Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kp

Σελίδες: 1234
1
Η σειρά κατάταξης των μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης δεν υποδηλώνει καμιά προτεραιότητα.
Σε περίπτωση συνυπηρέτησης εκπαιδευτικών, για τους οποίους προβλέπεται διδασκαλία μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης, τότε, με γνώμονα την παροχή της καλύτερης εκπαίδευσης, προς όφελος του μαθητή, προτεραιότητα έχει ο εκπαιδευτικός με γνωστικό αντικείμενο πλησιέστερο στην ύλη του μαθήματος. Για το θέμα αυτό αποφαίνεται ο σύλλογος εκπαιδευτικών του σχολείου χωρίς να διαταράσσονται οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη σχολική μονάδα.

α) Το μάθημα «Κοινωνιολογία» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ13, ΠΕ09, ΠΕ02.
β) Το μάθημα «Χημεία» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ04.03, ΠΕ04.05, ΠΕ04.04, ΠΕ04.01.
γ) Το μάθημα «Φυσική» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ12.10, ΠΕ04.03, ΠΕ04.02, ΠΕ04.05, ΠΕ04.04, ΠΕ03.

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2011, 10:17:03 μμ »
Δεν υπάρχει προτεραιότητα λόγω αρχαιότητας στην οργανική του σχολείου. Μπορεί όμως να την διεκδικίσει γιατί 1ον την έχει και αυτός 2η ανάθεση και κατά δεύτερον (δεν υπάρχει προτεραιότητα)  και σημαντικότερο στο πρόγραμμα σπουδών του πανεπιστημίου του έχει παρακολουθήσει ως υποχρεωτικά μαθήματα, γεωγραφίες. Δεν γνωρίζω αν στο τμήμα Βιολογίας υπάρχουν υποχρεωτικά μαθήματα γεωγραφίας. Αν όχι, μπορεί να θέσει υπόψη του συλλόγου διδασκόντων το πρόγραμμα σπουδών του για να τον προτιμήσουν ως πιο καταρτισμένο για την διδασκαλία του μαθήματος.

3
Εμείς απόγευμα τους δίνουμε, 2 φορές το χρόνο είναι, δε παθαίνουμε και τίποτα, έχουμε κ χρόνο να μιλήσουμε με τους γονείς, ακούμε ευχαριστώ, και μετά βγαίνουμε κ ταβέρνα 40 άτομα! :P
++++

4
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 09:13:27 πμ »
Πολύ διαφωτιστική η εγκύκλιος. Παρόλα αυτά θα ήθελα και τη γνώμη σας για την παρακάτω περίπτωση:
Στο Λύκειο που υπηρετώ είμαστε 4 συνάδελφοι ΠΕ04, όλοι με οργανική θέση.
Ο ένας είναι Φυσικός, ο ένας Βιολόγος και 2 Χημικοί. Όλοι κάνουμε την πρώτη μας ανάθεση και βέβαια περισσεύουν κάποιες ώρες Φυσικής που τις μοιράζονται οι 3 σαν δεύτερη ανάθεση. Ο Φυσικός βέβαια έχει αναλάβει τα μαθήματα Φυσικής Κατεύθυνσης.
Με την κατανομή αυτή συμπληρώνεται πλήρως το ωράριο και των τεσσάρων, ενώ συγχρόνως καλύπτονται και όλες οι ώρες διδασκαλίας των τριών μαθημάτων.
Και προχθές έρχεται, με προφορική εντολή, συνάδελφος Φυσικός που ήταν υπεράριθμος και στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.
Ο διευθυντής θέλει να δώσει στον συνάδελφο τις ώρες της Φυσικής και να στείλει τους τρείς μη Φυσικούς σε άλλα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου ή/και project.
Είναι σύννομο αυτό ή παράτυπο;
Συγγνώμη δηλαδή αλλά δεν πάμε καθόλου καλά! Όταν ζήτησαν από τον διευθυντή σας τα κενά μετά τις 2ες αναθέσεις αυτός τι τους έστειλε για τον κλάδο σας (πε04)? Kενά ωρών? Έλεος! Θα μείνει στο σχολείο ο υπεράριθμος και θα φύγουν αυτοί που έχουν οργανική? Αυτά τα πράγματα δεν ξέρω -πλέον- αν είναι σύννομα αλλά είναι απαράδεκτα! Σου παραθέτω την πιο πρόσφατη εγκύκλιο για τις αναθέσεις μαθημάτων γιατί είναι διαφοροποιημένη σε κάποια σημεία σε σχέση με την παλαιότερη που προαναφέρθηκε. Εύχομαι να σε βοηθήσει. Υποψιάζομαι οτι ο εκπαιδευτικός που σας ήρθε στο κεφάλι ως μετεωρίτης μάλλον είναι κολλητός κάποιου από το Πυσδε... Συμβουλή μου να μην το αφήσετε να περάσει έτσι!

Γ2/119052/17-09-2008 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε.

Με την υπ` αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄) καθορίζονται οι αναθέσεις μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού Λυκείου, του Επαγγελματικού Λυκείου και των Επαγγελματικών Σχολών στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε Α΄ και Β΄ ανάθεση.
1. Με την παρούσα εγκύκλιο παρέχονται οδηγίες για την καλύτερη και ορθότερη εφαρμογή της ανωτέρω απόφασης.
2. Η σύνταξη των πινάκων αντιστοιχίας διδασκόμενων μαθημάτων και κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έγινε με κύριο στόχο την άριστη λειτουργία της εκπαιδευτικής πράξης, τη βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού τους έργου κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, την ορθή διαχείριση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού σε επίπεδο ΠΥΣΔΕ και την αξιοποίησή του κατά κλάδο και ειδικότητα στο μέγιστο βαθμό.
3. Τα κενά για το διορισμό και τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών υπολογίζονται από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο για τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται για το σκοπό αυτό κάθε φορά .
4. Το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) είναι αρμόδιο, σύμφωνα με το άρθρο 12 του Π.Δ. 1/2003 και την υπ` αριθμ. Φ.353.1./ 324/ 105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α. (ΦΕΚ 1340 Β΄), όπως συμπληρώθηκε, τροποποιήθηκε και ισχύει, για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων και αποφασίζει, μετά από εισήγηση του προέδρου του, για τις αποσπάσεις και τις διαθέσεις των εκπαιδευτικών, προκειμένου να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες.
5.Είναι σκόπιμο να μην προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σε σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να καλύψουν τις λειτουργικές διδακτικές ανάγκες σε μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης, εφόσον οι γεωγραφικές συνθήκες το επιτρέπουν.
6. Σε καμία περίπτωση δεν δίνεται υπερωρία, αν υπάρχει εκπαιδευτικός με ελλιπές ωράριο, ο οποίος μπορεί να διδάξει το μάθημα.
7. Όταν στην αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ υπηρετούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν επιπλέον του τυπικού προσόντος διορισμού και άλλο πτυχίο διορισμού ή μετάταξης και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, μπορούν να διδάξουν, εφόσον το επιθυμούν, για συμπλήρωση ωραρίου, μαθήματα της ειδικότητας του δεύτερου πτυχίου, σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, με την προϋπόθεση ότι έχει ολοκληρωθεί η κατανομή των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης στους άλλους συνυπηρετούντες εκπαιδευτικούς.
8. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν έχουν εξεταστεί όλες οι περιπτώσεις της Β΄ ανάθεσης μαθημάτων και αφού παραμένουν αδιάθετες μέχρι 6 ώρες μαθήματος, μπορούν να διατεθούν για συμπλήρωση ωραρίου σε εκπαιδευτικό που κατέχει δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο, εφόσον υπάρχει η συνάφεια προς το διδακτικό αντικείμενο.
9. Οι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι διαφορετικών πανεπιστημιακών τμημάτων ή τμημάτων ΤΕΙ που εντάσσονται στον ίδιο κλάδο ή ειδικότητα, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η ποιότητα του διδακτικού τους έργου, προτείνεται, εφόσον υπάρχει η σύμφωνη γνώμη τους, να αναλαμβάνουν μαθήματα σχετικά με την ιδιαίτερη εξειδίκευση που απέκτησαν ως πτυχιούχοι διαφορετικών τμημάτων.
10. Κατά την ανάθεση των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους ή στην ίδια ομάδα σχολείων με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου.
11. Θα πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα, ώστε οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο στο κανονικό ημερήσιο πρόγραμμα σε σχολείο της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου Δήμου. Όταν αυτό είναι αντικειμενικά αδύνατο, μπορούν να συμπληρώνουν το ωράριό τους υπηρετώντας διάφορους υποστηρικτικούς θεσμούς (Ενισχυτική διδασκαλία, τάξεις υποδοχής, φροντιστηριακά τμήματα κ.λ.π.). Ειδάλλως, κατ` απόλυτη προτεραιότητα, ανατίθενται οι ώρες αυτών σε ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.
12. Σε περίπτωση που τουλάχιστον δύο (2) εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας δεν συμπληρώνουν το ωράριό τους στο ίδιο σχολείο και οι ώρες που υπολείπονται για συμπλήρωση του ωραρίου τους είναι ως άθροισμα μέχρι τρεις (3) και εφόσον δεν υπάρχει σχολείο της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων για να συμπληρώσει το ωράριό του ο τελευταίος τοποθετηθείς, τότε παραμένουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.
13. Για τη λειτουργία των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. ισχύουν επιπλέον των ανωτέρω οδηγιών και τα εξής, σχετικά με τη διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων που διεξάγονται στα εργαστήρια κατεύθυνσης των ΣΕ ή ΣΕΚ, όπως αυτά προβλέπονται από την υπ` αριθμ. Γ2/6098/13-11-2001 Υ.Α. του ΥΠΕΠΘ (ΦΕΚ 1588 Β΄):
α. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δώδεκα (12) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκατρείς (13) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κατά προτεραιότητα κλάδου ΤΕ01, με την προϋπόθεση ότι έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και δεν παραβιάζονται οι διατάξεις των Π.Δ. 50/1996 και 100/1997. Ελλείψει αυτού, ο δεύτερος εκπαιδευτικός θα είναι κλάδου ΠΕ.
Στα δυσπρόσιτα σχολεία και σε σχολεία με γεωγραφικές - συγκοινωνιακές συνθήκες που δυσκολεύουν τη μετάβαση των εκπαιδευτικών ή σε ολιγομελή τμήματα που η λειτουργία τους έχει εγκριθεί από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων μπορεί να διεξαχθεί από δύο (2) εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κλάδου ΤΕ01, εφόσον έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και είναι υπεράριθμος.
Στις παραπάνω κατηγορίες σχολείων με ολιγομελή τμήματα δύναται να διδάξει μόνον ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ ή κλάδου ΤΕ01, ελλείψει εκπαιδευτικών του ενός ή του άλλου κλάδου αντίστοιχα.
β. Στα εργαστηριακά μαθήματα του τομέα της Πληροφορικής ο δεύτερος εκπαιδευτικός διατίθεται σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω.
γ. Η διδασκαλία των σχεδιαστικών μαθημάτων των τομέων των ΕΠΑ.Λ. και των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαεπτά (17), διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κατά προτεραιότητα κλάδου ΤΕ01, με την προϋπόθεση ότι έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και δεν παραβιάζονται οι διατάξεις των Π.Δ. 50/1996 και 100/1997. Ελλείψει αυτού, ο δεύτερος εκπαιδευτικός θα είναι κλάδου ΠΕ.
Η διδασκαλία όμως των σχεδιαστικών μαθημάτων του Γενικού Λυκείου και της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών του τμήματος.
14. Ο εκπαιδευτικός που επιστρέφει από μακροχρόνια άδεια επανέρχεται στην οργανική του θέση. Κάθε προηγούμενη σχετική εγκύκλιος παύει να ισχύει.


5
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 11:22:12 πμ »
ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

αυτό που με απασχολεί αυτή τη στιγμή, είναι όχι τόσο το αν θα έρθει αναπληρωτής, αν θα μου φορτώσουν υπερωρίες κλπ, αλλά αν έχω το δικαίωμα τώρα μέχρι να ξεκαθαριστεί η κατάσταση, να απλώσω μόνος μου το πρόγραμμά μου και στα υπόλοιπα τμήματα που δενέχουν καθηγητή στο μάθημα. 
Εκεί πχ που μπαινω σε δύο τμήματα από 4 ώρες στο καθένα και υπάρχουν άλλα δύο τμήματα χωρίς καθηγητή, αυτές τις 8 ώρες να τις σπάσω σε 2 ώρες Χ 4 τμήματα ώστε να μπαίνω και στα άλλα δύο τμήματα και να διδάσκεται λίγο το μάθημα και εκεί.
Μπορώ να το κάνω;
Μου φαίνεται πολύ λογικό κάτι τέτοιο, αλλά δεν ξέρω αν είναι επιτρεπτό από τον νόμο, γιατί θυμάμαι παλιά όπως ανέφερα, όταν πήγα αναπληρωτής μετά από πολύ καιρό (μέσα Νοέμβρη), είχαν ξεκινήσει και κάποια τμήματα δεν έκαναν απολύτως καθόλου κάποια μαθήματα, ενώ τα άλλα έκαναν κανονικά το προβλεπόμενο ωράριο.

Γιατί καμιά φορά άλλο λέει η λογική και άλλο ο νόμος!!

Επισημαίνεται δε, ότι σε περίπτωση που δεν υπάρχει προσφορά για προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία από εκπαιδευτικούς η απόφαση ανάθεσης είναι υποχρεωτική (βάσει του εν λόγω άρθρου, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 6, παρ.17 του Ν.3027/2002).

Υπομονήηηη!!!!

Επαναλαμβάνω ότι αν υπάρχουν στην διάθεση του ίδιου ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικοί με ανάθεση το μάθημα που δεν συμπληρώνουν το ωράριο τους, αυτοί θα πρέπει να πάρουν τις ώρες. Αυτό δεν έχει αλλάξει. Δεν γίνεται να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με 5 ώρες υπερωρία και άλλοι να μένουν π.χ. με 12 διδακτικές ώρες!

Επειδή ο kilbill μίλησε καθαρά για αναμονή αναπληρωτή ΄και όχι για διάθεση αλλου εκπ/κου θεώρησα ότι μπορεί να μην υπάρχουν  εκπαιδευτικοί (με ανάθεση το μάθημα) που δεν συμπληρώνουν το ωράριο τους. Ετσι εκρινα σκόπιμο να τον ενημερώσω για την υπερωριακή διδασκαλία.
Επειδή στα ΠΥΣΔΕ υπάρχουν δεκάδες καθηγητές ακόμη που βρίσκονται σε διάθεση ή καθηγητές που δεν συμπληρώνουν ωράριο ακόμη και στην οργανική τους, για αυτό τον λόγο επανέλαβα αυτό που είχα γράψει αρχικά συνάδελφε Agse. Πολλές φορές οι διευθυντές καταφεύγουν στην εύκολη λύση της άμεσης ανάθεσης υπερωρίας σε εκπαιδευτικό χωρίς να έχουν ελεγχθεί οι παραπάνω περιπτώσεις.

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2011, 06:01:39 πμ »
ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

αυτό που με απασχολεί αυτή τη στιγμή, είναι όχι τόσο το αν θα έρθει αναπληρωτής, αν θα μου φορτώσουν υπερωρίες κλπ, αλλά αν έχω το δικαίωμα τώρα μέχρι να ξεκαθαριστεί η κατάσταση, να απλώσω μόνος μου το πρόγραμμά μου και στα υπόλοιπα τμήματα που δενέχουν καθηγητή στο μάθημα. 
Εκεί πχ που μπαινω σε δύο τμήματα από 4 ώρες στο καθένα και υπάρχουν άλλα δύο τμήματα χωρίς καθηγητή, αυτές τις 8 ώρες να τις σπάσω σε 2 ώρες Χ 4 τμήματα ώστε να μπαίνω και στα άλλα δύο τμήματα και να διδάσκεται λίγο το μάθημα και εκεί.
Μπορώ να το κάνω;
Μου φαίνεται πολύ λογικό κάτι τέτοιο, αλλά δεν ξέρω αν είναι επιτρεπτό από τον νόμο, γιατί θυμάμαι παλιά όπως ανέφερα, όταν πήγα αναπληρωτής μετά από πολύ καιρό (μέσα Νοέμβρη), είχαν ξεκινήσει και κάποια τμήματα δεν έκαναν απολύτως καθόλου κάποια μαθήματα, ενώ τα άλλα έκαναν κανονικά το προβλεπόμενο ωράριο.

Γιατί καμιά φορά άλλο λέει η λογική και άλλο ο νόμος!!

Επισημαίνεται δε, ότι σε περίπτωση που δεν υπάρχει προσφορά για προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία από εκπαιδευτικούς η απόφαση ανάθεσης είναι υποχρεωτική (βάσει του εν λόγω άρθρου, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 6, παρ.17 του Ν.3027/2002).

Υπομονήηηη!!!!

Επαναλαμβάνω ότι αν υπάρχουν στην διάθεση του ίδιου ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικοί με ανάθεση το μάθημα που δεν συμπληρώνουν το ωράριο τους, αυτοί θα πρέπει να πάρουν τις ώρες. Αυτό δεν έχει αλλάξει. Δεν γίνεται να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με 5 ώρες υπερωρία και άλλοι να μένουν π.χ. με 12 διδακτικές ώρες!

7
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 04:18:09 μμ »
ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

αυτό που με απασχολεί αυτή τη στιγμή, είναι όχι τόσο το αν θα έρθει αναπληρωτής, αν θα μου φορτώσουν υπερωρίες κλπ, αλλά αν έχω το δικαίωμα τώρα μέχρι να ξεκαθαριστεί η κατάσταση, να απλώσω μόνος μου το πρόγραμμά μου και στα υπόλοιπα τμήματα που δενέχουν καθηγητή στο μάθημα. 
Εκεί πχ που μπαινω σε δύο τμήματα από 4 ώρες στο καθένα και υπάρχουν άλλα δύο τμήματα χωρίς καθηγητή, αυτές τις 8 ώρες να τις σπάσω σε 2 ώρες Χ 4 τμήματα ώστε να μπαίνω και στα άλλα δύο τμήματα και να διδάσκεται λίγο το μάθημα και εκεί.
Μπορώ να το κάνω;
Μου φαίνεται πολύ λογικό κάτι τέτοιο, αλλά δεν ξέρω αν είναι επιτρεπτό από τον νόμο, γιατί θυμάμαι παλιά όπως ανέφερα, όταν πήγα αναπληρωτής μετά από πολύ καιρό (μέσα Νοέμβρη), είχαν ξεκινήσει και κάποια τμήματα δεν έκαναν απολύτως καθόλου κάποια μαθήματα, ενώ τα άλλα έκαναν κανονικά το προβλεπόμενο ωράριο.

Γιατί καμιά φορά άλλο λέει η λογική και άλλο ο νόμος!!
Συνάδελφε killbill αυτό που σου ανέφερα για το άπλωμα των ωρών δεν είναι το νόμιμο αλλά ένα είδος πρακτικής που ακολουθείται στα σχολεία για να μην αδικούνται κάποια τμήματα παιδιών μέχρι να έρθει -εννοείται σύντομα- ο αναπληρωτής καθηγητής. Αυτό όμως έχει να κάνει και με την γενικότερη στάση του διευθυντή σου αν το ακολουθεί ή όχι.

8
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 03:11:25 μμ »
παραπάνω αναφέρει "προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία".
Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να αρνηθώ;

Η ερώτησή μου ήταν αν κάποιος συμπληρώνει κανονικά το ωράριό του, και υπάρχουν ελλείψεις σε άλλα τμήματα, και δεν θέλει να πάρει υπερωρία, μπορεί να μοιράσει τις ώρες του και στα τμήματα που έχουν έλλειψη ώστε να "τρέξει" και εκεί λίγο το μάθημα, ή θα πρέπει τα τμήματα αυτά να κάνουν κενό μέχρι να έρθει ο αναπληρωτής;
Συνάδελφε killbill ναι μεν λέει προαιρετική αλλά μπορούν να στο φορτώσουν λόγω εξαιρετικών αναγκών της υπηρεσίας και εφόσον δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί με ασυμπλήρωτο ωράριο στο ίδιο ΠΥΣΔΕ.

Στην περίπτωση σου, η συνήθης πρακτική στα σχολεία μέχρι να οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα είναι να μοιράζονται οι ώρες του εκπαιδευτικού/κών έτσι ώστε να μην μείνουν πίσω στο μάθημα κάποια τμήματα, χωρίς βέβαια να χρεωθείς ώρες επιπλέον από το διδακτικό σου ωράριο. Νομίζω μια καλή συννενόηση με τον συνάδελφο και τον διευθυντή σου θα λύσει το πρόβλημα μέχρι να έρθει στο σχολείο ο άλλος εκπαιδευτικός

9
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 05:38:23 πμ »
κάτσε μην πας για ύπνο γιατί με αυτά που λες εγώ έχασα τον ύπνο μου!!

έχω κάποια ερωτήματα:

1. οι υπερωρίες είναι με αμοιβή έτσι;

2. μπορεί δηλαδή και να μην έρθει ποτέ και να μας πουν "αφού έχετε 10 ώρες κενές και υπάρχουν 2 καθηγητές, θα πάρουν όλη τη χρονιά από 5 ώρες υπερωρία ο καθένας και δεν σας στέλνουμε αναπληρωτή. Και το θέμα θεωρείται λήξαν!!!" ?? ή πρέπει να δεχτούμε και εμείς; είναι στο χέριμας να πουμε όχι ; ή είμαστε υποχρεωμένοι να τις πάρουμε;
Ν.1566/85 Αρ.12

§16.Σε περιπτώσεις που οι προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας για κάθε μάθημα δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο των διδασκόντων και οι απομένουσες δεν δικαιολογούν θέση εκπαιδευτικού ή αν δικαιολογούν, μέχρι να προσληφθεί προσωρινός αναπληρωτής και εφόσον δεν υπάρχει προσφορά προαιρετικής υπερωριακής διδασκαλίας, ο σύλλογος των διδασκόντων αναθέτει την κάλυψη των ωρών αυτών σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου. Για την κάλυψη των ωρών του προγράμματος μπορεί να ανατεθεί προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία μέχρι πέντε (5) ώρες την εβδομάδα σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων και σε εκπαιδευτικούς άλλου σχολείου με απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου. Η ανάθεση γίνεται με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων, αν πρόκειται για το ίδιο σχολείο ή με απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου, αν πρόκειται για άλλο σχολείο και εφόσον και στις δύο περιπτώσεις δεν υπάρχει προσφορά ,για προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία.

Επίσης όμως ισχύει το εξής
ΥΠΕΠΘ:  Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε
                                                    Μαρούσι, 17 Σεπτεμβρίου 2008.
                                                     Αριθ. Πρωτ.   119052/Γ2     



5.                  Είναι σκόπιμο να μην προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σε σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να καλύψουν τις λειτουργικές διδακτικές ανάγκες σε μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης, εφόσον οι γεωγραφικές συνθήκες το επιτρέπουν. 

6. Σε καμία περίπτωση δεν δίνεται υπερωρία, αν υπάρχει εκπαιδευτικός με ελλιπές ωράριο, ο οποίος μπορεί να διδάξει το μάθημα.  *


Οι υπερωρίες βάση νόμου πληρώνονται. Το πότε είναι άγνωστο πλέον!

*  αν στο ίδιο Πυσδε υπάρχουν καθηγητές ίδιας ειδικότητας σε διάθεση ή που δεν συμπληρώνουν το ωράριο τους στα σχολεία τους, νομίζω ότι πρέπει αυτοί να πάρουν τις πλεονάζουσες ώρες. Άλλωστε το υπουργείο δεν έχει καμία διάθεση να πληρώνει υπερωρίες όταν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μπορούν να καλύψουν αυτές τις ώρες.

10
Ένας χρόνος μετά...και συνοψίζουμε:
1. Δεν έχει γίνει κανένας διορισμός στον κλάδο ΠΕ15.
2. Δεν έχουν προσλάβει κανέναν αναπληρωτή (αναμένουμε..)
3. Ναι μεν υπάρχουν κενά του κλάδου σε αρκετά σχολεία πλην όμως αυτά δεν δικαιολογούν οργανική θέση.
4. Το μάθημα το έχουν πάρει ως β ανάθεση και άλλοι κλάδοι με αποτέλεσμα, προκειμένου να συμπληρώνουν το ωράριο τους στο ίδιο σχολείο, παίρνουν τις ώρες της Οικιακής Οικονομίας. Εμείς γιατί δεν έχουμε πάρει β ανάθεση τα μαθήματα τους? π.χ. ΚΠΑ?

11
εμένα ήθελε να κάνω δίκτυο...είπα πώς είμαι καθηγητής πληροφορικής!!όχι τεχνικός!!! πείτε μου λίγο είναι στις αρμοδιότητές μας τέτοια πράγματα??? πώς πρέπει να αντιδρούμε??
Απ αλλού ξεκίνησε το θέμα και αλλού πήγε (σε χρόνο dt). Το θέμα των αρμοδιοτήτων των ΠΕ19-20 έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ. Κάνε πρώτα μία αναζήτηση συνάδελφε και να επανέλθεις σε κάποιο θέμα πιο σχετικό με την απορία σου.
skarag τι καινούριο φρούτο είναι αυτό;;;; έχεις μήπως link για τις εγκυκλίους να τις δω; εννοείται πως πρόκειται για ανυπόστατο διαχωρισμό. ή όλοι έτσι, ή όλοι γιουβέτσι!
Συνάδελφοι, η μη απαλλαγή των υπευθύνων εργαστηρίων πληροφορικής από εξωδιδακτικές και εφημερίες ισχύει από πέρισυ. Δείτε εδώ http://users.sch.gr/alouvris/sepehy.pdf

12
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 05:00:48 μμ »
Συνάδελφε Damien έχεις δίκιο. Αυτή είναι η πιο πράσφατη εγκύκλιος σχετικά με τις οδηγίες για τις αναθέσεις μαθημάτων. Ακύρη η προηγούμενη εγκύκλιος που ανέφερα και την διαγράφω. Ισχύει επίσης και αυτή η εγκύκλιος
Γ2/127070/03-10-2008 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Διευκρινιστικές οδηγίες στην υπ` αριθμ. 119052/Γ2/17-09-2008 εγκύκλιό μας: "Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε.".
Σχετικά με την εν θέματι εγκύκλιο, σας διευκρινίζουμε τα ακόλουθα:
1. Με την υπ` αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1984 Β΄), καθορίστηκαν οι αναθέσεις του Γυμνασίου, του Γενικού Λυκείου, του ΕΠΑ.Λ. και των ΕΠΑ.Σ.
Για πρώτη φορά με την συγκεκριμένη απόφαση αντιμετωπίζεται συνολικά το ζήτημα των αναθέσεων των μαθημάτων των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα την πληρέστερη αντιμετώπιση τους, την άριστη λειτουργία της εκπαιδευτικής πράξης, τη βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού έργου κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, την ορθή διαχείριση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού σε επίπεδο ΠΥΣΔΕ και την αξιοποίησή του κατά κλάδο και ειδικότητα στο μέγιστο βαθμό.
Ειδικότερα, με την ανωτέρω απόφαση καθορίζονται οι αναθέσεις και για τη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.), ένα ζήτημα που βρισκόταν σε εκκρεμότητα καθώς οι αναθέσεις στα μαθήματα των εν λόγω σχολείων, ορίζονταν με την εγκύκλιο Γ2/3325/04-09-1989, η οποία είναι πλέον ετεροχρονισμένη αφού αφορούσε τα Τεχνικά - Επαγγελματικά Λύκεια και τις Τεχνικές - Επαγγελματικές Σχολές του Ν. 1566/1985.
Οι έως τώρα αναθέσεις πέραν του ότι ήταν παρωχημένες είχαν σαν αποτέλεσμα να παρατηρείται, ιδίως στην επαρχία, κακή διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Στον παραπάνω σχεδιασμό ελήφθησαν υπόψη οι γνωμοδοτήσεις αρμόδιων επιστημονικών φορέων, όπως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, η εμπειρία της Διεύθυνσής μας αλλά και οι διάφορες προτάσεις και παρατηρήσεις διαφόρων επιστημονικών Συλλόγων Εκπαιδευτικών από όλη την Επικράτεια.
Τυχόν παρατηρήσεις για διορθώσεις, παραλείψεις ή συμπληρώσεις, θα ληφθούν υπόψη από την Υπηρεσία μας και εφόσον κριθεί ότι συμβάλλουν καλύτερα στην ορθή λειτουργία του εκπαιδευτικού έργου, η Υπηρεσία μας θα προβεί στις ανάλογες τροποποιήσεις ώστε να εκδοθεί νέα υπουργική απόφαση για το σχολικό έτος 2009-2010.
Οι πιθανές προτάσεις φορέων θα κατατεθούν στο ΥΠ.Ε.Π.Θ έως τις 10 Δεκεμβρίου 2008.
2. Σε ό,τι αφορά στις αποφάσεις για τα ωρολόγια προγράμματα των ΕΠΑ.Λ./ΕΠΑ.Σ., τα μικτά μαθήματα ορίζονται με δύο τρόπους:
α) Με τη μορφή xΘ + yE.
Στην περίπτωση αυτή το εργαστήριο αποτελεί μέρος μικτού μαθήματος, με σαφώς καθορισμένες ώρες. Οι εργαστηριακές ώρες διδάσκονται αυτοτελώς στο εργαστήριο. Εξετάζονται και βαθμολογούνται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 13 του Π.Δ. 50/2008.
β) Με τη μορφή x (Θ + Ε).
Στην περίπτωση αυτή η θεωρία και το εργαστήριο αποτελούν μέρος μικτού μαθήματος, με ώρες που δεν είναι σαφώς καθορισμένες.
Εξετάζονται και βαθμολογούνται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 13 του Π.Δ. 50/2008. Ως προς τον τρόπο εφαρμογής, το χώρο διδασκαλίας, τον αριθμό ωρών Θ, Ε και τον αριθμό των εκπαιδευτικών, ορίζονται τα εξής: Επειδή σκοπός αυτού του τρόπου καθορισμού του ωρολογίου προγράμματος είναι η σύνδεση θεωρίας και εργαστηρίου πρέπει, όσο οι συνθήκες το επιτρέπουν, το μάθημα να γίνεται στο εργαστήριο εξ` ολοκλήρου ή εν μέρει, με σαφή ορισμό του χώρου διδασκαλίας στα ωρολόγια προγράμματα των ΕΠΑ.Λ./ΕΠΑ.Σ. και ΣΕΚ. Για όσες ώρες πραγματοποιούνται στο χώρο του εργαστηρίου εφαρμόζεται η οδηγία 13 της υπ` αριθμ. 119052/Γ2/17-09-2008 εγκυκλίου μας, με την παρατήρηση ότι ο ίδιος εκπαιδευτικός ΠΕ του ΕΠΑ.Λ./ΕΠΑ.Σ. διδάσκει το θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος.
3. Σημειώνεται ότι η σειρά με την οποία αναφέρονται οι κλάδοι / ειδικότητες στους πίνακες Α΄ ή Β΄ ανάθεσης δεν υποδηλώνει προτεραιότητα.
4. Σχετικά με τα οριζόμενα στις οδηγίες 13α & 13γ της εγκυκλίου και σε ό,τι αφορά στη διεξαγωγή των εργαστηριακών μαθημάτων, του εργαστηριακού μέρους των μικτών μαθημάτων καθώς και των σχεδιαστικών μαθημάτων από δύο (2) εκπαιδευτικούς διευκρινίζονται τα εξής: Ο πρώτος εκπαιδευτικός θα είναι του κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος του κλάδου ΤΕ01, με την προϋπόθεση ότι έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και δεν υπάρχει αρχαιότερος ως προς την τοποθέτηση εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ στην ίδια σχολική μονάδα που μπορεί να διδάξει τα ανωτέρω μαθήματα σε Α΄ ή Β΄ ανάθεση και ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν κρίνεται υπεράριθμος λόγω αυτής της ρύθμισης. Ελλείψει εκπαιδευτικού του κλάδου ΤΕ01, ο δεύτερος εκπαιδευτικός θα είναι κλάδου ΠΕ.
5. Οι Αρχιτεχνίτες και Τεχνίτες του κλάδου ΔΕ01 παρευρίσκονται, κατά προτεραιότητα, στα εργαστήρια της ειδικότητάς τους. Μπορούν να παρευρίσκονται και σε άλλα εργαστήρια του ΣΕΚ, με προτεραιότητα στα εργαστήρια του τομέα τους, για συμπλήρωση ωραρίου.
Ασκούν τα καθήκοντα που αναφέρονται στο άρθρο 7 της υπ` αριθμ. Γ2/6098/13-11-2001 Υπουργικής Απόφασης του ΥΠΕΠΘ (ΦΕΚ 1588 Β΄).
6. Τα εργαστηριακά μαθήματα Εφαρμογών με Η/Υ των τομέων και ειδικοτήτων, τα οποία έχουν ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, τα διδάσκουν κατά προτεραιότητα εκείνοι που συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης και έχουν πιστοποιημένη γνώση από θεσμοθετημένο φορέα.
7. Από τα αναφερόμενα στο τελευταίο εδάφιο της οδηγίας 13γ της εγκυκλίου για το μάθημα του Τεχνικού Σχεδίου στην Α΄ τάξη του ΕΠΑ.Λ., εξαιρούνται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί ειδικότητας ΤΕ01.01 οι οποίοι είναι υπεράριθμοι. Συνεπώς, μπορούν να τοποθετούνται ως δεύτεροι εκπαιδευτικοί σε τμήμα με αριθμό μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω.

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 03:19:49 μμ »
Α

14
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 03:10:50 μμ »
έχω δει
1. να αποφασίζει ο αρχαιότερος
2. να αποφασίζουν οι οργανικοί του σχολείου από 1/9 και ότι περισσέψει να δίνουν για τους μετά
3. να περιμένουν αποσπασμένους/αναπληρωτές και να μοιραζουν ξανά από την αρχή ήρεμα
4. να παίρνουν τις ιστορίες οι ξεενογλωσσοι οργανικοί
5. να μην παίρνουν τις ιστορίες οι της περ 4. αλλά οι φιλόλογοι(αποσπασμένοι/αναπληρωτές)

τελικά πραγματικά άκρη δεν βγάζω...
ειδικά δεν έχω καταλάβει γιατί αλλού ισχύει η περ. 4. κι αλλού η 5.  ???
Για το 1. δεν υπάρχει πουθενά γραμμένο ότι προηγείται ο αρχαιότερος με οργανική στο σχολείο.
2. Οι οργανικοί έχουν σίγουρα προτεραιότητα για την κάλυψη του ωραρίου τους, για την κατανομή δεν ξέρω. Θεωρώ σωστό να περιμένουν και τους αναπληρωτές, αποσπασμένους, κλπ για την κατανομή
3. Αυτό μάλλον είναι ΣΠΑΝΙΑ περίπτωση! Ποιό είναι αυτό το σχολείο να πάω?
4. αυτό νομίμως ισχύει για τους οργανικά ανήκοντες ξενόγλωσσους του σχολείου έναντι των υπολοίπων μη οργανικά τοποθετημένων συναδέλφων ακόμη και αν είναι φιλόλογοι για την συμπλήρωση του ωραρίου τους.
5. αν οι ξενόγλωσσοι καλύπτουν το ωράριο τους με το μάθημα τους δεν έχουν κανένα λόγο να τις πάρουν. Συνήθως δεν τις θέλουν, μάλλον δεν τις ήθελαν γιατί τώρα έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα και μαθηματικά να τους έδιναν β ανάθεση θα έκαναν κολοτούμπες από την χαρά τους!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161380
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 512
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.