Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tamar

Σελίδες: 123
1
Αποσπάσεις / Απ: Μόρια για απόσπαση
« στις: Σεπτεμβρίου 02, 2011, 01:38:53 pm »
Θα ήθελα να μάθω με ποια κριτήρια γίνονται οι τοποθετήσεις στα ΠΥΣΔΕ. Ποιος έχει κανονικά προτεραιότητα; Κάποιος που είναι στη διάθεση ενός ΠΥΣΔΕ ή κάποιος που παίρνει απόσπαση στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ; Τα κοινωνικά κριτήρια πως προσμετρώνται; Ευχαριστώ.

2
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικά τραγούδια
« στις: Ιουνίου 30, 2011, 03:47:47 pm »

3
Συμφωνώ, και σου λέω την γνώμη μου:

1) Άνθρωπος 18 ετών που θέλει να λέει ότι είναι ( και να είναι στα αλήθεια) ελεύθερος, ΟΦΕΙΛΕΙ να σηκώσει το ανάστημα του έναντι του οποιουδήποτε θέλει να του υποδείξει το αν θα σπουδάσει ή 'όχι ( και αν ναι, το τι θα σπουδάσει). Με αίσθημα σεβασμού για τους γονείς αλλά και αυτοσεβασμού, πρέπει να κάνει αυτό που αγαπά αναλαμβάνοντας ευθύνες για τον εαυτό του.

2) Όποιος θέλει να πάει στο ΤΕΙ του 0,5 , ας μην επιλέξει τον δρόμο των ενδοσχολικών, αλλά τον δρόμο των πανελληνίων, ώστε να πάει στο ΤΕΙ του 0,5 και να "φάει τα λεφτά του Μπαμπά του" ( Γιατί "η δημοκρατική μας κοινωνία", δεν στερεί από κανένα τέκνο της "μέσης τάξης" την ευκαιρία να "ροκανίσει" τα λεφτά των γονιών του καμώνοντας ότι σπουδάζει. Και αυτό, ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ - αναφέρομαι στην πλειοψηφία της κοινωνίας και όχι σε εμάς - ότι "αμβλύνει" τις κοινωνικές ανισότητες. "Κούνια που μας κούναγε" όμως!!!!!!!!!! Η κοινωνική ανισότητα, θρέφεται κυρίως από την αγραμματοσύνη, και αυτή θεριεύει είτε οι αγράμματοι είναι με χαρτί α' Δημοτικού όπως παλαιότερα, είτε με χαρτί ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ όπως σήμερα. Γιατί η αγραμματοσύνη, είναι τελικά ανεξάρτητη των "χαρτιών", και για να αποφευχθεί θέλει μεράκι, αγάπη για το όποιο αντικείμενο, υπομονή και επιμονή - ΚΑΙ ΟΧΙ εύκολες εξετάσεις και βάσεις του 0,5).

Προσωπικά, γι' αυτό συμφωνώ με το να δίνουν ενδοσχολικές για την απόκτηση απολυτηρίου:
Γιατί όποιος δεν θέλει να σπουδάσει ακόμα κάτι, θα έχει την ευκαιρία να μην συμμετέχει σε μια δαπανηρή και ανούσια διαδικασία ( ανούσια αφού δεν θέλει τριτοβάθμιες σπουδές).
Όποιος "δεν τολμά" τώρα να το πει στους γονείς,..... τι να πούμε!
Αν κάποιος δεν θέλει προσωπική ανεξαρτησία, ποτέ δεν θα την αποκτήσει.

4
Αξιολόγηση θα έπρεπε να υπάρχει. Τελεία και παύλα. Το μεγάλο ερώτημα για μένα είναι το πως.  Από την προσωπική μου εμπειρία αυτό που έχω δει είναι ότι όλοι όσοι έχουν λόγο να φοβηθούν την αξιολόγηση πρόσκεινται σε κάποιο κόμμα ή σε κάποια συνδικαλιστική παράταξη. Πως λοιπόν θα γίνει αξιολόγηση όταν το ανεπαρκές λαμόγιο κομματόσκυλο βγει "λάδι"; Ποιοι από εμάς θα αξιολογηθούν ως μειωμένης επάρκειας ή οτιδήποτε άλλο; Σκεφτείτε ότι σε μία αξιολόγηση πρέπει να βγουν και τέτοιοι εκπαιδευτικοί. Αν αναλογιστούμε με τι κριτήρια επιλέγονται και οι περισσότεροι διευθυντές (που μοιραία θα πρέπει να έχουν ένα ρόλο κλειδί) δεν μπορώ να είμαι αισιόδοξος.
 >:(

5
Λόγια, λόγια και πάλι λόγια....

Δήθεν και καλά θα έρθουν σε σύγκρουση με τα κατεστημένα συμφέροντα. Δήθεν και καλά θα φέρουν το νέο λύκειο που δε θα είναι της παπαγαλίας κτλ κτλ... Η κυρία Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ είχε δηλώσει, όταν την κάλεσαν σε συνέδριο για τις αλλαγές στη δευτεροβάθμια, "έχετε σκοπό να αλλάξετε κάτι στην 1η δημοτικού? Όχι. Τότε δεν έχουν σημασία οι αλλαγές στο λύκειο." Και φυσικά δεν ξαναέλαβε μέρος. Απ'τα θεμέλια ξεκινάμε, αν θέλουμε να βελτιώσουμε την κατάσταση, όχι από τη σκεπή = κοινή λογική. Για άλλη μια φορά γίνονται κινήσεις εντυπωσιασμού και όχι ουσίας. Για άλλη μια φορά μπαλώματα και όχι καινούργιο ρούχο. Και αυτοί που την πληρώνουν είναι τα παιδιά. Τι να πω? Ανθρωπάκια μας κυβερνούν...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

7
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Μαρτίου 23, 2011, 08:04:54 pm »
Ακόμα ένα email που έλαβα με το ίδιο θέμα. Προφανώς πάλι ελέγχεται αν ισχύουν τα παρακάτω.

Ατρόμητος ο Έλλην Στρατάρχης, κοίταξε κατάματα τον εισβολέα και με τα λίγα περσικά που ήξερε του είπε: Μολών Λαβέ.
(από γραπτό υποψηφίου αστυνομικού, Αθήνα 1990).

Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα".
(γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία - Γυμνάσιο Κορίνθου 1988)

Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.
(γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία - Γυμνάσιο Θηβών)

Η επανάσταση του '21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση.
(γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία - Γυμνάσιο Κορίνθου 1989)

Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας.
(από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας, 1991)

Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες.
(από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας, 1992)

Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά.
(από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά - Λύκειο Ξάνθης 1991)

Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ.
(από Έκθεση του μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992)

Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες αλλά Κουστωδίες.
(υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991)

Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν. (από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990)

Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον.
(από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982)

Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι.
(μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990)

Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια.
(Γυμνάσιο Καβάλας, 1988)

Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει.
(Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991)

Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη.
(Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989)

Η ελονοσία καταπολεμήθηκε και εξαφανίσθηκε δια των προσπαθειών της επιστήμης. Και η γρίπη; Πέρα βρέχει.
(Υποψήφια νοσοκόμα, Νοσοκομείο Αγρινίου)

Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου.
(Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992)

8
Ρε παιδιά καμιά αναπλήρωση δεν θα γίνει, όχι γιατί δεν θέλουμε οι εκπαιδευτικοί αλλά γιατί ήταν ένα πυροτέχνημα, μια προσπάθεια κατασυκοφάντησης πάλι του κλάδου μας, ένας αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης να τα βάλουν πάλι με τους εκπαιδευτικούς κι όχι με την πολιτική του υπ.παιδείας.
Σε δεύτερη ανάγνωση είναι κι ένας εκφοβισμός προς πάσα κατεύθυνση "αναστείλτε τις κινητοποιήσεις".
Σιγά μην τους έπιασε ο πόνος, τι λέμε τώρα...
Αλλά είδατε, το κατάφερε και σε εμάς ακόμη, που είμαστε πιο υποψιασμένοι, να συζήταμε για την αναπλήρωση των "χαμένων" ωρών και όχι για την ταμπακιέρα, τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις, το νέο λύκειο, τον "εξορθολογισμό" των σχολείων...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Α' Λυκείου
« στις: Μαρτίου 22, 2011, 08:14:49 pm »
Το έλαβα ως email και σκέφτηκα ότι μπορεί να φανεί χρήσιμο στο μάθημα της Ιστορίας. Πραγματικά εξαιρετικό.

http://www.naftemporiki.gr/video/video.asp?id=27474

10
Αφού όλοι λίγο πολύ συμφωνούμε ότι οι περισσότερες χαμένες ώρες προκύπτουν από τις καθυστερημένες προσλήψεις (ή καθόλου προσλήψεις) αναπληρωτών,

οχι, δεν ειναι ετσι. Οι χαμενες ωρες δεν προκυπτουν απο τη μη προσληψη αναπληρωτων! αυτες δεν εγιναν ποτε, και αν κατι δεν το εχεις πώς ειναι δυνατον να το χασεις?
Παλι λαδι παμε να βγουμε ετσι?
 Χαμενες λογιζονται, και πολυ σωστα το λεει η Αννουλα, απο τους ηδη τοποθετημενους.

Το φαγαμε  πια το κοριτσι  ;D ;D ;D
Έχω συγκεκριμένα παραδείγματα αγαπητέ Μάρκο υπόψη μου για τη μη πρόσληψη αναπληρωτών και άρα χαμένες ώρες μαθήματος. Όσο για το "λάδι πάμε να βγούμε" θέλω να πιστεύω ότι δεν ειρωνεύεσαι. Το γεγονός ότι σαν κλάδος έχουμε τεράστιες ευθύνες και δεν έχουμε κάνει ακόμα τίποτα για αυτές δεν ακυρώνει τις ευθύνες του Υπουργείου. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι η ιστορία με την αναπλήρωση των χαμένων ωρών που ξεφούρνισε η Αννούλα έχει σαν σκοπό να στρέψει την κουβέντα στα κακώς κείμενα του κλάδου μας από τις επιχειρούμενες "Συγχωνεύσεις". Θεωρείς τυχαίο ότι το θέμα αυτό ξεκίνησε αφότου αντέδρασαν τα παιδιά και οι γονείς των σχολείων που κλείνουν; Είναι σίγουρα πιο βολικό να κατηγορείς (όχι εσύ)  άλλους για την επερχόμενη υποβάθμιση και συ (πάλι όχι εσύ) απλώς να "νίπτεις τας χείρας σου" από τις "Συγχωνεύσεις". Σκέψου το.
Σ' αυτό που θα συμφωνήσω είναι ότι η συμπεριφορά πολλών από εμάς σίγουρα δε συνάδει με το λειτούργημα που πρέπει να επιτελέσουμε. Και σίγουρα αυτό ούτε μας βοηθάει στις όποιες διεκδικήσεις μας, ούτε μας προστατεύει από οποιασδήποτε μορφής κακοήθεια.

11
Όσο ανυπόστατα και αν είναι αυτά που λέει η Υπουργός μας σας θυμίζω ότι δυστυχώς πάντα ισχύει ο κανόνας:

Ρίχνε λάσπη, όλο και κάτι θα πιάσει,
(Μας θυμίζει κάποιον;)

Και μη γελιέστε. Ούτε οι χαμένες ώρες τη νοιάζουν, ούτε μετράει πρώτα το μαθητή. Προλειαίνει το έδαφος για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη (τους γονείς), όταν φουντώσουν οι αντιδράσεις για τις "Συγχωνεύσεις".

12
Αφού όλοι λίγο πολύ συμφωνούμε ότι οι περισσότερες χαμένες ώρες προκύπτουν από τις καθυστερημένες προσλήψεις (ή καθόλου προσλήψεις) αναπληρωτών, πως θα γίνει η Κοινωνία να συνειδητοποιήσει αυτό το γεγονός; Από τον καθένα μας μεμονωμένα; Δυστυχώς αυτό δεν αρκεί. Αυτά θα έπρεπε να τα φωνάζει η ΟΛΜΕ.
(Αλλά τι κάθομαι και λέω τώρα....)
 >:(

13
μαθε λοιπον οτι οι μεταφορες μαθητων στοιχιζουν πανακριβα (52.000Ευρώ μονο για 4 σχολεια σε νησια του αιγαιου) μεχρι τωρα πληρωνοταν απο τις πιστωσεις του υπουργειου παιδειας
απο 1/7/2011 ομως περνανε στους δημους, οι οποιοι (στην συντριπτικη πλειοψηφια τους) ειναι (υπερ)χρεωμένοι με συνεπεια να μην να ανταποκριθουν σε νεες υποχρεωσεις οποτε καταληγουμε στην εμμεση επιβαρυνση (μεσω αυξησης δημοτικων τελων) των γονεων για κατι που ειναι υποχρεωση του υπουργειου παιδειας
Συνολικα το υπουργειο παιδειας αποσυρειται απο το ρολο του που ειναι η δημοσια και δωρεαν παιδεια.
................................
+++++++++++++++++++++++++++++
Επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω στα παραπάνω ότι στις 28/2 η Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι "μέσα σε 4 χρόνια το κόστος μετακίνησης των μαθητών εκτινάχθηκε από τα 105 εκατ. ευρώ στα 260 εκατ. ευρώ". Αυτό που "ξέχασε" να δηλώσει είναι τι θα γίνει με αυτό το ποσό καθώς οι μετακινήσεις των μαθητών θα αυξηθούν με τις "Συγχωνεύσεις". Το θέμα είναι πως θα αντιδράσουμε.

14
Θα παρακαλούσα να κοιτάμε τον τίτλο του θέματος πριν ποστάρουμε. Αν κάποιος θέλει να εκφράσει τη συμφωνία ή τη διαφωνία του με τις "Συγχωνεύσεις" υπάρχει άλλο topic με αυτό ακριβώς το θέμα. Ευχαριστώ.


Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 698
Σύνολο: 709

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.