1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αφιέρωμα στις γκάφες του Υπουργείου Παιδείας τον τελευταίο χρόνο.
« στις: Μαΐου 24, 2011, 08:36:59 am »
Μήπως απλά δημοσιεύτηκε μόνο στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αφιέρωμα στις γκάφες του Υπουργείου Παιδείας τον τελευταίο χρόνο.« στις: Μαΐου 24, 2011, 08:36:59 am »
Μήπως απλά δημοσιεύτηκε μόνο στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας;
2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αφιέρωμα στις γκάφες του Υπουργείου Παιδείας τον τελευταίο χρόνο.« στις: Μαΐου 23, 2011, 09:55:07 pm »Η απορία μου για το συγκεκριμένο άρθρο:ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. Για ποιο άρθρο ακριβώς μιλάς; 3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αφιέρωμα στις γκάφες του Υπουργείου Παιδείας τον τελευταίο χρόνο.« στις: Μαΐου 23, 2011, 07:19:12 pm »
Δεν έχεις άδικο ![]() για να φύγει η κυρία Διαμαντοπούλου θα πρέπει να αλλάξει το κόμμα που κυβερνά. αν δεις το βιογραφικό της θα κατλάβεις το γιατί από τα 17 ενεργό μέλλος στο κόμμα και στα 26 νομάρχης κοζάνης . Το έχω δει το βιογραφικό της ![]() ![]()
Σου δίνω το λινκ από το οποίο αλίευσα την πληροφορία που έγραψα: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=33437 Εδώ οφείλω να διευκρινίσω κάτι και να κάνω μια διόρθωση. Η "κλειστή πόρτα" προς τα ξένα πανεπιστήμια αφορά σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια και από ό,τι έμαθα εκ των υστέρων, δεν αφορά τα πανεπιστήμια άλλων ηπείρων, όπως τα αμερικάνικα, τα καναδέζικα και αυτά της Αυστραλίας. Επίσημο χαρτί δεν γνωρίζω αν υπάρχει, αλλά δεν νομίζω να αλλάξουν οι προϋποθέσεις που ζητούν τα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια επειδή εμείς αλλάξαμε το σύστημα εκπαίδευσής μας. Άρα, στα παιδιά σας θα πείτε την πικρή αλήθεια. Ή θα την μάθουν εκ των υστέρων από τα πανεπιστήμια στα οποία θα κάνουν αίτηση. 4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Αφιέρωμα στις γκάφες του Υπουργείου Παιδείας τον τελευταίο χρόνο.« στις: Μαΐου 23, 2011, 05:45:24 pm »
Αντιγράφω από το http://sourotiri.blogspot.com/2011/05/blog-post_23.html (όπου και υπάρχουν τα αντίστοιχα λινκς που τεκμηριώνουν το κάθε τι):
Οι υποψήφιοι των Πανελληνίων Εξετάσεων του 2011 το έζησαν για τα καλά στο πετσί τους, συμμετέχοντας στις πιο κωμικοτραγικές εξετάσεις όλων των εποχών. Η ανικανότητα της Υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου και των συνεργατών της όμως, άρχισε να διαφαίνεται εδώ και τουλάχιστον έναν χρόνο, στην διάρκεια του οποίου συνέβησαν πράγματα και θαύματα. Πως θα μπορούσαμε αλήθεια να περιμένουμε την άρτια διεξαγωγή των Πανελληνίων Εξετάσεων, από ένα Υπουργείο που εδώ και έναν χρόνο πέφτει από την μια γκάφα στην άλλη; ΠΟΤΕ ΠΡΙΝ, ένα Υπουργείο Παιδείας δεν υπέπεσε σε τόσες μαζεμένες γκάφες. ΠΟΤΕ. Το Sourotiri κάνει μια αναδρομή στα όσα κωμικοτραγικά συνέβησαν τον τελευταίο χρόνο, αποδεικνύοντας πως, η Άννα Διαμαντοπούλου, μια Υπουργός Παιδείας που δείχνει αμετακίνητη από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, είναι το λιγότερο ανίκανη να διοικήσει ένα από τα πιο ευαίσθητα Υπουργεία της χώρας. Ιούνιος 2010. Οι Πανελλήνιες Εξετάσεις 2010 έχουν διεξαχθεί ομαλά σε γενικές γραμμές και έχουν τελειώσει, ενώ τα γραπτά των παιδιών βρίσκονται στην φάση των διορθώσεων. Ξαφνικά, και εν μέσω των διορθώσεων, το Υπουργείο ανακοινώνει πως οι διορθωτές θα πληρωθούν σε δόσεις και κατά 63% λιγότερο σε σχέση με τα προ ολίγων ημερών συμφωνημένα [!!!], προκαλώντας την απεργία των καθηγητών-διορθωτών και φυσικά, την πρωτοφανή αναστάτωση των οικογενειών των 100.000 περίπου υποψηφίων. (Πηγή) Φθινόπωρο 2010. Η νέα σχολική χρονιά ξεκινάει, και όπως συνήθως, υπάρχουν πολλές ελλείψεις σε καθηγητικό προσωπικό και βιβλία. Αλλά αυτό θα μου πείτε είναι σύνηθες φαινόμενο και μάλλον αναμενόμενο. Μόνο επί Στυλιανίδη δεν είχαμε τέτοια φαινόμενα, και αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Οι πηγές που καταδεικνύουν το πρόβλημα είναι πολλές, οπότε δεν έχει νόημα να τις αναφέρουμε εδώ. Νοέμβριος 2010. Το Υπουργείο Παιδείας ανοίγει τον χορό της συζήτησης σχετικά με το πότε θα υποβληθεί το μηχανογραφικό δελτίο των υποψηφίων των Πανελληνίων, αν δηλαδή αυτό θα γίνει μετά τις Εξετάσεις ή πριν από αυτές. Η "συζήτηση" βέβαια, περιλαμβάνει μόνο ένα κείμενο που αναφέρει τα υπέρ της κατάθεσης του μηχανογραφικού ΠΡΙΝ από τις εξετάσεις, ενώ πουθενά δεν αναφέρεται το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ της κατάστασης, να έχει ξεκινήσει η χρονιά και να γίνεται συζήτηση για ουσιαστικές αλλαγές μετά την έναρξή της, προκαλώντας αναστάτωση στους υποψηφίους. Το Υπουργείο Παιδείας, καταλαβαίνοντας το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει, αναγκάζεται εκ νέου σε... μαργαριτάρι μέσω του Υφυπουργού κ. Πανάρετου, που δηλώνει πως "οι υποψήφιοι θα κάνουν δυο μηχανογραφικά τον χρόνο"...!!!!!!!!! Τελικά, ευτυχώς κυριαρχεί η λογική, έστω και την ύστατη στιγμή. Δεκέμβριος 2010. Αποφασίζεται ο "Καλλικράτης" στην εκπαίδευση, με κύρια δράση του τις συγχωνεύσεις σχολείων. Σαφώς και πρόκειται για ένα σχέδιο που ξεκίνησε με πολλές προσδοκίες, την Υπουργό να δηλώνει πως είναι ντροπή να υπάρχουν ολιγοθέσια σχολεία στην Ελλάδα του σήμερα, καταργούνται περίπου 2.000 ολιγοθέσια σχολεία, η Υπουργός -που δεν έχει μπει ποτέ της σε τάξη και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντικείμενο- δηλώνει πως η ιδανική τάξη έχει 25 με 30 μαθητές [!!!], και το καλύτερο είναι πως όλα αυτά τα πράγματα προβλέπονται να γίνουν με τις υπάρχουσες κτιριακές υποδομές (;; ![]() Φεβρουάριος 2011. Ο Φεβρουάριος έχει μπει για τα καλά, και σε όλα τα Λύκεια της χώρας αντιλαμβάνονται ότι δεν έχει σταλεί ακόμη η εγκύκλιος για την συμμετοχή των υποψηφίων στις πανελλήνιες εξετάσεις. Η εγκύκλιος αποστέλλεται στις 8 Φεβρουαρίου και ορίζει ως έναρξη υποβολής δηλώσεων συμμετοχής την 10η Φεβρουαρίου. Και καθυστερημένα λοιπόν, και δίνοντας λίγο χρόνο αντίδρασης και οργάνωσης της διαδικασίας στα Λύκεια. Μάρτιος 2011. Παρουσιάζεται το "Νέο Λύκειο" από την Υπουργό. Η παρουσίαση αφήνει άφωνους όλους τους παρευρισκομένους, μιας και το "Νέο Λύκειο" ναι μεν έχει κάποια θετικά στοιχεία (όπως την θέσπιση του ειδικού μαθήματος για την εκπόνηση εργασιών από τους μαθητές), αλλά παραγκωνίζει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΑ και υποβαθμίζει κάποια σύγχρονα, επίκαιρα και στην τελική ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ μαθήματα, όπως η Πληροφορική και φυσικά, αφήνει ακλόνητα τα... Θρησκευτικά. Ταυτόχρονα, μειώνει τα πανελληνίως εξεταζόμενα σε μαθήματα σε 4, πηγαίνοντας σε ένα σύστημα εξετάσεων ΚΑΡΜΠΟΝ με τις Δέσμες, γυρίζοντας πίσω την χώρα 10-15 χρόνια, ένα σύστημα εξετάσεων που θα εξετάζει...όλη την ύλη του Λυκείου σε αυτά τα 4 μαθήματα, πράγμα που όλοι καταλαβαίνουν τι χάδι εεε συγνώμη χτύπημα επιφέρει στην... "παραπαιδεία" των φροντιστηρίων. Έχουμε Μάιο του 2011, τα σχολεία διενεργούν τις ενδοσχολικές εξετάσεις για τις μικρές τάξεις και από την Πέμπτη αυτό θα γίνει και για την Γ΄Λυκείου, με λίγα λόγια τα παιδιά έχουν φύγει από τις τάξεις, και ακόμη δεν έχει φτάσει ΕΝΑ ρημάδι έγγραφο στα λύκεια που να ενημερώνει τους διευθυντές ΠΩΣ σκατά να προετοιμάσουν την επόμενη χρονιά, που θα έχει μεγάλες αλλαγές για την Α' Λυκείου. Αυτό φανταζόμαστε θα γίνει τον Σεπτέμβριο που μας έρχεται, με προφανές αποτέλεσμα την επιπλέον αναστάτωση, την προχειροδουλειά του ποδαριού και την καθυστερημένη ουσιαστική εκκίνηση των μαθημάτων. Ή μήπως όχι; Απρίλιος 2011. Ανακοινώνεται το πρόγραμμα των πανελληνίων εξετάσεων, καμιά εικοσαριά μέρες αργότερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και ορίζει την έναρξη των εξετάσεων μια εβδομάδα νωρίτερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το θεωρούμε στάλα στην απύθμενη βλακεία των παραγόντων του Υπουργείου αυτό. Αυτό που όμως δεν θεωρείται σε καμία περίπτωση μικρό, είναι η ανακοίνωση του μειωμένου αριθμού των θέσεων εισακτέων στα πανεπιστήμια, που γίνεται μόλις 2 μέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων (!!!), και αλλάζει άρδην τα δεδομένα. Εξάλλου, σύμφωνα με την πάνσοφο Υπουργό, "οι θέσεις των εισακτέων δεν έχουν καμία σχέση με τις πανελλήνιες εξετάσεις", οπότε, ποιος ο λόγος να ανακοινωθούν νωρίτερα; Αφού δεν πήραν την απόφαση να τις ανακοινώσουν μετά τις βάσεις, πάλι καλά να λέμε. Μάιος 2011. Το υπουργείο ανακοινώνει...έγκαιρα ότι δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να πάρουν απολυτήριο λυκείου χωρίς εξετάσεις, αλλά παραβλέπει να ενημερώσει πως οι μαθητές που θα πάρουν αυτό το απολυτήριο δεν θα γίνουν δεκτοί από κανένα ξένο πανεπιστήμιο. Μάιος 2011. Το φιάσκο των πανελληνίων εξετάσεων. Με αυτά και με εκείνα, αρχίζουν οι πανελλήνιες εξετάσεις με το μάθημα της Έκθεσης. Το Υπουργείο, προφανώς για λόγους οικονομίας, συγχωνεύει τις επιτροπές Ημερησίων και Εσπερινών Λυκείων σε μια επιτροπή θεμάτων, αυτή η επιτροπή πρέπει να βγάλει δυο θέματα σε ένα βράδυ, ενώ επίσης υποχρεώνονται οι υποψήφιοι των Εσπερινών Λυκείων να δίνουν εξετάσεις το...πρωί, μαζί με τους υποψήφιους των Ημερησίων. Η γκάφα δεν αργεί να γίνει και μάλιστα στο πρώτο μάθημα (Έκθεση), και έτσι, σε Εσπερινό Λύκειο μοιράζονται τα θέματα των Ημερησίων, τα παιδιά γράφουν κανονικότατα και όλοι αντιλαμβάνονται το λάθος...μετά!!! Δυο μέρες μετά, εξετάζονται τα Μαθηματικά γενικής παιδείας, τα θέματα αποστέλλονται και 5 λεπτά μετά την διανομή τους στους μαθητές ...αποσύρονται κατεπειγόντως, και έτσι, υπάρχουν μαθητές που έχουν δει τα θέματα και τα συζητάνε με τους φίλους τους σε κάποια σχολεία, ενώ σε άλλα σχολεία οι υποψήφιοι αναγκάζονται να περιμένουν 45 λεπτά βουβοί για να τηρηθεί το...αδιάβλητο των εξετάσεων. Τα νέα θέματα έρχονται με μια γελοία διαφορά σε σχέση με τα πρωτότυπα, που θα μπορούσε να προστεθεί και με μια απλή διευκρίνηση, πράγμα που μας κάνει να αναρωτιόμαστε για τον ερασιτεχνισμό της επιτροπής και φυσικά, για τα περίπου 300.000 φύλλα Α4 που ΤΖΑΜΠΑ καταστράφηκαν μέσα σε μια στιγμή. Συν τοις άλλοις, η δυσκολία των θεμάτων στα Μαθηματικά και την Φυσική κατεύθυνσης είναι χαρακτηριστική, ενώ ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία των πανελληνίων εξετάσεων, πράγμα που μας κάνει ειλικρινά να απορούμε για το τι ακόμη έχουν να δουν τα μάτια μας. Και ρωτάω εγώ, ο άμοιρος... Τι ακόμη πρέπει να γίνει για να φύγει η κυρία Διαμαντοπούλου από την θέση της;;; Είστε ελεύθεροι να συμπληρώσετε όσα μου διέφυγαν ![]()
Σελίδες: 1
|