Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lino

Σελίδες: 123 ... 6
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 24, 2025, 01:09:03 pm »
Σ. Ζαχαράκη: "Προχωράμε σε 10.000 νέους διορισμούς με έμφαση στην Α’ θμια και ειδικά στα Νηπιαγωγεία. Κάνουμε πράξη της δέσμευσή μας για τη στήριξη του δημόσιου σχολείου και πρόθεσή μου είναι να υπάρξουν και περισσότεροι διορισμοί Νηπιαγωγών δημιουργώντας νέες οργανικές θέσεις."

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Απριλίου 23, 2025, 11:14:11 am »
Τελικα σε αυτο ποια απαντηση ισχυει? εχουν δοθει στον συναδελφο 2 διαφορετικες απαντησεις. Παιζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο γιατι το πιο δικαιο θα ειναι να ξεκαθαριζει πρωτα η 1η σου επιλογη και στις 2 βαθμιδες, μετα η 2η σου επιλογη και ουτω καθεξις.

Σύμφωνα με ανάρτηση του Κατσωνόπουλου: "Για τις κοινές ειδικότητες "τρέχουν" πρώτα οι περιοχές της Δευτεροβάθμιας."

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Απριλίου 23, 2025, 11:12:52 am »
Το επιλέγεις από τα πιστοποιητικά στο τέλος,το μεταφορτώνεις και το αναγράφεις στις Παρατηρήσεις.

Εγώ δεν το έγραψα στις παρατηρήσεις, πιστεύετε θα υπάρξει πρόβλημα;

4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί ΠΕ86 2025
« στις: Απριλίου 21, 2025, 02:31:17 pm »
Συνταξιοδοτήσεις 2024
ΠΕ86   6   0   6 (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ)
ΠΕ86   93   1   94 (ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)
ΣΥΝΟΛΟ 100
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΕ+ΔΕ: 450 ΠΕΡΙΠΟΥ

Συνταξιοδοτήσεις 2025
ΠΕ86   6   0   6 (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ)
ΠΕ86   87   0   94 (ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)
ΣΥΝΟΛΟ 93
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΕ+ΔΕ: 350 ΠΕΡΙΠΟΥ???

Μιας που φεύγει και το Πάσχα σιγά σιγά, ας κάνουμε και καμία πρώτη εκτίμηση.
350 διορισμοί ΠΕ86 και στις 2 βαθμίδες είναι εντάξει ως νούμερο; Ποιοι παράγοντες πρέπει να συνεκτιμηθούν;

Δεν προκύπτουν από πουθενά 350 οργανικά κενά. Δες του πίνακες "Οργανικά κενά-πλεονάσματα για μεταθέσεις" του 2025 και την επεξεργασία τους μετά τις μεταθέσεις εδώ.

5
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 10:24:59 am »
Θεωρώ ότι η αναφορά στις αυξήσεις των στρατιωτικών θα πρέπει να εστιάζει στο ότι όταν ο δικός μας κλάδος ζητάει ίση μεταχείριση (μισθολογικά), η συνήθης απάντηση είναι "δεν υπάρχουν λεφτά". Απ ότι φαίνεται όμως λεφτά υπάρχουν και παρα-υπάρχουν, αλλά πάνε αλλού. Το επιχείρημα περί "προσφοράς και ζήτησης" δεν πείθει αφού ο λόγος που μειώθηκαν οι εισακτέοι στις στρατιωτικές σχολές ήταν η ΕΒΕ και όχι ο μισθός.

Κατά τα άλλα δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε τόσο διαφορετικές κατηγορίες υπαλλήλων.

Εμείς πηγαίνουμε αναπληρωτές άντε λίγο κι ως μόνιμοι μακριά από το σπίτι μας και μετά τέλος. Κι αυτή την περίοδο την αναφέρουμε σε όλη μας τη ζωή.

Ε όχι και λίγο. Υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν 10+ χρόνια για να επιστρέψουν σπίτι τους. Εξάλλου, με τα υπάρχοντα δεδομένα στη δευτεροβάθμια, ακόμη και η απόσπαση πλέον γίνεται άπιαστο όνειρο.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 09:54:33 am »
Οι δυο φιλόλογοι που λες πήραν μετάθεση. Όχι Ημαθία, αλλά πήραν. Το ίδιο και στην Πέλλα. Πήραν μετάθεση, αλλά όχι στην Πέλλα. Αυτό το πρωτοφανές έγινε το καλοκαίρι. Όποιος δήλωνε κάποια περιοχή και δεν έπαιρνε μετάθεση πουθενά (ούτε σ' αυτή ούτε γι' αλλού) τότε μόνο δε γίνονταν εκεί διορισμοί.

Συμπέρασμα: Θέλετε να προστατέψετε την περιοχή συμφερόντων σας από πιθανούς διορισμούς; Δηλώστε μ ό ν ο ν αυτή στην αίτηση.

Έχει ξαναγίνει αυτό; Απαράδεκτο και αίσχος αν έγινε έτσι. Προσωπικά θα το κυνηγούσα δικαστικά.

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 22, 2025, 09:52:04 am »
Πριν τις μεταθέσεις δημοσιεύτηκε ο πίνακας "οργανικά κενά-πλεονάσματα 2025" πάνω στα οποία έγιναν οι μεταθέσεις. Γνωρίζει κανείς μήπως αν υπάρχει αντίστοιχος πίνακας για προηγούμενες χρονιές; Έχω βρει μόνο τον περσινό. Αναφέρομαι στη δευτεροβάθμια.

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 20, 2025, 06:46:42 pm »
Εξετάστηκαν συνολικά 4.116 αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή και ικανοποιήθηκαν οι 1.214, ποσοστό ικανοποίησης 29,5%.

Από περιέργεια, έχει κάποιος τα αντίστοιχα ποσοστά για προηγούμενα έτη;

9

Ως προς την ύλη έχεις δίκιο. Είπα κι εγώ ότι πρέπει να εξετάζεται αυτό που θα κληθείς να διδάξεις.

Αν η ύλη είναι τέτοια, όλοι ή σχεδόν όλοι θα περάσουν τη βάση, και μεγάλο ποσοστό θα γράψουν άριστα. Ο παλιός γραπτός Ασεπ ήταν ένα καλό σύστημα για να ξεδιαλέξεις αυτούς που έχουν καλές ακαδημαικές γνώσεις, αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη πρακτική αξία μέσα στην τάξη.

Σχολιάζεις έναν Γραπτό Ασεπ με δομή που υπάρχει μόνο στο μυαλό σου, με ύλη σχολική, δύο στάδια κλπ. Εγώ (εμείς) σχολιάζουμε τα αρνητικά του γραπτού Ασεπ όπως εφαρμόστηκε και θα ξαναεφαρμοστεί (ίσως). Και μάλιστα αυτή τη φορά απ ότι φαίνεται θα είναι ακόμη χειρότερο το πλαίσιο, γιατί θα πρέπει ΚΑΙ να διαβάσεις για διαγωνισμό ΚΑΙ να μαζέψεις εκατό πτυχία.

10
Γραπτός ΑΣΕΠ vol 4563409:
- Χαωτική, ασαφής ύλη, που περιλαμβάνει πρακτικά όλη την ύλη του πανεπιστημίου.
- Εξέταση σε εξειδικευμένα θέματα πανεπιστημιακού επιπέδου, που δεν σχετίζονται με τη σχολική τάξη. Κατά την προσωπική (και μικρή) μου εμπειρία στα σχολεία, όσοι συνάδελφοι αντιμετώπιζαν προβλήματα μέσα στην τάξη, αυτά δεν είχαν να κάνουν με το ότι δεν γνώριζαν το γνωστικό τους αντικείμενο.
- Το ίδιο κράτος και με έκρινε ικανό κάτοχο πτυχίου, μου ζητάει να επανεξετάσει την γνωστική μου επάρκεια. WTF;
- Ένας 40άρης σε καμία περίπτωση δεν διαγωνίζεται επί ίσοις όροις με έναν 25άρη - ο πρώτος έχει πολύ περισσότερες υποχρεώσεις και αντικειμενικές δυσκολίες.
- Δεν γίνεται να ισχυρίζεται κάποιος ότι "όποιος διαβάζει, γράφει, στο χέρι του είναι", όταν είναι γνωστό ότι στους περισσότερους κλάδους οι διαθέσιμες θέσεις είναι πολύ λιγότερες από τους υποψήφιους. Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι όλοι οι υποψήφιοι γράψουν άριστα, θα προσληφθεί μόνο το μικρό ποσοστό που προβλέπουν οι θέσεις.


12
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΜΝΑΕ
« στις: Νοεμβρίου 20, 2024, 08:44:26 am »
Από εδώ:


Παράθεση
Στη συνδιδασκαλία διδάσκουν ο Υπεύθυνος Καθηγητής Μαθήματος (ΥΜ) και ο Συνεργάτης Καθηγητής Μαθήματος (ΣΜ), οι οποίοι αποτελούν τη Διδακτική Ομάδα. Κύριο αντικείμενο της συνεργασίας τους είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της συνδιδασκαλίας στα αντίστοιχα μαθήματα, η διαφοροποίηση της διδασκαλίας σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των μαθητών και μαθητριών προς επίτευξη των στόχων της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ΕΕΔ) και η διαμόρφωση του βέλτιστου κλίματος μάθησης και λειτουργίας των μαθητών/τριών στη σχολική κοινότητα, σύμφωνα με τους στόχους του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» και ειδικότερα της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Ως Υπεύθυνος Καθηγητής Μαθήματος (ΥΜ) ορίζεται ο εκπαιδευτικός της σχολικής μονάδας στον οποίο ο Σύλλογος αναθέτει τη διδασκαλία του μαθήματος. Ως Συνεργάτης Καθηγητής Μαθήματος (ΣΜ) ορίζεται ο εκπαιδευτικός που προσλαμβάνεται ή τοποθετείται για τις ανάγκες της εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» και ορίζεται με απόφαση Συλλόγου Διδασκόντων.

2. Υποχρεώσεις Υπευθύνου Καθηγητή Μαθήματος (ΥΜ):

Πέραν των προβλεπόμενων στο πλαίσιο των καθηκόντων του, ο εκπαιδευτικός υπεύθυνος του μαθήματος οφείλει να συνεργάζεται ως μέλος της Διδακτικής Ομάδας με τον Συνεργάτη Καθηγητή Μαθήματος (ΣΜ). Υποχρεώσεις Συνεργάτη Καθηγητή Μαθήματος (ΣΜ):

    Επιτελεί το έργο της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ΕΕΔ) που του ανατίθεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων (ΣΔ).
    Συνεργάζεται ως μέλος της Διδακτικής Ομάδας από κοινού με τον Υπεύθυνο Καθηγητή Μαθήματος (ΥΜ).
    Συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της συνδιδασκαλίας με σκοπό την εκμετάλλευση του μέγιστου των δυνατοτήτων που παρέχει η μορφή αυτή της διδασκαλίας, συμμετέχει ενεργά στις σχετικές επιμορφωτικές συναντήσεις, σε δειγματικές διδασκαλίες κ.λπ. και σε όλες τις προβλεπόμενες και σχετικές με το αντικείμενό του δράσεις της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».
    Συμμετέχει στην περιγραφή των επιδόσεων των μαθητών/-τριών και στην ανατροφοδότηση των μαθητών/τριών και γονέων/κηδεμόνων.

    Αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση των ανατιθέμενων στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» εργασιών (συμπλήρωση εγγράφων, σύνταξη σύντομων εκθέσεων κ.λπ.).
    Συμμετέχει στο Σύλλογο Διδασκόντων (ΣΔ) και τις Παιδαγωγικές Συνεδριάσεις του, καθώς και στα συμβούλια τάξης.


13
Εγω δεν θυμάμαι κάπνισμα στο σχολείο που ήμουν μαθήτρια. Δεν πήγαινα όμως σε σχολείο της γειτονιάς. Σίγουρα στα σχολεία της γειτονιάς θα υπήρχε αλλά για το πώς μεγάλωσα εγω, αυτό δεν ήταν κάτι φυσιολογικό, ήταν αλητεία, και παιδιά με τα οποία κανένα σωστά μεγαλωμενο παιδί δεν θα έκανε παρέα.

Δεν έχω ξανα-ακούσει μαθητής/τρια να θεωρείται αλήτης μόνο επειδή καπνίζει. Από την άλλη, αυτή η θέση εξηγεί αρκετά πράγματα.

14
Αναπληρωτές / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Νοεμβρίου 12, 2024, 02:55:08 pm »
η ξαφνική και περίεργη εγκύκλιος για απόσπαση νεοδιοριζόμενων του 23 εκπαιδευτικών  αδειασε τα σχολεια απο τα ακριτικα νησια.. η πρώτη φαση δεν ηταν ενημερωμενη για αυτα τα κενα , η δε β φαση ηταν πολυ μικρη ετσι φτασαμε σχεδον δεκεμβριο. Τα ίδια συμβαίνουν και Δ Δωδεκανήσων συγχαρητήρια...

Σε ποιόν νόμο/εγκύκλιο αναφέρεσαι;

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 538
Σύνολο: 544

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.