Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kamakis

Σελίδες: 123 ... 13
1
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Επιστράτευση;
« στις: Αύγουστος 28, 2013, 12:39:07 μμ »
και ας πούμε ότι η απεργία συνεχίζεται μέχρι τον Δεκέμβριο

τί προτείνετε, να μείνουν κλειστά τα σχολεία για όλο το 2013-14;

σας χαιρετώ και προσοχή ξαναλέω

παρακαλουνται οι απανταχου απεργοσπαστες που εχουν την ελαχιστη και στοιχειωδη αξιοπρεπεια, να απαρνηθουν τα οποιαδηποτε κερδη απο τον απεργιακο αγωνα των υπολοιπων π.χ. αυξηση εως και μειωση ωραριου

2
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Επιστράτευση;
« στις: Αύγουστος 28, 2013, 12:11:58 μμ »
και ας πούμε ότι η απεργία συνεχίζεται μέχρι τον Δεκέμβριο

τί προτείνετε, να μείνουν κλειστά τα σχολεία για όλο το 2013-14;

σας χαιρετώ και προσοχή ξαναλέω

[edit]
ευχομαι σε πρωτη φαση να χασεις τη θεσουλα σου απο το ωραιο γραφειο σου και να κανεις φουλ 23ωρες μαθημα που θα απαιτει και μετακινηση σε 2 με 2 σχολεια σε ταξεις των 27 μαθητων και φουλ διοικητικες εργασιες και εφημεριες.
Και αφου παρεις ερευνητικες εργασιες, προγραμματα κτλ κτλ και γινεις αυλικος διευθυνταδων και σχολικων συμβουλων....να βγεις στη διαθεσιμοτητα.....δεν πιστευω  να ανησυχεις ....υποστηριζεις σε προηγουμενα μηνυματα σου οτι θα βρεθει θεση για ολους στην κινητικοτητα
επισης να εχεις μια φυσιολογικη αρρωστια και να χρειαζεσαι νοσηλεια σε νοσοκομειο που κλεινει.....λογω αλλης χαρακτηρα.....να σε ταισουν γενοσημα κτλ
τελος να σου βγαλει το σπιτι στο σφυρι η τραπεζα γιατι χωρις αυτο θα καταρρευση η τραπεζικη πιστη (ειπαμε τραπεζοκρατια εχουμε, οχι και δημοκρατια) Μην ανησυχεις ομως. Δεν θα μεινεις αστεγος θα εχεις αρκετη συνταξη (φυσικα χωρις εφαπαξ και επικουρικη) να σου εξασφαλιζει αξιοπρεπη διαβιωση

και πανω απο ολα να εχεις να υπερασπιζεσαι ενα σχολειο που οπως ειναι δομημενο θελει και βγαζει ολοκληρωμενους .και  μορφωμενους πολιτες


Υ.Γ:μακαρι ο αγωνας να ειναι τοσο μαζικος και με διαρκεια μεχρι τον Δεκεμβρη (αν και μοιαζει ουτοπια). Φυσικα επειδη θα εισαι απεργοσπαστης , θα εχεις την αξιοπρεπεια να αρνηθεις το οτιδηποτε κερδισουμε απο τον αγωνα
π.χ. απο μια αυξηση μεχρι μειωση ωραριου                   

3
Μην βγάζεις συμπεράσματα από μηνύματα. Εντελώς φιλικά.
Επίσης για να δεις τα "σφαλματα" σου ακούς τους "αλλους" όχι αυτούς που λένε τα ίδια με σένα (διότι χάνεις και την ουσία και το νόημα).
Επαναλαμβάνω έχει αλλάξει η κοινωνία, οι προτεραιότητες, οι αγωνίες, οι υποχρεώσεις και οι φόβοι της.
Επίσης έχουμε φύγει (και λόγο εκπαίδευσης) από το ομαδικό και έχουμε πάει στο ατομικό. Αν πιάνεις τα μηνύματα των καιρών αυτό λένε.
ΒΡΕΙΤΕ νέα "όπλα¨, νέα ¨συνθήματα¨ και νέο τρόπο σκέψης.
Αν δεν πετυχαίνεις αυτό που θες δεν σου φταίει ο άλλος που σου "παε" κόντρα.
Ισως φταις εσύ που δεν μπορείς να πείσεις...

ΥΓ. Κούρασα - κλείνω.

Κοινως η προτροπη ειναι "Πηγαινε οπου φυσαει ο ανεμος"
για αυτο και η συλλογικοτητα και η αλληλεγγυη ειναι λεξη αγνωστη στη μερες μας
νυν υπερ παντων η ατομικοτητα, η παρτη μας, να βρουμε το καλο βυσμα να μας βολεψει για αποσπασεις τοποθετησεις. Ε αυτο δεν ειναι συνδικαλισμος οσο και αν ετσι σας εμαθαν να πιστευετε
πηγαινετε και σε καμια γενικη συνελευση να τους γνωρισετε ολους απο κοντα για να μην τους τσουβαλιαζετε ολους μαζι

4

guestteacher προσωπικά, όταν κατεβαίνω σε κινητοποίηση, δεν κατεβαίνω για τον οποιοδήποτε συνδικαλιστή (δεν απαξιώνω το θεσμό του συνδικαλισμού ο οποίος είναι ιερός, τα πρόσωπα μας χαλάνε κατά καιρούς) αλλά για να πιέσω προς την εκπλήρωση ενός ευρύτερου στόχου (τη διατήρηση της δημόσιας εκπαίδευσης) ο οποίος όμως, περιλαμβάνει και τα δικά μου συμφέροντα. Δεν είναι κακό αυτό. Αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσουμε μέσα μας. Προσωπικά, κατέβαινα σε κινητοποιήσεις όταν στο πρεδρείο της ΟΛΜΕ την πλειοψηφία την είχε το ΠΑΣΟΚ, κατέβαινα όταν την είχε η ΝΔ, κατεβαίνω και τώρα που την έχει ο ΣΥΡΙΖΑ. 

Στα περισσότερα μηνύματα σου επιμένεις να απαξιώνεις οποιαδήποτε κινητοποίηση, είτε είναι απεργία, είτε πορεία ή διαμαρτυρία, τα πάντα. Δεν μπορώ να ξέρω τι σκέφτεσαι ή τι είδους αγκυλώσεις έχεις (μπορεί και πολιτικές). Ότι κι αν σου συμβαίνει, αυτό στο οποίο (θέλω να πιστεύω) ότι καταλαβαίνουμε όλοι οι νοήμονες άνθρωποι είναι ότι πρέπει να αντιδράσουμε.

Αψογη απαντηση προς καθε επαναστατη του πληκτρολογιου που ξεθυμαινει με το ηλεκτρονικο ξεκατινιασμα (ναι, αντιπαραθεση το λετε εσεις) και κατηγορει συλληβδην οποιοδηποτε απεργει, κινητοποιείται και κατηγορώντας σε ορους υστεριας καθε παραγωγο της λεξης "συνδικαλισμος".

Βεβαια το θεμα ειναι οτι οταν απεργεις, γιατι δεν ειμαστε και τσαμπα μαγκες σαν τους απεργοσπαστες, να ξερεις για ποιο λογο απεργεις, για τι στοχο εχεις, τι αγωνα πρεπει να διεξαγεις κτλ κτλ

Εργαζομενοι ειμαστε, αλλο οπλο περα απο το χωρο δουλειας μας δεν εχουμε...η δυναμη μας ειναι η εργασια μας.
Οι "εναλλακτικοι" τροποι απεργιας με ανοιχτα σχολεια και λευκες απεργιες κτλ ειναι σκετη κοροιδια
Δηλαδη θα λειτουργει το σχολειο σαν να μην συμβαινει τιποτα , μεγαλο καημο θα εχει και το υπουργειο για τις παραστασεις μας εκτος χωρου δουλειας αφου το σχολειο θα δουλευει ρολοι (εδω γελαμε)
τα κινηματα τυπου αγανακτησμενοι δεν εχουν αποτελεσματικοτητα ουτε μελλον γιατι δεν εχουν στοχευση...ενα συνοθυλευμα σαν αλλη βαβελ χωρις συγκεκριμενη στοχευση

Τελος παντων, επειδη και off topic, ο κλαδος με τα μυαλα που κουβαλαει δεν εχει παρα ζοφερο μελλον
με τις αντιδρασεις και διαθεσεις που υπαρχουν , απορω που δεν εφαρμοζουν και χειροτερα μετρα
αφου αποδεχομαστε τα παντα

η μονη εννοια να ανεχομαστε καθε χρονο τετοια εποχη την ιδια κοροιδια των αποσπασεων, μεταταξεων κτλ
και να επιβραβευουμε το ιδιο και το ιδιο σωτηριο πολιτικο και συνδικαλιστικο προσωπικο     

5
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:32:10 μμ »
Ετσι  θεσμοθετώντας την Τράπεζα Θεμάτων ο καθηγητές θα είναι υποχρεωμένος να διδάξει στους μαθητές όλη τη διδακτέα  ύλη που ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και όχι μέρος αυτής , όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα..

Μην απεργεις και μην κινητοποιησε γιατι εχεις και μια υλη να βγαλεις με καθε θυσια, οποτε αν το κανεις θα κανεις και αμισθι αναπληρωσεις (με αυξημενο ωραριο)

επισης τα αποτελεσματα των μαθητων στα κοινα θεματα αυτης της επιτροπης θα χρησιμοποιηθουν ως μοχλος αξιολογησης μας (λες και η αποδοση ειναι μονοπαραγοντικη και εξαρταται μονο απο την ποιοτητα του καθηγητη και οχι και απο το ευρυτερο κοινωνικο περιβαλλον) και την κατηγοριοποιηση των σχολειων σε καλα και κακα


η πληρης απαξιωση των πτυχιων και του επαγγελματος μας     

και συμπληρωνω .... με αυτον τον τροπο φορτωνονται ολες οι ευθυνες αυτης της παρεχομενες παιδειας στους εκπαιδευτικους   

6
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:28:56 μμ »
Ετσι  θεσμοθετώντας την Τράπεζα Θεμάτων ο καθηγητές θα είναι υποχρεωμένος να διδάξει στους μαθητές όλη τη διδακτέα  ύλη που ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και όχι μέρος αυτής , όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα..

Μην απεργεις και μην κινητοποιησε γιατι εχεις και μια υλη να βγαλεις με καθε θυσια, οποτε αν το κανεις θα κανεις και αμισθι αναπληρωσεις (με αυξημενο ωραριο)

επισης τα αποτελεσματα των μαθητων στα κοινα θεματα αυτης της επιτροπης θα χρησιμοποιηθουν ως μοχλος αξιολογησης μας (λες και η αποδοση ειναι μονοπαραγοντικη και εξαρταται μονο απο την ποιοτητα του καθηγητη και οχι και απο το ευρυτερο κοινωνικο περιβαλλον) και την κατηγοριοποιηση των σχολειων σε καλα και κακα

η πληρης απαξιωση των πτυχιων και του επαγγελματος μας     

7
Αλλα λογια να αγαπιομαστε!
ουδεποτε μπηκα στο ζητημα στο τι μορια θα παρει ο καθενας αναλογα με την περιπτωση του
εγω εθιξα το γεγονος οτι ο καθενας λογω του νομικου πλαισιου που υπαρχει θα επελεγε τον πινακα και οχι τον ΑΣΕΠ λογω της πρωτεραιοτητας που εδινε στις τοποθετησεις. Δεν χρειαζοταν να ρωτησει καμια υπηρεσια του υπουργειου και καμια ΟΛΜΕ (γιατι και για αυτο μεμφθηκε η ΟΛΜΕ με ποια λογικη ακομα προσπαθω να καταλαβω...μαλλον αυτη στην οποια για ολα φταινε οι συνδικαλιστες).
Προφανως και ολα αυτα δεν μπορουν να σταθουν στα δικαστηρια. Οι δικαστες θα αρκεστουν μονο στο τι λεει το φεκ διορισμου. Μονο για το ιστορικο της δικης μπορει να αναφερθουν και τη γνωστοποιηση της περιπτωσης που μπορει να αγνοειται απο τους δικαστες και την ηθικη υποσταση του πραγματος.Αλλα επειδη οι δικαστες δικαζουν με το νομο και οχι με την ηθικη δεν αναμενεται "δικαιωση"....   
Η Καρδατσιμη ειναι διοικητικη υπαλληλος και οποτε η ΝΔ ειναι στη διακυβερνηση εχει αναβαθμιζεται σε θεση γενικης διευθυντριας......επι ΠΑΣΟΚ αρκεστηκε σε προισταμενη διευθυνσης   
Παντως αυτοι που τεθηκαν σε διαθεσιμοτητα ηταν και με ΑΣΕΠ και με πινακα και το θεμα ειναι αν θα βγουν θεσεις  να τους απορροφησουν μεσα σε ενα 8μηνο....Η αντιλαικη πολιτικη λοιπον που καθε  Καρδαμιτση εφαρμοζει πρεπει να μας προβληματιζει και οχι η δικαιοσυνη της μοριοδοτησης του σφαγεα μας

8
Συνάδελφε,η νομική είναι θετική και όχι θεωρητική επιστήμη γιατι στηρίζεται στα ντοκουμέντα.Αν κάποιος ήταν διοριστέος ασεπ και επέλεξε να διοριστεί με άλλο τρόπο,δεν θα πάρει τα μόρια του ασεπ στην αξιολόγηση.Για το δικαστήριο σημασία έχει πως το φεκ του διορισμού του δεν λέει ασεπ.Φταίει;Βέβαια,φταίει,γιατί όταν αποφασίζεις για την ζωή σου δεν ρωτάς την ΟΛΜΕ,ρωτάς την αρμόδια υπηρεσία.Η κυρία Καρδαμίτση,υπεύθηνη διορισμών μου έχει απαντήσει 8 φορές πως ο ασεπ είναι ο πλέον ισχυρός νομικά τρόπος διορισμού.Γι αυτό το λέω κι εγώ συνεχώς.Στο δικαστήριο δεν υπάρχει δεν ξέρω τον νόμο.Προσωπικά σε δίκη εκπαιδευτικού,όταν ειπώθηκε κάτι σχετικό,η δικαστής του απάντησε πως ο πολίτης που έχει σωάς τας φρένας,κόβει τον λαιμό του και μαθαίνει,γιατί υπάρχούν και ευθύνες.Όσοι λοιπόν άλλαξαν το φεκ του διορισμού τους με κάτι άλλο για να έχουν καλύτερη τοποθέτηση,ας αναλάβουν τις ευθήνες τους!

ελεος πια! και η ελιτιστικη κριτικη στην ΟΛΜΕ εχει και τα ορια της.....δεν εφταιγε καμια ΟΛΜΕ που η πολιτικη ηγεσια νομοθετησε με τετοιο τροπο που να δινει κινητρα σε καποιον που ειχε την δυνατοτητα να επιλεξει μεταξυ των δυο επιλογων να κανει την επιλογη του πινακα και οχι του ΑΣΕΠ.

Η Καρδαμιτση που αναφερεις που το φανταζοτανε οπως και ολοι οτι μετα απο χ χρονια θα φταναμε στη σημερινη κατασταση των διαθεσιμοτητων. Η συγκεκριμενη ειναι ενα πολιτικο στελεχος (ΝΔ) και υλοποιει χωρις αντιρρηση την πιο αντιλαικη πολιτικη προς χαρη του τιτλου της γενικης διευθυντριας....οποτε θεωρω οτι δεν πρεπει να αναφερεται ως η "ιερη αγελαδα" περι κοινωνικης δικαιοσυνης


9
Μακαρι, αλλα η εμπειρια απο τα δικαστηρια δεν ειναι ευνοικη για τους οργαζομενους
τρανο παραδειγμα αυτο της χαλυβουργειας οπου αυτα τα δικαστηρια εβγαλαν παρανομικη και καταχρηστικη απεργια σε εργαστασιο ιδιωτη
αυτα τα δικαστηρια εβγαλαν αποφαση οτι καλως απολυθηκαν οι εργαζομενοι της ερτ

αυτα τα δικαστηρια εβγαλαν νομιμο το χαρατσι
αυτα τα δικαστηρια εβγαλαν νομιμο και τη δανειακη συμβαση κτλ κτλ

προσωπικα δεν εχω καμια εμπιστοσυνη στα δικαστηρια και δεν πιστευω δεν ανεξαρτησια της δικαστικης εξουσιας, αφου και απαραδεκτο νομοθετικο πλαισιο εφαρμοζει και σε συνενοηση με τους εκμεταλευτες των εργαζομενων ειναι

Υ.Γ: δεν πρεπει να ντρεπομαστε (οπως γραφουν αλλοι) που αποφοιτοι γυμνασιου εγιναν καθηγητες.....λες και οι καθηγητες κομμωτικης επρεπε να εχουν πανεπιστημιακο πτυχιο για να διδασκουν....εργαζομενοι ειναι και αυτοι και οπως εμεις. το δικαιο μας και συγκεκριμενα η μονιμοτητα εκ του συνταγματος και η σταθερη εργασια δεν κρινεται απο το πλουτο των πτυχιων

10
Εργασιακά / Απ: Κριτήρια Μοριοδότησης Εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 06, 2013, 12:58:47 μμ »
Οι δηλωσεις του συγκεκριμενου επιτελειου του Υπουργειου Παιδειας ειναι η επιτομη της αξιοπιστιας:
Ενδεικτικα αναφερονται:
1) "δεν θα υπαρξει αυξηση ωραριου" δηλωση υπουργου Αρβανιτοπουλου επειτα απο συναντηση με την ΟΛΜΕ

την επομενη ημερα ακριβως το ωραριο αυξηθηκε κατα 2 ωρες

2) "δεν θα υπαρξει καμια διαθεσιμοτητα - απολυση εκπαιδευτικων"

νεότερη δηλωση υπουργου Αρβανιτοπουλου

την επομενη κατηργησε 50 ειδικοτητες και εβγαλε σε διαθεσιμοτητα 2100 εκπαιδευτικους ....για να διασφαλιση την σωτηρια των υπολοιπων βεβαιως βεβαιως

τωρα θα μπορουσαν να αναφερθουν και αλλα οπως το αρχικο non-paper με τις εξαιρεσεις (γιατι για μια αξιοκρατια και αισθημα δικαιοσυνης στις απολυσεις αγωνιζομαστε βρε αδερφε) αλλά δεν εχει και μεγαλο νοημα για καποιους οταν η ρημαδα η συνηθεια να μασας οτι σανο σου σερβιρει ο σφαγεας σου και  το ισχυρο - τυφλο θελω σου οτι δεν θ α βρει η θυελλα εσενα αλλα την κατσικα του γειτονα σε κανουν να εχεις στρεβλη απεικονιση της πραγματικοτητας!
Εβιβα λοιπον!

11
Εργασιακά / Απ: Κριτήρια Μοριοδότησης Εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 06, 2013, 12:29:35 μμ »
Η μοριοδότηση αφορά όσους ειναι στη διαθεσημότητα
. Το υπουργειο έχει βγαλει νομο για την αξιολογηση
τον Απρίλιο . Δεν θα βγουν αλλοι εκπαιδευτικοι σε
διαθεσιμοτητα το ΔΉΛΩΣΑΝ και μην πειτε παλι τα ιδια.
Σταματήστε να λέτε οτι να ναι

σωστα, ο πολυπληθεστερος κλαδος του δημοσιου δεν θα εισφερει τιποτα για να συμπληρωθουν οι 25.000 διαθεσιμοτητες
Αντιθετα, αυτες θα συμπληρωθουν απο γιατρους και εργαζομενους στο ΙΚΑ που περισσεουν
και οχι απο καθηγητες που "κατασκευαστηκαν" (λογω αυξησης ωραριου και καταργησης σχολειων κτλ) να περισσευουν
Μην μου βγαζετε τις παρωπιδες μου

12
Η απουσία αξιολόγησης φέρνει τους εκπαιδευτικούς, στα κριτήρια διαθεσιμότητας, με -8 απο την σέντρα.

αντιθετα, η αποδοχη της αξιολογησης - επιθεωρητισμου (θα ελεγα εγω) οδηγει στη βεβαιοτητα της διαθεσιμοτητας και των απολυσεων και την συνολικα της αμφισβητησης της μονιμης και σταθερης εργασιας
Δυστυχως, αντι να παλευουμε για αυτα εχουμε αποδεχθει την κυριαρχη ιδεολογια αυτων που κατηγορουμε
και αγωνιζομαστε για αξιοκρατικες απολυσεις......η με αλλα λογια σαν να βαζεις αρνια να διαλεξουν με ποιο τροπο θα σφαγιαστουν
η καθιερωση οποιουδηποτε τροπου αξιολογησης ειτε στη διαθεσιμοτητα ειτε στον τροπο διορισμου μας, παντα δημιουργουσε νικητες και χαμενους γιατι ενα πινακας γενικων κριτηριων δεν μπορει να ενσωματωσει ολες τις υποπεριπτωσεις, για αυτο και ολη αυτη η κουβεντα εδω μεσα και ο σπαραγμος ο ενας εναντιον του αλλου αναλογα πως τον συμφερει....φυσικα αν ημουν ο μητσοτακης θα ημουν πολυ ικανοποιημενος με την αποδοχη των σχεδιων μου ασε που θα θεωρουσε οτι αντεχουν και αλλα μετρα....

13
έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι, αντιτετράδια της εκπαίδευσης και Τσιριγώτης, μόνο που αυτός βγήκε στη σύνταξη ;D

δηλαδη ο τσιριγωτης ενω μπορουσε να συνταξιοδοτηθει, επρεπε να παραμενει στο δημοσιο για να πεισει εσενα και μερικους σαν εσενα, οι οποιοι αν βγαινατε στη συνταξη δεν θα ασχολουσαστε με τιποτα το εκπαιδευτικο αλλα θα επαναλαμβανατε ποσο τυχεροι σταθηκατε στη σταδιοδρομια σας που βγηκατε στη συνταξη την πιο καταλληλη στιγμη που ερχεται θυελλα ...οχι να αρθρογραφειτε και να βιβλιογραφειτε...στην καλυτερη κανα κουπονι παμε στοιχημα

14
... Χρήματα για φροντιστήρια δεν υπάρχουν... ή τουλάχιστον δεν θα υπάρχουν τόσα πολλά από εδώ και στο εξής...

Χρηματα καποιοι λιγοι εχουν και αρκετα.....απλα η εντατικοποιηση των εξετασεων θα ενισχυσει την ταξικοτητα στην ειδοσο των πανεπιστημιων
Μην τα μετρατε και ολα με τα λεφτα που παιρνετε στην τσεπη σας απο ιδιαιτερα.....κοιταχτε (μερικοι) περα απο την τσεπη σας, υπαρχει  και αλλος κοσμος που αγνοειτε

Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161207
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 488
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.