Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - paphar

Σελίδες: 123 ... 6
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2008
« στις: Μάρτιος 28, 2008, 02:19:52 μμ »
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πήραν μετάθεση. Σας εύχομαι καλή τοποθέτηση και να έχετε την τύχη να έχετε καλούς συναδέλφους όπως έχω εγώ (για να παρηγοριέμαι που δεν πήρα μετάθεση -  :'(  ). ’ντε και στα κεφαλάκια μας οι αμετάθετοι...

Φίλη bluebell θα χρειαστεί να κάνεις λίγη υπομονή. Παρουσιάζεστε στο τέλος της σχολικής χρονιάς και δεν επηρρεάζει τα μόριά σου.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Οκτώβριος 12, 2007, 01:02:07 πμ »
Τι έγινε συνάδελφοι; Μάθαμε κανένα νέο για το δικαστήριο;
Το νέο είναι το εξής:
Στη σημερινή εκδίκαση ο εισηγητής του ΣτΕ πρότεινε την διακοπή της, διότι είναι πλέον (μετά τον Ν.3577/2007 Αρθρο 26 παρ. 5 ) άνευ ουσίας.
Ερωτήθηκε η γνώμη των παρευρισκομένων δικηγόρων του ΥπΕΠΘ και του συλλόγου Αυτοματιστών (οι οποίοι φυσικά και συμφώνησαν) και το ΣτΕ αποφάσισε την διακοπή της εκδίκασης της αίτησης ακυρώσεως.

Σας θυμίζω ότι :
  • Τον περασμένο Μάρτιο  ο εισηγητής ζητούσε να γίνει δεκτή η αίτηση ακυρώσεως διότι έκρινε ότι το ΥΠΕΠΘ έπρεπε να ρυθμίσει το θέμα με Νόμο και όχι με Προεδρικό Διάταγμα.
  • Η δικηγόρος του ΥΠΕΠΘ ζήτησε αναβολή "για να ρυθμιστεί το θέμα από το Υπουργείο, πιθανόν και νομοθετικά".
    Τον Ιούνιο κατατέθηκε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής προς μελέτη το νομοσχέδιο όπου μεταξύ άλλων ρύθμιζε το θέμα ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΑΠΟ 1/1/2005 (από την ισχύ του ΠΔ268) - προφανώς για να μην επηρρεαστούν από την εκδίκαση της προσφυγής οι ήδη διορισμένοι.
  • Και η επιτροπή αλλά και η ολομέλεια της Βουλής ψήφισαν ΟΜΟΦΩΝΑ το συγκεκριμένο άρθρο και τον νόμο.

Ευχαριστώ τον DrMichael για την ευκαιρία που μας έδωσε να αλληλοενημερωθούμε μέσα από το PDE.GR Ίσως η Ιστορία να είχε διαφορετική τροπή εάν δεν είχαν ενημερωθεί τόσοι άνθρωποι από εδώ μέσα.

Όπως έχω ξαναπεί, προσωπικοί λόγοι με κρατούν μακρυά από τη συχνή επικοινωνία μαζί με την όμορφη παρέα σας. Εύχομαι υγεία, υγεία, υγεία και προπαντώς υγεία σ'εσάς και σε όσους αγαπάτε.
Εύχομαι επίσης να μη ξεχνά ποτέ κανένας ότι η προσπάθεια, η δουλειά και το διάβασμα του εκπαιδευτικού δεν τελειώνει με τον διορισμό του ή με την κατοχύρωση της θέσης του , όσο υψηλού ή χαμηλού επιπέδου και αν ήταν οι σπουδές του.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούνιος 30, 2007, 05:41:25 μμ »
αγαπητέ φίλε paphar,
θα ήταν σωστό τα προσωπικά σου με τον sniper να μην τα εκδηλώνεις εδώ. η προσωπική σου εμπάθεια για αυτόν τον άνθρωπο δεν αφορά ούτε εμάς ούτε αυτό το forum
Αν δεν κατάλαβες, το λέω ξανά. Η προσωπική εμπάθεια οφείλεται καθαρά στις επιλογές και τις πράξεις του. Απαντώ σε ότι έχει να κάνει με το ΠΔ268 και την σχετική δικαστική διαμάχη. ’ρα αφορά το φόρουμ.

αυτή φίλε μου είναι η μοίρα όλων όσων δουλεύουν σε έναν τομέα τον οποίον δεν τον γνωρίζουν καθόλου ή έστω στοιχειωδώς. το πρόβλημά σου δεν είναι οι λέξεις άσχετοι, υδραυλικοί, ηλεκτρονικοί, ηλεκτρολόγοι, κτλ αλλά η λέξη αυτοματιστής που τις ακολουθεί. τι σπούδασες; ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΗΣ! αυτομάτως τίθεται το ερώτημα: ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ;;;;
αυτά ΜΟΝΟ στην Ελλάδα συμβαίνουν!
Αφού λοιπόν γνωρίζεις τόσο καλά τί σημαίνει Αυτοματιστής, μπορείς σε παρακαλώ να ορίσεις το αντικείμενο, τις γνώσεις, το θεωρητικό υπόβαθρο, τους τρόπους εφαρμογής, και τα μέσα με τα οποία υλοποιεί ο μηχανικός Αυτοματισμού τις εφαρμογές του?


δεν χρειάζεται οι μαθητές σου ή οι γονείς τους ή ο διευθυντής σου να ακούσουν τον sniper ή τον κάθε sniper να στα χώνει ΔΙΚΑΙΩΣ. το πτυχίο σου φτάνει για να μπουν αμφιβολίες για το κατά πόσο μπορείς να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου. όταν πρόκειται να αναλάβω μια δουλειά διαβάζω προσεκτικά τις απαιτήσεις της προκειμένου να βεβαιωθώ ότι οι γνώσεις και οι εμπειρία μου είναι επαρκείς ώστε να ανταποκριθώ με επιτυχία στις υποχρεώσεις που αναλαμβάνω και ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΩ. αυτό το πράγμα λέγεται επαγγελματισμός και αυτοσεβασμός. στο βωμό του να τρέξω να αρπάξω μια θέση, να διοριστώ, να βολευτώ, να γίνω δημόσιος υπάλληλος κτλ θυσίασες  και τον επαγγελματισμό μια και δεν έχεις καμία σχέση με το επάγγελμα που "ασκείς" ούτε φυσικά έχεις αυτοσεβασμό.
:)
Μπράβο, βρε! Τόσο καλά με γνωρίζεις!

για να σε σεβαστούν οι γονείς, οι μαθητές, οι συνάδελφοι και ο προϊστάμενος σου πρέπει να έχεις:
-τυπικά προσόντα ( Π Τ Υ Χ Ι Ο με άμεση ΣΥΝΑΦΕΙΑ με το αντικείμενο που διδάσκεις)
-γνώσεις πάνω στο αντικείμενο που διδάσκεις
-μεταδοτικότητα
-όρεξη για δουλειά
συμφωνώ και συμπληρώνω: αγάπη για τα παιδιά και παιδαγωγικές γνώσεις.
Παρόλα αυτά, οι διαβολές και συκοφαντίες μόνο καλό δε κάνουν. Εκτός αν πιστεύεις ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να συκοφαντεί συστηματικά μια ομάδα ανθρώπων και αυτοί να του κερνάνε και τον πρωινό καφέ.

μη ζητάς από τον sniper να σταματήσει την ΔΙΚΑΙΗ κριτική του φοβούμενος για την προσωπική σου επιβίωση στον εργασιακό σου χώρο.
Οι διαβολές του είναι καθόλα ΑΔΙΚΕΣ, πράγμα που έχει αποδειχτεί περίτρανα:
α) Η εισήγηση του ΣτΕ απορρίπτει τις αιτιάσεις για "ασχετα τμήματα"
β) Το ΥΠΕΠΘ (ο πλέον αρμόδιος) έχει απαντήσει και νομοθετήσει πολλάκις και σαφέστατα επι του ζητήματος.
γ) Το ΠΙ έχει τοποθετηθεί σαφώς με τη γνωστή μελέτη.
δ) Αντίστοιχου περιεχομένου τμήματα είναι χρόνια τώρα στον ΠΕ20
ε) Σε όλη τη βιβλιογραφία των τελευταίων 20 χρόνων περί αυτοματισμού και συστημάτων ελέγχου, οι εφαρμογές είναι μέσω ψηφιακών συστημάτων (κατί πολύ ευρύτερο από το PC που έχεις απέναντί σου)
στ) "’σχετοι" αυτοματιστές διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ προσπέρνώντας κατά πολύ στην βαθμολογία γνωστικού ακόμη και τον κύριο που υπερασπίζεσαι, ο οποιος δεν είναι και ο χειρότερος πληροφορικός στον κόσμο. Έχει και ένα διδακτορικό στην πλάτη του.
ζ) Στην πράξη οι αυτοματιστές που εργάζονται ως εκπαιδευτικοί έχουν αποδείξει την αξία τους στην τάξη, αποσπώντας τα καλύτερα σχόλια από συναδέλφους και προϊσταμένους τους. Συμβουλεύοντας ακόμη και "αυθεντικούς" πληροφορικούς σε θέματα hardware.

Τώρα βέβαια, μπορεί να συνεχίσεις να λές θεωρίες περί ονομάτων και τίτλων κλπ κλπ. Μπορεί να με θεωρείς κακό που λέω ότι λέω... Δικαίωμά σου. Σάμπως εσένα απειλήθηκε η δουλειά σου από τις εμμονές του snipper? Σάμπως σε έθιξε ποτέ κανείς δογματίζοντας ότι δεν κάνεις για αυτό που κάνεις?
Έξω από τον χορό, πολλά τραγούδια λένε...

Και για τον φίλο σου επαναλαμβάνω αυτό που έλεγα πρίν:
Ο snΥΠΕΡΑΣΧΕΤΟΣ να αφήσει τους αυτοματιστές και τους υπόλοιπους "μεταλαγμένους" (όπως μας αποκαλούσε) ήσυχους. Και να πιεί καμιά σόδα να το χωνέψει.


4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούνιος 30, 2007, 04:22:32 μμ »
είναι ντροπή απόφοιτοι ανώτατης εκπαίδευσης να συμπεριφέρονται σαν να μην έχουν παιδαία...σε σένα αναφέρομαι paphar, γιατί δεν κάνεις τίτοτε άλλο παρα να "βρίζεις" τον sniper.
...Δεν παίρνω το μέρος κανενός, όμως αν πρόσεξες κανένας δε μιλάει μ'αυτόν τον τρόπο σε σένα, ενώ εσύ το κάνεις! Επομένως λογικό είναι να μή γίνεται συζήτηση...(αλλα τσακομός)..
Μάλλον δεν έχεις διαβάσει όλα τα ποστ που έχω ανεβάσει 2 χρόνια τώρα σε kep και pde.
Στο φόρουμ μπήκα και έγραφα για να αντικρούσω τις αιτιάσεις όσων με κατηγορούσαν και να "αφυπνήσω" τους αποφοίτους των υπολοίπων τμημάτων που δεν είχαν καταλάβει τί παιζόταν. Το τελευταίο το έκανε με πολύ μεγάλη επιτυχία ο εισηγητής του ΣτΕ, απλά επιβεβαιόνοντάς μας.

Εϊδες πουθενα να κατηγορήσω κάποιον άλλο σε άλλα θέματα? Ή σε άλλο forum?
Δεν επιτίθεμαι στον καθένα, παρά μόνο στον κύριο που έβαλε στόχο της ζωής του να βλάψει τους Αυτοματιστές. Μόνο σ' αυτόν μιλάω έτσι.

Αλλά δεν είναι προφανείς οι λόγοι?
Δε μπορείς να καταλάβεις ότι δεν είναι δυνατόν ο κάθε υπεράσχετος με τον Αυτοματισμό σνιπερ:
  • να δυσφημίζει και να υποτιμά εμένα και όλους τους συναδέλφους μου ΑΔΙΚΩΣ?
  • να κρίνει ποιός είναι άξιος για καθηγητής και ποιός όχι?
  • να χρησιμοποιεί άλλα μέτρα και άλλα σταθμά όπου τον συμφέρει?
  • Ακόμη και μετά τη οριστική "γείωσή τους" από ΣτΕ, ΥΠΕΠΘ και ΌΛΑ τα πολιτικά κόμματα να συνεχίζει τον ίδιο χαβά: "ώξω οι Αυτοματιστές από παντού!"

Όχι. Με συκοφαντεί μονίμως εδώ και δύο χρόνια. Προσπάθησε με κάθε μέσο να πετάξει έξω από τις δουλειές τους, φίλους και συναδέλφους μου (ίσως και εμένα).  Συνεχίζει ακόμη και σήμερα να στρέψει τους πάντες κατά των αυτοματιστών. Ξέχασε βέβαια ότι κάποτε έλεγε για 11 'ασχετα τμήματα, μετά τα έκανε 7, όταν είδε ότι συσπειρώνονται  μίλησε για 5, τελευταία για 3 τμήματα. Τέλος προσπάθησε ακόμη και να αφήσει τους Αυτοματιστές εκτός ΕΤΕΠ παζαρεύοντας θέματα εκτός αρμοδιότητάς του (ξέρει καλά τι εννοώ).

Και σήμερα συνεχίζει αμετανόητος να υποτιμά και να συκοφαντεί?
Πώς τον έβρισα?
Επειδή τον είπα ’σχετο? Μα είναι ο πλέον άσχετος να κρίνει τον μηχανικό Αυτοματισμού.
Επειδή τον είπα υποκριτή? Μα παρίστανε τον "σύμμαχο" των υπολοίπων τμημάτων ενώ λίγους μήνες πρίν υπέγραφε έγγραφο προς το ΥΠΕΣΔΑ ζητώντας να τους πετάξουν έξω από τον ΤΕ Πληροφορικής στον Ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Απάντησέ μου μόνο σ' αύτό: Αν κάθε μέρα ο διευθυντής  από το σχολείο που εργάζομαι μπαίνει στο PDE και διαβάζει τα γραφόμενα εδώ και δύο χρόνια του snipper, "Οι άσχετοι αυτοματιστές", "οι υδραυλικοί αυτοματιστές", "οι ηλεκτρονικοί αυτοματιστές", "οι ηλεκτρολόγοι αυτοματιστές", "αυτοί που ευθύνονται για τον κορεσμό της πληροφορικής", "αυτοί που ευθύνονται για την απαξίωση της πληροφορικής", "αυτοί που διορίζονται μόνο μέσω προϋπηρεσίας με Κάτια και Πέρη", "οι πωλήτριες ειδών ένδυσης", "αυτοί που μπήκαν στον ΠΕ20 με τις γνωριμίες στα Υπουργεία" και άλλα πολλά γλυκόλογα, αν λοιπόν τα διαβάζει ο διευθυντής μου, οι μαθητές μου και οι γονείς τους, ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΦΟΒΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΔΙΑΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ? ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΩ ΜΕ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ?

Να με αφήσει ήσυχο και να κοιτάξει τη δουλειά του. Εμένα, τους φίλους μου και όσους άλλους (εν γνώσει ή εν αγνοία τους) προσπάθησε να βλάψει, μόνο και μόνο για να παραστήσει τον "μάγκα πρόεδρο". 

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούνιος 30, 2007, 10:00:15 πμ »
Θυμίζω (για όσους το ξεχάσανε) ότι σε αυτά που έλεγα είχα δίκιο.... Κανείς δεν κινδυνεύει να απολυθεί! Δεν υπάρχει και δεν υπήρχε ΠΟΤΕ καμιά τέτοια περίπτωση!
Και αφού δεν υπήρχε περίπτωση να απολυθεί κανείς, τότε γιατί η νέα νομοθετική ρύθμιση έχει αναδρομική ισχύ από 1/1/2005??? Απλώς επειδή όντως κινδύνευαν οι θέσεις όλων. Τέλος. Και ευτυχώς που το ΥΠΕΠΘ φρόντισε να ρυθμίσει νομοθετικά το πρόβλημα που εντόπισε ο εισηγητής του ΣτΕ. ΤΩΡΑ δεν υπάρχει φόβος απόλυσης. Ότι άλλο και να λες μεγάλε, η αναστάτωση, η ανασφάλεια και το πρόβλημα που δημιούργησες σε εκατοντάδες αποφοίτους των 11 τμημάτων θα μείνει στην Ιστορία.

Παράθεση από: sniper_hellas_1
Αν έχεις προσέξει, έχω πει τα καλύτερα λόγια για τους Αυτοματιστές σχετικά με τις γνώσεις τους στον Αυτοματισμό. Δυστυχώς έχουν ελάχιστη σχέση και συνάφεια με την Πληροφορική. Εγώ φταίω για αυτό?
Δεν έχεις καμία γνώση πάνω στην επιστήμη του Αυτοματισμού. Δε μπορείς να ξεχωρίσεις την θεωρία από την εφαρμογή. Όρισέ μου τις "γνώσεις στον Αυτοματισμό". Όρισέ μου την έννοια "αυτοματισμός". Όρισε το πεδίο εφαρμογής και, κυρίως, τον τρόπο υλοποίησης.

Όντας πλήρως άσχετος, χρησιμοποιούσες μόνο το επιχείρημα "δείτε το site του τμήματος". Παρόλο το ότι είσαι άσχετος όμως, συνεχίζεις να μας δυσφημείς δογματικά. Στα μισά ποστς αυτού του forum (και του παλιού των ΚΕΠ) δυσφημείς εμένα και όλους τους συναδέλφους μας. Και (ακόμη χειρότερα) από τον Μάρτιο, όταν όλοι κατάλαβαν ότι είχαμε δίκιο που προσπαθούσαμε να τους ξυπνήσουμε, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ 10 ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΑΣ. Και όλα αυτά από την ψύχωσή σου για τους Αυτοματιστές.
Τελικά είσαι πάρα πολύ κακός άνθρωπος. Κακός και υποκριτής.
Φταίς στο ότι μας έχεις πνίξει στη λάσπη. ’σχετε τύπε!!!

Παράθεση από: sniper_hellas_1
απλά θέλουν τους Πληροφορικούς διχασμένους και κατά του ΣΤΕΜΠ ώστε να ακολουθήσουν και άλλα κάστρα που θα πέσουν.
Τί λες μωρέ? Διχασμένους τους θέλεις εσύ που φώναζες "κάντε συλλόγους ανά τμήμα". Απλά ο ΣΤΕΜΠ, παρασυρόμενος από την αλαζονεία του πρώην προέδρου του στράφηκε εναντίον όλων, πιστεύοντας ότι όντας ο μόνος σωστά οργανωμένος σύλλογος, θα λύνει και θα δένει. Το πρόβλημα δεν είναι ο ΣΤΕΜΠ. Εϊναι η αλλαζονια 2-3 λαοπλάνων που παρέσυραν τότε τους υπόλοιπους (μάντεψε ποιός ήταν ο αρχηγός).

Παράθεση από: sniper_hellas_1
Θυμηθείτε ότι σύντομα θα θέλουν οι απόφοιτοι Αυτοματισμού να διορίζονται σαν ΤΕ Πληροφορικής. Τότε πάλι θα είναι αργά...
Και επειδή για άλλη μια φορά ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ τους Αυτοματιστές, σε προκαλώ να αποδείξεις την φράση σου: "σύντομα θα θέλουν οι απόφοιτοι Αυτοματισμού να διορίζονται σαν ΤΕ Πληροφορικής". ’λλη μια προσπάθεια να στρέψεις τους πάντες κατά υμών...

Παράθεση
φίλε john το 2005 που έδωσα ΑΣΕΠ η αίθουσα που έγραφα ήταν γεμάτη αυτοματιστές οι οποίοι μόλις πήραν τα θέματα ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΚΑΝ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ!!!
Μη το φωνάζεις πολύ, γιατί το ίδιο έπαθε και άλλος εδώ μέσα, και μάλιστα κάτοχος ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ στην πληροφορική.

Όλες οι άλλες κακεντρέχειες περί "Γνωριμιών σε Υπουργεία" (τι ανέκδοτο Θεέ μου!!!) είναι μια απελπισμένη προσπάθεια να πείσετε τον εαυτό σας ότι είχατε δίκιο. Ομόφωνα από όλα τα κόμματα, και στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής, και κατά την ψήφισή του, εγκρίθηκε το σχετικό άρθρο. Απλά είχατε ΑΔΙΚΟ!!! Χωνέψτε το. Είχατε ΑΔΙΚΟ και ΧΑΣΑΤΕ. Τέλος.

Κάτι προτελευταίο:
Πως γίνεται από τη μια να φταίει η νέα νομοθετική ρύθμιση για το "μπούκωμα" των θέσεων ΠΕ20, και ότι πλέον δεν υπάρχουν θέσεις για να διοριστούν οι πληροφορικοί, και οι "πληροφορικοί" θα μετανιώσουν που δε στράφηκαν εναντίων των αυτοματιστών, και από την άλλη να μη κινδύνευαν οι θέσεις των διορισμένων??? Δηλαδή, αν δεν έχανε κανείς τη θέση του, και δε γινόταν η νομοθετική ρύθμιση, και ακυρρωνόταν το ΠΔ268, θα "φύτρωναν" από το πουθενά οι νεες θέσεις?

Και κάτι τελευταίο:
Αν θυμάστε, στο άλλο τόπικ όταν κάποιοι είπαν "το ΥΠΕΠΘ ζήτησε αναβολή της εκδίκασης για να ρυθμιστεί το θέμα υπέρ των αιτούντων (δηλ του ΣΤΕΜΠ)" σας είχα πεί ότι ήμουν παρών, 2-3 σειρές πίσω από την δικηγόρο του ΥΠΕΠΘ και θυμάμαι ότι τη φράση "υπέρ των αιτούντων" δεν την είπε ποτέ. Κάποιοι τότε μεσα στα πόστς τους με χλεύασαν. Περαστικά τους. (Για την σχετική τότε ανακοίνωση του ΣΤΕΜΠ, δεν ευθύνεται ο ίδιος ο ΣΤΕΜΠ αλλά αυτός που τον ενημέρωσε.)

Ο επίλογος:
Διαβάστε Ιστορία. Η Ιστορία επαναλαμβάνεται. Το μόνο πράγμα που μπορεί να σώσει επαγγελματικές ομάδες είναι οι σύλλογοι. Οι δυνατοί σύλλογοι. Και τις φωνές "κάντε συλλόγους ανά τμήμα", "βγάλτε αυτή τη σχολή από το σύλλογό σας" κλπ. μη τις ακούτε. Μου θυμίζουν εκείνο τον κοντό, άσχημο Ρωμαίο από το Αστερίξ "Η Διχόνοια".


6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιούνιος 10, 2007, 08:54:50 πμ »
2ον  τι ύφάκι είναι αυτό δέν κατάλαβα?
Επειδή μάλλον δεν κατάλαβα, μπορείς να μου παραθέσεις την φράση που σε πείραξε ή δείχνει "ύφος"?
Ξαναδιάβασε το ποστ μου να καταλάβεις για ποιό πράγμα μιλάω....Είναι αλήθεια οτι η συζήτηση κατάντησε προσωπική επίθεση μεταξύ 2-3 ατόμων?
Εγώ σε αυτό στέκομαι, ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ, δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα  παρα μόνο έκανα μια παρατήρηση για το γεγονος αυτο...!
Η Συζήτηση σ' αυτό το πόστ είναι κατά 70% συκοφάντηση και διαβολή της ιδιότητας και των ικανοτήτων του μηχανικού Αυτοματισμού ΤΕ η οποία προέχεται κατά 90% από τον συγκεκριμένο αξιότιμο κύριο. Και στο κάτω - κάτω, ο καθείς είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και πρέπει να μάθει να δέχεται και τις συνέπειές τους. Εάν ο οποιοσδήποτε σου ρίξει τόνους λάσπης, κάνει άδικες διακρίσεις εις βάρος σου, σε υποβάλει σε άπειρη ταλαιπωρία, άγχος, έξοδα και στεναχώρια, -όχι μόνο σε εσένα αλλά σε εκατοντάδες ανθρώπους και φίλους σου- είσαι πλέον υποχρεωμένος να του μιλάς όμορφα και ωραία?
Και στο κάτω κάτω, ακόμη και μετά την γνωματευση του εισηγητή του ΣτΕ για το αν έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται οι συγκεκριμένες σχολές στο ΠΔ268, ο αξιότιμος κύριος όχι μόνο δεν έδειξε ίχνος μεταμέλειας για τις άπειρες επιθέσεις και συκοφαντίες, αλλά συνεχισε να προσπαθεί να στρέψει τους πάντες κατά των Αυτοματιστών. 
Δεν αμφισβητώ τα υπόλοιπα απ'αυτά που λές και άν μάλιστα δείς στο τέλος  υπογράφω φιλικά,  αλλα απο το ποστ σου καταλαβαίνω οτι μάλλον μπήκα σε εχθρικό περιβάλλον και δεν καταλαβαίνω και το γιατί...!
Ξαναζητώ να παραθέσεις την φράση που είχε εχθρικό ύφος κατά εσού. Δεν καταλαβαίνω. Σου εξήγησα ότι πρέπει να δείς όλα τα γεγονότα, να βάλεις τον εαυτό σου στη θέση μου και να δείς την ΟΛΗ κατάσταση. Δε σε κατηγόρησα που τοποθετήθηκες έτσι.

Περιμένω την άποψή σου
Πάντα φιλικά

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιούνιος 09, 2007, 05:21:46 μμ »
Παιδιά νομίζω οτι η συζήτηση κατάντησε προσωπική επίθεση μεταξύ των δυο σας οπότε καλό είναι να μή συνεχίσετε έτσι...
Απλά κάνω μια παρατήρηση!
φιλικά πάντα έτσι... ;)
Ένα παρεξηγημένο μάθημα στο σχολείο είναι η Ιστορία. Εδώ και καιρό συνειδητοποίησα ότι ήταν μεγάλη μου βλακεία που δεν της έδινα τόση σημασία τότε που ήμουν μαθητής. Έτσι πλέον άρχισα να διαβάζω Ιστορικά βιβλία, και να καταλαβαίνω ότι πολλά γεγονότα που φαίνονται άσχετα ή υπερβολικά τελικά κάπου κολλάνε, εξηγούνται, αποκτούν συνέχεια.

Πριν βγάλεις λοιπόν τα συμπεράσματά σου φίλε μου, κάνε τον κόπο να μάθεις όλη την Ιστορία του θέματος. Μετά ψάξε να μάθεις πόσες ώρες στεναχώριας, αγωνίας, αυπνίας, συζητήσεων και  δουλειάς  τόσων ανθρώπων και πόσες χιλιάδες ευρώ στοίχισε η ψύχωση του αξιότιμου κυρίου που υπερασπίζεσαι και θα δείς ότι και εγώ, και πολλοί άλλοι εδώ πέρα, αντιδρούμε αρκετά συγκρατημένα.
Και μια που μέχρι τον Οκτώβρη (την τελική εκδίκαση της δικαστικής ταλαιπωρίας στην οποία μας έμπλεξε ο αξιότιμος κύριος) έχουμε χρόνο αρκετό, τα λέμε λίγο πιο ζωντανά για να μη ξεχνιόμαστε...

8
 
Να υποθέσουμε (ένα λογικό σενάριο) ότι κάθε χρόνο μπαίνουν 100(και πολλούς λέω γιατί το 1990 έμπαιναν 70 άτομα και καμιά 10ρια πηγαίνανε την επόμενη χρονιά πανεπιστήμιο) φοιτητές στον «κακό» αυτοματισμό κάθε χρόνο. Δηλαδή στον Πειραιά από το 1987-2004=17 χρόνια έχουν μπει 1700 φοιτητές-400φοιτητές που τα τελευταία 4 χρόνια που δεν έχουν πάρει ακόμα πτυχίο =1300 απόφοιτοι. Η Θεσσαλονίκη λειτούργησε το 1988-1989 δηλαδή 16χρόνια επί 100 φοιτητές την χρονιά =1600φοιτητές-400φοιτητές που τα τελευταία 4 χρόνια που δεν έχουν πάρει ακόμα πτυχίο =1100απόφοιτο. Η Χαλκίδα λειτούργησε το 2000 άρα μέχρι το 2004 δεν έχει βγάλει ακόμα απόφοιτους. Δηλαδή στην καλύτερη των περιπτώσεων μιλάμε για 2400 άτομα. Στον αυτοματισμό δεν ισχύει το όσοι μπαίνουν-βγαίνουν.
Όχι, δες το παραπάνω πόστ μου. 1100 πτυχιουχοι περίπου. Μόλις 455 από Θεσσαλονίκη.

Και για να γελάσουμε και λίγο: paphar λέω να κάνω ένα σύστημα ελέγχου χρησιμοποιώντας τεχνιτή νοημοσύνη αλλά αντί για υπολογιστή θα χρησιμοποιήσω μία .......υδραυλική-ηλεκτρολογική-μηχανική….. μηχανή!!!!! :P
Εγκό ντέν ξέρει από τέτοια... εγκό μόνο Ντος 3.30 ξέρει...

9
Ζητώ συγνώμη για το τεράστιο ποστ που ακολουθεί, αλλά ομολογώ ότι μου έλειψε η παρέα σας.
Επειδή ο κάθε τυχάρπαστος λέει ότι του κατέβει στο ξερό του, συκοφαντώντας, διαστρεβλώνοντας την αλήθεια, και παρουσιάζοντας τη δική του φαντασίωση, έχω να δηλώσω τα εξής:
Θέμα Α: Τα δισεκατομύρια των αποφοίτων Αυτοματισμού.
Το τμήμα Αυτοματισμού λειτουργεί από το 1988 στον Πειραιά, το 1989 στη Θεσσαλονίκη και (νομίζω) το 1998 στη Χαλκίδα.
Το τμήμα Αυτοματισμού Θεσσαλονίκης μέχρι την τελευταία ορκωμοσία στις 21-12-2006 έχει δώσει 455 πτυχία. Αν υπολογίσουμε και καμιά 500-550 από Πειραιά, και γύρω στους 50-60 από Χαλκίδα μας κάνουν με το ζόρι 1100 πτυχιούχους.
1ο Συμπέρασμα: Η θεωρία "χιλιάδες απόφοιτοι" είναι μπαρούφα. Απλά προκαλεί εντυπώσεις, ανασφάλεια και (όπως στοχεύει ο εφευρέτης της) αντιπάθειες.

Θέμα Β: Όλοι οι χιλιάδες παλαιοί απόφοιτοι θα κατακλύσουν τους πίνακες Γ.
Βάσει των στοιχείων που γνωρίζω για τους αποφοίτους Θεσσαλονίκης, με την εκπαίδευση δήλωσαν ότι ασχολούνται ως ωρομίσθιοι ή θέλουν να ασχοληθούν ένα πολύ μικρό ποσοστό (<10%) παλαιών αποφοίτων και αυτό διότι οι περισσότεροι εργάζονται χρόνια σε εταιρίες του ιδ. τομέα. Χαρακτηριστικό είναι ότι 4 άτομα που γνωρίζω, αν και πέρασαν με τον ΑΣΕΠ, δεν έκαναν τα χαρτιά τους να διοριστούν. Βέβαια οι νεότερες "γενιές" αποφοίτων έχουν σαφώς μεγαλύτερη τάση προς την εκπαίδευση. Σκεφτείτε λοιπόν όταν με την ανεργία και τους "υψηλότατους" μισθούς της Β.Ελλάδος υπάρχει τέτοιο "μεγάλο ρεύμα" αυτοματιστών προς την εκπαίδευση, τί συμβαίνει με τους αποφοίτους Πειραιά.
Εκτός αυτού, οι περισσότεροι "παλιοί" έχουν τις οικογένειές τους (άλλωστε οι Αυτοματιστές ανέκαθεν ήταν περιζήτητοι γαμπροί :D) παράγοντας που δρά ανασταλτικά στο να υποστεί κάποιος τον διορισμό ωρομισθίου για 5-11 ώρες σε κοντινό νομό. Και πάλι γνωρίζω συγκεκριμένα παραδείγματα, αλλά σίγουρα όλοι οι συνομιλητές του forum θα ξέρουν ανάλογες περιπτώσεις που δε μπόρεσαν να πάνε μακρυά από το σπίτι τους.
2ο Συμπέρασμα: Εκ των πραγμάτων, μάλλον οι Αυτοματιστές ως διορισμένοι, ως ωρομίσθιοι και ως υποψήφιοι είναι η μειοψηφία στην παρέα του ΠΕ20.
3ο Συμπέρασμα: οι παλαιοί απόφοιτοι Πληροφορικής και Ηλ.Υπ.Συστημάτων (>1991) που εργάζονται στον ιδ. τομέα, προηγούνται και αυτοί στον πίνακα Γ. Αν πρέπει να αποκλειστούν οι Αυτοματιστές, με τα ίδια κριτήρια πρέπει να αποκλειστούν και αυτοί, αλλιώς θα έχουν την αποκλειστικότητα το πίνακα Γ. Μάλλον πρέπει να πιέσουμε όλοι μαζί ώστε οι απόφοιτοι αυτοί να μην έχουν δικαίωμα στον Πίνακα Γ, ε?  ;D  ;D  ;D

Θέμα Γ:Οι Αυτοματιστές ρίχνουν κυβερνήσεις.
Αν οι Αυτοματιστες μπορούσαν να πιέσουν πολιτικά για κάτι, αυτό θα ήταν τα επαγγεματικά τους δικαιώματα, των οποίων η έλλειψη έχει κόψει τα φτερά σε όσους επιλέγουν την αυτοαπασχόληση αλλά και εν τέλει όλων όσων ασχολούνται στον ιδ. τομέα. Αλλά όπως ξέρουν οι "πάσχοντες" εδώ και 19 χρόνια δε μας τα δίνουν. Μακάρι να είχαμε τόση δύναμη. Αλλά μάλλον δε κατάλαβε ο τύπος (plastic_tree) την ειρωνία του automation, και το θεώρησε επιχείρημα.

Περι ποσοστώσεως και άλλων πα........πιπεριών δε θα ασχοληθώ διότι ο φρεσκοτριπλοεγγεγραμμένος άνθρωπος το μόνο που κάνει είναι να διαβάλλει και να προσπαθεί να στρέψει τους πάντες κατά των Αυτοματιστών. Και φυσικά η γνώση του για το τί είναι μηχανικός Αυτοματισμού  είναι: "μπήκα στο site της σχολής τους". Ο πλέον τυχάρπαστος, άσχετος συκοφάντης.

Τέλος, και σημαντικότερο:
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει την προσωπική του γνώμη. Όταν όμως δεν ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΙΣ ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, δε μπορείς να λές "Ο Αυτοματιστής είναι άσχετος". Μπορείς να πείς "αν και δεν γνωρίζω τι πραγματικά διδάσκονται στη σχολή τους, νομίζω ότι δεν έχει σχέση". Σεβαστή η γνώμη σου!!!
Όταν όμως:
 για τους Αυτοματιστές ισχύει το κριτήριο "Τα μαθήματα πληροφορικής" αλλά για τους Ηλ.Υπ.Συστημάτων δεν ισχύει (επειδή έχουν... σχοπό ίδρυσης την συντήρηση υπολ.συστημάτων -βέβαια η ειδικότητα "τεχνικός ηλ.υπ.συστημάτων και δικτύων" του ΤΕΕ ανήκει στον ηλεκτρονικό τομέα και όχι στον τομέα πληροφορικής!!!),
 για τους Αυτοματιστές ισχύει η γνώμη του ΠΙ "ο όρος πληροφορική στην ονομασία" ενώ η μελέτη του ΠΙ για την διδασκαλία των μαθημάτων πληροφορικής από Αυτοματιστές το 2000 δεν παίζει ρόλο,
 για τους Αυτοματιστές σημασία έχει ότι "διδάσκονται Υδραυλικά συστήματα" αλλα δέν έχει σημασία αν τα μισά σχεδον μαθήματα εμπεριέχουν προγραμματισμό ή hardware.
 για τους Αυτοματιστές σημασία έχει ότι δε διδάχτηκαν το Α μάθημα αλλά για παλαιούς πτυχιούχους άλλων τμημάτων δεν έχει σημασία ότι δεν το διδάχτηκαν.
 οι Αυτοματιστές δεν μπορούν να διδάξουν στην εκπαίδευση το Χ μάθημα επειδή δε το διδάχτηκαν σε όλο το εύρος, αλλά οι άλλες σχολές μπορούν να διδάξουν (ακόμη και να διορθώσουν γραπτά πανελληνίων) σε μαθήματα που δεν έχουν διδαχτεί καθόλου
    (πχ ΤΕΙ Πληροφορικής -> Τεχνολόγία Επικοινωνιών Β' Λυκείου και μαθήματα Τεχνολογίας,
     Πολλοί απόφοιτοι φιλολογικών-φιλοσοφικών σχολών -> Λατινικά,
     Νομικοί -> Ιστορία,
     Αγγλικής-Γερμανικής-Γαλλικής Φιλολογίας -> Ιστορία)
Όταν ισχύουν όλα τα παραπάνω, ποια δικαιοσύνη και ποιά αλήθεια μου λές μετά ότι λατρεύεις?

Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν άλλα μέτρα και σταθμά για τους Αυτοματιστές ή για οποιονδήποτε άλλον.
Και στο κάτω κάτω, ο αρμόδιος επι του θέματος είναι το ΥΠΕΠΘ. Και το θέμα από το ΥΠΕΠΘ ξεκαθάρισε. Ακόμη και το ΣτΕ αρνήθηκε το επιχείρημα των "άσχετων σχολών". ΤΕΛΟΣ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Ξαναχαιρετώ την όμορφη παρέα σας...

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 28, 2007, 09:58:56 μμ »
Παράθεση
Βάσει όλων των παραπάνω επιθυ΅ού΅ε την έκδοση νέου Π.Δ. το οποίο θα τροποποιεί τον κλάδο ΤΕ Πληροφορικής, αποκλείοντας τα παρακάτω τ΅ή΅ατα και εισάγοντας τα σε υπάρχουσες ή δη΅ιουργώντας νέες ειδικότητες πέραν της ΤΕ Πληροφορικής:
• Βιο΅ηχανικής Πληροφορικής
• Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας
• Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
• Τηλεπικοινωνίες και Δίκτυα Η/Υ (Πρόγρα΅΅α Σπουδών Επιλογής)
• Επιχειρη΅ατικού Σχεδιασ΅ού και Πληροφοριακών Συστη΅άτων
• Εφαρ΅ογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονο΅ία
• Διαχείρισης Πληροφοριών [/i] "

Μάλλον διαβάζουμε κάτι αλλά δεν το καταλαβαίνουμε.... Μήπως το παραπάνω υπόμνημα ζητάει να υπάρχουν παραπάνω από 1 ΤΕ Πληροφορικής? Εϊναι κακό αυτό? Προσωπικά νομίζω ότι είναι σωστό ο καθένας να εργάζεται εκεί που πρέπει. Γίνομαι πιο συγκεκριμένος:
Πρέπει ο Μηχανικός Πληροφορικής του ΤΕΙΘ να μπορεί να εργαστεί σε θέση Γεωπληροφορικής? Τώρα μπορεί! Εϊναι σωστό αυτό?
Έχεις μέγιστο μέλλον ώς πολιτικός. Αντί να παραδεχτείς το ότι προσπαθείς να βγάλεις όλους αυτούς από τον ΤΕ Πληροφορικής, το γυρνάς ότι "Ζητούμε (για το καλό τους) να υπάγονται σε ξεχωριστή κατηγορία ώστε να μην κινδυνεύουν οι θέσεις τους από εμάς".
Και τα Υπομνήματα στον ΟΤΕ για τις θεσεις τεχνικών δε τα κάνατε για να παίρνετε και εσείς θέσεις Ηλεκτρονικών-Αυτοματιστών? Και το καταπληκτικό "ο καθένας να εργάζεται εκεί που πρέπει" τώρα δεν ισχύει?
Νομίζω οτι ο καθένας έχει καταλάβει οτι ερμηνεύεις ότι θέλεις - όπως θέλεις φίλε μου...

Και ξέχασες βέβαια ότι σε όλα τα μηνύματά σου ποτέ δεν αναφέρθηκες συγκεκριμένα - ντόμπρα και στα ίσια - στα παραπάνω τμήματα. Και όταν σε ρωτούσαν όλοι 99% αναφερόσουν μόνο στους Αυτοματιστές!!! Α, ναι και σε 7-8 ποστς έβαζες και την Γεωπληροφορική...
Παραπλανείς κατα συρροήν και κατ' εξακολούθηση τον κόσμο.

Για παράδειγμα αναφέρεις ότι "Δε θέλεις να απολυθεί κανένας". Αντε να δεχτώ ότι έπρεπε να  γίνει συνολίκή προσφυγή κατά του ΠΔ268. Τότε γιατί κάνατε την προσφυγή κατά του ΑΣΕΠ? Και γιατί δεν την αποσύρρατε τώρα? Και μόνος σου παραδέχτηκες ότι οι θέσεις ΠΕ19-20 στην εκπαίδευση έχουν κλείσει. Αν δεν απολύσετε κόσμο, ακόμη και το μακροπρόθεσμο κέρδος θα ήταν ελάχιστο. Αλλά πώς να παραδεχτείς τέτοιο πράγμα? Εδώ δε παραδέχτηκες ότι ήθελες να τους πετάξεις όλους έξω και από τον ΤΕ πληροφορικής.

Έχεις αλλάξει τόσες φορές τοποθέτηση φίλε μου που πλέον καταντά αστείο να καταρρίπτω κάθε σου αιτίαση.

Συμπεράσματα:
ΝΑΙ! Όλη η φασαρία γίνεται για τις θέσεις.
ΝΑΙ! Θεωρείς εαυτόν αρμόδιο να κρίνεις ποιός μπορεί να εργαστεί και που.
ΝΑΙ! Εκτός από τους Αυτοματιστές (που τους έχεις ανεξήγητο άχτι) θέλεις να πετάξεις από τον ΠΕ20 (και τον ΤΕ Πληροφορικής του Δημοσίου) και άλλα 7-8 τμήματα.
ΝΑΙ! ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. (Βλέπε Ηλ.Υπ.Συστημάτων που η απάντησή σου είναι: "ο σκοπός ίδρυσης του τμήματος - δε με νοιάζει τι μαθήματα κάνουν")
ΝΑΙ! Μονίμως προσπαθείς να παραπλανήσεις τους ενδιαφερόμενους.
ΝΑΙ! Όλοι θα έχουν πρόβλημα αν τελειώσει δικαστικά η υπόθεση (αυτά τα "δεν θα απολυθεί κανείς ούτε οι φίλοι αυτοματιστές" είναι λόγια του αέρα).
ΝΑΙ! Ότι και να γίνει, όσοι εργάζονται σε κορφοβούνια ώς ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές θα χάσουν μόρια, προϋπηρεσίες και την πιθανότητα διορισμού, επειδή κάποιος κακομαθημένος έβαλε στόχο ζωής να τους κάψει...

Και ποιός μας υπογράφει ότι σε μια πιθανή ρύθμιση του ΥΠΕΠΘ που θα καλύπτει τους διορισμένους, δεν κάνουν προσφυγή 10 νοματαίοι (αδιόριστοι original πλεροφορικάριοι -έστω και άσχετοι με τον ΣΤΕΜΠ) που περιμένουν πότε θα αδειάσουν θέσεις να διοριστούν?
Ομπρός στον δρόμο που άνοιξε ο snipper. Ένα καλύτερο αύριο για όλους τους δικηγόρους...

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 25, 2007, 06:29:05 μμ »
Επίσης, είναι υποκρισία να έχουν τον Σύλλογο τους οι Αυτοματιστές και να αποτρέπουν τους πτυχιούχους από τα υπόλοιπα τμήματα να δημιουργήσουν τους δικούς τους. Γιατί διατηρούν τον δικό τους Σύλλογο (αφού οι μικροί Σύλλογοι είναι ανίσχυροι)  ???
ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΗΣ ΑΠΕΤΡΕΨΕ ΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟ????
ΠΑΡΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΡΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΑ!!!!

Η μήπως ξεχάστηκε ο αμίμητος συσχετισμός που έκανες μεταξύ αυτοματιστών και "πωλητριών ειδών ένδυσης".
Την λάσπη που μας έριξες αγαπητέ δε την έχει "φάει" κανένας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση εδώ και δεκαετίες.

Προσωπικά δεν έκανα συσχετισμό μεταξύ αυτοματιστών και "πωλητριών ειδών ένδυσης".

Από τις 18/2/05 υπήρχε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΣΤΕΜΠ το ακόλουθο δελτίο τύπου:
Παράθεση
"Σύλλογος Τεχνολόγων Μηχανικών Πληροφορικής (Σ.ΤΕ.Μ.Π.)
Θεσσαλονίκη 18/02/2005

Δελτίο τύπου
Είναι γνωστό το τεράστιο πρόβλη΅α που έχει δη΅ιουργηθεί ......
....τ΅ή΅ατα Αυτο΅ατισ΅ού, που η σχέση τους ΅ε την Πληροφορική αφορά την χρήση εργαλείων της Πληροφορικής και ΅όνο......
Ας ΅ην ξεχνά΅ε ότι και ΅ια πωλήτρια ρούχων την στιγ΅ή που κόβει ΅ια απόδειξη χρησι΅οποιεί ένα πληροφοριακό σύστη΅α και κάνει εισαγωγή, επεξεργασία και αποθήκευση δεδο΅ένων. Η παραπάνω δουλειά δεν την κάνει πληροφορικό και κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα την ήθελε για καθηγήτρια Πληροφορικής για τα παιδιά του.
........
Με τι΅ή,
Μ. Α.   Αντιπρόεδρος Σ.ΤΕ.Μ.Π.            Δ. Θ. Γενικός Γρα΅΅ατέας Σ.ΤΕ.Μ.Π. 
"
Και μή πείς ότι δεν σε ρώτησαν...



Επίσης ποτέ δεν είπα ότι οι Μηχανικοί Αυτοματισμού είναι Υδραυλικοί ή κάτι παρόμοιο!
Μην παραποιείς τις ερωτήσεις μου!!!!!!!  Ποτέ δεν είπα ότι μας αποκάλεσες Υδραυλικούς. Εϊπα
Παράθεση
την φράση "...που ασχολούνται με υδραυλικούς και ηλεκτρολογικούς αυτοματισμούς..."
Και για να γίνουμε σαφέστεροι:
Προσφυγή κατά του ΠΔ268  "....όπως ενδεικτικά τα τμήματα αυτοματισμού που έχουν ώς γνωστικό αντικείμενο εφαρμογές αυτοματισμού σε υδραυλικά, ηλεκτρονικά κλπ έργα ...."
Δεν μας απεκάλεσες Υδραυλικούς, αλλά την προπαγανδίτσα μας όπου μπορούμε την κάνουμε. Ο κάθε άσχετος συνδέει τους υδραυλικούς αυτοματισμούς με καζανάκια, έτσι δημιουργείς τις εντυπώσεις που θέλεις...

Γιατί λοιπόν ανέφερες αυτό και δεν έγραψες τιποτα πχ για κατάσκευή και προγραμματισμό υπολογιστικών συστημάτων με σκοπό τον αυτόματο έλεγχο διεργασιών? Για κατασκευή και προγραμματισμό συστημάτων virtual instrumentation? Για χρήση ευφυούς ελέγχου, για fuzzy έλεγχο? Ή μήπως και αυτά είναι υδραυλικά συστήματα?
Αλλά επειδή η φράση "υδραυλικά έργα" κτυπάει ασχετη, την "κοτσάρεις" πρώτη - πρώτη...
Είσαι φίλε μου  μέγας Διδάκτωρ της παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας.

Κυνηγάτε μόνο τους Αυτοματιστές? Για να δούμε:

Παράθεση
"ΥΠΟΜΝΗΜΑ-ΑΙΤΗΣΗ του ΣΤΕΜΠ
Προς τον υπουργό Εσωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης

Σύλλογος Τεχνολόγων Μηχανικών Πληροφορικής (ΣΤΕΜΠ)
Τ.Θ. 141 Τ.Κ. 57400
Θεσσαλονίκη

Προς
Τον κο. Υπουργό Εσωτερικών και Δη΅όσιας Διοίκησης
Κοιν. 1. Τον κο. Γενικό Γρα΅΅ατέα Δη΅όσιας Διοίκησης
        2. Γ. Δ./νση Διοικητικής Οργάνωσης και Διαδικασιών
ΥΠΟΜΝΗΜΑ-ΑΙΤΗΣΗ
Θέ΅α: Π. 347/2003 και ειδικότητες Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.

..............
Μετά από προσεκτική ΅ελέτη των προγρα΅΅άτων σπουδών προκύπτει ότι οι απόφοιτοι των περισσοτέρων τ΅η΅άτων δεν διαθέτουν βασικές και γενικές γνώσεις του κλάδου της Πληροφορικής, αλλά διαθέτουν εξειδικευ΅ένες γνώσεις σε ένα συγκεκρι΅ένο αντικεί΅ενο. Αυτό ση΅αίνει ότι δεν διαθέτουν τα προσόντα διορισ΅ού σε φορείς του δη΅όσιου το΅έα, πέραν της ειδικότητάς τους. Αν υπάρχει κάποια αξιολόγηση ή κάποια έκθεση πρακτικού, που να δικαιολογεί την είσοδο των τ΅η΅άτων αυτών στον κλάδο ΤΕ Πληροφορικής, πέραν της εισαγωγής της λέξης Πληροφορικής στην ονο΅ασία του τ΅ή΅ατος, παρακαλού΅ε να ΅ας το χορηγήσετε.

Μερικά από τα τ΅ή΅ατα δεν ανήκουν ούτε στη Σχολή Τεχνολογικών Εφαρ΅ογών (,αλλά στη Σχολή .ιοίκησης Οικονο΅ίας). Βάσει όλων των παραπάνω επιθυ΅ού΅ε την έκδοση νέου Π.Δ. το οποίο θα τροποποιεί τον κλάδο ΤΕ Πληροφορικής, αποκλείοντας τα παρακάτω τ΅ή΅ατα και εισάγοντας τα σε υπάρχουσες ή δη΅ιουργώντας νέες ειδικότητες πέραν της ΤΕ Πληροφορικής:
• Βιο΅ηχανικής Πληροφορικής
• Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας
• Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
• Τηλεπικοινωνίες και Δίκτυα Η/Υ (Πρόγρα΅΅α Σπουδών Επιλογής)
• Επιχειρη΅ατικού Σχεδιασ΅ού και Πληροφοριακών Συστη΅άτων
• Εφαρ΅ογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονο΅ία
• Διαχείρισης Πληροφοριών
"

Και νομίζω ότι ξέρεις ποιός το υπογράφει αυτό...
Παράθεση από: sniper_hellas_1
Δεν καθορίζω ποιος πρέπει να διδάσκει Πληροφορική. Απλώς λέω την γνώμη μου.
Δε λες απλώς τη γνώμη σου. Προσπαθείς να την επιβάλλεις με δικαστικά (νόμιμα φυσικά) μέσα.

Παράθεση από: sniper_hellas_1
Το ΠΔ 268 εκδόθηκε χωρίς την σύμφωνη γνώμη του ΠΙ.
Το ΠΙ καθυστέρησε μήνες για να απαντήσει στο ΥΠΕΠΘ παρόλο που υποχρεούται να το κάνει σε 30 (αν θυμάμαι καλά) μέρες. Εκτός αυτού αποτελεί συμβουλευτικό όργανο και όχι αυτόν που παίρνει τις αποφάσεις.

Το μόνο που έχω να πω για όλα αυτά που ακούστηκαν και θα ακουστούν είναι ότι κάποιοι θέλουν να στρέψουν όλους τους Πληροφορικούς ΚΑΤΑ του ΣΤΕΜΠ.
Εγώ γιατί νομίζω ότι πάλι αλλάζεις το σύστημα και προσπαθείς να πείσεις ότι τάχα έχεις πρόβλημα μόνο με τους Αυτοματιστές???

Και θυμίσου ότι ακόμη και όταν γκρινιάζατε στον ΟΤΕ για τις θέσεις τεχνικών που δίναν μόνο σε Ηλεκτρονικούς και Αυτοματιστές, κανείς δεν προσπάθησε να σας αποκλείσει ή να απορρίψει τις αιτιάσεις σας. Αυτό είναι κάτι που κάνεις κατ' αποκλειστικότητα...

ΥΓ    Είμαι σίγουρος ότι δε μπορεί να συμφωνούν όλοι από τον ΣΤΕΜΠ με τις επιλογές μερικών. Εϊναι πολύ άσχημο να προσπαθείς τόσο επίμονα να αποκλείσεις κάποιον (ή να απολύσεις κάποιον). Πολλοί πιστεύω ότι μπήκαν στον χορό και χορεύουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι εσύ φίλε μου δεν ανήκεις σ' αυτούς.
ΥΓ2  Ο Κόσμος είναι tiny. Να δείς που τελικά θα βρεθούμε στον ίδιο χώρο εργασίας και εκεί θα πέσει το γέλιο της άρκτου. Όσοι είναι μαζί μας θα περάσουν "μέρες μαγικές ονειρεμένες" (Πάντα για το καλό της Πληροφορικής).

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 24, 2007, 07:42:33 μμ »
Αποτελούν την απάντηση σε όλους όσους πανικοβάλλουν τον κόσμο.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Προσωπικά δεν έχω ακούσει πολλά κατά της ΕΤΕΠ αλλά κατά του ΣΤΕΜΠ! Παραδείγματα (γελοίας) προπαγάνδας):
Ευτυχώς που δεν γράφεται τίποτα και πουθενά κατά των αυτοματιστών... τίποτα απολύτως... τι τυχερός που αισθάνομαι...
Και μια που μιλάμε για γελοίες προπαγάνδες: την φράση "...που ασχολούνται με υδραυλικούς και ηλεκτρολογικούς αυτοματισμούς..." γιατί την προβάλλεις πρώτη-πρώτη σε όλες τις ανακοινώσεις-υπομνήματα-σκονάκια-προσφυγές?
Μήπως επειδή το "υδραυλικός άυτοματισμός" παραπέμπει τον κάθε αδιάβαστο σε καζανάκια? 2 μαθήματα συστημάτων Υδραυλικής ισχύος και τα αναφέρετε πρώτα πρώτα. Ευτυχώς που δεν συσχετίσατε τα πνευματικά συστήματα με καφετζούδες και ταρώ. Και πάλι καλά που είχαμε μόνο ένα μάθημα "νομοθεσίας και τεχνικών έργων" γιατί αλλιώς θα με χαρακτήριζες ώς μηχανικό "νομικών αυτοματισμών"!!!
Η μήπως ξεχάστηκε ο αμίμητος συσχετισμός που έκανες μεταξύ αυτοματιστών και "πωλητριών ειδών ένδυσης".
Την λάσπη που μας έριξες αγαπητέ δε την έχει "φάει" κανένας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση εδώ και δεκαετίες.

Το μόνο που έχω να πω για όλα αυτά που ακούστηκαν και θα ακουστούν είναι ότι κάποιοι θέλουν να στρέψουν όλους τους Πληροφορικούς ΚΑΤΑ του ΣΤΕΜΠ. Ο λόγος είναι απλός! Θέλουν να μείνουν στην ΠΕ20!
Ποιοι είναι αυτοί? Σκεφτείτε ποιοι κινδυνεύουν να μείνουν εκτός ΠΕ20 αν γίνει αναθεώρηση από το ΥΠΕΠΘ της ΠΕ20.... ;)
Ενώ κάποιοι άλλοι βάλθηκαν να στρέψουν τους πάντες κατά των αυτοματιστών (δε μπορώ να φανταστώ ποιοί), ε καμιά φορά ξεχνιούνται και γράφουν για τα άλλα τμήματα κατιτίς για ποικιλία.
Και οι ίδιοι πάλι, υποστήριξαν από την αρχή τη δημιουργία  πολλών μικρών και ανίσχυρων συλλόγων και όχι της ΕΤΕΠ. Γιατί άραγε? Σίγουρα για το καλό της εκπαίδευσης...
Το μένος και η μανία σου αγαπητέ κατά του ΠΔ268 και ειδικά κατά των αυτοματιστών χρήζει επιστημονικής διερεύνησης και τεκμηριωμένης επεξήγησης, πάντα για το καλό της εκπαίδευσης.

Υ.Γ.    Για το καλό της εκπαίδευσης (εννοείται), θα χρειαστεί να αφήσω την όμορφη παρέα σας σύντομα, όχι οριστικά πάντως. Γιαυτό βαράτε τώρα που προλαβαίνετε.
Υ.Γ.2  Συνεχίζω να πιστεύω ότι με τον snipper θα ήμασταν ακτύπητο εκπαιδευτικό δίδυμο. Η Υδραυλική Πληροφορική σε όλο της το μεγαλείο.

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 21, 2007, 10:26:48 μμ »
(Επειδή μερικά πράγματα δεν είναι καλό να μένουν αναπάντητα)
  Το ότι δεν έχεις καμία σχέση με την πληροφορική είναι φανερό αφού δε γνωρίζεις τα παρακάτω μαθήματα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΙ
Γλώσσες Προγραμματισμού
Μαθηματική Λογική Ι
Δομές Δεδομένων
Αριθμητική Ανάλυση Ι
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
Αριθμητική Ανάλυση ΙΙ (ΚΕΜ)
Θεωρία Γραφημάτων (ΚΕΜ)
Υπολογιστική Επιστήμη και Τεχνολογία (ΚΕΜ) (νέο μάθημα)
Υπολογιστική ’λγεβρα (ΚΕΜ)
Πεπερασμένα Σώματα και Κρυπτογραφία (ΚΕΜ)

Όχι μόνο έχουν οι μαθηματικοί αυτά τα μαθήματα, αλλά δεν τα έχει το τμήμα αυτοματισμού. Που σημαίνει ότι αν είναι να διορίζονται οι αυτοματιστές γιατί να μην διορίζονται και οι μαθηματικοί αφού ξέρουν πολύ περισσότερα για τους αλγορίθμους.
Επειδή όντως μερικά πράγματα δε μπορούν να μένουν αναπάντητα:
Την τελευταία ερώτηση φίλε μου να την απευθύνεις στο ΥΠΕΠΘ.
Εγώ έχω να κάνω απλές 5 ερωτήσεις:
α) Από τις 14 ειδικότητες του ΠΕ20 και τις x του ΠΕ19 μόνο για τους Αυτοματιστές έχεις βρεί ότι δεν έκαναν αυτά τα μαθήματα? Γιατί αναφέρεσαι ΜΟΝΟ για αυτούς?
β) Από τα παραπάνω μαθήματα ποιά και σε ΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ περιλαμβάνονται στην διδακτέα ύλη της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης?
γ) Ποιά μαθήματα Hardware (με την ευρεία έννοια) είναι υποχρεωτικά στους αποφοίτους των τμημάτων που εσύ πιστεύεις ότι έπρεπε να ανήκουν στον ΠΕ20.
δ) Η επιστήμη της πληροφορικής καλύπτεται με τα μαθήματα που προανέφερες και σε ποιό βαθμό?
ε) Όλα τα μαθήματα που καλούνται να διδάξουν οι καθηγητές του κλάδου ΠΕ20  (ως 1η, 2η και 3η ανάθεση) καλύπτονται από τα παραπάνω μαθήματα?

ΥΓ. Τελευταία και συλλεκτικά μηνύματα. Μάλλον σύντομα παραδίδω σκυτάλες. "Αδράξτε τη μέρα" φίλοι μου...

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 02, 2007, 09:44:16 πμ »
ΟΠΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΑ ΦΕΡΝΕΤΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΓΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΗΥ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΛΕΤΕ "ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ"
Όχι καλλιτέχνη μου! Λάθος κατάλαβες. Εμείς λέμε: "Γιατί όλη αυτή η μανία, η δυσφήμιση, οι ανακοινώσεις, οι προσφυγές, και τα υποτιμιτικά πόστς για τους Αυτοματιστές! Ενώ δεχεστε χωρίς 2η κουβέντα τους Η/Υ/Συστημάτων, γιατί τόσο μένος για εμάς???"
Το αν είμαστε άσχετοι ή όχι το απέδειξε η πράξη και το έχουν κρίνει ήδη οι αρμόδιοι (και δυστυχώς για εσένα, δε περιλαμβάνεσαι σ' αυτούς).

Αλλά που ξέρεις? Μπορεί κάποτε να ψηφίζουν, να εργάζονται, να μιλάνε  μόνο οι απόφοιτοι ΑΕΙ. Τότε θα γίνουν τα όνειρά σου πραγματικότητα!

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161373
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 414
Σύνολο: 424

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.