1
Ειδική Αγωγή / Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« στις: Οκτωβρίου 10, 2011, 07:50:52 pm »
Ακριβώς, όπως τα περιγράφεις έχουν τα πράγματα!
Για του λόγου το αληθές παραπέμπω τις παρακάτω μετα-αναλυτικές έρευνες (έχει σημασία η φύση των ερευνών) αναφορικά με την αυτο-αντίληψη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (ούτε καν με sensory disabilities, νοητική καθυστέρηση ή ΔΑΔ) και το εκπαιδευτικό πλαίσιο:
α) Bear, G. G., Minke, K. M., & Manning, M. A. (2002). The self-concepts of students with learning disabilities: A meta-analysis. School Psychology Review, 31, 405-427.
β) Elbaum, B. (2002). The self-concept of students with learning disabilties: A meta-analysis of comparisons across different placements. Learning Disabilities Research and Practice, 17, 216-226.
Kαι ως υστερόγραφο... έναν αγαπημένο στίχο της εποχής: Money makes the world go round!
Για του λόγου το αληθές παραπέμπω τις παρακάτω μετα-αναλυτικές έρευνες (έχει σημασία η φύση των ερευνών) αναφορικά με την αυτο-αντίληψη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (ούτε καν με sensory disabilities, νοητική καθυστέρηση ή ΔΑΔ) και το εκπαιδευτικό πλαίσιο:
α) Bear, G. G., Minke, K. M., & Manning, M. A. (2002). The self-concepts of students with learning disabilities: A meta-analysis. School Psychology Review, 31, 405-427.
β) Elbaum, B. (2002). The self-concept of students with learning disabilties: A meta-analysis of comparisons across different placements. Learning Disabilities Research and Practice, 17, 216-226.
Kαι ως υστερόγραφο... έναν αγαπημένο στίχο της εποχής: Money makes the world go round!