1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Μαρτίου 22, 2011, 07:29:59 am »
σ' ευχαριστώ..
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011« στις: Μαρτίου 21, 2011, 10:32:01 pm »
bitch σύμφωνα με τον Ν.3848/2010 όντως διαβάζω ότι ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στη σχολική μο−
νάδα της πρώτης τοποθέτησης μετά το διορισμό δεν μπορεί να είναι μικρότερος των τριών ετών. Ξέρω ότι είναι λίγο άσχετο με το topic αλλά απάντησέ μου σε παρακαλώ, γιατί μέχρι τώρα ήξερα πως ο νεοδιόριστος υποχρεούται να υπηρετήσει στην ίδια διεύθυνση (π.χ. Α΄Δράμας) και όχι απαραίτητα στο ίδιο σχολείο. Τι ακριβώς ισχύει; 3
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Γίνονται αλλαγές στο πρόγραμμα σε μέρα απεργίας;« στις: Φεβρουαρίου 21, 2011, 05:53:14 pm »
Ο καθηγητής οφείλει να είναι στο σχολείο από την πρώτη μέχρι την τελευταία ώρα. Αν γίνει αλλαγή στο πρόγραμμα και το παιδί πάει στο σπίτι του, οι γονείς βιώνουν την αναταραχή αφού αλλάζει κατά κάποιο τρόπο και το δικό τους πρόγραμμα. Δεν είναι κακό για το στόχο της κινητοποίησης. Κακή είναι η χαμηλή συμμετοχή και η διάσπαση
4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Γ' Φάση: ΠΕ02« στις: Οκτωβρίου 15, 2009, 02:25:36 pm »
Παιδιά χαλαρώστε, είναι τόσα πολλά τα κενά που δεν μπορούν να αποφύγουν νέες προσλήψεις. Εάν ξεκινήσουν να προσλαμβάνουν ωρομίσθιους μαζικά πριν την τρίτη φάση, τότε θα επαληθευτούν όσα αναφέρει η παραπάνω επιστολή. Για την ώρα αυτό που μπορούμε να της καταλογίσουμε είναι καθυστέρηση στη λήψη μέτρων για κάλυψη αναγκών που δεν επιτρέπουν αναβολή
5
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ: ΠΕ 04.04« στις: Οκτωβρίου 15, 2009, 11:03:49 am »
Σε ένα ιδανικό σχολείο, όλες οι ειδικότητες ΠΕ04 θα είχαν το χώρο τους, είτε στην αίθουσα είτε σε οργανωμένα εργαστήρια.
Εγώ προσωπικά ένιωσα άβολα σαν φυσικός όταν μου ζητήθηκε να κάνω ώρες χημείας σαν ωρομίσθιος, παρόλο το διάβασμα για τον ΑΣΕΠ. Πώς να το κάνουμε, στη σχολή δεν είχα ούτε ένα μάθημα χημείας, δεν συμμετείχα σε κανένα εργαστήριο. Εντάξει, σε πολλά θέματα οι ειδικότητες αλληλοκαλύπτονται και σίγουρα ένας εκπαιδευτικός μπορεί να καλύψει κάπως την ανασφάλειά του με λίγο διάβασμα και προετοιμασία, αλλά στη βιολογία;!!! Σε μας τους πιο παλιούς, δεν υπήρχε ούτε καν στη δέσμη!!! Με την ίδια λοιπόν άνεση που θα διδάξω αυτό το μάθημα, θα μπορούσα να διδάξω και αρχαία! 6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Γ' Φάση: ΠΕ02« στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 02:05:00 pm »
Εάν επανεξετάσουν το θέμα των κατά καιρούς αποσπασθέντων σε θέσεις άσχετες με την εκπαίδευση και τους αναγκάσουν να μπουν σε τάξεις, ίσως να περιοριστούν κατά πολύ οι ανάγκες σε προσλήψεις. Ακόμη και αυτό όμως να υπάρχει στο μυαλό τους, δεν είναι δυνατόν να γίνει άμεσα, πρέπει να προηγηθεί νέα φάση...
7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Γ' Φάση: ΠΕ02« στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 03:24:37 am »
Δεν ξέρω την πρόθεση της υπουργού, σίγουρα ο χρόνος πιέζει και όποια θέση και αν έπαιρνε αυτή τη στιγμή θα υπήρχαν αντιδράσεις...
Τι θα ήθελα από το υπουργείο; : Σαφείς και καθορισμένους κανόνες στην προσπάθειά μου να διοριστώ. Ένα αδιάβλητο σύστημα αξιολόγησης. Η ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων γνωστή αρκετό καιρό πριν, το ίδιο και η ύλη. Μια μεταβατική περίοδο κατά την οποία, άτομα που πάλεψαν για τη συλλογή προϋπηρεσίας να πάρουν το δρόμο τους και από εκεί και πέρα να απαλλαγεί ο κλάδος από αυτό το καρότο που στερεί την αξιοπρέπεια από τον εκπαιδευτικό. Τρωγόμαστε τώρα με τα ρούχα μας σε μια ατέρμονη συζήτηση για το αν θα ευνοηθεί το γεροντάκι ή το πιτσιρίκι... Πάλι δηλαδή ακολουθούμε το καρότο... Ε, καλό δρόμο! 8
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ: Γ φάση αναπληρωτών φυσικών« στις: Οκτωβρίου 07, 2009, 01:58:50 am »
Κάθε νέο μέτρο, πρέπει να λαμβάνει υπ' όψη τα πρόσωπα που στηριγμένα στην προηγούμενη κατάσταση έχουν επενδύσει με κόπο και θυσίες. Ο αιφνιδιασμός είναι κάτι που θα έπρεπε να απαγορεύεται, αλλά μέχρι τώρα βλέπουμε να αλλάζουν οι κανόνες του παιχνιδιού ενώ αυτό παίζεται, για να ικανοποιήσουν μικροπολιτικές σκοπιμότητες (περίπτωση ΟΑΕΔ)
Όμως, το να επιβληθεί μακροπρόθεσμα ένας αξιοκρατικός τρόπος πρόσληψης, που απαλλαγμένος από τα δεκάδες παραθυράκια, θα επιτρέπει ευκολότερα στον κάθε υποψήφιο να διεκδικεί μια καλύτερη τύχη, εμένα με βρίσκει σύμφωνο. 'Όσο για την προϋπηρεσία, εννοείται πως θα πρέπει να απορροφηθούν με το ισχύον καθεστώς όσοι έχουν φτάσει κοντά στην πηγή - όχι αιφνιδιασμοί!
Σελίδες: 1
|