Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kon_stantinos

Σελίδες: 123
1
Ολοι μας εχουμε μπει στο τρυπακι να μαζεψουμε μορια και να διοριστουμε και ας διδαξουμε οπως να ναι!!!!!!!!
ελεος ρε παιδια για πια γνωση τησ νοηματικης μου μιλας?
ξερεισ ποσα χρονια χρειαζονται για να παρεις πτυχιο?
αντε αντε.... μπορω να επικοινωνησω αστειο ειναι!!!!

καποια πραγματα ειναι θεμα αξιοπρεπειας.... ας ρωτησουμε του εαυτους μας αλλα ειλικρινα....... μπορω  να διδαξω στην ειδικη αγωγη ?????????
εχω τισ γνωσεις?
εχω τα προσοντα?

ε τοτε ας μπει και ενας φυλακας οπως εκαναν παλια...........
αυτο θελουμε για αυτα τα παιδια ????????
αυριο μπορει να ειναι το δικο σου.............σκεψου 

Συγνώμη έχεις διαβάσει την ερώτησή μου? την κατάλαβες? Απλώς αναρωτήθηκα πως θα επιλέξουν εκπαιδευτικό με γνώσεις νοηματικής στην περίπτωση που διαλέξουν απο τον γενικό πίνακα.
Τι μου λες αν ξέρω πόσα χρόνια χρειάζονται για να πάρεις πτυχίο, αν έχουμε αξιοπρέπεια αν έχουμε γνώσεις και προσόντα. Δεν συγκρίνω σε καμία περίπτωση και για κανέναν λόγο άτομα που έχουν προσόντα με άτομα που έχουν μόνο νοηματική, θα ήταν τραγικό. Αλλά οι απαντήσεις που παίρνω είναι σαν να υποστήριζα ότι τα άτομα με νοηματική είναι οι άρχοντες της ειδικής αγωγής. Η εγκύκλιος το λέει καθαρά αν και εφόσον τα άτομα στους πίνακες τις ειδικής δεν επαρκούν τότε θα στραφούν στους γενικούς πίνακες. Δεν σε είδα εδώ να κράζεις, αλλά βέβαια σε πείραξε που θεωρώ τα όποια άτομα με γνώση νοηματικής πιο ικανά να διδάξουν σε σχολείο για κωφούς απο αυτούς χωρίς ούτε καν αυτο το ελάχιστο προσόν. Τι να πω ρε παιδία μάλλον βλέπω το συμφέρον μου και δεν βλέπω λογικά δεν εξηγείται αλλιώς.




2
Κωνσταντίνε παρακολούθησε τα νέα και θα δεις ότι τελικά η κοπέλα σου θα κάνει αίτηση....στην Ελλάδα είμαστε. Αλλά για να μην τρελαινόμαστε.......με δύο χρόνια νοηματικής η κοπέλα σου .......δεν μπορεί να βοηθήσει ένα κωφό παιδί καθόλου περισσότερο από κάποιον που δεν ξέρει καθόλου νοηματική.- !!! Και αν θέλεις ρώτα την.Το ξέρω ότι αυτό δεν σου αρέσει αλλά άφησε με να γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα..... Σου εύχομαι πραγματικά να μπει αλλά μην ....επαναστατούμε κιόλας .


χαχαχαχαχαχαχαχα και εγώ συμφωνω ,με αυτόν τον ttttzzzz ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αγαπητέ φίλε PHYSCIENCE δυστυχώς έπεσες στην περίπτωση η γνώση της στην νοηματική δεν αντικατροπτιζεται απο τα πτυχία, απλώς απο προπέρυσι ξεκίνησε την συγκομιδή πτυχίων για να μπορέι να το αποδείξει και έμπρακτα. Για αυτόν τον λόγο προσπαθούσα να καταλάβω πως μπορεί να διδάξει σε σχολείο κωφών παιδιών γιατί και θέλει και μπορεί.  

3
κατανοητόν αλλά να φανταστώ ότι για να μην μου απαντάει κανείς στο πως γίνεται η επιλογή απο τον γενικό πίνακα λογικά θα πρέπει να είναι με βάση τα μόρια και όχι τα προσόντα (στην περίπτωσή μας η νοηματική) έτσι δεν είναι? Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το σχολείο που θα χρειαστεί εκπαιδευτικό με νοηματική πολύ πιθανόν είναι να μην τον βρεί άσχετα αν υπάρχουν, nice very nice. Τέλος πάντων η εγκύκλιος είναι αυτή και το λέει ξεκάθαρα..... ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις ειλικρινά.

4
Εφόσον χρειάζονται και τα υπόλοιπα προσόντα σαν απαραίτητη προυπόθεση στο να διδάξει κανείς στα σχολεία κωφών τότε γιατί αν δεν υπάρχουν άτομα απο τον πίνακα ειδικής αγωγής μπορούν να πάρουν απο τον γενικό πίνακα. Εσένα αυτό σου φαίνεται λογικό επειδή έτσι γινόταν κάθε φορά?. Σε κάθε περίπτωση προσπάθησα να μάθω μέσα απο το forum αν υπάρχει τρόπος όταν η επιλογή φτάσει να γίνει απο τον γενικό πίνακα (που κανονικά με βάση της προαπαιτήσεις της προκύρηξης δεν θα έπρεπε να γίνει) να επιλεχθεί αυτός που έχει όντως το προσόν της νοηματικής και τίποτε άλλο. Τώρα για τις ενστάσεις και τα υπόλοιπα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
  
Μισό λεπ΄το. Εγώ θεωρώ ότι η εγκύκλιος είναι πολύ συγκεκριμένη.
1) Για να διδάξεις σε σχολέια κωφών και τυφλών ΔΕΝ φτάνει μόνο η γνώση νοηματική ή μρέιγ. Χρειάζονται ΚΑΙ τα υπόλοιπα προσόντα. Πέρισι ναι ίσχυε ότι μόνο με τη γνώση νοηματική/μπρέιγ έμπαιδες σε ΣΜΕΑ φέτος τα πράγματα άλλαξαν. Αν η φίλη σου θεωρεό ότι πρέπει να την πάρουν ας κάνει ένσταση στο υπουργέίο ή ας βάλει τη δευτεροβάθμια να κάνει συγκεκριμένη ερώτηση στο υπουργείο.
2) Πάντα, σε όλες τις εγκυκλίους, έγραφε ότι αν πας αναπληρωτής σε ΣΜΕΑ δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις τα χαρτιά σου και να σε πάρουν στη γενική αγωγή την ΙΔΙΑ χρονιά. Το ίδιο ισχύει και φέτος.
3) Αν εξαντληθούν οι πίνακες΄της ειδικής αγωγής, παίρνοπυν από τη γενική (όπως γινόταν κάθε φορά).
4) Η επιτυχ'ια στον ΑΣΕΠ μετρά για κατάταξη ανάμεσα σε άτομα με τα ίδια προσόντα (πχ και οι 2 μεταπτυχιακό)

Άλλο; Και μην μου επιτίθεστε. Όπως είπα ευελιξία σκέψης και διαβάστε και τι έχει ήδη γραφτεί εδώ μέσα, πολλές ερωτήσεις έχουν απαντηθε΄θ πολλές πολλές φορές και όμως συνεχίζουν να γίνονται. Επίσης ρίξτε και μία ματιά στο νόμο της ειδικής αγωγής....πολλά ανφέρονται και εκέι μέσα (αν και θεωρώ ότι για να εργαστείς σε ένα χώρο πρέπει να γνωρίζεις και το αντίστοιχο νομικό πλάισιο που τον διέπει). Εκέι θα δείετ και τα επιδόματα και ποιοι τα παίρνουν, και τις προϋπηρεσίες και άλλα πολλά. ;)


7
Ναι αλλά πως θα γνωρίζουν ότι αυτός που θα διαλέξουν έχει πτυχίο νοηματικής αφού απο όσο γνωρίζω και όσο είδα απο τους πίνακες αναπληρωτών δεν γίνεται εκεί καμία νύξη για άτομα που κατέχουν τέτοιου είδους πτυχία. Άρα μια τρύπα στο νερό


Συγνώμη ρε παιδία μιας και δεν έχω καμία εμπειρία απο αναπληρωτές και ωρομίσθιους θέλω να καταλάβω κάτι. Έστω ότι ένα σχολείο ζητάει εκπαιδευτικό αλλά με απαραίτητη προυπόθεση την γνώση νοηματικής. Έστω λοιπόν έχουν εξαντληθεί οι πίνακες ειδικής αγωγής, άρα θα αναζήτησουν εκπαιδευτικούς απο τον γενικό πίνακα. Η ερώτηση μου είναι η εξής, εγώ φέτος που έκανα πρώτη φορά τα χαρτία μου σαν αναπληρωτής δεν μου ζήτησαν πτυχίο νοηματικής (αν είχα) και φαντάζομαι και στους υπόλοιπους. Άρα η επιλογή εκπαιδευτικού με γνώση νοηματικής απο τον γενικό πίνακα πως θα γίνει?



Ακριβώς την ίδια απορία έχω κι εγώ.

ακριβώς όπως μέχρι τώρα παίρνανε άτομα απο την γενική αγωγή να διδάξουν στην ειδική

8
Karderina είμαι μαζί σου και υποστηρίζω την άποψη σου απόλυτα, έλα που όμως το υπουργείο έχει άλλη άποψη. Αν δεν υπάρχει άτομο απο τους πίνακες ειδικής αγωγής τότε παίρνουν απο τον γενικό πίνακα που δεν έχει ούτως η άλλως τα προσόντα να διδάξει σε σχολεία ειδικής αγωγής. Έτσι κατά την άποψη μου θεωρώ κάποιος (με σεμινάριο όπως το λές) νοηματικής να προηγείται  

9
Συγνώμη ρε παιδία μιας και δεν έχω καμία εμπειρία απο αναπληρωτές και ωρομίσθιους θέλω να καταλάβω κάτι. Έστω ότι ένα σχολείο ζητάει εκπαιδευτικό αλλά με απαραίτητη προυπόθεση την γνώση νοηματικής. Έστω λοιπόν έχουν εξαντληθεί οι πίνακες ειδικής αγωγής, άρα θα αναζήτησουν εκπαιδευτικούς απο τον γενικό πίνακα. Η ερώτηση μου είναι η εξής, εγώ φέτος που έκανα πρώτη φορά τα χαρτία μου σαν αναπληρωτής δεν μου ζήτησαν πτυχίο νοηματικής (αν είχα) και φαντάζομαι και στους υπόλοιπους. Άρα η επιλογή εκπαιδευτικού με γνώση νοηματικής απο τον γενικό πίνακα πως θα γίνει?

10
Μόλις πήρε η κοπέλα μου τηλέφωνο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση θεσσαλονίκης και ειπάν οτι δέχονται αιτήσεις και απο αυτούς που έχουν μόνο πτυχίο νοηματικής η Braille.

11
Όχι ότι έχω τίποτα με τους συγκεκριμένους απλώς θέλω να αναδείξω το πρόβλημα που αντιμετώπισα καθώς κοίταζα τις ερωτήσεις και τον χαμένο χρόνο μέχρι να αποφασίσω ποία είναι οι σωστή απάντηση. Χρόνος που τελικά ήταν πολύτιμος γιατί στην ειδική διδακτική έπρεπε να πάρει το στυλό φωτιά για να τα προλάβω όλα. Συγχωρέστε με για το off topic αλλά ξέσπασα 

12
Συγνώμη αλλά να βαθμολογήσω μια επιστημονική ομάδα που είχε 3-5 μέρες στην διάθεση της για να αποφασίσει, είχε όσες πηγές ήθελε στην διάθεση της για να επικυρώσει την ορθότητα των απαντήσεων αλλά και πάλι έβγαλε λάθος αποτελέσματα!!!!!!



13
Απο το στόμα σου και στου θεού το αφτί. Εγώ στα παιδαγωγικά είμαι γύρω στο 66% και στο άλλο ένα μεγάλο ερωτηματικό. Όπως και να έρθει καλή επιτυχία σε όλους μας.

14
Kostaskat έχεις δίκιο απλώς είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και όσο να'ναι έχω κάποιους φόβους. Και για την ιστορία επειδή δεν πιστεύω ότι έγραψα καλά στα παιδαγωγικά (θεωρώ ότι έγραψα γύρω στην βάση) καλό θα ήταν να ανεβάσω όσο πιο πολύ μπορώ το γνωστικό για να ανεβεί και ο μέσος όρος.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.