Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - revengeful

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απριλίου 24, 2010, 06:55:06 pm »
Καλησπέρα αγαπητοί συνάδελφοι

Θα ήθελα να τονίσω πως βρίσκω το νομοσχέδιο εξαιρετικό. Πιστεύω ότι αποκαθιστά αδικίες του παρελθόντος και κατοχυρώνει την αξιοκρατία.
Ας παραμερίσουμε επιτέλους το προσωπικό συμφέρον και να δούμε κατάματα τη πραγματικότητα.
Πρώτον, το προηγούμενο σύστημα ήταν απαίσιο καθώς ήταν γεμάτο παράθυρα που βόλευαν κυρίως τους κομματικούς στρατούς.
Δεύτερον, η χώρα μας αντιμετωπίζει σοβαρά (οικονομικά και όχι μόνο) προβλήματα.

Καλό κουράγιο
Η κυβερνηση ενεργει με αξιοκρατεια. O διορισμος του 40% θα γινεται με ατομα που εχουν επιτυχει στον ασεπ. Θα γινεται απο τον πινακα των αναπληρωτων που περιλαμβανει και προυπηρεσια και επιτυχια σε διαγωνισμο.
απο τα λεγομενα σας και μονο γινεται αντιληπτο το εξης οτι ειστε ασχετοι με την εκπαιδευση και δεν γνωριζετε τον, μεχρι τωρα, τροπο προσληψης πραγμα το οποιο αγνοει και η ακατανομαστη

Υπάρχει και η πιθανότητα να είναι το ίδιο άτομο...
Τελικά κάποιοι εδώ μέσα είστε απίστευτοι...........
ναι, το καταλαβαινω δεν μπορεις να μας πιστεψεις γιατι εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ
Είμαι σίγουρος από το ύφος σου ότι είσαι επικίνδυνη για την εκπαίδευση...
Είμαι τόσο άσχετος που διορίστηκα μετά από πολύ κόπο (ΑΣΕΠ 2006) και εσύ τόσο σχετική με όλα τα άλλα εκτός από την εκπαίδευση...

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απριλίου 24, 2010, 05:37:03 pm »
Καλησπέρα αγαπητοί συνάδελφοι

Θα ήθελα να τονίσω πως βρίσκω το νομοσχέδιο εξαιρετικό. Πιστεύω ότι αποκαθιστά αδικίες του παρελθόντος και κατοχυρώνει την αξιοκρατία.
Ας παραμερίσουμε επιτέλους το προσωπικό συμφέρον και να δούμε κατάματα τη πραγματικότητα.
Πρώτον, το προηγούμενο σύστημα ήταν απαίσιο καθώς ήταν γεμάτο παράθυρα που βόλευαν κυρίως τους κομματικούς στρατούς.
Δεύτερον, η χώρα μας αντιμετωπίζει σοβαρά (οικονομικά και όχι μόνο) προβλήματα.

Καλό κουράγιο
Η κυβερνηση ενεργει με αξιοκρατεια. O διορισμος του 40% θα γινεται με ατομα που εχουν επιτυχει στον ασεπ. Θα γινεται απο τον πινακα των αναπληρωτων που περιλαμβανει και προυπηρεσια και επιτυχια σε διαγωνισμο.
απο τα λεγομενα σας και μονο γινεται αντιληπτο το εξης οτι ειστε ασχετοι με την εκπαιδευση και δεν γνωριζετε τον, μεχρι τωρα, τροπο προσληψης πραγμα το οποιο αγνοει και η ακατανομαστη

Υπάρχει και η πιθανότητα να είναι το ίδιο άτομο...
Τελικά κάποιοι εδώ μέσα είστε απίστευτοι...........

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απριλίου 24, 2010, 05:25:05 pm »
Είναι το πρώτο ίσως νομοσχέδιο που κατατίθεται και αφορά στη παιδεία το οποίο παραμερίζει το πολιτικό κόστος και λειτουργεί προς το συμφέρον της χώρας.
Η εύκολη λύση θα ήταν να συνεχιστεί αυτή η συναλλαγή μεταξύ πολιτικών-εκπαιδευτικών μέσα από τη συνέχιση των πινάκων και όλα καλά.
Όμως αυτό το μοντέλο διακυβέρνησης μας έφτασε εδώ στη καθολική χρεοκοπία (οικονομική, κοινωνική,κ.τ.λ.).
Πιστεύω ότι θα πετύχει γιατί δεν συνεχίζεται ο ίδιος φαύλος κύκλος.
*Σίγουρα όμως η αλλαγή του μοντέλου ανάπτυξης δεν είναι απλή υπόθεση καθώς θα αντιμετωπίσουμε σοβαρά προβλήματα ανεργίας.

Η κυβερνηση ενεργει με αξιοκρατεια. O διορισμος του 40% θα γινεται με ατομα που εχουν επιτυχει στον ασεπ. Θα γινεται απο τον πινακα των αναπληρωτων που περιλαμβανει και προυπηρεσια και επιτυχια σε διαγωνισμο.

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απριλίου 24, 2010, 05:05:56 pm »
Καλησπέρα αγαπητοί συνάδελφοι

Θα ήθελα να τονίσω πως βρίσκω το νομοσχέδιο εξαιρετικό. Πιστεύω ότι αποκαθιστά αδικίες του παρελθόντος και κατοχυρώνει την αξιοκρατία.
Ας παραμερίσουμε επιτέλους το προσωπικό συμφέρον και να δούμε κατάματα τη πραγματικότητα.
Πρώτον, το προηγούμενο σύστημα ήταν απαίσιο καθώς ήταν γεμάτο παράθυρα που βόλευαν κυρίως τους κομματικούς στρατούς.
Δεύτερον, η χώρα μας αντιμετωπίζει σοβαρά (οικονομικά και όχι μόνο) προβλήματα.

Καλό κουράγιο

5
Να σας πω την αλήθεια αγαπητοί συνάδελφοι αυτό το νομοσχέδιο πολύ το φχαριστήθηκα.
Όλα αυτά τα χρόνια που με έπνιγε το άδικο από αυτά που έβλεπα να γίνονται στους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Να διορίζονται οι μέτριοι και σχέδόν όλοι οι άριστοι να είναι στην απ΄έξω (λιγοστές θέσεις διοριστέων).
Και θα σας εξηγήσω πολύ σύντομα αγαπητοί μου συνάδελφοι. Εγώ έτυχε να διοριστώ πρίν από μερικά χρόνια.

Συγκεκριμένα  οι υψηλόβαθμοι εκπαιδευτικοί (αυτοί που δεν διορίστηκαν για μόλις μερικά εκατοστά του μορίου ή και μόρια), πολλοί εκ των οποίων μπορεί να διέθεταν και πολλά επιπλέον πτυχία
(και φανταστείτε δεν μετρούσαν καν τα επιπλέον πτυχία στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων), θα έπρεπε να μπούν στον ίδιο πίνακα του 24μήνου μαζί με κάποιους που μόλις και με το ζόρι έπιασαν τη βάση. Πολλές φορές αυτοί που έπιαναν τη βάση, επειδή είχαν κάποιον κάπου τη βόλευαν και έπερναν το δρόμο του διορισμού. Αντίθετα, αυτοί που ήταν τόσο κοντά στο διορισμό έπρεπε να διανύσουν την ίδια απόσταση στο πίνακα του 24μήνου. Καλά δεν μιλάω για το 40%. Αυτοί ήταν ο ορισμός της αδικίας. Παράθυρα, παράθυρα, παράθυρα....
Υπήρχαν κάποιοι που αναφωνούσαν ρυθμικά ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΑΣΕΠ. Αναρωτιώμουν τι είδους εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που δεν προσπαθούν τουλάχιστον
Το μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι πως αρκετοί σε όλη αυτή την ιστορία είναι οι «παράπλευρες απώλειες».
ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΉ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ.
ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
ΑΑΑ ΦΥΣΙΚΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απριλίου 15, 2010, 12:07:07 am »
Να σας πω την αλήθεια αγαπητοί συνάδελφοι αυτό το νομοσχέδιο πολύ το φχαριστήθηκα.
Όλα αυτά τα χρόνια που με έπνιγε το άδικο από αυτά που έβλεπα να γίνονται στους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Να διορίζονται οι μέτριοι και σχέδόν όλοι οι άριστοι να είναι στην απ΄έξω (λιγοστές θέσεις διοριστέων).
Και θα σας εξηγήσω πολύ σύντομα αγαπητοί μου συνάδελφοι. Εγώ έτυχε να διοριστώ πρίν από μερικά χρόνια.

Συγκεκριμένα  οι υψηλόβαθμοι εκπαιδευτικοί (αυτοί που δεν διορίστηκαν για μόλις μερικά εκατοστά του μορίου ή και μόρια), πολλοί εκ των οποίων μπορεί να διέθεταν και πολλά επιπλέον πτυχία
(και φανταστείτε δεν μετρούσαν καν τα επιπλέον πτυχία στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων), θα έπρεπε να μπούν στον ίδιο πίνακα του 24μήνου μαζί με κάποιους που μόλις και με το ζόρι έπιασαν τη βάση. Πολλές φορές αυτοί που έπιαναν τη βάση, επειδή είχαν κάποιον κάπου τη βόλευαν και έπερναν το δρόμο του διορισμού. Αντίθετα, αυτοί που ήταν τόσο κοντά στο διορισμό έπρεπε να διανύσουν την ίδια απόσταση στο πίνακα του 24μήνου. Καλά δεν μιλάω για το 40%. Αυτοί ήταν ο ορισμός της αδικίας. Παράθυρα, παράθυρα, παράθυρα....
Υπήρχαν κάποιοι που αναφωνούσαν ρυθμικά ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΑΣΕΠ. Αναρωτιώμουν τι είδους εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που δεν προσπαθούν τουλάχιστον
Το μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι πως αρκετοί σε όλη αυτή την ιστορία είναι οι «παράπλευρες απώλειες».
ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΉ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ.
ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
ΑΑΑ ΦΥΣΙΚΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 614
Σύνολο: 617

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.