Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - electro

Σελίδες: 123
1
αν δε κάνω λάθος οι απόφοιτη της σελετε/ασπαιτε παίρνουν 1 ΜΚ έτσι, οι απόφοιτοι ταπεινού ΤΕΙ όχι  ;D
Έχεις μείνει σε παλιά δεδομένα. Κάνεις λάθος, δεν ισχύει.

2
μισθολογικά μόνο νομίζω , τραβηγμένο όμως και αυτό....και εμείς βγάλαμε εππαικ...
θα ήταν παράλογο να δίνει και 20ρι μόρια γιατι στις τεχνικές ειδικότητες θα σήμαινε πρόταξη πολυτεχνείου

Μισθολογικά δεν αναγνωρίζεται, το λέει ξεκάθαρα ο νόμος. Το ΕΠΠΑΙΚ πού κολλάει; (Κι εμείς βγάλαμε :D)

3
Γενικά η λογική είναι ότι ένας τίτλος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δύο διαφορετικοί για τον ίδιο λόγο. Δηλαδή το πτυχίο του Πολυτεχνείου είναι ένας από τους απαραίτητους τίτλους σπουδών για κάποιους κλάδους, χωρίς την κατοχή του οποίου δεν θα μπορούσε να κάνει αίτηση κάποιος. Ο ίδιος τίτλος λοιπόν δεν μπορεί να μετρήσει και ως κάτι άλλο και να δώσει διπλά μόρια, δηλαδή και τα μόρια του πτυχίου και τα μόρια του μεταπτυχιακού.

Ο ίδιος ο νόμος του Υπουργείου αναιρεί αυτό που λες, αφού το βασικό πτυχίο των ΠΕ71 τους δίνει και τα μόρια του πτυχίου (x2,5) και επιπλέον 20 μόρια, όσο το μεταπτυχιακό.

4

Οι αλλαγές είναι μεγάλες



Ποιες θα είναι αυτές οι αλλαγές;

5
To intergrated master μετραει κανονικα σαν μεταπτυχιακο.Μονο μισθολογικα δεν μετραει

Όπως έγραψα παραπάνω, αυτό που λες λέει και ο νόμος. Το ΑΣΕΠ διαφωνεί σε ό,τι αφορά στη μοριοδότηση αυτού του τίτλου, όμως. Τονίζω πάλι, δε, ότι στις προκηρύξεις ΑΣΕΠ υπάρχουν και ξεχωριστοί πίνακες-θέσεις για ΑΕΙ-ΤΕΙ...

6
Αγαπητέ electro το έχω αναφεεει αυτό στη διαβούλευση. Να σε ενημερωσω ότι εφόσον έγιναν συμπτύξεις των ειδικοτήτων δε ξέρω κατά ποσο υπάρχει γυρισμός. Απλά να έχεις υπόψη σου..... οι ΠΕ86 έγιναν αυτό που είναι σήμερα επειδή μέσα στο συνδικαλιστικό κλάδο και σε συλλόγους είναι ένα σωρό απόφοιτοι ΤΕΙ. Και έτσι πέρασαν την αλλαγή ΠΕ86 και όχι ΠΕ19-20 που υπήρχε. Δυστυχώς φαίνεται και από το σύστημα που θέλουν να περάσουν ότι ο συνδικαλισμός συνεχίζει να κυβερνά.  Τον «πόλεμο» αυτόν στο κλάδο ξέρουν πολύ καλά ποιοι τον άνοιξαν. Να έχουν υπόψη τους όμως ότι ένα 7 από ΑΕΙ και δη από Πολυτεχνείο δεν είναι ίδιο με το 7 από ΤΕΙ. Καλώς ή κακώς.

Γυρισμός σίγουρα δεν υπάρχει. Ενοποιήθηκαν κλάδοι και ειδικότητες και δεν αντέδρασε κανένας αρμόδιος. Για χρόνια οι αναλογίες ΤΕΙ-ΑΕΙ στις προσλήψεις μόνιμων-αναπληρωτών τεχνικών ειδικοτήτων ήταν στην καλύτερη περίπτωση 70-30 και πάλι δεν αντιδρούσε κανείς. Ε τουλάχιστον τώρα ας προασπίσει κάποιος αρμόδιος τα δικαιώματά μας! Όσο για την μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου και τη σύγκριση με αυτή των ΤΕΙ... προτιμώ να μην το σχολιάσω... πιστεύω όλοι καταλαβαίνουν...

7
Αναφέρει το σχέδιο νόμου. Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ 16 μονάδες.
Σε πολλούς κλάδους κυρίως τεχνικών ειδικοτήτων έγινε συγχώνευση πινάκων. Έστω στον ενοποιημένο κλάδο ΠΕ83 Ηλεκτρολόγων ένας συμμετέχει με πτυχίο ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγων ΑΕΙ και ένας συμμετέχει ισότιμα με πτυχίο ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων ΤΕΙ. Αν ο πρώτος κατέχει επίσης τίτλο ΤΕΙ Αυτοματισμού (συναφής με το αντικείμενο της ηλεκτρολογίας και ο οποίος τίτλος  ως δια μαγείας ανήκει στο ενοποιημένο κλάδο ΠΕ86 Πληροφορικής) και ο δεύτερος κατέχει τίτλο οποιουδήποτε άλλου ΑΕΙ χωρίς συνάφεια.
Δηλαδή έχουμε το εξής παράλογο. Συμμετέχουν ισότιμα στον κλάδο ΠΕ83 ένα πτυχίο πενταετούς  φοίτησης και ένα πτυχίο τετραετούς φοίτησης (είναι γνωστό ότι η δυσκολία κτήσης του πρώτου είναι χαώδης σε σχέση με το δεύτερο) και μάλιστα σύμφωνα με το σχέδιο νόμου μοριοδοτειται, ένα άσχετο με το αντικείμενο, πτυχίο ΑΕΙ.
Συνεπώς καταστρατηγείται κάθε έννοια ισονομίας και ισοτιμίας.  Αφού μοριοδοτουνται τα πάντα πρέπει να μοριοδοτειται οποιοσδήποτε δεύτερος τίτλος πτυχίου και μάλιστα συναφής.

Το βασικό, επίσης, είναι να μοριοδοτηθεί ως μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών το integrated master που έχει απονεμηθεί στις Πολυτεχνικές Σχολές.

Πρόκειται για ψηφισμένο νόμο του κράτους (με τις  παρ. 1 και 2 του άρθρο 46 του ν. 4485/2017), που λέει ότι ο τίτλος αυτός δεν επιφέρει μισθολογικές αλλαγές. Συνεπώς, επιφέρει όλες τις άλλες αλλαγές, όπως τη μοριοδότηση του τίτλου.

Τα παραπάνω συμπεραίνει σε γνωμοδότησή του  το Ν.Σ.Κ
 (http://www.minadmin.gov.gr/wp-content/uploads/%CE%93%CE%9D%CE%A9%CE%9C%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97-%CE%9D%CE%A3%CE%9A-174_2018.pdf
και
http://www.minadmin.gov.gr/wp-content/uploads/20181030_kodikas_dhmosivn_ypallhlvn.pdf)

που αναφέρει:

 «η διάταξη του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 46 του ν. 4485/ 2017 αποσυνδέει τον ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου μόνο από μισθολογικές μεταβολές, γεγονός που εξ αντιδιαστολής συνεπάγεται ότι στα λοιπά, πλην του μισθολογικού πεδία ( όπως λ.χ. το βαθμολογικό), η κατοχή του ανωτέρω τίτλου επιφέρει τις προβλεπόμενες από τις οικείες διατάξεις μεταβολές, τηρουμένων, βεβαίως, των σχετικών διοικητικών διαδικασιών.»

Σε ό,τι αφορά την απάντηση του ΑΣΕΠ περί μη μοριοδότησης του integrated master, παραπέμπει σε εδάφιο της προκύρηξης 10Κ/2018. Στην προκήρυξη αυτή, όμως, όπως και σε όλες τις προκηρύξεις ΑΣΕΠ οι ΠΕ και ΤΕ έχουν διαφορετικούς πινάκες και διαγωνίζονται για διαφορετικές προκηρυσσόμενες θέσεις. Οι εκπαιδευτικοί του Υπουργείου παιδείας είναι η μοναδική κατηγορία του δημόσιου τομέα όπου απόφοιτοι ΤΕΙ και ΑΕΙ μπαίνουν στην ίδια κατηγορία.

Καλό θα ήταν η διεκδίκηση της καθόλα νόμιμης και λογικής απαίτησης να γραφεί αρχικά από όλους τους ενδιαφερόμενους στην διαβούλευση και να συσπειρωθούμε οι άμεσα θιγόμενοι, ώστε το Τ.Ε.Ε. να παρέμβει για την ικανοποίηση του αιτήματος.

8
Αν παίρνεις όλο το Γραπτό πχ 70 και με τις προσαυξήσεις φτάνεις πχ 78, ναι ίσως να υπάρχει πρόβλημα, γιατί το γραπτό αποτελεί το κύριο προσόν της κατάταξης και πας να συγκρίνεις διαφορετικούς ΑΣΕΠ.

Αν η προϋπηρεσία παίρνει 40 μόρια και πάρεις και τα μόρια απο την βάση του γραπτού  ΑΣΕΠ (πχ +10 μόρια), Πτυχίου +3, Μεταπτυχιακού +4, Πολύτεκνου +10 τότε δεν έχει υπάρχει πρόβλημα (καθώς το Γραπτό λειτουργεί σαν προσαύξηση).

Στην ίδια λογική είναι και ο βαθμός πτυχίου.

Νομικός δεν είμαι, αλλά αυτό αντιλαμβάνομαι.

Θα δίνει, έστω και προσαύξηση, κάτι που δεν αποκτήθηκε επί ίσοις όροις; Πού βρίσκεται η αξιοκρατία σε αυτό; Και εγώ δεν είμαι νομικός, αλλά το αντιλαμβάνομαι διαφορετικά από εσένα.

9
Εφόσον την σύγκριση των ΑΣΈΠ την έβγαλε αντισυνταγματική άρα όλοι οι ΑΣΕΠ είναι το ίδιο νόμιμοι ανεξάρτητα από το βαθμό δυσκολίας και ας ενοποιηθηκαν οι 5-6 ειδικότητες που στις μισές έπεσαν δύσκολα θέματα και τις άλλες μισές εύκολα και γράψανε καλύτερα..

Εφόσον την σύγκριση των ΑΣΕΠ την έβγαλε αντισυνταγματική πρέπει να γίνει καινούριος ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση που δεν γίνει νέος γραπτός ΑΣΕΠ δεν μπορεί να προσμετρηθεί τίποτα. Δεν αντιλαμβάνομαι τον συλλογισμό σου ειλικρινά.

10
Την προσμέτρηση βαθμού πτυχίου δεν την έχει βγάλει αντισυνταγματική το ΣτΕ, ενώ την σύγκριση βαθμών ΑΣΕΠ την έβγαλε. Άρα όχι, δεν λέμε το ίδιο...

11
     Δεν υπάρχει θέμα καθώς ο βαθμός δυσκολίας ήταν διαφορετικός και από ΑΣΕΠ σε ΑΣΕΠ με δυσκολότερο κάθε φορά τον επόμενο με αποκορύφωμα τον τελευταίο 2008 που τα ποσοστά επιτυχίας σε όλες τις ειδικότητες ήταν χαμηλά. Άλλωστε το ίδιο συμβαίνει σε ίδιες σχολές σε διαφορετικά Πανεπιστήμια πχ το τμήμα Φιλολογίας στο ΑΠΘ είναι δυσκολότερο από των Ιωαννίνων υποθετικό το παράδειγμα έτσι κάποιοι πήραν πτυχίο με 8 και πάνω εύκολα και κάποιοι 6 με το ζόρι...

Το ΣτΕ στην 13η σκέψη της 527 λέει ότι δεν μπορούν να συγκριθούν βαθμολογίες διαφορετικών ΑΣΕΠ, άρα νομίζω ότι το επιχείρημά σου είναι άκυρο. Διαφορετικός βαθμός δυσκολίας σημαίνει και μη δυνατότητα σύγκρισης. Σε ό,τι αφορά στο βαθμό πτυχίου συμφωνώ απόλυτα και με εσένα και με τον PASAS123, όμως δυστυχώς σε ΟΛΕΣ τις προκηρύξεις ΑΣΕΠ ο βαθμός πτυχίου όχι απλά μετράει, αλλά υπερμοριοδοτείται κιόλας! Για να στέκεται ακλόνητη τόσα χρόνια αυτή η μοριοδότηση μάλλον σημαίνει ότι στέκει και νομικά και πιστεύω ότι όποιο σύστημα και να θεσμοθετηθεί ο βαθμός πτυχίου θα έχει μεγάλη βαρύτητα, παρόλο που προφανώς αυτό είναι άδικο για πολλούς!!!!!

12
Ακούω από πολλούς, κυρίως σε αυτό το φόρουμ, ότι η επιτυχία ΑΣΕΠ (είτε του 2008 είτε προγενέστερη) μπορεί/πρέπει να συμπεριληφθεί στα κριτήρια διορισμού. Υπενθυμίζω, όμως,  ότι έχει γίνει ενοποίηση ειδικοτήτων.

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/oi-neoi-kladoi-kai-eidikotites-ekpaideytikoy-prosopikoy-tis-deyterovathmias

Αυτή τη στιγμή συνυπάρχουν στις ενοποιημένες ειδικότητες άτομα που έχουν μεν επιτυχία ΑΣΕΠ, η οποία, όμως, προήλθε από εξέταση σε διαφορετικά θέματα, διαφορετικής δυσκολίας   (μιας και μέχρι πρότινος τα άτομα αυτά προέρχονταν από διαφορετικές ειδικότητες) και επομένως οι βαθμολογίες ΑΣΕΠ δεν μπορούν να συγκριθούν. Τρανταχτό παράδειγμα το  ΠΕ80, που προέκυψε από την ενοποίηση 6 ειδικοτήτων!!!
Εφόσον μιλάμε για νομιμότητα, συνταγματικότητα κ.λπ. η απορία μου είναι κατά πόσο θεωρείται νόμιμη-συνταγματική η προσμέτρηση μιας τέτοιας βαθμολογίας τόσο στους πίνακες αναπληρωτών, αλλά κυρίως στους όποιους πίνακες διορισμών.

13
Καλησπέρα στην ομάδα. Ήθελα να κάνω μια ερώτηση μήπως ξέρει κάποιος. Μπορεί κάποιος να προσληφθεί αναπληρωτής μειωμένου στην γενική αγωγή σε μια (χ) δευτεροβάθμια, να κάνει πρόσληψη κανονικά και μετά από μια εβδομάδα να βγουν προσλήψεις στην ειδική αγωγή και να προσληφθεί στην ειδική αγωγή πλήρους ωραρίου σε (y) δευτεροβάθμια. Να συμπληρώσω ότι παίζει μπάλα και στους δύο πίνακες.

Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι όταν κάποιος κάνει αποδοχή της θέσης του, μετά διαγράφεται από τους πίνακες και το σύστημα δεν το βλέπει όταν ξανατρέχει.

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/%CE%A5%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%91%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A7%CE%95%CE%A3_2017-2018_%CE%A6%CE%95%CE%9A2920_%CE%92_%CE%A9%CE%A8%CE%A4%CE%9C4653%CE%A0%CE%A3-%CE%A9%CE%A55.pdf

Ενότητα 3. Περιπτώσεις προσλήψεων
[…]
2. Υποψήφιος σε δύο (2) ή περισσότερους κλάδους (ή πίνακες πρόσληψης):
Δεν παρέχεται στον υποψήφιο εκπ/κό, που κατατάσσεται σε πίνακες περισσότερων του ενός κλάδων (ή σε πίνακες πρόσληψης περισσότερων του ενός, π.χ. πίνακας αναπλ. Γενικής Εκπ/σης ΠΕ02 και ΠΕ06, πίνακας αναπλ. Γενικής Εκπ/σης ΠΕ60 και πίνακας αναπλ. ΠΕ60 ΕΑΕ), η δυνατότητα εκδήλωσης προτεραιότητας για πρόσληψη στον ένα κλάδο (ή πίνακα) έναντι του/των άλλων.
Εφόσον ο υποψήφιος  προσληφθεί ως αναπληρωτής:
α. με πλήρες ωράριο, αναστέλλεται η υποψηφιότητά του στους πίνακες των λοιπών κλάδων,
β. με μειωμένο ωράριο, παραμένει υποψήφιος για αναβάθμιση/πρόσληψη με πλήρες ωράριο στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπ/σης στον οικείο κλάδο και για πρόσληψη με πλήρες ωράριο για το σύνολο των δηλωθεισών περιοχών προτίμησης (πλήρους ωραρίου) στους άλλους κλάδους (ή πίνακες), με την προϋπόθεση ότι έχει αναλάβει υπηρεσία με μειωμένο ωράριο απασχόλησης και δεν έχει παραιτηθεί μέχρι την ημερομηνία πρόσληψης με πλήρες. Σε περίπτωση αναβάθμισής του με πλήρες ωράριο, ο εκπ/κός οφείλει να αναλάβει υπηρεσία, άλλως ισχύουν οι κυρώσεις μη ανάληψης της παρ. 17 του άρθρου 59 του ν.3966/2011, όπως ισχύει, ταυτόχρονα δε ανακαλείται η πρόσληψή του με μειωμένο ωράριο.
Κατά τα λοιπά ισχύουν τα αναφερόμενα στην παρ. 1 της παρούσας Ενότητας.

14
Δε θυμάμαι που έχω διαβάσει για το 1:1. Υπάρχει σχετικό θέμα στο φόρουμ, για αυτό καλύτερα να συνεχιστεί αυτή συζήτηση εδώ: http://www.pde.gr/index.php?topic=33261.0

https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/egkyklios_organikon_kenon_.pdf

Προσδιορισμός κενών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2017-2018

Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πρέπει να κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161786
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 425

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.