Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aragon

Σελίδες: 12
1
Συγχαρητήρια. Η πρώτη ενότητα που θα πρέπει να πάρετε είναι η ΕΚΠ51 (Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη) η οποία παρουσιάζεται  ως υποχρεωτική (σε υποχρεώνουν δηλαδή να την επιλέξεις). Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι από του χρόνου. Πρόκειται για την εκπόνηση έρευνας με στατιστικά στοιχεία συνήθως, κάτι που δυσκολεύει αρκετά τους φοιτητές. Εγώ διαφωνώ πλήρως με αυτή την επιλογή του ΕΑΠ, γιατί κατά τη γνώμη μου είναι η πιο δύσκολη ενότητα και θα έπρεπε να γίνεται προς το τέλος, λίγο πριν την διπλωματική. Πάρ' τους τηλέφωνο και ρώτησε αν η ΕΚΠ51 είναι υποχρεωτική επιλογή. Μακάρι κάτι να άλλαξε φέτος. Όλα αυτά τα ξέρω από την αδερφή μου που πέρασε πέρυσι, τα βρήκε σκούρα και δεν βλέπω να συνεχίζει. Πάντως δυσκολεύτηκε πολύ κυρίως γιατί δεν εργάζεται στην εκπαίδευση και δεν την ενδιαφέρει ως αντικείμενο.  Αν δεν έχεις χρόνο, θα πάρεις μόνο την ΕΚΠ51, κατά τη γνώμη μου πάντα. Αλλά αν μπορείς να την αποφύγεις προς το παρόν, θα ήταν ιδανικά.
Ευχαριστώ,είναι υποχρεωτική και φέτος η παραπάνω ενότητα. Θα τη δηλώσω και θα δω τι θα κάνω. Η αλήθεια είναι ότι άκουσα πολλούς που τα παράτησαν γιατί στην πραγματικότητα τα προγράμματα είναι απαιτητικά. Περίμενα πάνω από δεκαετία να κληρωθώ. Εργάζομαι στην δημόσια εκπαίδευση και έχω να πω ότι πλέον το μεταπτυχιακό είναι κρίσιμο για τα τυπικά προσόντα ώστε να πάρει κανείς τον επόμενο βαθμό.Η αλήθεια είναι ότι αρκετοί συνάδελφοι έχουν μεταπτυχιακά και σε όσους είναι νέοι θα έλεγα να το τρέξουν παράλληλα σε όσα κάνουν, ειδικά φιλολόγοι καθώς για μας δεν έχει κάποιο άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα όπως για άλλλες ειδικότητες το εαπ και τα δικά μας μεταπτυχιακά είναι κλειστά και απαιτούν εισαγωγικές εξετάσεις με μεγάλο ανταγωνισμό και επιπλέον είναι εξ αποστάσεως οπότε δε δεσμεύεσαι με την παρουσία σου. Επιπλέον άκουσα περιπτώσεις που μπήκαν όταν οριστηκοποιήθηκαν τα αποτελέσματα και εμειναν κενά λόγω οικονομικών .

2
Συγχαρητήρια για όσους κληρώθηκαν. Εγώ επιτέλους κληρώθηκα αλλά δεν ξέρω τίποτα για τις θεματικές ενότητες, αν κάποιος μπορούσε να μας διαφωτίσει για αρχή καλό θα ήταν πόσε να πάρουμε και περίπου ποια κατεύθυνση να κινηθούμε.

3
Ενδιαφέρομαι για μεταπτυχιακό στο Τμήμα Ιωαννίνων και θέλω να διαβάσω για τις εξετάσεις στη νεοελληνική φιλολογία. Γνωρίζει κάποιος για την ύλη, τα θέματα ή μαθήματα του προπτυχιακού που έχουν συνάφεια με τις εξετάσεις. Ευχαριστώ για κάθε απάντηση.

4
Έχουμε συνειδητοποιήσει οτι η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα λειτουργήσσει από Σεπτέμβριο με 13.000 λιγότερους συναδέλφους:

1.Υποθέτουμε 3.000 συνταξιοδοτήσεις.
2. 2500 σε διαθεσιμότητα
3. 5.000 σε αναγκαστική μετάταξη στην πρωτοβάθμια
4. 2000 σε αναγκαστική μετάταξη σε διοικητικές θέσεις.

5
 Ο Κυριάκος όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφο στο mega για το τροπο προσληψης των εκπαιδευτικων οτι ποικιλε και πως θα γινει η αξιολογηση με αυτους που δεν ηταν μοννο Ασεπ ειπε οτι αυτο ειναι θεμα του Υπουργειου παιδειας αναφερεται καπου στο τελος. Επιπλεον ειπε αρχικα οτι προστατευει καθε ασεπιτη ή διορισμενο με αντικειμενικα κριτηρια που φανερωνουν οτι ανταγωνιστηκε καποιους αλλους. Για τους πληροφοριακαριους ειπε οτι καλλιστα θα μπορουσαν να προσφερουν σε αλλες υπηρεσιες. Επιπλεον οτι εγινε αξιολογηση μπορει να εννοει τα ονοματα που καθε πυσδε εστειλε στο υπουργειο ως πλεοναζοντες και οχι υπεραριθμους γιατι καποιοι υπεραριθμοι θα καλυψουν λειτουργικα κενα, τωρα εκει ειναι πως αποφασισε το πυσδε.

6
Έχω την αίσθηση πως κόβουμε και ράβουμε την αλήθεια κατά πως θέλουμε.Οι μόνοι εκπαιδευτικοί που σε πρώτη φάση-γνωστικό αντικείμενο-αξιολογήθηκαν αντικειμενικά είναι οι διοριστέοι(και οι επιτυχόντες) μέσω του γραπτού διαγωνισμού του Ασεπ.Επιχειρήματα δε του τύπου΄΄δε διορίστηκα για 20 θέσεις είναι έωλα διότι κάθε διαγωνισμός έχει και τους άτυχους.Φωτεινό παράδειγμα οι Πανελλήνιες.Πολλοί μαθητές ,ίσως και εμείς οι ίδιοι ,χάνουν σχολές που επιθυμούν για ελάχιστα μόρια.Δηλαδή,τι πρέπει να γίνει στην περίπτωση αυτή;Να δέχονται τα πανεπιστήμια επιτυχόντες και παρ΄ολίγον επιτυχόντες;Επίσης,αναρωτιέμαι που ήταν όλοι αυτοί οι έντιμοι πλην επιπόλαιοι-κατά τη γνώμη μου και με πολλή συμπάθεια το αναφέρω-όταν ενώ οι ίδιοι μάτωναν οικονομικά και ψυχολογικά στις εσχατιές της Ελλάδας να μαζεύουν προυπηρεσίες με πτυχία αποκτηθέντα 10 και 15 χρόνια πριν,κάποιοι άλλοι πιο ΄΄ξύπνιοι΄΄δούλευαν με μέσον δεκάωρα στις πδσ,απολύονταν κάποιοι κατόπιν συμφωνίας από ιδιωτικά,προσμετρούσαν προυπηρεσίες στη Σιβιτανίδειο-και όλα αυτά δίπλα στο σπίτι τους!Δεν υπήρχαν λοιπόν λοβιτούρες στην εκπαίδευση;Υπήρχαν και όλοι τις ξέρουν αλλά κανείς δεν τις λέει ανοιχτα.Πού ήταν ,λοιπόν,η ολμέ να καταγγείλει αυτά τα φαινόμενα που καταστρατηγούσαν την έννοια της ισονομίας και της αξιοκρατίας τότε που γινόντουσαν;Πού ήταν οι συνάδελφοι του 40% να φωνάξουν  για τις ΄΄πλάγιες μεθόδους΄΄τότε, μόν΄καταφέρονται τώρα εναντίον όσων ακολούθησαν την ευθεία μέθοδο των αντικειμενικών εξετάσεων; Σιωπή ιχθύος τότε,βολές τώρα.Και το τραγελαφικό είναι πως οι άνθρωποι που προσπέρασαν άλλους με αθέμιτα μέσα ενδεχομένως να προηγούνται σε μόρια για μεταθέσεις,υπηρεσιακές μεταβολές και υποχρεωτικές μεταθέσεις.Και κατά τα άλλα, οι Ασεπίτες φέρονται αντισυναδελφικά.
Συνάδελφε εννοειται οτι ασπάζομαι και τη δική σου οπτική και εννοειται οτι δεν κατηγορώ κανένα για τιποτα προσωπικά γιατί άλλοι αποφασίζαν με ποιους τροπους θα γινόταν οι διορισμοί και όχι οι διοριστέοι αλλά το΄τε κανείς δεν έβγαινε να καταγγειλει , ολοι σκεπτονταν απο που να παω να μπω και εγω μεσα και ασε την αξιοκρατια!Προσπικα για την αποτυχια μου σε εκεινο το διαγωνισμο να διοριστω δεν εκανα ούτε ένσταση γιατι δεν είχα ούτε χρηματα να τους τρέχω ούτε και θα γινόταν κατι και δεν διεκδικω τιποτα περισσοτερο από το κατανοησουμε οτι και στο Ασεπ δεν ηταν μονο τα γραπτα αλλα γινοταν και άλλες προσμετρησεις και ξερεις καλα οτι στο τελος η επιτυχια κρινεται απο το αποτελεσμα ( διορισμός ή μη) και όχι αν εσυ εγραψες καλυτερα από το αλλο συναδελφο που διοριστηκε ουτε υπερριθμη ειμαι ουτε και σε ειδικοτητα με πλεοναζον προσωπικο προκειται να ειμαι(γιατι και αλλες οργανικες θα χαθουν απο Σεπτεμβριο) απλα δεν θα ηθελα να απολυθει κανεις εκπαιδευτικος!

7
Συναδελφοι ο γραπτος διαγωνισμος ΑΣΕΠ και η "αμαρτωλη" προϋπηρεσια ειναι αλληλενδετα πολλες φορες.
Γιατι δεν το λετε αυτο;
Καποιοι χρησιμοποιησαν την αμαρτωλη προϋπηρεσια ΠΔΣ για να διοριστουν απο τους πινακες και καποιοι λογω της αμαρτωλης ΠΔΣ πριμοδοτηθηκαν στο γραπτο διαγωνισμο ΑΣΕΠ και σε συνδυασμο με την καλη τους βαθμολογια διοριστηκαν, αφηνοντας εξω συναδελφους που εγραψαν το ιδιο καλα αλλα δεν ειχαν το μισο ή ενα μοριο της προϋπηρεσιας που εδινε εξτρα μπονους.
Απο την αλλη μερια,  σας θυμιζω οτι στους πινακες αναπληρωτων παιρναμε μορια απο τη βαθμολογια μας στους δυο τελευταιους ΑΣΕΠ. Καποιοι που δεν καταφεραν να διοριστουν απευθειας μεσω ΑΣΕΠ αλλα ειχαν πολυ καλη επιδοση στον τελευταιο, προτελευταιο ή και στους δυο ΑΣΕΠ, επαιρναν πολλα μορια, ανεβαιναν ψηλα στους πινακες, δουλευαν ως αναπληρωτες και οχι ωρομισθιοι, με αποτελεσμα να παιρνουν μορια αναπληρωτη και να κερδιζουν θεσεις και στους πινακες προϋπηρεσιας που οδηγουσε σε διορισμο νωριτερα απο τους ωρομισθιους.
Επισης δεν ειναι απολυτο οτι οσοι διοριστηκαν απο τους πινακες προϋπηρεσιας, δουλεψαν και ΠΔΣ ή Σιβιτανιδειο κτλ.

Προσωπικά διορίστηκα με το 24μηνο αφού σε διαγωνισμό του Ασεπ παρα υτην υψηλή βαθμολογία μου δε διορίστηκα γιατί δεν είχα μόρια από ΠΔΣ και ο βαθμός πτυχίου μου ήταν μέτριος καθώς τέλειωσα δύσκολο τμήμα. Διορίστηκαν άτομα με εκείνο το Ασεπ που έγραψαν χειρότερα από μένα γιατί είχαν προυπηρεσία.Στη βαση των διοριστεων ειμασταν οι περισσοτεροι που ειτε για ελαχιστο διοριζομασταν η για ελαχιστο μεναμε απεξω λιγοτερο απο 1 στα εκατο , οποιος εχει δωσει θα γνωριζει ποσο σκληρος ηταν ο ανταγωνισμος. Ασε που τα θεματα δεν βοηθουσαν στην αξιοκρατικη επιλογη αλλα ηταν και θεμα παπαγαλιας ή και τυχης στα παιδαγωγικα. Αυτό με καθιστά παράνομο, δεν καταφερα με Ασεπ και πηγα αναπληρωτρια και διοριστηκα;Κάθε φορά, κάθε υπουργός έβγαζε νόμους να βολέψει δικούς του και ευνοούμασταν και οι υπόλοιποι π, χ. πολυτεκνοι τριτεκνοι 30μηνο 24μηνο ειδικηη αγωγη εκκλησιαστικα λυκεια προυπηρεσια απο ιδιωτικα αλλά και στο Ασεπ δε μετρουσε μονο τι εγραφες και τελικα ο Ασεπ λειτουργησε παντα αδιαβλητα, για το 1998 εχω ακουσει οτι δοθηκαν τα θεματα σε καποιους και βοηθηθηκαν καποιοι για να περασει ο θεσμος, αποδειξεις δεν εχω αλλα ας βγουν να τα πουν παλι αυτοι που χρονια τα λενε και δημοσια. Τελικα δεν εχει σημασια πως διοριστηκες γιατι δεν υπηρχε ενα εννιαιο συστημα, αλλα γιατι να απολυσουν επιστημονικο προσωπικο και οχι αγγραματους διοικητικους που δεν ξερουν χειρισμο υπολογιστη ακομη και στις μερες μας και γιατι να απολυσουν κοσμο αντί να βρουν εναλλακτικους τροπους να καλυψουν το ελλειμμα και τι κανουν τοσα χρονια, ακομη να δουμε το πατο στο βαρελι. Μη διασπαστε γιατι ετσι δυο επιλογες εχουμε η χαμενοι ή χαμενοι. Ελπιζω να εδωσα μια οπτικη!

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« στις: Μαρτίου 15, 2012, 08:05:08 am »
Υλικό για το θέατρο έχει εδω
http://fotodendro.blogspot.com/search/label/%CE%98%CE%95%CE%91%CE%A4%CE%A1%CE%9F%20%CE%91%CE%84%CE%9B%CE%A5%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%9F%CE%A5
http://pioannidis.blogspot.com/2012/02/blog-post.html
Κατανοώ ότι οι περισσότεροι δε θα έχετε χρόνο ή δε ταιρίαζει στις ανάγκες των μαθητών σας αλλα έχει ενδιαφέρον.
Όποιος βρίσκει υλικό ας το ανεβάζει (επαναλαμβάνομαι) αλλά πραγματικά έχουμε αναγκη απο καθοδήγηση γιατί ιδεες και φιλόδοξα σχέδια όλοι πλάθουμε με το μυαλό μας............Ευχαριστώ!

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« στις: Μαρτίου 15, 2012, 07:55:25 am »
http://filologikosoikos.blogspot.com/2012/02/blog-post_3706 έχει και εδώ αρκετό υλικό για τι εργασίες

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« στις: Μαρτίου 13, 2012, 09:45:42 am »
Υπάρχει κάποιο site με σχεδια μαθήματος; ασχολήθηκε κάποιος σύμβουλος; συνάδελφος; Εγω δε διδάσκω Α Λυκείου και απλά κοιτάω να δω τι γίνεται για να είμαι σε έτοιμοτητα γιατί του χρόνου οι αλλαγές θα είναι και στη

11
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Φεβρουαρίου 14, 2011, 11:32:44 am »
Συμπληρωματικές εξετάσεις - Υποβολή Αιτήσεων πιστοποίησης

12
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Ιανουαρίου 25, 2011, 06:55:56 pm »
25/01/2011 ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

13
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Δεκεμβρίου 11, 2010, 07:58:37 am »
Οταν εισαι επιλαχων, έχεις λίγες ελπίδες και αυτό θα κριθεί τις πρώτες βδομάδες γιατί αν κάποιος διακόψει μετά τα 4 πρώτα μαθήματα η θέση του δεν μπορεί να αναπληρωθεί γιατί ο αντικαταστάτης του θα έχει ξεπεράσει το όριο των απουσιων που ειναι 10 ωρες αφού δε θα έχει παρακολουθήσει τα πρώτα 4 μαθήματα διάρκειας 12 ωρών.Καταλαβαίνεις ότι είναι κρίσιμη περίοδος ο πρώτος καιρός.

14
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Δεκεμβρίου 10, 2010, 04:40:35 pm »
10/12/2010 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ 2ης ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.