Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - topmar

Σελίδες: 1
1
  Εμείς φτιάχνουμε τα κριτήρια για τη διαίρεση, άρα εμείς πρέπει να καταλάβουμε την αναγκαιότητα να ενωθούμε!
Στο χέρι μας είναι να προσέξουμε αυτό που πραγματικά μας συμφέρει. Αν δεν το καταλάβουμε, μας αξίζει ό, τι πάθαμε κι ό, τι θα πάθουμε!

2
Επομένως, καταλήγουμε  στο γεγονός ότι οι χειρισμοί του Υπουργείου είναι αυτοί που ζημιώνουν όλες τις ειδικότητες και κυρίως τους αναπληρωτές.

Αντί να ασχολείστε με τις β΄αναθέσεις -που μόνο ζημιά σε όλους κάνουν- σκεφτείτε ότι εδώ και πολλά χρόνια το Υπουργείο αντί να διορίζει στην πρωτοβάθμια ειδικότητες, καλύπτει κενά μέσω ΕΣΠΑ.Έχετε κάθε δικιο να οργίζεστε μαζί του, όπως κι εμείς.

Μόνο όλες μαζί οι ειδικότητες μπορουν να διεκδικήσουν αυτά που το Υπουργείο τους χρωστά . Ενωμένοι, όμως, κι όχι διαιρεμένοι με ξεροκόμματα που μας πετούν ,για να μας διαιρέσουν.

3
Απο αυτά που ξέρω, στη Θεσσαλία, είχαν βγει πλεονασματικοί φιλόλογοι λόγω β΄αναθέσεων και με δικηγόρο στηρίχτηκαν σε αυτά που έγραψα παραπάνω και πήραν τις α΄αναθέσεις τους.

Για να μην παρεξηγηθώ είμαι γενικά ενάντια στις β΄αναθέσεις απο όλους και σε όλα τα μαθήματα. Απλά σκέψου ότι αυτοί που την πληρώνουν φέτος εξαιτίας τους είναι οι φιλόλογοι.  Ποιός σου λέει ότι αύριο δε θα γίνει κάτι αντίστοιχο που θα επιβαρύνει και τις δικές σας ειδικότητες;

 Για το λόγο αυτό μη γίνεστε προκλητικοί με αυτά που λέτε.Όλοι θέλουν να δουλεύουν. Κανένας , όμως, σε βάρος του άλλου.

4
Πρώτα πρώτα ο νόμος ορίζει ότι πρώτα πρέπει να συμπληρώνουν οι φιλόλογοι με τις Α΄Αναθέσεις τους ωράριο (άσχετα από την  παλαιότητα ή την μονιμότητα )και  ύστερα να δίνονται β΄αναθέσεις. Όπου δεν εφαρμόστηκε αυτό, για να συμπληρώσουν ωράριο οι μόνιμοι με β΄αναθέσεις, βρέθηκαν πλεονασματικοί φιλόλογοι.

Έπειτα ,αν θεωρείς ότι οι β΄αναθέσεις των φιλολόγων έχουν τόσο μέγάλη έκταση , όσο αυτές των υπολοίπων ειδικοτήτων σε βάρος των φιλολόγων, απατάσαι.


5
  Λυπάμαι πάρα πολύ που μπαίνουμε στο τριπάκι που το Μαρούσι μας έχει  βάλει και βγάζουμε ο ένας τα μάτια του άλλου. Οι υπερβολές δεν βοηθούν κανένα μας σε τέτοιες εποχές και ειλικρινά έχουμε φτάσει στα όρια μας όλοι.
   Το κατά πόσο καλά διδάσκει κάποιος το μάθημα της Α΄ανάθεσης του είναι σχετικό και ανάλογο με τις  ικανότητες του καθενός. Ας μην γενικεύουμε ,λοιπόν, γιατί πολλοί κακοπροαίρετοι θα ισχυρίζονταν ότι τα παιδιά μαθαίνουν ξένες γλώσσες στα φροντιστήρια και όχι στα σχολεία καθώς και ότι για την έντονη χρήση των greeklish ιθύνουσα είναι η τεχνολογία και όχι τόσο η διδασκαλία των αγγλικών.
   Θα μιλήσουμε επι ίσοις όροις , βέβαια, όταν θα δοθούν τα αγγλικά ή οποιαδήποτε άλλη ξένη γλώσσα ως

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 624

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.