*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376134 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #112 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 11:50:45 μμ »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D

Καλά ,μην επαναπαυσε κ τόσο!

Εκτός κ αν έχεις τη περιβόητη παιδαγωγική επάρκεια...

Δεν έχω  παιδαγωγική επάρκεια. Επιτυχία ΑΣΕΠ έχω.

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις (ΕΣΠΑ, Σύμβαση Ιδιωτικού δικαίου, Νέο Λύκειο ) ---> Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.

Πάντως ήταν καλά για 24 ώρες...
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:16:58 »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #113 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 10:24:55 πμ »

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕ19-20...
ΟΙ "βαπτισμένοι ΠΕ19" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ, Ή ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ,
ΕΦΟΣΟΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ (ΣΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ) ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ...
(ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΝΟΝΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ...)

ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ... ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ,
ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΣΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΟΧΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ / ΦΥΣΙΚΟΙ / ΘΕΟΛΟΓΟΙ / ΚΛΠ.
ΑΣ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ, + ΤΟ OPTION ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ

Συνάδελφε, καταλαβαίνω τα δίκαια αιτήματά σου και την αγωνία για τον κλάδο σου αλλά εδώ σε βρίσκω λάθος και ίσως δεν βλέπεις τη συνολική εικόνα.
Το άνοιγμα που ίσως δοθεί στον κλάδο σας για διορισμούς θα είναι πολύ μεγάλο. Αναλογίσου πόσα δημοτικά σχολεία υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα που χρειάζονται τουλάχιστον 1 πληροφορικό δάσκαλο. Αν ζητάτε να στείλουν τον κάθε "άχρηστο" καθηγητή πληροφορικής στα δημοτικά, το πρόγραμμα δεν θα περπατήσει και θα μείνετε στις ίδιες συνθήκες.

Είμαι φέτος σε ένα απο τα 800 σχολεία και ο συνάδελφος σας είναι απερίγραπτος.  Στην αρχή σκεφτόμουν ότι δεν έχει εγκλιματιστεί ακόμα και δεν έχει κάνει και σεμινάρια, να τον βοηθήσουμε τον άνθρωπο. Αλλά οι μέρες περνάνε και από δουλειά, ελάχιστα πράγματα και στεναχωριέμαι γιατί και το σχολείο και η τάξη μου είναι τεχνολογικά καλά εξοπλισμένη, οι μαθητές μου από πέρσι είχαν μάθει να δουλεύουν το word, το centennia και να blogάρουν, (καλά για internet, facebook kai msn δεν το συζητώ, ξέρουν καλύτερα και από εμένα).
Αποτέλεσμα, τα παιδιά να βαριούνται και να γίνέται η ώρα του παιδιού το μάθημα της πληροφορικής, όταν πέρσι τα ίδια παιδιά αν ερχόταν η μητέρα τους να τα πάρει νωρίτερα από το Ολοήμερο Σχολείο την ώρα  της Πληροφορικής έβαζαν τα κλάματα και χιλιοπαρακαλούσαν να μείνουν κι άλλο στο σχολείο.
Ο πληροφορικός του Ολοήμερου ερχόταν με κέφι και όρεξη στο σχολείο για 4 ώρες, 2 φορές την εβδομάδα ενώ πρωτού έρθει και αφού έφευγε πήγαινε στην εταιρεία πληροφορικής, που εργαζόταν. Τα παιδιά ακόμα και στο διάλειμμα δεν ξεκολλούσαν από πάνω του, από τα πρωτάκια μέχρι τα εκτάκια. Αυτόν το δάσκαλο χρειάζεται το δημοτικό σχολείο. Δεν ξέρω ούτε τι είχε τελειώσει, ούτε αν είχε παιδαγωγική επάρκεια, ούτε αν είχε επιτυχία ΑΣΕΠ και δεν ένοιαζε κι όλας γιατί έκανε εξαιρετική δουλειά! Αν αγαπήσει το δημοτικάκι την πληροφορική, θα φτάσει στη δευτεροβάθμια και θα πετάει και ας μην πετύχει το σωστό πληροφορικό. Αν σιχαθεί την πληροφορική 6 χρόνια στο Δημοτικό, δεν θα υπάρχει χρόνος να του αλλάξετε τη νοοτροπία στο γυμνάσιο και θα θεωρεί το μάθημα "χαμένο χρόνο"!

Το κλείνω το θέμα εδώ, διότι είναι και μέρα κινητοποιήσεων σήμερα και δεν θα προλάβω να κατέβω, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #114 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 10:38:26 πμ »

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕ19-20...
ΟΙ "βαπτισμένοι ΠΕ19" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ, Ή ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ,
ΕΦΟΣΟΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ (ΣΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ) ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ...
(ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΝΟΝΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ...)

ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ... ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ,
ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΣΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΟΧΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ / ΦΥΣΙΚΟΙ / ΘΕΟΛΟΓΟΙ / ΚΛΠ.
ΑΣ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ, + ΤΟ OPTION ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ

Συνάδελφε, καταλαβαίνω τα δίκαια αιτήματά σου και την αγωνία για τον κλάδο σου αλλά εδώ σε βρίσκω λάθος και ίσως δεν βλέπεις τη συνολική εικόνα.
Το άνοιγμα που ίσως δοθεί στον κλάδο σας για διορισμούς θα είναι πολύ μεγάλο. Αναλογίσου πόσα δημοτικά σχολεία υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα που χρειάζονται τουλάχιστον 1 πληροφορικό δάσκαλο. Αν ζητάτε να στείλουν τον κάθε "άχρηστο" καθηγητή πληροφορικής στα δημοτικά, το πρόγραμμα δεν θα περπατήσει και θα μείνετε στις ίδιες συνθήκες.

Είμαι φέτος σε ένα απο τα 800 σχολεία και ο συνάδελφος σας είναι απερίγραπτος.  Στην αρχή σκεφτόμουν ότι δεν έχει εγκλιματιστεί ακόμα και δεν έχει κάνει και σεμινάρια, να τον βοηθήσουμε τον άνθρωπο. Αλλά οι μέρες περνάνε και από δουλειά, ελάχιστα πράγματα και στεναχωριέμαι γιατί και το σχολείο και η τάξη μου είναι τεχνολογικά καλά εξοπλισμένη, οι μαθητές μου από πέρσι είχαν μάθει να δουλεύουν το word, το centennia και να blogάρουν, (καλά για internet, facebook kai msn δεν το συζητώ, ξέρουν καλύτερα και από εμένα).
Αποτέλεσμα, τα παιδιά να βαριούνται και να γίνέται η ώρα του παιδιού το μάθημα της πληροφορικής, όταν πέρσι τα ίδια παιδιά αν ερχόταν η μητέρα τους να τα πάρει νωρίτερα από το Ολοήμερο Σχολείο την ώρα  της Πληροφορικής έβαζαν τα κλάματα και χιλιοπαρακαλούσαν να μείνουν κι άλλο στο σχολείο.
Ο πληροφορικός του Ολοήμερου ερχόταν με κέφι και όρεξη στο σχολείο για 4 ώρες, 2 φορές την εβδομάδα ενώ πρωτού έρθει και αφού έφευγε πήγαινε στην εταιρεία πληροφορικής, που εργαζόταν. Τα παιδιά ακόμα και στο διάλειμμα δεν ξεκολλούσαν από πάνω του, από τα πρωτάκια μέχρι τα εκτάκια. Αυτόν το δάσκαλο χρειάζεται το δημοτικό σχολείο. Δεν ξέρω ούτε τι είχε τελειώσει, ούτε αν είχε παιδαγωγική επάρκεια, ούτε αν είχε επιτυχία ΑΣΕΠ και δεν ένοιαζε κι όλας γιατί έκανε εξαιρετική δουλειά! Αν αγαπήσει το δημοτικάκι την πληροφορική, θα φτάσει στη δευτεροβάθμια και θα πετάει και ας μην πετύχει το σωστό πληροφορικό. Αν σιχαθεί την πληροφορική 6 χρόνια στο Δημοτικό, δεν θα υπάρχει χρόνος να του αλλάξετε τη νοοτροπία στο γυμνάσιο και θα θεωρεί το μάθημα "χαμένο χρόνο"!

Το κλείνω το θέμα εδώ, διότι είναι και μέρα κινητοποιήσεων σήμερα και δεν θα προλάβω να κατέβω, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας.

Κυρα_δασκάλα συμφωνώ μαζί σου!

Θα σ πω τη δικιά μου ιστορία. Όταν πρωτοδούλεψα κυρίως στο 1 δημοτικό από τα 3 που πήγαινα η δασκάλα του ολοημέρου συνεχώς μου ελέγε πόσο περίεργο της φαινόταν που έκανα μάθημα κ ασχολιόμουν τόσο πολύ με τους μαθητές μου γιατί ο προηγούμενος καθηγητής πληροφορικής μόνο παιχνίδια τους έβαζε. Θα μπορούσα κάλλιστα να κάνω το ίδιο αλλά "δεν μ βγαίνει" . Κ με εμένα συμβαίνει το ίδιο στο σχολείο, όπως περιγράφεις παραπάνω. Υπάρχουν παιδάκια που κάθονται ολοήμερο μόνο όταν έχουν πληροφορική τις υπόλοιπες μέρες φεύγουν. Κ στη τελική τη πιο όμορφη επιβράβευση να πάρω όταν μαθήτρια γυμνασίου πλεον έρχεται κ μου λέει :ότι βαθμό πήρα κύρια στη Πληροφορική στο γυμνάσιο το οφείλω σε έσας......!

Κ για να πάω στη προπέρσυνη εμπειρία μου με τους δασκάλους, τους νεοδιόριστους, που προσωπική μου άποψη οι μισοι δυστυχώς αξίζουν...., είχα βαρεθεί να διορθώνω τα γραπτά των παιδιών , η δασκάλα τους ήταν τόσο ανορθόγραφη που απορω πώς πήρε πτυχίο, κ από γνώσεις γενικώς άστο καλύτερα. Σε ένα άλλο σχολείο δε χαρτοπαίχτες τα είχε καταντήσει τα παιδιά ο δάσκαλος.................
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #115 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 10:40:59 πμ »
Είχα απαντήσει στη μαιρούλα567. κ το μήνυμα μου δεν υπάρχει.
Αν το έσβησε κάποιος διαχειριστής παρακαλώ ας με ενημερώσει τουλάχιστον!!!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:16:58 »

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #116 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 01:37:53 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2013, 11:23:43 μμ από glory3 »

Αποσυνδεδεμένος kripintiris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #117 στις: Οκτώβριος 09, 2010, 01:09:55 πμ »
Συνάδελφε, καταλαβαίνω τα δίκαια αιτήματά σου και την αγωνία για τον κλάδο σου αλλά εδώ σε βρίσκω λάθος και ίσως δεν βλέπεις τη συνολική εικόνα.
Εμβαθύνω σαφώς στο πρόβλημα του κλάδου των ΠΕ19 κι όχι στην ποιότητα μαθήματος του Δημοτικού.
Στέκομαι στο ότι στον ΑΣΕΠ διορίζεται πια 1 στους 36 διαγωνιζόμενους και όχι όπως στον κλάδο των δασκάλων που διορίζεται όποιος καταφέρει να πιάσει τη βάση, κι αν δεν την πιάσει πάλι θα διοριστεί...
Είπα διορίζεται πια 1 στους 36 λανθασμένα. Διοριζόταν έπρεπε να πω γιατί δεν υπάρχουν άλλες θέσεις. Είμαστε παντού υπεράριθμοι. Και αν μειωθούν-εξαφανιστούν και οι ώρες Πληροφορικής στο Λύκειο τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.

Το άνοιγμα που ίσως δοθεί στον κλάδο σας για διορισμούς θα είναι πολύ μεγάλο. Αναλογίσου πόσα δημοτικά σχολεία υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα που χρειάζονται τουλάχιστον 1 πληροφορικό δάσκαλο. Αν ζητάτε να στείλουν τον κάθε "άχρηστο" καθηγητή πληροφορικής στα δημοτικά, το πρόγραμμα δεν θα περπατήσει και θα μείνετε στις ίδιες συνθήκες.
Το ότι θα ανοίξουν θέσεις Πληροφορικών στα Δημοτικά το ακούω 8 χρόνια. Μέχρι να γίνει, αν γίνει ποτέ, ας μην αναφερθούμε ξανά σε θέσεις Πληροφορικών στα Δημοτικά...

Είμαι φέτος σε ένα απο τα 800 σχολεία και ο συνάδελφος σας είναι απερίγραπτος...
Και εγώ ήξερα έναν απερίγραπτο Δάσκαλο, έναν απερίγραπτο Φιλόλογο και έναν Μαθηματικό χειρότερο και από τους 3 παραπάνω... Έβγαλες συμπέρασμα για τον κλάδο της Πληροφορικής από 1 άτομο;;;;;;

Ο πληροφορικός του Ολοήμερου ερχόταν με κέφι και όρεξη στο σχολείο για 4 ώρες, 2 φορές την εβδομάδα ενώ πρωτού έρθει και αφού έφευγε πήγαινε στην εταιρεία πληροφορικής, που εργαζόταν. Τα παιδιά ακόμα και στο διάλειμμα δεν ξεκολλούσαν από πάνω του, από τα πρωτάκια μέχρι τα εκτάκια. Αυτόν το δάσκαλο χρειάζεται το δημοτικό σχολείο. Δεν ξέρω ούτε τι είχε τελειώσει, ούτε αν είχε παιδαγωγική επάρκεια, ούτε αν είχε επιτυχία ΑΣΕΠ και δεν ένοιαζε κι όλας γιατί έκανε εξαιρετική δουλειά!

Αν αγαπήσει το δημοτικάκι την πληροφορική, θα φτάσει στη δευτεροβάθμια και θα πετάει και ας μην πετύχει το σωστό πληροφορικό. Αν σιχαθεί την πληροφορική 6 χρόνια στο Δημοτικό, δεν θα υπάρχει χρόνος να του αλλάξετε τη νοοτροπία στο γυμνάσιο και θα θεωρεί το μάθημα "χαμένο χρόνο"!

Τι σύμπτωση! κι η Διαμαντοπούλου αυτόν τον εκπαιδευτικό χρειάζεται. Τον ωρομίσθιο (ΑΜΩ αν θες)... Αν χρειαζόταν μόνιμο θα είχε διορίσει και κανέναν...
Αφού αναφερθώ με ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ στο παιδί που περιγράφεις, θα πρέπει να σου πω ότι χωρίς θέσεις στα δημοτικά αυτός ο πραγματικά καλός εκπαιδευτικός θα μείνει άνεργος...
Μην αναφερθούμε σε εταιρείες που θα βρει δουλειά και άλλη διέξοδο, γιατί είναι ικανός, κλπ. γιατί και πολλή ανεργία και πολύ πείνα παίζει... Κρίση ... Δε γενικεύω, θα ξεφύγουμε...
Απλά λέω ότι ο κλάδος των Δασκάλων δεν έχει ζήσει την ανεργία την τελευταία 15ετία για να ξέρει τι είναι αυτό

Για το γεγονός ότι λες πως χρειάζονται Πληροφορικοί στην Α/θμια, σε θαυμάζω. Θα πρέπει να ξέρεις ότι η ΔΟΕ προσπαθεί με νύχια και με δόντια να υπάρχουν μόνο δάσκαλοι σαν μόνιμοι στην Α/θμια και οι ειδικότητες ωρομίσθιοι, ή πιο σωστά στο ολοήμερο. Να μη χαθεί ούτε ώρα για δασκάλους. Έχω ακούσει αρκετά:
* Αν μπει η Πληροφορική στο Δημοτικό (έστω και πιλοτικά στα 800) να διδάσκεται από δασκάλους με σεμινάριο Πληροφορικής,
* με ECDL
* Οι καθηγητές των ειδικοτήτων δεν είναι καταρτισμένοι παιδαγωγικά και δε μπορούν να κάνουν σε μικρά παιδιά (το παράδειγμα του συναδέλφου που ανέφερες, αντικρούει αυτό το επιχείρημα...)
* Η Πληροφορική είναι μια δεξιότητα. Δεν είναι πραγματικό μάθημα...
κλπ

Το θέμα μου λοιπόν δεν είναι αν είναι ένας μόνιμος "κακός εκπαιδευτικός", ή ένας ωρομίσθιος "καλός"
Είναι το αν η εκπαίδευση χρειάζεται το μάθημα της Πληροφορικής και τους επιστήμονες που βγαίνουν από τις αντίστοιχες σχολές, ή όχι. Και αν μας χρειάζεται δεν μπορεί να κόψει τους διορισμούς και να μπαίνουν 5-10 άτομα το χρόνο. Γιατί η αλήθεια είναι ότι αντί να συζητιέται πώς θα βρεθούν θέσεις Πληροφορικών στο Δημοτικό (σου λέω, το ακούω 8 χρόνια), συζητιέται ένα αναμορφωμένο καινοτόμο πρόγραμμα διδασκαλίας στο Λύκειο, με 7 σούπερ τομείς μαθημάτων και επιλεγόμενα μαθήματα, στα οποία δε συμπεριλαμβάνεται το μάθημα της Πληροφορικής. Ούτε 1 ώρα...

Οπότε θα μου επιτρέψεις να είναι πρώτα αυτό το πρόβλημά μου. Η επιβίωση του κλάδου

Αποσυνδεδεμένος kripintiris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #118 στις: Οκτώβριος 09, 2010, 01:19:14 πμ »
Ονειρεύονται Γενικό Λύκειο ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Συμφωνώ αρκεί όσοι τελειώνουν ΓΕΛ να ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  εκτός από τα μικρά νησάκια που έχουν μόνο Γ/σιο με Λ.Τ. Να δούμε μετά πόσα παιδάκια θα πάνε σε αυτό το αναβαθμισμένο ΕΠΑΛ.

Πραγματικά σου βγάζω το καπέλο για αυτή την ιδέα!!!
Πραγματικό επιχείρημα κύριοί μου...
Είναι Επιστήμη η Πληροφορική για σας;
Τα φιλολογικά και οι ξένες γλώσσες είναι επιστήμες βαρύνουσας σημασίας και η Πληροφορική light δεξιότητα; Βοήθημα μήπως;
Ξέρετε, παίζουν και 45 σχολές Πληροφορικής (22 ΑΕΙ + 23 ΑΤΕΙ) που μπορεί να αυξήθηκαν φέτος. Στα παιδιά που μπαίνουν σε αυτές τι λέτε είναι επιστήμονες ή όχι

ΟΧΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑ ΓΕΛ = ΟΧΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΕΙ + ΑΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #119 στις: Οκτώβριος 09, 2010, 10:15:43 πμ »
...
Είμαι φέτος σε ένα απο τα 800 σχολεία και ο συνάδελφος σας είναι απερίγραπτος.  Στην αρχή σκεφτόμουν ότι δεν έχει εγκλιματιστεί ακόμα και δεν έχει κάνει και σεμινάρια, να τον βοηθήσουμε τον άνθρωπο. Αλλά οι μέρες περνάνε και από δουλειά, ελάχιστα πράγματα και στεναχωριέμαι γιατί και το σχολείο και η τάξη μου είναι τεχνολογικά καλά εξοπλισμένη, οι μαθητές μου από πέρσι είχαν μάθει να δουλεύουν το word, το centennia και να blogάρουν, (καλά για internet, facebook kai msn δεν το συζητώ, ξέρουν καλύτερα και από εμένα).
Αποτέλεσμα, τα παιδιά να βαριούνται και να γίνέται η ώρα του παιδιού το μάθημα της πληροφορικής, όταν πέρσι τα ίδια παιδιά αν ερχόταν η μητέρα
...
Ο πληροφορικός του Ολοήμερου ερχόταν με κέφι και όρεξη στο σχολείο για 4 ώρες, 2 φορές την εβδομάδα ενώ πρωτού έρθει και αφού έφευγε πήγαινε στην εταιρεία πληροφορικής, που εργαζόταν. Τα παιδιά ακόμα και στο διάλειμμα δεν ξεκολλούσαν από πάνω του, από τα πρωτάκια μέχρι τα εκτάκια. Αυτόν το δάσκαλο χρειάζεται το δημοτικό σχολείο.
...

Αν ο ωρομίσθιος συνάδελφος δούλευε με τις ίδιες συνθήκες που δουλεύει και ο αναπληρωτής ή μόνιμος πληροφορικός τότε κάντε σύλλογο, μιλήστε του, και αν συνεχίσει έτσι. Τι να πω... Μακάρι να υπήρχε τρόπος να πήγαινε σπίτι του. Ειλικρινά αυτός και όσοι πληροφορικοί έχουν τις κατάλληλες συνθήκες (εργαστήρια, υπολογιστές, τμήματα με λογικό αριθμό παιδιών) και δεν δουλεύουν. Σπίτια τους. Χιλιάδες περιμένουν με όρεξη και κέφι να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό.

Κρατώ μια επιφύλαξη, αν ο παραπάνω πληροφορικός ήταν της δευτεροβάθμιας και μετά από χρόνια τον κατεβάζουν (χωρίς τη θέληση του) στην πρωτοβάθμια. Γιατί θα θέλει χρόνο να προσαρμοστεί. Αν όμως δεν δείχνει και αυτός από τη μεριά του θέληση και προσπάθεια. Σπίτι του και αυτός.

Και μην πει κανείς ότι διορίστηκε για δευτεροβάθμια. Γιατί δεν έχει κάνει ούτε μια κίνηση ώστε να μεταταχτούν οι μη πληροφορικοί στους κλάδους τους. Γιατί τόσο καιρό άκουγε την Διαμαντοπούλου να μιλά για οριζοντίωση της πληροφορικής, αλλά δεν ενίσχυε κάποιο σύλλογο να παλέψει για τα δικαιώματα του. Μόνιμος είμαι (σου λέει), τι θα με κάνουν; Θα με απολύσουν;

Facebook και msn σε παιδιά δημοτικού θεωρώ ότι είναι "επικίνδυνα" σε τέτοιες ηλικίες και δεν θα συνιστούσα σε κανέναν πληροφορικό να αφήνει τα παιδιά να μπαίνουν σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μέσα στο σχολείο. Αν στο σπίτι τα αφήνουν οι γονείς τους, είναι δικό τους θέμα.

...
ΟΧΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑ ΓΕΛ = ΟΧΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΕΙ + ΑΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Πρέπει όπως και δήποτε να μπουν τα ΑΕΙ – ΤΕΙ πληροφορικής στο παιχνίδι. Η υποβάθμιση τους, αν δεν διδάσκεται μάθημα Πληροφορικής στο Λύκειο θα είναι τρομακτική. Και για να συνεχίσω τη σκέψη του συναδέλφου, αν το μάθημα μεταφερθεί στα ΤΕΛ, τότε μόνο από τα ΤΕΛ να συμπληρώνουν μηχανογραφικό και να εισάγονται φοιτητές πληροφορικής.

Γιατί ή που θα αναβαθμιστεί το τεχνολογικό λύκειο, ή θα πέσει το επίπεδο στα τμήματα πληροφορικής στην τριτοβάθμια. Γι’αυτό ΑΕΙ – ΤΕΙ πληροφορικής απαιτήστε – διεκδικήστε. Είστε περισσότερα τμήματα από ότι είναι το σύνολο των κλασσικών ειδικοτήτων. Δύναμη έχετε. Όρεξη για "αγωνα";

Είχα απαντήσει στη μαιρούλα567. κ το μήνυμα μου δεν υπάρχει.
Αν το έσβησε κάποιος διαχειριστής παρακαλώ ας με ενημερώσει τουλάχιστον!!!

Το ίδιο παρατηρώ και εγώ. Με την Μαιρη567, στο "διάλογο" που είχαμε στο θεμα Αστείο και θλιβερό έγραψε "Αφήστε τους δασκάλους στην ησυχχια τους". Προτείνω Μαιρη567 αντί να ζητάς από τους admin να σβήνουν τα μηνύματα σου, να μάθεις λίγο ορθογραφία. Όχι ότι εγώ είμαι καλύτερος, απλά εσύ υποτίθεται θα την διδάξεις. Και να πω ότι γράφεις και πάνω από δυο – τρεις προτάσεις κάθε φορά...

Εκτός αν το μόνο που σε ενδιαφέρει Μαιρη567 είναι μέχρι πότε θα διορίζονται εύκολα δάσκαλοι...

Και να με συγχωράς αν γίνομαι "επιθετικός", αλλά δεν έχω δει κάποιο μήνυμα σου, για το πώς θα γίνεις καλύτερη εκπαιδευτικός. Πως θα διδάξεις το μάθημα καλυτερα. Μόνο μέχρι πότε θα διορίζονται εύκολα οι δάσκαλοι.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #120 στις: Οκτώβριος 09, 2010, 01:36:28 μμ »
Είχα απαντήσει στη μαιρούλα567. κ το μήνυμα μου δεν υπάρχει.
Αν το έσβησε κάποιος διαχειριστής παρακαλώ ας με ενημερώσει τουλάχιστον!!!

Το ίδιο παρατηρώ και εγώ. Με την Μαιρη567, στο "διάλογο" που είχαμε στο θεμα Αστείο και θλιβερό έγραψε "Αφήστε τους δασκάλους στην ησυχχια τους". Προτείνω Μαιρη567 αντί να ζητάς από τους admin να σβήνουν τα μηνύματα σου, να μάθεις λίγο ορθογραφία. Όχι ότι εγώ είμαι καλύτερος, απλά εσύ υποτίθεται θα την διδάξεις. Και να πω ότι γράφεις και πάνω από δυο – τρεις προτάσεις κάθε φορά...

Εκτός αν το μόνο που σε ενδιαφέρει Μαιρη567 είναι μέχρι πότε θα διορίζονται εύκολα δάσκαλοι...

Και να με συγχωράς αν γίνομαι "επιθετικός", αλλά δεν έχω δει κάποιο μήνυμα σου, για το πώς θα γίνεις καλύτερη εκπαιδευτικός. Πως θα διδάξεις το μάθημα καλυτερα. Μόνο μέχρι πότε θα διορίζονται εύκολα οι δάσκαλοι.

Η Μαίρη έχει άποψη για όλους τους κλάδους αλλά δυστυχώς χωρίς επιχειρήματα. Τα λέει απλά για να τα πει.
Αρκετά ασχοληθήκαμε!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #121 στις: Οκτώβριος 09, 2010, 10:48:57 μμ »
Παιδιά...μην ασχολείστε με την Μαιρούλα...είναι αιδώς για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού...μπήκε στη σχολή μόνο για να διοριστεί και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα σε κάθε μήνυμά της...και από επιχειρήματα....0!!

Εγώ μιλάω λίγω έμμεσα στο τόπικ αυτό...είναι ο κλάδος του αδερφού μου ο κλάδος σας και γι αυτό ξέρω αρκετά!
Μην αφήνετε τους καραγκιόζηδες του Υπουργείου να υποτιμούν το μάθημά σας και πάνω απ'όλα την επιστήμη σας...γιατί περί επιστήμης πρόκειται και μάλιστα συνεχώς εξελισσόμενης! Πολύ περισσότερο απ'το "λίγο απ'όλα" των δασκάλων που ουσιαστικά δεν έχουν συγκεκριμένο αντικείμενο!!
Έγραψα πριν μερικές σελίδες και τόνισα αυτό που λες kripintiris...η ΔΟΕ πολεμάει κάθε ενδεχόμενο διορισμό άλλων ειδικοτήτων στην Α'θμια για να έχουν την μεγάλη κουτάλα...ποια κουτάλα δηλαδή...το φτιάρι!!
Είναι απαράδεκτοι και αν τολμήσει κάποιος να θίξει τα κακώς κείμενα της ΔΟΕ και της λαμογιές της τον αποκαλούν και αντισυναδελφικό ,την στιγμή που η ίδια η ΔΟΕ πιο πριν σκάβει τον λάκκο άλλων κλάδων!!
Πώς να μην έχετε τόσους λίγους διορισμούς...;;Αφού στην Β'θμια είστε υπεράριθμοι...αλλά σας βάζουν να κάνετε τα χαμαλίκια της Α'θμιας ως αναπληρωτες και ωρομίσθιοι...μη τυχόν και χάσουν θεσούλες μόνιμες οι δάσκαλοι!!
Πέρσι η ΔΟΕ κατήγγειλε την ύπαρξη συλλόγου ξενόγλωσσων καθηγητών στην Α'θμια...δεν είχαν λόγο ύπαρξης λέει γιατί δεν μπορούννα διεκδικούν στην Α'θμια.....το τσιφλίκι τους!!
Λοιπόν...οργανωθείτε και διεκδικήστε...κάντε ηχηρά τα αιτήματά σας και απευθυνθείτε όπου μπορείτε...και κυρίως μην αφήνετε να υποτιμούν την πληροφορική...αν ήταν ικανοί οι υπόλοιποι συνάδελφοι να κάνουν την δουλεία σας δεν θα είχατε το χαμαλίκι της μηχανογράφησης σε κάθε σχολείο...μάλλομ για να το πω καλύτερα....για το χαμαλίκι είστε καλοί...αλλά όσον αφορά τους μόνιμους διορισμούς στην Α'θμια...."εεε μωρέ...μπορεί κι ο δάσκαλος να τα διδάξει τα παιδιά πληροφορική"
Αφού μπορεί ας βγάζει και μισθοδοσίες και βαθμούς..... ??? ??? ??? ???
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #122 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 12:06:24 πμ »
Εγώ απ΄όλα αυτά τα φρικαλέα που διαβάζω σ΄αυτό το τόπικ, καταλαβαίνω ότι το υπουργείο σας έχει χε........ και κατά καιρούς σας χρησιμοποίησε κατά το δοκούν! Είναι τουλάχιστον εξωφρενική τέτοια απαξίωση! Αυτό δε νομίζω να έχει συμβεί σε κανέναν άλλο κλάδο! (Λογική Υπουργείου: 1. Θέλω να βάλω Πληροφορική στα σχολεία 2. Δεν έχω Πληροφορικούς τόσους όσους χρειάζομαι για να κάνω τη δουλείά μου. 3. Δεν πειράζει μωρέ σιγά τώρα με λίγα σεμινάρια από άλλους κλάδους θα βουλώσω τις τρύπες. 4. Ας μπουν και οι θεολόγοι, κομμώτριες όποιος νάναι τέλος πάντων... Σιγά τώρα... Σάμπως τί θα μαθαίνουν τα παιδιά -λογική του 1995- λίγο εκεί πέρα να το χειρίζονται! 5. ΤΟ 2005 ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΕΓΩ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -διορίστηκε εννοώ με 3 (!!!!!!!) μήνες προυπηρεσία 26 ετών Πληροφορικός!!!!!) - Όλοι οι άλλοι κλάδοι έχουνε οργώσει το σύμπαν για να διοριστούν με τον ενιαίο μετά από ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ή τους έχει φύγει ο κ.... κι έχουνε φτύσει αίμα για να μπουν μέσω ΑΣΕΠ- κι ο άλλος ήρθε 26 ετών και χωρίς τίποτα! Τρελάθηκα!

Θέλω να πω με όλα τα παραπάνω ότι πρέπει να κοιμάστε ιδιαίτερα ανήσυχοι καθώς ένα ζοφερό παρελθόν προοιωνίζει κι ένα εξαιρετικά δυσοίωνα μέλλον-ήδη κινδυνεύετε να μείνετε εκτός Λυκείου και να καταντήσετε σαν κι εμάς τους ΠΕ05 που μας πέταξαν έξω από το Λύκειο (μεταρρύθμιση Αρσένη) κλείσανε σιγά σιγά όλες οι οργανικές στα Λύκεια, μας κόψανε και το 1/3 του ωραρίου μας ανα τμήμα στο Γυμνάσιο και γίναμε οι νομάδες της εκπαίδευσης (μάντεψε σε πόσα σχολεία μπορώ να πάω σε μια μέρα... ;D).
Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλά όταν άκουσα ότι υπάρχει περίπτωση να πιστοποιηθούν οι δάσκαλοι για να σας αντικαταστήσουν, έφαγα φρίκη! Α Ν Τ Ι Δ Ρ Α Σ Τ Ε !!!!
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #123 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 11:16:05 μμ »
Εγώ απ΄όλα αυτά τα φρικαλέα που διαβάζω σ΄αυτό το τόπικ, καταλαβαίνω ότι το υπουργείο σας έχει χε........ και κατά καιρούς σας χρησιμοποίησε κατά το δοκούν! Είναι τουλάχιστον εξωφρενική τέτοια απαξίωση! Αυτό δε νομίζω να έχει συμβεί σε κανέναν άλλο κλάδο! (Λογική Υπουργείου: 1. Θέλω να βάλω Πληροφορική στα σχολεία 2. Δεν έχω Πληροφορικούς τόσους όσους χρειάζομαι για να κάνω τη δουλείά μου. 3. Δεν πειράζει μωρέ σιγά τώρα με λίγα σεμινάρια από άλλους κλάδους θα βουλώσω τις τρύπες. 4. Ας μπουν και οι θεολόγοι, κομμώτριες όποιος νάναι τέλος πάντων... Σιγά τώρα... Σάμπως τί θα μαθαίνουν τα παιδιά -λογική του 1995- λίγο εκεί πέρα να το χειρίζονται! 5. ΤΟ 2005 ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΕΓΩ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -διορίστηκε εννοώ με 3 (!!!!!!!) μήνες προυπηρεσία 26 ετών Πληροφορικός!!!!!) - Όλοι οι άλλοι κλάδοι έχουνε οργώσει το σύμπαν για να διοριστούν με τον ενιαίο μετά από ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ή τους έχει φύγει ο κ.... κι έχουνε φτύσει αίμα για να μπουν μέσω ΑΣΕΠ- κι ο άλλος ήρθε 26 ετών και χωρίς τίποτα! Τρελάθηκα!

Θέλω να πω με όλα τα παραπάνω ότι πρέπει να κοιμάστε ιδιαίτερα ανήσυχοι καθώς ένα ζοφερό παρελθόν προοιωνίζει κι ένα εξαιρετικά δυσοίωνα μέλλον-ήδη κινδυνεύετε να μείνετε εκτός Λυκείου και να καταντήσετε σαν κι εμάς τους ΠΕ05 που μας πέταξαν έξω από το Λύκειο (μεταρρύθμιση Αρσένη) κλείσανε σιγά σιγά όλες οι οργανικές στα Λύκεια, μας κόψανε και το 1/3 του ωραρίου μας ανα τμήμα στο Γυμνάσιο και γίναμε οι νομάδες της εκπαίδευσης (μάντεψε σε πόσα σχολεία μπορώ να πάω σε μια μέρα... ;D).
Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλά όταν άκουσα ότι υπάρχει περίπτωση να πιστοποιηθούν οι δάσκαλοι για να σας αντικαταστήσουν, έφαγα φρίκη! Α Ν Τ Ι Δ Ρ Α Σ Τ Ε !!!!
Tα καραγκιοζιλίκια αυτά δυστυχώς μόνο ένα κράτος σαν το δικό μας μπορούν να τα κάνει...ΕΥΓΕ!! Μας χρησιμοποιούν και κας πετάνε όπως ακριβώς είπες...κατά το δοκούν!! 
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #124 στις: Οκτώβριος 11, 2010, 09:15:06 μμ »
Δυστυχώς μας πετάνε εξω απο την Β/βάθμια....και επειδή στα δημοτικα δεν υπάρχει υποδομή και οργάνωση φοβάμαι ότι και εκει τα πράγματα είναι ρευστά....Οι δάσκαλοι ήδη ετοιμάζουν αντιδράσεις για την κατάσταση στα 800 σχολεία!!!
ΑΠο την άλλη πως να αντιδράσει ο κλάδος μας???Πως να μην μας απαξιώνουν όταν δεν έχουμε ένα όργανο να μας εκπροσωπεί???Όταν τρωγόμαστε μεταξύ μας???
Τα πράγματα θα χειροτερέψουν.....

Αποσυνδεδεμένος exsofia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #125 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 12:05:06 πμ »
Για να μπει η πληροφορική στα σχολεια θέλει χρήματα!χρήματα δεν υπάρχουν!τα βιβλια της πληροφορικής, τα ήδη υπάρχοντα, θεωρούνται πλεον απαρχαιωμένα για να τα διδαξουν, οπότε γιατι να διαθέσουν χρήματα για καινούρια βιβλία??πόσο μάλλον για καινούριους υπολογιστές.Είμαστε Ουγκάντα και δεν λέμε να το πάρουμε χαμπάρι.  και η πληροφορική στα δημοτικά καλή είναι, αλλά μεχρι το 12 που θα πληρώνει το ΕΣΠΑ. Μετά...γεια σας! Δεν είμαι πεσιμίστρια , ούτε μ’αρέσει να δημιουργώ εντυπώσεις,,,αλλά δυστυχώς όλα δείχνουν προς τα εκει. Εγώ φέτος διοριζόμουν αναπληρωτρια,,,δεν πήγα.δεν έχει κανένα νόημα.το 12 θα κληθούμε όλοι, αναπληρωτές και μη να δώσουμε ασεπ.Μια κοροϊδία η φετινή και η επόμενη χρονιά.

Αλλαγή επαγγελματικού προσανατολισμού τώρα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.