Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aegeanel

Σελίδες: 12
1
Δεν έχω δώσει για το ΚΠΓ.
Το ΚΠΓ αναγνωρίζεται ως τίτλος γλωσσομάθειας στα πανεπιστήμια αν θέλεις να προχωρήσεις σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό; Δηλαδή, για να γίνεις δεκτός σε μεταπτυχιακό πρέπει να αποδείξεις ότι ξέρεις πολύ καλά την ξένη γλώσσα και να το αποδεικνύεις με επικυρωμένους τίτλους γλωσσομάθειας.
Αν δεν έχεις, δίνεις εσωτερικές εξετάσεις (δηλ. στο πανεπιστήμιο) σε επιτροπή ξένης γλώσσας.

Αν αναγνωρίζεται, ποια επίπεδα είναι δεκτά; Φαντάζομαι, θα αναγνωρίζουν από

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Ιουλίου 02, 2011, 09:33:26 am »
Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές σας.
Να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα:
Έτος 2010-2011: λειτουργούν 3-3-4 τμήματα ανά τάξη.
Έτος 2011-2012: θα λειτουργήσουν, φυσικά, εκτός απροόπτων, 3-3-3. Δηλαδή, η Γ με τα 4 τμήματά της αποχωρεί και τη διαδέχεται η

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Ιουλίου 01, 2011, 09:24:50 pm »
Κάποιος μετατίθεται και παίρνει οργανική αμέσως (αφού υπάρχουν πολλά κενά) μαζί με δύο άλλους σε ένα σχολείο, ας πούμε στο 1ο Γυμνάσιο, για το οποίο δώσανε 3 κενά, κι είναι τελευταίος στα μόρια.
Έγινε μια πρώτη κατανομή μαθημάτων στις 30 Ιουνίου κι ανακαλύπτει ότι τελικά θα κάνει μάθημα μόνο για 7 ώρες!
Δηλαδή, εκεί που νόμιζε ότι το ένα κενό ήταν τουλάχιστον 16 ωρών ή έστω 11-12 ωρών, προέκυψαν μόνο 7 ώρες.
Ρωτάει το γραμματέα του ΠΥΣΔΕ να μάθει ποιες ακριβώς ώρες αντικατόπτριζαν τα 3 κενά κι είδε ότι το ένα κενό ήταν 11 ωρών, δηλ. θεωρείται οργανικό. (τα άλλα δύο κενά ήταν 16 και 16 ωρών, κανονικά για τους άλλους δύο συναδέρφους)
Πηγαίνει και στον προϊστάμενο του ΠΥΣΔΕ να μάθει πώς διαμορφώθηκε ο αριθμός των κενών και του απάντησε ότι έδωσαν περυσινά κενά, όταν ακόμα υπήρχαν 4 τμήματα στη Γ το έτος 2010-2011, ενώ τώρα, 2011-2012, στη Γ θα είναι 3 (τα 3 της περυσινής

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιουλίου 01, 2011, 08:40:24 pm »
Διαβάζοντας κάποια προηγούμενα γραπτά σας, έχω την απορία:
Πώς θεωρείται κάποιος λειτουργικά υπεράριθμος και πώς οργανικά;

5
Σχολική ζώνη / Απ: Αριστεία και Καινοτομία
« στις: Ιουνίου 25, 2011, 07:35:15 pm »
«Η αξιολόγηση των έργων έγινε από 131 άμισθους αξιολογητές, με επιστημονική και διδακτική επάρκεια. Το κάθε έργο εξετάστηκε χωρίς οι αξιολογητές να γνωρίζουν το όνομα και το σχολείο προέλευσης του δημιουργού».

Πώς έγινε "τυφλή αξιολόγηση"!!!, αφού βλέποντας το έργο, βλέπεις και το όνομα του δημιουργού ή το σχολείο; Παραδείγματα ενδεικτικά: Το Μινοράκι, το γνωστό Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης ή "το κεραμίδι και το ξύλο συναντούν την αγιογραφία"; Ή άλλα, που αν τα πληκτρολογήσεις στο google, σε οδηγούν αμέσως στο δημιουργό και το σχολείο.

Η ουσία είναι η αξιόλογη δουλειά που γίνεται από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Το Υπουργείο όμως "κοροϊδεύει" με αυτού του είδους τις διατυπώσεις.
Και ποιοι είναι οι αξιολογητές;

6
Εργασιακά / Απ: Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων
« στις: Ιουνίου 06, 2011, 07:19:28 pm »
Σε ευχαριστώ πολύ, Siobaras! Με έσωσες!
Τέτοια ταχύτητα, δεν κολλάει καθόλου, πηγαίνει από το ένα βήμα στο άλλο αστραπιαία. Ευτυχώς! Μπόρεσα και συμπλήρωσα κάποια πράγματα.  :)

7
Μεταθέσεις / Απ: Έξοδα μετάθεσης
« στις: Ιουνίου 05, 2011, 11:51:37 am »
Ευχαριστώ ξανά, margavare, και εσάς, weakforce και tux-mo!

8
Εργασιακά / Απ: Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων
« στις: Ιουνίου 05, 2011, 11:13:08 am »
Έχω βρει ένα λάθος στο 2ο βήμα (που, σημειωτέον, δεν προήλθε από μένα! Έχω ως απόδειξη την εκτύπωση του Ιουλίου), το διόρθωσα, προσπαθώ να πάω από το 2ο βήμα στο 3ο, εμφανίζει μήνυμα για διακοπή δεσμών και λοιπά, πατάω πότε στο ναι πότε στο όχι και παγώνει! Το ίδιο συμβαίνει είτε μπω με ΙΕ (σε αυτόν δεν μπορώ να δω καν τι γράφει τι μήνυμα), είτε μπω με Firefox.
Συμβαίνει και σε σας το ίδιο;
Και τι θα κάνω, αν υπάρχουν και άλλα λάθη και δε με αφήνει το σύστημα να προχωρήσω;

9
Μεταθέσεις / Απ: Έξοδα μετάθεσης
« στις: Ιουνίου 02, 2011, 09:17:20 am »
Καλημέρα!
Έμαθα από τους διευθυντές συγκοινωνιών και των δύο πόλεων ότι απαγορεύεται τελικά να πάρεις μεταφορέα από την

10
Μεταθέσεις / Απ: Έξοδα μετάθεσης
« στις: Ιουνίου 01, 2011, 08:48:06 pm »
ευχαριστώ πολύ hapiness.
Θα πάω στον υπεύθυνο.

11
Μεταθέσεις / Απ: Έξοδα μετάθεσης
« στις: Ιουνίου 01, 2011, 11:48:18 am »
Γεια σας.
Μπορείτε να μου πείτε τι ισχύει; Επειδή πρώτη φορά άκουσα το παρακάτω και δεν ξέρω τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται.

Μετάθεση από την Α πόλη στην

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 04, 2011, 06:14:20 pm »
Θεωρώ δεδομένο ότι όλες οι ειδικότητες θα αναλάβουν το project. Εδώ μιλάμε για Αλλαγές, άρα για ειδικά θέματα που προκύπτουν.
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να "διαβάζουμε" ολόκληρα κατεβατά, (τα οποία έπαψα να διαβάζω από την 1η σελίδα από όπου κόπηκε το νήμα της συζήτησης) για τα οποία θα μπορούσε να ανοιχτεί άλλο θέμα.
Να μάθεις να δέχεσαι την ενόχληση κάποιων και ..περαιτέρω διευκρινίσεις στην ευγένειά σου.


13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 04, 2011, 04:38:07 am »
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project;
Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;
Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;

Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.
Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 03, 2011, 03:16:09 pm »
Το project είναι μέθοδος, όπως ειπώθηκε παραπάνω, και βοηθά πολύ - από την εκμάθηση της ερευνητικής διαδικασίας μέχρι την πρόσληψη γνώσεων με ενδιαφέροντα τρόπο.
Είναι πολύ καλή ιδέα. Ευτυχώς που καθιερώθηκαν 3 ώρες την εβδομάδα στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Σε 3 ώρες κάθε εβδομάδα πολλά μπορούν να γίνουν, με λίγη προσπάθεια κι υπομονή.
Και μην είμαστε τόσο απαισιόδοξοι: με την κατάλληλη επίβλεψη και δουλειά μπορούν να ξεφύγουν αρκετά τα παιδιά από τις παγίδες αντιγραφής και άσκοπης συσσώρευσης πληροφοριών. Ἐνα βίντεο, μια παράσταση ή οτιδήποτε άλλο κάνουν τη διαφορά. http://www.alfavita.gr/artro.php?id=28124
Πολλά είναι τα προβλήματα, όπως τα αναφέρει το άρθρο, και μακάρι να ληφθούν κατάλληλα μέτρα.

Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project;
Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;
Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;

Υ.Γ. Συγγνώμη, τώρα είδα ότι το άρθρο αναφέρθηκε πιο πάνω.


Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 644
Σύνολο: 651

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.