Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - amelie_sf

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα στους συναδέλφους. Ενδιαφέρομαι κι εγώ για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εκπαιδευτική Ψυχολογία του Guglielmo Marconi. Έχω κάνει ενδελεχή αναζήτηση, έχω μιλήσει και με το γραφέιο διασύνδεσής τους το Cears και έμαθα σχετικές πληροφορίες. Ο βασικός μου ενδιασμός είναι κι εμένα αν θα αναγνωριστεί από το ΑΤΕΕΝ, καθώς είναι καινούργιο πρόγραμμα και δεν το έχει ήδη κάποις ολοκληρώσει για να κάνει την διαδικασία αναγνώρισης.
Στο γραφείο Cears μου είπαν ότι δεν θεωρούν ότι θα υπάρχει πρόβλημα αλλά πως μπορούμε να είμαστε βέβαιοι; Η αναγνώριση είναι ο λόγος που προβαίνουμε στη διαδικασία αυτή ούτως ή άλλως. Εσείς που μιλήσατε με ΑΤΕΕΝ τι ακριβώς σας είπαν;
Καλησπέρα.. μίλησα με ΑΤΕΕΝ και με διαβεβαίωσαν ότι αναγνωρίζεται κανονικά..θα μπορούσε κάποιος να μας δώσει πληροφορίες σχετικά με τη διπλωματική εργασία; Γίνεται παρουσίαση ή απλώς την καταθέτουμε;;

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαρτίου 17, 2011, 04:47:38 pm »
Ως επί το πλείστον, ασκήσεις με καλλιέργειες μικροβίων δεν διδάσκονται μιας και ουδέποτε έχουν ζητηθεί σε Πανελλαδικές αλλά και επειδή όπως είπε συνάδελφος: η αναφορά σ' αυτές γίνεται σε "έγχρωμο πλαίσιο" απ' αυτά που συνήθως θεωρούνται "εκτός ύλης".
Τώρα θα με πεις ότι ούτε διαγράμματα έχουν μικρόβια και ανοσολογία κι όμως τα διδάσκουμε κανονικότατα και το ίδιο ισχύει και για ασκήσεις οικολογίας + βιοσυσσώρευσης. Απ' την άλλη πάντως κάποιοι λίγοι συνάδελφοι διδάσκουν ασκήσεις με μικρόβια . Τι να σε πω;
Εγώ όποτε προσπάθησα πάντως να εφαρμόσω τα παρακάτω, βρήκα την πορτα των μαθητών της θεωρητικής ερμητικά κλειστή!! και το σταμάτησα το σπορ.

(Η εκθετική αύξηση ενός αρχικού πληθυσμού μικροοργανισμών, σε ορισμένο χρονικό διάστημα t, περιγράφεται από τη σχέση:
Νt =Ν0 x 2μ  (Ν ταφ = Ν μηδέν επί 2 εις την μ) που

Νt : ο τελικός αριθμός των βακτηρίων που θα έχουν σχηματιστεί σε χρονικό διάστημα t από τη στιγμή έναρξης των κυτταρικών διαιρέσεων,

Ν0: ο αρχικός αριθμός βακτηρίων και μ: ο αριθμός των διαιρέσεων που πραγματοποιήθηκαν στο χρονικό διάστημα t.
Ο αριθμός των διαιρέσεων μ προκύπτει από τη σχέση:
 μ=t / t1  όπου
t : το χρονικό διάστημα που διαρκεί η ανάπτυξη των βακτηρίων και
t1: ο χρόνος διπλασιασμού, δηλαδή ο χρόνος που χρειάζεται κάθε βακτήριο για να ολοκληρώσει μια κυτταρική διαίρεση.)



Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Κι εγώ βρήκα τις εξισώσεις αυτές που αναφέρεις ως συμπληρωματική θεωρία σε κάποια βοηθήματα, που βοηθούν στη λύση τέτοιων ασκήσεων αλλά όπως είπες κι εσύ πολύ εύστοχα δεν ξέρω κατα πόσο θα "τρομάξουν" τα παιδιά της θωρητικής μ'αυτές!Γιατί την πολύ πιο απλή και βασική μέθοδο των τριών έκανα μεγάλη προσπάθεια να τα κάνω να την αφομοιώσουν,τώρα αυτά πως θα τους φανούν;
Όμως επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να ζητηθεί, λέω να τους αναφέρω 2-3 τέτοιες ασκησούλες, χωρίς να επιμείνω ιδιαίτερα, έτσι για να έχουν δει κάτι αντίστοιχο τα παιδιά.Πάντως τυπικά θα έπρεπε εάν πρόκειται για εντός ύλης γνώση να αναφέρεται αναλυτικά και με ασκήσεις στο σχολικό βιβλίο.
Σ' ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια!
Καλή συνέχεια!  :)

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαρτίου 17, 2011, 02:28:13 pm »

Καλησπέρα!Θα ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι γιατί χρειάζομαι βοήθεια με την

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32931
  • Τελευταία: klevin
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185930
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 673
Σύνολο: 677

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.