Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kanella

Σελίδες: 1
1
Και βέβαια την έχω ακούσει τη φράση και στο εξής θα την εφαρμόζω.
Είναι απίστευτο αυτό το forum. Είναι πολύ ωραίο να μοιράζεσαι τις ανησυχίες σου με συναδέλφους σου. Η στήριξη που προσφέρουν είναι πολύ μεγάλη.

2
Έχεις απόλυτο δίκιο καρχαρία..20 στο εξής.
Ως πρωτάρα ήμουν τόσο χαρούμενη που επιτέλους βρήκα το 1ο μου ιδιαίτερο, που δέχτηκα όλους τους όρους!! Και όταν ένιωθα πως όλο αυτό είναι εκμετάλλευση για το μάθημα που κάνω, έλεγα στον εαυτό μου ότι εγώ κερδίζω πιο πολλά αφού τώρα φτιάχνω υλικό χρήσιμο για το μέλλον.
Απλά οι άνθρωποι ήθελαν ένα λυσάρι μόνο, εξ ου και η τιμή. Σαν να λένε τόσα δίνουμε κ αν σου αρέσει. κ αφού είδαν πως το δέχτηκα με ρώτησαν σε πιο έτος είμαι στη σχολή!! Πτυχιούχος τους είπα.
Τα παθήματα μαθήματα!!!
Θέτουμε εμείς τους όρους μας. Παρέχουμε υπηρεσίες στην τιμή που ορίζουμε εμείς. Δεν είναι οι εργοδότες που θα μας πουν τόσο θα πληρώνεσαι, ούτε εμείς υπάλληλοί τους. Αυτό το λέω γιατί από αυτή τη μικρή μου εμπειρία κατάλαβα πως πρέπει να δείχνεις αυτοπεποίθηση για τη δουλειά σου κ ας μην έχεις (λόγω έλλειψης εμπειρίας), και από τους μικρούς διακανονισμούς δείχνεις στον άλλο πόσο σέβεσαι τη δουλειά σου. Εμένα μου άλλαξαν τις 2 αυτές ώρες 3 φορές μέσα στη βδομάδα και έλεγα σε όλα ναι, σαν ηλίθια. Έτσι ήταν λογικό να καταλάβουν πως δεν έχω άλλα μαθήματα. Και να μην έχω άλλα ιδιαίτερα, πολυάσχολη θα το παίζω από δω και πέρα, και λίγο "δύσκολη".
Τι άκυρο όλο αυτό. Θέλει πολύ ταλέντο να δουλέψεις το "φαίρεσθαι" με "είναι" αρχάριου. 

3
Σας ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας.
Όταν είχα ρωτήσει τη μητέρα τι θέλει, μου είπε να της κάνω ό,τι έχει για την άλλη μέρα στο σχολείο. Της είπα ότι δεν γίνεται να αρκούμαστε σε αυτό και θέλω να διαβάζει και για μένα κάποια πράγματα. Μου είπε να έρθω για μάθημα και όταν τη ρώτησα τι μάθημα θα κάνω μου λέει "γιατί θες να ξέρεις? τι σε νοιάζει εσένα, ό,τι έχει"."Για να ξέρω τι βιβλία θα φέρω" της λέω. Γενικά είχαν όλοι τους μαύρα μεσάνυχτα και δεν μπορούσε να γίνει συζήτηση.Η μικρή μετά είπε ότι μόνο αρχαία θέλει. Η μάνα είπε ΟΚ αν και στην αρχή όλα ήθελε να της τα κάνω. Δεν είχαμε κάνει ακόμα ούτε ένα μάθημα. Μετά από 2 μαθήματα η μάνα μου λέει στο ξεκάρφωτο να της δώσω τις ώρες..απλά γιατί τελείωσε ο μήνας, χωρίς να μου πει ότι θέλει να σταματήσουμε. Άρχισα να φορτώνω. Η μάνα έφυγε απ'το σπίτι και έτσι έμεινα μόνη με τη μικρή. Μου είπε ότι 2 μαθήματα ακόμα θέλει και να σταματήσουμε τελείως, γιατί είναι σε περίεργη φάση. Εγώ τα πήρα στο κρανίο και της λέω:
"εδώ μιλάμε ειλικρεινά και δεν κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Δεν μπορώ να σου λύνω απλώς τις ασκήσεις γιατί τώρα μπαίνουν οι βάσεις και όταν μαθαίνεις μόνο παπαγαλία τη μετάφραση χωρίς να κοιτάς καν το πρωτότυπο δεν θα μπορείς αργότερα να ανταποκριθείς σε εξετάσεις όταν θα σου βάζουν να κλίνεις πχ ένα ουσιαστικό που δεν έχεις κάνει σε άσκηση στο σχολείο αλλά υπάρχει στο κείμενο. Και όχι μόνο τώρα δεν πρόκειται να κάνω μάθημα, αλλά ούτε τις 2 επόμενες φορές, γιατί έχω ξενερώσει. είναι κοροιδία και εσείς να πετάτε τα λεφτά σας όταν δεν σου αρέσει το μάθημα και δεν θεωρείς ότι παίρνεις κάτι, και εγώ απ' την άλλη δεν μπορώ να κάνω μάθημα σε κάποιον που δεν του αρέσει και θέλει να σταματήσουμε.
Με παρακάλεσε για ακόμα μια φορά πρώτα να κάνουμε τα 2 επόμενα (για να μην πάει αδιάβαστη μέχρι να βρει άλλο καθηγητή)και μετά να σταματήσουμε, αλλά εγώ της το απέκλεισα.
Μετά εξομάλυνα την κατάσταση με το να τη ρωτάω άσχετα πράγματα για το σχολείο, καταλήψεις, γρίπες, και έφυγα.
Το ίδιο βράδυ 23:00 με πήρε η μάνα τηλ στο σταθερό, (προφανώς για να με κράξει για την ανάρμοστη συμπεριφορά μου στο βλαστάρι της) αλλά το σήκωσε ο πατέρας μου και εκείνη το έκλεισε...δεν με ξαναπήρε.
Δεν θέλω να της ξαναμιλήσω, δεν θέλω καμία επαφή, ούτε καν για να πληρωθώ. Αν της ξαναμιλήσω θα δυσκολευτώ πάάααρα πολύ να κρατήσω την ψυχρεμία μου και δεν θέλω να μπω στο τριπάκι να της δικαιολογούμαι...σε πιθανή επίθεσή της.
Απλά αυτή απ' την αρχή ήθελε να συνεννούμαι μόνο με το παιδί, δεν μου είπε ούτε τι θα ήθελε σαφώς ή με τι δεν είναι ευχαριστημένη, ούτε καν μου είπε ότι δεν θα ξανακάνω μάθημα αλλά να πληρωθώ έτσι γιατί τελειώνει ο μήνας!!!
Άλλο μάθημα τέτοιο με 10 ευρώ στου Παπάγου δεν πρόκειται να ξαναβρούν!!

4
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήριο&προβλημα στην τάξη
« στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 06:54:22 pm »
Καλησπέρα σε όλους!
Εμένα μου συνέβη το εξής. Πριν 2-3 εβδομάδες βρήκα μέσω γνωστού το 1ο μου ιδιαίτερο β γυμνασίου. Η μητέρα μου είπε στην αρχή να κάνω κάθε μέρα στο παιδί τα φιλολογικά, ό,τι έχει για την άλλη μέρα!!!Ίσως το πήρα το πράγμα πάρα πολύ στα σοβαρά αλλά εξήγησα και σε εκείνη και στο παιδί ότι θεωρώ αντιεπαγγελματικό να κάνω μόνο ό,τι έχει για το σχολείο, και εγώ θα δίνω και δικές μου ασκήσεις και θα πηγαίνουμε πιο μπροστά από την ύλη του σχολείου, ότι τώρα μπαίνουν οι βάσεις κλπ κλπ. ok μου λέει. Μετά μου λέει το παιδί ότι θέλει μόνο μία φορά την εβδομάδα μόνο αρχαία. Της είπα ότι δεν γίνεται να κάνω σε μία ώρα ό,τι γίνεται στο σχολείο σε τρεις..Δεν θεωρώ ότι σε μία ώρα βγαίνει και η μετάφραση, συντακτικό και η γραμματική. Τέλος πάντων, είπαμε 2 ώρες. Σε κάθε μάθημα της έκανα αναλυτικά το συντακτικό, τη μάθαινα απ'το συντακτικό να βγάζει τη μτφση, της έδινα extra ασκήσεις για το σπίτι, τη  μετάφραση που είχα γράψει στο PC, 2 χρονικές αντικαταστάσεις σε απλά ομαλά ρήματα με ωραία χρώματα κλπ κλπ, και γενικά προετοίμαζα με μεράκι ένα πάρα πολύ ωραίο υλικό. Αποτέλεσμα: μου είπε η μάνα να με πληρώσει, ενώ ο μήνας δεν είχε λήξει, ότι τα παιδιά θα δουν αν θα συνεχίσουν το μάθημα..Πήγα στο τελευταίο μάθημα, ρώτησα τη μικρή αν θέλει να συνεχίσουμε και μου λέει ότι της αρέσει πάρα πολύ το μάθημα αλλά είναι σε φάση που σκέφτεται γενικά...αλλά να κάνουμε το επόμενο μάθημα για να είναι έτοιμη για το σχολείο και μετά να σταματήσουμε. (Ήμαρτον!!!) Της είπα ότι δεν θα κάνω μάθημα και ότι φεύγω τώρα και της εύχομαι να βρει αυτό που ψάχνει..
Πιστεύω ότι η ίδια η μητέρα θα έπρεπε να είναι πιο ειλικρεινής μαζί μου και όχι να προσπαθεί να φέρει τα πράγματα πλαγίως. Εξάλλου πραγματικά πιστεύω ότι η ουσία είναι να μάθει κάποιος τα αρχαία σε βάθος από νωρίς χωρίς να αφήσει κενά και όχι απλά να βρει κάποιον να του λύνει τις ασκήσεις. Είμαι τόσο πολύ εκνευρισμένη που θέλω, όταν πάρω τηλέφωνο τη μητέρα για να πληρωθώ, να της πω να βρει κάποιον φοιτητή καλύτερα αφού θέλει πασαλήματα και όχι επαγγελματία.
Δεν θεωρώ υπερβολικό να βάζει ο ιδιαιτεράς καμια άσκηση για το σπίτι.
Αναρωτιέμαι όμως πού έσφαλα.
Ίσως είναι κάτι από τα παρακάτω ή λίγο απ' όλα:
1. Επειδή έγραφα στο pc το "λύω", το "ειμί" και της τα έδινα, αν και της τα εξηγούσα όλα αναλυτικά για τις καταλήξεις κλπ..μπορεί να θεώρησαν ότι δίνω έτοιμο υλικό.
2. Δεν τη διάβαζα για την άλλη μέρα, αλλά έκανα μία παράδοση μαθήματος λίγο βιαστική λόγω της πίεσης του χρόνου.
3. Είχα άγνοια για το πώς μαθαίνει ένα παιδί.Ίσως έδινα πολλά για το σπίτι.Σε ένα μάθημα της έδωσα να μάθει μετάφραση, το "λύω-ομαι" και άσκηση να κλίνει όλο το "γράφω"
4. Όταν την εξέταζα κοιτούσα εγώ από το φυλλάδιο τη μετάφραση παρόλο που την ήξερα, και στην παράδοση του κειμένου, διάβαζε ο καθένας απ'το δικό του βιβλίο.
5. Λόγω του 1ου μαθήματος ήμουν ψαρωμένη σε στυλ υπαλλήλου και μπορεί από την όλη συμπεριφορά μου να κατάλαβαν την απειρία μου.
6. Δεν τους άρεσα σαν τύπος, δεν ταίριαζαν οι χημείες μας...

Μετά από αυτή μου την εμπειρία σκέφτομαι πως αν ξανακάνω ιδιαίτερα, πρώτα θα λύνω τις ασκήσεις του σχολείου με το παιδί (αν και το θεωρώ κοροϊδία) για να είναι προετοιμασμένο για την άλλη μέρα και μετά θα κάνω το παραπάνω..και τις σημειώσεις θα τις δίνω μόνο συμπληρωματικά και όχι σαν κύριο υλικό.
Περιμένω με ανυπομονυσία να ακούσω τη γνώμη σας..

5
Γειά σας, θα ήθελα τη συμβουλή σας για ιδιαίτερα μαθήματα. Πριν 2 εβδομάδες βρήκα μέσω γνωστού το 1ο μου ιδιαίτερο, σε ένα κοριτσάκι β γυμνασίου για τα αρχαία. Δεν ήθελε να συνεχίσουμε και σκέπτομαι μήπως έκανα εγώ κάτι λάθος.  ???Της έδινα σε φωτοτυπία τη μετάφραση, κάναμε μαζί αναλυτικά όλο το συντακτικό του κειμένου, της έδινα σε ασκήσεις που έφτιαχνα στο PC με ωραία χρώματα, με τον ίδιο τρόπο το "λύω", το "ειμί" και της εξηγούσα ότι τώρα μπαίνουν οι βάσεις. Ενώ είχα την εντύπωση πως έκανα πάρα πολύ καλό μάθημα, αφού έφτιαχνα ένα πάρα πολύ καλό υλικό για το κάθε μάθημα, αναρωτιέμαι γιατί αυτό δεν ήταν αρεστό. Ο προηγούμενος καθηγητής της, της έλυνε τις ασκήσεις σε όλα τα μαθήματα!!! Εγώ είπα πως ως επαγγελματίας δεν μπορώ να κάνω πασαλήματα και εκείνη μου είπε πως κάνω πάρα πολύ καλό μάθημα απλά είναι σε φάση που σκέφτεται. Η μάνα δεν ασχολείται καν με το θέμα (και καλά) και μου έλεγε αφού έτσι είπε το παιδί, άστο. Θέλω να μου πείτε αν για το γυμνάσιο θα πρέπει απλά να λύνω με το παιδί τις ασκήσεις για την άλλη μέρα ή να θέτω γερές βάσεις? Εγώ σκόπευα να προχωράω πιο μπροστά από το σημείο που βρίσκονται στο σχολείο, δίνοντας πάντα βάρος στη γραμματική και το συντακτικό. Με άλλα λόγια το μάθημα πρέπει να είναι όπως στο φροντιστήριο που πάει ξεχωριστά ή απλά να διαβάζω το μαθητή? Σε κάθε περίπτωση νιώθω ότι το παραείδα σοβαρά το θέμα...αλλά ήταν η πρώτη μου φορά! :)

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.