*

Αποστολέας Θέμα: Τιμή για  (Αναγνώστηκε 16701 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Τιμή για
« στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 10:16:34 pm »
Απευθύνομαι κυρίως στους συναδέλφους

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:44:36 »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 04:52:21 pm »
Εδώ http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=24&ep=340 μπορούμε να βρούμε τα σχολικά βιβλία ηλεκτρονικά (σε πολλά σχολεία κάνουν μαθήματα με φωτοτυπίες!) και πολλά άλλα.

Αποσυνδεδεμένος elenaaaaaa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 06:34:14 pm »
Πολύ ενδιαφέρον.
ομως δεν έχει για

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 09:59:30 pm »
Υπάρχει και η κατεύθυνση το βιβλίο του καθηγητή http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=24&ep=361
Μια πιθανώς χρήσιμη σελίδα είναι και αυτή http://users.sch.gr//aperaki/kateftinsi.htm
Αν έχεις κάτι άλλο να προτείνεις ευπρόσδεκτο  :) Πάντως σχέδια μαθήματος για τη κατεύθυνση δεν έχω βρει κάπου ούτε εγώ...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 02:05:33 pm από sec »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:44:36 »

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 24, 2011, 02:00:14 pm »
Πού βρίσκεστε στην ύλη στο σχολείο; Εμείς από βδομάδα πάμε στη ροή ενέργειας.
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος penny*

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 04:24:27 am »
Να ρωτήσω κάτι για το βιβλίο στη βιολογία γενικής γ λυκείου; Στο κεφάλαιο 3 της εξέλιξης στη σελίδα 125 αναφέρει οτι ο Δαρβίνος έχει κάνει 5 παρατηρήσεις αλλά μετά το βιβλίο αναφέρει 4 παρατηρήσεις...Εχει γίνει κάποιο λάθος; Ποια είναι η 5η παρατήρηση;;;

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 01:17:25 pm »
Δε γράφει πέμπτη παρατήρηση! Απλά τα παιδιά μαθαίνουν 4 και θεωρούμε ότι έχει γίνει τυπογραφικό.
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος amelie_sf

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 17, 2011, 02:28:13 pm »

Καλησπέρα!Θα ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι γιατί χρειάζομαι βοήθεια με την

Αποσυνδεδεμένος ribo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 17, 2011, 03:35:49 pm »
Ως επί το πλείστον, ασκήσεις με καλλιέργειες μικροβίων δεν διδάσκονται μιας και ουδέποτε έχουν ζητηθεί σε Πανελλαδικές αλλά και επειδή όπως είπε συνάδελφος: η αναφορά σ' αυτές γίνεται σε "έγχρωμο πλαίσιο" απ' αυτά που συνήθως θεωρούνται "εκτός ύλης".
Τώρα θα με πεις ότι ούτε διαγράμματα έχουν μικρόβια και ανοσολογία κι όμως τα διδάσκουμε κανονικότατα και το ίδιο ισχύει και για ασκήσεις οικολογίας + βιοσυσσώρευσης. Απ' την άλλη πάντως κάποιοι λίγοι συνάδελφοι διδάσκουν ασκήσεις με μικρόβια . Τι να σε πω;
Εγώ όποτε προσπάθησα πάντως να εφαρμόσω τα παρακάτω, βρήκα την πορτα των μαθητών της θεωρητικής ερμητικά κλειστή!! και το σταμάτησα το σπορ.

(Η εκθετική αύξηση ενός αρχικού πληθυσμού μικροοργανισμών, σε ορισμένο χρονικό διάστημα t, περιγράφεται από τη σχέση:
Νt =Ν0 x 2μ  (Ν ταφ = Ν μηδέν επί 2 εις την μ) που

Νt : ο τελικός αριθμός των βακτηρίων που θα έχουν σχηματιστεί σε χρονικό διάστημα t από τη στιγμή έναρξης των κυτταρικών διαιρέσεων,

Ν0: ο αρχικός αριθμός βακτηρίων και μ: ο αριθμός των διαιρέσεων που πραγματοποιήθηκαν στο χρονικό διάστημα t.
Ο αριθμός των διαιρέσεων μ προκύπτει από τη σχέση:
 μ=t / t1  όπου
t : το χρονικό διάστημα που διαρκεί η ανάπτυξη των βακτηρίων και
t1: ο χρόνος διπλασιασμού, δηλαδή ο χρόνος που χρειάζεται κάθε βακτήριο για να ολοκληρώσει μια κυτταρική διαίρεση.)



Αποσυνδεδεμένος amelie_sf

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #9 στις: Μαρτίου 17, 2011, 04:47:38 pm »
Ως επί το πλείστον, ασκήσεις με καλλιέργειες μικροβίων δεν διδάσκονται μιας και ουδέποτε έχουν ζητηθεί σε Πανελλαδικές αλλά και επειδή όπως είπε συνάδελφος: η αναφορά σ' αυτές γίνεται σε "έγχρωμο πλαίσιο" απ' αυτά που συνήθως θεωρούνται "εκτός ύλης".
Τώρα θα με πεις ότι ούτε διαγράμματα έχουν μικρόβια και ανοσολογία κι όμως τα διδάσκουμε κανονικότατα και το ίδιο ισχύει και για ασκήσεις οικολογίας + βιοσυσσώρευσης. Απ' την άλλη πάντως κάποιοι λίγοι συνάδελφοι διδάσκουν ασκήσεις με μικρόβια . Τι να σε πω;
Εγώ όποτε προσπάθησα πάντως να εφαρμόσω τα παρακάτω, βρήκα την πορτα των μαθητών της θεωρητικής ερμητικά κλειστή!! και το σταμάτησα το σπορ.

(Η εκθετική αύξηση ενός αρχικού πληθυσμού μικροοργανισμών, σε ορισμένο χρονικό διάστημα t, περιγράφεται από τη σχέση:
Νt =Ν0 x 2μ  (Ν ταφ = Ν μηδέν επί 2 εις την μ) που

Νt : ο τελικός αριθμός των βακτηρίων που θα έχουν σχηματιστεί σε χρονικό διάστημα t από τη στιγμή έναρξης των κυτταρικών διαιρέσεων,

Ν0: ο αρχικός αριθμός βακτηρίων και μ: ο αριθμός των διαιρέσεων που πραγματοποιήθηκαν στο χρονικό διάστημα t.
Ο αριθμός των διαιρέσεων μ προκύπτει από τη σχέση:
 μ=t / t1  όπου
t : το χρονικό διάστημα που διαρκεί η ανάπτυξη των βακτηρίων και
t1: ο χρόνος διπλασιασμού, δηλαδή ο χρόνος που χρειάζεται κάθε βακτήριο για να ολοκληρώσει μια κυτταρική διαίρεση.)



Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Κι εγώ βρήκα τις εξισώσεις αυτές που αναφέρεις ως συμπληρωματική θεωρία σε κάποια βοηθήματα, που βοηθούν στη λύση τέτοιων ασκήσεων αλλά όπως είπες κι εσύ πολύ εύστοχα δεν ξέρω κατα πόσο θα "τρομάξουν" τα παιδιά της θωρητικής μ'αυτές!Γιατί την πολύ πιο απλή και βασική μέθοδο των τριών έκανα μεγάλη προσπάθεια να τα κάνω να την αφομοιώσουν,τώρα αυτά πως θα τους φανούν;
Όμως επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να ζητηθεί, λέω να τους αναφέρω 2-3 τέτοιες ασκησούλες, χωρίς να επιμείνω ιδιαίτερα, έτσι για να έχουν δει κάτι αντίστοιχο τα παιδιά.Πάντως τυπικά θα έπρεπε εάν πρόκειται για εντός ύλης γνώση να αναφέρεται αναλυτικά και με ασκήσεις στο σχολικό βιβλίο.
Σ' ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια!
Καλή συνέχεια!  :)

Αποσυνδεδεμένος ELEN LIA

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1106
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #10 στις: Μαΐου 14, 2011, 09:49:36 am »
μήπως γνωρίζει κανείς για τα θέματα της βιολογίας που γράφουν σήμερα τα παιδιά?

Αποσυνδεδεμένος ELEN LIA

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1106
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #11 στις: Μαΐου 14, 2011, 10:30:47 am »
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_bio_gen_c_hmer_no_1106.pdf       

εύκολα ή δύσκολα τα θέμετα?

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #12 στις: Μαΐου 14, 2011, 10:45:58 am »
Με μια γρήγορη ματιά συμπεραίνω ότι τα θέματα είναι σαφώς πιο δύσκολα σε σχέση με τις προηγούμενες 2 χρονιές, αφού υπάρχει άσκηση και στο 3ο θέμα.
Επισης παρατήρησα ότι το 4ο θέμα το διάγραμμα το έχουν ξαναβάλει παλαιότερα! αν είναι δυνατόν!

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #13 στις: Μαΐου 14, 2011, 10:49:18 am »
Δείτε το 4ο θέμα επαναληπτικών ημερήσιων του 2005!!!
Εντάξει έκαναν κάποιες μικροαλλαγές...όπως το ότι έβαλαν τις μέρες στον άξονα του χρόνου

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 665
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 605
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.