*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)  (Αναγνώστηκε 316878 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #70 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 07:45:41 μμ »
Να ρωτήσω κάτι; σχετικά με την έκθεση και τους τρόπους πειθούς. Στο ερώτημα πως ξεχωρίζω την επίκληση στη λογική με την επίκληση στην αυθεντία...εσεις τι λέτε;;

Εγώ λέω όταν έχουμε επίκληση στη λογική διατυπώνεται το περιεχόμενο των λόγων ενός (ως τεκμήριο) ενός σημαντικού ανθρώπου ενώ όταν έχουμε επίκληση στην αυθεντία η άποψη του τοποθετείται μέσα σε εισαγωγικά...
είμαι λάθος;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:51:23 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #71 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 08:43:00 μμ »
Για μένα η επίκληση στη λογική έχει να κάνει με το ότι προσπαθώ να πείσω κάποιον χρησιμοποιώντας λογικά επιχειρήματα.
πχ.το κάπνισμα βλάπτει, επειδή προκαλεί καρδιακά προβλήματα

Από την άλλη, όταν χρησιμοποιώ την επίκληση στην αυθεντία, δε παραθέτω δική μου επιχειρηματολογία, αλλά κάποιου άλλου, κοινώς αποδεκτού, προσώπου.

πχ. Όπως λέει και ο γιατρός μου, το κάπνισμα βλάπτει.

Ελπίζω να βοήθησα

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #72 στις: Οκτώβριος 05, 2009, 12:00:23 μμ »
΄Ενα επιχείρημα στηριζόμενο στη λογική σημαίνει ότι απευθύνεται σε αυτό που οι αγγλοσάξονες θα αποκαλούσαν "common sense", το οποίο προέρχεται από τη βασική ίδέα του Διαφωτισμού ότι ο Λόγος, λογική είναι κοινός για όλους τους ανθρώπους, ισχύει αντικειμενικά και η πρόσβασή μας σε αυτόν γίνεται κυρίως μέσω της παιδείας. Βλέπε και τις "καθαρές κι ευκρινείς ιδέες" του Λοκ, οι οποίες είναι προσβάσιμες από όλους όσοι τουλάχιστο έχουν την ανάλογη παιδεία. 
Το επιχείρημα που στηρίζεται στην αυθεντία, παίρνει την ισχύ του μόνο από τη συγκεκριμένη αυθεντία κι εμμέσως ίσως μπορεί να θεωρηθεί και γι'  αυτό το λόγο ως μη κοινά και καθολικά αποδεκτό (εξαρτάται από την ιστορική εποχή στην οποία αναφερόμαστε και τον κοινωνικό κλπ.  ρόλο που παίζουν οι διάφορες αυθεντίες σε αυτήν). Π.χ. "σύμφωνα με τη ρωμαιοκαθολική εκκλησία οι εκτρώσεις απαγορεύονται διότι....". ΄Οταν χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο επιχείρημα αναφέρομαι σε έναν εκπρόσωπο, ένα δείγμα του ανθρώπινου είδους και άρα υποδηλώνω ότι το συγκεκριμένο επιχείρημα ίσως και να μην ισχύει καθολικά...
Ελπίζω να βοήθησα.
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #73 στις: Οκτώβριος 07, 2009, 11:54:09 πμ »
ευχαριστώ για την απάντηση. Πάντως παρατήρησα το εξής ότι στις εξετάσεις όταν κάτι είναι διφορούμενο δίνουν την μισή απάντηση στην εκφώνηση. το 2009 μια άσκηση έλεγε στην τάδε παράγραφο ο συγγραφεάς χρησιμοποιεί την επίληση στην αυθεντία, να το δικαιολογήσετε...
Τα παιδιά έπρεπε να ανφέρουν νομίζω τη φράση για τον βολταίρο.....
Όταν ρώτησα έναν γνωστό μου μόνιμμο φιλόλογο, μου είπε ότι το κάνουν γιατί ναι μεν δίνονται γενικές οδηγίες απο το υπουργείο αλλά το κάθε εξεταστικό κέντρο μπορεί να δώσει βαρύτητα σε κάτι άλλο!!! όποτε ότνα είναι δυνατόν να υπάρχει διχογνωμία δίνουν τη μισή απάντηση. Αν δεν την δίνανε θα μπορούσε το τάδε εξεταστικό κέντρο να λέει επικληση στη λογική ή το άλλο επίκληση στην αυθεντία...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:51:23 »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #74 στις: Οκτώβριος 09, 2009, 09:16:41 μμ »
ariadni αυτό το κάνω έτσι κι αλλιώς. Δεν της λέω "κλίνε μου τον ποιητή", της βάζω ασκήσεις για το σπίτι, συμπλήρωση κενών και τέτοια. Είμαι όμως σίγουρη ότι τα κάνει με το βιβλίο της γραμματικής ανοιχτό, γιατί όταν τα συναντάμε στο κείμενο και τη ρωτάω, δεν μπορεί να ανγνωρίσει καν την πτώση του ουσιαστικού....

Χώρια που την τελευταία βδομάδα άρχισε να καταλαβαίνει τί είναι πτώση, τί είναι γένος, τί είναι έγκληση, κ.τ.λ.

Σας έχει τύχει παρόμοια περίπτωση?

αχ τι μου θυμιζεις...ειχα αναλαβει κ εγω μια μαθητρια β λυκειου λατινικα κ αγνωστο. ξεκινησαμε μετα τα χριστουγεννα. οταν ξεκινησαμε δεν ηξερε να ξεχωριζει το ουσιαστικο απο το ρημα κ ολα αυτα που λες για πτωσεις, εγκλισεις κτλ ουτε κατα διανοια. ασε που δε διαβαζε κιολας.
εχει παει λοιπον μαιος περιπου κ της βαζω μια απλη χρονικη αντικατασταση. εννοειται μονο σε ομαλα ρηματα. αοριστοι β', ανωμαλα κτλ δεν ειχαμε κανει τιποτα. τα κανει λαθος, τα παιρνω κ εγω κ της λεω: "φερε τωρα τη γραμματικη σου, φερε κ κολλες χαρτι κ αντιγραψε ολο το "λυω-λυομαι". 2 ωρες του μαθηματος εφυγαν ετσι.
σε πληροφορω οτι την επομενη φορα τα ειχε μαθει. κ απο κει κ επειτα μαθαμε κ τα ανωμαλα κ ολα.
την κρατησα κ στη γ λυκειου. δεν περασε πουθενα αλλα εγραψε το μεγαλυτερο της βαθμο στα αρχαια...
θελει πολλη μα παρα πολλυ υπομονη κ επιμονη. σιγουρα δεν θα διαβαζει τις κλισεις κ απλως θα τις αντιγραφει.
αλλα με τις πολλες αντιγραφες στο τελος τα μαθαινει. το αλλο που μπορεις να κανεις ειναι να της βαζεις σε καθε μαθημα 10λεπτο τεστ. εγω παντως αυτο εκανα.
πχ παραδιδεις την α κλιση. τις εχεις βαλεις ασκησεις, επειτα απο μια βδομαδα θα επρεπε να την ξερει. της βαζεις το πρωτο τεστ. δεν γραφει καλα. στην αρχη το συζητας μαζι της κ δε λες τιποτα στους γονεις της (ειναι κ μεγαλα παιδια κ τα πιανει ο εγωισμος τους) της λες ομως οτι δεν θα σταματησουν τα τεστ εαν δε γραψει καλα.  ε κ στο τελος επειτα απο 3-4 τεστακια θα γραψει καλα κ θα τα εχει μαθει. αν το κανεις αυτο καθε φορα που διδασκεις κατι στο τελος θα τα μαθει...

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #75 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 09:01:20 πμ »
maryvas, δεν είμαι η μόνη λοιπόν.... Και τεστάκια της βάζω, και ασκησούλες, και απ' όλα... Ελπίζω να διορθωθεί η κατάσταση.

Εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω... αφού καλό μου παιδί δεν έχεις σκοπό να διαβάσεις και να προσπαθήσεις. Τί τα θες τα ιδιαίτερα? Τί θα σε κάνει πια ο άμοιρος ο δάσκαλος? Δεν είναι Θεός ο δόλιος να σου τα στριμώξει στο κεφάλι...

Άντε να το εξηγήσεις...

Αποσυνδεδεμένος xariklia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #76 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 12:41:32 πμ »
καλησπερα και βοηθεια.....αν εχουμε δυο αντικειμενα το ενα σε αιτιατικη και το αλλο ειναι απαρεμφατο τοτε ποιο ειναι το αμεσο και ποιο το εμμεσο?οτι ισχυει στα αρχαια γι αυτο ισχυει και στα λατινικα?ευχαριστω...

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #77 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 11:36:50 πμ »
Το απαρέμφατο ως αντικείμενο, καθώς και η δευτερεύουσα πρόταση "λογαριάζονται" σαν αιτιατική. Οπότε έχεις 2 αιτιατικές και Άμεσο είναι αυτό που φανερώνει το πρόσωπο. (προφανώς όχι το απαρέμφατο)

Ελπίζω να βοήθησα :)

Αποσυνδεδεμένος xariklia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #78 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 01:27:39 μμ »
se eyxaristw polu....

Αποσυνδεδεμένος kanella

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #79 στις: Δεκέμβριος 02, 2009, 10:37:15 μμ »
Γειά σας, θα ήθελα τη συμβουλή σας για ιδιαίτερα μαθήματα. Πριν 2 εβδομάδες βρήκα μέσω γνωστού το 1ο μου ιδιαίτερο, σε ένα κοριτσάκι β γυμνασίου για τα αρχαία. Δεν ήθελε να συνεχίσουμε και σκέπτομαι μήπως έκανα εγώ κάτι λάθος.  ???Της έδινα σε φωτοτυπία τη μετάφραση, κάναμε μαζί αναλυτικά όλο το συντακτικό του κειμένου, της έδινα σε ασκήσεις που έφτιαχνα στο PC με ωραία χρώματα, με τον ίδιο τρόπο το "λύω", το "ειμί" και της εξηγούσα ότι τώρα μπαίνουν οι βάσεις. Ενώ είχα την εντύπωση πως έκανα πάρα πολύ καλό μάθημα, αφού έφτιαχνα ένα πάρα πολύ καλό υλικό για το κάθε μάθημα, αναρωτιέμαι γιατί αυτό δεν ήταν αρεστό. Ο προηγούμενος καθηγητής της, της έλυνε τις ασκήσεις σε όλα τα μαθήματα!!! Εγώ είπα πως ως επαγγελματίας δεν μπορώ να κάνω πασαλήματα και εκείνη μου είπε πως κάνω πάρα πολύ καλό μάθημα απλά είναι σε φάση που σκέφτεται. Η μάνα δεν ασχολείται καν με το θέμα (και καλά) και μου έλεγε αφού έτσι είπε το παιδί, άστο. Θέλω να μου πείτε αν για το γυμνάσιο θα πρέπει απλά να λύνω με το παιδί τις ασκήσεις για την άλλη μέρα ή να θέτω γερές βάσεις? Εγώ σκόπευα να προχωράω πιο μπροστά από το σημείο που βρίσκονται στο σχολείο, δίνοντας πάντα βάρος στη γραμματική και το συντακτικό. Με άλλα λόγια το μάθημα πρέπει να είναι όπως στο φροντιστήριο που πάει ξεχωριστά ή απλά να διαβάζω το μαθητή? Σε κάθε περίπτωση νιώθω ότι το παραείδα σοβαρά το θέμα...αλλά ήταν η πρώτη μου φορά! :)

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #80 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 12:41:42 πμ »
Προσπάθησε να τα συνδυάζεις. Δηλαδή πρώτα εξήγησε το μάθημα, βοήθησε το μαθητή σου στις ασκήσεις του σχολείου (γι' αυτό άλλωστε κάνει μάθημα η πλειοψηφία των μαθητών στο Γυμνάσιο) και μετά κάνε τα επιπλέον που έχεις προγραμματίσει. Και πολύ σωστά σκέφτεσαι να είσαι πάντα πιο μπροστά από το σχολείο.
Να ξέρεις ότι η φιλοσοφία στο ιδιαίτερο του Γυμνασίου, είναι διαφορετική από αυτή του Λυκείου. Και μάλιστα θα έλεγα ότι το Γυμνάσιο είναι πιο κουραστικό στο ιδιαίτερο από το Λύκειο. Πάντως, ο τρόπος που δούλεψες ως προς τις σημειώσεις δείχνει ότι είσαι σε σωστό δρόμο. Απλώς η συγκεκριμένη μαθήτρια δεν είχε αυτό στο νου της. Οπλίσου με υπομονή, επιμονή και γερό στομάχι, γιατί ξέρεις πόσα τέτοια θα συναντήσεις στο εξής....; Καλή συνέχεια :)

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #81 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 11:06:15 πμ »
kanella μου έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό, αλλά στη δική μου περίπτωση έφυγα μόνη μου.
Αυτό που νομίζω ότι είναι καλό να κάνεις με τους γονείς (και το παιδί), είναι από την αρχή να τους ρωτάς σχετικά με το τί θέλουν να πετύχουν στο μάθημα, τις προσδοκίες τους. Άλλοι θα σου πούνε "θέλω να περάσει την τάξη" ή "δυσκολεύεται να τα καταλάβει" ή "θέλω να μην έχει κενά" και τα λοιπά. Οπότε κάνεις κι εσύ το κουμάντο σου.

Αυτό που ζητάω εγώ στα παιδιά του Γυμνασίου είναι να έχουν τις ασκήσεις τους λυμένες την ώρα που θα πάω (εννοείται ότι τη "θεωρία" την έχουμε κάνει, κι έχουμε κάνει και παρόμοιες ασκήσεις μαζί).
Έτσι, αυτό που κάνουμε είναι να βλέπουμε τα λάθη τους μαζί, να τα διορθώνουμε και να μαθαίνει το παιδί από αυτά.

Για να πω την αλήθεια, βέβαια, κάποιες φορές αυτό δε γίνεται γιατί τα παιδιά βαριούνται ή δεν προλαβαίνουν, αλλά και πάλι, αν το έχεις ήδη "δουλέψει" το φαινόμενο, είναι πολύ πιο εύκολο για τα παιδιά να τα κάνουν κι εσύ να είσαι δίπλα και να τα καθοδηγείς.

Πάντως μη στεναχωριέσαι. Καμιά φορά δεν έχει να κάνει με τη δουλειά μας, αλλά να μην ταιριάζουν τα "χνώτα μας" με έναν μαθητή. Απλά μην πέσεις στην παγίδα να σου υπαγορεύσει ο μαθητής το πώς θα κάνεις το μάθημά σου, γιατί την έχω πατήσει κι εγώ και το μετάνοιωσα. Εννοείται ότι πρέπει να κατανοείς τις ανάγκες του κάθε μαθητή, αλλά μην κάνεις "εκπτώσεις" για να τους ευχαριστήσεις.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #82 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 04:37:32 μμ »
Γειά σας, θα ήθελα τη συμβουλή σας για ιδιαίτερα μαθήματα. Πριν 2 εβδομάδες βρήκα μέσω γνωστού το 1ο μου ιδιαίτερο, σε ένα κοριτσάκι β γυμνασίου για τα αρχαία. Δεν ήθελε να συνεχίσουμε και σκέπτομαι μήπως έκανα εγώ κάτι λάθος.  ???Της έδινα σε φωτοτυπία τη μετάφραση, κάναμε μαζί αναλυτικά όλο το συντακτικό του κειμένου, της έδινα σε ασκήσεις που έφτιαχνα στο PC με ωραία χρώματα, με τον ίδιο τρόπο το "λύω", το "ειμί" και της εξηγούσα ότι τώρα μπαίνουν οι βάσεις. Ενώ είχα την εντύπωση πως έκανα πάρα πολύ καλό μάθημα, αφού έφτιαχνα ένα πάρα πολύ καλό υλικό για το κάθε μάθημα, αναρωτιέμαι γιατί αυτό δεν ήταν αρεστό. Ο προηγούμενος καθηγητής της, της έλυνε τις ασκήσεις σε όλα τα μαθήματα!!! Εγώ είπα πως ως επαγγελματίας δεν μπορώ να κάνω πασαλήματα και εκείνη μου είπε πως κάνω πάρα πολύ καλό μάθημα απλά είναι σε φάση που σκέφτεται. Η μάνα δεν ασχολείται καν με το θέμα (και καλά) και μου έλεγε αφού έτσι είπε το παιδί, άστο. Θέλω να μου πείτε αν για το γυμνάσιο θα πρέπει απλά να λύνω με το παιδί τις ασκήσεις για την άλλη μέρα ή να θέτω γερές βάσεις? Εγώ σκόπευα να προχωράω πιο μπροστά από το σημείο που βρίσκονται στο σχολείο, δίνοντας πάντα βάρος στη γραμματική και το συντακτικό. Με άλλα λόγια το μάθημα πρέπει να είναι όπως στο φροντιστήριο που πάει ξεχωριστά ή απλά να διαβάζω το μαθητή? Σε κάθε περίπτωση νιώθω ότι το παραείδα σοβαρά το θέμα...αλλά ήταν η πρώτη μου φορά! :)

εξαρταται παντα απο το επιπεδο του μαθητη το τι μαθημα θα κανεις. παντως το να κανετε αναλυτικη συνταξη το βρισκω υπερβολικο. μην ξεχνας οτι στις αρχες της β γυμνασιου δεν ξερουν σχεδον τιποτα απο συντακτικο. επισης δε ζητανε μεταφραση στη β, ερωτησεις κατανοησης ζητανε. βεβαια εσυ κανεις πολυ καλα που της δινεις τη μεταφραση. μη στεναχωριεσαι παντως. προφανως το θεμα το ειχε η μαθητρια κ οχι εσυ. μην το παρεις προσωπικα μιας κ ειναι η πρωτη σου φορα. δεν πρεπει να απογοητευεσαι...

Αποσυνδεδεμένος kanella

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #83 στις: Δεκέμβριος 04, 2009, 11:29:30 μμ »
Σας ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας.
Όταν είχα ρωτήσει τη μητέρα τι θέλει, μου είπε να της κάνω ό,τι έχει για την άλλη μέρα στο σχολείο. Της είπα ότι δεν γίνεται να αρκούμαστε σε αυτό και θέλω να διαβάζει και για μένα κάποια πράγματα. Μου είπε να έρθω για μάθημα και όταν τη ρώτησα τι μάθημα θα κάνω μου λέει "γιατί θες να ξέρεις? τι σε νοιάζει εσένα, ό,τι έχει"."Για να ξέρω τι βιβλία θα φέρω" της λέω. Γενικά είχαν όλοι τους μαύρα μεσάνυχτα και δεν μπορούσε να γίνει συζήτηση.Η μικρή μετά είπε ότι μόνο αρχαία θέλει. Η μάνα είπε ΟΚ αν και στην αρχή όλα ήθελε να της τα κάνω. Δεν είχαμε κάνει ακόμα ούτε ένα μάθημα. Μετά από 2 μαθήματα η μάνα μου λέει στο ξεκάρφωτο να της δώσω τις ώρες..απλά γιατί τελείωσε ο μήνας, χωρίς να μου πει ότι θέλει να σταματήσουμε. Άρχισα να φορτώνω. Η μάνα έφυγε απ'το σπίτι και έτσι έμεινα μόνη με τη μικρή. Μου είπε ότι 2 μαθήματα ακόμα θέλει και να σταματήσουμε τελείως, γιατί είναι σε περίεργη φάση. Εγώ τα πήρα στο κρανίο και της λέω:
"εδώ μιλάμε ειλικρεινά και δεν κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Δεν μπορώ να σου λύνω απλώς τις ασκήσεις γιατί τώρα μπαίνουν οι βάσεις και όταν μαθαίνεις μόνο παπαγαλία τη μετάφραση χωρίς να κοιτάς καν το πρωτότυπο δεν θα μπορείς αργότερα να ανταποκριθείς σε εξετάσεις όταν θα σου βάζουν να κλίνεις πχ ένα ουσιαστικό που δεν έχεις κάνει σε άσκηση στο σχολείο αλλά υπάρχει στο κείμενο. Και όχι μόνο τώρα δεν πρόκειται να κάνω μάθημα, αλλά ούτε τις 2 επόμενες φορές, γιατί έχω ξενερώσει. είναι κοροιδία και εσείς να πετάτε τα λεφτά σας όταν δεν σου αρέσει το μάθημα και δεν θεωρείς ότι παίρνεις κάτι, και εγώ απ' την άλλη δεν μπορώ να κάνω μάθημα σε κάποιον που δεν του αρέσει και θέλει να σταματήσουμε.
Με παρακάλεσε για ακόμα μια φορά πρώτα να κάνουμε τα 2 επόμενα (για να μην πάει αδιάβαστη μέχρι να βρει άλλο καθηγητή)και μετά να σταματήσουμε, αλλά εγώ της το απέκλεισα.
Μετά εξομάλυνα την κατάσταση με το να τη ρωτάω άσχετα πράγματα για το σχολείο, καταλήψεις, γρίπες, και έφυγα.
Το ίδιο βράδυ 23:00 με πήρε η μάνα τηλ στο σταθερό, (προφανώς για να με κράξει για την ανάρμοστη συμπεριφορά μου στο βλαστάρι της) αλλά το σήκωσε ο πατέρας μου και εκείνη το έκλεισε...δεν με ξαναπήρε.
Δεν θέλω να της ξαναμιλήσω, δεν θέλω καμία επαφή, ούτε καν για να πληρωθώ. Αν της ξαναμιλήσω θα δυσκολευτώ πάάααρα πολύ να κρατήσω την ψυχρεμία μου και δεν θέλω να μπω στο τριπάκι να της δικαιολογούμαι...σε πιθανή επίθεσή της.
Απλά αυτή απ' την αρχή ήθελε να συνεννούμαι μόνο με το παιδί, δεν μου είπε ούτε τι θα ήθελε σαφώς ή με τι δεν είναι ευχαριστημένη, ούτε καν μου είπε ότι δεν θα ξανακάνω μάθημα αλλά να πληρωθώ έτσι γιατί τελειώνει ο μήνας!!!
Άλλο μάθημα τέτοιο με 10 ευρώ στου Παπάγου δεν πρόκειται να ξαναβρούν!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 465
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.