*

Αποστολέας Θέμα: Καθηγητής + δυσλεξία  (Αναγνώστηκε 32732 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #56 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 03:33:37 μμ »
Βλέπω φτάσαμε αισίως στην 4η σελιδα. Ας όψεται ο μοδερέιτορ που απουσίαζε  ;D(πλάκα κάνω). Δεν σας έχω διαβάσει αλλά είμαι σίγουρη ότι είστε ικανοί-ες να συνεχίσετε για άλλες 500 σελίδες εναντιωνόμενοι στον τίτλο του θέματος, ή παραθέτοντας βιβλιογραφία περί δυσλεξίας. Δεν πειράζει τουλάχιστο τη βρήκα με τις απίστευτες ατάκες της spaceoddity ;D ;D ;D.
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:19:12 »

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #57 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 03:35:24 μμ »
... ενώ τα συντριπτικά κατάγματα πτερνών άμφω και η σπασμένη δεξια ποδοκνημική άρθρωση είναι μηχανικό εμπόδιο στο τακούνι, ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα).

όλα τα λεφτά ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 03, 2007, 10:08:11 πμ »
Για όποιον ενδιαφέρει το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και οι εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ διοργανώνουν δύο διαλέξεις-ομιλίες για ενήλικους, με θέμα:
Μαθησιακές δυσκολίες και Δυσλεξία.
πληροφορίες θα βρείτε στην σελίδα του alfavita
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ekdilosi20070116c.php

 :)

Κρίμα που ο τόπος της εκδήλωσης είναι η Αθήνα :-\
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

MaYaMaYa

  • Επισκέπτης
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουάριος 03, 2007, 03:35:04 μμ »
σε ευχαριστούμε ma! δυστυχως υπήρχε ημερίδα χθες στη Θεσαλλονικη μα ενημερωθηκα μολις μια μερα πριν με συνεπεια να μην μπρω να παρεβρεθώ. αν γνωρίζει καποιος το βιβλίο που έχει εκδόσει το πανεπιστήμιο Βολου για δυσλεξια και κάθε μάθημα ξεχωριστα (πρότεινα μάλιστα να το εκδόσει το υπουργείο παιδείας μα γνωρίζετε όλοι σας τι πανικός επικρατεί στις συγγραφές βιβλίων) εν τουτοις αν καποιος γνωρίζει ακριβή τίτλο του βιβλίου θα μας βοηθούσε αρκετα στην αναζήτηση. ειπώθηκε και στο δελτίο της ΕΤ3 την Πεμπτη μα δεν πρόλαβα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:19:12 »

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 05, 2007, 05:44:18 μμ »
Αναρωτιέμαι, όσοι κρατούν μία κάθετη στάση σχετικά με τις ευκαιρίες που θα έπρεπε να δίνονται στους δυσλεκτικούς και σχετικά με το αν θα πρέπει ή όχι να έχουν κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση,,, πόση εμπειρία έχουν από διδασκαλία σε δυσλεκτικούς;;; Έχουν ανοίξει ποτέ καμιά φυλλάδα να ενημερωθούν πριν αρχίσουν τους αφορισμούς;;;

Προσωπικά έχω δυσλεκτικό μαθητή Α' Λυκείου στον οποίο διδάσκω Έκφραση-Έκθεση. Το γλωσσικό μάθημα είναι από τους κατεξοχήν τομείς όπου ο δυσλεκτικός αντιμετωπίζει δυσκολίες. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή που το παιδί ήρθε να μου ανακοινώσει το πρόβλημά του. 'Ηταν στην αρχή της χρονιάς και τους είχα βάλει να γράψουν στο σπίτι και να μου φέρουν ένα θέμα, από τα "δύσκολα" θα έλεγα. Από τα 9 άτομα του γκρουπ ήταν ο μόνος που έγραψε έκθεση ενώ οι υπόλοιποι κλαίγονταν ότι δεν μπόρεσαν να γράψουν γιατί ήταν δύσκολο το θέμα. Και όταν πήγε να μου τη παραδώσει είχε γίνει κατακόκκινος, θυμάμαι, και το μόνο που μου είπε ήταν "κυρία, ξέρετε, εγώ είμαι δυσλεκτικός και δεν ξέρω αν θα μπορέσετε να βγάλετε τα γράμματά μου...". Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά στη ζωή μου που ευγνωμονούσα τον καταραμένο τον ΑΣΕΠ, ακριβώς επειδή έιχα αναγκαστεί να διαβάσω αρκετά πράγματα περί δυσλεξίας για το διαγωνισμό. Ανοίγω τελοσπάντων, το τετράδιό του, κι ενώ το καημένο είχε ιδρώσει από το άγχος, του λέω "μια χαρά τα βρίσκω τα γράμματά σου", φυσικά κάτι τέτοιο δεν ίσχυε αλλά όφειλα να δώσω στο παιδί ενθράρρυνση και σιγουριά και το έναυσμα να συνεχίσει.

Όπως και να'χει το πράγμα, και για να μη σας κουράζω, ο Γ* είναι αυτή τη στιγμή και χωρίς υπερβολες ο καλύτερος μαθητής μου. Είναι ένα πανέξυπνο, ευφυέστατο παιδί, με καταπληκτικές ιδέες, μου γράφει πάντα και με προθυμία τις καλύτερες εκθέσεις, κάνει τις πιο πετυχημένες παρατηρήσεις και γενικά θεωρώ ότι είναι ένα πολύ άξιο παιδί. Ποτέ δεν του διόρθωσα γραμματικά λάθη, δεν έχει νόημα. Μου φτάνει να διαβάζω τις σκέψεις του, την αυστηρή αλληλουχία με την οποία τις διατυπώνει, την οξυδέρκειά του και πάνω απ' όλα ευχαριστιέμαι που βλέπω αυτό το παιδί να έχει ξεπεράσει κάθε είδους ανασφάλεια (τουλάχιστον όσον αφορά στο μάθημά μου)

Και τώρα στο φλέγον ζήτημα: θα ήθελά αύριο-μεθαύριο ο Γ* να γίνει φιλόλογος και να διδάσκει στα παιδιά μου; Καταρχήν, κρίνοντας από τις επιδόσεις του θεωρώ ότι το συγκεκριμένο παιδί ΜΠΟΡΕΙ να γίνει ό,τι θέλει. Η ευφυία του είναι αρκετά υψηλή και φαίνεται ότι το οικογενειακό του περιβάλλον έχει δουλέψει με το πρόβλημα του παιδιού, φαίνεται δηλ. ότι γίνονται συνεχείς προσπάθειες. Αν και δεν τον έχω ρωτήσει ποτέ -κι ούτε θα το κάνω φυσικά- πιστεύω ότι οι δυσλεκτικοί αναγνωρίζουν το ορθογραφικό λάθος σε μία λέξη, απλά όταν κληθούν να γράψουν ενδέχεται στην πράξη να μην καταφέρουν να εφαρμόσουν τον ορθογραφικό κανόνα. Κι αυτό γιατί έχω παρατηρήσει τις ίδιες λέξεις να μου τις γράφει άλλοτε σωστά κι άλλοτε λάθος. Και αν παρατηρήσετε, το πρόβλημα δεν είναι τόσο στα ορθογραφικά (εδώ λέμε ότι μη δυσλεκτική μαθήτριά μου είναι λέξη και λάθος...) όσο στους αναγραμματισμούς και συνήθως στο ψ ξ ε 3. Με λίγα λόγια, όχι, δεν θα είχα πρόβλημα να είχαν τα παιδιά μου δυσλεκτικό φιλόλογο, εφόσον κατόπιν αντικειμενικών διαδικασιών είχε κριθεί άξιος να διδάξει.

Κι ας μην υποτιμούμε τόσο τα παιδαγωγικά (μιλάω για κάποιους που το δήλωσαν ρητά πιο πάνω). Από τη μία τα έχουμε σιχαθεί λόγω της τυποποιημένης μορφής και του εξαναγκασμου που μας έχει επιβληθεί για τον ΑΣΕΠ, από την άλλη όμως αν κάποιοι είχαν μία έστω στοιχειώδη ιδέα τότε πιστεύω ότι πολλά πράγματα μέσα στη τάξη θα πήγαιναν καλύτερα. Σίγουρα ο Ματσαγγούρας δεν μπορεί να σου λύσει όλα τα προβλήματα... το δέχομαι και το διαπιστώνω στη πράξη. Μία σχετική όμως ενημέρωση ΟΦΕΙΛΟΥΝ να την έχουν και οι μη ΑΣΕΠίτες, κακά τα ψέμματα. Και το σπαρτιάτικο σύστημα δεν αρμόζει πιστεύω στον 21ο αιώνα.

Αποσυνδεδεμένος Κανενας

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 05, 2007, 08:24:26 μμ »
Αναρωτιέμαι, όσοι κρατούν μία κάθετη στάση σχετικά με τις ευκαιρίες που θα έπρεπε να δίνονται στους δυσλεκτικούς και σχετικά με το αν θα πρέπει ή όχι να έχουν κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση,,, πόση εμπειρία έχουν από διδασκαλία σε δυσλεκτικούς;;; Έχουν ανοίξει ποτέ καμιά φυλλάδα να ενημερωθούν πριν αρχίσουν τους αφορισμούς;;;

Και τώρα στο φλέγον ζήτημα: θα ήθελά αύριο-μεθαύριο ο Γ* να γίνει φιλόλογος και να διδάσκει στα παιδιά μου; Καταρχήν, κρίνοντας από τις επιδόσεις του θεωρώ ότι το συγκεκριμένο παιδί ΜΠΟΡΕΙ να γίνει ό,τι θέλει.

Απο τιν εμπιρια κ μονο, νομιζο οτι τα παιδια με δισλεξια (ή τα σχεδον δισλεκτικα) εχουν μια μορφι "ανιπομονισιας" κατα τιν λιτουργια τις σιμβολικις διαδικασιας. διλαδι, μιαζουν σα να βιαζοντε να φτασουν σε σιμπεραζματα, να αναγνορισουν ενοιες, να προβουν σε αναπαραστασις. αφτου του ιδους ι "βιασινι" οδιγι στα γνοστα λαθι (οπος αφτα που αναφερι ι Ρικα). ομος απο τιν αλι ισος παρεχι εφστροφια κ ικανοτιτα να αναγνοριζουν σισχετισις εκι που αλα ατομα αδινατουν (πρβλ. τιν εφστροφια του Γ*).

απο τιν αλι, μι οντας ιδικος, ολα τα ανοτερο μπορι να ινε αρλουμπες.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 06, 2007, 12:06:49 πμ »
Δεν λές αρλούμπες Κανένας, αντίθετα αυτό που λες είναι μια πολύ συνηθισμένη, ας πούμε, συμπεριφορά σκέψεις δυσλεξικών ατόμων.
Όπως επίσης με έχουν διαβεβαιώσει πραγματικά ειδικοί πάνω σε αυτά τα θέματα ότι όταν μιλάμε για δυσλεξικούς πάντα να λαμβάνουμε υπόψη μας ότι δεν πρόκειται για άτομα με αυτό που αποκαλούμε μέσο δείκτη ΙQ .
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

MaYaMaYa

  • Επισκέπτης
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #63 στις: Απρίλιος 13, 2007, 06:23:41 μμ »

Ημερίδα για τις μαθησιακές δυσκολίες στη Θεσσαλονίκη (21/3/07)


Θεσσαλονίκη 21.3.2007, 14:22
Επιστημονική ημερίδα με θέμα: "Διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών" διοργανώνει στην Θεσσαλονίκη η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας "Employ Ο.Ε".

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στις 21 Απριλίου στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης (Μέγαρο Μπίλλη - Πλατεία Ιπποδρόμου), με εισηγητές την δρ. Καλύβα Ευφροσύνη και τον ειδικό παιδαγωγό κ. Τσακίρη Αρη.

Οι εισηγητές θα αναφερθούν σε κομβικές έννοιες των μαθησιακών δυσκολιών και θα αναλύσουν ζωτικά σημεία τους, με στόχο να καταρτίσουν επαρκώς τους συμμετέχοντες σε ένα ιδιαίτερο θέμα που σχετίζεται με την εκπαίδευση και την διαπαιδαγώγηση γενικότερα. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Αιτήσεις συμμετοχής αποστέλλονται ηλεκτρονικά ή μέσω φαξ μέχρι 20 Απριλίου, ενώ έως 11 Απριλίου υποβάλλονται επιστημονικές ανακοινώσεις. Πληροφορίες παρέχονται στα τηλ.: 2310-230545 και 6977907906, καθώς και στην ιστοσελίδα www.e-employ.gr (όπου και διατίθεται και το έντυπο της αίτησης).πηγή http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=287&cm_prdid=3373

MaYaMaYa

  • Επισκέπτης
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #64 στις: Απρίλιος 13, 2007, 06:26:11 μμ »
http://www.thace.edu.gr/3mathd.htm για όσους ενδιαφέρονται  :)

MaYaMaYa

  • Επισκέπτης
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #65 στις: Απρίλιος 13, 2007, 06:28:01 μμ »
ΕΚΔΗΛΩΣΗ Ε.Ε.Δ. Posted on 02.Apr.2007 by Dyslexia
Στις 9 Μαίου ημέρα Τετάρτη και ώρα 19:00 θα πραγμοτοποιηθεί εκδήλωση της Ελληνικής Εταιρίας Δυσλεξίας σε αίθουσα του δημαρχείου Καλλιθέας.
Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν με νεώτερη ανακοίνωση.

http://www.dyslexia.gr/news2.php και

The Optimal Match Program, the Office of Academic & Student Affairs of ACS Athens, in collaboration with the Hellenic Center for Dyslexia
http://www.netenterprise.org/index.php?option=com_content&task=view&id=217&Itemid=2

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #66 στις: Απρίλιος 26, 2007, 04:43:03 μμ »
1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
 
Σας ενημερώνουμε ότι η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδας σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιου Αθηνών διοργανώνει το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή, στις 26-29/Απριλίου 2007, στην Αθήνα, με τίτλο

«Η Ειδική Αγωγή στην κοινωνία της Γνώσης»

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.eepe.gr 

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 3688380-381
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #67 στις: Απρίλιος 26, 2007, 04:46:21 μμ »
Η Δυσλεξία είναι μια μαθησιακή δυσκολία, πράγμα που σημαίνει ότι εξαιτίας της καθυστερεί ή εμποδίζεται η εκμάθηση γραφής και ανάγνωσης από παιδιά που έχουν όλες τις ικανότητες και δυνατότητες για τις εργασίες αυτές. Είναι δηλαδή παιδιά με κανονική ή και ανώτερη νοημοσύνη, χωρίς προβλήματα στην όραση ή ακοή, τα οποία ζούν σε όχι αρνητικά οικογενειακά - κοινωνικά περιβάλλοντα και φοιτούν σε οργανωμένα σχολεία.
Τα παιδιά αυτά ξεκινούν το σχολείο με "προδιαγραφές" καλών ή αρίστων επιδόσεων και ωστόσο δέχονται την ψυχρολουσία της σχολικής αποτυχίας.
Η αποτυχία τους οφείλεται αφενός στην πραγματική δυσκολία τους να καταλάβουν και να μάθουν τα σύμβολα (γράμματα) και το σύστημα ανάγνωσης - γραφής και αφετέρου στο γεγονός ότι οι δάσκαλοι (και αργότερα οι καθηγητές) εμφανίζουν απροθυμία στην εκπαίδευση "δύσκολων" παιδιών, στερούνται ειδικής εκπαιδεύσεως και το κυριότερο, παρερμηνεύουν την έννοια της "δίκαιης αξιολόγησης" των μαθητών τους.
Ποιά όμως είναι τα "σημάδια" της δυσλεξίας, αυτά που εξακολουθούν να πανικοβάλλουν γονείς και εκπαιδευτικούς, ακόμα και όταν "έχουν κάτι ακούσει" για το θέμα αυτό;
Συνοπτικά:
 αντιστροφές γραμμάτων - αριθμών (ε αντί για 3)
 αντιμεταθέσεις ή παραλείψεις ή προσθήκες γραμμάτων (ή συλλαβών) στην ίδια λέξη (πότι ή πι ή τοτόπι αντί για τόπι)
 καθρεφτική ανάγνωση ή γραφή (εμ αντί με)
 αντικαταστάσεις λέξεων με άλλες παρεμφερούς σημασίας (διαβάζουν ή γράφουν κοντός αντί για χαμηλός)
 γενικά: κάνουν "περίεργα" και αδικαιολόγητα λάθη, έχουν δυσανάγνωστα γραπτά.
 γενικά: δυσκολεύονται να μάθουν πίνακες, σειρές ονομάτων (π.χ. ημέρες της εβδομάδας, μήνες του χρόνου).
 γενικά: δυσκολεύονται να αντιγράψουν από τον πίνακα ή από σημειώσεις.
 γενικά: έχουν προβλήματα προσανατολισμού στο χώρο και στο χρόνο.
Όμως:
 έχουν γρήγορη αντίληψη,
 συχνά ξαφνιάζουν με την οξυδέρκεια των παρατηρήσεων τους,
 έχουν ικανότητες συνδυαστικές
 κρίνουν και οδηγούνται σε λογικά συμπεράσματα μετά από επεξεργασία δεδομένων
 έχουν έφεση στην μηχανολογία, στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές
 έχουν γόνιμη φαντασία, χιούμορ και επινοητικότητα.
Συνεπώς είναι σε θέση για σπουδές κάθε επιπέδου αρκεί: να κατανοούνται οι συγκεκριμένες τους δυσκολίες και να μην τους καταλογίζονται ως "θανάσιμα" σφάλματα τα ορθογραφικά, οι παρεφθορές λέξεων - ονομάτων, η αδυναμία να θυμηθούν χρονολογίες (ενώ κατανοούν πλήρως τα ιστορικά γεγονότα) και γενικά να αξιολογούνται με γνώμονα την ιδιαιτερότητα τους και την αποδοχή των αντιφάσεων στις επιδόσεις τους.
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος sorimavat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #68 στις: Απρίλιος 26, 2007, 08:41:55 μμ »
Διαβαζω με ενδιαφερον αλλα και τρομο, αυτα που γραφοντε στο θεμα αυτο ::)
Τι φασισμοσ ειναι αυτοσ, εν ετη 2007, να κοψουμε το δρομο σε ενα παιδι να σπουδασει ακομα και φιλολογοσ, επειδη κανει ορθογραφικα λαθη;;;; Ειναι σωστοσ εκπαιδευτικοσ; ειναι καλοσ ανθρωποσ; εχει "σωασ τασ φρενασ"; δεν νομιζω οτι πρεπει να κολησουμε στην ορθογραφια... ειναι δευτερεουσασ σημασιασ κατα τη γνωμη μου...
Εγω αν ειχα δυσλεκτικο παιδι θα φροντιζα να του παρειχα ολεσ τισ διευκολυνσεισ που δικαιουτε, για να γινει αυτο που θελει... δεν ειμαστε στην εποχη του Λεωνιδα (παρα την τελευταια κινηματογραφικη επιτυχια :-X)

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #69 στις: Απρίλιος 27, 2007, 10:01:01 πμ »
Τίτλος: «Ποιότητα Ζωής Προσώπων με Αναπηρία:

Η συμβολή της εκπαίδευσης. Προβλήματα και προοπτικές»
 

Τόπος: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή
Χρόνος: 11 και 12 Μαΐου 2007
 

Η διημερίδα διοργανώνεται από το Κέντρο Σχολικής, Επαγγελματικής και Κοινωνικής Ένταξης Ατόμων με Αναπηρία (ΚΕ.Σ.Ε.Κ.Ε.) του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας.
Βασικοί θεματικοί άξονες της εκδήλωσης (σχετικά με την Ποιότητα Ζωής) :
1. Η έννοια της Ποιότητας Ζωής
2. Σχολική ένταξη των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές
3. Πρακτικές ένταξης Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
4. Η ανάγκη εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική ένταξη των Ατόμων με Αναπηρία (Α.Μ.Α.)
5. Διδακτική πράξη και νέες τεχνολογίες στη διαδικασία της ένταξης
6. Σχολικός και επαγγελματικός προσανατολισμός των Α.Μ.Α. και ο ρόλος των Κ.Δ.Α.Υ.
7. Σχολική πραγματικότητα: κρατούσα κατάσταση στη γενική και επαγγελματική εκπαίδευση
8. Η συμβολή της οικογένειας
Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει εισηγήσεις ή ανακοινώσεις στην ολομέλεια ή σε παράλληλες συνεδρίες. Τα θέματα των εισηγήσεων θα προκριθούν από αρμόδια επιστημονική επιτροπή. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη διημερίδα με εργασία τους, θα πρέπει να αποστείλουν επιστολή ενδιαφέροντος στον Διευθυντή του ΚΕ.Σ.Ε.Κ.Ε., Καθηγητή Λ. Δελλασούδα. Στην επιστολή η οποία θα αποσταλεί στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του Κέντρου, το αργότερο μέχρι την 20η Δεκεμβρίου 2006, θα περιλαμβάνονται:ο τίτλος της εισήγησης και σχετική περίληψη (έως 400 λέξεις).
Για ειδικότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στον υπεύθυνο του ΚΕ.Σ.Ε.Κ.Ε. κ. Κωνσταντίνο Θηβαίο, τηλ. 210.7277580 ή e-mail: keseke@ppp.uoa.gr.

ΠΕ 60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162152
  • Σύνολο θεμάτων: 19241
  • Σε σύνδεση σήμερα: 573
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 516

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.