0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
... ενώ τα συντριπτικά κατάγματα πτερνών άμφω και η σπασμένη δεξια ποδοκνημική άρθρωση είναι μηχανικό εμπόδιο στο τακούνι, ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα).
Αναρωτιέμαι, όσοι κρατούν μία κάθετη στάση σχετικά με τις ευκαιρίες που θα έπρεπε να δίνονται στους δυσλεκτικούς και σχετικά με το αν θα πρέπει ή όχι να έχουν κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση,,, πόση εμπειρία έχουν από διδασκαλία σε δυσλεκτικούς;;; Έχουν ανοίξει ποτέ καμιά φυλλάδα να ενημερωθούν πριν αρχίσουν τους αφορισμούς;;; Και τώρα στο φλέγον ζήτημα: θα ήθελά αύριο-μεθαύριο ο Γ* να γίνει φιλόλογος και να διδάσκει στα παιδιά μου; Καταρχήν, κρίνοντας από τις επιδόσεις του θεωρώ ότι το συγκεκριμένο παιδί ΜΠΟΡΕΙ να γίνει ό,τι θέλει.