1
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Διοριστέοι - Αδιόριστοι ΑΣΕΠ '08(60-40)
« στις: Δεκεμβρίου 12, 2012, 04:34:49 pm »
Περιμένετε συνάδελφοι διοριστέοι του ΑΣΕΠ 2008 να βρει το Υπουργείο θέσεις για διορισμό...
Περαστικά μας.
Μπορούν οι συνάδελφοι από 24μηνο-30μηνο που διορίστηκαν τα 3 τελευταία χρόνια "έστω και στις βασικές ειδικότητες" να μας εξηγήσουν γιατί έπρεπε να διοριστούν μόνιμοι ενώ εκκρεμούν διοριστέοι από άλλες -μη βασικές- ειδικότητες και όχι να καλύψουν τα κενά ως αναπληρωτές?
Πότε επιτέλους θα γίνει ένας σοβαρός έλεγχος στο Υπουργείο Παιδείας που συνεχίζει να βολεύει όποιους θέλει μη και χάσουν τη μόνιμη θέση, προφασιζόμενοι ότι θέλουν να συνεχίσουν την πολιτική στους διορισμούς της προηγούμενης κυβέρνησης και να καλύψουν πραγματικές ανάγκες. οργανικές και όχι λειτουργικές θέσεις και κρύβονται πίσω από ειδικές διατάξεις και ρυθμίσεις για να κάνουν μόνιμους όποιες ομάδες εκπαιδευτικών γουστάρουν.
Τα πράγματα αγριεύουν και η οργή συσσωρεύεται συνάδελφοι... και αναρωτηθείτε όσοι ανήκεται σε άλλες ομάδες διοριστέων πως θα νιώθατε και τι θα κάνατε αν ήσασταν στην θέση των αδιόριστων-διοριστέων του ΑΣΕΠ 2008.
Χωρίς διορισμούς η επόμενη χρονιά σύμφωνα με το υπ. Παιδείας
Οι προοπτικές διορισμού δασκάλων-καθηγητών
Μια εξαιρετικά δύσκολη σχολική χρονιά θα είναι η επόμενη για χιλιάδες δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές που περιμένουν στη σειρά για να διοριστούν. Το ίδιο ισχύει και για τους αναπληρωτές
Το υπουργείο Παιδείας, μιλώντας για την επόμενη χρονιά, αναφέρει ότι οι εκπαιδευτικοί που υπάρχουν στα σχολεία είναι υπεραρκετοί και ότι πρέπει να γίνει εξορθολογισμός του προσωπικού.
Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι του χρόνου μπορεί να μη διοριστεί κανείς, ενώ με τα… κιάλια θα αναζητούν μία θέση και οι αναπληρωτές.
Ο υπουργός Παιδείας υποστηρίζει ότι η υφιστάμενη κατάσταση στα σχολεία έχει αποτυπωθεί και ψηφιοποιηθεί και υπάρχει πλήρης εικόνα στην κεντρική υπηρεσία για το ποιες είναι οι ανάγκες, ποια είναι τα κενά και πώς μπορεί να γίνει ένας εξορθολογισμός.
Δήλωσε, επίσης, ότι οι 1.400 που έχουν δηλώσει διάφορα είδη ασθενειών και δεν μπαίνουν στην τάξη, οι 1.450 που κάνουν γραφειοκρατικό έργο στις διάφορες υπηρεσίες και στις περιφέρειες των σχολικών μονάδων, οι 4.500 αποσπασμένοι, όλοι θα πρέπει να πάνε στις τάξεις με όποιο κόστος, γιατί αυτό το οποίο προέχει είναι να μην υπάρχει ούτε ένα κενό σε καμία τάξη, σε καμία σχολική μονάδα.
ΕΘΝΟΣ
Περαστικά μας.
Μπορούν οι συνάδελφοι από 24μηνο-30μηνο που διορίστηκαν τα 3 τελευταία χρόνια "έστω και στις βασικές ειδικότητες" να μας εξηγήσουν γιατί έπρεπε να διοριστούν μόνιμοι ενώ εκκρεμούν διοριστέοι από άλλες -μη βασικές- ειδικότητες και όχι να καλύψουν τα κενά ως αναπληρωτές?
Πότε επιτέλους θα γίνει ένας σοβαρός έλεγχος στο Υπουργείο Παιδείας που συνεχίζει να βολεύει όποιους θέλει μη και χάσουν τη μόνιμη θέση, προφασιζόμενοι ότι θέλουν να συνεχίσουν την πολιτική στους διορισμούς της προηγούμενης κυβέρνησης και να καλύψουν πραγματικές ανάγκες. οργανικές και όχι λειτουργικές θέσεις και κρύβονται πίσω από ειδικές διατάξεις και ρυθμίσεις για να κάνουν μόνιμους όποιες ομάδες εκπαιδευτικών γουστάρουν.
Τα πράγματα αγριεύουν και η οργή συσσωρεύεται συνάδελφοι... και αναρωτηθείτε όσοι ανήκεται σε άλλες ομάδες διοριστέων πως θα νιώθατε και τι θα κάνατε αν ήσασταν στην θέση των αδιόριστων-διοριστέων του ΑΣΕΠ 2008.
Χωρίς διορισμούς η επόμενη χρονιά σύμφωνα με το υπ. Παιδείας
Οι προοπτικές διορισμού δασκάλων-καθηγητών
Μια εξαιρετικά δύσκολη σχολική χρονιά θα είναι η επόμενη για χιλιάδες δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές που περιμένουν στη σειρά για να διοριστούν. Το ίδιο ισχύει και για τους αναπληρωτές
Το υπουργείο Παιδείας, μιλώντας για την επόμενη χρονιά, αναφέρει ότι οι εκπαιδευτικοί που υπάρχουν στα σχολεία είναι υπεραρκετοί και ότι πρέπει να γίνει εξορθολογισμός του προσωπικού.
Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι του χρόνου μπορεί να μη διοριστεί κανείς, ενώ με τα… κιάλια θα αναζητούν μία θέση και οι αναπληρωτές.
Ο υπουργός Παιδείας υποστηρίζει ότι η υφιστάμενη κατάσταση στα σχολεία έχει αποτυπωθεί και ψηφιοποιηθεί και υπάρχει πλήρης εικόνα στην κεντρική υπηρεσία για το ποιες είναι οι ανάγκες, ποια είναι τα κενά και πώς μπορεί να γίνει ένας εξορθολογισμός.
Δήλωσε, επίσης, ότι οι 1.400 που έχουν δηλώσει διάφορα είδη ασθενειών και δεν μπαίνουν στην τάξη, οι 1.450 που κάνουν γραφειοκρατικό έργο στις διάφορες υπηρεσίες και στις περιφέρειες των σχολικών μονάδων, οι 4.500 αποσπασμένοι, όλοι θα πρέπει να πάνε στις τάξεις με όποιο κόστος, γιατί αυτό το οποίο προέχει είναι να μην υπάρχει ούτε ένα κενό σε καμία τάξη, σε καμία σχολική μονάδα.
ΕΘΝΟΣ