0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ως επί το πλείστον, ασκήσεις με καλλιέργειες μικροβίων δεν διδάσκονται μιας και ουδέποτε έχουν ζητηθεί σε Πανελλαδικές αλλά και επειδή όπως είπε συνάδελφος: η αναφορά σ' αυτές γίνεται σε "έγχρωμο πλαίσιο" απ' αυτά που συνήθως θεωρούνται "εκτός ύλης". Τώρα θα με πεις ότι ούτε διαγράμματα έχουν μικρόβια και ανοσολογία κι όμως τα διδάσκουμε κανονικότατα και το ίδιο ισχύει και για ασκήσεις οικολογίας + βιοσυσσώρευσης. Απ' την άλλη πάντως κάποιοι λίγοι συνάδελφοι διδάσκουν ασκήσεις με μικρόβια . Τι να σε πω;Εγώ όποτε προσπάθησα πάντως να εφαρμόσω τα παρακάτω, βρήκα την πορτα των μαθητών της θεωρητικής ερμητικά κλειστή!! και το σταμάτησα το σπορ. (Η εκθετική αύξηση ενός αρχικού πληθυσμού μικροοργανισμών, σε ορισμένο χρονικό διάστημα t, περιγράφεται από τη σχέση: Νt =Ν0 x 2μ (Ν ταφ = Ν μηδέν επί 2 εις την μ) πουΝt : ο τελικός αριθμός των βακτηρίων που θα έχουν σχηματιστεί σε χρονικό διάστημα t από τη στιγμή έναρξης των κυτταρικών διαιρέσεων, Ν0: ο αρχικός αριθμός βακτηρίων και μ: ο αριθμός των διαιρέσεων που πραγματοποιήθηκαν στο χρονικό διάστημα t.Ο αριθμός των διαιρέσεων μ προκύπτει από τη σχέση: μ=t / t1 όπουt : το χρονικό διάστημα που διαρκεί η ανάπτυξη των βακτηρίων και t1: ο χρόνος διπλασιασμού, δηλαδή ο χρόνος που χρειάζεται κάθε βακτήριο για να ολοκληρώσει μια κυτταρική διαίρεση.)