Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lasid

Σελίδες: 123 ... 888
1
For the record όοολως τυχαίως (τώρα αν κάποιος ανήκει στην ίδια δευτεροβάθμια θα καταλάβει λογικά), την προηγούμενη εβδομάδα έκαναν μια έκτακτη ανακατανομή των αναπληρωτών Α' και Β' φάσης και από αυτή τη βδομάδα λειτουργούμε "κανονικά".
Προφανώς δεν έχεις δουλέψει ξανά σε αυτή τη ΔΔΕ. Δεν ήταν έκτακτη ανακατανομή των αναπληρωτών Α΄ και Β΄ φάσης. Αυτό γίνεται κάθε χρόνο όταν ολοκληρώνονται οι λειτουργικές τοποθετήσεις των μόνιμων εκπαιδευτικών της ΔΔΕ. Όλες οι τοποθετήσεις γίνονται με πλήρη διαφάνεια και θέλουν χρόνο για τις ενστάσεις και τις επικαιροποιήσεις των κενών. Από σήμερα και εμείς λειτουργούμε με καλυμμένες όλες τις ανάγκες της γενικής αγωγής. Όμως, υπάρχουν σχολεία που περιμένουν αναπληρωτές της Γ΄ φάσης για να καλυφθούν ώρες γενικής αγωγής.

2
Πώς πιστεύεται ότι θα κινηθούν οι παράλληλες με αυτά τα δεδομένα; ( μιας και είναι ΕΣΠΑ η ειδική)

Elen4, εγώ στο παραπάνω ερώτημα απάντησα. Το πώς θα κινηθούν οι παράλληλες με αυτά τα δεδομένα, αφορά τη γενική προοπτική τους.
Για αυτό αναφέρθηκα στην επόμενη χρονιά. Στη γ΄ φάση περιμένουμε κι εμείς παράλληλη στήριξη ΠΕ02 και ΠΕ04 στο σχολείο μας.

3
Από την αρχή της χρονιάς ο Πατρέας είχε αναφέρει ότι δεν υπάρχουν συγχρηματοδοτούμενες πράξεις για το ολοήμερο νηπιαγωγείο και για το ολοήμερο δημοτικό. Με αποτέλεσμα η δευτεροβάθμια ήταν που ήταν παραμελημένη να την πάρει η μπάλα περισσότερο.. για τις παράλληλες ακόμα κάτι υπάρχει.. να μη διαδίδουμε ανυπόστατα πράγματα κ αγχώνουμε τον κόσμο!
Για φέτος ακόμα κάτι υπάρχει για τις παράλληλες. Το ερώτημα, όμως, ήταν για του χρόνου. Έχουν ήδη πει και άλλα μέλη ότι του χρόνου αναμένουμε περιορισμό της παράλληλης στήριξης και για αυτό ιδρύθηκαν τόσα ΤΕ. Δεν πρόκειται για προσωπική άποψη...και άλλοι συνάδελφοι θεωρούν ότι αυτή μπορεί να είναι η εξέλιξη της παράλληλης για την επόμενη σχολική χρονιά. Δεν έχω πρόθεση να αγχώσω κανέναν.

4
Εξοικονομήθηκαν 152.000 διδακτικές ώρες από τον εξορθολογισμό προσωπικού στα σχολεία
3.300 νέες προσλήψεις αναπληρωτών 31 Οκτωβρίου με 3 Νοεμβρίου- Σφίγγει η μέγκενη των προσλήψεων γιατί το ΕΣΠΑ τελείωσε - Μόνο από κρατικό προϋπολογισμό οι προσλήψεις από δώ και πέρα για το τρέχον σχολικό έτος

Τίτλος δημοσιεύματος του esos
Πώς πιστεύεται ότι θα κινηθούν οι παράλληλες με αυτά τα δεδομένα; ( μιας και είναι ΕΣΠΑ η ειδική)
Μάλλον αυτός είναι και ο λόγος που διορίστηκαν τόσοι πολλοί στην ειδική αγωγή και ιδρύθηκαν πολλά Τμήματα Ένταξης στα σχολεία όλης της χώρας. Εφόσον το ΕΣΠΑ τελείωσε, του χρόνου θα περιοριστεί πάρα πολύ η παράλληλη στήριξη. Όλοι σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουμε. Προφανώς τον Αύγουστο του 2026 θα διοριστούν και άλλοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής για να καλυφθούν όλα τα ΤΕ. Ίσως να ιδρυθούν και νέα ΤΕ, όπου υπάρχει ανάγκη.

5
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Οκτωβρίου 18, 2025, 05:55:41 pm »
Στην ειδικη; εχει σημασία;
Ο patreas πριν από λίγο καιρό μας είπε ότι έχει σημασία. Συζητήθηκε πολύ το θέμα στο pde.

Έγραψε ότι αν κάνεις αίτηση για βελτίωση (ακόμα κι αν τελικά δεν δηλώσεις σχολεία μετά) μπορεί να βρεθείς σε ΣΜΕΑΕ, στην περίπτωση που είσαι από τους τελευταίους σε μόρια. Η νομοθεσία λέει ότι τα ΣΜΕΑΕ δεν μπορούν να έχουν κενά. Κάποιοι θα τα στελεχώσουν ακόμα κι αν επιθυμούν μόνο Τ.Ε.

Μπορείς να ανατρέξεις σε παλιότερα μηνύματα και να διαβάσεις τη σχετική συζήτηση.

6
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Οκτωβρίου 18, 2025, 05:13:18 pm »
καλησπέρα. αν κανω αιτηση βελτιωσης και μετεπειτα δεν δηλωσω καποιο σχολειο απο τα κενα που θα δοθουν παραμενω στην οργανικη μου ετσι δεν ειναι;
υπαρχει περιπτωση το ΠΥΣΔΕ να με τοποθετησει οπου να ειναι μονο και μονο λογω της αιτησης μου;

ευχαριστώ
Είσαι διορισμένος στη γενική αγωγή;

7
Οι μόνοι αριθμοί που είχαν ακουστεί ήταν αυτοί σε αυτό το άρθρο:
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/492999_i-ypoyrgos-paideias-sofia-zaharaki-zitise-tin-egkrisi-3500-epipleon-pistoseon-gia


8
Στη δευτεροβάθμια δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαθέσιμοι για να τους στείλει η ΔΔΕ όταν απουσιάζει κάποιος. Αυτό γίνεται μόνο σε ΠΕ60, ΠΕ70.

Με βάση τη νέα εγκύκλιο, δε νομίζω ότι θα κάνει γραμματειακή ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής όταν απουσιάζει 1-2 μέρες ο εκπαιδευτικός γενικής. Θα χρησιμοποιήσω μόνο τη λέξη της εγκυκλίου. Υποστήριξη θα κάνει στο τμήμα που είχε μάθημα, όταν θα λείπει ο καθηγητής γενικής.


9
Θα κάνει γραμματειακή υποστήριξη. Αυτό προβλέπεται. Κι όχι ν' απασχολεί μαθητές που δεν έχουν καθηγητή γενικής γιατί δεν έστειλε το υπουργείο.
Έχω ξεκαθαρίσει ότι αναφέρομαι σε τμήματα που έχουν καθηγητή γενικής. Όχι, σε περιπτώσεις που δεν έχει στείλει καθηγητή το υπουργείο.

10
Εμπέδωση διδαχθείσας ύλης, άρα διδακτικό έργο, άρα έρχεται σε αντίθεση με την εγκύκλιο!
Αν απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής τότε ο διευθυντής είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κενό ζητώντας διαθέσιμο εκπαιδευτικό από τη διεύθυνση, αν δεν έχει ο ίδιος διαθέσιμο εκπαιδευτικό στο σχολείο του ή οι μαθητές κάνουν κενό. Ο εκπαιδευτικος της ειδικής προφανώς προσφέρει υπηρεσία σε άλλουε μαθητές του σχολείου, εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Άρα πληρώνεται κανονικά καλύπτοντας τις ώρες του.
Επίσης η @Pati παραπάνω σου έδωσε την απάντηση που θέλεις!
Προφανώς έχεις υπόψη σου την πρωτοβάθμια. Κανείς διευθυντής δευτεροβάθμιας δε ζητάει διαθέσιμο εκπαιδευτικό από τη διεύθυνση για να καλύψει έκτακτες ανάγκες.

Η pati μόνη της είπε ότι ο σύμβουλος τους τα είπε μπερδεμένα. Σίγουρα δεν απάντησε στο ερώτημα του jimpan, τι θα κάνει ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής; Θα κάθεται στο γραφείο, ενώ τα τμήματα στα οποία θα έμπαινε έχουν κενό; Η εγκύκλιος λέει ότι θα συνεχίζει να υποστηρίζει το τμήμα όταν ο εκπαιδευτικός γενικής απουσιάζει.

11
2. Ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής κάνοντας επαναλήψεις ασκεί διδακτικό έργο λοιπον. Το οποίο διδακτικό έργο δεν επιτρέπεται σύμφωνα με την εγκύκλιο! Και επιμένετε ακόμα να το λέτε αγαπητέ συνάδελφε!
1. Η εγκύκλιος αναφέρει συγκεκριμένα πως ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες υποστήριξης στο τμήμα. Υπηρεσίες υποστήριξης, λοιπόν, δεν αναφερει πουθενά πως αναλαμβανει τη θέση του εκπαιδευτικού γενικής. Εκτός αν το γράφει κάπου αλλού και να μας το υποδείξετε.
Stroumfaki, οι οδηγίες που δόθηκαν στα σχολεία της δικής μας ΔΔΕ είναι ότι όταν απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής, ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής δεν προχωράει παρακάτω στην ύλη. Παρέχει υποστήριξη στο τμήμα για καλύτερη κατανόηση, εμπέδωση της ήδη διδαχθείσας ύλης. Το τμήμα δεν κάνει κενό.

Αν διαφωνείς τότε μπορείς να απαντήσεις στο ερώτημα του jimpan:
Αν απουσιάζει κάποια ή κάποιες μέρες (ασθένεια πχ) ο εκπαιδευτικός γενικής τι κάνει ο αντίστοιχος εκπαιδευτικός ειδικής (ΤΕ ή παράλληλη); Και αν δεν κάνει τίποτα (αφού δεν λειτουργεί το τμήμα και δεν προσφέρει υποστήριξη στο κενό) πως πληρώνεται/καταχωρίζονται οι ώρες του;

12
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κάθε σύμβουλος λέει τα δικά του και ότι αντί να λύσει απορίες η διευκρινιστική, μάς δημιούργησε περισσότερες.
Συμφωνώ ότι ο σύμβουλος ειδικής αγωγής σας μπέρδεψε περισσότερο, παρά σας βοήθησε!

13
Ας σκεφτούμε απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα κατά τη λειτουργία ενός σχολείου
1. Όλα όσα τελούν υπό την ευθύνη του διευθυντή τα εκτελεί ο ίδιος προσωπικά;
2. Αν απουσιάζει κάποια ή κάποιες μέρες (ασθένεια πχ) ο εκπαιδευτικός γενικής τι κάνει ο αντίστοιχος εκπαιδευτικός ειδικής (ΤΕ ή παράλληλη); Και αν δεν κάνει τίποτα (αφού δεν λειτουργεί το τμήμα και δεν προσφέρει υποστήριξη στο κενό) πως πληρώνεται/καταχωρίζονται οι ώρες του;
1. Όχι, φυσικά. Η εγκύκλιος δείχνει ποιος θα φροντίσει για το τμήμα, που μέχρι πρότινος θα είχε κενό, επειδή απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής.
2. Τώρα θα λειτουργεί το τμήμα, εφόσον ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής θα κάνει επαναλήψεις. Έτσι, καταχωρίζονται οι ώρες του.

14
Που το αναφέρει πως υποστηρίζει το τμήμα, όταν λείπει ο εκπαιδευτικος της γενικής? Μη διαβάζουμε την παράγραφο όπως μας συμφέρει. Αναφέρει πως συνεχίζει να προφέρει τις υπηρεσίες υποστήριξης στο τμήμα. Άρα το έργο το οποίο του έχει ανατεθεί να κάνει ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής. Και ποιος είναι αυτός που, παράνομα, βγάζει εγγράφως μια απόφαση, αντίθετα από την εγκύκλιο και τη νομοθεσία, που αναφέρει πως ο εκπαιδευτικός ειδικής κρατάει το τμήμα?
Ξεκαθάρισα στο δεύτερο μήνυμά μου ότι είναι διαφορετική η κατάσταση, όταν δεν έχει προσληφθεί καν ο εκπαιδευτικός γενικής αγωγής.
Αλλά η εγκύκλιος δεν το διαχωρίζει. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε στον Refuse/Resist ότι δεν θα έχει πρόβλημα με την άρνησή του.
Τι έχει πει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ για αυτό το θέμα; Καμιά αντίδραση. Πώς θα κατοχυρωθεί ο κάθε εκπαιδευτικός που αρνείται;

Σελίδες: 123 ... 888

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33115
  • Τελευταία: Vickypes
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193983
  • Σύνολο θεμάτων: 19568
  • Σε σύνδεση σήμερα: 666
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 378

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.