Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - paphar

Σελίδες: 123 ... 6
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2008
« στις: Μαρτίου 28, 2008, 02:19:52 pm »
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πήραν μετάθεση. Σας εύχομαι καλή τοποθέτηση και να έχετε την τύχη να έχετε καλούς συναδέλφους όπως έχω εγώ (για να παρηγοριέμαι που δεν πήρα μετάθεση -  :'(  ). Άντε και στα κεφαλάκια μας οι αμετάθετοι...

Φίλη bluebell θα χρειαστεί να κάνεις λίγη υπομονή. Παρουσιάζεστε στο τέλος της σχολικής χρονιάς και δεν επηρρεάζει τα μόριά σου.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Οκτωβρίου 12, 2007, 01:02:07 am »
Τι έγινε συνάδελφοι; Μάθαμε κανένα νέο για το δικαστήριο;
Το νέο είναι το εξής:
Στη σημερινή εκδίκαση ο εισηγητής του ΣτΕ πρότεινε την διακοπή της, διότι είναι πλέον (μετά τον Ν.3577/2007 Αρθρο 26 παρ. 5 ) άνευ ουσίας.
Ερωτήθηκε η γνώμη των παρευρισκομένων δικηγόρων του ΥπΕΠΘ και του συλλόγου Αυτοματιστών (οι οποίοι φυσικά και συμφώνησαν) και το ΣτΕ αποφάσισε την διακοπή της εκδίκασης της αίτησης ακυρώσεως.

Σας θυμίζω ότι :
  • Τον περασμένο Μάρτιο  ο εισηγητής ζητούσε να γίνει δεκτή η αίτηση ακυρώσεως διότι έκρινε ότι το ΥΠΕΠΘ έπρεπε να ρυθμίσει το θέμα με Νόμο και όχι με Προεδρικό Διάταγμα.
  • Η δικηγόρος του ΥΠΕΠΘ ζήτησε αναβολή "για να ρυθμιστεί το θέμα από το Υπουργείο, πιθανόν και νομοθετικά".
    Τον Ιούνιο κατατέθηκε στην αρμόδια επιτροπή της

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιουνίου 30, 2007, 05:41:25 pm »
αγαπητέ φίλε paphar,
θα ήταν σωστό τα προσωπικά σου με τον sniper να μην τα εκδηλώνεις εδώ. η προσωπική σου εμπάθεια για αυτόν τον άνθρωπο δεν αφορά ούτε εμάς ούτε αυτό το forum
Αν δεν κατάλαβες, το λέω ξανά. Η προσωπική εμπάθεια οφείλεται καθαρά στις επιλογές και τις πράξεις του. Απαντώ σε ότι έχει να κάνει με το ΠΔ268 και την σχετική δικαστική διαμάχη. Άρα αφορά το φόρουμ.

αυτή φίλε μου είναι η μοίρα όλων όσων δουλεύουν σε έναν τομέα τον οποίον δεν τον γνωρίζουν καθόλου ή έστω στοιχειωδώς. το πρόβλημά σου δεν είναι οι λέξεις άσχετοι, υδραυλικοί, ηλεκτρονικοί, ηλεκτρολόγοι, κτλ αλλά η λέξη αυτοματιστής που τις ακολουθεί. τι σπούδασες; ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΗΣ! αυτομάτως τίθεται το ερώτημα: ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ;;;;
αυτά ΜΟΝΟ στην Ελλάδα συμβαίνουν!
Αφού λοιπόν γνωρίζεις τόσο καλά τί σημαίνει Αυτοματιστής, μπορείς σε παρακαλώ να ορίσεις το αντικείμενο, τις γνώσεις, το θεωρητικό υπόβαθρο, τους τρόπους εφαρμογής, και τα μέσα με τα οποία υλοποιεί ο μηχανικός Αυτοματισμού τις εφαρμογές του?


δεν χρειάζεται οι μαθητές σου ή οι γονείς τους ή ο διευθυντής σου να ακούσουν τον sniper ή τον κάθε sniper να στα χώνει ΔΙΚΑΙΩΣ. το πτυχίο σου φτάνει για να μπουν αμφιβολίες για το κατά πόσο μπορείς να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου. όταν πρόκειται να αναλάβω μια δουλειά διαβάζω προσεκτικά τις απαιτήσεις της προκειμένου να βεβαιωθώ ότι οι γνώσεις και οι εμπειρία μου είναι επαρκείς ώστε να ανταποκριθώ με επιτυχία στις υποχρεώσεις που αναλαμβάνω και ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΩ. αυτό το πράγμα λέγεται επαγγελματισμός και αυτοσεβασμός. στο βωμό του να τρέξω να αρπάξω μια θέση, να διοριστώ, να βολευτώ, να γίνω δημόσιος υπάλληλος κτλ θυσίασες  και τον επαγγελματισμό μια και δεν έχεις καμία σχέση με το επάγγελμα που "ασκείς" ούτε φυσικά έχεις αυτοσεβασμό.
:)
Μπράβο, βρε! Τόσο καλά με γνωρίζεις!

για να σε σεβαστούν οι γονείς, οι μαθητές, οι συνάδελφοι και ο προϊστάμενος σου πρέπει να έχεις:
-τυπικά προσόντα ( Π Τ Υ Χ Ι Ο με άμεση ΣΥΝΑΦΕΙΑ με το αντικείμενο που διδάσκεις)
-γνώσεις πάνω στο αντικείμενο που διδάσκεις
-μεταδοτικότητα
-όρεξη για δουλειά
συμφωνώ και συμπληρώνω: αγάπη για τα παιδιά και παιδαγωγικές γνώσεις.
Παρόλα αυτά, οι διαβολές και συκοφαντίες μόνο καλό δε κάνουν. Εκτός αν πιστεύεις ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να συκοφαντεί συστηματικά μια ομάδα ανθρώπων και αυτοί να του κερνάνε και τον πρωινό καφέ.

μη ζητάς από τον sniper να σταματήσει την ΔΙΚΑΙΗ κριτική του φοβούμενος για την προσωπική σου επιβίωση στον εργασιακό σου χώρο.
Οι διαβολές του είναι καθόλα ΑΔΙΚΕΣ, πράγμα που έχει αποδειχτεί περίτρανα:
α) Η εισήγηση του ΣτΕ απορρίπτει τις αιτιάσεις για "ασχετα τμήματα"
β) Το ΥΠΕΠΘ (ο πλέον αρμόδιος) έχει απαντήσει και νομοθετήσει πολλάκις και σαφέστατα επι του ζητήματος.
γ) Το ΠΙ έχει τοποθετηθεί σαφώς με τη γνωστή μελέτη.
δ) Αντίστοιχου περιεχομένου τμήματα είναι χρόνια τώρα στον ΠΕ20
ε) Σε όλη τη βιβλιογραφία των τελευταίων 20 χρόνων περί αυτοματισμού και συστημάτων ελέγχου, οι εφαρμογές είναι μέσω ψηφιακών συστημάτων (κατί πολύ ευρύτερο από το PC που έχεις απέναντί σου)
στ) "Άσχετοι" αυτοματιστές διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ προσπέρνώντας κατά πολύ στην βαθμολογία γνωστικού ακόμη και τον κύριο που υπερασπίζεσαι, ο οποιος δεν είναι και ο χειρότερος πληροφορικός στον κόσμο. Έχει και ένα διδακτορικό στην πλάτη του.
ζ) Στην πράξη οι αυτοματιστές που εργάζονται ως εκπαιδευτικοί έχουν αποδείξει την αξία τους στην τάξη, αποσπώντας τα καλύτερα σχόλια από συναδέλφους και προϊσταμένους τους. Συμβουλεύοντας ακόμη και "αυθεντικούς" πληροφορικούς σε θέματα hardware.

Τώρα βέβαια, μπορεί να συνεχίσεις να λές θεωρίες περί ονομάτων και τίτλων κλπ κλπ. Μπορεί να με θεωρείς κακό που λέω ότι λέω... Δικαίωμά σου. Σάμπως εσένα απειλήθηκε η δουλειά σου από τις εμμονές του snipper? Σάμπως σε έθιξε ποτέ κανείς δογματίζοντας ότι δεν κάνεις για αυτό που κάνεις?
Έξω από τον χορό, πολλά τραγούδια λένε...

Και για τον φίλο σου επαναλαμβάνω αυτό που έλεγα πρίν:
Ο snΥΠΕΡΑΣΧΕΤΟΣ να αφήσει τους αυτοματιστές και τους υπόλοιπους "μεταλαγμένους" (όπως μας αποκαλούσε) ήσυχους. Και να πιεί καμιά σόδα να το χωνέψει.


4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιουνίου 30, 2007, 04:22:32 pm »
είναι ντροπή απόφοιτοι ανώτατης εκπαίδευσης να συμπεριφέρονται σαν να μην έχουν παιδαία...σε σένα αναφέρομαι paphar, γιατί δεν κάνεις τίτοτε άλλο παρα να "βρίζεις" τον sniper.
...Δεν παίρνω το μέρος κανενός, όμως αν πρόσεξες κανένας δε μιλάει μ'αυτόν τον τρόπο σε σένα, ενώ εσύ το κάνεις! Επομένως λογικό είναι να μή γίνεται συζήτηση...(αλλα τσακομός)..
Μάλλον δεν έχεις διαβάσει όλα τα ποστ που έχω ανεβάσει 2 χρόνια τώρα σε kep και pde.
Στο φόρουμ μπήκα και έγραφα για να αντικρούσω τις αιτιάσεις όσων με κατηγορούσαν και να "αφυπνήσω" τους αποφοίτους των υπολοίπων τμημάτων που δεν είχαν καταλάβει τί παιζόταν. Το τελευταίο το έκανε με πολύ μεγάλη επιτυχία ο εισηγητής του ΣτΕ, απλά επιβεβαιόνοντάς μας.

Εϊδες πουθενα να κατηγορήσω κάποιον άλλο σε άλλα θέματα? Ή σε άλλο forum?
Δεν επιτίθεμαι στον καθένα, παρά μόνο στον κύριο που έβαλε στόχο της ζωής του να βλάψει τους Αυτοματιστές. Μόνο σ' αυτόν μιλάω έτσι.

Αλλά δεν είναι προφανείς οι λόγοι?
Δε μπορείς να καταλάβεις ότι δεν είναι δυνατόν ο κάθε υπεράσχετος με τον Αυτοματισμό σνιπερ:
  • να δυσφημίζει και να υποτιμά εμένα και όλους τους συναδέλφους μου ΑΔΙΚΩΣ?
  • να κρίνει ποιός είναι άξιος για καθηγητής και ποιός όχι?
  • να χρησιμοποιεί άλλα μέτρα και άλλα σταθμά όπου τον συμφέρει?
  • Ακόμη και μετά τη οριστική "γείωσή τους" από ΣτΕ, ΥΠΕΠΘ και ΌΛΑ τα πολιτικά κόμματα να συνεχίζει τον ίδιο χαβά: "ώξω οι Αυτοματιστές από παντού!"

Όχι. Με συκοφαντεί μονίμως εδώ και δύο χρόνια. Προσπάθησε με κάθε μέσο να πετάξει έξω από τις δουλειές τους, φίλους και συναδέλφους μου (ίσως και εμένα).  Συνεχίζει ακόμη και σήμερα να στρέψει τους πάντες κατά των αυτοματιστών. Ξέχασε βέβαια ότι κάποτε έλεγε για 11 'ασχετα τμήματα, μετά τα έκανε 7, όταν είδε ότι συσπειρώνονται  μίλησε για 5, τελευταία για 3 τμήματα. Τέλος προσπάθησε ακόμη και να αφήσει τους Αυτοματιστές εκτός ΕΤΕΠ παζαρεύοντας θέματα εκτός αρμοδιότητάς του (ξέρει καλά τι εννοώ).

Και σήμερα συνεχίζει αμετανόητος να υποτιμά και να συκοφαντεί?
Πώς τον έβρισα?
Επειδή τον είπα Άσχετο? Μα είναι ο πλέον άσχετος να κρίνει τον μηχανικό Αυτοματισμού.
Επειδή τον είπα υποκριτή? Μα παρίστανε τον "σύμμαχο" των υπολοίπων τμημάτων ενώ λίγους μήνες πρίν υπέγραφε έγγραφο προς το ΥΠΕΣΔΑ ζητώντας να τους πετάξουν έξω από τον ΤΕ Πληροφορικής στον Ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Απάντησέ μου μόνο σ' αύτό: Αν κάθε μέρα ο διευθυντής  από το σχολείο που εργάζομαι μπαίνει στο PDE και διαβάζει τα γραφόμενα εδώ και δύο χρόνια του snipper, "Οι άσχετοι αυτοματιστές", "οι υδραυλικοί αυτοματιστές", "οι ηλεκτρονικοί αυτοματιστές", "οι ηλεκτρολόγοι αυτοματιστές", "αυτοί που ευθύνονται για τον κορεσμό της πληροφορικής", "αυτοί που ευθύνονται για την απαξίωση της πληροφορικής", "αυτοί που διορίζονται μόνο μέσω προϋπηρεσίας με Κάτια και Πέρη", "οι πωλήτριες ειδών ένδυσης", "αυτοί που μπήκαν στον ΠΕ20 με τις γνωριμίες στα Υπουργεία" και άλλα πολλά γλυκόλογα, αν λοιπόν τα διαβάζει ο διευθυντής μου, οι μαθητές μου και οι γονείς τους, ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΦΟ

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιουνίου 30, 2007, 10:00:15 am »
Θυμίζω (για όσους το ξεχάσανε) ότι σε αυτά που έλεγα είχα δίκιο.... Κανείς δεν κινδυνεύει να απολυθεί! Δεν υπάρχει και δεν υπήρχε ΠΟΤΕ καμιά τέτοια περίπτωση!
Και αφού δεν υπήρχε περίπτωση να απολυθεί κανείς, τότε γιατί η νέα νομοθετική ρύθμιση έχει αναδρομική ισχύ από 1/1/2005??? Απλώς επειδή όντως κινδύνευαν οι θέσεις όλων. Τέλος. Και ευτυχώς που το ΥΠΕΠΘ φρόντισε να ρυθμίσει νομοθετικά το πρόβλημα που εντόπισε ο εισηγητής του ΣτΕ. ΤΩΡΑ δεν υπάρχει φόβος απόλυσης. Ότι άλλο και να λες μεγάλε, η αναστάτωση, η ανασφάλεια και το πρόβλημα που δημιούργησες σε εκατοντάδες αποφοίτους των 11 τμημάτων θα μείνει στην Ιστορία.

Παράθεση από: sniper_hellas_1
Αν έχεις προσέξει, έχω πει τα καλύτερα λόγια για τους Αυτοματιστές σχετικά με τις γνώσεις τους στον Αυτοματισμό. Δυστυχώς έχουν ελάχιστη σχέση και συνάφεια με την Πληροφορική. Εγώ φταίω για αυτό?
Δεν έχεις καμία γνώση πάνω στην επιστήμη του Αυτοματισμού. Δε μπορείς να ξεχωρίσεις την θεωρία από την εφαρμογή. Όρισέ μου τις "γνώσεις στον Αυτοματισμό". Όρισέ μου την έννοια "αυτοματισμός". Όρισε το πεδίο εφαρμογής και, κυρίως, τον τρόπο υλοποίησης.

Όντας πλήρως άσχετος, χρησιμοποιούσες μόνο το επιχείρημα "δείτε το site του τμήματος". Παρόλο το ότι είσαι άσχετος όμως, συνεχίζεις να μας δυσφημείς δογματικά. Στα μισά ποστς αυτού του forum (και του παλιού των ΚΕΠ) δυσφημείς εμένα και όλους τους συναδέλφους μας. Και (ακόμη χειρότερα) από τον Μάρτιο, όταν όλοι κατάλαβαν ότι είχαμε δίκιο που προσπαθούσαμε να τους ξυπνήσουμε, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ 10 ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΑΣ. Και όλα αυτά από την ψύχωσή σου για τους Αυτοματιστές.
Τελικά είσαι πάρα πολύ κακός άνθρωπος. Κακός και υποκριτής.
Φταίς στο ότι μας έχεις πνίξει στη λάσπη. Άσχετε τύπε!!!

Παράθεση από: sniper_hellas_1
απλά θέλουν τους Πληροφορικούς διχασμένους και κατά του ΣΤΕΜΠ ώστε να ακολουθήσουν και άλλα κάστρα που θα πέσουν.
Τί λες μωρέ? Διχασμένους τους θέλεις εσύ που φώναζες "κάντε συλλόγους ανά τμήμα". Απλά ο ΣΤΕΜΠ, παρασυρόμενος από την αλαζονεία του πρώην προέδρου του στράφηκε εναντίον όλων, πιστεύοντας ότι όντας ο μόνος σωστά οργανωμένος σύλλογος, θα λύνει και θα δένει. Το πρόβλημα δεν είναι ο ΣΤΕΜΠ. Εϊναι η αλλαζονια 2-3 λαοπλάνων που παρέσυραν τότε τους υπόλοιπους (μάντεψε ποιός ήταν ο αρχηγός).

Παράθεση από: sniper_hellas_1
Θυμηθείτε ότι σύντομα θα θέλουν οι απόφοιτοι Αυτοματισμού να διορίζονται σαν ΤΕ Πληροφορικής. Τότε πάλι θα είναι αργά...
Και επειδή για άλλη μια φορά ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ τους Αυτοματιστές, σε προκαλώ να αποδείξεις την φράση σου: "σύντομα θα θέλουν οι απόφοιτοι Αυτοματισμού να διορίζονται σαν ΤΕ Πληροφορικής". Άλλη μια προσπάθεια να στρέψεις τους πάντες κατά υμών...

Παράθεση
φίλε john το 2005 που έδωσα ΑΣΕΠ η αίθουσα που έγραφα ήταν γεμάτη αυτοματιστές οι οποίοι μόλις πήραν τα θέματα ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑ

6
2ον  τι ύφάκι είναι αυτό δέν κατάλαβα?
Επειδή μάλλον δεν κατάλαβα, μπορείς να μου παραθέσεις την φράση που σε πείραξε ή δείχνει "ύφος"?
Ξαναδιάβασε το ποστ μου να καταλάβεις για ποιό πράγμα μιλάω....Είναι αλήθεια οτι η συζήτηση κατάντησε προσωπική επίθεση μεταξύ 2-3 ατόμων?
Εγώ σε αυτό στέκομαι, ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ, δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα  παρα μόνο έκανα μια παρατήρηση για το γεγονος αυτο...!
Η Συζήτηση σ' αυτό το πόστ είναι κατά 70% συκοφάντηση και διαβολή της ιδιότητας και των ικανοτήτων του μηχανικού Αυτοματισμού ΤΕ η οποία προέχεται κατά 90% από τον συγκεκριμένο αξιότιμο κύριο. Και στο κάτω - κάτω, ο καθείς είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και πρέπει να μάθει να δέχεται και τις συνέπειές τους. Εάν ο οποιοσδήποτε σου ρίξει τόνους λάσπης, κάνει άδικες διακρίσεις εις βάρος σου, σε υποβάλει σε άπειρη ταλαιπωρία, άγχος, έξοδα και στεναχώρια, -όχι μόνο σε εσένα αλλά σε εκατοντάδες ανθρώπους και φίλους σου- είσαι πλέον υποχρεωμένος να του μιλάς όμορφα και ωραία?
Και στο κάτω κάτω, ακόμη και μετά την γνωματευση του εισηγητή του ΣτΕ για το αν έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται οι συγκεκριμένες σχολές στο ΠΔ268, ο αξιότιμος κύριος όχι μόνο δεν έδειξε ίχνος μεταμέλειας για τις άπειρες επιθέσεις και συκοφαντίες, αλλά συνεχισε να προσπαθεί να στρέψει τους πάντες κατά των Αυτοματιστών. 
Δεν αμφισβητώ τα υπόλοιπα απ'αυτά που λές και άν μάλιστα δείς στο τέλος  υπογράφω φιλικά,  αλλα απο το ποστ σου καταλαβαίνω οτι μάλλον μπήκα σε εχθρικό περιβάλλον και δεν καταλαβαίνω και το γιατί...!
Ξαναζητώ να παραθέσεις την φράση που είχε εχθρικό ύφος κατά εσού. Δεν καταλαβαίνω. Σου εξήγησα ότι πρέπει να δείς όλα τα γεγονότα, να βάλεις τον εαυτό σου στη θέση μου και να δείς την ΟΛΗ κατάσταση. Δε σε κατηγόρησα που τοποθετήθηκες έτσι.

Περιμένω την άποψή σου
Πάντα φιλικά

7
Παιδιά νομίζω οτι η συζήτηση κατάντησε προσωπική επίθεση μεταξύ των δυο σας οπότε καλό είναι να μή συνεχίσετε έτσι...
Απλά κάνω μια παρατήρηση!
φιλικά πάντα έτσι... ;)
Ένα παρεξηγημένο μάθημα στο σχολείο είναι η Ιστορία. Εδώ και καιρό συνειδητοποίησα ότι ήταν μεγάλη μου βλακεία που δεν της έδινα τόση σημασία τότε που ήμουν μαθητής. Έτσι πλέον άρχισα να διαβάζω Ιστορικά βιβλία, και να καταλαβαίνω ότι πολλά γεγονότα που φαίνονται άσχετα ή υπερβολικά τελικά κάπου κολλάνε, εξηγούνται, αποκτούν συνέχεια.

Πριν βγάλεις λοιπόν τα συμπεράσματά σου φίλε μου, κάνε τον κόπο να μάθεις όλη την Ιστορία του θέματος. Μετά ψάξε να μάθεις πόσες ώρες στεναχώριας, αγωνίας, αυπνίας, συζητήσεων και  δουλειάς  τόσων ανθρώπων και πόσες χιλιάδες ευρώ στοίχισε η ψύχωση του αξιότιμου κυρίου που υπερασπίζεσαι και θα δείς ότι και εγώ, και πολλοί άλλοι εδώ πέρα, αντιδρούμε αρκετά συγκρατημένα.
Και μια που μέχρι τον Οκτώβρη (την τελική εκδίκαση της δικαστικής ταλαιπωρίας στην οποία μας έμπλεξε ο αξιότιμος κύριος) έχουμε χρόνο αρκετό, τα λέμε λίγο πιο ζωντανά για να μη ξεχνιόμαστε...

8
 
Να υποθέσουμε (ένα λογικό σενάριο) ότι κάθε χρόνο μπαίνουν 100(και πολλούς λέω γιατί το 1990 έμπαιναν 70 άτομα και καμιά 10ρια πηγαίνανε την επόμενη χρονιά πανεπιστήμιο) φοιτητές στον «κακό» αυτοματισμό κάθε χρόνο. Δηλαδή στον Πειραιά από το 1987-2004=17 χρόνια έχουν μπει 1700 φοιτητές-400φοιτητές που τα τελευταία 4 χρόνια που δεν έχουν πάρει ακόμα πτυχίο =1300 απόφοιτοι. Η Θεσσαλονίκη λειτούργησε το 1988-1989 δηλαδή 16χρόνια επί 100 φοιτητές την χρονιά =1600φοιτητές-400φοιτητές που τα τελευταία 4 χρόνια που δεν έχουν πάρει ακόμα πτυχίο =1100απόφοιτο. Η Χαλκίδα λειτούργησε το 2000 άρα μέχρι το 2004 δεν έχει βγάλει ακόμα απόφοιτους. Δηλαδή στην καλύτερη των περιπτώσεων μιλάμε για 2400 άτομα. Στον αυτοματισμό δεν ισχύει το όσοι μπαίνουν-βγαίνουν.
Όχι, δες το παραπάνω πόστ μου. 1100 πτυχιουχοι περίπου. Μόλις 455 από Θεσσαλονίκη.

Και για να γελάσουμε και λίγο: paphar λέω να κάνω ένα σύστημα ελέγχου χρησιμοποιώντας τεχνιτή νοημοσύνη αλλά αντί για υπολογιστή θα χρησιμοποιήσω μία .......υδραυλική-ηλεκτρολογική-μηχανική….. μηχανή!!!!! :P
Εγκό ντέν ξέρει από τέτοια... εγκό μόνο Ντος 3.30 ξέρει...

9
Ζητώ συγνώμη για το τεράστιο ποστ που ακολουθεί, αλλά ομολογώ ότι μου έλειψε η παρέα σας.
Επειδή ο κάθε τυχάρπαστος λέει ότι του κατέβει στο ξερό του, συκοφαντώντας, διαστρεβλώνοντας την αλήθεια, και παρουσιάζοντας τη δική του φαντασίωση, έχω να δηλώσω τα εξής:
Θέμα Α: Τα δισεκατομύρια των αποφοίτων Αυτοματισμού.
Το τμήμα Αυτοματισμού λειτουργεί από το 1988 στον Πειραιά, το 1989 στη Θεσσαλονίκη και (νομίζω) το 1998 στη Χαλκίδα.
Το τμήμα Αυτοματισμού Θεσσαλονίκης μέχρι την τελευταία ορκωμοσία στις 21-12-2006 έχει δώσει 455 πτυχία. Αν υπολογίσουμε και καμιά 500-550 από Πειραιά, και γύρω στους 50-60 από Χαλκίδα μας κάνουν με το ζόρι 1100 πτυχιούχους.
1ο Συμπέρασμα: Η θεωρία "χιλιάδες απόφοιτοι" είναι μπαρούφα. Απλά προκαλεί εντυπώσεις, ανασφάλεια και (όπως στοχεύει ο εφευρέτης της) αντιπάθειες.

Θέμα

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απριλίου 25, 2007, 06:29:05 pm »
Επίσης, είναι υποκρισία να έχουν τον Σύλλογο τους οι Αυτοματιστές και να αποτρέπουν τους πτυχιούχους από τα υπόλοιπα τμήματα να δημιουργήσουν τους δικούς τους. Γιατί διατηρούν τον δικό τους Σύλλογο (αφού οι μικροί Σύλλογοι είναι ανίσχυροι)  ???
ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΗΣ ΑΠΕΤΡΕΨΕ ΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟ????
ΠΑΡΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΡΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΑ!!!!

Η μήπως ξεχάστηκε ο αμίμητος συσχετισμός που έκανες μεταξύ αυτοματιστών και "πωλητριών ειδών ένδυσης".
Την λάσπη που μας έριξες αγαπητέ δε την έχει "φάει" κανένας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση εδώ και δεκαετίες.

Προσωπικά δεν έκανα συσχετισμό μεταξύ αυτοματιστών και "πωλητριών ειδών ένδυσης".

Από τις 18/2/05 υπήρχε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΣΤΕΜΠ το ακόλουθο δελτίο τύπου:
Παράθεση
"Σύλλογος Τεχνολόγων Μηχανικών Πληροφορικής (Σ.ΤΕ.Μ.Π.)
Θεσσαλονίκη 18/02/2005

Δελτίο τύπου
Είναι γνωστό το τεράστιο πρόβληµα που έχει δηµιουργηθεί ......
....τµήµατα Αυτοµατισµού, που η σχέση τους µε την Πληροφορική αφορά την χρήση εργαλείων της Πληροφορικής και µόνο......
Ας µην ξεχνάµε ότι και µια πωλήτρια ρούχων την στιγµή που κόβει µια απόδειξη χρησιµοποιεί ένα πληροφοριακό σύστηµα και κάνει εισαγωγή, επεξεργασία και αποθήκευση δεδοµένων. Η παραπάνω δουλειά δεν την κάνει πληροφορικό και κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα την ήθελε για καθηγήτρια Πληροφορικής για τα παιδιά του.
........
Με τιµή,
Μ. Α.   Αντιπρόεδρος Σ.ΤΕ.Μ.Π.            Δ. Θ. Γενικός Γραµµατέας Σ.ΤΕ.Μ.Π. 
"
Και μή πείς ότι δεν σε ρώτησαν...



Επίσης ποτέ δεν είπα ότι οι Μηχανικοί Αυτοματισμού είναι Υδραυλικοί ή κάτι παρόμοιο!
Μην παραποιείς τις ερωτήσεις μου!!!!!!!  Ποτέ δεν είπα ότι μας αποκάλεσες Υδραυλικούς. Εϊπα
Παράθεση
την φράση "...που ασχολούνται με υδραυλικούς και ηλεκτρολογικούς αυτοματισμούς..."
Και για να γίνουμε σαφέστεροι:
Προσφυγή κατά του ΠΔ268  "....όπως ενδεικτικά τα τμήματα αυτοματισμού που έχουν ώς γνωστικό αντικείμενο εφαρμογές αυτοματισμού σε υδραυλικά, ηλεκτρονικά κλπ έργα ...."
Δεν μας απεκάλεσες Υδραυλικούς, αλλά την προπαγανδίτσα μας όπου μπορούμε την κάνουμε. Ο κάθε άσχετος συνδέει τους υδραυλικούς αυτοματισμούς με καζανάκια, έτσι δημιουργείς τις εντυπώσεις που θέλεις...

Γιατί λοιπόν ανέφερες αυτό και δεν έγραψες τιποτα πχ για κατάσκευή και προγραμματισμό υπολογιστικών συστημάτων με σκοπό τον αυτόματο έλεγχο διεργασιών? Για κατασκευή και προγραμματισμό συστημάτων virtual instrumentation? Για χρήση ευφυούς ελέγχου, για fuzzy έλεγχο? Ή μήπως και αυτά είναι υδραυλικά συστήματα?
Αλλά επειδή η φράση "υδραυλικά έργα" κτυπάει ασχετη, την "κοτσάρεις" πρώτη - πρώτη...
Είσαι φίλε μου  μέγας Διδάκτωρ της παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας.

Κυνηγάτε μόνο τους Αυτοματιστές? Για να δούμε:

Παράθεση
"ΥΠΟΜΝΗΜΑ-ΑΙΤΗΣΗ του ΣΤΕΜΠ
Προς τον υπουργό Εσωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης

Σύλλογος Τεχνολόγων Μηχανικών Πληροφορικής (ΣΤΕΜΠ)
Τ.Θ. 141 Τ.Κ. 57400
Θεσσαλονίκη

Προς
Τον κο. Υπουργό Εσωτερικών και Δηµόσιας Διοίκησης
Κοιν. 1. Τον κο. Γενικό Γραµµατέα Δηµόσιας Διοίκησης
        2. Γ. Δ./νση Διοικητικής Οργάνωσης και Διαδικασιών
ΥΠΟΜΝΗΜΑ-ΑΙΤΗΣΗ
Θέµα: Π. 347/2003 και ειδικότητες Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.

..............
Μετά από προσεκτική µελέτη των προγραµµάτων σπουδών προκύπτει ότι οι απόφοιτοι των περισσοτέρων τµηµάτων δεν διαθέτουν βασικές και γενικές γνώσεις του κλάδου της Πληροφορικής, αλλά διαθέτουν εξειδικευµένες γνώσεις σε ένα συγκεκριµένο αντικείµενο. Αυτό σηµαίνει ότι δεν διαθέτουν τα προσόντα διορισµού σε φορείς του δηµόσιου τοµέα, πέραν της ειδικότητάς τους. Αν υπάρχει κάποια αξιολόγηση ή κάποια έκθεση πρακτικού, που να δικαιολογεί την είσοδο των τµηµάτων αυτών στον κλάδο ΤΕ Πληροφορικής, πέραν της εισαγωγής της λέξης Πληροφορικής στην ονοµασία του τµήµατος, παρακαλούµε να µας το χορηγήσετε.

Μερικά από τα τµήµατα δεν ανήκουν ούτε στη Σχολή Τεχνολογικών Εφαρµογών (,αλλά στη Σχολή .ιοίκησης Οικονοµίας).

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απριλίου 24, 2007, 07:42:33 pm »
Αποτελούν την απάντηση σε όλους όσους πανικοβάλλουν τον κόσμο.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Προσωπικά δεν έχω ακούσει πολλά κατά της ΕΤΕΠ αλλά κατά του ΣΤΕΜΠ! Παραδείγματα (γελοίας) προπαγάνδας):
Ευτυχώς που δεν γράφεται τίποτα και πουθενά κατά των αυτοματιστών... τίποτα απολύτως... τι τυχερός που αισθάνομαι...
Και μια που μιλάμε για γελοίες προπαγάνδες: την φράση "...που ασχολούνται με υδραυλικούς και ηλεκτρολογικούς αυτοματισμούς..." γιατί την προβάλλεις πρώτη-πρώτη σε όλες τις ανακοινώσεις-υπομνήματα-σκονάκια-προσφυγές?
Μήπως επειδή το "υδραυλικός άυτοματισμός" παραπέμπει τον κάθε αδιάβαστο σε καζανάκια? 2 μαθήματα συστημάτων Υδραυλικής ισχύος και τα αναφέρετε πρώτα πρώτα. Ευτυχώς που δεν συσχετίσατε τα πνευματικά συστήματα με καφετζούδες και ταρώ. Και πάλι καλά που είχαμε μόνο ένα μάθημα "νομοθεσίας και τεχνικών έργων" γιατί αλλιώς θα με χαρακτήριζες ώς μηχανικό "νομικών αυτοματισμών"!!!
Η μήπως ξεχάστηκε ο αμίμητος συσχετισμός που έκανες μεταξύ αυτοματιστών και "πωλητριών ειδών ένδυσης".
Την λάσπη που μας έριξες αγαπητέ δε την έχει "φάει" κανένας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση εδώ και δεκαετίες.

Το μόνο που έχω να πω για όλα αυτά που ακούστηκαν και θα ακουστούν είναι ότι κάποιοι θέλουν να στρέψουν όλους τους Πληροφορικούς ΚΑΤΑ του ΣΤΕΜΠ. Ο λόγος είναι απλός! Θέλουν να μείνουν στην ΠΕ20!
Ποιοι είναι αυτοί? Σκεφτείτε ποιοι κινδυνεύουν να μείνουν εκτός ΠΕ20 αν γίνει αναθεώρηση από το ΥΠΕΠΘ της ΠΕ20.... ;)
Ενώ κάποιοι άλλοι βάλθηκαν να στρέψουν τους πάντες κατά των αυτοματιστών (δε μπορώ να φανταστώ ποιοί), ε καμιά φορά ξεχνιούνται και γράφουν για τα άλλα τμήματα κατιτίς για ποικιλία.
Και οι ίδιοι πάλι, υποστήριξαν από την αρχή τη δημιουργία  πολλών μικρών και ανίσχυρων συλλόγων και όχι της ΕΤΕΠ. Γιατί άραγε? Σίγουρα για το καλό της εκπαίδευσης...
Το μένος και η μανία σου αγαπητέ κατά του ΠΔ268 και ειδικά κατά των αυτοματιστών χρήζει επιστημονικής διερεύνησης και τεκμηριωμένης επεξήγησης, πάντα για το καλό της εκπαίδευσης.

Υ.Γ.    Για το καλό της εκπαίδευσης (εννοείται), θα χρειαστεί να αφήσω την όμορφη παρέα σας σύντομα, όχι οριστικά πάντως. Γιαυτό βαράτε τώρα που προλαβαίνετε.
Υ.Γ.2  Συνεχίζω να πιστεύω ότι με τον snipper θα ήμασταν ακτύπητο εκπαιδευτικό δίδυμο. Η Υδραυλική Πληροφορική σε όλο της το μεγαλείο.

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απριλίου 21, 2007, 10:26:48 pm »
(Επειδή μερικά πράγματα δεν είναι καλό να μένουν αναπάντητα)
  Το ότι δεν έχεις καμία σχέση με την πληροφορική είναι φανερό αφού δε γνωρίζεις τα παρακάτω μαθήματα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΙ
Γλώσσες Προγραμματισμού
Μαθηματική Λογική Ι
Δομές Δεδομένων
Αριθμητική Ανάλυση Ι
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
Αριθμητική Ανάλυση ΙΙ (ΚΕΜ)
Θεωρία Γραφημάτων (ΚΕΜ)
Υπολογιστική Επιστήμη και Τεχνολογία (ΚΕΜ) (νέο μάθημα)
Υπολογιστική Άλγεβρα (ΚΕΜ)
Πεπερασμένα Σώματα και Κρυπτογραφία (ΚΕΜ)

Όχι μόνο έχουν οι μαθηματικοί αυτά τα μαθήματα, αλλά δεν τα έχει το τμήμα αυτοματισμού. Που σημαίνει ότι αν είναι να διορίζονται οι αυτοματιστές γιατί να μην διορίζονται και οι μαθηματικοί αφού ξέρουν πολύ περισσότερα για τους αλγορίθμους.
Επειδή όντως μερικά πράγματα δε μπορούν να μένουν αναπάντητα:
Την τελευταία ερώτηση φίλε μου να την απευθύνεις στο ΥΠΕΠΘ.
Εγώ έχω να κάνω απλές 5 ερωτήσεις:
α) Από τις 14 ειδικότητες του ΠΕ20 και τις x του ΠΕ19 μόνο για τους Αυτοματιστές έχεις βρεί ότι δεν έκαναν αυτά τα μαθήματα? Γιατί αναφέρεσαι ΜΟΝΟ για αυτούς?
β) Από τα παραπάνω μαθήματα ποιά και σε ΠΟΙΟ

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απριλίου 02, 2007, 09:44:16 am »
ΟΠΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΑ ΦΕΡΝΕΤΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΓΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΗΥ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΛΕΤΕ "ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ"
Όχι καλλιτέχνη μου! Λάθος κατάλαβες. Εμείς λέμε: "Γιατί όλη αυτή η μανία, η δυσφήμιση, οι ανακοινώσεις, οι προσφυγές, και τα υποτιμιτικά πόστς για τους Αυτοματιστές! Ενώ δεχεστε χωρίς 2η κουβέντα τους Η/Υ/Συστημάτων, γιατί τόσο μένος για εμάς???"
Το αν είμαστε άσχετοι ή όχι το απέδειξε η πράξη και το έχουν κρίνει ήδη οι αρμόδιοι (και δυστυχώς για εσένα, δε περιλαμβάνεσαι σ' αυτούς).

Αλλά που ξέρεις? Μπορεί κάποτε να ψηφίζουν, να εργάζονται, να μιλάνε  μόνο οι απόφοιτοι ΑΕΙ. Τότε θα γίνουν τα όνειρά σου πραγματικότητα!

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 630
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.