Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kripintiris

Σελίδες: 123 ... 8
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Αυγούστου 29, 2014, 04:48:42 pm »
Καλοί μου άνθρωποι απο την ΚΥ όποιος δεί τον υπουργό ας μας ενημερώσει.
Δε χρειάζεται να είσαι στην ΚΥ. Δες εδώ:
http://minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/11769-14-08-29.html

Περιμένει κανείς υπογραφές;

2
check this
http://www.esos.gr/article/eidisis-protovathmia-ekpaidefsi/ekaton-eikosi-ekpaideytikoi-prosefygan-dikaiosynh-metataxeis
Θα ισχύσουν αυτές οι μετατάξεις που έγιναν χωρίς να έχουν δώσει ακόμη οργανικές, θα ακυρωθούν ή θα τροποποιηθούν;
Τροφή για σκέψη...

3
Υ.Γ.2 πάντα υπήρχαν "κλεφτες" του συστήματος που έπαιρναν τις μεταθέσεις αέρα, 12+2
και γραφείο Αθήνα, αλλά δεν είμασταν εμείς!!!
Θα συμπλήρωνα να ισχύσει η τρέχουσα μοριοδότηση (χωρίς 12 μόρια από το Υπουργείο) αναδρομικά και να υπολογιστούν όλα ΔΙΚΑΙΑ και ΣΥΝΝΟΜΑ...

4
Επειδή όπως καταλαβαίνετε για πολλούς από εμάς, που δεν έχουμε ασχοληθεί με διοικητικά,
πολλά από αυτά που γράφετε ακούγονται ως ξένη γλώσσα, φανταστείτε πόσο φταίνε οι
διάφοροι συνάδελφοι που τυχαία διάλεξαν μία από τις διαδικασίες, για το μέλλον των θέσεων τους,
και των αιτήσεων τους.

Οπότε το να λέμε, ακυρώστε 3500 μετακινήσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες ενδεχομένως
έγιναν βάσει κάποιας λογικής, δεν είναι πρέπον...

Ομολογώ ότι δεν με σύμφερε με τίποτα να γίνουν κανονικές πανελλαδικές μετατάξεις για όλους,
αλλά και μία τέτοια ξαφνική ανακατανομή τόσων χιλιάδων ανθρώπων ρε παιδιά δεν θα ήταν δίκαιη,
σκεφτείτε το.

Αυτό περίπου σκεφτόμουν κι εγώ..Μια αντιστροφή των θέσεων θα ήταν άδικη για τους περισσότερους όσο κι αν εμείς που γυρίζουμε στα νησιά χρονια δεν μπορούμε να παμε σπίτι μας. Δηλ τι να λέγαμε; ελα εσυ τώρα στο νησί που είσαι μια χαρά τόσον καιρό σπίτι σου και να ερθω εγώ εκεί; Με τα μόρια που εχω χτυπούσα οποιαδήποτε περιοχή ήθελα. Γι αυτό λέω ότι μάλλον το υπουργείο δεν το είχε σκεφτεί το πράγμα σωστά από την αρχή. Κάτι άλλο ήθελε να κάνει και τα έκανε μπιιιπ.

Κοίτα επειδή δεν έχουν συσταθεί ακόμα οι νέες οργανικές μπορεί το θέμα να λυθεί πολιτικά.
Σενάριο:
Οι οργανικές δε δίνονται ακόμα, πρέπει να έρθει Μάιος - Ιούνιος, τώρα διαπιστώνονται λειτουργικά κενά.
Νέος υπουργός (δεν εξετάζω εκλογές, ή ανασχηματισμό, ή υπηρεσιακή κυβέρνηση με υπουργό στυλ Μπαμπινιώτη) κάνει νέα Υπουργική Απόφαση και λέει:
Συστήνονται οι τάδε οργανικές Α'θμιας με το τάδε ΦΕΚ...
Καλούνται να κάνουν αίτηση για να πάρουν οργανική στην Α'θμια (αυτές του παραπάνω ΦΕΚ) όσοι μετατάχθηκαν με την ΥΑ απόφαση Αρβανιτόπουλου, ή όσοι επιθυμούν μετάταξη από

5
Είστε μερικοί πάρα πολύ άδικοι με τους συναδέλφους σας,
το ποσοστό 2%-5% που γνωρίζει τις τρύπες του εκάστοτε συστήματος και τις εκμεταλεύεται δεν
αντιπροσωπεύει τους συναδέλφους σας....

ΚΑΤΗΓΟΡΩ το "ΣΥΣΤΗΜΑ" για τα κάτωθι:

1) Έκανε μια διαδικασία μετατάξεων στην Α'θμια η οποία ΠΑΛΙ λειτούργησε με κομματικά κριτήρια. Για τον αλγόριθμο προείχε να πάρουν μετάταξη όσοι ήταν στο excel του πολιτικού γραφείου. Και δεν καταλαβαίνω γιατί εκτίθενται. Στο κάτω κάτω όλοι οι εμπλεκόμενοι κλάδοι (Πληροφορική, Αγγλικά, Γυμναστές, κλπ.) ζητούσαν για χρόνια να ανοίξουν κι άλλες οργανικές στην Α'θμια. Θα μπορούσαν να τα είχαν κάνει με το γράμμα του Νόμου, οπότε θα είχαν βολέψει και το περιβόητο 2-5%.

2) Δεν υπήρχε Εγκύκλιος γιατί με εγκύκλιο οι διαδικασίες είναι σαφείς. Οργανωμένες, με πίνακες μοριοδότησης που δημοσιοποιούνται και με περίοδο Ενστάσεων. ΔΕ ΛΕΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ TEACHERS.MINEDU.GOV.GR Αντίθετα υπήρξε Υπουργική Απόφαση που δεν προσβάλλεται εύκολα. Μόνο στο ΣτΕ ατομικά μπορεί κανείς να κάνει αίτηση θεραπείας και μόνο αν έχει έννομο συμφέρον. Κι αν δικαιώνεται κάποιος, άντε να τσιμπάει κι αυτός οργανική στην Α'θμια. Άλλοι βέβαια έστιβαν το μυαλό τους, μαδούσαν τη μαργαρίτα, μπορεί να ήθελαν να κάνουν αλλά έψαχναν να βρουν το νόημα και αποφάσισαν ότι δε θα παίξουν κορώνα - γράμματα. Δεν έκαναν αίτηση, δεν έχουν έννομο συμφέρον (πρακτικά), δε μπορούν να κάνουν ένσταση παρά μόνο να κοιτούν "τα άλλα τρένα να περνούν".

3) Επικοινωνιολόγοι: Κυβερνούν τον τόπο. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος - κουκουρούκου προκηρύχθηκε 15υγουστο (Η πρώτη εβδομάδα κυλάει με μπάνια, έπαιρνες την απόφαση σε 1-2 μέρες). Έψαξαν προσεκτικά τις λέξεις και έκρυψαν της λεπτομέρειες (εκεί που υπηρετείς ΤΩΡΑ), έκαναν όταν έπρεπε τις διαρροές ("Μην κάνετε παιδιά, θα λήξει το ΕΣΠΑ, το ΕΑΕΠ και θα παίξει διαθεσιμότητα"), έδωσαν επεξηγήσεις της τελευταίας στιγμής, εντός ορίου, αλλά απάντησαν επιλεκτικά. Μας είπαν για τον αλγόριθμο επιλογής κενών και είχαμε 1 ολόκληρη μέρα να τον επεξεργαστούμε.

4) Δεν αναρτώνται οι αξιολογικοί Πίνακες. Μόρια; ΠΥΣΔΕ προέλευσης; And what about diavgeia? Το ντετέκτιβ θα κάνουμε για να συμπεράνουμε αν αδικηθήκαμε; Είναι φάουλ τους, ακόμα και τώρα έχουν πρόβλημα. Κάντε ατομικά, αιτήσεις θεραπείας, ενστάσεις, κλπ. ζητήστε να σας κοινοποιηθούν οι αξιολογικοί πίνακες, δε μπορούν να το αρνηθούν, μοιραστείτε τους και θα δείτε μεγαλύτερη κατακραυγή...

5) Το κομματικοκεντρικό κράτος βρίσκεται στο peak του. Κάποτε για τις λαμογιές του ενός κόμματος φώναζε το άλλο, μέχρι να μπει εκείνο στη θέση του οδηγού και να αντιστραφούν οι ρόλοι. Τα κόλπα και τα πόστα ήταν γνωστά και για τους δύο. Τώρα που συνεργάζονται πραγματικά μεγαλουργούν. Συγκλονιστικές ερμηνείες...

6
Γνωρίζει κανείς αν μπορούσαμε να κάνουμε αίτηση σε φορέα που είχε κενές θέσεις αλλά δεν είχε για την ειδικότητά μας?

πλακα μας κανεις ετσι;
Ποια πλάκα.
Ασφαλώς και έκανα αίτηση στις ΔΔΕ της Γ' Αθήνας και Δ' Αθήνας που δεν είχαν βγάλει θέσεις.
Επετράπει από το σύστημα και θεωρώ ότι εξεδήλωσα την επιθυμία μου.
Φυσικά δεν πήρα μετάταξη στις παραπάνω ΔΔΕ όπως αναμενόταν, αλλά προφανώς έχω λόγο (και πάτημα) να κάνω ένσταση σε περίπτωση που γίνουν αποσπάσεις εκπαιδευτικών στις εν λόγω ΔΔΕ.
Τόσο καιρό μας κοροιδεύουν και γεμίσανε τις θέσεις στις Διευθύνσεις με κοπέλες ΔΕ Πληροφορικής  από Ολυμπιακή Αεροπορία, να μην τους κοροιδέψω κι εγώ;;;

Κακώς συνάδελφε αναρωτιέσαι αν μας κάνει πλάκα ο φίλος. Έκανε σαφή ερώτηση. Αν είχε το δικαίωμα να κάνει. Εγώ ήμουν ακόμα χειρότερος και έκανα όχι εκεί που δεν είχε θέσεις για την ειδικότητά μου, αλλά εκεί που δεν είχε θέσεις καθόλου.
Κουκουρούκου Εγκύκλιος - Κουκουρούκου κι εγώ...

7
Εργασιακά / Απ: Κριτήρια Μοριοδότησης Εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 30, 2013, 04:45:25 pm »
Sorry για την καθυστερημένη απάντηση.

το ότι το όνομα κάποιου είναι στο φεκ διοριστέων δε σημαίνει ότι διορίστηκε (υπάρχουν και περιπτώσεις που κάποιοι δεν έκαναν χαρτιά διορισμού),
Νομίζω ασχολούμαστε και ασχολούνται με τους ΔΥ και τον τρόπο εισαγωγής τους στο Δημόσιο. Όχι για κάποιον διοριστέο που δεν έκανε αίτηση γιατί βγήκε κάτι καλύτερο...

επίσης από το νόμο οι κενές για οποιοδήποτε λόγο θέσεις διοριστέων καλύπτονταν από τους ισάριθμους επιτυχόντες μη διοριστέους (αν υπάρχαν, αν δεν υπήρχαν οι θέσεις πήγαιναν στον πίνακα του 40%) χωρίς να αλλάζει το αρχικό φεκ διοριστέων από το ΑΣΕΠ, από το ΑΣΕΠ απλά δίνονταν τα ονόματα αυτών των επιτυχόντων μη διοριστέων, και αυτό γινόταν για να τηρηθούν τα ποσοστά 60/40%
Πρέπει να δοθεί σαφής απάντηση από το υπουργείο για αυτές τις περιπτώσεις.
Πάντως για το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ισχύει το ΦΕΚ με τους Διοριστέους του ΑΣΕΠ. Το Παιδείας μπορεί να διορίζει όπως θέλει, γιατί όχι και να παρανομεί. Π.χ. στο παραπάνω παράδειγμα που δεν καλύπτονται οι θέσεις διοριστέων ΑΣΕΠ όπως λες τελικά παίρνει παραπάνω από 40% από Πίνακα και δεν τηρεί το νόμο 60-40%.
Πενηνταράκια:
Αν θέλει να διορίσει 1000, πρέπει να πάρει 400 Πίνακα - 600 ΑΣΕΠ. Γίνεται ΑΣΕΠ και περνάνε τη βάση 500. Δεν ήταν νόμιμο να πάρει 500 Πίνακα - 500 ΑΣΕΠ. Έπρεπε να προσαρμόσει το ποσοστό του Πίνακα και να πάρει 333 Πίνακα - 500 ΑΣΕΠ
(Άσε που οι ΑΣΕΠίτες λένε ότι από το 1998, άντε μετά και την 5ετή παράταση, το 2003 βαριά έπρεπε όλοι να διορίζονται με γραπτό ΑΣΕΠ - Ας μην ανοίξει εδώ αυτό το θέμα, δεν είναι άλλωστε σκοπός μου)

Επιπλέον δε νομίζω ποτέ να αδικηθεί ένας συνάδελφος που έχει "υπερτερήσει" από άλλους στον ΑΣΕΠ με βάση το κοινό δίκαιο, γιατί το Υπουργείο Παιδείας δίπλα στο Διορισμό του έγραψε Ενιαίος Πίνακας Διορισμών και δεν έγραψε Ενιαίος Πίνακας Διορισμών + ΑΣΕΠ. Κι αν ήταν και στο 24μηνο έπρεπε να γράψει 24μηνο + Ενιαίος Πίνακας Διορισμών + ΑΣΕΠ και όχι να μας πληροφορεί για τον αλγόριθμο επιλογής κενών.

8
Εργασιακά / Απ: Κριτήρια Μοριοδότησης Εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 19, 2013, 06:16:29 pm »
Θα ήθελα να αναφέρω το δικό μου πραγματικό παράδειγμα, μήπως και βγει κάποιο συμπέρασμα.
Είμαι κι εγώ διοριστέος ΑΣΕΠ και διοριστέος από τον πίνακα 40%. Η επιλογή κενού έγινε προφανώς από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών για να μην αδικηθώ. Επιπλέον είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι αδικούμαι αν δεν πάρω τα 30 μόρια στην αξιολόγηση του Κυριάκου σε περίπτωση διαθεσιμότητας, κινητικότητας, μετάταξης ή και ό,τι άλλο... Μπορώ νομίζω να το υποστηρίξω και νομικά. (Θα επεκταθώ παρακάτω...)

1) Κατ' αρχάς νομίζω ότι ο διαχωρισμός τρόπου διορισμού και τόπου διορισμού είναι μάλλον διαφορετικός. Συγκεκριμένα:
Για κάθε γραπτο διαγωνισμό το ΑΣΕΠ έβγαζε προσωρινά αποτελέσματα και υπήρχε περίοδος υποβολής ενστάσεων για 10 εργάσιμες (αν δεν κάνω λάθος). Μετά την περίοδο αυτή εξετάζονταν οι ενστάσεις και έβγαιναν τα οριστικά αποτελέσματα των διοριστέων, τα οποία και αποστέλλονταν για δημοσίευση στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
Αυτό είναι ένα διαφορετικό ΦΕΚ από το ΦΕΚ Διορισμού. Οι διοριστέοι εδώ λοιπόν ορίζονται από ΦΕΚ του ΑΣΕΠ. Αργότερα υπάρχει το ΦΕΚ Διορισμού του Υπουργείου Παιδείας.
Μπορείτε να βρείτε το ΦΕΚ Διοριστέων του ΑΣΕΠ κάνοντας "έξυπνη αναζήτηση"στο www.et.gr. Θα είναι ένα Τεύχος Γ μερικές μέρες μετά την έκδοση οριστικών πινάκων διοριστέων από τον ΑΣΕΠ (

9
Γενικό Λύκειο / Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« στις: Οκτωβρίου 15, 2010, 07:54:26 pm »
Καλά ο τύπος της έκανε στημένη ερώτηση.
Ο π@π@ρ@ς.org (μου θέλει και site...) θεωρεί skills το word processing, το excel και το powerpoint.
Και τα παιδιά από την Γ Γυμνασίου θα παίρνουν το ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ECDL... με το οποίο θα μ@μ..ε και θα δέρνουνε...

Έχω ξαναπεί ότι δε μας θεωρούν επιστήμη, αλλά δεξιότητα.
Οπότε τι ακριβώς περιμένετε;;;

10
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - αναπληρωτής
« στις: Οκτωβρίου 15, 2010, 07:19:23 pm »
Καλησπέρα, παιδιά!

Έχω μια απορία: ας υποθέσουμε ότι κάποιος είναι αναπληρωτής και τον καλούν στην ασπαιτε. Τι κάνει? Σε περίπτωση που παραιτηθεί από αναπληρωτής, αν θυμάμαι καλά στην εγκύκλιο έγραφε, οτι διαγράφεται απο τον πίνακα για 2 χρόνια. Κάνω λάθος?

Επίσης, αφού ο πίνακας κλείδωσε, έχοντας παιδαγωγικό θα αλλάξει η σειρά?

Γρίφος!!

Κάνε πρώτα μια αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να πάρεις μεταγραφή στην βολικότερη περιοχή. Μπορεί να το εγκρίνουν.
Π.χ. μπήκες ΑΣΠΑΙΤΕ Αθήνα, αλλά πήγες αναπληρωτής στο Ηράκλειο. Κάνεις αίτηση μεταγραφής για την ΑΣΠΑΙΤΕ Ηρακλείου.
Και καλά απαγορεύεται, αλλά έχει γίνει (στάνταρ)

Για το τι μέλλει γεννέσθαι γενικώς με τους κλειδωμένους πίνακες, όταν μάθεις περισσότερα πες μας κι εμάς...

11
Ονειρεύονται Γενικό Λύκειο ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Συμφωνώ αρκεί όσοι τελειώνουν ΓΕΛ να ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ

12
Συνάδελφε, καταλαβαίνω τα δίκαια αιτήματά σου και την αγωνία για τον κλάδο σου αλλά εδώ σε βρίσκω λάθος και ίσως δεν βλέπεις τη συνολική εικόνα.
Εμβαθύνω σαφώς στο πρόβλημα του κλάδου των ΠΕ19 κι όχι στην ποιότητα μαθήματος του Δημοτικού.
Στέκομαι στο ότι στον ΑΣΕΠ διορίζεται πια 1 στους 36 διαγωνιζόμενους και όχι όπως στον κλάδο των δασκάλων που διορίζεται όποιος καταφέρει να πιάσει τη βάση, κι αν δεν την πιάσει πάλι θα διοριστεί...
Είπα διορίζεται πια 1 στους 36 λανθασμένα. Διοριζόταν έπρεπε να πω γιατί δεν υπάρχουν άλλες θέσεις. Είμαστε παντού υπεράριθμοι. Και αν μειωθούν-εξαφανιστούν και οι ώρες Πληροφορικής στο Λύκειο τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.

Το άνοιγμα που ίσως δοθεί στον κλάδο σας για διορισμούς θα είναι πολύ μεγάλο. Αναλογίσου πόσα δημοτικά σχολεία υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα που χρειάζονται τουλάχιστον 1 πληροφορικό δάσκαλο. Αν ζητάτε να στείλουν τον κάθε "άχρηστο" καθηγητή πληροφορικής στα δημοτικά, το πρόγραμμα δεν θα περπατήσει και θα μείνετε στις ίδιες συνθήκες.
Το ότι θα ανοίξουν θέσεις Πληροφορικών στα Δημοτικά το ακούω 8 χρόνια. Μέχρι να γίνει, αν γίνει ποτέ, ας μην αναφερθούμε ξανά σε θέσεις Πληροφορικών στα Δημοτικά...

Είμαι φέτος σε ένα απο τα 800 σχολεία και ο συνάδελφος σας είναι απερίγραπτος...
Και εγώ ήξερα έναν απερίγραπτο Δάσκαλο, έναν απερίγραπτο Φιλόλογο και έναν Μαθηματικό χειρότερο και από τους 3 παραπάνω... Έβγαλες συμπέρασμα για τον κλάδο της Πληροφορικής από 1 άτομο;;;;;;

Ο πληροφορικός του Ολοήμερου ερχόταν με κέφι και όρεξη στο σχολείο για 4 ώρες, 2 φορές την εβδομάδα ενώ πρωτού έρθει και αφού έφευγε πήγαινε στην εταιρεία πληροφορικής, που εργαζόταν. Τα παιδιά ακόμα και στο διάλειμμα δεν ξεκολλούσαν από πάνω του, από τα πρωτάκια μέχρι τα εκτάκια. Αυτόν το δάσκαλο χρειάζεται το δημοτικό σχολείο. Δεν ξέρω ούτε τι είχε τελειώσει, ούτε αν είχε παιδαγωγική επάρκεια, ούτε αν είχε επιτυχία ΑΣΕΠ και δεν ένοιαζε κι όλας γιατί έκανε εξαιρετική δουλειά!

Αν αγαπήσει το δημοτικάκι την πληροφορική, θα φτάσει στη δευτεροβάθμια και θα πετάει και ας μην πετύχει το σωστό πληροφορικό. Αν σιχαθεί την πληροφορική 6 χρόνια στο Δημοτικό, δεν θα υπάρχει χρόνος να του αλλάξετε τη νοοτροπία στο γυμνάσιο και θα θεωρεί το μάθημα "χαμένο χρόνο"!

Τι σύμπτωση! κι η Διαμαντοπούλου αυτόν τον εκπαιδευτικό χρειάζεται. Τον ωρομίσθιο (ΑΜΩ αν θες)... Αν χρειαζόταν μόνιμο θα είχε διορίσει και κανέναν...
Αφού αναφερθώ με ένα τεράστιο ΜΠΡΑ

13
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία αναπληρωτών
« στις: Οκτωβρίου 07, 2010, 07:33:22 am »
γνωρίζει κανείς την διάταξη την οποία αναφέρει ότι αν είσαι πλήρους ωραρίου (21ώρες) ή πάνω από 700

14
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ

Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
2000 που λες είναι λίγοι αν συγκρίνεις με το πόσες χιλιάδες Μαθηματικοί-Φυσικοί κλπ συνταξιοδοτήθηκαν από το 2000 και συνταξιοδοτούνται κάθε χρόνο. Οι ειδικότητες αυτές (Μαθηματικοί κλπ) είναι από τις πιο παλιές και κάθε χρόνο ένας μεγάλος αριθμός βγαίνει στην σύνταξη. Επίσης δες πόσους αναπληρωτές παίρνει αθροιστικά κάθε χρονιά ΠΕ03 & ΠΕ04. Πάντα θα υπάρχει χώρος! δεν θα κινδυνέψουν αυτές οι ειδικότητες με το αν επιστρέψουν στις βασικές τους ειδικότητες οι μη-πληροφορικάριοι που είναι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι.
Κάνεις ένα μικρό αλλά σημαντικό άλμα σκέψης, που σε παρασύρει στον ισχυρισμό ότι οι Μαθηματικο-Φυσικο-Πληροφορικοί (Πληροφορικοί χωρίς Πτυχίο Πληροφορικής) δεν αποτελούν δα και σημαντικό πρόβλημα για την όλη κατάσταση και το... "Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20".
Λες λανθασμένα ότι μέσα σε αυτούς τους χιλιάδες Μαθηματικο-Φυσικούς κλπ που συνταξιοδοτήθηκαν από το 2000 και συνταξιοδοτούνται κάθε χρόνο είναι και αυτοί που έχουν "μεταπηδήσει" σε ΠΕ19.
Άρα λες: "Δε θα έχουν βγει καμιά χιλιάρα απο δαύτους σε σύνταξη;;;"
ΛΑΘΟΣ!!!

Αυτοί που μεταπήδησαν σε Πληροφορικούς, βαπτίστηκαν ΠΕ19 και από εκεί και πέρα στην καριέρα τους είναι ΠΕ19 (ούτε καν ΠΕ20). Μάλιστα έχουν και μεγαλύτερα προνόμια από τους κοινούς ΠΕ19 γιατί κουβαλάνε και ένα ακόμα Πτυχίο (π.χ. Μαθηματικών) και αν τους λείπει καμιά 5άρα ωρίτσες τους ανατίθενται τα Μαθηματικά, η Γεωγραφία, η Φυσική, η Χημεία, κλπ., κλπ., κλπ. και ό,τι άλλο χρειαστεί για να μην πάρουν συμπλήρωμα ωρών σε άλλο σχολείο.

Όταν λοιπόν βγήκαν οι φετινές αποχωρήσεις/συνταξιοδοτήσεις αναφέρθηκε για πρώτη φορά ότι έκαναν αίτηση για σύνταξη 48 άτομα ΠΕ19. Αυτοί είναι οι πρώτοι στην ιστορία των ΠΕ19 που αδειάζουν θέσεις. Είναι οι "βαπτισμένοι ΠΕ19".
Αν τα προηγούμενα 10 χρόνια έβγαιναν οι "βαπτισμένοι ΠΕ19" σε σύνταξη θα αναφέρονταν σαν ΠΕ19 κι όχι σαν ΠΕ03, ΠΕ04.χχ κ.ο.κ.

Εν κατακλείδι, έχουν αδειάσει συγκεκριμένα 48 θέσεις ΠΕ19 μέσα σε όλη αυτή την 15ετία.
Οι "βαπτισμένοι ΠΕ19" αποτελούν σημαντικότατο μέρος του προβλήματος του κλάδου.
(Οι άνθρωποι βέβαια κοιτούσαν την πάρτη τους και έχουν σχεδόν αποκλειστικά όλες τις οργανικές στα μεγάλα αστικά κέντρα)
Είναι ακόμα οι μισοί Πληροφορικοί της Εκπαίδευσης


ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕ19-20...
ΟΙ "βαπτισμένοι ΠΕ19" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ, Ή ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ,
ΕΦΟΣΟΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ (ΣΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ) ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ...
(ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΝΟΝΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ...)

ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ... ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ,
ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΣΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32916
  • Τελευταία: Katerina25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185313
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 614
Σύνολο: 635

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.