1
Φροντιστήρια / Άρθρο Κουντουρά για το Λύκειο
« στις: Ιουνίου 04, 2012, 10:23:05 pm »
Η Κ. Κουντουρα δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με Λύκειο και τριτοβάθμια εκπαίδευση και της έστειλα τα εξής:
Κυρία Κουντουρα , οφείλω να ομολογήσω ότι οι απόψεις σας με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο, μιας και περιγράφετε μια παιδεία με ανθρωπιστικό χαρκτήρα με σημείο αναφοράς το μαθητή στην ουσία και όχι στα λόγια. Ωστόσο, μάλλον αποφεύγετε -ελπίζω όχι εντέχνως-να αναφερθείτε σε τόσους αξιόμαχους καθηγητές, οι οποίοι εργάζονται σε φροντιστήρια και βιώνιουν μια μεσαιωνική μισθολογική και όχι μόνο συμπεριφορά, η οποία απαξιώνει τόσο τις πολύχρονες σπουδές τους, όσο και την υπερπροσπάθεια που καταβάλουν για τους μαθητές τους , οι οποίοι εναποθέτουν τις ελπίδες και τα όνειρά τους σε αυτούς τους απαξιωμένους από το υπουργείο παιδείας καθηγητές. Πολλοί απ΄αυτούς τρέχουν σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, ταυτόχρονα δουλεύουν έιτε στο χώρο της παιδείας -αν και δεν υπάγονται ( άκουσον άκουσον) σ'αυτό-, είτε έξω απ΄αυτήν. Το ιδεατό σχολείο λοιπόν που περιγράφετε και το οποίο πολλοί καθηγητές φροντιστηρίων υποστηρίζουν, ενώ ζουν από το σημερινό σύστημα που έχει υποβαθμίσει το ρολο του Λυκείου σε προθάλαμο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, φαίνεται πως δε λαμβάνει υπόψην του μια τεράστια ομάδα πτυχιούχων επαγγεματιών οι οποίοι διαβιώνουν μέσα από τη δαιμονοποιημένη από το ίδιο το σύστημα που τη γέννησε φροντηστηριακή εκαπίδευση. Αφού ξεκαθαρίσω τη δική μου απόλυτη ταύτιση με το νέο σχολείο που περιγράφετε, οφείλω ωστόσο, αγωνιώντας και για το δικό μου επαγγελματικό μέλλον να σας ζητήσω να πάρετε μια ξεκάθαρη και σαφή θέση για τους συναδέλφους μου καθηγητές που αναφέρω. Ευχαρστώ
Κυρία Κουντουρα , οφείλω να ομολογήσω ότι οι απόψεις σας με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο, μιας και περιγράφετε μια παιδεία με ανθρωπιστικό χαρκτήρα με σημείο αναφοράς το μαθητή στην ουσία και όχι στα λόγια. Ωστόσο, μάλλον αποφεύγετε -ελπίζω όχι εντέχνως-να αναφερθείτε σε τόσους αξιόμαχους καθηγητές, οι οποίοι εργάζονται σε φροντιστήρια και βιώνιουν μια μεσαιωνική μισθολογική και όχι μόνο συμπεριφορά, η οποία απαξιώνει τόσο τις πολύχρονες σπουδές τους, όσο και την υπερπροσπάθεια που καταβάλουν για τους μαθητές τους , οι οποίοι εναποθέτουν τις ελπίδες και τα όνειρά τους σε αυτούς τους απαξιωμένους από το υπουργείο παιδείας καθηγητές. Πολλοί απ΄αυτούς τρέχουν σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, ταυτόχρονα δουλεύουν έιτε στο χώρο της παιδείας -αν και δεν υπάγονται ( άκουσον άκουσον) σ'αυτό-, είτε έξω απ΄αυτήν. Το ιδεατό σχολείο λοιπόν που περιγράφετε και το οποίο πολλοί καθηγητές φροντιστηρίων υποστηρίζουν, ενώ ζουν από το σημερινό σύστημα που έχει υποβαθμίσει το ρολο του Λυκείου σε προθάλαμο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, φαίνεται πως δε λαμβάνει υπόψην του μια τεράστια ομάδα πτυχιούχων επαγγεματιών οι οποίοι διαβιώνουν μέσα από τη δαιμονοποιημένη από το ίδιο το σύστημα που τη γέννησε φροντηστηριακή εκαπίδευση. Αφού ξεκαθαρίσω τη δική μου απόλυτη ταύτιση με το νέο σχολείο που περιγράφετε, οφείλω ωστόσο, αγωνιώντας και για το δικό μου επαγγελματικό μέλλον να σας ζητήσω να πάρετε μια ξεκάθαρη και σαφή θέση για τους συναδέλφους μου καθηγητές που αναφέρω. Ευχαρστώ