Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dtsaki

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Καταγγέλλω
« στις: Δεκεμβρίου 16, 2009, 11:30:20 pm »
Καταγγέλω την ασυνειδησία κάποιων δημοσίων υπαλλήλων που εργάζονται ως εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια.

Αυτοί είναι που σπηλώνουν και δυσχεραίνουν περισσότερο την αξιοπιστία και την εργασία των πραγματικών εκπαιδευτικών και που κάνουν τους γονείς να στρέφονται εναντίον τους.

Σε ερώτηση αν θα δουλέψει το ολοήμερο στις 23/12 και σε απάντηση ότι το Υπουργείο και η Πρωτοβάθμια δηλώνει ότι η 23η Δεκεμβρίου είναι κανονικά εργάσιμη, ιδού τι απαντά ένας "εκπαιδευτικός".

Ένας "εκπαιδευτικός" παροτρύνει συνάδελφο να μην ακολουθεί τις εγκυκλίους του υπουργείου και της λέει να "χαλαρώσει" διότι δεν μπορεί να την αγγίξει κανείς.

Δεν παραθέτω το μήνυμα εδώ για να συζητηθεί αν πράγματι είναι εργάσιμη η 23η Δεκεμβρίου ή όχι. Η πρόθεσή μου είναι να εκφράσω την απέχθειά μου για τέτοια ασυνείδητα άτομα.

Απολαύστε.

Ο/Η ΜΑΝΟΣ1 έγραψε την Σήμερα στις 12:35:15:
Οσο και να φαίνεται ειρωνικό το υφάκι μου, θέλω να ξέρεις, να μην ψαρώνεις και μην ακολουθείς κατα γράμμα τι λέει η Πρωτοβάθμια.. Μηπως θέλεις να κολλησεις και την εγκύκλιο στην εξωπορτα του σχολείου να γελάνε όλοι οι υπόλοιποι??
Μηπως θα έρθει και κανα προιστάμενος να σε ελεγξει ή φοβάσαι μήπως σε απολύσουν?? Για χαλάρωσε.. Οταν οι άλλοι συναδελφοι σου θα αρχίζουν μετά την γιορτη (όσοι κάνουν το πρωι) να φευγουν για τις πόλεις τους εσυ θα περιμένεις να λειτουργήσει το ολοήμερο??Grin
Γιατί εγω καθε 23 Δεκεμβρη που ξέρω και τόσους συνάδελφους δεν κάθεται κανένας μετά την γιορτή είτε αν γίνει το πρωι είτε το απόγευμα.

Αν είναι τα παιδακια μετά την γιορτη ή ακόμα και πρίν να είναι ντυμένα αγγελάκια, καλικατζαροι με τα ποιήματα, πιστεύεις οτι σου κάνει καρδιά να κάτσουν σχολείο και να έρθει και ο ωρομίσθιος να κάνει τι? μάθημα???  Στους γονείς των παιδιών μετά το παρτυ τι θα τους πείς? Ελάτε πίσω γιατί εχουμε ολοήμερο??? Μην τρελλαθούμε!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!! Huh

Και οτι ειδικότητες(ωρομίσθιους)έχεις εκείνη την ημέρα πρεπει από τώρα να στελνεις τα χαρτια τους στην Πρωτοβάθμια γιατί μετά κλείνει για Χριστούγεννα και θα χάσουν τις ώρες τους...
Λοιπον στο λέω φιλικά....
Αν κάνεις την γιορτή το πρωι το κλεινεις το σχολείο.. Λες καλα Χριστούγεννα και τέλος!!!
Αν κάνεις την γιορτή το απόγευμα κατα τις 5 θα αφήσεις τα παιδια κατα τις 11-12 να πάνε προσωρινά σπίτια τους και τα ξανακαλείς στην γιορτή...Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις ολοημερο ουτε να φωναξεις ειδικότητα.
23 Δεκεμβριου είναι γιορτή.
Κατάλαβες?



http://alfavita.gr/neoproaylio/YaBB.pl?num=1260860203/0#15

2

[...] είτε έχεις διάθεση είτε όχι τα προνόμια του δημοσίου τομέα ( καλοκαίρι-Χριστούγεννα, Πάσχα άδειες εγκυμοσύνης κλπ) είναι σημαντικά και τα εκτιμά περισσότερο όποιος έχει δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα.


Αυτό είναι αλήθεια.
Ίσως αυτό να μας γυρνάει και μπούμερανγκ: "Τόσα προνόμια έχετε οι καθηγητές και πάλι απεργείτε!" για παράδειγμα...  ::)

Προσωπικά μιλώντας, αν οι λόγοι απεργίας δεν ήταν ολοφάνερα και σχεδόν (είπα σχεδόν) αποκλειστικά γύρω από το μισθό και ο αγώνας ήταν κυρίως για ουσιαστικές αλλαγές και τη ριζική αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος, νομίζω ότι θα είχατε πάρα πολλούς υποστηρικτές.

Αλλά όσο ενδιαφέρει τους εκπαιδευτικούς τι μισθό παίρνει ένας μη εκπαιδευτικός σε σύγκριση με τις ώρες που εργάζεται ο τελευταίος, τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζεται και την πίεση που δέχετε χωρίς διαλείμματα και με 2 βδομαδες άδειας το χρόνο και χωρίς πληρωμή των υπερωριών του, τόσο ενδιαφέρει και τους μη-εκπαιδευτικούς τι μισθό παίρνουν οι εκπαιδευτικοί κτλ.

Λογικό δεν είναι;

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Να αγωνίζομαι ή όχι;
« στις: Δεκεμβρίου 16, 2009, 07:24:04 pm »
Killbill, διαβάζω και γνέφω το κεφάλι μου σε αναγνώριση όλων όσων γράφετε.

Θα ήθελα αλήθεια να μάθω τη γνώμη των εκπαιδευτικών:

Θα δεχόσασταν να επεκταθεί το σχολικό ωράριο (με αναλογική αύξηση της αμοιβής) ώστε να έχετε το χρόνο που χρειάζεστε για να ασκήσετε περισσότερο αποτελεσματικά το λειτούργημά σας;

4
aghathi εάν είσαι καθηγήτρια ξένων γλωσσών, αυτό που ονομάζεις "κατανόηση κειμένου" είναι πιθανότατα "μετάφραση κειμένου". Δηλαδή μετάφραση του αγγλικού κειμένου σε αντίστοιχο ελληνικό.

Επειδή, εκτός από καθηγήτρια Αγγλικών, είμαι και επαγγελματίας μεταφράστρια, η απάντηση είναι ότι η μετάφραση είναι ακριβώς αυτό που λέμε. Μετάφραση από μια γλώσσα σε μία άλλη. Η μετάφραση δεν έχει σχέση με την ικανότητα περιληπτικής απόδοσης του κειμένου (αυτό που λέμε "κατανόηση").

Η κατανόηση αγγλικού κειμένου υποθέτω ότι άπτεται του μαθήματος της αγγλικής φιλολογίας, που απ' όσο ξέρω δεν διδάσκεται σε καμία βαθμίδα πριν την τριτοβάθμια.
Και βέβαια διδάσκεται. Δεν άπτεται μόνο του μαθήματος της αγγλικής φιλολογίας. Διδάσκεται μάλιστα στην Γ' τάξη του Δημοτικού.

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Να αγωνίζομαι ή όχι;
« στις: Δεκεμβρίου 16, 2009, 01:54:53 pm »
Κατανοώ το εργασιακό πρόβλημα που σχετίζεται με την αμοιβή και τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, διότι αυτό είναι το θέμα που προβάλλεται κυρίως γενικά και έχουμε λάβει επαρκή ενημέρωση γύρω από αυτό.

Με την ίδια λογική, φανταστείτε τους αστυνομικούς και τις νοσοκόμες που είναι σε κυλιόμενες βάρδιες και δεν έχουν επαρκή επαφή με την οικογένειά τους. Που απειλείται η ζωή τους και η υγεία τους.

Τους πωλητές και τους πολιτικούς μηχανικούς που βρίσκονται μονίμως εκτός έδρας και δεν βλέπουν την οικογένειά τους.

Τους γονείς που ταξιδεύουν με λεωφορεία και τρένα για να είναι στην εργασία τους τα χαράματα και να επιστρέφουν το βράδυ.

Τις εργαζόμενες μητέρες στον ιδιωτικό τομέα που αποφεύγουν να λείπουν από την εργασιά τους λόγω αρρώστιας του παιδιού ή επειδή έκλεισε το σχολείο, διότι απειλούνται με απόλυση ή, στην καλύτερη περίπτωση, με εξαίρεση από κάποια μηδαμινή ετήσια αύξηση μισθού. Που εργάζονται τουλάχιστον 10 ώρες ημερησίως χωρίς αμοιβή για τις υπερωρίες τους, διότι αλλίως κρίνονται ανεπαρκείς για την θέση τους και αντικαθιστώνται. Στην ίδια ψυχολογική κατάσταση υπόκεινται και οι γονείς που καλούνται να είναι αποδοτικοί στην εργασία τους, παρά τα προβλήματά τους.

Περαιτέρω, η ελλειπής λειτουργία των δημόσιων σχολείων προκαλεί αρκετά σοβαρά προβλήματα στο εργασιακό χώρο των γονέων. Οι εργοδότες είναι επιχειρηματίες και δεν τους ενδιαφέρει πώς λειτουργεί το κάθε σχολείο. Και δεν αναφέρομαι απλά στο ωράριο των σχολείων, αλλά στη συχνή διακοπή τους για το χ, ψ λόγο.

Για τον λόγο αυτόν, όπως έθεσα και στο αρχικό μου μήνυμα σε αυτό το νήμα, δεν μπορεί να ανοιχτεί διάλογος μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών (ανάμεσα στους οποίους υπάρχουν και γονείς), πάνω σε αυτό το θέμα, διότι και οι δύο πλευρές έχουν τα ίδια προβλήματα και το δίκιο τους, αλλά υποστήριξη σε αυτό το θέμα δε θα βρεθεί.

Υποστήριξη, θα μπορούσε να βρεθεί σε άλλα θέματα, εξίσου αναγκαία:

Για παράδειγμα:

Έχετε γραμματέα στα σχολεία σας η οποία να απαντά στα τηλέφωνα, να τηρεί τα αρχεία, να βγάζει τις φωτοτυπίες που θέλετε, ή εκτελεί εκπαιδευτικός χρέη γραμματέως;

Έχετε αρκετές καθαρίστριες, ώστε να υπάρχουν οι απαιτούμενες συνθήκες υγιεινής στο σχολείο σας ή απειλείστε με λοιμώξεις;

Έχετε φύλακες και επιστάτες στο σχολείο σας ή εκτελείτε χρέη φύλακα;

Έχετε τα εργαλεία που πιστεύετε ότι χρειάζεστε για να αποδώσετε καλύτερα το μάθημα ή εργάζεστε με ελάχιστους πόρους;

Αισθάνεστε ανήμποροι, λόγω κάποιων ελλείψεων, να βοηθήσετε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή με δυσκολίες στη γλώσσα;

Έχετε σκεφθεί λύσεις, αλλά σας λείπει η υποστήριξη να τις υλοποιήσετε;

Παρέχεται από τους αρμόδιους φορείς η χρηματική υποστήριξη που οφείλει να δώσει;

Σε αυτά τα θέματα, προσωπικά, γνωρίζω αρκετούς γονείς που είναι διατεθειμένοι να σας στηρίξουν και να πιέσουν καταστάσεις και να διαμαρτυρυθούν, ώστε εσείς, έστω και κάτω από το υπάρχον καθεστώς αμοιβής και εργασίας σας, να μπορέσετε να ανακουφιστείτε από θέματα τα οποία δεν θα έπρεπε να σας επιβαρύνουν και να εστιαστείτε καθάρα στο επάγγελμά σας.


6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Να αγωνίζομαι ή όχι;
« στις: Δεκεμβρίου 16, 2009, 12:43:16 pm »
Ευχαρίστως.

Αλλά, για να ξέρουμε κι εμείς οι γονείς από πού να ξεκινήσουμε, θα πρέπει να μας εξηγήσετε πώς το υπάρχον σύστημα σας εμποδίζει να ασκήσετε το λειτούργημά σας. Ποιες είναι ακριβώς οι ελλείψεις και σε ποιο επίπεδο; Υπάρχει έλλειψη χρόνου; Υπάρχει έλλειψη των κατάλληλων εργαλείων; Υπάρχει έλλειψη προσωπικού;
Όλα αυτά μαζί;
Πιο αναλυτικά;

7
Α, μάλιστα. Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Να διευκρινίσω ότι διδάσκω Αγγλικά σε κέντρα ξένων γλωσσών, οπότε δεν γνωρίζω τι λένε οι εγκύκλιοι. 
 
Στο δημόσιο όπου πήγαινε ο γιος μου πάντως και όπου ανήκα στο Δ.Σ. του συλλόγου  γονέων, είχαμε διαπιστώσει ότι η ευέλικτη ζώνη δεν εφαρμόζεται από την πλειοψηφία των δασκάλων με τις προδιαγραφές της εγκυκλίου που θέτετε, διότι δηλώνουν ότι δεν τους αρκεί το 4ωρο, οπότε χρησιμοποιούν αυτή την ώρα για να καλύψουν την ύλη των μαθημάτων.

Γι' αυτό σκέφτηκα ότι, αφού έχουν το ελεύθερο να χρησιμοποιούν την ώρα αυτή όπως εκείνοι πιστεύουν ότι αρμόζει, μήπως θα μπορούσαν, αν το επιθυμούσαν, να εκμεταλλευτούν την ώρα αυτή μια φορά την εβδομάδα και για να ενθαρρύνουν την ανάγνωση λογοτεχνικών έργων.

Πάντως, προσωπικά, θα χαρακτήριζα και την ανάγνωση ως δεξιότητα. Στο εξωτερικό, τίθεται ως δεξιότητα (reading skills). Αλλά, ό,τι πει το υπουργείο.

8
Στα σχολεία της Αυστραλίας πάντως, όπου φοίτησα, καλλιεργείται η συνήθεια και η αγάπη για τη λογοτεχνία με την ενσωμάτωση μιας ώρας την εβδομάδα στο διδακτικό πρόγραμμα των μαθητών, όπου στην Α' Δημοτικού, η δασκάλα διαβάζει μια ιστορία στα παιδιά και από τη

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Να αγωνίζομαι ή όχι;
« στις: Δεκεμβρίου 15, 2009, 07:51:29 pm »
Γεια σας και πάλι.

Τελικά, όμως, δε βλέπω να ανοίγει κανείς διάλογο εδώ μήπως μέσα από τη συζήτηση γονείς και εκπαιδευτικοί έρθουν σε κοινή κατανόηση της κατάστασης και βρούμε κάποια στιγμή ένα φως στο τούνελ για να αρχίσουμε κάποιες κοινές ενέργειες.

Έχοντας διαβάσει και το άλλο νήμα που πρόσφατα αναρτήθηκε "Σιωπή από όλους...", θα έλεγα ότι κι εγώ κάτω από αυτό το πρίσμα έγραψα εδώ.

Αν δεν ανοίξει μια επικοιδομητική συζήτηση (χωρίς αλληλοκατηγορίες και συνδικαλιστικά μηνύματα) το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να διαιωνίσουμε την ίδια κατάσταση και θα.... "βολευόμαστε στη μίζερη σχολική πραγματικότητα"
Σιωπή από όλους...- http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_12_9_930.php

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Να αγωνίζομαι ή όχι;
« στις: Δεκεμβρίου 14, 2009, 01:42:32 am »
Με την ιδιότητα του γονέα, θα σας παρακαλούσα θερμά να συνεχίσετε να αγωνίζεστε. Διότι εμείς βασιζόμαστε σε εκπαιδευτικούς που έχουν τη δική σας ευσυνειδησία και τη δική σας ποιότητα. Το κακό είναι, ότι συνήθως ακούγονται τα αρνητικά και σπανίως επιβραβεύονται οι εκπαιδευτικοί που ασκούν το επάγγελμά τους με ευσυνειδησία.

Είναι λίγοι οι γονείς που έχουν επίγνωση της κατάστασης που περιγράφετε. Από τη μια, αρκετοί δεν ενδιαφέρονται να μάθουν και δεν ερευνούν, και από την άλλη, είναι σπάνιες οι περιπτώσεις όπου προσφέρεται αυτή η ενημέρωση ανοικτά στους γονείς, ώστε έστω και αυτοί οι λίγοι (αρχικά) γονείς που το επιθυμούν, να ενωθούν με τους εκπαιδευτικούς και τις διευθύνσεις των σχολείων με κοινό "μαθητοκεντρικό" σκοπό. Δε θα ενωθούν για την επιθυμία μερικών να κλείσουν νωρίτερα τα σχολεία πριν τις εορτές για να "χαλαρώσουν", (όπως δυστυχώς, διαβάζω σε αυτό το φόρουμ, αλλά ευτυχώς από ελάχιστους), ούτε με την αύξηση των μισθών (γιατί αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα στο δικό τους τομέα εργασίας), αλλά πιστεύω ότι οι γονείς αυτοί που πραγματικά πιστεύουν σε ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο θα δώσει τα απαραίτητα εφόδια στους εκπαιδευτικούς να ασκήσουν το επάγγελμά τους σωστά, με την άμεση και σωστή ενημέρωση και καθοδήγηση, θα κάνουν ό,τι μπορούν να πιέσουν κάποιες καταστάσεις προς τη βελτίωση, κι ας μην υπάρχει η συνεισφορά του κράτους.

Είναι πραγματικά ντροπή η κατάσταση που περιγράφετε και υπάρχουν αρκετοί γονείς που έχουν την ίδια σοβαρή ανησυχία με σας για το υπάρχον σύστημα και αισθάνονται ανήμποροι να βοηθήσουν.

Οπως υπάρχετε εσείς οι σωστοί εκπαιδευτικοί που εργάζεστε με τις χίλιες ελλείψεις και με ψυχοφθόρο αγώνα, υπάρχουμε κι εμείς οι γονείς που αγωνιούμε και είμαστε διατεθειμένοι να διεκδικήσουμε αυτά που δικαιούνται τα παιδιά μας για μια σωστή εκπαίδευση... Και αν αυτό που επιθυμούν και χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί είναι οι πόροι για να εργαστούν πιο σωστά, το ίδιο επιθυμούμε κι εμείς.
Εμείς, δεν γνωρίζουμε ποια είναι η σωστή εκπαίδευση και πώς θα έπρεπε να είναι το σύστημα. Αυτό το γνωρίζετε εσείς από την πρακτική σας εμπειρία και περιμένουμε από σας να μας πείτε με ποιον ουσιαστικό τρόπο θα μπορούσαμε να συμβάλλουμε.

'Οπως δεν φαίνονται προς τα έξω, στο ευρύ κοινό, οι εκπαιδευτικοί εκείνοι που πραγματικά πασχίζουν μέσα από αντίξοες συνθήκες για να προσφέρουν το καλύτερο που μπορούν στους μαθητές που έχουν γαλουχηθεί σε ένα λανθασμένο σύστημα και ανάλογα συμπεριφέρονται, το ίδιο υπάρχουν και οι γονείς που προβληματίζονται σοβαρά και δεν ξέρουν πώς να βοηθήσουν.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.