Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fx07

Σελίδες: 12
1
ναι, αν δεν το έχετε καταλάβει, το παιχνίδι ονομάζεται "μια στιγμή, να διοριστώ πρώτα, και μετά μπορείτε να πα να γαμ....."  


Ναι δυστυχώς έτσι είναι, αλλά όπως βλέπεις έτσι είναι ο κλάδος μας.. Ο καθένας την πάρτη του. Κι όταν προσπαθήσεις να ενδιαφερθείς, βλέπεις απαντήσεις όπως του φίλου μας του βύσματος από τον ΟΑΕΔ. Τι να κάνεις; Οσο για το ΑΣΕπ των μονίμων, εγώ είμαι υπερ της αξιολόγησης, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να γίνεται από τους ίδιους τους μαθητές. Γι'αυτό θα προτίμούσα να άφηνα αυτούς να απαντήσουν για το αν με χαίρονται ή όχι...

2
p.s. Το όλο νόημα της παρέμβασής μου ήταν για να μιλήσω για την ενότητα που πρέπει να έχουμε, αλλά κάποιοι είστε άξιοι της μοίρας σας...

3
Που σε Alexandros...

Εγώ προσπαθώ να είμαι αντικειμενική γι' αυτό μη με φορτώνεις. Γιατί όπως όλοι καταλάβαμε την προυπηρεσία σου την πήρες από τον ΟΑΕΔ.

Τώρα, όσον αφορά τη θέση μου έλα να την πάρεις. Αν ήμουν άντρας θα σου λεγα να πάρεις και κάτι άλλο μαζι.

Εγώ τουλάχιστον έχω ψηλά το κεφάλι ότι δεν έγλειψα κανέναν...

4
Το ΑΣΕΠ δεν είναι ο πιο σωστός, αντικειμενικός και αλάθητος τρόπος αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ Ο ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ!!!
Δεν σε κάνουν καλό καθηγητή οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Και σας το λέω έγω που διορίστηκα στα 24 (σε ηλικία αναφέρομαι, όχι μήνες προυπηρεσίας) με τον πρώτο ΑΣΕΠ και με μηδέν προυπηρεσία.
Γι'αυτό κι εγώ θα υπερασπιστώ με απεργίες και με ότι άλλο χρειαστεί όλους όσους δουλεύουν νόμιμα για 300 ψωροευρώ μετά από μία ή και αλλεπάλληλες επιτυχίες στο ΑΣΕΠ και τώρα θέλουν να τους πετάξουν σαν στημενες λεμονοκουπες. Είναι πολύ φίλοι μου εκεί έξω και ξέρω τι περνάνε, που εγώ ήμουν απλώς τυχερή και δεν το πέρασα.

Πάρτε το χαμπαρι και μη μαλώνετε μόνιμοι και αδιόριστοι, ΑΣΕΠΙτες και προυπηρεσιούχοι.

Ας είμαστε ενωμένοι για το καλό του κλάδου και για το καλό της εκπαίδευσης γενικά, κάτι που θα αναβαθμίσει και το δικό μας ρόλο. Και ας σταματήσουμε να καλύπτουμε όσους προσπάθησαν με πλάγιο τρόπο να μπουν στα σχολεία. Ξέρουμε πολύ καλά ποιοί είναι αυτοι και έχουν αναφερθεί πολλές φορές στο forum.

Οι δηλώσεις της Διαμαντοπούλου πάντως θα με βρουν εντελώς αντίθετη γιατί ή η γυναίκα είναι εντελώς άσχετη και παραπληροφορημένη για το τι συμβαίνει στο χώρο ή όλα είναι μέρος ενος ευρύτερου κοινωνικοοικονομικού σχεδιου με προδιαγραφές Ε.Ε.

5
Αποσπάσεις / Απ: Ψηφοφορία για τις αποσπάσεις
« στις: Νοεμβρίου 14, 2009, 06:46:27 pm »
Διαγράφτηκε ύστερα από αίτημα του χρήστη

ΣΥΜΦΩΝΩ 100%

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις υποχρεωτικής τριετίας
« στις: Νοεμβρίου 14, 2009, 06:24:47 pm »
Happiness σ'αυτό που λες έχεις δίκιο αλλά δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί για το πως κατάντησε το σύστημα των αποσπάσεων αλλά οι πολιτικοί που το χρησιμοποιούσαν για ψηφοθηρικούς λόγους.
Κατ' αρχάς ... το ρουσφέτι, όπως και ο καβγάς, θέλει δύο.

Σχετικά με την συζήτηση που κάνετε με τον Damien, έχω να πω ότι μία η άλλη εάν γίνει αυτό που λέει ο Damien. Το μόνο που "γλιτώνουμε" είναι οι μακρινές αποσπάσεις (δλδ από περιοχές πολλών μορίων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη κτλ). Μέσα στα πλαίσια της ίδιας περιοχής όμως, υπάρχει πολλές φορές μεγάλο εύρος μορίων. Εάν "επιτραπεί" οι μη έχοντες ωράριο να πηγαίνουν στα γραφεία (τα οποία πάντα είναι στα κεντρικότερα σημεία της περιοχής) με την μοριοδότηση της εικονικής τους τοποθέτησης, τότε και πάλι δημιουργούνται ανισότητες. Την εχω ζήσει και εγώ αυτή την ανισότητα με συναδέλφους που τοποθετούνταν επίτηδες στο σχολείο με τα περισσότερα μόρια στην περιοχή και μετά διατίθονταν στην ΔΔΕ (στην κεντρική πόλη) και παίρναν περισσότερα μόρια από εμένα που υπηρετούσα σε σχολείο της ίδιας πόλης.

Γι'αυτό κι εγώ είπα ότι τα παραθυράκια θα συνεχίσουν να υπάρχουν...

Όσον αφορά το ρουσφέτι, σίγουρα θέλει δύο, αλλά ευθύνονται οι πολιτικοί που το συντηρούσαν τόσα χρόνια. Δηλαδή όλοι αυτοί που είχαν το μέσον να πάνε σε γραφείο δίπλα στο σπίτι τους με τα μόρια της Τήλου, πιστεύεις θα έλεγαν όχι για λόγους ηθικής τάξης; Δυστυχώς σε όλους τους τομείς της ζωής είναι ο θανατός σου η ζωή μου και το βλέπουμε ειδικά στον πόλεμο που γίνεται μεταξύ ΑΣΕΠιτών και αυτών που έχουν προυπηρεσία.

Τα κόμματα θα έπρεπε να φροντίσουν να σταματήσουν οι πελατειακές σχέσεις, αλλά κάτι τέτοιο δεν τους συμφέρει. Αντίθετα με τις τελευταίες δηλώσεις της Διαμαντοπούλου φροντίζουν να ρίξουν το βάρος των ρουσφετιών μόνο σ'αυτούς που εξυπηρετήθηκαν (βλέπε αποσπασμένους) και όχι στους εαυτούς τους που δημιούργησαν αυτό το πλάισιο των εξυπηρετήσεων..

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις υποχρεωτικής τριετίας
« στις: Νοεμβρίου 14, 2009, 01:46:39 pm »
Ξανά sorry (όπως κατάλαβες απ' το sorry είμαι ΠΕ06) που δεν χρησιμοποίησα σωστά τους όρους απόσπαση και διάθεση. Αναφέρομαι στη διάθεση λοιπόν. Αυτό άραγε θα συνεχίσει να υπάρχει;

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις υποχρεωτικής τριετίας
« στις: Νοεμβρίου 14, 2009, 01:25:22 pm »
*ήμουνα υπεράριθμη (απ' τη σύγχυση είναι που τα θυμήθηκα...)

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις υποχρεωτικής τριετίας
« στις: Νοεμβρίου 14, 2009, 01:23:53 pm »
Και στη τελική δεν φταίνε οι υπεράριθμοι που στο Υπουργείο διορίζουν πιο πολλούς απ' οσους χρειάζονται; Εγώ τα δύο πρώτα χρόνια του διορισμού μου άλλαξα 4 νησιά γιατί ήμουνα υπαράριθμοι. Με τοποθετούσαν το Σεπτέμβριο σε ένα νησί προσωρινά για ελάχιστες ώρες μάθημα και γραμματειακή υποστήριξη και μέσα Οκτωβρίου που έβγαιναν οι επόμενες αποσπάσεις με πετούσαν σαν μπαλάκι σε άλλο νησι που άνοιγε θέση. Έχω κάνει συνολικά 6 μετακομίσεις... ΕΛΕΟΣ!!

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις υποχρεωτικής τριετίας
« στις: Νοεμβρίου 14, 2009, 01:15:04 pm »
Happiness σ'αυτό που λες έχεις δίκιο αλλά δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί για το πως κατάντησε το σύστημα των αποσπάσεων αλλά οι πολιτικοί που το χρησιμοποιούσαν για ψηφοθηρικούς λόγους. Εγώ σκέφτομαι ότι στην περίπτωση που παίρνουν κάποιον υπεράριθμο να δουλέψει στη Δευτεροβάθμια της περιοχής που ανήκει, τότε ίσως του δίνουν τα μόρια της οργανικής του γιατί διαφορετικά η απόσπαση θα ήταν δυσμενής και ουσιαστικά δεν ευθύνεται ο υπεράριθμος που δεν έχουν σχολείο να τον βάλουν. Έτσι όμως δεν δημιουργούνται νέα παραθυράκια για τα βύσματα;;;;

Av ο εκπαιδευτικος εχει οργανικη δεν θα ειναι υπεραριθμος (με εξαιρεση την σπανιοτερη περιπτωση των οργανικα υπεραριθμων), οποτε δεν υπαρχει λογος αποσπασης στη Δ/νση στην οποια υπαγεται.
Μια τετοια ρυθμιση θα αφορουσε τους υπεραριθμους τελουντες στη διαθεση οι οποιοι, εφοσον αποσπωνταν (ουσιαστικα διατιθονταν) στη Δ/νση, θα πιστωνονταν τα μορια του πλησιεστερου στο φορεα σχολειο, βασει της εγκυκλιου των μεταθεσεων. Πρεπει να ειπωθει οτι τετοιες εσωτερικες αποσπασεις και διαθεσεις σε Διευθυνσεις/Γραφεια διεξαγονται σε ευρεια κλιμακα εδω και χρονια και μαλιστα σε ορισμενες περιπτωσεις στα ορια της νομιμοτητας ή εξωφθαλμα παρανομως, ειδικα σε ο,τι αφορα τους ορους μοριοδοτησης. Φυσικα οι βασικοτεροι υποψηφιοι για τετοιες τοποθετησεις ειναι οι φυσικης αγωγης, ξενογλωσσοι και πληροφορικης...

Sorry για το οργανικής του , εννούσα της προσωρινής του τοποθέτησης. Όταν λες τα τα μορια του πλησιεστερου στο φορεα σχολειο τι εννοείς; Π.χ. εγώ έχω ανήκω στη Δ' Δωδεκανήσου, δεν έχει θέση να με βάλουν σε σχολείο και με κρατάνε στη Δ/νση στη Ρόδο. Ποια μόρια παίρνω; Της Ρόδου; Αυτό δεν είναι δυσμενής απόσπαση, αφού το ωράριό μου θα είναι μεγαλύτερο και οι άδειες λιγότερες, απ'ότι αν ήμουνα σε σχολείο στη Ρόδο;

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις υποχρεωτικής τριετίας
« στις: Νοεμβρίου 14, 2009, 12:41:05 pm »
Happiness σ'αυτό που λες έχεις δίκιο αλλά δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί για το πως κατάντησε το σύστημα των αποσπάσεων αλλά οι πολιτικοί που το χρησιμοποιούσαν για ψηφοθηρικούς λόγους. Εγώ σκέφτομαι ότι στην περίπτωση που παίρνουν κάποιον υπεράριθμο να δουλέψει στη Δευτεροβάθμια της περιοχής που ανήκει, τότε ίσως του δίνουν τα μόρια της οργανικής του γιατί διαφορετικά η απόσπαση θα ήταν δυσμενής και ουσιαστικά δεν ευθύνεται ο υπεράριθμος που δεν έχουν σχολείο να τον βάλουν. Έτσι όμως δεν δημιουργούνται νέα παραθυράκια για τα βύσματα;;;;

12
Ξέρω άτομα που είναι στο Υπουργείο και μόνο καφέδες δεν πίνουν και ούτε τους πήραν με βύσμα (μειοψηφία θα μου πείτε αλλά υπάρχουν και τέτοιοι από τότε που το Υπουργείο πήγε στο Μαρούσι...). Μην τα ισοπεδώνετε όλα και μην έχετε την αντίληψη ότι μόνο εμείς δουλεύουμε και κανένας άλλος. Άλλωστε τη δουλειά στο Υπουργείο τη θεωρώ κάτι απίστετα βαρετό και μονότονο, έχει λιγότερες άδειες, μεγαλύτερο ωράριο και όσο να'ναι έχει το ζόρι του. Το μόνο που του κρατάει τους περισσότερους εκεί είναι τα μορια. Όχι ότι το θεωρώ σωστό κι αυτό. Κι εγώ σε δυσπρόσιτα δούλευα... Το θέμα είναι ότι δεν πρέπει να προβαίνομαι σε εύκολους αφορισμους. Η κάθε "μεταρρύθμιση" έχει τίμημα και θα πρέπει να φροντίσουν στο υπουργείο να θιγούν όσο το δυνατό λιγότεροι. Εγώ π.χ. επειδή είμαι διορισμένη με ΑΣΕΠ δεν σημαίνει ότι πρέπει να κοιτάω τον εαυτό μου και να μη σημειώνω την αδικεία που υφίσταται η πλειοψηφία του 40% με τη νόμιμη προυπηρεσία.
Σε παραπέμπω σε παλαιότερο τόπικ όπου μια κοπελίτσα ειρωνικά απαιτεί το άνοιγμα μιας επιπλέον πόρτας στο κτήριο του υπουργείου από την πλευρά του mall, για να κάνει τα ψώνια της και να πίνει τους καφέδες της χωρίς να αναγκάζεται να κάνει ολόκληρο τον κύκλο!
Και όλα αυτά παίρνοντας τα μόρια δυσπρόσιτου και στερώντας κάποια δύστυχα παιδιά από το δικαίωμα στην ισότιμα παρεχόμενη εκπ/ση.
Φυσικά και δεν είναι όλοι οι αποσπασμένοι βύσματα και δεν κουβαλάνε όλοι τέτοια νοοτροπία,αλλά πρέπει να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση;
Στο σχολείο μου (μέσα Νοεμβρίου) τα παιδιά δεν έχουν μαθηματικό και πληροφορικάριο,ενώ έχουμε χρεωθεί 4-5 από καθεμιά από αυτές τις ειδικότητες.

Το καταλαβαίνω αυτό που λες κι έχεις δίκιο, απλώς δεν πρέπει μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά, όπως είπαν και άλλοι παραπάνω..

13
Dadi ωραία η πρότασή σου. Εγώ θα έλεγα αυτό θα έπρεπε να ισχύσει υποχρεωτικά όλους αυτούς που είχαν να ασχολήθούν με την εκπαίδευση από τότε που πήραν πτυχίο και ξαφνικά θυμήθηκαν στα 40 να κάνουν και τέταρτο παιδί για να διοριστούν. 'Ομως δεν νομίζω να συμφωνήσουν οι πολύτεκνοι να φύγουν από το σχολείο με το μειωμένο ωράριο και τη μη υποχρέωση εξωδιδακτικής απασχόλησης προκειμένου να πάνε για διοικητική δουλεια σε γραφείο. Η οποία δουλειά σημειωτέον δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα, συν το ότι δεν έχει άδειες συν το ότι έχει μεγαλύτερο ωράριο (αλλά μέχρι τώρα το Υπουργείο έδινε το bonus των μορίων δυσπρόσιτου...).

Οπότε πλέον δεν συμφέρει κανέναν και πόσο μαλλόν τους πολύτεκνους που θέλουν να φεύγουν και μια ώρα νωρίτερα από το σχολείο για να ετοιμάσουν το μεσημεριανό φαγητό.. Δεν σας έκανε εντύπωση ότι όλοι έφυγαν από τις θέσεις τους σε δήμους κτλ. για το καθηγητηλίκι;

14
Και τώρα που είδα το βιογραφικό της, θυμήθηκα τη φοβερή πρότασή της να γίνει η Αγγλική δεύτερη επίσημη γλώσσα του κράτους, κάτι που πρακτικά σημαίνει να μεταφράζεται όλη η χαρτούρα στις δημόσιες υπηρεσίες και στα Αγγλικά. Φοβερή πρόταση, δεν βρίσκεται; ΠΕ06 είμαι και θεωρητικά κάτι τέτοιο θα συνέφερε τον κλάδο μου, αλλά κατά τη γνώμη μου το θέμα δεν είναι οι τύποι (η δεύτερη επίσημη γλώσσα μας έλειπε…) αλλά η ουσία όσον αφορά την ποιότητα της διδασκαλίας των Αγγλικών στα σχολεία. Άσχετο, αλλά μια που το θυμήθηκα..

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.