Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Geo75

Σελίδες: 123 ... 6
1
guestteacher έτσι είναι εάν έτσι νομίζεις. Το τι θέλω, σχετικά με το θέμα, το έγραψα στο ίδιο νήμα πριν κάποιες σελίδες. Παραμένω στο θέμα σεβόμενος τον moderator. Εάν έχεις κάτι αξιόλογο να συμπληρώσεις πάνω στο θέμα με μεγάλο ενδιαφέρον θα το διαβάσω. Επίσης μπορείς να κάνεις ότι θέλεις και πριν και μετά τις 7, δεν είναι ανάγκη να μου το ανακοινώνεις... Δεν γνώριζα ότι πρέπει να συμμετέχω σε συγκεκριμένα φόρουμ με προβληματισμούς μονίμων οπότε ζητάω συγνώμη καθώς ζητάω συγνώμη που έχω συγκεκριμένες επαφές με αναπληρωτές!

Το θέμα θεωρείται λήξαν από εμένα, αφού ζήτησα και συγνώμη, οπότε οτιδήποτε γράψεις πλέον επί προσωπικού εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος δεν θα απαντηθεί.

Μόνον στο θέμα εάν θέλετε κάτι...




2
Κύριοι, εάν και είναι πάρα πολύ εκτός θέματος, υπάρχει η επιλογή αυτή εάν υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον για το τι έχω γράψει παλαιότερα. Μεγάλη μου τιμή κιόλας.

http://www.pde.gr/index.php?action=profile;area=showposts;u=20890

Και επιπρόσθετα αρκετά από αυτά  που έχω γράψει έχουν γίνει ή θα γίνουν. Στο τσακ πέρυσι δεν πέρασε διορισμός ατόμων μέσο ΟΑΕΔ! Αυτό είναι θέμα αντίληψης. Αφήστε την μάσκα στην ησυχία της, δεν παίζει δυστυχώς τέτοιο σενάριο. Λέω δυστυχώς γιατί απλά όποιο καινούργιο σύστημα θα με ραπίσει αλύπητα σαν νεότερο σε ηλικία άτομο που είμαι...

Από την άλλη φυσικά όταν κάποιου του έχει κολλήσει κάτι στο μυαλό...

Και στο τέλος της ημέρας ειλικρινά, άντε πες ότι είμαι τι; υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας. Τι ακριβώς θα επιτύχω γράφοντας ότι γράφω; Λέγοντας ότι πρέπει να ξυπνήσει ο μέσος εκπαιδευτικός και να προσέξει θέματα κουπονιών κλπ. Αστεία πράγματα.

PS: Moderator εάν το βρίσκεις off topic το τελευταίο ποστ μου, γιατί πραγματικά είναι, del it it please...

3
 @greedo για να το κλείσουμε συμφωνώ με ότι λες για την δια βίου. Αυτό εννοώ και εγώ πάνω κάτω. Απλά έχεις υποχρέωση σαν εκπαιδευτικός όταν κάποια πράγματα "προχωράνε" στην καθημερινότητα μας και μπαίνουν και στο επάγγελμα μας μέσα να χρησιμοποιείς κάποιες εργατοώρες σου (μπορεί να είναι και αρκετές) για να τα μάθεις και να γίνεις περισσότερο επαγγελματίας. Τρανό παράδειγμα οι υπολογιστές και η χρήση τους. Θεωρώ απαράδεκτο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός να μην έχει καλή γνώση αυτών!

@ΛΩΡΑ. Ο λόγος για τον οποίο ξεκίνησα το νήμα πάλι είναι για να παραχθούν τέτοια σχόλια σαν το δικό σου. Συμφωνώ απολύτως με τα γραφόμενα σου. Γνωρίζω και εγώ  το Αγγλικό σύστημα και η αντίληψη μου σχετικά με το τι συμβαίνει εκεί είναι καρμπόν τα σχόλια σου. Για την Αυστραλία επίσης πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις. Μια παρατήρηση μόνον. Το κομμάτι των οικονομικών θεωριών και εάν βγαίνει ή δεν βγαίνει κλπ αναφέρεται γιατί κάποιοι νομίζουν ότι για την οποιαδήποτε κυβέρνηση το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οικονομικής φύσεως. Εάν βάλεις κάτω τα νούμερα στο τέλος της ημέρας θα δεις ότι δεν είναι εκεί το πρόβλημα αλλά περισσότερο στο θέμα του ανθρώπινου δυναμικού. Για εμένα το κύριο θέμα συζήτησης είναι αυτό στο οποίο αναφέρεσαι. Απλά για να πάμε εκεί την συζήτηση και να είμαστε όλοι στον ίδιο παρονομαστή πρέπει να συμφωνήσουμε ότι ένα τέτοιο σύστημα είναι εφικτό και στην χώρα μας. Και απ’ ότι έχεις δει στο νήμα δεν συμφωνούν όλοι σε αυτό.

@guestteacher πιλοτικά θα το πλασάρουν στην αρχή μη δίνοντας ολόκληρο το ποσό αλλά μέρος του. Αυτό θα είναι το "πιλοτικά".

@josua επιμένεις ότι δεν είναι εφικτό οικονομικά. Αφενός σου απαντάει σωστά ο perastikos_kav. Αφετέρου, παίρνοντας νούμερα και από τους δύο σας 3,8δις το 2018 με το 1,28 εκ μαθητές βγαίνει κόστος μαθητών 3.000 τον χρόνο. Και επειδή όπως είπαμε δεν θα επιδοτούνται όλοι αυτό μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερο. Δεν είναι μικρό το κόστος. Θα φτιάξουν και τα μεγάλα ιδιωτικά νέα σχολεία στα οποία το κόστος θα είναι 4000 αντί 7000 και να το. Τέλος, ψάχνοντας λιγάκι βρήκα αυτό το άρθρο (υπάρχουν κι άλλα άρθρα εάν ψάξεις) «ΙΟ

4
Επιστροφή λοιπόν στον πυρήνα της συζήτησης. Έχει ενδιαφέρον γιατί σε πολύ λίγο χρόνο από τότε που ποστάρισα το άρθρο μαζεύτηκαν αρκετά σχόλια. Εκτός από ελάχιστα πιστεύω ότι αξίζει κάποιος να τα διαβάσει.

Μέσα σε αυτήν την εβδομάδα το συζήτησα και με κάποια άλλα άτομα από το εκπαιδευτικό περιβάλλον μου. Το μόνο σοβαρό πρόβλημα που βρήκαμε ως προς την υλοποίηση ενός συστήματος κουπονιού είναι ότι όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί που είναι διορισμένοι δεν μπορούν να απολυθούν για να εφαρμοστεί ένα σύστημα κουπονιού. Συζητώντας λοιπόν βρήκαμε ότι υπάρχει τρόπος να εφαρμοστεί χωρίς να απολυθεί κανένας! Το μόνο κόλπο για να το πετύχουν είναι να καταφέρουν να μην διορίσουν και κανένα για πάρα πολύ καιρό (για πολλά χρόνια).

Το λοιπόν, πώς πιστεύω τελικά ότι θα γίνει το "έγκλημα".
Πρώτα θα κάνουν ότι μπορούν από συμμάζεμα με καταργήσεις, συγχωνεύσεις και μετατάξεις. Αυτό γίνεται και τελειώνει οσονούπω.
Δεύτερον, θα ετοιμάσουν ένα σύστημα που θα μπορεί να σηκώσει το σύστημα κουπόνι. Τελειώνει και αυτό με το my school και την αξιολόγηση.
Τρίτον, θα βγάλουν το κόστος ανά μαθητή. Δεν είναι δύσκολο αυτό, πάνω κάτω ας υποθέσουμε ότι είναι 3000 σαν παράδειγμα (στο συνέδριο των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων που αναφέρθηκε στο άρθρο είπαν ότι είναι 5000)
Τέταρτον, και τελευταίο βήμα και πολύ σημαντικό. Θα εισάγουν το κουπόνι αλλά δεν θα δώσουν αρχικά ολόκληρη την επιδότηση για να προετοιμαστούν τα ιδιωτικά υλικοτεχνικά. Δηλαδή, θα πούνε ότι από φέτος όσοι γονείς θέλουν θα μπορούν να πάρουν μια επιταγή 1000

5
Το πρόβλημα moderator είναι ότι η παιδεία, από την στιγμή που τα δύο βασικά κόμματα λένε εκ διαμέτρου αντίθετα πράγματα (και ακόμα χειρότερα στο τέλος κάνουν άλλα πράγματα από αυτά που λένε), είναι πρώτα πολιτικό θέμα και μετά οικονομικό. Έτσι κι αλλιώς το κουπόνι θα το προμηθεύει το κράτος και θα δίνει λεφτά γι αυτό. Δηλαδή το θέμα, μπορεί να πει κάποιος, είναι μόνον πολιτικής φύσεως!

6
Καταλαβαίνω τι λες και δεν διαφωνώ εν γένει, αλλά από τη στιγμή που αυτή είχε ηγηθεί ενός κόμματος, το οποίο κατάντησε να μην έχει ως στόχο να κυβερνήσει (σύμφωνα με δηλώσεις της το 2012 αν θυμάμαι καλά), δεν έχει τόση σημασία πια.
Πιο σημαντικό είναι να δούμε τι κάνουν οι διάφοροι που κυβερνούν και βρίσκονται σε υπουργικές θέσεις κατά καιρούς. Όχι ότι θα περίμενα κάτι διαφορετικό, αλλά ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν.

Εννοείται ότι είναι πιο σημαντικό!

Απλά δεν είναι λίγο τραγικό να λέω το Α που είναι κάπως ακραίο και έχει αποτύχει παγκοσμίως σαν σύστημα  (παντού κρατικοποιήσεις κλπ κλπ) και στην προσωπική μου ζωή να κάνω το

7
Η διαφορά είναι ότι η Αλέκα δεν κυβερνάει, ούτε είναι υπουργός παιδείας, ενώ ο άλλος...  8)

Δεν έχει και τόσο σημασία αυτό που λες. Μην ξεχνάμε για πόσα χρόνια ήταν αρχηγός του ΚΚΕ και τι πρεσβεύει αυτό το κόμμα για οτιδήποτε έχει ιδιωτική χροιά...  Μιλάμε για δούλεμα μεγατόνων στους ψηφοφόρους του.  :o

8
Υπουργός Παιδείας με τρία παιδιά σε ιδιωτικό :)

http://www.apodytiriakias.gr/politika/2014/06/11/me-tria-paidia-se-idiotiko-upourgos-paideias.aspx


έλα τώρα, και η αλέκα το αμερικάνικο το college προτιμούσε και μετά το  Deree για τις σπουδές της κόρης της.


Είναι απίστευτο πως καταδέχονται κάποιοι να τους ψηφίζουν με τέτοια συμπεριφορά...

9
Geo75 , δεν διαφωνώ με τον προβληματισμό που θέτεις σε αυτά τα θέματα, απλά με αφορμή αυτά που ανέφερες, εκφράζω την ανησυχία μου για τα "νέα ήθη" που φαίνεται να έρχονται στο χώρο της εκπαίδευσης, μεταξύ των οποίων δεσπόζουν η τιτλοθηρία, η προσοντολατρεία και η "αμερικανοποίηση", δηλ. η επικράτηση του προτύπου "golden - boys".
  Οπωσδήποτε το μπαλάκι της ευθύνης το ρίχνω στο πολιτικό προσωπικό που διαχειρίστηκε τις υποθέσεις της χώρας τις τελευταίες δεκαετίες και "φρόντισε" να δημιουργήσει αυτές τις δεξαμενές αδιόριστων, ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να έχει κάνει καλύτερη διαχείριση προσωπικού, ελέγχοντας τον αριθμό εισακτέων σε διάφορες σχολές της τριτοβάθμιας.
 Στην παρούσα φάση παρακολουθούμε τις εξελίξεις και κάνουμε συζήτηση....

Συμφωνώ ότι το μπαλάκι της ευθύνης είναι στο πολιτικό προσωπικό και ότι θα μπορούσε κάλλιστα να έχει κάνει καλύτερη διαχείριση προσωπικού ελέγχοντας τον αριθμό εισακτέων σε διάφορες σχολές της τριτοβάθμιας. Έχεις απόλυτο δίκιο.

Τώρα τον λόγο που χρησιμοποιείς τις εκφράσεις "τιτλοθηρία, η προσοντολατρεία και η "αμερικανοποίηση" είναι πάνω από εμένα.

Να σου κάνω μια ερώτηση σχετική με αυτά που γράφεις; Έχουμε υποχρέωση σαν εκπαιδευτικοί να κάνουμε αυτό που λένε δια βίου μάθηση; Ειδικά εμείς που είμαστε εκπαιδευτικοί. Καταλαβαίνω έναν απλό τεχνικό επάγγελμα ή κάποιος ο οποίος είναι ας πούμε οδοκαθαριστής (ένα επάγγελμα απαραίτητο στην κοινωνία που ζούμε) να μην σχετίζεται με την δια βίου μάθηση αλλά οι εκπαιδευτικοί καθώς και πάρα πολλά άλλα επαγγέλματα είναι υποχρεωμένοι να μαθαίνουν και να εμπλακούν σε μια μαθησιακή δραστηριότητα η οποία συνεχίζει καθ΄ όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Μα τώρα είμαστε σοβαροί; Υπάρχουν εκπαιδευτικοί στις μέρες μας που είναι μπροστά απο laptop και δεν ξέρουν ούτε πώς ανοίγει; Που δεν ξέρουν μια τουλάχιστον ξένη γλώσσα; Και όλα αυτά τα παρουσιάζεις σαν "τιτλοθηρία, προσοντολατρεία και "αμερικανοποίηση"; Δεν σου λέω να ξέρει 3 ξένες γλώσσες και να έχει 2 μεταπτυχιακά και διδακτορικό.

10
Η αρχή της ισότητας δεν εφαρμόζεται όταν δεν δίνεις την δυνατότητα στον άνεργο εκπαιδευτικό να δώσει ΑΣΕΠ...
you know....

Η διαίρεση πάντως δεν βγάζει τα 1500 που λες. Και δεν ξέρω πως βγάζουν το 5000.

Πρόσεχε μην γελάς και τόσο πολύ γιατί μπορεί στο μέλλον να είναι ο εργοδότης μας... και τότε να δούμε ποιος θα γελάει παραπάνω, εμείς ή αυτοί;

"που ειναι και ο διακαης σου ποθος" ασχολίαστο.

11
Για το πρωτο που αναφερεις οι αιρετοι εχουν κανει προβλεψη αποχωρησεων 12.000 εκπαιδευτικων μεχρι το 2016... αρα χονδρικα εως το 2018 θα φτασουν τους 15.000 (ισως και περισσοτεροι)...με 1/10 μιλαμε για καθαρη ροη -13.500 εκπαιδευτικων....αυτη τη στιγμη οι μονιμοι ειναι μεταξυ 145-150 χιλιαδες.... αρα το 2018 θα πλησιασουν τους 130.000.

Για το δευτερο δε γνωριζω τη δεξαμενη αδιοριστων που θα εχει συσσωρευτει μεχρι το 2018.
Προφανως θα ειναι πολλοι... απο την αλλη ομως με τη λογικη αυτη, θα επρεπε οσοι βγαινουν απο παιδαγωγικες και συναφεις με την εκπαιδευση σχολες να διοριζονται...... δε γινεται αυτο!
Και επισης δεν καταλαβαινω το λογο που συσχετιζεις το οποιοδηποτε κουπονι με τους αδιοριστους.... με το ισχυον πλαισιο ολοι διοριζονται με τους ιδιους μισθολογικους ορους!

Εν κατακλειδι, τετοιες ιδεες χρειαζονται πολλα λεφτα.....παρα πολλα λεφτα....γιατι δε μπορεις να πας να πεις σε 1,5εκ νοικοκυρια που εχουν παιδια στα σχολεια, οτι θα σου δωσω π.χ.

12
Λογικό είναι αυτό που γράφεις josua. Μόνον δύο κύρια προβλήματα βρίσκω σε αυτό.
Πρώτον, θα φτάσουν τόσοι εκπαιδευτικοί εάν μέχρι το 2018 δεν γίνουν προσλήψεις αλλά μόνον συνταξιοδοτήσεις;
Δεύτερον, το 2018 θα μπούμε σε διψήφιο νούμερο, 10 χρόνια, αποθέματος εκπαιδευτικών εκτός συστήματος! 

Εάν σήμερα είναι δύσκολο να μπει κουπόνι στην εκπαίδευση το 2018 θα είναι πανεύκολο μόνον λόγο των αδιόριστων εκπαιδευτικών που θα είναι πόσοι; Καμιά εκατοστή χιλιάδες;

13
Δηλαδή greedo σου φαίνεται περίεργο αυτό που μεταφέρω σαν τρίτος; Δηλαδή η εκπαιδευτική κοινότητα τι έχει κάνει για αυτά τα άτομα που ούτε σε έναν ΑΣΕΠ δεν έχουν πάρει μέρος και ας είναι 50000 άτομα για 1000 θέσεις η για 3000 θέσεις. Ακόμα και για 1 (μια) θέση να μιλάμε το ίδιο ισχύει! Είναι θέμα αρχής και συναδελφικότητας, δεν είναι θέμα θέσεων.

Διαφωνείς ότι στα μάτια όλων αυτών των αποφοίτων όλοι οι υπόλοιποι φαίνονται τυχεροί ή βολεμένοι. Στην καλύτερη περίπτωση όλοι αυτοί έχουν μια δουλειά τις πλάκας με 420 ευρώ και στην χειρότερη είναι άνεργοι.
Όταν έρθει λοιπόν η ώρα εκείνη (λέμε τώρα σε περίπτωση που γίνει κάτι τραγικό και μπει κουπόνι κλπ) τι νομίζεις ότι θα γίνει από τους διευθυντές των σχολείων; Εάν υπάρχει ένα ελάχιστο αμοιβής, πχ 800

14
josua εάν ο εκπαιδευτικός κόσμος, εννοώντας όλους τους εκπαιδευτικούς χωρίς τους συνδικαλιστές και αιρετούς (εκτός ίσως ελαχίστων εξαιρέσεων), δεν σοβαρευτεί θα πάμε στο κουπόνι θέλουμε δεν θέλουμε.

Και όσο περνάει ο καιρός δεν βλέπω καμία σοβαρότητα. Παραδείγματα έχω πάρα πολλά πάνω στο θέμα αυτό.
Εδώ έχω πετύχει αναπληρωτές οι οποίοι έχουν βολευτεί με την κατάσταση αυτή τόσα χρόνια για τον Χ ή Ψ λόγο και μου λένε ότι δεν θα τους χάλαγε να συντηρηθεί το σύστημα αυτό και άλλα χρόνια.

Επειδή έχω επαφές με άτομα τα οποία τελείωσαν τις σπουδές τους μετά το 2008 ξέρεις τι λένε επί του θέματος; Μακάρι να έρθει ένα τέτοιο σύστημα γιατί τότε θα δουλέψουμε! Και δεν έχουν άδικο. Τα σχολεία αυτά ποιόν θα πάρουν σαν εκπαιδευτικό; Τον Α που είναι 50 χρονών και ο οποίος δεν έκανε ποτέ στην ζωή του καμία προσπάθεια να μάθει κάτι παραπάνω με αποτέλεσμα τώρα το βιογραφικό του να είναι ελλιπέστατο (υπάρχουν εξαιρέσεις... που επιβεβαιώνουν τον κανόνα) ή τον

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 601

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.