Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - koleygr

Σελίδες: 123 ... 16
1
γιατι είναι δυσκολο να το συμπληρωσεις ?

Γιατι αν πχ αποφασίσεις να δηλώσεις μια απομακρυσμένη περιοχη για ωρομίσθιος,
μπορεί να χάσεις την ευκαιρία να σε καλέσουν σε μια πιο κοντινη...

και διάφορα τέτοια...

Ουσιαστικά πρέπει να είναι κανεις πολύ προσεκτικος στο τι δηλώνει...
(Υπάρχει και ποινή αποκλεισμού για 2 χρόνια στην άρνηση να πας καπου που έχεις δηλώσει...)

2
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιουνίου 21, 2011, 12:52:41 pm »
Για να βγάλει κάποιος το βαθμο προσβασης σε τέτοια περίπτωση,
στη θέση των προφορικών βαθμών, ξαναβάζει τα γραπτά...

Αν το αφήσει κενό... θεωρείται "από το πρόγραμμα" οτι έχει μηδεν
και έτσι ο βαθμός μειώνεται...

3
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιουνίου 21, 2011, 11:58:28 am »
Στη συγκεκριμένη περίπτωση μετράνε μόνο τα γραπτα...
Το έχω διαβάσει κάπου γιατι ήταν να ξαναδώσω και εγώ...

4
Καλησπέρα.
Είμαι καινούριος στην παρέα σας. Μόλις ανακάλυψα το Site.
Θέλω να κάνω μία ερώτηση. Το θέμα δεν το έχω ψάξει πολύ. Πέρσυ έκανα τα χαρτιά μου, αλλά δεν είδα φως εννοείται (1ο έτος που κάνω χαρτια. Δεν έχω δώσει ΑΣΕΠ). Έχω τελειώσει πανεπιστήμιο πληροφορικής και τελειώνω και το μεταπτυχιακό μου. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζω σε καμμια 10-14 περίπου μέρες.... Αν πχ ξεκινήσουν οι αιτήσεις αυριο, μπορώ να κάνω τα χαρτιά ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΟΜΩΣ και να το καταθέσω την βεβαίωση ολοκλήρωσης μεταπτυχιακού σε 15 μέρες. Το δέχονται με υπευθυνη δήλωση ?
Δεν ξέρω κατα πόσο είναι σημαντικό το μεταπτυχιακό ή αν μπορεί να βοηθήσει , αλλά σκέφτομαι ότι για 5-6 μέρες γιατί να ΜΗΝ το καταθέσω? ότι και ναναι κάπου θα βοηθήσει σωστά ?
 
Ευχαριστώ πολύ!!!

Καλως ηρθες...

Δεν θα δεχτούν υπευθυνες δηλώσεις και τέτοια... Αφού δεν θα έχεις παρουσιάσει ακόμα...
Αν ήταν θέμα να πληρείς τις προυποθέσεις και να έχεις χαρτι από τη γραμματεία,
μάλλον πως θα το δεχόταν....

Έτσι κι αλλιώς όμως, δε θα σου χρησιμευσει πουθενά (πριν τον επόμενο ΑΣΕΠ)...
Κάποιος με "καλυτερο" ή  παλαιότερο πτυχίο θα προηγείται από εσένα στον πίνακα μηδενικής
που θα είσαι... Οπότε μην αγχώνεσαι...

5
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιουνίου 20, 2011, 08:56:41 pm »
Δε νομίζω πως μπορεί κάποιος να ξέρει
τι θα απορροφάται σε 5 χρονια...

Ας δηλώσει κάτι που να της αρέσει!

6
Φροντιστήρια / Απ: εργασία μετά τις 21 Ιουνίου
« στις: Ιουνίου 20, 2011, 08:48:35 pm »
Αν θέλεις να σε ξαναπάρουν....
μη ζητήσεις τιποτα... 3 μέρες είναι...
Δεν αξίζει...

Υ.Γ.: Αν είναι να σου δώσουν παραπάνω -που δε μου ακούγεται λογικό-
θα στα δώσουν έτσι κι αλλιώς...

7
Μπορεί κάποιος επιστημονικά να μου εξηγήσει γιατί η λέξη έχει δύο γραφές; Όποιον ρωτάω μου λέει κάτι διαφορετικό!!! :-\

Η χρεοκοπία, βγαίνει απο τη λέξη χρέος.... Άρα "ο"...

Με τον καιρό όμως, όπου αναφέρθηκε η λέξη "χρεοκοπία", ακούστηκε ένα "ωωωωχ!"...

Οι γλωσσολόγοι αποφάσισαν να ενσωματώσουν το "ω" μέσα στη λέξη, για να της προσδόσουν και το
αντίστοιχο συναίσθημα...

8
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Ιουνίου 13, 2011, 08:05:43 pm »
Siobaras,
κατι τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό:

Προσπαθώ να ερμηνευσω το αποτέλεσμά μας...

xN+1-xN=R/dN+1-R/dN=(dN-dN+1)/dN*R/dN+1

Δηλαδή: "Η σχετική μείωση της απόστασης του διανύσματος της δύναμης επί το λόγο της αρχικής προς την τρεχον απόσταση της δύναμης προσεγγίζει την πλήρη γωνία!!!... και μάλιστα με μεγάλη ακρίβεια στα 3 με 4 πρώτα βήματα!!!"

Έχω κάψει τον εγκέφαλό μου να καταλάβω τί θέλει να πεί το αποτέλεσμά μας και
δε βγάζω άκρη....

help!!

9
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Ιουνίου 13, 2011, 04:47:54 pm »
Κανένα σχόλιο;

Sorry που δε σου απαντούσα...
Είχα μείνει από μπαταρία πληκτρολογίου και δε μπορούσα να γράψω...
(Γιατί δε βάζουν κι ένα καλώδιο στα ασύρματα για ώρα ανάγκης  ???   angry )

Η λύση σου (http://www.mathcom.gr/index.php?action=dlattach;topic=2717.0;attach=728) είναι εντυπωσιακή!!!

Με ανυσηχούσε μόνο το πρόσημο των τριγωνομετρικών αριθμων που χρησιμοποιείς.
Οι γωνίες θ1 που μας δίνουν λύσεις πεφτουν πάντα στο 2ο και 4ο τεταρτημόριο:
Απο τη σχέση θ12=kπ, βγαίνει θ1=kπ-θ2
(και θ2 είναι μεταξύ 0 και π/2 )...

Αυτό σημαίνει πως το συνθ1  είναι εναλλάξ θετικό και αρνητικό...
Ενώ αντίστοιχα η εφθ1 πάντα αρνητική...

Ευτυχώς όμως δεν χρησιμοποιείς τους τριγωνομετρικούς της θ1,
και έτσι μάλλον πως ανυσηχούσα άδικα...

Σ ευχαριστώ πολύ και πάλι!!!



10
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Ιουνίου 10, 2011, 09:37:11 pm »
Ναί...
Αυτό ετοιμαζόμουν να σου πώ κι εγώ...
Νόμίζα οτι το είχα αλλάξει ήδη στο αρχικό κείμενο...
Το αλλάζω τώρα!

Υ.Γ.1: Ανυπομονώ να δώ τη λύση!!
Υ.Γ.2.: Το σχήμα που σε βοήθησε είχε λάθος και μάλιστα στο d! To διόρθωσα τώρα.

11
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Ιουνίου 10, 2011, 07:34:11 pm »
Αν κατάλαβα καλά σύμφωνα με το σχήμα θα ισχύει τελικά η σχέση:
εφ(π/2-θ2)= 1/(2θ1) απ' το πηλίκο των επιτρόχιας προς κεντρομόλου επιτάχυνσης ακ=2αωR.θ1 και αεω.R.
στο ερώτημα πότε θα είναι παράλληλη στην αρχική;   όταν θ2, θ1 συμπληρωματικές τότε
d=R.tan(π/2- θ2)

Mάλλον πως μπερδευτηκες με το σχήμα μου.
Οι γωνίεςθ1 και θ2 θα είναι συμπληρωματικές όταν η δύναμη γίνεται κάθετη στην αρχική.
(από το επώμενό σου μήνυμα υποθέτω πως μπερδευτηκες και εννοούσες κάθετη)

Κατα τα άλλα,  η εξίσωση που μου δίνεις είναι μεν σωστή, αλλά είναι ισοδύναμη
με τη δική μου...
(θα ανεβάσω σε εικόνες τις εξισώσεις που χρησιμοποίησα
και τις ισοδύναμές τους για να φαίνεται καλύτερα.)

Το πρόβλημα απο φυσική είναι λυμένο:
Αν π.χ. είχα την αρχική δύναμη, τη μάζα και την ακτίνα,
θα μπορούσα να υπολογίσω όλα τα μεγέθη (θέση, ταχύτητα,επιτάχινση -σε μέτρο και κατεύθυνση-)
Ξέρωντας αυτά, οι γωνίες είναι γνωστές. (για τη θ1 έχω αναλυτικό τύπο σε σχέση με το χρόνο, και
γνωρίζοντάς την βρίσκω ότι θέλω (d  ,  θ2  ).....

12
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Ιουνίου 10, 2011, 04:05:45 pm »
Mάλλον πως δεν έχεις καταλάβει ποιό είναι το d.
Δές το εδώ (άν πιάσει ... )

http://www.mathcom.gr/index.php?action=dlattach;topic=2717.0;attach=726;image

Έπιασε  ;D ;D ;D

Κατα τα άλλα τα λές καλά...

Αυτό που συγκλίνει είναι το R/dN+1-R/dN...
Όχι το d (Αυτό πάει στο μηδέν)

Ευχαριστώ

13
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Ιουνίου 10, 2011, 03:37:55 pm »
Νομίζω κατάλαβα το πρόβλημα (δεν είναι και λίγο, με -20 μονάδες IQ λόγω στρατού και άλλες -20 λόγω εργασίας σε Τράπεζα!)
Δυστυχώς, έχω ξυπνήσει από τις 6:00 και έχω αρχίσει να κουράζομαι...
Θα προσπαθήσω να ασχοληθώ σύντομα.

Σ' ευχαριστώ πολύ

14
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Ιουνίου 10, 2011, 03:36:49 pm »
Το θ2 είναι η συνολική γωνία που έχει διαγράψει;

Γιατί βγάζω θ1+θ2 = 2κπ  και  εφθ1 = θ2  (αντί για 2θ2 που γράφεις;) ?


θ1=(1/2)αγων t2
και
εφθ2=F1/F2=(m*u^2/R)/mα   
(με α=αγων*R και u=α*t=αγων*R*t )
εφθ2=m(αγων*R*t)2/{m*αγων*R2}=αγων*t2
=>

θ1=(1/2)εφθ2

Σελίδες: 123 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 562
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.