Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kirea

Σελίδες: 123 ... 29
1
Όλα αυτά βέβαια θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν οι διορισμοί το καλοκαίρι πήγαιναν στη γενική εκπαίδευση  όπως ήταν ο σχεδιασμός.  Η ειδική αγωγή ειχε άλλες 2 χρονιές ΕΣΠΑ και η μετάβαση θα ήταν ομαλή  χωρίς τα κενά που δημιούργησε η μετατροπή των διορισμών της γενικής σε ειδικής.

2
Ποια λαθη; Που νομίζεις ότι βρίσκει τα νούμερα ο πατρεας; Αυτά που βλέπει  στο myschool αναφέρει  ο άνθρωπος.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 25, 2025, 05:10:43 pm »
,

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2025, 08:52:59 am »
,

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 03, 2025, 10:39:14 pm »
Το νούμερο 3777 αφορα μονο τις  ειδικότητες. Οι νηπιαγωγοί  και οι δάσκαλοι είχαν 3.800 μόνοι τους. Είχαν προσληφθεί  23/8/24. Σύνολο 7.600.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 03, 2025, 10:23:08 pm »
Πέρσι η α φαση στην αθμια Γενική ειχε 7.600. Φέτος 3.000; Αν  υποθέσουμε ότι θα πάρει αντε 500 λιγότερους νηπιαγωγούς λόγο των 1.000 διορισμών τους φέτος,  τι θα γίνει  με τις ειδικότητες;

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 02, 2025, 12:06:48 pm »
Το χαλί για την 89η Δ.Ε.Θ. έχει στρωθεί. Το menu για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση περιλαμβάνει τους 10Κ διορισμούς που ήδη έγιναν, αναγγελία για προσλήψεις τουλάχιστον 37.000 Αναπληρωτών (σε όλη τη σχολική χρονιά, όχι στην Α' Φάση) και μπόλικη Ψέριμο.

Σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Εκδηλώσεων 89ης Δ.Ε.Θ., το Σάββατο 6/9 στις 12:15 στο Περίπτερο 15 / Stand 31 θα διεξαχθεί εκδήλωση με θέμα "Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες". Κεντρικοί Ομιλητές: Παύλος Μαρινάκης Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος και Σοφία Ζαχαράκη Υπουργός Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Ας κάνω κι εγώ τον κριτικό αναγνώστη και ας δούμε το χάλι που κρύβεται κάτω από το χαλί.

Πέρυσι από τους 10Κ διορισμούς το 20% έλαβε κάποιου είδους μακροχρόνια άδεια και δεν εργάστηκε. Φέτος αυτό το ποσοστό εκτιμώ ότι θα ξεπεράσει το 25%, μιας και κατεβαίνοντας στους πίνακες πάμε και κατά μέσο όρο σε νεότερες ηλικίες, άρα περισσότερες άδειες μητρότητας. Βλέποντας τα κενά, ουσιαστικά σε πολλές περιπτώσεις είναι σαν να μην έγιναν διορισμοί.

Τουλάχιστον 37.000 Αναπληρωτές το 2025-2026, αλλά στην Α' Φάση πόσοι;

20.500;

Όχι, η ίδια η Υπουργός λέει 21.000.

Την επόμενη μέρα (δηλ. σήμερα) το ανεπίσημο γραφείο τύπου διαψεύδει την Υπουργό και γράφει ότι 23.000-24.000 Αναπληρωτές θα προσληφθούν στις 4 Σεπτεμβρίου.

OK, κάπου εκεί θα είναι, αλλά η Υπουργός έθεσε χαμηλά τον πήχυ για να φανεί μεγάλο το άλμα (τα κάνει κι ο Καραλής αυτά στα πρώτα άλματα).

Για να καταλάβετε, όμως, πόσο "στημένο" είναι το παιχνίδι, θέλω να αναρωτηθείτε πώς είναι δυνατόν να μην έχει γίνει ΠΟΤΕ στον/στην εκάστοτε Υπουργό Παιδείας η ακόλουθη ερώτηση:
Λέτε ότι θα προσλάβετε Χ Αναπληρωτές. Μπορείτε να μας πείτε πόσα είναι τα συνολικά κενά που έχουν δηλώσει οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης;
Αυτή την απλούστατη ερώτηση δεν την έκανε ποτέ κανένας δημοσιογράφος. Κοίτα να δεις τι σκέφτηκα τώρα εγώ που θέλω να το παίξω κριτικός αναγνώστης...
Διότι αν προσλάβετε Χ Αναπληρωτές, αλλά τα κενά που έχουν δηλωθεί από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είναι 2Χ (και τόσα είναι), τότε μιλάμε για τεράστια οπή (χυδαϊστί: "τρύπα").
Όπως είχα αναφέρει από το Μάιο, από το σχολικό έτος 2025-2026 δεν υπάρχουν συγχρηματοδοτούμενες Πράξεις για το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο και το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο, οπότε και οι όποιοι Αναπληρωτές Γενικής Παιδείας και στην Πρωτοβάθμια θα προσληφθούν μέσω Τακτικού Προϋπολογισμού, όπως γίνεται τόσα χρόνια στη Δευτεροβάθμια Γενική. Σε αυτό το μέτωπο (Τακτικός Προϋπολογισμός) τα πράγματα είναι δύσκολα οικονομικά και αναπόφευκτα θα "συμπιεστεί" και η Πρωτοβάθμια και η Δευτεροβάθμια.
Πιο ψαγμένες ερωτήσεις του στυλ: "Ποιος να πρωτοπρολάβει να πάρει στη Γενική με 5.000 πιστώσεις και 13.500 κενά;", απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις για να γίνουν.

5000 προσλήψεις για 13500 κενά δεν ακούγεται και καλό. Μιλάμε για κάλυψη κάτω του 40%. Τώρα αν αναλογιστούμε ότι  δεν θα αφήσουν τα σχολεία χωρίς νηπιαγωγούς ,δασκάλους,  φιλολόγους κλπ "βασικές " ειδικότητες,  φοβάμαι ότι οι άλλοι κλάδοι θα πέσουν από τα σύννεφα.

8
Μναε θα πάρει από α φάση;

Όχι συνήθως με τη δεύτερη ή Τρίτη φάση.

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 19, 2025, 05:34:01 pm »
Πού είναι τα ονόματα; Μου ανοίγει ένα excel που περιέχει  καρτέλες (ροή, πίνακας) και όχι ονόματα. Κι εγώ μόνιμη είμαι αλλά θέλω να δω για παλιούς συναδέλφους από αναπλήρωση

Πατήστε κάτω στην πρώτη σελίδα του εξελ εκεί που λέει ροη διορισμών.

10
Η πλάκα είναι ότι δεν παραδόθηκε και κανένα  έργο. 

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 11, 2025, 08:43:17 pm »
Με πληρωμή από τον τακτικό προϋπολογισμό.

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 08, 2025, 05:13:28 pm »
Εν αναμονή του σημερινού Δελτίου Τύπου για τους 10.000 διορισμούς (θα αναφέρονται αναλυτικά ανά κλάδο/ειδικότητα), ας δούμε λίγο τι συνέβη από το περασμένο μήνυμά μου στα τέλη Μαΐου μέχρι σήμερα.

Από το αρχικό γενικό πλάνο της κατανομής υπήρχε διαχωρισμός σε Γενική Παιδεία και Ειδική Αγωγή (όχι σε συγκεκριμένους κλάδους/ειδικότητες). Επειδή μου είχαν φανεί κάπως υπερβολικά τα νούμερα για την Ειδική Αγωγή, είχα αναφέρει ένα συνολικό νούμερο (4.000+2.000=6.000) για Πρωτοβάθμια και ένα συνολικό νούμερο (1.800+1.200=3.000) για Δευτεροβάθμια, καθώς και 1000 ΕΕΠ+ΕΒΠ.
Είχα απορία πού θα βρουν οργανικά κενά για τόσους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή.
"Ααα, είναι πολύ απλό θα ιδρύσουμε Τμήματα Ένταξης."

Και πάλι, όμως, δεν πίστευα ότι θα συμβεί, καθώς έχουμε δει κατά το παρελθόν πόσο χρονοβόρες είναι οι σχετικές διαδικασίες. Αναφέρω για την ιστορία:
Με το 36380/Δ3/07-03-2019 το Υπουργείο ζήτησε προτάσεις για ίδρυση και κατάργηση Τμημάτων Ένταξης, διαδικασία που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
Με το 48132/Δ3/27-04-2021 το Υπουργείο ξαναζήτησε προτάσεις για ίδρυση Τμημάτων Ένταξης.
Μετά από 2 χρόνια, ιδρύθηκαν κάποια λιγοστά Τμήματα Ένταξης σε Δημοτικά Σχολεία (ΦΕΚ Τεύχος B’ 2709/25.04.2023) και σε Νηπιαγωγεία (ΦΕΚ Τεύχος B’ 2960/04.05.2023), παρότι είχαν κατατεθεί πολύ περισσότερες προτάσεις (Σ.Σ. εδώ ευθύνεται ένα συγκεκριμένο άτομο στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, όποιος ξέρει πρόσωπα και πράγματα, καταλαβαίνει για ποιο άτομο πρόκειται).

Για να επιταχύνει τις διαδικασίες, το Υπουργείο απέστειλε το 70271/Δ3/13-06-2025, όπου οι προτάσεις θα γίνονταν σε Excel (ούτε φόρμες myschool, ούτε γνωμοδοτήσεις Δημοτικών Συμβουλίων κτλ.). Συγκεντρώθηκαν οι προτάσεις των σχολικών μονάδων και με το ζόρι ήταν τετραψήφιες σε αριθμό. Τζίφος. Και τι κάνουν; Αποστέλλουν στις 10/7/2025 e-mail στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ζητώντας συμπληρωματική εισήγηση ίδρυσης Τμημάτων Ένταξης και επισυνάπτοντας αρχείο που ουσιαστικά υποδείκνυαν (sic) στις ΠΔΕ τις σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) τις οποίες έπρεπε να "προτείνουν" για ίδρυση Τμήματος Ένταξης, με αποκλειστικό κριτήριο το συνολικό αριθμό εγγεγραμμένων μαθητών του 2024-2025 από το myschool (σχολικές μονάδες που είχαν ήδη ιδρυμένο Τμήμα Ένταξης ήταν εκτός της διαδικασίας). Τώρα το πώς μοιράστηκαν τα νούμερα στους διάφορους τύπους των σχολικών μονάδων (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) αυτό έγινε σε υψηλότερο επίπεδο. Έτσι, χωρίς αλληλογραφία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και χωρίς να ερωτηθούν οι σχολικές μονάδες (παρά μόνο τα ΚΕΔΑΣΥ, κι αυτά για τυπικούς λόγους), προέκυψαν τα Τμήματα Ένταξης του ΦΕΚ Τεύχος B’ 3955/23.07.2025
Το ότι έγιναν έτσι τα πράγματα το παραδέχτηκε και η Υπουργός τόσο στο σχετικό Δελτίου Τύπου όσο και στη Βουλή:
"Η ίδρυση των Τμημάτων Ένταξης, βασίστηκε στις εμπεριστατωμένες εισηγήσεις των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των ΚΕΔΑΣΥ - τους οποίους και ευχαριστώ - με στόχο την ορθολογική και ισόρροπη κατανομή τους σε ολόκληρη τη χώρα."
"Έχουν ιδρυθεί Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία με μεγάλο αριθμό μαθητών, οπότε η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών φοιτά σε σχολείο με Τμήμα Ένταξης."
Έτσι, λοιπόν, ιδρύθηκαν Τμήματα Ένταξης σε σχολικές μονάδες που ούτε το περίμεναν ούτε γνωματεύσεις ΚΕΔΑΣΥ είχαν.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να επισημάνω μια λεπτομέρεια που αλλάζει με το νέο Νόμο:
πριν έλεγε ότι "για την ίδρυση ΤΕ απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τρεις μαθητές και σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία."
Στο νέο Νόμο αυτή η προϋπόθεση δεν υφίσταται.
Δεν θεωρώ τυχαία αυτή την απαλοιφή, αλλά μέρος του γενικότερου σχεδίου για σταδιακή "μετάλλαξη" της Παράλληλης Στήριξης σε ενταξιακή εκπαίδευση, με μπαλαντέρ τον εκπαιδευτικό συμπερίληψης. Το αν αυτό είναι εφικτό και πραγματοποιήσιμο θα φανεί τα επόμενα χρόνια και θα εξαρτηθεί και από τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και από τις αντιδράσεις των γονέων. Το 2025-2026 θα βγει κουτσά-στραβά με το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης και τους "κόφτες" που νομοθετήθηκαν. Από το 2026-2027 πιστεύω ότι θα αλλάξει ριζικά η μορφή της Παράλληλης Στήριξης.

Επίσης, προωθούνται για υπογραφή οι σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις για κατανομή στα ΚΕΔΑΣΥ των 162 θέσεων Εκπαιδευτικών και 538 θέσεων ΕΕΠ (άρθρο 126 του Νόμου 5224/2025), καθώς και των 600+600 θέσεων ΠΕ23 Ψυχολόγων + ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για τα 600 νέα ΣΔΕΥ (άρθρο 127 του Νόμου 5224/2025). Και εδώ οι κατανομές έγιναν με βάση τον αριθμό των μαθητών των σχολικών μονάδων που εποπτεύει κάθε ΚΕΔΑΣΥ, οπότε θα ενισχυθούν κυρίως τα ΚΕΔΑΣΥ των μεγάλων αστικών κέντρων, ενώ ΚΕΔΑΣΥ σε περιοχές με μικρό αριθμό μαθητών (π.χ. Ευρυτανία, Φλώρινα κ.ά.) θα μείνουν με τα ΣΔΕΥ που ήδη έχουν. Επειδή, όμως, σύμφωνα με το άρθρο 176 του Νόμου 5224/2025, η ισχύς των άρθρων 126 και 127 αρχίζει από 1/9/2025, δεν θα πραγματοποιηθούν τώρα διορισμοί στα συγκεκριμένα οργανικά κενά (εξάλλου υπάρχουν οργανικά κενά σε ΣΔΕΥ από τα 550 αρχικά ΣΔΕΥ).

Έχουν τεθεί εδώ στο forum διάφορα ενδιαφέροντα θέματα όλο αυτό το διάστημα, θα τα συζητήσουμε προσεχώς.

Υ.Γ. Κάποιοι απειλούν ( ; ) ότι με το νέο πειθαρχικό δίκαιο θα έχω την τύχη της... Τυχερόπούλου. Για να δούμε, πόσο θ' αντέξει το σχοινί...
Να είσαι καλά  αδερφέ.  Κοστίζει πολύ να είσαι άνθρωπος σε τέτοιες απάνθρωπες εποχές.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 07, 2025, 06:02:17 pm »
Παρακολουθώ στη διαύγεια και βλέπω αρχίζουν βγαίνουν κάποιες πράξεις από το Οικονομικών που αφορούν την Παιδεία (πράξεις για παράλληλη, για μουσικά σχολεία, για ΔΥΕΠ, για τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο κλπ) .. έχει λίγα λεπτά που βγήκαν .. λέτε να γίνει τίποτα και με διορισμούς; Αναμένουμε ..

https://diavgeia.gov.gr/f/minfin

Η παράλληλη βλέπω έχει 222 εκατομμύρια μέχρι τον Ιούνιο του 2027. Δεν ξέρω από τα νούμερα αν είναι αρκετά για να καλύψουν τις ανάγκες.  Παντως βλέπω την ειδική αγωγή να απορροφάται τμηματικά στην τριετία. Το πρόγραμμα Αγγλικά στα νηπιαγωγία και ολα τα άλλα  τελειώνουν και αυτά τον 6ο του 2027. Μπορεί μετά να πρέπει σιγά σιγά  να πρέπει να απορροφήσει Ψυχολόγους, Αγγλικών ,Μουσικούς κλπ που τελειώνουν τα ΕΣΠΑ τους.

14
Καλημέρα. Από ότι καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενα, 1200 περίπου στην γενική παιδεία και μάλλον 900 στην ειδική αγωγή.

Σελίδες: 123 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33112
  • Τελευταία: kallp.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193511
  • Σύνολο θεμάτων: 19565
  • Σε σύνδεση σήμερα: 850
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 524

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.