30μηνο, 24μηνο+ επιτυχία ΑΣΕΠ, Ενιαίος Πίνακας Διορισμών, Πίνακας Διοριστέων ΑΣΕΠ) και βγάζει στην έξοδο διοριστέους sortαρισμένους με την παραπάνω σειρά και κατ' επέκταση με τη σειρά αυτή επιλέγεται ο τόπος διορισμού αφού ληφθούν υπόψη και οι πίνακες με τις επιλογές του καθενός. Δεδομένης της σειράς των πινακων, το κουτί/αλγόριθμος ήταν ΔΙΚΑΙΟ. Όταν διορίζεσαι από τη 2η, την 3η και την 4η κατηγορία (24μηνο και επιτυχία ΑΣΕΠ, Πίνακας 40% και διοριστέος ΑΣΕΠ) προφανώς και πρέπει να διαλέξεις κενό πιο πρώτος και μπαίνεις στη 2η κατηγορία. Σε αντίθετη περίπτωση που διάλεγες τελευταίος θα έκανες ένσταση.

3) Έχω την εντύπωση ότι κάποιοι θεωρούν ότι στην ειδική αυτή περίπτωση (και από Πίνακα 40% και από ΑΣΕΠ) θα πρέπει να μη λάβουν τα 30 εκείνα μόρια του Κυριάκου (και ουχί τα 30 εκατοστά του Κυριάκου ;) - ΠΡΟΣΟΧΗ!!!) γιατί έκαναν την επιλογή να διαλέξουν κενό πιο πρώτοι επιλέγοντας να διοριστούν από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών. Θα πρέπει να τιμωρηθούν για αυτόν τον φαταουλισμό τους με 25 μόρια λιγότερα. Δε θα έπρεπε να κάνουν αίτηση διορισμού στην πρώτη εγκύκλιο που βρήκαν μπροστά τους και να επιλέξουν δυσπρόσιτα αλλά σίγουρα!
Για πάμε όμως λίγο και στην περίπτωσή μου, γιατί δε νιώθω να έχω κάνει κάπου κάποια επιλογή...
Δεν ξέρω για παλιότερα αλλά το 2009 που βγήκε εγκύκλιος διορισμού καθυστερημένα για τους ΠΕ19-ΠΕ20-ΠΕ32
http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1457%3A-2009-2010-19-20-32&catid=135%3Aprotobathmia-kai-deyterobathmia&Itemid=142&lang=el
καλούσε όσους ήταν στον Πίνακα 24μηνου, στον Πίνακα 40% και στον Πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ να κάνουν μία και μοναδική αίτηση αν θέλουν να διοριστούν και να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους για τα υπάρχοντα κενά.
Και συμπληρώνεις Αίτηση και είχε κουτάκια που τικάρεις σαν ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Απαντάς δηλαδή σε συγκεκριμένες ερωτήσεις και επέχει ως γνωστόν σημασία Υπεύθυνης Δήλωσης.
Έχεις 24 μόρια και επιτυχία ΑΣΕΠ; Απαντάς ΝΑΙ ή ΟΧΙ ανάλογα.
Έχεις τα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ μόρια στον Ενιαίο Διορισμών; - ΝΑΙ
Είσαι διοριστέος ΑΣΕΠ - ΝΑΙ
Τι να πεις ψέματα δηλαδή; Συγκεκριμένες ερωτήσεις, συγκεκριμένες απαντήσεις (ενυπόγραφα αληθείς), συγκεκριμένος τρόπος υπολογισμού.
ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ. ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΑΥΤΟΜΑΤΑ!

Κλείνοντας, για να εξαλειφθεί το ενδεχόμενο επιλογής, αντιγράφω αυτολεξεί συγκεκριμένο κομμάτι από την εγκύκλιο διορισμών ΠΕ19-20-32 του 2009.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ  Β΄
ΥΠΟΒΟΛΗ  ΑΙΤΗΣΕΩΝ

...
Σημείωση ΙΙΙ: Υποψήφιοι, οι οποίοι περιλαμβάνονται στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία σχολικού έτους 2009-2010 και στον πίνακα διοριστέων του διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2008, θα συμπληρώσουν στο έντυπο της αίτησης διορισμού και τα δύο από τα παρακάτω πεδία ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ «ΑΣΕΠ» και «ΕΝΙΑΙΟ».

ΥΓ: Οι διορισμοί 60% ΑΣΕΠ - 40% Πίνακας ήταν πάντοτε αλληλένδετοι. Αν το υπουργείο Παιδείας χρειαζόταν 100 άτομα σε μια ειδικότητα, τότε έδινε παραγγελία στον ΑΣΕΠ για διενέργεια Γραπτού Διαγωνισμού για τις 60 θέσεις και αναλάμβανε τις 40 από μόνο του. Καλώς η κακώς έτσι γινόταν και όσον αφορά τώρα τα της αξιολόγησης του Κυριάκου δεν νομίζω ότι χρειάζεται πολιτική απόφαση αλλά σχετική διευκρίνηση με γνώμονα το εξής ερώτημα: "Για κάποιον εκπαιδευτικό για τον οποίο υπάρχει ΦΕΚ Διοριστέων δημοσιευμένο στην Εφημερίδα  της Κυβερνήσεως από το ΑΣΕΠ με το όνομά του και την επίδοσή του σε Γραπτό Διαγωνισμό, θεωρείτε ότι πρέπει να πάρει 30 μόρια ή ο τρόπος εισαγωγής του στο Δημόσιο αμφισβητείται και πρέπει να πάρει 5 μόρια εφόσον το Παιδείας δεν αναφέρει ότι είναι διοριστέος ΑΣΕΠ στο ΦΕΚ Διορισμού που βγάζει για να τον τοποθετήσει σε περιοχή διορισμού;"

9
Γενικό Λύκειο / Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« στις: Οκτώβριος 15, 2010, 07:54:26 μμ »
Καλά ο τύπος της έκανε στημένη ερώτηση.
Ο π@π@ρ@ς.org (μου θέλει και site...) θεωρεί skills το word processing, το excel και το powerpoint.
Και τα παιδιά από την Γ Γυμνασίου θα παίρνουν το ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ECDL... με το οποίο θα μ@μ..ε και θα δέρνουνε...

Έχω ξαναπεί ότι δε μας θεωρούν επιστήμη, αλλά δεξιότητα.
Οπότε τι ακριβώς περιμένετε;;;

10
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - αναπληρωτής
« στις: Οκτώβριος 15, 2010, 07:19:23 μμ »
Καλησπέρα, παιδιά!

Έχω μια απορία: ας υποθέσουμε ότι κάποιος είναι αναπληρωτής και τον καλούν στην ασπαιτε. Τι κάνει? Σε περίπτωση που παραιτηθεί από αναπληρωτής, αν θυμάμαι καλά στην εγκύκλιο έγραφε, οτι διαγράφεται απο τον πίνακα για 2 χρόνια. Κάνω λάθος?

Επίσης, αφού ο πίνακας κλείδωσε, έχοντας παιδαγωγικό θα αλλάξει η σειρά?

Γρίφος!!

Κάνε πρώτα μια αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να πάρεις μεταγραφή στην βολικότερη περιοχή. Μπορεί να το εγκρίνουν.
Π.χ. μπήκες ΑΣΠΑΙΤΕ Αθήνα, αλλά πήγες αναπληρωτής στο Ηράκλειο. Κάνεις αίτηση μεταγραφής για την ΑΣΠΑΙΤΕ Ηρακλείου.
Και καλά απαγορεύεται, αλλά έχει γίνει (στάνταρ)

Για το τι μέλλει γεννέσθαι γενικώς με τους κλειδωμένους πίνακες, όταν μάθεις περισσότερα πες μας κι εμάς...

11
Ονειρεύονται Γενικό Λύκειο ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Συμφωνώ αρκεί όσοι τελειώνουν ΓΕΛ να ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  εκτός από τα μικρά νησάκια που έχουν μόνο Γ/σιο με Λ.Τ. Να δούμε μετά πόσα παιδάκια θα πάνε σε αυτό το αναβαθμισμένο ΕΠΑΛ.

Πραγματικά σου βγάζω το καπέλο για αυτή την ιδέα!!!
Πραγματικό επιχείρημα κύριοί μου...
Είναι Επιστήμη η Πληροφορική για σας;
Τα φιλολογικά και οι ξένες γλώσσες είναι επιστήμες βαρύνουσας σημασίας και η Πληροφορική light δεξιότητα; Βοήθημα μήπως;
Ξέρετε, παίζουν και 45 σχολές Πληροφορικής (22 ΑΕΙ + 23 ΑΤΕΙ) που μπορεί να αυξήθηκαν φέτος. Στα παιδιά που μπαίνουν σε αυτές τι λέτε είναι επιστήμονες ή όχι

ΟΧΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑ ΓΕΛ = ΟΧΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΕΙ + ΑΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

12
Συνάδελφε, καταλαβαίνω τα δίκαια αιτήματά σου και την αγωνία για τον κλάδο σου αλλά εδώ σε βρίσκω λάθος και ίσως δεν βλέπεις τη συνολική εικόνα.
Εμβαθύνω σαφώς στο πρόβλημα του κλάδου των ΠΕ19 κι όχι στην ποιότητα μαθήματος του Δημοτικού.
Στέκομαι στο ότι στον ΑΣΕΠ διορίζεται πια 1 στους 36 διαγωνιζόμενους και όχι όπως στον κλάδο των δασκάλων που διορίζεται όποιος καταφέρει να πιάσει τη βάση, κι αν δεν την πιάσει πάλι θα διοριστεί...
Είπα διορίζεται πια 1 στους 36 λανθασμένα. Διοριζόταν έπρεπε να πω γιατί δεν υπάρχουν άλλες θέσεις. Είμαστε παντού υπεράριθμοι. Και αν μειωθούν-εξαφανιστούν και οι ώρες Πληροφορικής στο Λύκειο τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.

Το άνοιγμα που ίσως δοθεί στον κλάδο σας για διορισμούς θα είναι πολύ μεγάλο. Αναλογίσου πόσα δημοτικά σχολεία υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα που χρειάζονται τουλάχιστον 1 πληροφορικό δάσκαλο. Αν ζητάτε να στείλουν τον κάθε "άχρηστο" καθηγητή πληροφορικής στα δημοτικά, το πρόγραμμα δεν θα περπατήσει και θα μείνετε στις ίδιες συνθήκες.
Το ότι θα ανοίξουν θέσεις Πληροφορικών στα Δημοτικά το ακούω 8 χρόνια. Μέχρι να γίνει, αν γίνει ποτέ, ας μην αναφερθούμε ξανά σε θέσεις Πληροφορικών στα Δημοτικά...

Είμαι φέτος σε ένα απο τα 800 σχολεία και ο συνάδελφος σας είναι απερίγραπτος...
Και εγώ ήξερα έναν απερίγραπτο Δάσκαλο, έναν απερίγραπτο Φιλόλογο και έναν Μαθηματικό χειρότερο και από τους 3 παραπάνω... Έβγαλες συμπέρασμα για τον κλάδο της Πληροφορικής από 1 άτομο;;;;;;

Ο πληροφορικός του Ολοήμερου ερχόταν με κέφι και όρεξη στο σχολείο για 4 ώρες, 2 φορές την εβδομάδα ενώ πρωτού έρθει και αφού έφευγε πήγαινε στην εταιρεία πληροφορικής, που εργαζόταν. Τα παιδιά ακόμα και στο διάλειμμα δεν ξεκολλούσαν από πάνω του, από τα πρωτάκια μέχρι τα εκτάκια. Αυτόν το δάσκαλο χρειάζεται το δημοτικό σχολείο. Δεν ξέρω ούτε τι είχε τελειώσει, ούτε αν είχε παιδαγωγική επάρκεια, ούτε αν είχε επιτυχία ΑΣΕΠ και δεν ένοιαζε κι όλας γιατί έκανε εξαιρετική δουλειά!

Αν αγαπήσει το δημοτικάκι την πληροφορική, θα φτάσει στη δευτεροβάθμια και θα πετάει και ας μην πετύχει το σωστό πληροφορικό. Αν σιχαθεί την πληροφορική 6 χρόνια στο Δημοτικό, δεν θα υπάρχει χρόνος να του αλλάξετε τη νοοτροπία στο γυμνάσιο και θα θεωρεί το μάθημα "χαμένο χρόνο"!

Τι σύμπτωση! κι η Διαμαντοπούλου αυτόν τον εκπαιδευτικό χρειάζεται. Τον ωρομίσθιο (ΑΜΩ αν θες)... Αν χρειαζόταν μόνιμο θα είχε διορίσει και κανέναν...
Αφού αναφερθώ με ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ στο παιδί που περιγράφεις, θα πρέπει να σου πω ότι χωρίς θέσεις στα δημοτικά αυτός ο πραγματικά καλός εκπαιδευτικός θα μείνει άνεργος...
Μην αναφερθούμε σε εταιρείες που θα βρει δουλειά και άλλη διέξοδο, γιατί είναι ικανός, κλπ. γιατί και πολλή ανεργία και πολύ πείνα παίζει... Κρίση ... Δε γενικεύω, θα ξεφύγουμε...
Απλά λέω ότι ο κλάδος των Δασκάλων δεν έχει ζήσει την ανεργία την τελευταία 15ετία για να ξέρει τι είναι αυτό

Για το γεγονός ότι λες πως χρειάζονται Πληροφορικοί στην Α/θμια, σε θαυμάζω. Θα πρέπει να ξέρεις ότι η ΔΟΕ προσπαθεί με νύχια και με δόντια να υπάρχουν μόνο δάσκαλοι σαν μόνιμοι στην Α/θμια και οι ειδικότητες ωρομίσθιοι, ή πιο σωστά στο ολοήμερο. Να μη χαθεί ούτε ώρα για δασκάλους. Έχω ακούσει αρκετά:
* Αν μπει η Πληροφορική στο Δημοτικό (έστω και πιλοτικά στα 800) να διδάσκεται από δασκάλους με σεμινάριο Πληροφορικής,
* με ECDL
* Οι καθηγητές των ειδικοτήτων δεν είναι καταρτισμένοι παιδαγωγικά και δε μπορούν να κάνουν σε μικρά παιδιά (το παράδειγμα του συναδέλφου που ανέφερες, αντικρούει αυτό το επιχείρημα...)
* Η Πληροφορική είναι μια δεξιότητα. Δεν είναι πραγματικό μάθημα...
κλπ

Το θέμα μου λοιπόν δεν είναι αν είναι ένας μόνιμος "κακός εκπαιδευτικός", ή ένας ωρομίσθιος "καλός"
Είναι το αν η εκπαίδευση χρειάζεται το μάθημα της Πληροφορικής και τους επιστήμονες που βγαίνουν από τις αντίστοιχες σχολές, ή όχι. Και αν μας χρειάζεται δεν μπορεί να κόψει τους διορισμούς και να μπαίνουν 5-10 άτομα το χρόνο. Γιατί η αλήθεια είναι ότι αντί να συζητιέται πώς θα βρεθούν θέσεις Πληροφορικών στο Δημοτικό (σου λέω, το ακούω 8 χρόνια), συζητιέται ένα αναμορφωμένο καινοτόμο πρόγραμμα διδασκαλίας στο Λύκειο, με 7 σούπερ τομείς μαθημάτων και επιλεγόμενα μαθήματα, στα οποία δε συμπεριλαμβάνεται το μάθημα της Πληροφορικής. Ούτε 1 ώρα...

Οπότε θα μου επιτρέψεις να είναι πρώτα αυτό το πρόβλημά μου. Η επιβίωση του κλάδου

13
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία αναπληρωτών
« στις: Οκτώβριος 07, 2010, 07:33:22 πμ »
γνωρίζει κανείς την διάταξη την οποία αναφέρει ότι αν είσαι πλήρους ωραρίου (21ώρες) ή πάνω από 700€ μισθό το ΤΣΜΕΔΕ υποχρεούται να το καταβάλει το σχολείο;
Αν είσαι πλήρους ωραρίου, σίγουρα το καταβάλλει το σχολείο.-
Για τα 700 € δεν το έχω ξανακούσει...

14
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ

Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
2000 που λες είναι λίγοι αν συγκρίνεις με το πόσες χιλιάδες Μαθηματικοί-Φυσικοί κλπ συνταξιοδοτήθηκαν από το 2000 και συνταξιοδοτούνται κάθε χρόνο. Οι ειδικότητες αυτές (Μαθηματικοί κλπ) είναι από τις πιο παλιές και κάθε χρόνο ένας μεγάλος αριθμός βγαίνει στην σύνταξη. Επίσης δες πόσους αναπληρωτές παίρνει αθροιστικά κάθε χρονιά ΠΕ03 & ΠΕ04. Πάντα θα υπάρχει χώρος! δεν θα κινδυνέψουν αυτές οι ειδικότητες με το αν επιστρέψουν στις βασικές τους ειδικότητες οι μη-πληροφορικάριοι που είναι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι.
Κάνεις ένα μικρό αλλά σημαντικό άλμα σκέψης, που σε παρασύρει στον ισχυρισμό ότι οι Μαθηματικο-Φυσικο-Πληροφορικοί (Πληροφορικοί χωρίς Πτυχίο Πληροφορικής) δεν αποτελούν δα και σημαντικό πρόβλημα για την όλη κατάσταση και το... "Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20".
Λες λανθασμένα ότι μέσα σε αυτούς τους χιλιάδες Μαθηματικο-Φυσικούς κλπ που συνταξιοδοτήθηκαν από το 2000 και συνταξιοδοτούνται κάθε χρόνο είναι και αυτοί που έχουν "μεταπηδήσει" σε ΠΕ19.
Άρα λες: "Δε θα έχουν βγει καμιά χιλιάρα απο δαύτους σε σύνταξη;;;"
ΛΑΘΟΣ!!!

Αυτοί που μεταπήδησαν σε Πληροφορικούς, βαπτίστηκαν ΠΕ19 και από εκεί και πέρα στην καριέρα τους είναι ΠΕ19 (ούτε καν ΠΕ20). Μάλιστα έχουν και μεγαλύτερα προνόμια από τους κοινούς ΠΕ19 γιατί κουβαλάνε και ένα ακόμα Πτυχίο (π.χ. Μαθηματικών) και αν τους λείπει καμιά 5άρα ωρίτσες τους ανατίθενται τα Μαθηματικά, η Γεωγραφία, η Φυσική, η Χημεία, κλπ., κλπ., κλπ. και ό,τι άλλο χρειαστεί για να μην πάρουν συμπλήρωμα ωρών σε άλλο σχολείο.

Όταν λοιπόν βγήκαν οι φετινές αποχωρήσεις/συνταξιοδοτήσεις αναφέρθηκε για πρώτη φορά ότι έκαναν αίτηση για σύνταξη 48 άτομα ΠΕ19. Αυτοί είναι οι πρώτοι στην ιστορία των ΠΕ19 που αδειάζουν θέσεις. Είναι οι "βαπτισμένοι ΠΕ19".
Αν τα προηγούμενα 10 χρόνια έβγαιναν οι "βαπτισμένοι ΠΕ19" σε σύνταξη θα αναφέρονταν σαν ΠΕ19 κι όχι σαν ΠΕ03, ΠΕ04.χχ κ.ο.κ.

Εν κατακλείδι, έχουν αδειάσει συγκεκριμένα 48 θέσεις ΠΕ19 μέσα σε όλη αυτή την 15ετία.
Οι "βαπτισμένοι ΠΕ19" αποτελούν σημαντικότατο μέρος του προβλήματος του κλάδου.
(Οι άνθρωποι βέβαια κοιτούσαν την πάρτη τους και έχουν σχεδόν αποκλειστικά όλες τις οργανικές στα μεγάλα αστικά κέντρα)
Είναι ακόμα οι μισοί Πληροφορικοί της Εκπαίδευσης


ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕ19-20...
ΟΙ "βαπτισμένοι ΠΕ19" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ, Ή ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ,
ΕΦΟΣΟΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ (ΣΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ) ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ...
(ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΝΟΝΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ...)

ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ... ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ,
ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΣΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΟΧΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ / ΦΥΣΙΚΟΙ / ΘΕΟΛΟΓΟΙ / ΚΛΠ.
ΑΣ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ, + ΤΟ OPTION ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΣΘΕ ΚΥΡΙΟΙ ΜΟΥ;;;

ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΥΝΗΓΑ...


ΥΓ: Έχω τελειώσει Πολυτεχνείο (Ηλ. & Μηχανικός Η/Υ) και έκανα 23 μαθήματα Μαθηματικών. Μπορώ να συμπληρώνω το ωράριό μου με ώρες Μαθηματικών;;;
ΥΓ1: Τουλάχιστον έχω τη δυνατότητα (το μυαλό αν θες) να σκεφτώ ότι τα Μαθηματικά είναι πολύ βαθύτερα από αυτά που ακούμπησα εγώ και ότι είμαι σε νηπιακό στάδιο μαθηματικής γνώσης. Δεν μπορεί διάολε κάποτε να αντιμετωπιστεί και η Πληροφορική σαν επιστήμη και οι "βαπτισμένοι ΠΕ19" να αποφασιστεί ότι βρίσκονται στο αντίστοιχο νηπιακό στάδιο και να διδάσκουν τα νήπια;;;
Αλλά τι λέω; Η Πληροφορική δεν είναι ακριβώς επιστήμη... Είναι μια επιστήμη που ασχολείται με το πακέτο του Office, με το να μαθαίνει δεξιότητες στους συναδέλφους των άλλων κλάδων, να προετοιμάσει τους μαθητές Γυμνασίου για το υπέρτατο πτυχίο του ECDL, να φτιάχνει τα pc και τους εκτυπωτές του σχολείου και των συναδέλφων και να επαιτεί για ώρες διδασκαλίας στο αντικείμενο της, ΧΩΡΙΣ 2Η ΑΝΑΘΕΣΗ (Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ), ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ 45 ΣΧΟΛΕΣ (22 ΑΕΙ + 23 ΑΤΕΙ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ...

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161383
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 528
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 539

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.