Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Κανενας

Σελίδες: 12
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αναθεώρηση του άρθρου 16
« στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 10:05:34 πμ »
1. κανείς δεν λέεει όμως ότι από φθινόπωρο 2007 θα ισχύσει η κοινοτική οδηγία όπου εξισώνει όλα τα πτυχία: ΑΕΙ, ΤΕΙ,ΚΕΚ, ΙΕΚ, κολέγια και δεν ξερω τι άλλο.αυτό είναι ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ!!!!
2. εν τέλει η παιδεία είναι για να γβάζουν κ'άποιοι φράγκα ή πρέπει να έχει καθαρά κοινωνική αποστολή;

1. κανενας δεν το γνοριζι διοτι δεν ισχιη.  :-X
2. κυνωνικι αποστολι κε να πλιρονι η φορολογουμενη; διλαδι κατι σαν τους παπαδες;

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Φεβρουάριος 05, 2007, 08:24:26 μμ »
Αναρωτιέμαι, όσοι κρατούν μία κάθετη στάση σχετικά με τις ευκαιρίες που θα έπρεπε να δίνονται στους δυσλεκτικούς και σχετικά με το αν θα πρέπει ή όχι να έχουν κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση,,, πόση εμπειρία έχουν από διδασκαλία σε δυσλεκτικούς;;; Έχουν ανοίξει ποτέ καμιά φυλλάδα να ενημερωθούν πριν αρχίσουν τους αφορισμούς;;;

Και τώρα στο φλέγον ζήτημα: θα ήθελά αύριο-μεθαύριο ο Γ* να γίνει φιλόλογος και να διδάσκει στα παιδιά μου; Καταρχήν, κρίνοντας από τις επιδόσεις του θεωρώ ότι το συγκεκριμένο παιδί ΜΠΟΡΕΙ να γίνει ό,τι θέλει.

Απο τιν εμπιρια κ μονο, νομιζο οτι τα παιδια με δισλεξια (ή τα σχεδον δισλεκτικα) εχουν μια μορφι "ανιπομονισιας" κατα τιν λιτουργια τις σιμβολικις διαδικασιας. διλαδι, μιαζουν σα να βιαζοντε να φτασουν σε σιμπεραζματα, να αναγνορισουν ενοιες, να προβουν σε αναπαραστασις. αφτου του ιδους ι "βιασινι" οδιγι στα γνοστα λαθι (οπος αφτα που αναφερι ι Ρικα). ομος απο τιν αλι ισος παρεχι εφστροφια κ ικανοτιτα να αναγνοριζουν σισχετισις εκι που αλα ατομα αδινατουν (πρβλ. τιν εφστροφια του Γ*).

απο τιν αλι, μι οντας ιδικος, ολα τα ανοτερο μπορι να ινε αρλουμπες.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αναθεώρηση του άρθρου 16
« στις: Φεβρουάριος 05, 2007, 07:09:23 μμ »
 Το 90% των μαθητών/σπουδαστών/φοιτητών μίσει τη γνώση και το μόνο που θέλει είναι να πάρει ένα χαρτί και να βολευτεί σε μια θεσούλα στο δημόσιο. Δεν δίνει δεκάρα για την ποιότητα της εκπαίδευσης. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η πλήρης ισοπέδωση των πάντων έτσι ώστε να περνάει το κομματικό βύσμα παντού.

Αφτο ινε ολο το ζουμι πισο απο τις "εξεγερσις" εναντια στα ιδιοτικα πανεπιστιμια. Μι φανε κι αλες-η απο τιν πιτα του Διμοσιου (αγαθου). Ολα ταλα ινε "χαλκός ήχων". Φισικα κανενας δεν απαντισε στον Οηλερ.


4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αναθεώρηση του άρθρου 16
« στις: Ιανουάριος 20, 2007, 02:48:59 μμ »
Πρωτοφανές: Εμπορικό Επιμελητήριο και ΥΠΕΠΘ βραβεύουν μαθητές που θα γράψουν για τα οφέλη των ιδιωτικών πανεπιστημίων

...Μάλιστα όποιοι μαθητές γράψουν για τα "οφέλη της ίδρυσης των μη κρατικών πανεπιστημίων" θα πάρουν από το χέρι της Υπουργού Παιδείας το δωράκι τους, 1.500, 1.200 και 1.000 ευρώ!
Η αγορά διεισδύει για τα καλά παντού.


...Αν μη τι άλλο,κάνει εντύπωση... ::)

Απορο. Το προβλιμα ινε οτι ο διαγονιζμος προκιριχτικε απο το ΕΒΕΑ ή οτι ιπεραμινετε της αλλης αποψις; Διλαδι, αν χοριγος ιταν ι ΓΣΕΕ ή αν ιποστιριζοταν ι δικι μας αποψι, τοτε δεν θα ιπιρχε προβλιμα;

Φισικα, το ορθο θα ιταν να εξεταζοταν και ι 2 αποψις. Φεφ.

5
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« στις: Ιανουάριος 20, 2007, 02:27:10 μμ »
...Ακόμη  euler επέτρεψε μου να σχολιάσω πως η άποψη σου:
«οι γονείς του το βλέπουν όλη την ημέρα. Αν αυτοί είναι το πρόβλημα έχεις χάσει από την αρχή. Για αυτό καλύτερα να μην ασχοληθείς καθόλου γιατί το πιθανότερο είναι οτι θα βρεις το μπελά σου. Άσε που σήμερα με αυτά που ακούμε δεν τολμάς να πλησιάσεις έναν μαθητή ειδικά του άλλου φύλου για να τον/την βοηθήσεις, πολύ πιθανό να "παρεξηγηθούν" οι προθέσεις σου. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις άλλα είναι σταγόνα στον ωκεανό. Ξέρω ότι αυτά που λέω είναι σκληρά αλλά είναι αυτή είναι η κατάσταση που επικρατεί και δεν φαίνεται ότι μπορεί να αλλάξει. Και δυστυχώς αργά ή γρήγορα θα "εγκλιματιστείς" και εσύ όσο καλές προθέσεις και να έχεις.»
το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι με βρίσκει εντελώς αντίθετη.
...Κλείνοντας το σχόλιο μου θα θελα να  πω στη sophie ευχαριστώ που πάει και ξετρυπώνει ενδιαφέροντα site γιατί τελικά μου επιβεβαιώνει την πεποίθηση ότι υπάρχει πάντα φως στο τουνελ για όσους θέλουν να το δούν. :)

"To,τι δεν αλαζι ο κοζμος, δεν σιμενι πος πρεπι να τα παρατισουμε." Γκατσος, Κεμαλ

6
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Ιανουάριος 03, 2007, 12:38:39 μμ »
δυσπρόσιτα β'θμιας: http://dide.fth.sch.gr/faq/dysprosita_b.xls

Η Κομοτηνή δε θεωρείται δυσπρόσιτο. Αν κάνω λάθος διορθώστε με!

7
1. Αρχικα ηξερα οτι οι αιτήσεις γίνονται Ιούνιο ή Ιούλιο, μετα ακουσα οτι μπορω και ενδιαμεσα να κανω τα χαρτια μου σαν εκπροθεσμη. Ρωτησα στην πρωτοβαθμια της περιοχης μου και αφου με παρεπεμψαν στην δευτεροβαθμια μου ειπαν οτι δεν γινεται. Συνεχιζω ομως να μαθαινω οτι αλλα ατομα εκαναν τα χαρτια τους εκπροθεσμα και τους πηραν κανονικα σε ολοημερα, σε αλλο νομο ομως.

2. Παιζει ρολο η περιοχη που θα κανεις τα χαρτια σου; Πρεπει δηλαδη να κανω αιτησεις στη διευθυνση της καθε περιοχης που μπορω να παω, ξεχωριστα;;; Γιατι εγω πιστευα οτι κανοντας αιτηση σε μια δευτεροβαθμια διευθυνση(της περιοχης μου) μπορω να δηλωσω περιοχες και αναλογα με τα κενα να με καλεσουν!!

1. θα ιταν χοντρι παρανομια, φρονο. μιπος τις πιραν για τιν Ειδικη Αγωγη; μιπος απλα δεν ιταν εκπροθεσμες;
2. φισικα διλονις κι αλες περιοχες (μεχρι 30). αφτο ελιπε, να πρεπι να ταξιδεψις ολι τιν ελαδα για να κανις ετισι ος αναπλιροτρια/ ορομιστια!!!

8
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Δεκέμβριος 30, 2006, 11:27:58 μμ »
διπλα μετρανε για τον πινακα αναπλιροτριον, οχι για μονιμο διορισμο (μεσο προηπιρεσιας). ουτε φισικα για τιν προσαφξισι προηπιρεσιας που δινι το ασεπ.

για τις μεταθεσις (οταν με το καλο διοριστις), φρονο οτι απλα θα προσμετριθουν τα μορια του σχολιου (1- 12, διλαδι). οχι ομος διπλά. ισος καμια δίπλα (τρελο χουμορ!)

9
οσον αφορα τι μακρο, ι ιλι το 2005 ιταν παρομια με τι φετινι. θα διαπιστοσετε οτι ιπιρχε εροτισι ιδικα για το IS-LΜ (ι 16 νομιζο). Εξαλου, καλι γνοσι του μοντελου ινε εναργος χρισιμι σε διαφορες περιπτοσις (λ.χ. για τιν αναλισι τις παγιδας ρευστοτητας)  ;)

10
Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων / Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2006, 01:53:46 μμ »
θα πρεπε να γινις μελος προτα! ιδου, με επιφιλαξι:


ΠΕ11, πε9










10Γ
11Γ
12Γ
13Δ
14Β
15Γ
16Β
17Β
18Γ
19Β
20Δ
21Β
22Γ
23Γ
24Β
25Β
26Β
27Α
28Δ
29Α
30Γ
31Α
32Β

12
Σχολική ζώνη / Απ: Ταινίες σχετικές με εκπαίδευση
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2006, 10:37:53 μμ »
Τα 400 χτυπήματα

http://www.demka.gr/provoles/movie's_02-03/Ta_400_xtypimata.htm

"Η ιστορία αυτή του 12χρονου Αντουάν Ντανιέλ (πρώτη μιας σειράς ταινιών που, στα επόμενα χρόνια, θα γυρίσει ο Τριφό γύρω από τη ζωή του κινηματογραφικού του ήρωα με πρωταγωνιστή πάντα τον Ζαν-Πιερ Λεό) που μεγαλώνει στο Παρίσι, οδηγούμενος, εξαιτίας του ατίθασου χαρακτήρα του και μιας όχι ιδιαίτερα ευχάριστης οικογενειακής ζωής, προς μια εγκληματική ζωή, είναι μέχρι σ' ένα μεγάλο βαθμό βασισμένη στην προσωπική ζωή του ίδιου του Τριφό - σύμφωνα με τον ίδιο, ο κινηματογράφος τον έσωσε από μια εγκληματική ζωή, όταν ο κριτικός κινηματογράφου των περιβόητων «Καγιέ ντι σινεμά», Αντρέ Μπαζέν, τον ενθάρρυνε να γίνει κριτικός και να γυρίσει την πρώτη του ταινία, σε νεαρή ακόμη ηλικία.

Ολοι στην ταινία θεωρούν τον Αντουάν άχρηστο και ανεπρόκοπο: από τη μητέρα και τον πατριό του, που βλέπουν μόνο τους βαθμούς του στους σχολικούς ελέγχους, μέχρι το δάσκαλό του. Μέχρι που, τιμωρημένος από το δάσκαλο, κάνει σκασιαρχείο, ενώ αργότερα, για να καλύψει την απουσία του λέει ότι η μητέρα του πέθανε. Ωσπου εκείνη εμφανίζεται στο σχολείο για να τον διαψεύσει μπροστά σ' όλους. Κι όμως, πίσω από τον ατίθασο φαινομενικά μικρό ταραξία κρύβεται ένα αγόρι με ευαισθησία. Σε μια από τις πιο ωραίες σκηνές της ταινίας, παρασυρμένο από την αγάπη του για τα έργα του Μπαλζάκ, τον βλέπουμε ν' ανάβει κερί στο συγγραφέα, σ' ένα χάρτινο «εικονοστάσιο» στο δωμάτιό του, το οποίο όμως πιάνει φωτιά. Ενώ, αργότερα, η έκθεσή του για το θάνατο του παππού του, σ' ένα είδος φόρου τιμής στον Μπαλζάκ, παρεξηγείται από το δάσκαλο για λογοκλοπή και γίνεται στόχος κοροϊδίας."

13
πραχτικα, εκτος κι αν ι σιμβασι που ιπεγραψες ινε εξοχος προτοποριακι, βουντου ινε το περισοτερο που μπορι να σου κανι.


"β) Αν με καλέσουν ξαφνικά για αναπληρώτρια μπορεί η διευθύντρια του φροντιστηρίου να μου κάνει μήνυση ή να μου προκαλέσει κάποιο άλλο πρόβλημα;"

14
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: προυπηρεσια για τον ασεπ
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2006, 10:28:43 μμ »
Πρεπι να ισε διορισμενι απο το ιδιοτικο και να παρις βεβεοσι προηπιρεσιας απο το γραφιο α'βθμιας (ή β'θμιας) που ανικι το σχολιο σου. ι βεβεοσι πρεπι να σταλι στο ασεπ.

ΝΒ ετσι σινεβενε στον προηγουμενο διαγονιζμο, φανταζομε δε θα εχι αλαξι κατι

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161211
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.